Nee dank je.quote:
Heb ik ook weinig aan op dit moment.quote:
Aan een positieve corona testquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:02 schreef DJMO het volgende:
Afijn: ook jij hebt meer info op WhatsApp @:Greysbones
Ik waarschuw je op voorhand; ik ben vreselijk geirriteerd en heel licht ontvlambaar. Ik zou mij maar met rust laten als ik jou was.quote:
Och, je kunt me prima negeren, ik post hier enkel om iets te doen te hebben, naast het boeken lezen wat ik momenteel doe. Ik heb helaas geen gezin meer om me heen waarmee ik mijn frustraties kan delen en oplossen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:06 schreef -Shii- het volgende:
Met rust laten is wel lastig als je hier post.
Waarom post je hier danquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik waarschuw je op voorhand; ik ben vreselijk geirriteerd en heel licht ontvlambaar. Ik zou mij maar met rust laten als ik jou was.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Och, je kunt me prima negeren, ik post hier enkel om iets te doen te hebben, naast het boeken lezen wat ik momenteel doe. Ik heb helaas geen gezin meer om me heen waarmee ik mijn frustraties kan delen en oplossen.
Hoe gaat het met de hoepel?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Och, je kunt me prima negeren, ik post hier enkel om iets te doen te hebben, naast het boeken lezen wat ik momenteel doe. Ik heb helaas geen gezin meer om me heen waarmee ik mijn frustraties kan delen en oplossen.
Geen gedoe, ik vind het gewoon vreemd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:30 schreef Paul het volgende:
Jongens er hoeft niet gelijk een gedoe van te komen
Ik vond het gewoon grappig dat DJMO hier altijd gaat zeggen als ze iemand een whatsapp heeft gestuurd
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik waarschuw je op voorhand; ik ben vreselijk geirriteerd en heel licht ontvlambaar. Ik zou mij maar met rust laten als ik jou was.
Als ik me er toe kan zetten, goed. Hou het gerust een minuut vol, linksom gaat beter dan rechtsom, maar meestentijds laat ik dat ding tegen de muur staan, geen zin en energie.quote:
Geen energie? Als je toch zoveel loopt lijkt het mij dat je genoeg energie hebt?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik me er toe kan zetten, goed. Hou het gerust een minuut vol, linksom gaat beter dan rechtsom, maar meestentijds laat ik dat ding tegen de muur staan, geen zin en energie.
En dan vergeet je het hierquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:11 schreef Paul het volgende:
ben al de hele dag de rotzooi van pieterdegallier op te ruimen in ONZ!!!!!!!
Het is een actquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen energie? Als je toch zoveel loopt lijkt het mij dat je genoeg energie hebt?
Goed bezig. Ik zou loonsverhoging vragenquote:
Dan wel eerst doneren graagquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik zou loonsverhoging vragen
Volgende keer kan je vragen dan help ik je wel evenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:11 schreef Paul het volgende:
Hey Woud 😘quote:
Ik hou meer van de lullige acts. Maar ik ben dan ook heel saai heteroquote:
Zijn stijl lijkt wel op die van Paul !quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:11 schreef Paul het volgende:
Sowieso actsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou meer van de lullige acts. Maar ik ben dan ook heel saai hetero
Sommige acts zijn wel leuk. Maar die zijn zeldzaamquote:
Ik heb mij flink omhoog moeten neuken, heb er nog steeds een schrale dop vanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hogerop willen komen op Fok!
Verkering zoeken zag ik allemaal voorbij komen in actieve topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |