Je bent best wel handig om plaatjes te 'painten'.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:58 schreef Homijn het volgende:
Ik was de laatste weken wat minder vaak op FOK! te vinden. Maar ik heb natuurlijk niet stilgezeten. Een buurman van mij heeft een eigen computerbedrijfje opgericht: Rabb-IT. Hij verdient er bergen met geld mee, zegt -ie. Dus ik denk: dat kan ik ook.![]()
Helaas heb ik geen zolderkamer, maar wel een hol. Daar heb ik mij teruggetrokken om een revolutionair nieuw spel te ontwikkelen. Het heeft bloed, zweet, tranen en veel wortellikeur gekost, maar het is gelukt.
Vol trots presenteer ik dan ook:
[ afbeelding ]
Het werkt zo:
Je krijgt een veld met vakjes, waarachter Homijnen () zitten verstopt. Die wil je liever niet storen. Als je denkt dat ergens een Homijn zit, kun je dat vakje met een wortel (
) markeren. De cijfertjes 1, 2 en 3 geven aan hoe veel Homijnen er in de aangrenzende vakjes zitten.
Je kunt het veld net zo groot maken als je wilt.Boer Groeneveld zegt van niet en dat dat allemaal komt door stomme stikstofregeltjes, maar ik heb van Mark Rutte geleerd dat je boeren gewoon kunt negeren door te zeggen dat je nergens actieve herinneringen aan hebt.
Het spel is nog in ontwikkeling, maar ik kan alvast een exclusief screenshot van de gameplay met jullie delen:
[ afbeelding ]
Ik ben erg benieuwd naar de reacties.
En mijn inkomsten dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:49 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb hem de beta al via bunnybarn.org gepiraat.
Uitgespeeld tot 100×100.
Ik gebruik altijd MS Peentquote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Je bent best wel handig om plaatjes te 'painten'.
De wortel van 242.951.395.801quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sorry.
Wist niet dat ie van jou was.
Wat is je peentreon?
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:58 schreef Homijn het volgende:
Ik was de laatste weken wat minder vaak op FOK! te vinden. Maar ik heb natuurlijk niet stilgezeten. Een buurman van mij heeft een eigen computerbedrijfje opgericht: Rabb-IT. Hij verdient er bergen met geld mee, zegt -ie. Dus ik denk: dat kan ik ook.![]()
Helaas heb ik geen zolderkamer, maar wel een hol. Daar heb ik mij teruggetrokken om een revolutionair nieuw spel te ontwikkelen. Het heeft bloed, zweet, tranen en veel wortellikeur gekost, maar het is gelukt.
Vol trots presenteer ik dan ook:
[ afbeelding ]
Het werkt zo:
Je krijgt een veld met vakjes, waarachter Homijnen () zitten verstopt. Die wil je liever niet storen. Als je denkt dat ergens een Homijn zit, kun je dat vakje met een wortel (
) markeren. De cijfertjes 1, 2 en 3 geven aan hoe veel Homijnen er in de aangrenzende vakjes zitten.
Je kunt het veld net zo groot maken als je wilt.Boer Groeneveld zegt van niet en dat dat allemaal komt door stomme stikstofregeltjes, maar ik heb van Mark Rutte geleerd dat je boeren gewoon kunt negeren door te zeggen dat je nergens actieve herinneringen aan hebt.
Het spel is nog in ontwikkeling, maar ik kan alvast een exclusief screenshot van de gameplay met jullie delen:
[ afbeelding ]
Ik ben erg benieuwd naar de reacties.
quote:
Gelachen, gelachen en gelachenquote:
Kan nog even duren. Na het openen van dit topic kreeg ik ineens een brief van een Amerikaans bedrijf dat bij hoog en laag beweert dat mijn spel plagiaat is.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Leuk spel @:homijn.. hoe lang duurt het voor dat het spel werkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |