quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Het is tot nu toe een matige transferzomer inderdaad. Je had in ieder geval Til en Dessers al eerst moeten vastleggen. Er was een transferpotje van 4 of 5 miljoen euro, daar had je Til echt wel voor kunnen nemen. Nu heb je voorin geen doelpunten meer over.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:08 schreef yvette1982 het volgende:
Ik vind de timing van Feyenoord erg matig. Als je weet dat je twee spelers voor Feyenoord begrippen veel verkoopt dan zorg je ervoor dat je al wat vervangers koopt voor de verkopen gepresenteerd zijn. Nu betaal je voor elke boerenlul het dubbele omdat ze weten dat Feyenoord goed heeft verkocht.
En ondanks dat Feyenoord goed heeft verkocht moeten ze het blijkbaar nog steeds gratis spelers en goedkope spelers zoeken, resultaat van het wanbeleid van de afgelopen decennia en het stadiondossier.
Daniloquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is tot nu toe een matige transferzomer inderdaad. Je had in ieder geval Til en Dessers al eerst moeten vastleggen. Er was een transferpotje van 4 of 5 miljoen euro, daar had je Til echt wel voor kunnen nemen. Nu heb je voorin geen doelpunten meer over.
Kan nog:quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:34 schreef Scrummie het volgende:
Misschien hadden we Til en/of Dessers moeten nemen, die namen zie ik hier nauwelijks voorbij komen.
Ja, want anticiperen op een speler waarvan je al maanden weet dat ie gaat vertrekken is eng, ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij hebt wel echt kijk op de business side of things he
wrm niet gewn van te vore iemand anders kope??
Die 2 dingen gaan prima hand-in. Maar het geeft niet als dat je pet te boven gaat hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:29 schreef Scrummie het volgende:
"Feyenoord moet alles verkopen zodat we schulden kunnen afbetalen!!!111!"
"WANBELEID dat we niet direct vervangers kopen van het geld wat er binnenkomt, nu zijn de spelers duurder!!!11!."
Genieten.
Er was al een (klein) transferpotje voordat er ook maar 1 speler vertrokken was.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan moet je eerst geld hebben he. En trouwens, die Gnonto was bijna binnen totdat een lek die transfer compliceerde.
Wie weet laat die iedereen versteld staanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is een redelijke aanwinst ja.
Gaan gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:36 schreef Pistolero het volgende:
Die 2 dingen gaan prima hand-in-gaan. Maar het geeft niet als dat je pet te boven gaat hoor.
wie zegt dat ze dat niet doen, je moet ook wel de mogelijkheden hebben om die spelers die bovenaan het lijstje staan te halen en dan is geduld misschien beter dan snel gaan voor diegene onderaan het lijstje voor die positiequote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:36 schreef Pistolero het volgende:
Ja, want anticiperen op een speler waarvan je al maanden weet dat ie gaat vertrekken is eng, ofzo.
Denk wel dat hij er minimaal 10 maakt. Maar er is ook niet of nauwelijks aanvoer meer nu en je hebt weinig garanties dat nieuwe talenten van 20 er ineens 10 gaan maken. Een relatief goedkope Til/Dessers zou voor een club als Feyenoord altijd een nobrainer moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:38 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Wie weet laat die iedereen versteld staan
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaan gaan
[ Bericht 0% gewijzigd door Pistolero op 08-07-2022 09:42 ]
Ach jee, een grammaticaal foutje. Het is wat. Denk je nu dat je met te pakken hebt door te laten zien dat ik mijn post verbeter ofzo..?quote:
Zie het feedback topic Pisto.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ach jee, een grammaticaal foutje. Het is wat. Denk je nu dat je met te pakken hebt door te laten zien dat ik mijn post verbeter ofzo..?
Houdt mij lekker buiten al deze persoonlijke vetes en ruzietjes. Danku.quote:
Dessers heeft zichzelf flink overschat en is inmiddels met beide benen op de grond. Eerst was Feyenoord eigenlijk niet goed genoeg en kwamen ze niet tot een akkoord. Nu blijkt dat de voetbalwereld niet helemaal gek is en dat de clubs wel zien dat het eigenlijk een heel matige speler is. Hij dacht dat half Europa hem zou willen, die bleken terecht niet te komen en nu is Feyenoord opeens wel weer goed genoeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:34 schreef Scrummie het volgende:
Misschien hadden we Til en/of Dessers moeten nemen, die namen zie ik hier nauwelijks voorbij komen.
Je vergeet Bijlow. Maar dat is nog een generatie ouder, dus dat het tijd is voor opvolgers klopt helemaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Van gister alweer, maar volgens mij nog niet gepost hier, zou erg mooi zijn als dit lukt. Geertruida en Kokcu nu nog uit de jeugd komend, hopelijk dienen zich er snel jeugdspelers aan als opvolgers.
Ik vind het bijna bewonderingswaardig dat jij en sommige anderen nog zo positief kunnen blijven ondanks alle negatieve signalen. Krijg er toch wel een klein beetje dit gevoel bij:quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En kap nou eens met dat pessimisme rond deze transferwindow.
Dat komt allemaal wel goed, Arnhem is nog ver.
Oja, Bijlowgod.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet Bijlow. Maar dat is nog een generatie ouder, dus dat het tijd is voor opvolgers klopt helemaal.
Het enige wat daarover in dat artikel staat is:quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Op de transferblog van Voetbal International lees ik de kop "Dilrosun stapje dichter bij Feyenoord", maar er staat verder niet concreet benoemd waarom. Er is een link naar een Pro-artikel van het interview met Te Kloese, maar dat kan ik dus niet lezen.
quote:Wel lijkt Javairo Dilrosun weer een stapje dichter bij een contract met Feyenoord.
Meer staat er ook niet in.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Op de transferblog van Voetbal International lees ik de kop "Dilrosun stapje dichter bij Feyenoord", maar er staat verder niet concreet benoemd waarom. Er is een link naar een Pro-artikel van het interview met Te Kloese, maar dat kan ik dus niet lezen.
Ik snap wel dat juist jij dat gevoel hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het bijna bewonderingswaardig dat jij en sommige anderen nog zo positief kan blijven ondanks alle negatieve signalen. Krijg er toch wel een klein beetje dit gevoel bij:
[ afbeelding ]
Denk je echt dat Feyenoord geen lijstje heeft? :S :Squote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:39 schreef aTypisch het volgende:
snap ook niet dat feyenoord niet al gewoon een schaduwlijst heeft en daarnaast al vervangers in de selectie
hoe kan dat toch
bassett was ik al vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Denk je echt dat Feyenoord geen lijstje heeft? :S :S
Volgens mij is er met een Walemark en een Basset toch al in de vorige transferperiode voortgeborduurd.
Ik denk dat hij wel kan voetballen maar Slot een ander type zoekt voor zijn systeem gezien Till vorig jaar altijd basis stond wil Slot waarschijnlijk een middenvelder die vooral veel scoort.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrees ervoor dat die Amerikaan gewoon niet kan voetballen. Is wel een apart verhaal, dat was echt een van de grotere talenten in de MLS, stond bekend om zijn drukmomenten/traptechniek en Slot lijkt er echt niks in te zien.
Waar heb je vandaan dat Gnonto niet komt?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel kan voetballen maar Slot een ander type zoekt voor zijn systeem gezien Till vorig jaar altijd basis stond wil Slot waarschijnlijk een middenvelder die vooral veel scoort.
Daarom ben ik er nu ook niet zo rouwig om het feit dat Genoto niet komt als hij meer gewend is om in een twee spitsen systemen te spelen en anders meer een buitenspeler is terwijl Feyenoord naar de fans en pers communiceert dat ze de nieuwe nummer 9 binnen hebben.
Krijg je ook gezeik van helemaal als die jongen voor een recordbedrag was binnen gehaald.
Wie zegt dat hij niet voor Sini komt? Dat hij daarnaast multifunctioneel is, is lekker.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel kan voetballen maar Slot een ander type zoekt voor zijn systeem gezien Till vorig jaar altijd basis stond wil Slot waarschijnlijk een middenvelder die vooral veel scoort.
Daarom ben ik er nu ook niet zo rouwig om het feit dat Genoto niet komt als hij meer gewend is om in een twee spitsen systemen te spelen en anders meer een buitenspeler is terwijl Feyenoord naar de fans en pers communiceert dat ze de nieuwe nummer 9 binnen hebben.
Krijg je ook gezeik van helemaal als die jongen voor een recordbedrag was binnen gehaald.
Heeft ook te maken met alternatieven. Het middenveld is vrij goed bezet met Toornstra, Wieffer en Aursnes, terwijl er eigenlijk geen linksback en linksbuiten zijn dus Walemark moet daar nu noodgedwongen spelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Fijn dat Hendrix bij die B-kern zit. Ik denk dat we Basset niet gaan overnemen eind van dit seizoen.
Ik denk dat het een speler is die, wanneer hij gewend is aan het tempo, zich heel makkelijk aanpast aan het niveau. Volgens mij een hele slimme speler met een goede basistechniek. Het lijkt mij wel iemand die past bij het spelletje van Slot.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb sowieso wel een goed gevoel bij die Wieffer. Ziet snel de oplossingen vooruit.
Scoorde vrij regelmatig in de onder 18 dacht ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:35 schreef Qarrad het volgende:
Heeft iemand die 17-jarige spits Groen weleens zien spelen die nu ingevlogen is samen met Karim?
Vaak niet zo als het een binnenlandse transfer betreft, toch? Of is dat niet zo?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:46 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Krijgen we hier niet wat centen voor? Zal niet meer dan ¤1m zijn, maar dat is toch mooi meegenomen
Bij die transfer naar Bournemouth hadden we ook wat centen(half millie?)gekregen. Is volgens mij veranderd die regel, was altijd wel zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Vaak niet zo als het een binnenlandse transfer betreft, toch? Of is dat niet zo?
Naar Bournemouth nog niet, maar naar City wel volgens mij. Die regel is ergens in de tussentijd veranderd inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij die transfer naar Bournemouth hadden we ook wat centen(half millie?)gekregen. Is volgens mij veranderd die regel, was altijd wel zo.
Als we moeten concurreren met PL clubs moet je hopen dat hij liever voor een tussenstap kiest.quote:
Speelde bij de nummer laatst in Frankrijk zoals de note al stelt en dan zijn de statistieken meer dan acceptabel.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Op basis hiervan lijkt Dilrosun geen Sinisterra vervanger, in ieder geval niet qua type. Te weinig eigen scorend vermogen, wat inmiddels wel topprioriteit zou moeten zijn. Daar heeft Pietje wel gelijk in
Misschien kunnen we hem een basisplek garanderen en die Premier League clubs niet @Taradoquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we moeten concurreren met PL clubs moet je hopen dat hij liever voor een tussenstap kiest.
Gelukkig komen er waarschijnlijk nog 2 a 3 aanvallende versterkingen, dus we hebben nog ffquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Op basis hiervan lijkt Dilrosun geen Sinisterra vervanger, in ieder geval niet qua type. Te weinig eigen scorend vermogen, wat inmiddels wel topprioriteit zou moeten zijn. Daar heeft Pietje wel gelijk in
Is 2 jaar jonger dan Malacia en als die nu 2 jaar knalt dan kan die alsnog een mooie stap maken (zie Malacia dus). Maar ok het grote geld lonkt. Zou toch wel mooi zijn als je na een drama week kwa nieuwe spelers Maatsen en Dilrosun kan binnenhalen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem een basisplek garanderen en die Premier League clubs niet @:Tarado
Twee jaar geleden veranderd ja. Solidariteitsbijdrage van 5% van de transfersom, die moet worden verdeeld tussen de clubs waar de speler tussen 12-23ste heeft gebaldquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Naar Bournemouth nog niet, maar naar City wel volgens mij. Die regel is ergens in de tussentijd veranderd inderdaad
bij hoge uitzondering eens zo'n (heel) interview geluisterdquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:51 schreef Scrummie het volgende:
Een half uur aan interview met Slot (ESPN en Rijnmond). Ik ga er eens even voor zitten.
Hij maakte er in zijn beste seizoen 4 in de Bundesliga, dat zijn wel een beetje Boëtius-aantallen. Vaak vertaalt zich dan naar de Eredivisie wel in wat meer doelpunten, maar meer dan 8 zie ik hem er echt niet maken inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Verschil met Danilo is wel dat hij er al een keer 17 in de Eredivisie heeft gemaakt en vorig seizoen de kans niet heeft gehad.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:00 schreef aTypisch het volgende:
Danilo maakte er vorig seizoen 7 in de KKD. Vaak vertaalt zich dan naar de Eredivisie wel in wat minder doelpunten, maar meer dan 4 zie ik hem er echt niet maken.
Ik ben wel benieuwd wat jij denkt over het aantal doelpunten die Danilo gaat makenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verschil met Danilo is wel dat hij er al een keer 17 in de Eredivisie heeft gemaakt en vorig seizoen de kans niet heeft gehad.
Bergwijn maakte er ook maar hooguit 3. Voor dit seizoen kwam Sinisterra overigens ook niet verder dan 5. Ben wel benieuwd naar hem. Was vroeger een heel groot talent en heeft 100 wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau in Frankrijk en Duitsland.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij maakte er in zijn beste seizoen 4 in de Bundesliga, dat zijn wel een beetje Boëtius-aantallen. Vaak vertaalt zich dan naar de Eredivisie wel in wat meer doelpunten, maar meer dan 8 zie ik hem er echt niet maken inderdaad.
15 is mijn inschatting.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij denkt over het aantal doelpunten die Danilo gaat maken
wel veel blessureleed geloof ikquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bergwijn maakte er ook maar hooguit 3. Voor dit seizoen kwam Sinisterra overigens ook niet verder dan 5. Ben wel benieuwd naar hem. Was vroeger een heel groot talent en heeft 100 wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau in Frankrijk en Duitsland.
Het kan in de Eredivisie soms ineens omslaan ja, maar bij Sinisterra lag dat wel vooral aan zijn blessures waardoor hij in eerdere seizoenen steeds de helft van het seizoen miste. Dan wordt het ook moeilijk om de dubbele cijfers te halen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bergwijn maakte er ook maar hooguit 3. Voor dit seizoen kwam Sinisterra overigens ook niet verder dan 5. Ben wel benieuwd naar hem. Was vroeger een heel groot talent en heeft 100 wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau in Frankrijk en Duitsland.
en de manier van voetballen kan ook uitmaken, dat hoog druk zetten en van daaruit voetballen is toch wat anders dan ze bij z'n vorige clubs deden ga ik even vanuit want behalve een paar goals heb ik verder niets van hem gezienquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Is ook wel een type die even in zijn lichaam moet groeien![]()
Stukje hoop
Klopt, in de Eredivisie zie je vaak wel dat spelers meer wedstrijden kunnen spelen dan in het buitenland. Belasting is hier lager. Daarnaast heeft hij nooit grote blessures gehad maar altijd gedoe met spiertjes en hamstrings enzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
en de manier van voetballen kan ook uitmaken, dat hoog druk zetten en van daaruit voetballen is toch wat anders dan ze bij z'n vorige clubs deden ga ik even vanuit want behalve een paar goals heb ik verder niets van hem gezien
het is gewoon de categorie van geoorloofde gokjesquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
en de manier van voetballen kan ook uitmaken, dat hoog druk zetten en van daaruit voetballen is toch wat anders dan ze bij z'n vorige clubs deden ga ik even vanuit want behalve een paar goals heb ik verder niets van hem gezien
Best lelijk ja. Ben benieuwd naar het echte uitshirt.quote:
Doe dan maar Carlos Velaquote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-overbodige-mexicaan
Nog een midget voor @:caland
110% anti logo's die meekleuren met het shirt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Logo had gewoon anders gemoeten. Voor de rest prima
Ik vind het jammer dat ze het derde shirt niet in regenboogkleuren hebben gedaan om de diversiteitsstrijders in de club een hart onder de riem te steken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het niet per se mooi, maar ook niet lelijk. Hij zal wel populair worden bij de vrouwelijke fans.
En bij onze vrienden van RJK?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het niet per se mooi, maar ook niet lelijk. Hij zal wel populair worden bij de vrouwelijke fans.
Verdiende like.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En bij onze vrienden van RJK?
Nee, het is super lelijk, uit dat licht, komt nooit meer goed met Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Enige probleem is dat logo.
Verder boeiend.
Toch geen Wieffer, dat is wel een verrassing na dat verhaal over A en B kernquote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:28 schreef Zipportal het volgende:
Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Pedersen; Aursnes, Toornstra, Hendrix; Jahanbakhsh, Danilo, Wĺlemark
Ik kreeg die mail en wist gewoon dat er tokkies gingen schuimbekken. Direct de eerste reactie hier. Bedanktquote:
(lol)quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik kreeg die mail en wist gewoon dat er tokkies gingen schuimbekken. Direct de eerste reactie hier. Bedanktniet teleurgesteld.
Ik ben inderdaad woedend dat het Feyenoord shirt niet zo mooi is.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik kreeg die mail en wist gewoon dat er tokkies gingen schuimbekken. Direct de eerste reactie hier. Bedanktniet teleurgesteld.
Lolquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Prima elftal. Afgezien van Hendrix trouwensquote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch geen Wieffer, dat is wel een verrassing na dat verhaal over A en B kern
Treurige aanval
Deze bedoel je denk ik;quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit doet wel heel erg denken aan dat uitshirt van Ajax van een jaar of 2 3 geleden?
Nee deze https://www.parool.nl/spo(...)-is-mooier~b0b4be22/quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik;
https://www.google.com/se(...)imgrc=LPGEjT940x5FGM
Mag ook wel voor Rusland vechten, schiet toch alles mis.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is dat er oorlog is, anders kan je die Hendrix wel terugsturen.
Voetbalt ook leuk mee, lekkere combinaties. Kansen afmakend gezien toch 2x wat laten liggen ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Alleen Ali verpest het telkens.
Zijn (handelings)snelheid is gewoon te laag, dat is ook niet iets wat nog gaat verbeterenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Alleen Ali verpest het telkens.
Zo te zien wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hendrix als back en Geert op het middenveld?
9 spelers die in Tirana ook in het veld stonden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slot is weer de held aan het uithangen. Die maakt van brandhout nog iets moois. Voetbal is prima vandaag.
Pedersen telt in dat geval niet echt mee vinden @Scrummie en ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
9 spelers die in Tirana ook in het veld stonden.
Prima voetballer, dat kan je wel zien, maar hij moet nog wat slimmer worden in z'n keuzesquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:20 schreef Pistolero het volgende:
Walemark gaat mondjes snoeren dit seizoen.
Doet nog steeds pijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pedersen telt in dat geval niet echt mee vinden @:scrummie en ik.
Wat is de opstelling nu?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hou nooit zo van al die wissels.
ik denk niet dat de uitslag in deze pot hoog op het prioriteitenlijstje staatquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:34 schreef Pistolero het volgende:
Slot wil toch nog even graag verliezen met deze wissels?
toch jammerquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bozenik nog altijd op de bank.
Kan er echt geen klote van.
Als je dit ziet snap je wel waarom er 7 nieuwe spelers moeten komenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jansen; Hall, Wieffer, Valk, Benita; Kleijn, Bassett, Karim; Naujoks, Groen, Taabouni
Weer even laten zien dat ie er niets van kan.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Krijgt Bozenik toch nog zn minuutjes
Loopt gewoon 4 miljoen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer even laten zien dat ie er niets van kan.
Hopelijk kijken Brentford en Boavista niet
Raadsel hoe de scouting die dan ooit heeft kunnen aanbevelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer even laten zien dat ie er niets van kan.
Hopelijk kijken Brentford en Boavista niet
We zijn Ajax op alle fronten voorbij.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat Salzburg won acht jaar geleden van Ajax, zijn echt geen koekenbakkers
Arne rekent op 6-7 versterkingen nogquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Volgens mij zat er best aardig voetbal in, in die eerste helft. Paar goede aanvallen gezien, met prima opbouw. Volgens mij hadden ze nog wel een of twee keer meer moeten scoren.
Walemark leek het ook wel aardig te doen.
Tweede helft helemaal niks gezien, maar Benita moest goed zijn? Lijkt er dicht tegenaan te zitten.
Ik heb maar flarden gezien, maar ik vond het de 2e helft ook best prima lopen eigenlijk. Paar prima acties gezien en ze zijn nauwelijks in de problemen geweest achterinquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Volgens mij zat er best aardig voetbal in, in die eerste helft. Paar goede aanvallen gezien, met prima opbouw. Volgens mij hadden ze nog wel een of twee keer meer moeten scoren.
Walemark leek het ook wel aardig te doen.
Tweede helft helemaal niks gezien, maar Benita moest goed zijn? Lijkt er dicht tegenaan te zitten.
De meeste spelers hebben natuurlijk ook al ervaring met Slot zijn manier van spelen. Dus dat is wel een voordeel, ook qua organisatie.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb maar flarden gezien, maar ik vond het de 2e helft ook best prima lopen eigenlijk. Paar prima acties gezien en ze zijn nauwelijks in de problemen geweest achterin
De goedkope uitvoering van dat zwarte Ajax uitshirt. Man man man.quote:
Brandhout. Rot op man.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slot is weer de held aan het uithangen. Die maakt van brandhout nog iets moois. Voetbal is prima vandaag.
Jens is dit jaar 33 hequote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zal die arme Jens toch niet gebeuren dat hij weer op de bank belandt als den Geert op 6 gaat shinen. Aursnes was ook weer van ee andere klasse
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
quote:
Slot > @Pistoleroquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:34 schreef Pistolero het volgende:
Slot wil toch nog even graag verliezen met deze wissels?
Het altijd smaakvolle Bild houdt het op een bedrag van vijf miljoen. Toch best veel geld.quote:BILD am Sonntag erfuhr: Herthas Flügelflitzer Javairo Dilrosun (24) steht kurz vor einem Wechsel zu Feyenoord Rotterdam. Seit Tagen laufen die Verhandlungen, jetzt scheint ein Durchbruch gelungen zu sein.
Dilrosun, der letzte Saison nach Bordeaux ausgeliehen war, steht in Berlin noch bis 2024 unter Vertrag. Deshalb sollen die Holländer eine Ablösesumme von rund 5 Millionen Euro zahlen.
denk niet dat feyenoord in staat is om spelers van een bundesligaclub te halen als ze de afgelopen seizoenen mooie statistieken hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Dilrosun ken ik eigenlijk voornamelijk van zijn ene interland onder Koeman. Ik heb zijn statistieken eens bekeken en die zijn voor een speler van zijn leeftijd best wel matig. Maar goed, we gaan het zien
Gaat mij niet om de Bundesliga, meer dat je een indruk krijgt of een speler überhaupt iets van rendement heeft. Van bijvoorbeeld Dessers, Til of Jahanbaks wist je op basis van hun carričre dat ze scorend vermogen hebben. De statistieken van Dilrosun zijn wat dat betreft iets minder overtuigend. Dus dan is het hopen dat hij in de eredivisie wel opeens tot leven komtquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk niet dat feyenoord in staat is om spelers van een bundesligaclub te halen als ze de afgelopen seizoenen mooie statistieken hebben
Een belachelijk hoog bedrag zelfs. Had dan gewoon Dessers vastgelegd.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het altijd smaakvolle Bild houdt het op een bedrag van vijf miljoen. Toch best veel geld.
Had Feyenoord Dessers moeten vastleggen volgens jou? Klinkt als een nieuwe mening.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een belachelijk hoog bedrag zelfs. Had dan gewoon Dessers vastgelegd.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk wel dat hij er minimaal 10 maakt. Maar er is ook niet of nauwelijks aanvoer meer nu en je hebt weinig garanties dat nieuwe talenten van 20 er ineens 10 gaan maken. Een relatief goedkope Til/Dessers zou voor een club als Feyenoord altijd een nobrainer moeten zijn.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is tot nu toe een matige transferzomer inderdaad. Je had in ieder geval Til en Dessers al eerst moeten vastleggen. Er was een transferpotje van 4 of 5 miljoen euro, daar had je Til echt wel voor kunnen nemen. Nu heb je voorin geen doelpunten meer over.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je had Dessers en Til gewoon moeten vastleggen. Die 41 goals ga je echt niet meer opvangen met andere spelers.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit. Feyenoord had natuurlijk en Dessers en Til voor relatief lage bedragen moeten vastleggen. Nu geef je weer veel te veel geld uit voor spelers die absoluut geen zekerheid zijn.
quote:Op maandag 4 juli 2022 09:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wellicht. Maar er moet wel iets van kwaliteit op het veld staan natuurlijk. Er zijn de afgelopen weken bijna 60 goals vertrokken met Dessers, Linssen en Til. Daar zal Slot echt wel even ziek van zijn, want ik heb echt geen idee hoe je dat voorlopig op moet gaan vangen.
Daarom vind ik ook dat je Dessers en Til altijd had moeten vastleggen. Maar goed, is niet gebeurd.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord spijt van krijgen als ze volgend jaar weer een Jörgensen 2.0 in de spits hebben met 4 goals per seizoen.
Statistieken zeggen niet alles, maar wel veel. Die waren bij Dessers meer dan uitstekend, had gewoon moeten blijven.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met Dessers niet doorgaan zou echt zo dom zijn.Heb je volgend seizoen echt een doelpuntenprobleem.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Shit, dit vind ik nog wel het meest treurige bericht van de dag. Dessers moet je absoluut halen, heeft het zo goed gedaan en is absoluut geen eendagsvlieg.
quote:Op zondag 15 mei 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dessers met nummer 20 van het seizoen. Wat een baas.
Maar vooral blijven twijfelen over die 4 miljoen.
Bij nader inzien is het misschien toch geen nieuwe mening.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben trouwens wel definitief om wat betreft Dessers. Wat een absolute eindbaas is dat.
Die kopbal was ook een schitterende goal vond ik. Meteen vastleggen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had Feyenoord Dessers moeten vastleggen volgens jou? Klinkt als een nieuwe mening.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bij nader inzien is het misschien toch geen nieuwe mening.
Mja een bromvlieg maakt ook consistent één geluidquote:
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2022 18:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik was erg kritisch om het vertrek van het koningskoppel Linssen/Dessers maar ik moet zeggen dat dit er toch heel aardig uitziet als vervanging.
Voelt wel ongeloofwaardig ja. Dat is ie nooit waard.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik geloof niet dat Feyenoord echt 5 miljoen gaat neertellen voor Dilrosun. Dus ik geloof niet dat dat bedrag uit de Bild klopt.
Bijlow, Geertruida, Trauner, Aursnes, Toornstra en Senesi zijn absoluut geen brandhout. En om Walemark nu al brandhout te noemen is ook zeer opportuun.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Aanvallend stond er vandaag toch een zwak elftal? En dan toch dit neerleggen, vind ik knap.
De bedragen kloppen in eerste instantie vrijwel nooit, dus laten we maar afwachten.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik geloof niet dat Feyenoord echt 5 miljoen gaat neertellen voor Dilrosun. Dus ik geloof niet dat dat bedrag uit de Bild klopt.
Bild is een ranzige populistische kutkrant, maar op voetbalgebied hebben ze wel vaak gelijk. Beetje de Telegraaf van Duitsland.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We laten ons gek maken door de grootste onzinkrant van Europa.
Leuk
Nu zal het bestuur van Hertha wel in paniek raken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:42 schreef fetX het volgende:
@:zka zegt op twitter dat het bedrag een stuk lager ligt.
We gaan het zien.
Dat plus doorverkoop percentage lijkt me realistisch.quote:
Die heeft het er nu ook opeens over dat Feyenoord geen persoonlijk akkoord heeft met Gnonto en ook geen bod heeft gedaan bij Zurich. Daar gaat iets mis.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:42 schreef fetX het volgende:
@:zka zegt op twitter dat het bedrag een stuk lager ligt.
We gaan het zien.
Geef het nou godverdomme geen aandacht.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had Feyenoord Dessers moeten vastleggen volgens jou? Klinkt als een nieuwe mening.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bij nader inzien is het misschien toch geen nieuwe mening.
Ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat nog niet benoemd is hier; Feyenoord gaat gewoon door met het spelen van oefenwedstrijdjes als de Eredivisie van start is gegaan. Om maar in dat Europese ritme te komen.
Boek je tickets naar Boedapest maar vast
Het idee was juist om te laten zien dat hij zijn mening al zo vaak heeft gepost dat we het ondertussen wel weten en dat hij het niet echt nog eens hoeft te herhalen, maar ik vermoed dat hij die hint niet heeft begrepen. En jij duidelijk ook niet. Erg jammer.quote:Op zondag 10 juli 2022 00:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geef het nou godverdomme geen aandacht.
Dat hij hints niet begrijpt was al een tijdje duidelijk.quote:Op zondag 10 juli 2022 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het idee was juist om te laten zien dat hij zijn mening al zo vaak heeft gepost dat we het ondertussen wel weten en dat hij het niet echt nog eens hoeft te herhalen, maar ik vermoed dat hij die hint niet heeft begrepen. En jij duidelijk ook niet. Erg jammer.
Precies, dus jij hoeft het ook niet voor ons te herhalen.quote:Op zondag 10 juli 2022 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het idee was juist om te laten zien dat hij zijn mening al zo vaak heeft gepost dat we het ondertussen wel weten en dat hij het niet echt nog eens hoeft te herhalen
Dat PIETJEPUKKED jou niet mag valt dan wel weer wat voor te zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2022 00:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, dus jij hoeft het ook niet voor ons te herhalen.
Gohquote:Op zondag 10 juli 2022 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
maar ik vermoed dat hij die hint niet heeft begrepen
Ik wil net zeggen. Bijna 100 wedstrijden gespeeld in de BL en Ligue 1. Relatief jong. Als je voor een Mees de Wit tegenwoordig al 2,5 miljoen moet betalen...quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Alsof 5 miljoen zo'n ontzettend gek bedrag is.
Meer dan 3 zou ik toch echt te veel vinden.quote:Op zondag 10 juli 2022 07:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Bijna 100 wedstrijden gespeeld in de BL en Ligue 1. Relatief jong. Als je voor een Mees de Wit tegenwoordig al 2,5 miljoen moet betalen...
Het lijkt nog heel wat zo ja.quote:
Precies. Helemaal prima als het minder dan 5 is overigens, maar doen alsof het idioot veel geld is is wel een beetje raar. Maar goed, het zal er wel bij horen hier.quote:Op zondag 10 juli 2022 07:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Bijna 100 wedstrijden gespeeld in de BL en Ligue 1. Relatief jong. Als je voor een Mees de Wit tegenwoordig al 2,5 miljoen moet betalen...
Hoezo is dat vastlullen? Iets zelf herstellen op basis van andere info is toch niet zo gek? Verder is het ook niet zo dat hij de enige was die hier rond (nieuwe) info bracht.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:32 schreef Pistolero het volgende:
ZKA is zichzelf momenteel wel een beetje in de knoop aan het lullen wat betreft Gnonto.
Nu zou er opeens geen persoonlijk akkoord zijn, en klopte het bericht van het AD waarin dat stond niet.
En het mooiste is dat blijkbaar (iemand bij) Feyenoord hoogstpersoonlijk naar ZKA heeft gebeld om te zeggen dat het niet klopt.![]()
Deze tweet negeren we dan maar even voor het gemak, lol
[ twitter ]
Wat een vreemde kleurcombinatiequote:Op zondag 10 juli 2022 15:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Uitshirt wordt blauw en groen zegt @:ZKA
Dat was 1 kleur tussen blauw en groen in, geen blauw met groen.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb dat ook nog nooit zien werken. Hopelijk flink donkerblauw dan..
Al hadden we in 't kampioensjaar ook blauw groen dus ik reserveer alvast een plekkie.
In het kampioensjaar hadden we toch die lichtblauwe Albert Heijn shirts?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb dat ook nog nooit zien werken. Hopelijk flink donkerblauw dan..
Al hadden we in 't kampioensjaar ook blauw groen dus ik reserveer alvast een plekkie.
Kan best mooi zijn. Puma had ook ooit een blauw-groen uitshirt. Die "matrozen shirts" herinner je vast nog wel. Het jaar waarin Tomasson bij ons kwam afbouwen.quote:
Dat was donkergroen en lichtgroen toch?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan best mooi zijn. Puma had ook ooit een blauw-groen uitshirt. Die "matrozen shirts" herinner je vast nog wel. Het jaar waarin Tomasson bij ons kwam afbouwen.
Ik ben licht kleurenblind, maar hier zit toch echt geen blauw in of wel?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:35 schreef Tomatenboer het volgende:
https://images.app.goo.gl/a9NnoXwRQa9CbzuB6
Heel erg donkerblauw.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben licht kleurenblind, maar hier zit toch echt geen blauw in of wel?
quote:
Ik heb nog zo'n shirt in de kast liggen.quote:
Ah ja was meer gele strepen dan groen ja.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In het kampioensjaar hadden we toch die lichtblauwe Albert Heijn shirts?
Althans, ik vond het altijd net AH bedrijfskleding.
quote:Op zondag 10 juli 2022 15:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was een prima shirt inderdaad, maar heb het altijd onthouden als donkergroen met lichtgroen
Zie PM.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heeft iemand het Pro artikel van Krabby van gisteren? Of een samenvatting?
Als Berlusconi hem echt wil dan zal dat wel lukken inderdaad. Maar het is nog een gerucht.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Promovendus naar de Serie A Monza zou snel willen handelen en Gnonto terug naar Italië willen halen volgens Gazzetta dello Sport.
Die leggen moeiteloos die gewenste 10 miljoen op tafel, dus dan is Feyenoord kansloos lijkt mij.
Dat lijkt mij ook. En dan zouden ze weleens kunnen doorschakelen naar een zekere Vlaamse spits.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Promovendus naar de Serie A Monza zou snel willen handelen en Gnonto terug naar Italië willen halen volgens Gazzetta dello Sport.
Die leggen moeiteloos die gewenste 10 miljoen op tafel, dus dan is Feyenoord kansloos lijkt mij.
Het is inderdaad maar beter zo. Mag hopen dat er een mooi scoutingslijstje ligt.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:12 schreef hhh38 het volgende:
Alleen door dat gedram hoop ik al niet dat Dessers komt
Ik denk dat we voor een bedrag rond de zeven miljoen wel akkoord moeten gaan eigenlijk. Ik vind het gewoon niet zo’n goede speler voor ons.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik begin wel een beetje te twijfelen of we hem wel moeten verkopen eerlijk gezegd, gezien het tempo waarin er vervangers gekocht worden.
Het is gewoon een back die te vervangen is. Als je 7 miljoen winst kan pakken na 1 seizoen moet je dat doen. Vervolgens Senesi en Kokcu nog een jaar behouden.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat we voor een bedrag rond de zeven miljoen wel akkoord moeten gaan eigenlijk. Ik vind het gewoon niet zo’n goede speler voor ons.
Waarom ik het eigenlijk niet zie zitten in hem is omdat hij het spel vertraagt. Het viel mij de laatste maanden vooral op. Hij heeft een ontzettend snelle drive vooruit maar aan de bal zoekt hij niet de oplossing naar voren. Hij ziet het gewoon niet goed en ik betwijfel of dat goed gaat komen.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:04 schreef fetX het volgende:
Ik vind Pedersen een verdediger met best wat potentie. Heeft het eerste halfjaar het prima gedaan. Maar goed, mocht je er 7 of meer voor kunnen krijgen snap ik best dat je hem wil laten gaan mits je een vervanger op de lijst hebt. Duurt allemaal mokerlang met die transfers dus dan moet je wel doorpakken.
Hij was de laatste maanden ook een stuk minder dan het eerste half jaar dus dat klopt wel. Het is geen uitzonderlijke speler hoor, dus als je er genoeg voor kunt krijgen is het prima hem te laten gaan.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom ik het eigenlijk niet zie zitten in hem is omdat hij het spel vertraagt. Het viel mij de laatste maanden vooral op. Hij heeft een ontzettend snelle drive vooruit maar aan de bal zoekt hij niet de oplossing naar voren. Hij ziet het gewoon niet goed en ik betwijfel of dat goed gaat komen.
Ik denk dat Pedersen in een ander elftal beter tot zijn recht komt, maar zoals je zegt er moet wel doorgepakt worden met een vervanger.
Het seizoen duurde ook iets te lang voor hem, dat is geen schande aangezien hij geen zomerstop had. Plus hij is beter met een rechtsbuiten waar hij over heen kan denderen, dat waren Alireza en Toornstra wel en Nelson niet.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij was de laatste maanden ook een stuk minder dan het eerste half jaar dus dat klopt wel. Het is geen uitzonderlijke speler hoor, dus als je er genoeg voor kunt krijgen is het prima hem te laten gaan.
Maar wel zorgen dat je direct een vervanger kunt halen.
Ik vind het ook een beetje gęnant worden, ik doe m’n werk voor een vrijwilliger toch best accuraat. Met AD info ‘persoonlijk akkoord’ wilde ik meerdere puzzelstukjes creëren om info Gnonto los te krijgen. Maar in een gesprek te horen gekregen: ‘Nee, is onzin. Ouders Gnonto hebben we wel al in Rotterdam gehad. Wil alléén naar eredivisie. We hebben de tijd. Slot moet ook nog 100% overtuigd raken, en Zürich speelt voorronden CL’.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoezo is dat vastlullen? Iets zelf herstellen op basis van andere info is toch niet zo gek? Verder is het ook niet zo dat hij de enige was die hier rond (nieuwe) info bracht.
Beetje rare hetze.
Hoe zit het met Boetius en Vilhena? Daar komen ook meer geruchten over.... En is Hilgers nog in beeld?quote:Op zondag 10 juli 2022 22:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje gęnant worden, ik doe m’n werk voor een vrijwilliger toch best accuraat. Met AD info ‘persoonlijk akkoord’ wilde ik meerdere puzzelstukjes creëren om info Gnonto los te krijgen. Maar in een gesprek te horen gekregen: ‘Nee, is onzin. Ouders Gnonto hebben we wel al in Rotterdam gehad. Wil alléén naar eredivisie. We hebben de tijd. Slot moet ook nog 100% overtuigd raken, en Zürich speelt voorronden CL’.
Nou, that’s it. We gaan het zien. Mijn gevoel is dat hij in augustus aansluit. FC Zürich heeft niet zo veel te willen uiteindelijk, tenzij ze een (dan) ongemotiveerd talent in 2023 gratis willen zien vertrekken.
vilhena een mislukte ex-feyenoorder noemenquote:Op maandag 11 juli 2022 10:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena en Boetius...... ajb niet zeg! Van mij mogen beiden weg blijven.
Niet voor niets dat ze na Feyenoord overal zijn mislukt tot nu toe.
Hoop niet dat we blijven terugvallen op het terughalen van mislukte ex-Feyenoorders.
Krasnodar verhuurt 'm niet voor niets, en Espanyol wil hem ook niet overnemen. Dat zegt genoeg toch?quote:Op maandag 11 juli 2022 10:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vilhena een mislukte ex-feyenoorder noemen
prima speler
Vooral omdat de verwachtingen heel laag waren ja.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mislukt overal valt ook reuze mee.
Boetius heeft het in Duitsland beter gedaan dan dat iedereen had verwacht.
Totaal belachelijke suggesties toch van Pietjepuk2000?quote:Op maandag 11 juli 2022 10:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in Vilhena en Boëtius
Het heeft vooral met zijn contractsituatie te maken omdat hij in Rusland voetbalde en daar al langer weg wilde (al zomer vorig jaar, alleen werd hij toen aan zijn contract gehouden). Espanyol heeft een optie tot koop die ze niet kunnen lichten omdat het betaalverkeer met Rusland gestaakt is. Het is de intentie dat hij bij Espanyol blijft.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krasnodar verhuurt 'm niet voor niets, en Espanyol wil hem ook niet overnemen. Dat zegt genoeg toch?
Ben dat toch niet helemaal met je eens. de Boëet was in de Eredivisie toch altijd wel goed voor zijn goaltjes (zelfs na zijn terugkeer in 2017 maakte hij er nog 6) en heeft toch veel gespeeld in de Bundesliga de laatste 4 seizoenen.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena en Boetius...... ajb niet zeg! Van mij mogen beiden weg blijven.
Niet voor niets dat ze na Feyenoord overal zijn mislukt tot nu toe.
Hoop niet dat we blijven terugvallen op het terughalen van mislukte ex-Feyenoorders.
Lijkt mij vrij kansloos. Boëtius heb ik nog geen geruchten van gehoord en wil in de Bundesliga blijven, Tonny is geen optie met zijn huidige contractsituatie, Feyenoord kan hem niet overkopen uit Rusland en het is tegen het huidige beleid om spelers over te nemen zonder koopoptie.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Hoe zit het met Boetius en Vilhena? Daar komen ook meer geruchten over.... En is Hilgers nog in beeld?
als PSV het kan met Til dan kan Feyenoord dat toch ook, niet dat ik Vilhena een goeie speler vind maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 11 juli 2022 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij kansloos. Boëtius heb ik nog geen geruchten van gehoord en wil in de Bundesliga blijven, Tonny is geen optie met zijn huidige contractsituatie, Feyenoord kan hem niet overkopen uit Rusland en het is tegen het huidige beleid om spelers over te nemen zonder koopoptie.
Heel veel beter dan Til wel.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
als PSV het kan met Til dan kan Feyenoord dat toch ook, niet dat ik Vilhena een goeie speler vind maar dat is een ander verhaal
Spelen alleen niet op dezelfde positie. Til is een speler die doorgaans wel scoort, maar verder heb je er niet veel aan. Bij Vilhena is dat wel redelijk andersom al speelt die vaak een linie naar achter (centraal op het middenveld).quote:
De vraag is of je dat moet willen. En als Feyenoord het niet wilde bij Til zou het mij verbazen als ze het wel willen bij Vilhena.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
als PSV het kan met Til dan kan Feyenoord dat toch ook, niet dat ik Vilhena een goeie speler vind maar dat is een ander verhaal
maar was het niet willen of was PSV gewoon wat sneller en sluwer?quote:Op maandag 11 juli 2022 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vraag is of je dat moet willen. En als Feyenoord het niet wilde bij Til zou het mij verbazen als ze het wel willen bij Vilhena.
Denk dat het alleen een optie is als Tonny zijn contract laat ontbinden, maar dan blijft hij bij Espanyol.
Veel Feyenoorders hechten waarde aan de marktwaardes. Aan de hand daarvan kan je toch stellen dat ie totaal gefaald heeft.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vilhena een mislukte ex-feyenoorder noemen
prima speler
Er is alleen bekend dat Feyenoord nooit concreet is geworden voor een vast contract. Of ze dat ook daadwerkelijk niet wilde weet ik niet. Situatie met geld op de bank nu is toch ietsje anders, dus denk voornamelijk niet kunnen.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar was het niet willen of was PSV gewoon wat sneller en sluwer?
Boëtius lijkt me sowieso geen versterking. Vilhena is duur, onnodig en heeft geen doorverkoopwaarde.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Spelen alleen niet op dezelfde positie. Til is een speler die doorgaans wel scoort, maar verder heb je er niet veel aan. Bij Vilhena is dat wel redelijk andersom al speelt die vaak een linie naar achter (centraal op het middenveld).
Overigens hoeven ze van mij allebei (Boetius/Vilhena) niet te komen. Niet echt fan van beide.
Volledig eens. Gewoon niet aan beginnen.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Boëtius lijkt me sowieso geen versterking. Vilhena is duur, onnodig en heeft geen doorverkoopwaarde.
Ronaldo was ooit 300 miljoen waard, nu 30. Totaal gefaald ook.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders hechten waarde aan de marktwaardes. Aan de hand daarvan kan je toch stellen dat ie totaal gefaald heeft.
Toen ie vertrok bij Feyenoord was ie 14 mln waard. Zn waarde is nog harder gedaald dan de gemiddelde crypto, hij is nu nog 5 miljoen waard.
Het zouden allebei goede breedteversterkingen zijn maar alleen wanneer transfervrij. Dan zijn er gewoon clubs die meer salaris/garantie op speeltijd kunnen bieden, Werder Bremen is in de markt voor Boëtius en Espanyol voor Vilhena. Prima clubs.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:16 schreef fetX het volgende:
Overigens hoeven ze van mij allebei (Boetius/Vilhena) niet te komen. Niet echt fan van beide.
Alleen steeg de waarde van Ronaldo nog toen ie 24 was. Bij Vilhena is het sindsdien alleen maar minder gewordenquote:Op maandag 11 juli 2022 11:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ronaldo was ooit 300 miljoen waard, nu 30. Totaal gefaald ook.
Het eerste in dit geval. Feyenoord wilde hem alleen nog een jaar tegen een matig salaris overnemen, en dat was dan puur om Slot te pleasen. Intern waren ze niet overtuigd.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar was het niet willen of was PSV gewoon wat sneller en sluwer?
Dit is mijn stokpaardje maar ik heb hem destijds op EK gezien met Oranje U17. Daar speelde hij op 10 een geweldig toernooi. Ik heb in hem ook altijd meer een 10 gezien dan een 8.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Spelen alleen niet op dezelfde positie. Til is een speler die doorgaans wel scoort, maar verder heb je er niet veel aan. Bij Vilhena is dat wel redelijk andersom al speelt die vaak een linie naar achter (centraal op het middenveld).
Vind maar eens wat beters. Ik vind het logische opties.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Volledig eens. Gewoon niet aan beginnen.
niet heel handig dan want zo'n speler voor zo weinig overnemen is binnen 2 jaar weer cashen, ook voor hem geldt wat mij betreft dat hij er weinig van kan maar je moet ook commercieel denkenquote:Op maandag 11 juli 2022 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het eerste in dit geval. Feyenoord wilde hem alleen nog een jaar tegen een matig salaris overnemen, en dat was dan puur om Slot te pleasen. Intern waren ze niet overtuigd.
Als hij je hele salarishuishouding overhoop gooit klinkt het niet meer zo slimquote:Op maandag 11 juli 2022 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet heel handig dan want zo'n speler voor zo weinig overnemen is binnen 2 jaar weer cashen, ook voor hem geldt wat mij betreft dat hij er weinig van kan maar je moet ook commercieel denken
dat is hij sowieso niet waard maar daar zijn wel oplossingen voorquote:Op maandag 11 juli 2022 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als hij je hele salarishuishouding overhoop gooit klinkt het niet meer zo slim
Sowieso altijd met die spelers uit Rusland. Die verdienen een immens salaris. Ik ben blij dat Feyenoord dit niet heeft gedaan, ondanks dat hij zijn waarde echt wel heeft gehad en een leuk ventje is.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als hij je hele salarishuishouding overhoop gooit klinkt het niet meer zo slim
denk ook niet dat het de favoriete optie is van de technische stafquote:Op maandag 11 juli 2022 10:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krasnodar verhuurt 'm niet voor niets, en Espanyol wil hem ook niet overnemen. Dat zegt genoeg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |