Nee dank je.quote:
Heb ik ook weinig aan op dit moment.quote:
Aan een positieve corona testquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:02 schreef DJMO het volgende:
Afijn: ook jij hebt meer info op WhatsApp @:Greysbones
Ik waarschuw je op voorhand; ik ben vreselijk geirriteerd en heel licht ontvlambaar. Ik zou mij maar met rust laten als ik jou was.quote:
Och, je kunt me prima negeren, ik post hier enkel om iets te doen te hebben, naast het boeken lezen wat ik momenteel doe. Ik heb helaas geen gezin meer om me heen waarmee ik mijn frustraties kan delen en oplossen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:06 schreef -Shii- het volgende:
Met rust laten is wel lastig als je hier post.
Waarom post je hier danquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik waarschuw je op voorhand; ik ben vreselijk geirriteerd en heel licht ontvlambaar. Ik zou mij maar met rust laten als ik jou was.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Och, je kunt me prima negeren, ik post hier enkel om iets te doen te hebben, naast het boeken lezen wat ik momenteel doe. Ik heb helaas geen gezin meer om me heen waarmee ik mijn frustraties kan delen en oplossen.
Hoe gaat het met de hoepel?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Och, je kunt me prima negeren, ik post hier enkel om iets te doen te hebben, naast het boeken lezen wat ik momenteel doe. Ik heb helaas geen gezin meer om me heen waarmee ik mijn frustraties kan delen en oplossen.
Geen gedoe, ik vind het gewoon vreemd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:30 schreef Paul het volgende:
Jongens er hoeft niet gelijk een gedoe van te komen
Ik vond het gewoon grappig dat DJMO hier altijd gaat zeggen als ze iemand een whatsapp heeft gestuurd
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik waarschuw je op voorhand; ik ben vreselijk geirriteerd en heel licht ontvlambaar. Ik zou mij maar met rust laten als ik jou was.
Als ik me er toe kan zetten, goed. Hou het gerust een minuut vol, linksom gaat beter dan rechtsom, maar meestentijds laat ik dat ding tegen de muur staan, geen zin en energie.quote:
Geen energie? Als je toch zoveel loopt lijkt het mij dat je genoeg energie hebt?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik me er toe kan zetten, goed. Hou het gerust een minuut vol, linksom gaat beter dan rechtsom, maar meestentijds laat ik dat ding tegen de muur staan, geen zin en energie.
En dan vergeet je het hierquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:11 schreef Paul het volgende:
ben al de hele dag de rotzooi van pieterdegallier op te ruimen in ONZ!!!!!!!
Het is een actquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen energie? Als je toch zoveel loopt lijkt het mij dat je genoeg energie hebt?
Goed bezig. Ik zou loonsverhoging vragenquote:
Dan wel eerst doneren graagquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik zou loonsverhoging vragen
Volgende keer kan je vragen dan help ik je wel evenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:11 schreef Paul het volgende:
Hey Woud 😘quote:
Ik hou meer van de lullige acts. Maar ik ben dan ook heel saai heteroquote:
Zijn stijl lijkt wel op die van Paul !quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:11 schreef Paul het volgende:
Sowieso actsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou meer van de lullige acts. Maar ik ben dan ook heel saai hetero
Sommige acts zijn wel leuk. Maar die zijn zeldzaamquote:
Ik heb mij flink omhoog moeten neuken, heb er nog steeds een schrale dop vanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hogerop willen komen op Fok!
Verkering zoeken zag ik allemaal voorbij komen in actieve topics.
Je hebt zelf iets van 40-45 kloons ofzo snap dat ook nooit zo.quote:
Ach nee manquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt zelf iets van 40-45 kloons ofzo snap dat ook nooit zo.
Dat gaat nog wat worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:33 schreef mazaru het volgende:
Tientallen boeren werden vanochtend zelf geblokkeerd in Holten. De colonne was onderweg naar transportbedrijf Müller Fresh Food Logistics, dat lucht kreeg van de actie en uit voorzorg de straat blokkeerde met een vrachtwagen. Inmiddels zijn de boeren vertrokken. "Wij hebben begrip voor de acties, maar zullen niet meerijden in colonnes."
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Ik wilde vanmorgen ook al niet opstaan. Nadat ik wat nieuws gepost had ben ik ook weer terug gegaan naar bed.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen energie? Als je toch zoveel loopt lijkt het mij dat je genoeg energie hebt?
Die moeten dan maar gewoon het gras gaan maaienquote:
Met de handquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die moeten dan maar gewoon het gras gaan maaien
Ik heb geen gras.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die moeten dan maar gewoon het gras gaan maaien
Ik welquote:
Ja mooi he. Plaatste dat vanmorgen al.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:33 schreef mazaru het volgende:
Tientallen boeren werden vanochtend zelf geblokkeerd in Holten. De colonne was onderweg naar transportbedrijf Müller Fresh Food Logistics, dat lucht kreeg van de actie en uit voorzorg de straat blokkeerde met een vrachtwagen. Inmiddels zijn de boeren vertrokken. "Wij hebben begrip voor de acties, maar zullen niet meerijden in colonnes."
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te veel gelopen of ben je ziek aan het worden?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde vanmorgen ook al niet opstaan. Nadat ik wat nieuws gepost had ben ik ook weer terug gegaan naar bed.
Hier ook. Handig hoorquote:
quote:
Ik als hovenier heb hier een pittige mening over.quote:
Ik als rugpatient ben er heel blij mee. Beetje onderhouds vrije tuin.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ik als hovenier heb hier een pittige mening over.
Ik heb nog geprobeerd om gras te zaaien, maar het bleef niet liggen op mijn balkonquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ik als hovenier heb hier een pittige mening over.
Snap ik, maar ik kijk als vakmanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik als rugpatient ben er heel blij mee. Beetje onderhouds vrije tuin.
En toch is het mogelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd om gras te zaaien, maar het bleef niet liggen op mijn balkon
Snap ik. Als de vakman het dan gratis komt maaien 😉quote:
Lijkt me ook best gezellig. Maar ik heb een balkon dat niet echt standaard is en waar de hele dag de zon op schijnt. Ik denk dat dit voor mij toch de meest praktische oplossing was om toch nog wat groen te hebben. Misschien als ik er een hovenier gratis bij meegeleverd zou krijgen....quote:
Beetje te verquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Als de vakman het dan gratis komt maaien 😉
Haha, ook jij woont te verquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me ook best gezellig. Maar ik heb een balkon dat niet echt standaard is en waar de hele dag de zon op schijnt. Ik denk dat dit voor mij toch de meest praktische oplossing was om toch nog wat groen te hebben. Misschien als ik er een hovenier gratis bij meegeleverd zou krijgen....
Een hovenier met een schrale dop. 😛quote:
🤣quote:
Mijn zegen heb je, ik ben daar veel te lui voorquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga es weg hee of ik ga F1 ook schoon maken
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je, ik ben daar veel te lui voor
Hey PLy, ook al vroeg aan de kofffiequote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 05:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Mogge dotyep zofit als een hoentje. Heb weinig slaap nodig hoor
Ja hier ook de deuren open, maar als vd week te gek word met die hitte gaan de deuren dicht en de airco, s aanquote:Op zaterdag 9 juli 2022 05:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Vind het momenteel wel lekker zo vroeg in de morgen. Lekker koel, alles open voor het weer warm wordt.
IK heb een kleine airco die net groot genoeg is voor de slaapkamer.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 05:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja hier ook de deuren open, maar als vd week te gek word met die hitte gaan de deuren dicht en de airco, s aan
Je heb van dat folie ervoor om het gat te verkleinen met klitteband. Maar tap je hem weleens af? Ik heb een soort van klimatronic hier, hangen er 3 door het hele huis heen, zomers koelen 's, winters verwarmen. Weinig gas nodig, hebben ook inductiequote:Op zaterdag 9 juli 2022 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb een kleine airco die net groot genoeg is voor de slaapkamer.
Maar is echt al een oudje, vind hem stinken. En nadeel is dat ik het raam dan weer open moet zetten voor die slang.
Dan blijf je koelen lijkt mij
Meh. Ik neem een koffie en ga weer terug naar bed. Heb nog steeds de pest pleuris in.quote:
Druk maken heeft geen zin Mo, relax.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 06:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh. Ik neem een koffie en ga weer terug naar bed. Heb nog steeds de pest pleuris in.
Dat relaxen gaat dus niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 06:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Druk maken heeft geen zin Mo, relax.
Positive waves the best
Blijven malen helpt ook niet.quote:
Je hebt ook wel gelijk, maar toch, ik blijf chagerijnig.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 06:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Blijven malen helpt ook niet.
Kom je steeds op het zelfde uit, en word nog bozer en opgefokter.knop om
Ach, de FP heeft er voordeel van gehad dat ik zo vroeg wakker was. Staat genoeg nieuws te lezen. Ik ga terug naar bed denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 06:54 schreef PLY het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 9 juli 2022 06:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk, maar toch, ik blijf chagerijnig.![]()
![]()
Ach, de FP heeft er voordeel van gehad dat ik zo vroeg wakker was. Staat genoeg nieuws te lezen. Ik ga terug naar bed denk ik.quote:
Fijne dagquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een lekker ontspanningsmassage van @:Rob ? Misschien kan je dan relaxen
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wel
Kom je maaien?
Kun je daarna meteen lekker zwemmen
Weet je wat, we nemen wel een koe mee die maait het wel voor ons.quote:
Makkelijk.quote:
Kan makkelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat, we nemen wel een koe mee die maait het wel voor ons.
Zwemmen. Heerlijk. [ afbeelding ]
[..]
Makkelijk.
Hoe is het met je zus?quote:
Hey Sennquote:
Morguh Mazquote:
huhquote:
Een zekere 'niemand' is met tegenzin aangenomenquote:
ooh werkverschaffing, bijstandsbehoud ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een zekere 'niemand' is met tegenzin aangenomen
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ooh werkverschaffing, bijstandsbehoud ofzo
maak es betere kwaliteittopics heequote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ooh werkverschaffing, bijstandsbehoud ofzo
donequote:
ik vind dat wel altijd een beetje raar, dat mensen moeten gaan werken met behoud van bijstand. geef ze dan gewoon minimumloonquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:58 schreef mazaru het volgende:
[..]Verplicht vrijwillig waardoor hij overloopt van werklust.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind dat wel altijd een beetje raar, dat mensen moeten gaan werken met behoud van bijstand. geef ze dan gewoon minimumloon
in der tatquote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:15 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Die zogenaamde vrijwilligersbaantjes zouden gewoon normale banen moeten zijn. Mensen laten werken zonder normaal loon en contract is belachelijk. Na een jaar krijgen ze een klap op de schouders en komt de volgende onbetaalde werkkracht binnenwandelen.
Dat is fijn te horen. Hopelijk was dit het wel voorlopig of niet danquote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat goed, ze begint langzaam aan zichzelf weer te worden.
Ja idd.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn te horen. Hopelijk was dit het wel voorlopig of niet dan
Dat zijn veul sinaasappelsquote:
wie heeft gewonnenquote:
Er stonden er nog veel meerquote:
morgen pasquote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:27 schreef DJMO het volgende:
Au gvd....JeupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
was wel mooi gevecht tussen schumacher en hamiltonquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:13 schreef aloa het volgende:
Mis ik het ook nog![]()
Alleen de laatste 5 rondes gezien.
Ik zag dat hij Schumacher nog inhaaldequote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
was wel mooi gevecht tussen schumacher en hamilton
ja maar hij heeft echt 10 ronden 'm voor gehoudenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zag dat hij Schumacher nog inhaalde![]()
Schumacher is op dreef de laatste tijd.
Netjes idd.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar hij heeft echt 10 ronden 'm voor gehouden
ben je dronkenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:28 schreef Paul het volgende:
F1 boeit ni3mand. Wel de leeuwinnrn vanavnond op het ek
Nee. Heb ice tea op. Maar mn telefoon toetsenbord doet moeilijkquote:
Het boeit me geen van beidenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:28 schreef Paul het volgende:
Mij boeit het voetballen dan weer niet 🤣quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:28 schreef Paul het volgende:
Het zijn wel de leeuw8nnen hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij boeit het voetballen dan weer niet 🤣
Die mag je allemaal hebben van mij 🤣quote:
ja maar voor wat, is het finale ofzoquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:30 schreef mario390 het volgende:
betje boos op jou , je heeft mijn vriend
ingesperrt
balkenbrijquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:15 schreef DJMO het volgende:
Bim bam beieren
DJ heeft geen eieren
Wat eet ze dan???
Spek uit de pan!quote:
dat rijmt niet op eiquote:
Wel op Dan.quote:
Hey Senn 😉quote:
pan pan panquote:
ghe ghequote:
Hey Plyquote:
quote:Op zondag 10 juli 2022 06:12 schreef DJMO het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)t-fel-roze~a4df5085/
* DJMO ligt slap van het lachen
ik kom echt niet meer bij hier. Wat een gayclub is het toch ook
quote:Op zondag 10 juli 2022 07:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ken nog zo'n team...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey Lafquote:Op zondag 10 juli 2022 07:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ken nog zo'n team...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even een keertje speciaal voor jou:quote:Op zondag 10 juli 2022 07:51 schreef DJMO het volgende:
Nog maar een koffie en dan m'n tas maar eens inpakken
lolquote:Op zondag 10 juli 2022 08:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Nog even een keertje speciaal voor jou:
[ afbeelding ]fijne dag
Als we met fictieve huren gaan beginnen, mag er dan ook met fictief geld betaald worden?quote:Op zondag 10 juli 2022 06:52 schreef Dotteke het volgende:
Gaat lekker in Nederland wat ze willen met de huurtoeslag kan nooit,
Denk dat veel mensen in de problemen gaan komen hierdoor
Het kabinet wil de hoogte van de huurtoeslag gaan baseren op een ‘normhuur’, een fictieve huurprijs, in plaats van op de echte huur die iemand betaalt. Juist huurders met een hogere huur zijn hiervan de dupe. Bovendien wordt de basishuur (het deel van de huur dat een huurtoeslagontvanger helemaal zelf betaalt) verhoogd. Door de hogere basishuur gaan alle huurtoeslagontvangers erop achteruit.
Door de overstap naar de normhuur gaan er honderdduizenden huurders op achteruit, waarschuwen Woonbond, Aedes en VNG vandaag in een gezamenlijk persbericht. De wet gaat aan de hand van drie ‘normhuren’ bepalen tot welke huurprijs iemand huurtoeslag krijgt. Er komt een normhuur voor jongeren (¤442,46) , één voor volwassenen (¤520,-) en één voor grote gezinnen en mensen met een handicap in een aangepaste woning (¤597,-).
Voor mij betekend dat dus waarschijnlijk dat ik minimaal 199 euro meer moet gaan betalen. Hoe dan?
Was het maar zo feest, ze zijn gek?quote:Op zondag 10 juli 2022 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als we met fictieve huren gaan beginnen, mag er dan ook met fictief geld betaald worden?
Het is er ook nog niet door. En komt het er wel door dan ga ik met een ondersteboven vlag lopenquote:
Wat gaan we dan blokkerenquote:Op zondag 10 juli 2022 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is er ook nog niet door. En komt het er wel door dan ga ik met een ondersteboven vlag lopen
Geen idee, misschien worden er wel containerdorpen gebouwd voor de mensen met de laagste inkomens.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaan we dan blokkeren![]()
Het is niet te doen, dan zullen veel mensen moeten verhuizen en die huizen zjin er niet
Tentenkampen kan ook nogquote:Op zondag 10 juli 2022 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, misschien worden er wel containerdorpen gebouwd voor de mensen met de laagste inkomens.
Of allemaal caravans op een industrieterrein neerzetten.quote:
Als de koeien toch niet meer naar buiten mogen kunnen we ook de weilanden opquote:Op zondag 10 juli 2022 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of allemaal caravans op een industrieterrein neerzetten.
Hebben we in ieder geval plek genoegquote:Op zondag 10 juli 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de koeien toch niet meer naar buiten mogen kunnen we ook de weilanden op
Dat is zeker waar en dan kunnen de mensen die normaal naar de koeien komen kijken naar ons kijken en voerenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2022 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar en dan kunnen de mensen die normaal naar de koeien komen kijken naar ons kijken en voeren![]()
Maar om het allemaal wat makkelijker te maken
Aansluitend op de anno 2022 geldende systematiek en terminologie is de uitleg dat de huurder afhankelijk van zijn inkomen een inkomensafhankelijke 'eigen bijdrage', de basishuur, betaalt. De huurtoeslag per maand is ¤ 520 (de normhuur), verminderd met de basishuur. De huurder moet naast de basishuur de feitelijke huur boven de normhuur ook zelf betalen. Als daarentegen de feitelijke huur lager is dan de normhuur mag hij het verschil houden, dus dan betaalt hij per saldo minder dan de basishuur.
OM het duidelijk te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2022 13:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb een trekker gekocht en ga volop mee in de demonstraties.
1ste auto's al met succes geblokkeerd.HuldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vlag hangt op de kop
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:
Je hebt je Orange Army uniform aan?quote:
Hoe laat is datquote:
ik ben er klaar voorquote:Op zondag 10 juli 2022 14:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Zo gek ben ik nog niet
[..]
3 u viaplay
[..]
mag van mij wel een keer jaquote:
We gaan het zien zoquote:Op zondag 10 juli 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag van mij wel een keer ja
een clean win
30 seconden vrij ofzo
Veel plzrquote:
Ah gelukkig ben je maar een hoop gek door niet de allerbeste te supportenquote:
Maxicosiquote:
Max is nu wel flink tijd aan het verliezen in het verkeer. Word spannend of Leclerc en Sainz op het goede moment worden binnen gehaald.quote:
Voor mij blijft het nog altijd een jochiequote:
Ja op zichquote:Op zondag 10 juli 2022 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij blijft het nog altijd een jochie
Zekerheidje dat een Ferrari gaat winnenquote:
Safety car Laatste rondequote:Op zondag 10 juli 2022 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zekerheidje dat een Ferrari gaat winnen
lijkt het wel opquote:Op zondag 10 juli 2022 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zekerheidje dat een Ferrari gaat winnen
En dan omdat Verstappen op een gevaarlijke plek stil staatquote:
Neehh de beste wint hoorquote:Op zondag 10 juli 2022 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan omdat Verstappen op een gevaarlijke plek stil staat
Je weet echt niet wat je bedoeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |