abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 16:47:04 #151
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205268231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:43 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Natuurinclusieve veeteelt en landbouw is het eindpunt van ontwikkeling.

Dat gaan we niet bereiken voordat de prestaties in de wet gehaald moeten gaan worden.

Mighty fine alibi om de grond te gaan vorderen.
In Nederland is daar geen alibi voor nodig, wist je dat? De overheid (lager en Rijks) kan een onteigeningsprocedure ten alle tijde starten en hoeft alleen aan te tonen dat de gedwongen verkoop (want dat is het) in het algemeen belang is en zwaarwegend is.

Kortom, je verzint weer een samenzwering die er niet is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 16:48:58 #152
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205268262
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:46 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Ja, dat vrees ik eigenlijk ook een beetje. Natuurlijk is het een goed plan voor op de langere termijn. Lokale zelfvoorziening d.m.v. duurzame landbouw en veeteelt is precies waar we heen zouden moeten, maar nu zijn er concrete doelstellingen die gedreven worden door "urgenties". Hoe dan ook zal het kabinet éérst zijn zin (willen) krijgen.

Daarom denk ik ook dat uitspraken als "er hoeft geen boer te stoppen" ietwat naïef zijn.
Boeren die daar niet in meekunnen of willen moeten gewoon ruimhartig uitgekocht worden, dat moet gewoon op een genereuze wijze opgelost worden zonder centengeneuk. En ja, die zullen er zeker zijn en dat is tragisch voor de individuele boer maar het kan niet zo zijn dat alle andere zaken in Nederland moeten wijken voor dat sentiment.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 7 juli 2022 @ 16:49:19 #153
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205268273
Dit topic _O-
  donderdag 7 juli 2022 @ 16:50:05 #154
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_205268292
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
In Nederland is daar geen alibi voor nodig, wist je dat? De overheid (lager en Rijks) kan een onteigeningsprocedure ten alle tijde starten en hoeft alleen aan te tonen dat de gedwongen verkoop (want dat is het) in het algemeen belang is en zwaarwegend is.

Kortom, je verzint weer een samenzwering die er niet is.
Het ligt een beetje in de aard van de politiek om ietwat sussend te doen over verstrekkend negatieve consequenties van beleid omdat je niet te veel onrust wilt. Daar zijn geen samenzweringen voor nodig.
  donderdag 7 juli 2022 @ 16:50:16 #155
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_205268293
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:33 schreef Monolith het volgende:

[..]
Voor vrouwen gaat die vlieger in ieder geval niet op, voor mannen is het niet echt duidelijk.
[..]
bron
Apart als ik met suiker consumeren stop en meer eiwitten ga eten dan daalt mijn bloedsuikerspiegel.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 7 juli 2022 @ 16:50:44 #156
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_205268300
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:46 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Ja, dat vrees ik eigenlijk ook een beetje. Natuurlijk is het een goed plan voor op de langere termijn. Lokale zelfvoorziening d.m.v. duurzame landbouw en veeteelt is precies waar we heen zouden moeten, maar nu zijn er concrete doelstellingen die gedreven worden door "urgenties". Hoe dan ook zal het kabinet éérst zijn zin (willen) krijgen.

Daarom denk ik ook dat uitspraken als "er hoeft geen boer te stoppen" ietwat naïef zijn.
Nouja dit dus.

Dat de onteigende grond dan 'toevallig' bruikbaar wordt ingevuld is slechts dat: "toeval".
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 16:55:02 #157
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205268347
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:50 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Het ligt een beetje in de aard van de politiek om ietwat sussend te doen over verstrekkend negatieve consequenties van beleid omdat je niet te veel onrust wilt. Daar zijn geen samenzweringen voor nodig.
Men doet niet sussend. Er is bij de presentatie van de stikstof aanpak gezegd dat in het uiterste geval de mogelijkheid tot onteigening op tafel ligt. Ik weet niet echt waar je dat op baseert, eigenlijk. Die optie ligt nu gewoon op tafel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 7 juli 2022 @ 16:58:23 #158
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_205268385
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Boeren die daar niet in meekunnen of willen moeten gewoon ruimhartig uitgekocht worden, dat moet gewoon op een genereuze wijze opgelost worden zonder centengeneuk. En ja, die zullen er zeker zijn en dat is tragisch voor de individuele boer maar het kan niet zo zijn dat alle andere zaken in Nederland moeten wijken voor dat sentiment.
Individuele tragiek is inderdaad een element, maar dat speelt bij meer kwesties. Het gaat mij meer om de verkleining van het areaal aan landbouwgrond en het aantal professionele agrariërs (die we beide in de toekomst nog weleens hard nodig zouden kunnen gaan hebben) en de sluipende verstedelijking van het platteland (met bijbehorende verschraling/homogenisering van de cultuur).
  donderdag 7 juli 2022 @ 16:59:42 #159
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_205268400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Men doet niet sussend. Er is bij de presentatie van de stikstof aanpak gezegd dat in het uiterste geval de mogelijkheid tot onteigening op tafel ligt. Ik weet niet echt waar je dat op baseert, eigenlijk. Die optie ligt nu gewoon op tafel.
Prima geval van sussen.

"We konden niet anders pik, sorry"
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 17:01:44 #160
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205268422
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:58 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Individuele tragiek is inderdaad een element, maar dat speelt bij meer kwesties. Het gaat mij meer om de verkleining van het areaal aan landbouwgrond en het aantal professionele agrariërs (die we beide in de toekomst nog weleens hard nodig zouden kunnen gaan hebben) en de sluipende verstedelijking van het platteland (met bijbehorende verschraling/homogenisering van de cultuur).
Hm. We hebben in Nederland nog een fractie van de professionele agrariers die we 50 jaar geleden hadden en we produceren een veelvoud van wat we toen produceerden dus dat zie ik niet zo'n vaart lopen, eigenlijk.

Tja, meer mensen betekent meer huizen en de groei ruimte van steden houdt ook een keer op. Maar aan de andere kant, veel plattelandskernen vergrijzen in een enorm hoog tempo en dat lijkt mij een groter en acuter probleem, eigenlijk.
In mijn gemeente wordt er de komende 4 jaar alleen voor jonge mensen en gezinnen gebouwd omdat we anders scholen en voorzieningen kwijt gaan raken vanwege uitval van de vraag, bijvoorbeeld.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 17:02:25 #161
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205268430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Prima geval van sussen.

"We konden niet anders pik, sorry"
Volgens mij moet jij even opzoeken wat sussen betekent. Het is iig niet wat jij denkt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 7 juli 2022 @ 17:24:25 #162
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_205268613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Men doet niet sussend. Er is bij de presentatie van de stikstof aanpak gezegd dat in het uiterste geval de mogelijkheid tot onteigening op tafel ligt. Ik weet niet echt waar je dat op baseert, eigenlijk. Die optie ligt nu gewoon op tafel.
Nou ja, je hebt bijvoorbeeld punt 4 uit dat Groenboerenplan ("Borg als overheid dat die gronden [van eventueel uitgekochte boeren], al dan niet als landschapsgrond, beschikbaar komen voor boeren, ook eerste generatie boeren"), je hebt een lovende reactie vanuit het kabinet op dat plan ("Dit is waar we naartoe willen"), en je hebt een taakstelling van 900.000 à een miljoen woningen in de periode tot 2030 die gepaard gaat met oproepen uit verschillende hoeken (vastgoedsector, hoogleraren) om ook landbouwgrond te betrekken in die taakstelling omdat ze anders onhaalbaar zou zijn (bijv. https://bouweninhetgroen.nl/, https://www.maastrichtuni(...)grond-geen-nieuwbouw). Het lijkt me dat je wel op je klompen kunt aanvoelen waar dat naartoe gaat. Een situatie waarin alle boeren hun land houden zal niet als wenselijk worden gezien.
pi_205268656
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Boeren die daar niet in meekunnen of willen moeten gewoon ruimhartig uitgekocht worden
Ruimhartig nog wel. Ik zou dan wel willen bedingen dat die boeren dan niet bij goedkopere supermarkten mogen hamsteren van dat geld.
pi_205268684
Een trekker die inrijdt op mensen is een gevaar. Ongeacht de leeftijd van de bestuurder.
De kwalijkheid zit hem in de partij die deze minderjarige in haar gelederen opneemt.

Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_205268710
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Een trekker die inrijdt op mensen is een gevaar. Ongeacht de leeftijd van de bestuurder.
De kwalijkheid zit hem in de partij die deze minderjarige in haar gelederen opneemt.

Leuk staaltje populisme en overdrijving, ga maar eens langs bij je huisarts of schooldokter.
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 17:40:49 #166
236264 crew  capricia
pi_205268721
Ga je heel diep schamen.

twitter
Definitely not CIA
  donderdag 7 juli 2022 @ 17:42:02 #167
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_205268732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hm. We hebben in Nederland nog een fractie van de professionele agrariers die we 50 jaar geleden hadden en we produceren een veelvoud van wat we toen produceerden dus dat zie ik niet zo'n vaart lopen, eigenlijk.

Tja, meer mensen betekent meer huizen en de groei ruimte van steden houdt ook een keer op. Maar aan de andere kant, veel plattelandskernen vergrijzen in een enorm hoog tempo en dat lijkt mij een groter en acuter probleem, eigenlijk.
In mijn gemeente wordt er de komende 4 jaar alleen voor jonge mensen en gezinnen gebouwd omdat we anders scholen en voorzieningen kwijt gaan raken vanwege uitval van de vraag, bijvoorbeeld.
En dus meer bouwen, inderdaad. Dat lijkt me een proces met een open einde, vergelijkbaar met het "oplossen" van het vergrijzingsprobleem in Nederland door het voortdurend aantrekken van immigranten: voornamelijk symptoombestrijding die (enigszins afhankelijk van je wensen en doelstellingen) op de langere termijn eerder averechts werkt. Kant-en-klare oplossingen heb ik trouwens ook niet, die zullen er misschien ook niet zijn. Het probleem is systemisch en valt niet op te lossen met een beetje ad-hoc-kabinetsbeleid hier en daar.
pi_205268736
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:38 schreef machtpen het volgende:

[..]
Leuk staaltje populisme en overdrijving, ga maar eens langs bij je huisarts of schooldokter.
Het gaat om het principe. Trekkers zijn pantservoertuigen. Zo dodelijk als een tank.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 7 juli 2022 @ 17:44:26 #169
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_205268749
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Het gaat om het principe. Trekkers zijn pantservoertuigen. Zo dodelijk als een tank.
Vandaar dat alle slimme landen hun legers uitrusten met trekkers in plaats van die rare dure tanks die je toch niet nodig hebt.
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 17:46:05 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205268769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Het gaat om het principe. Trekkers zijn pantservoertuigen. Zo dodelijk als een tank.
nee joh _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 7 juli 2022 @ 17:46:51 #171
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205268774
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:58 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Individuele tragiek is inderdaad een element, maar dat speelt bij meer kwesties.

Het gaat mij meer om de verkleining van het areaal aan landbouwgrond en het aantal professionele agrariërs (die we beide in de toekomst nog weleens hard nodig zouden kunnen gaan hebben) en de sluipende verstedelijking van het platteland (met bijbehorende verschraling/homogenisering van de cultuur).
Nou er komen steeds minder boeren en steeds meer megastallen met computers, die de voeding van Mais gras en soja regelen , en tevens de melkafgifte per koe bijhouden en bepalen wanneer de koe de stal uit moet en naar de slacht , vanwege breakeven punt bereikt
Dat koeien ieder jaar groter worden en meer melk geven dat houd omgekeerd everedig gelijke tred met het lagere aantal boeren

stallen van 1000 koeien zijn vooral in Denemarken eerder regel dan uitzondering

https://www.foodlog.nl/ar(...)nse-koe-zoveel-melk/


https://www.melkvee.nl/ar(...)melkprijs-in-europa/

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 07-07-2022 17:52:58 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2022 @ 17:47:32 #172
70532 loveli
N
pi_205268776
quote:
88s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee joh _O-
Paar topics geleden was er een mooi plaatje met de definitie van tank, dus ja..
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2022 @ 17:47:53 #173
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_205268782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nou er komen steed minder boeren en steeds meer megastallen met computers, die de voeding van Mais gras en soja regelen , en tevens de melkafgifte per koe bijhouden
Dat koeien ieder jaar groter worden en meer melk geven dat houd omgekeerd everedig gelijke tred met het lagere aantal boeren

stallen van 1000 koeien zijn vooral in Denemarken eerder regel dan uitzondering
Ik ben ook helemaal geen fan van schaalvergroting, integendeel. Het is meer een geval van kiezen tussen twee kwaden.
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 17:48:00 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205268785
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:47 schreef loveli het volgende:

[..]
Paar topics geleden was er een mooi plaatje met de definitie van tank, dus ja..
ik zei nee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 7 juli 2022 @ 17:51:20 #175
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205268804
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:47 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Ik ben ook helemaal geen fan van schaalvergroting, integendeel. Het is meer een geval van kiezen tussen twee kwaden.
en dus ook steeds meer stront per koe en varken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_205268830
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Het gaat om het principe. Trekkers zijn pantservoertuigen. Zo dodelijk als een tank.
Wat was er eigenlijk precies gebeurd?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205268855
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Het gaat om het principe. Trekkers zijn pantservoertuigen. Zo dodelijk als een tank.
@AchJa probleem defensie opgelost :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205268872
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:58 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Individuele tragiek is inderdaad een element, maar dat speelt bij meer kwesties. Het gaat mij meer om de verkleining van het areaal aan landbouwgrond en het aantal professionele agrariërs (die we beide in de toekomst nog weleens hard nodig zouden kunnen gaan hebben) en de sluipende verstedelijking van het platteland (met bijbehorende verschraling/homogenisering van de cultuur).
Het aantal agrariers is juist afgenomen omdat het totaal niet rendabel is om met 20 koeien een bedrijf te houden, de boeren hebben dermate hoge investeringen moeten doen dat je eigenlijk alleen met megastallen je brood kunt verdienen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 7 juli 2022 @ 18:05:02 #179
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_205268888
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het aantal agrariers is juist afgenomen omdat het totaal niet rendabel is om met 20 koeien een bedrijf te houden, de boeren hebben dermate hoge investeringen moeten doen dat je eigenlijk alleen met megastallen je brood kunt verdienen.
Daarom is dat Groenboerenplan ook een uitstekend initiatief. Maar of er veel van terechtkomt? Meh. Alles wat we nodig hebben, kunnen we nu nog op relatief simpele en vooral goedkope wijze uit het buitenland halen. En zolang we dat kunnen, krijgen zulke plannen weinig prioriteit, althans wat het constructieve deel ervan betreft. Vermoed ik.
pi_205268915
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:44 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Vandaar dat alle slimme landen hun legers uitrusten met trekkers in plaats van die rare dure tanks die je toch niet nodig hebt.
In Oekraïne schijnt het te werken. :P

Maar alle gekheid op een stokje, als je met een landbouwvoertuig naar een demonstratie gaat, dan ontneem je de politie wel veel van haar gebruikelijke arsenaal en is de enige optie haast nog het vuurwapen grijpen als het uit de hand loopt. Met een wapenstok kom je niet zover tegen een trekker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 07-07-2022 18:23:17 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 juli 2022 @ 18:16:06 #181
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_205268949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:09 schreef Monolith het volgende:

[..]
In Oekraïne schijnt het te werken. :P

Maar alle gekheid op een stukje, als je met een landbouwvoertuig naar een demonstratie gaat, dan ontneem je de politie wel veel van haar gebruikelijke arsenaal en is de enige optie haast nog het vuurwapen grijpen als het uit de hand loopt. Met een wapenstok kom je niet zover tegen een trekker.
Ja, in de context van een simpel burgerprotest is het inderdaad wel een soort stormram. Ik kan me ook voorstellen dat een tractorrijder zich onaantastbaar voelt.
  donderdag 7 juli 2022 @ 18:17:40 #182
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_205268981
Kijkend naar hoe menig gemeente en politie met protesten omging de laatste jaren is het eigenlijk verbazingwekkend dat boeren de trekkers niet bewapend hebben met prikkeldraad en dergelijke. Maar wie weet komen er nu met kogelvrijglas.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 7 juli 2022 @ 18:23:51 #184
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_205269013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:20 schreef Akathisia het volgende:
Kijkend naar hoe menig gemeente en politie met protesten omging de laatste jaren is het eigenlijk verbazingwekkend dat boeren de trekkers niet bewapend hebben met prikkeldraad en dergelijke. Maar wie weet komen er nu met kogelvrijglas.
Hoe zou de politie volgens jou met dat soort protesten moeten omgaan?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_205269018
quote:
Kerowlaajn wil dat we buigen voor bedreigingen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 7 juli 2022 @ 18:30:27 #187
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_205269050
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Kerowlaajn wil dat we buigen voor bedreigingen?
Ze wil de-escalerend tewerk gaan... er is meer aan de hand dan alleen de boeren zegt ze... kon ze wel eens gelijk in hebben... ga maar bij jezelf na waar je boos over bent door de samenleving en/of overheid...
pi_205269072
quote:
Ik gooi dus olie op het vuur, en kabinet hoe gaan jullie dat oplossen? Hé, hè??
Vakman pur sang
pi_205269091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:30 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ze wil de-escalerend tewerk gaan... er is meer aan de hand dan alleen de boeren zegt ze... kon ze wel eens gelijk in hebben... ga maar bij jezelf na waar je boos over bent door de samenleving en/of overheid...
Dan moeten die boze mensen de volgende keer maar op iets anders stemmen. Want zo werkt het in Nederland.

Dreigen met fopstanden :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 7 juli 2022 @ 18:35:29 #190
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_205269094
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik gooi dus olie op het vuur, en kabinet hoe gaan jullie dat oplossen? Hé, hè??
:D Zo kun je het ook bekijken! ^O^
pi_205269097
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:28 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Boeren naar Den Haag!!
Confrontatie met Christianne van der Wal en Henk Staghouwer!!!
Zegt het voort!!!

Vanavond in alle talkshows???

https://www.nieuweoogst.n(...)jH33W1Mw2XAqwhmkgk7U
Is de BBB mevrouw er ook bij?
  donderdag 7 juli 2022 @ 18:36:30 #192
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_205269104
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dan moeten die boze mensen de volgende keer maar op iets anders stemmen. Want zo werkt het in Nederland.

Dreigen met fopstanden :')
Als de prognoses van de Hont waar zijn dan gaat het ook gebeuren! ;)
pi_205269123
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Kerowlaajn wil dat we buigen voor bedreigingen?
Opsluiten.
pi_205269141
Agenten thuis bedreigen :')

die boertjes hebben blijkbaar echt niks beters te doen he
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205269252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:40 schreef TLC het volgende:
Agenten thuis bedreigen :')

die boertjes hebben blijkbaar echt niks beters te doen he
en mensen maar sympathie hebben :') voor de grap wat reacties op facebook gelezen, wat een volk zeg :')
pi_205269273
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-keean-bexte-canada

"Nepnieuws over boerenprotesten gaat wereldwijd viraal"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 7 juli 2022 @ 18:55:55 #197
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205269289
tiktok
pi_205269372
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:55 schreef spapaars het volgende:
[ tiktok ]
Gratis reclame voor je toko ^O^
Vakman pur sang
  donderdag 7 juli 2022 @ 19:04:07 #199
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205269374
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:54 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-keean-bexte-canada

"Nepnieuws over boerenprotesten gaat wereldwijd viraal"
Het is je me wat, en ons antitankgeschut staat geparkeerd in de Oekraïne.
  donderdag 7 juli 2022 @ 19:05:39 #200
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205269394
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Gratis reclame voor je toko ^O^
Of ze belden meteen de politie toen ze weer op hun tractor stapten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')