Wachten tot het moment dat hij z’n hoofd weer verliestquote:
Ja moet je ergens naartoe dan.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Nadal in de finale waren we nu bij de 3e game
Gewoon een observatie. Ik vind snelle partijen vaak onbevredigend omdat spannende momenten dan ook heel vluchtig zijn.quote:
Tja. Allemaal gespeeld in 2017. Voor Djoko een matig jaar.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic heeft Kyrgios kennelijk nog nooit gebroken.
Als Djokovic deze set verliest, staat het 5-0 in sets voor Kyrgios.
Inzetten dan!quote:Op zondag 10 juli 2022 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
Kyrgios is nu de favoriet bij de bookmakers. Maar hij kan niet beter dan dit. En Djokovic wel. Dus ik snap dat niet helemaal.
Zo lang Kyrgios niet in de problemen komt in z'n eigen servicegames hoeft ie zich weinig zorgen te makenquote:Op zondag 10 juli 2022 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
Kyrgios is nu de favoriet bij de bookmakers. Maar hij kan niet beter dan dit. En Djokovic wel. Dus ik snap dat niet helemaal.
Heb ik al gedaan, vóór de wedstrijd al.quote:
Hoeveel euro als ik vragen mag?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, vóór de wedstrijd al.
Dit heb ik ook gedaan inderdaad. Gewoon een hoop erop gesmeten. De mooie winst deze editie van Wimbledon is toch alweer veiliggesteld.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, vóór de wedstrijd al.
Het is onmogelijk om niet in problemen te komen in je eigen servicegames tegen Djokovic.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo lang Kyrgios niet in de problemen komt in z'n eigen servicegames hoeft ie zich weinig zorgen te maken
Lukte in de 1e set toch best aardigquote:Op zondag 10 juli 2022 15:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om niet in problemen te komen in je eigen servicegames tegen Djokovic.
Boris Becker zit al in een cel.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:10 schreef Szura het volgende:
Voor hoeveel jaar cel zit er in die box van Djokovic?
Zal wel van choken houden.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
Is dat ordinaire vrouwtje Kyrigios zijn vriendin?
Tja een set winnen is vaak wel te doen, twee ook nog wel, maar drie...quote:Op zondag 10 juli 2022 16:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lukte in de 1e set toch best aardig
Maar nu niet meer inderdaad
Jij wel. 35 euro. Wel voor jezelf houden a.u.b.quote:
Op welke manier?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gedaan inderdaad. Gewoon een hoop erop gesmeten. De mooie winst deze editie van Wimbledon is toch alweer veiliggesteld.
Hopelijk die vegetarische doos van Djokovic.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:21 schreef superniger het volgende:
Kyrgios is MAD.
Hij gaat straks vrouwen meppen.
Jah, ze ziet er oud uit vind ik.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:22 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hopelijk die vegetarische doos van Djokovic.
Dozen zijn van karton dus deze post klopt.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:22 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hopelijk die vegetarische doos van Djokovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |