Daar krijg je goede odds voor denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik verwacht 6-0, 6-4 overwinning voor Halep morgen
natuurlijk, Halep is in topvormquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar krijg je goede odds voor denk ik.
Waar gaat ze spelen?quote:
Schotse vader, moeder van Wales, geboren in Zuid-Afrika, opgegroeid in Nieuw-Zeeland. De Britometer kan weer aangeslingerd worden voor Norrie.quote:
Dat zou alleen vanwege het publiek tegen Kyrgios al leuk zijn, dat eindigt 100% in een default voor Kyrgios.quote:
Norrie verliest van Djokovic. De laatste valt morgen alleen van een ladder en Kyrgios wint Wimbledon zonder te spelen.quote:
Ja, het publiek met een center court ticket voor de vrijdag wordt nu gedwongen om nóg een wedstrijd te kijken. De schade is amper te overzien.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
O, fijn, op CC beginnen ze met een damesdubbel.Djokovic-Norrie begint niet vóór 15.30 u. NL tijd.
Dat publiek zit daar ook niet op te wachten lijkt me; heb je een niet-boeiend voorprogramma.
![]()
Ze gaan zo beginnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
O, fijn, op CC beginnen ze met een damesdubbel.Djokovic-Norrie begint niet vóór 15.30 u. NL tijd.
Dat publiek zit daar ook niet op te wachten lijkt me; heb je een niet-boeiend voorprogramma.
![]()
Dan overdrijf je wel een beetje wat ik zeg hè? Ik zeg dat ik denk dat het publiek daar ook niet op zit te wachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:18 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, het publiek met een center court ticket voor de vrijdag wordt nu gedwongen om nóg een wedstrijd te kijken. De schade is amper te overzien.
Nee, dit was zeer serieus. Ik was benieuwd wat de oorzaak van de vertraging was. Norrie stond wel een hele tijd te ijsberen.quote:
Dit is de grap waar we op zaten te wachten!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dit was zeer serieus. Ik was benieuwd wat de oorzaak van de vertraging was. Norrie stond wel een hele tijd te ijsberen.
Een kinderhand is gauw gevuld, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dit is de grap waar we op zaten te wachten!
Norrie Knol.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:26 schreef franklop het volgende:
Wat voor naam hebben ze Hemann Hill/Mount Murray nu gegeven voor Norrie?
Cameron Cliff.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:26 schreef franklop het volgende:
Wat voor naam hebben ze Hemann Hill/Mount Murray nu gegeven voor Norrie?
Djokovic won vorig jaar 6-1 6-2, slaat nergens op waar hij nu mee bezig isquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:36 schreef Norrage het volgende:
Stiekem wel lastige speler voor Djoko, Norrie geeft hem weinig tempo en is moeilijk doorheen te slaan. Spelers waar Djoko doorgaans wel last mee heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
In een rechtvaardige wereld zou jij daar nu staan ipv die twee idiotenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
En wéér naar Djokovic.Hij wil voorkomen dat Djokovic moet lopen ofzo?
Bedankt heer.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:14 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
In een rechtvaardige wereld zou jij daar nu staan ipv die twee idioten
Hier kan ik natuurlijk niet tegen op.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Loopt op rolletjes op court 1 zo te zien.
Het kan mij niet erg boeien. Het voelt allemaal zo onvermijdelijk. Hoop dat het tegen Kyrgios boeiender wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:14 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Rustig hier. Iedereen zit op Norrie Everest?
Kreeg je slechts 7 voor Nadal terwijl ze wisten van die buikspierblessure? Ook niet eens heel hoog dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind de odds voor de finale meevallen:
Djokovic: 1.23
Kyrgios: 4.50
Voorafgaand aan de halve finales waren de backodds voor toernooiwinst namelijk:
Djokovic 1.28
Nadal 7.00
Kyrgios 8.00
Norrie: 28.00
Maar goed, kennelijk zijn de odds van Kyrgios bijna gehalveerd omdat hij om te winnen eerst van Nadal moest winnen en Nadal eerst van Kyrgios.
Ik heb me nooit zo verdiept in tennis van voor mijn tijd, hoe fictief is dit?quote:
Zondag gaan we het zienquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb me nooit zo verdiept in tennis van voor mijn tijd, hoe fictief is dit?
Het is een soort Nadal/Kyrgios zo te zien
In de eerste set wel, maar daarna ging het wel toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:28 schreef Norrage het volgende:
Poeh. Dubbeltje op zijn kant voor de finale hoor. Djoko was echt waardeloos vandaag,
Ja, maar het zou toch te bizar zijn als hij hem wegtankt, zelfs naar Kyrgios' maatstaven?quote:en tegen een servicekanon als kyrgios die hem weinig kansen gaat geven is het moeilijker zich in de wedstrijd te vechten. Normaalgesproken makkie voor Djoko maar nu? En kyrgios is natuurlijk volstrekt onvoorspelbaar….hij kan volledig gaan GOATen of gewoon in 3 sets de pot weg tanken……
Als je dat doet in de Wimbledon finale dan ben je de absolute GOAT in tanking. Dan gaat er nooit meer iemand jou passeren.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In de eerste set wel, maar daarna ging het wel toch?
[..]
Ja, maar het zou toch te bizar zijn als hij hem wegtankt, zelfs naar Kyrgios' maatstaven?
Onsgodinquote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:44 schreef mrclvm het volgende:
15:00 de dames finale! Zeg het maar jongens, wie gaat hem winnen?
Boeit niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:44 schreef mrclvm het volgende:
15:00 de dames finale! Zeg het maar jongens, wie gaat hem winnen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:31 schreef GwaiLow het volgende:
DIEDE !! Weer kampioen rolstoeltennis. Al 7 majors op rij heeft ze gewonnen. Super knap!
Genotquote:
Jammer dat die Brabanders niet gewoon daar blijven. Vinden het maar wat stoerggggg om naar Utrecht of Amsterdam te verhuizen.quote:
Reumatoïde artritis, maar ik weet niet of je er daardoor ouder uit gaat zien.quote:
Nooit.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:27 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer zullen we een keer de mannenfinale op zaterdag hebben en de vrouwen op zondag?
Set 3 wordt 6-0 voor Jabeur.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:10 schreef superniger het volgende:
En de dubbele break voor Rybakina.
Kantelpunt?
Beetje een medvedevjequote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:58 schreef wimderon het volgende:
Lekker onderkoelde reactie, hou ik wel van.
Of ze kan het niet geloven
Vind het geen nobuddie, in 2020 stond Rybakina al te schroeien, maar toen kwam coreuwnaquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:26 schreef FundsAreSafu het volgende:
Weer een totale nobuddie die een slam wint en dan ook nog zo'n vreselijke gekochte Kazachstaanse
Ja, met die vis. Wat een verschutting zeg.quote:
Ja, als ze 20 cm kleiner was wel.quote:
1,84 is nog wel een acceptabele lengte.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, met die vis. Wat een verschutting zeg.
[..]
Ja, als ze 20 cm kleiner was wel.
Ik vind 1.75 m eigenlijk het maximum voor een vrouwelijke lengte. Hoe lang ben jij, als ik dit vragen mag?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1,84 is nog wel een acceptabele lengte.
1.93quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 1.75 m eigenlijk het maximum voor een vrouwelijke lengte. Hoe lang ben jij, als ik dit vragen mag?
Ow, daar kom ik niet aan met mijn 1.59.quote:
Bizar. Ben benieuwd.quote:Maar ik begrijp dat Rybakina dus eigenlijk Russisch is en met een Kazachstaans paspoort de ban heeft omzeild? Heb dat totaal niet gevolgd. Heeft iemand haar naar de oorlog gevraagd?
Een Nederlandse man van 1.59quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, daar kom ik niet aan met mijn 1.59.
[..]
Bizar. Ben benieuwd.
Nee, was een grap. Ik ben 1.78. Maar ik voel me vaak maar kleine tussen die vele mannen van 1.90 en langer.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een Nederlandse man van 1.59
Heb je Aziatische voorouders toevallig?
Komt al jaren (sinds 2018) voor Kazachstan uit omdat ze in Rusland geen steun kreeg van de bond.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1.93
Maar ik begrijp dat Rybakina dus eigenlijk Russisch is en met een Kazachstaans paspoort de ban heeft omzeild? Heb dat totaal niet gevolgd. Heeft iemand haar naar de oorlog gevraagd?
Kazachstan koopt al jaren Russen op om voor ze te spelen, denk dat bijna iedereen die voor Kazachstan speelt eigenlijk een Rus is. Bijv. Bublik, Kukushkin, Popko, Skatov, etc.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1.93
Maar ik begrijp dat Rybakina dus eigenlijk Russisch is en met een Kazachstaans paspoort de ban heeft omzeild? Heb dat totaal niet gevolgd. Heeft iemand haar naar de oorlog gevraagd?
Geen enkele vraag is dom! Toch denk ik dat die dubbele fout geen signaal was, gewoon dom van de speler bij het net om je partner zo'n moeilijk uitvoerbare service te laten slaanquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien een domme vraag, maar je ziet vaak dat dubbelspelers achter hun rug handsignalen geven aan de serveerder. Maar soms slaat de serveerder na zo'n handsignaal een dubbele fout. Is dat dan tactiek? Snap niet waarom de netman het signaal geeft aan de serveerder dat hij een dubbele fout moet slaan.
Nee, het was een grap.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:40 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Geen enkele vraag is dom! Toch denk ik dat die dubbele fout geen signaal was, gewoon dom van de speler bij het net om je partner zo'n moeilijk uitvoerbare service te laten slaan. Ik kan het mis hebben, en is een dubbele fout slaan soms handig bij het ontregelen van je tegenstanders.
quote:
Allemaal volledig uitgekeken?quote:Op zondag 10 juli 2022 14:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Nog iets meer dan een half uur mensen, dan komen onze vrienden de baan op.Voor mij wordt het de 135e herenfinale bij de GS'en die ik op rij zie.
Ja.En mijn favoriete was de Wimbledonfinale van 1990, tussen Edberg en Becker, die Edberg won met 6-2 6-2 3-6 3-6 6-4 (in 2.58 u.).quote:
Haha, je grappen gaan de goede kant op! Hebben we bij de heren rolstoeltennis ook gewonnen?quote:Op zondag 10 juli 2022 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
Op BBC One zijn ze al bezig met een soort inleiding. Op BBC Two is rolstoeltennis. Wel grappig. Heb heel even gekeken. Zag een bal die twee keer stuiterde en pas toen werd teruggeslagen. De umpire greep niet eens in.Die dacht waarschijnlijk ook 'Het is al leuk dat ze zo bezig zijn. Laat ik ze niet gaan lastigvallen met die regels.'
Dank je wel. Nee, is is nog bezig. Maar goed, ik zag net weer een bal twee keer stuiteren zonder dat er werd ingegrepen dus ik geloof het verder wel. Prima hoor, maar als de officials het niet serieus nemen, neem ik het ook niet serieus.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:42 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Haha, je grappen gaan de goede kant op! Hebben we bij de heren rolstoeltennis ook gewonnen?
Leuke grap. Heb je een duimpje omhoog gegeven.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
Op BBC One zijn ze al bezig met een soort inleiding. Op BBC Two is rolstoeltennis. Wel grappig. Heb heel even gekeken. Zag een bal die twee keer stuiterde en pas toen werd teruggeslagen. De umpire greep niet eens in.Die dacht waarschijnlijk ook 'Het is al leuk dat ze zo bezig zijn. Laat ik ze niet gaan lastigvallen met die regels.'
Bedankt heer, dat kleurt mijn dag weer. Bijna net zo leuk als mijn gesprek met het meisje bij de bakker vanochtend.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuke grap. Heb je een duimpje omhoog gegeven.
Vroeg je haar of ze je baguette wilde zien?quote:Op zondag 10 juli 2022 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt heer, dat kleurt mijn dag weer. Bijna net zo leuk als mijn gesprek met het meisje bij de bakker vanochtend.
Nee, ik zei (het was haar derde dag) dat ik de indruk heb dat ze snel van begrip is. Ze is heel mooi en stoer, met lang blond haar en donkere ogen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vroeg je haar of ze je baguette wilde zien?
Geen F1 spoilers plaatsen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
Als jullie het niet erg vinden, kijk ik nog wel even naar de start van de GP van Oostenrijk.
Jeetje ik denk je zegt dat er een walkover is. Wil je mij n iet zo laten schrikken ja.quote:
Nooit heer.quote:
Dat zou logisch zijn inderdaad, maar je weet maar nooitquote:Op zondag 10 juli 2022 15:17 schreef BobW het volgende:
Kyrgios heeft er zin inmaar ik vrees toch dat Djokovic te steady is
traditiequote:Op zondag 10 juli 2022 15:09 schreef hhh38 het volgende:
Waarom heeft Wimbledon eigenlijk geen mooie bankjes?
Tour en F1, kan er wel op gokken dat dit pas in de 3de set interessant wordtquote:
Behalve als Djokovic dan al 2-0 voor staatquote:Op zondag 10 juli 2022 15:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Tour en F1, kan er wel op gokken dat dit pas in de 3de set interessant wordt
Wachten tot het moment dat hij z’n hoofd weer verliestquote:
Ja moet je ergens naartoe dan.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Nadal in de finale waren we nu bij de 3e game
Gewoon een observatie. Ik vind snelle partijen vaak onbevredigend omdat spannende momenten dan ook heel vluchtig zijn.quote:
Tja. Allemaal gespeeld in 2017. Voor Djoko een matig jaar.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic heeft Kyrgios kennelijk nog nooit gebroken.
Als Djokovic deze set verliest, staat het 5-0 in sets voor Kyrgios.
Inzetten dan!quote:Op zondag 10 juli 2022 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
Kyrgios is nu de favoriet bij de bookmakers. Maar hij kan niet beter dan dit. En Djokovic wel. Dus ik snap dat niet helemaal.
Zo lang Kyrgios niet in de problemen komt in z'n eigen servicegames hoeft ie zich weinig zorgen te makenquote:Op zondag 10 juli 2022 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
Kyrgios is nu de favoriet bij de bookmakers. Maar hij kan niet beter dan dit. En Djokovic wel. Dus ik snap dat niet helemaal.
Heb ik al gedaan, vóór de wedstrijd al.quote:
Hoeveel euro als ik vragen mag?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, vóór de wedstrijd al.
Dit heb ik ook gedaan inderdaad. Gewoon een hoop erop gesmeten. De mooie winst deze editie van Wimbledon is toch alweer veiliggesteld.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, vóór de wedstrijd al.
Het is onmogelijk om niet in problemen te komen in je eigen servicegames tegen Djokovic.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo lang Kyrgios niet in de problemen komt in z'n eigen servicegames hoeft ie zich weinig zorgen te maken
Lukte in de 1e set toch best aardigquote:Op zondag 10 juli 2022 15:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om niet in problemen te komen in je eigen servicegames tegen Djokovic.
Boris Becker zit al in een cel.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:10 schreef Szura het volgende:
Voor hoeveel jaar cel zit er in die box van Djokovic?
Zal wel van choken houden.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
Is dat ordinaire vrouwtje Kyrigios zijn vriendin?
Tja een set winnen is vaak wel te doen, twee ook nog wel, maar drie...quote:Op zondag 10 juli 2022 16:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lukte in de 1e set toch best aardig
Maar nu niet meer inderdaad
Jij wel. 35 euro. Wel voor jezelf houden a.u.b.quote:
Op welke manier?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gedaan inderdaad. Gewoon een hoop erop gesmeten. De mooie winst deze editie van Wimbledon is toch alweer veiliggesteld.
Hopelijk die vegetarische doos van Djokovic.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:21 schreef superniger het volgende:
Kyrgios is MAD.
Hij gaat straks vrouwen meppen.
Jah, ze ziet er oud uit vind ik.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:22 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hopelijk die vegetarische doos van Djokovic.
Dozen zijn van karton dus deze post klopt.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:22 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hopelijk die vegetarische doos van Djokovic.
Hij was echt opvallend stabiel.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Goede hold, maar ik kan me niet voorstellen dat Djokovic dit niet wint.
Waren inderdaad goede odds, Kyrgios als favoriet. Maar misschien had dat anders geleken als ik de eerste set had gezien
Hij heeft geen coach.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Pff je zal zijn coach maar zijn. Hij heeft ieder jaar een nieuwe zeker?
Sterker nog, hij heeft überhaupt geen coach.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Pff je zal zijn coach maar zijn. Hij heeft ieder jaar een nieuwe zeker?
Genot om een finale zonder Boogert te kijkenquote:Op zondag 10 juli 2022 16:53 schreef Sfeermaker het volgende:
Voor de mensen die Eurosport kijken, switch naar bbc1. Je mist anders een paar goede rants van Kyrgios
Thanks!quote:Op zondag 10 juli 2022 16:53 schreef Sfeermaker het volgende:
Voor de mensen die Eurosport kijken, switch naar bbc1. Je mist anders een paar goede rants van Kyrgios
Zo'n talent en het steeds weer verkloten. Nu weer door het lint.quote:
Het is altijd zo ja.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is Kyrgios altijd zo uitermate ziedend? Had het idee dat het toch wel wat minder was eerder. Toen ik 'em eens live aan het werk zag zat hij wel veel te praten maar ging het er nog vrij gezellig aan toe.
Herkenbaar.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik zit op een vreemde grens van ergeren en genieten om deze idioot
quote:Op zondag 10 juli 2022 16:50 schreef Sfeermaker het volgende:
Lol.
"I can ecactly tell you Who it is"
Women 's druk like 700 drinks" lol
Hadden ze bij Botic al gedaanquote:Op zondag 10 juli 2022 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een verschutting voor de mensen in Kyrgios' doos zeg. Dan ga je toch weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |