Beetje een medvedevjequote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:58 schreef wimderon het volgende:
Lekker onderkoelde reactie, hou ik wel van.
Of ze kan het niet geloven
Vind het geen nobuddie, in 2020 stond Rybakina al te schroeien, maar toen kwam coreuwnaquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:26 schreef FundsAreSafu het volgende:
Weer een totale nobuddie die een slam wint en dan ook nog zo'n vreselijke gekochte Kazachstaanse
Ja, met die vis. Wat een verschutting zeg.quote:
Ja, als ze 20 cm kleiner was wel.quote:
1,84 is nog wel een acceptabele lengte.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, met die vis. Wat een verschutting zeg.
[..]
Ja, als ze 20 cm kleiner was wel.
Ik vind 1.75 m eigenlijk het maximum voor een vrouwelijke lengte. Hoe lang ben jij, als ik dit vragen mag?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1,84 is nog wel een acceptabele lengte.
1.93quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 1.75 m eigenlijk het maximum voor een vrouwelijke lengte. Hoe lang ben jij, als ik dit vragen mag?
Ow, daar kom ik niet aan met mijn 1.59.quote:
Bizar. Ben benieuwd.quote:Maar ik begrijp dat Rybakina dus eigenlijk Russisch is en met een Kazachstaans paspoort de ban heeft omzeild? Heb dat totaal niet gevolgd. Heeft iemand haar naar de oorlog gevraagd?
Een Nederlandse man van 1.59quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, daar kom ik niet aan met mijn 1.59.
[..]
Bizar. Ben benieuwd.
Nee, was een grap. Ik ben 1.78. Maar ik voel me vaak maar kleine tussen die vele mannen van 1.90 en langer.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een Nederlandse man van 1.59
Heb je Aziatische voorouders toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |