abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:52:14 #99
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205264368
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:48 schreef Bami het volgende:

[..]
Ja dat was dus ook onze intentie, maar hij stond niet letterlijk op de inpaklijst en toen zijn we hem vergeten. :s)
Balen.
pi_205264428
ZUCHT!

Ik heb 3 weken geleden al een meeting van vandaag afgewezen omdat ik op dat tijdstip niet kan (iets met 2 kinderen boterhammen voeren). Rest van de dag prima, maar niet tussen 12 en 13 uur. Krijg ik net een bericht dat ik er echt bij moet zijn en of ik niets kan verplaatsen. Hij had de afwijzing over het hoofd gezien en moet nu tegen 10 mensen zeggen dat het verplaatst moet worden. Last minute. Not my problem.
En nu krijg ik dus van de andere 10 personen berichten dat ze nu niet meer kunnen schuiven en of ik er toch bij kan zijn.
NEEEEEEEEEEEEE dus.

Bijna vakantie
Bijna vakantie
Bijna vakantie
Bijna vakantie
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 10:58:02 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205264439
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:02 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat helpt wel, zei zij uit ervaring :D
Totdat je kleinkind erbij is, dan raken ze in de war _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:29 schreef Bami het volgende:
Kak. :')
Sleutel in de auto laten liggen en hij zit op slot. Tot zover onze plannen om op tijd te vertrekken. :+
Oh shit! Dat is wel echt balen. Hopelijk zijn ze er snel zodat jullie weer verder kunnen!
5 - 28 februari Thailand O+
pi_205264567
@exode Goed dat je volhoudt. Ik laat me dan te vaak overhalen om het tóch maar even te doen.

DNA test zou ik niet doen. Interesseert me eigenlijk niet en daarnaast de risico's qua privacy. Ik weet via mijn moeder dat ik een vergrote kans heb op een bepaalde medische aandoening, dat houd ik in de gaten en verder 'wat niet weet, wat niet deert'. Ik ben al een stresskip, soms is het maar beter om niet te weten wat je tegen gaat komen.

Kind had gisteren schoolreisje. Wat een geluk dat ze niet vandaag gaan, het was perfect weer gisteren.
pi_205264680
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:29 schreef Bami het volgende:
Kak. :')
Sleutel in de auto laten liggen en hij zit op slot. Tot zover onze plannen om op tijd te vertrekken. :+
Ai, hopelijk is er snel hulp!
Fake it till you make it...
  donderdag 7 juli 2022 @ 11:26:55 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205264697
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:47 schreef Bami het volgende:

[..]
Ja best treurig. :') We hebben het er ook gewoon nog tijdens het inpakken over gehad dat we de reservesleutel mee moesten nemen. Maar dat zijn we vergeten. :'(
Ik let er ook altijd op dat ik de deuren eerst open voor ik de kofferbak ontgrendel, mocht ik de sleutel dan in de kofferbak laten liggen kan ik iig in de auto zitten wachten op redding :')

En ja, er zit wel een ontgrendel kofferbak knopje in de deur, maar cabrio, dus die werkt alleen maar als de motor draait (kap open) en de eerste paar minuten na het uitschakelen van de motor (kap dicht), verder is de kofferbak van onze auto ook zo ongeveer een kluis :')
Dus als er iets is wat ik wil voorkomen is het de sleutel in de kofferbak :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205264802
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik let er ook altijd op dat ik de deuren eerst open voor ik de kofferbak ontgrendel, mocht ik de sleutel dan in de kofferbak laten liggen kan ik iig in de auto zitten wachten op redding :')

En ja, er zit wel een ontgrendel kofferbak knopje in de deur, maar cabrio, dus die werkt alleen maar als de motor draait (kap open) en de eerste paar minuten na het uitschakelen van de motor (kap dicht), verder is de kofferbak van onze auto ook zo ongeveer een kluis :')
Dus als er iets is wat ik wil voorkomen is het de sleutel in de kofferbak :X
Man had heel bewust alleen de kofferbak geopend want het was al wat later op de avond en dan doet de auto niet alle lampen die hij wel doet bij normaal van het slot af gaan.
Maar heeft daarna blijkbaar zonder er bij na te denken de sleutel op de hoedenplank gelegd, en de kofferbak ging netjes op slot zodra hij die dicht deed.

Jullie kofferbak klinkt wel dramatischer dan onze, haha. Zodra wij in de auto zijn, kunnen we in principe ook bij alles in de kofferbak.
pi_205264820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:11 schreef Hupje het volgende:
@:exode Goed dat je volhoudt. Ik laat me dan te vaak overhalen om het tóch maar even te doen.

DNA test zou ik niet doen. Interesseert me eigenlijk niet en daarnaast de risico's qua privacy. Ik weet via mijn moeder dat ik een vergrote kans heb op een bepaalde medische aandoening, dat houd ik in de gaten en verder 'wat niet weet, wat niet deert'. Ik ben al een stresskip, soms is het maar beter om niet te weten wat je tegen gaat komen.

Kind had gisteren schoolreisje. Wat een geluk dat ze niet vandaag gaan, het was perfect weer gisteren.
Het helpt wel dat ik gewoon echt niet kan. De meeting is om 12 uur en dan sta ik op het schoolplein.

Het is sowieso een waardeloze werkdag. Ik denk dat er een mail is rondgegaan met 'het is exode haar laatste werkdag, hierna heeft ze 4 weken vakantie. Stuur zeikmail zodat ze nog meer toe is aan vakantie'.
pi_205264826
Wij hebben ooit een half bos afgezocht naar onze autosleutels om er na 1,5 uur zoeken achter te komen dat de sleutel in mijn binnenzak zat.

Hopelijk snel op weg Bami!
pi_205264878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:58 schreef lunapuella het volgende:
Ik weet niet of sites als myheritage en 23andme ook naar erfelijke ziektes kijken trouwens, ik dacht alleen naar afkomst en verwanten.
23andme wel, myheritage weet ik niet, die lijkt vooral op afkomst/stamboom gericht en is ook veel goedkoper.

Mijn plan is overigens wel om zoiets met een andere naam te doen als ik het zou doen. Met mijn eigen naam voelt dat idd niet fijn, zeker bij Amerikaanse bedrijven. En aangezien het niet vanuit de overheid oid is zou dat prima moeten kunnen.

Succes met thuiskomen Bami. Ik weet nog dat toen ik klein was we een keer op de vertrekdag de autosleutel kwijt waren. Die zat in de broek van m’n vader die in een tas met vieze kleding zat ergens tussen alle andere bagage die op het dak gebonden zat. Dat was ook geen gezellig vertrek :D
pi_205264977
Gezellige Spaanse meneer is langsgekomen en heeft ons toegang tot onze auto verschaft! *O*
Dus wij gaan plassen, de laatste dingen inpakken en op pad. :D
  donderdag 7 juli 2022 @ 12:45:19 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205265460
En, hoe was de vergadering Exode?
:+
pi_205265494
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:46 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dit is ons ook ooit overkomen in Spanje. Sindsdien nemen we altijd reserve sleutel mee.
Succes en sterkte.
Totdat je man voor vertrek je handtas alvast in de auto gooit en je kind de deur op slot doet.. Toen zat óók de reservesleutel opgesloten..
pi_205265567
Gefeliciteerd @MaJo !
  donderdag 7 juli 2022 @ 12:57:58 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205265613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:48 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]
Totdat je man voor vertrek je handtas alvast in de auto gooit en je kind de deur op slot doet.. Toen zat óók de reservesleutel opgesloten..
Dat zou niet eens per ongeluk hoeven gebeuren hoor... want je gaat toch meestal idd niet je tasje met waardevolle spullen tot het laatst op tafel of midden op je plekje laten staan. Want die wil je in de auto, want je wil hem niet vergeten.
Thank god voor modernere auto's die niet meer toestaan dat de auto op slot kan met een van de sleutels in de auto. *O* :+
pi_205265921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:57 schreef BE het volgende:
Thank god voor modernere auto's die niet meer toestaan dat de auto op slot kan met een van de sleutels in de auto. *O* :+
Dat had ik gisteren nog. Omdat de sleutel niet in het dashboard hoeft en je hem niet hoeft te pakken om de auto op slot te doen vergeet ik het soms als ie in mijn tas zit ipv mijn broekzak.
  donderdag 7 juli 2022 @ 13:53:26 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205266280
Overigens heb ik dat zelf niet hoor. :+ Maar mijn lieftallige wel. ;)

Ik moet/wil eigenlijk naar een andere auto op zoek, maar ik vind mijn huidige auto'tje zo leuk. -O-
Hij is alleen eigenlijk net te klein voor alle spullen (kaarsen ed) die ik mee sjouw naar uitvaarten.

Zoeentje heb ik nu:

En dan ben ik ook zo'n typische vrouw straks 'wat voor auto zoekt u?' 'Een creme-kleurige'. :D :o
  donderdag 7 juli 2022 @ 13:58:34 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205266339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Was er al niet een verzekeraar die een van die bedrijven opgekocht heeft?
Nou zal dat met MyHeritage niet snel gebeuren, dat is de database van de Mormonen. Ze gaan ook voor je ziel bidden als je dood gaat, dus dat koop je er ook bij :P.
KuikenGuppy
  donderdag 7 juli 2022 @ 14:01:27 #117
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205266373
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:53 schreef BE het volgende:

Ik moet/wil eigenlijk naar een andere auto op zoek, maar ik vind mijn huidige auto'tje zo leuk. -O-
Hij is alleen eigenlijk net te klein voor alle spullen (kaarsen ed) die ik mee sjouw naar uitvaarten.

Zoeentje heb ik nu:

[ afbeelding ]

En dan ben ik ook zo'n typische vrouw straks 'wat voor auto zoekt u?' 'Een creme-kleurige'. :D :o
Onze overbuurman (collega van jou ;)) heeft de allergrootste Volvo die je je kunt voorstellen. Echt een slagschip, maar wel mooi. Hij kan er bij nood/extreme drukte dus comfortabel een kist in kwijt. Ik denk dat ze die ook wel in crème-kleur maken :P.
KuikenGuppy
  donderdag 7 juli 2022 @ 14:04:49 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205266412
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 14:01 schreef Burdie het volgende:

[..]
Onze overbuurman (collega van jou ;)) heeft de allergrootste Volvo die je je kunt voorstellen. Echt een slagschip, maar wel mooi. Hij kan er bij nood/extreme drukte dus comfortabel een kist in kwijt. Ik denk dat ze die ook wel in crème-kleur maken :P.
Mijn lieftallige heeft een Volvo V70 en daar haal ik idd af en toe wel eens een kist mee op. :Y
Alleen heeft hij gezegd dat ik alleen lege kisten mee mag nemen. :o :D Hij trekt het idee van een overledene in zijn auto heel slecht. :+
Maar hij mag de zijne dus pas weg doen als ik ooit een andere auto heb die groot genoeg is om een kist mee op te halen.
(Soms vind ik het fijn dat zelf te kunnen doen, scheelt vaak geld en komt soms net even handiger uit qua wachttijd etc.)

Alleen heb ik voor mezelf last van het beeld van de uitvaartondernemer in een grote dure bak 'want jullie verdienen goudgeld over de rug van een overleden persoon'. :X
Terwijl 'we' er over het algemeen ook echt heel hard voor werken, voor dat geld.
  donderdag 7 juli 2022 @ 14:12:22 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205266493
Onze overbuurman heeft ook wel echt goud geld verdiend de afgelopen twee jaar ;) maar hij heeft een groot bedrijf, een gigantische gunfactor en hij werkt keihard.
Maar, ja, dat is eigenlijk voor elke ondernemer een dilemma. Een te dure bak straalt uit dat je te duur bent, een goedkope bak dat je onsuccesvol bent.
KuikenGuppy
pi_205266515
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:45 schreef amaranta het volgende:
En, hoe was de vergadering Exode?
:+
Ik zag een actiepunten lijst voorbij komen zonder mijn naam *O*
pi_205266552
Wij hadden hier gisteren een salesmannetje voor de openslaande deuren. Die reed in een hele dikke BMW. Dus ik ga van baan wijzigen. Een beetje kozijnen aansmeren, moet lukken, toch?
pi_205266905
Auto's :) , wij mochten deze week eindelijk (en toch ook weer veel eerder dan verwacht) onze nieuwe auto ophalen O+ . Mn man heeft de hele avond in de auto gezeten om dingen uit te zoeken en te koppelen en om de buren een rondje mee te laten rijden *) . Volgens mij heeft hij met een grote grijns geslapen ook :D .
Plaatje bij het praatje (nee niet de onze, wij hebben een geel nummerbord :Y ):
Fake it till you make it...
  donderdag 7 juli 2022 @ 14:59:52 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205266981
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:58 schreef Burdie het volgende:

[..]
Nou zal dat met MyHeritage niet snel gebeuren, dat is de database van de Mormonen. Ze gaan ook voor je ziel bidden als je dood gaat, dus dat koop je er ook bij :P.
De mormonen hadden ook voor DNA-onderzoek bestond de grootste genealogische database ter wereld, dus daar spelen andere belangen, maar zij zullen idd niet snel verkopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 juli 2022 @ 15:02:55 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205267017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:38 schreef Bami het volgende:

[..]
Man had heel bewust alleen de kofferbak geopend want het was al wat later op de avond en dan doet de auto niet alle lampen die hij wel doet bij normaal van het slot af gaan.
Maar heeft daarna blijkbaar zonder er bij na te denken de sleutel op de hoedenplank gelegd, en de kofferbak ging netjes op slot zodra hij die dicht deed.

Jullie kofferbak klinkt wel dramatischer dan onze, haha. Zodra wij in de auto zijn, kunnen we in principe ook bij alles in de kofferbak.
Bij ons het vooral belangrijk dat anderen niet in de kofferbak kunnen als ze in de auto kunnen, want dat is bij een open auto natuurlijk heel simpel, als je het alarm voor lief neemt :D

Maar nee, als de auto thuis in de garage staat kan ik dus niet even met het knopje in de deur de kofferbak openen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 juli 2022 @ 15:08:03 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205267062
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:53 schreef BE het volgende:

Zoeentje heb ik nu:

[ afbeelding ]

"Een crèmekleurige waar een lijkkist in past" verandert het gesprek wel direct volledig :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 juli 2022 @ 15:51:56 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205267434
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
"Een crèmekleurige waar een lijkkist in past" verandert het gesprek wel direct volledig :+
:D _O-
  donderdag 7 juli 2022 @ 15:52:41 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205267443
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 14:52 schreef Nijna het volgende:
Auto's :) , wij mochten deze week eindelijk (en toch ook weer veel eerder dan verwacht) onze nieuwe auto ophalen O+ . Mn man heeft de hele avond in de auto gezeten om dingen uit te zoeken en te koppelen en om de buren een rondje mee te laten rijden *) . Volgens mij heeft hij met een grote grijns geslapen ook :D .
Plaatje bij het praatje (nee niet de onze, wij hebben een geel nummerbord :Y ):
[ afbeelding ]
Mooie auto Nijna!
pi_205267466
Ik vind vrijwel alle auto's lelijk, dus het boeit me niet zo waar ik in rijd. Als-ie maar veilig is, niet al te groot is maar toch veel opbergruimte heeft en zuinig rijdt. Dat wordt dus elke keer weer een tweedehands Honda van een bejaarde die er vrijwel niet mee heeft gereden. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 7 juli 2022 @ 15:54:54 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205267476
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 14:16 schreef exode het volgende:
Wij hadden hier gisteren een salesmannetje voor de openslaande deuren. Die reed in een hele dikke BMW. Dus ik ga van baan wijzigen. Een beetje kozijnen aansmeren, moet lukken, toch?
Zo had ik laatst een familie die onaangenaam verrast was over de kosten van een nachtje in een ziekenhuismortuarium. En die zei ook al 'ik denk dat ik ook een mortuarium ga beginnen!' :+

(Daar zijn overigens ook allerlei discussies over, ziektekostenverzekeringen betalen niet, want dood is niet ziek en ziekenhuis willen de kosten natuurlijk graag verhalen en dus moeten de families het betalen. Ook al ligt iemand er maar een paar uur. Binnen 3u hoef je niet te betalen, maar dat wordt gerekend vanaf het moment van overlijden en dat is nagenoeg nooit haalbaar om dan iemand op te laten halen. #langverhaal)
pi_205267498
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:54 schreef BE het volgende:

[..]
Zo had ik laatst een familie die onaangenaam verrast was over de kosten van een nachtje in een ziekenhuismortuarium. En die zei ook al 'ik denk dat ik ook een mortuarium ga beginnen!' :+

(Daar zijn overigens ook allerlei discussies over, ziektekostenverzekeringen betalen niet, want dood is niet ziek en ziekenhuis willen de kosten natuurlijk graag verhalen en dus moeten de families het betalen. Ook al ligt iemand er maar een paar uur. Binnen 3u hoef je niet te betalen, maar dat wordt gerekend vanaf het moment van overlijden en dat is nagenoeg nooit haalbaar om dan iemand op te laten halen. #langverhaal)

Kun je niet een 'dagboek van een uitvaartondernemer' beginnen? Wat een verhalen heb je! Ik zie je al rijden met een kist in de gezinsauto... en hoe je medeweggebruikers je dan aankijken...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 7 juli 2022 @ 15:59:35 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205267522
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Kun je niet een 'dagboek van een uitvaartondernemer' beginnen? Wat een verhalen heb je! Ik zie je al rijden met een kist in de gezinsauto... en hoe je medeweggebruikers je dan aankijken...
De volvo is heel hoog, dus je ziet het eigenlijk niet. Maar ik ga er dan bijvoorbeeld niet mee door de wasstraat. O-) :D Of even de klep open bij het tanken. :+
Ik heb hem ook wel eens hier op de parkeerplaats gehad voor een paar uur ter overbrugging maar dan leg ik er maar een deken over heen voor de buren. :+

Maar het levert wel leuke dingen op hoor. Samen met de familie in je redelijk normale kloffie een kist binnenbrengen in een verzorgingshuis en dat dan de baliemedewerkster zichzelf bijna verrekt: 'Huh? Kom je nou met een gewone auto??? '
Daar hou ik wel van. En ik kan het dan niet nalaten om er bij te vermelden dat dat voor de familie een heleboel geld scheelt. ;)
(Nu heb ik de mazzel dat er in mijn stad een kistendepot zit dus dat het voor mij echt een hele kleine moeite is.)
  donderdag 7 juli 2022 @ 16:29:34 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205267923
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 14:14 schreef exode het volgende:

[..]
Ik zag een actiepunten lijst voorbij komen zonder mijn naam *O*
*O*
pi_205268512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:47 schreef Bami het volgende:
Als zwangere heb ik ook wel een mening over wel/niet testen bij echte klachten. :+ Studiedagen kan ik dan weer niet over meepraten en de was doet mijn man meestal. :D
[..]
We zijn eerst op twee plekken in Frankrijk geweest, en hebben het afgemaakt in Spanje. Was heerlijk. O+ Inderdaad een hele bijzondere gewaarwording dat we voorlopig echt niet meer zo’n vakantie gaan hebben, met uitslapen en volledige vrijheid qua plannen maken.

Haha ja ik vrees een beetje hoe bol ik ga worden. :D Maar het is ‘t volledig waard, als het maar goed gaat met de kleine.

Meh, klinkt alsof je er toch echt wel stevig last van hebt (gehad)! Beterschap nog. :*
Klinkt als een heerlijke vakantie! En straks met beebje is het ook genieten, maar dan ff anders ;)
En gelukkig zijn jullie weer op weg na sleutel-in-autogedoe :D
Dank! Had dit niet echt zien aankomen na 2 vaccinaties én de booster :{

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:06 schreef PoesInDoos het volgende:
Beterschap Mushanga! :*
Ik kruip ook m'n bed weer in. Vriendin neemt kind mee uit school dus ik kan tot een uur of 3 blijven liggen :Z
Jij ook beterschap :*
Man mocht vandaag taxiën en morgen ook.

Moet wel wat te eten op tafel zetten. Noodles met frikandel en komkommer :@
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 juli 2022 @ 17:19:40 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_205268594
Ik las net dat een uitvaartonderneming (Pools meen ik) een kist op de weg verloren was :o

https://www.telegraaf.nl/(...)oor%20veel%20afschuw.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 7 juli 2022 @ 17:30:50 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205268651
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:19 schreef Ynske het volgende:
Ik las net dat een uitvaartonderneming (Pools meen ik) een kist op de weg verloren was :o

https://www.telegraaf.nl/(...)oor%20veel%20afschuw.
Uhuh, die zag ik ook voorbij komen. :o Daar moet je toch niet aan denken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205269404
Ik zit voor de herkansing in de arena voor de rolling stones.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 juli 2022 @ 19:11:31 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_205269477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:30 schreef BE het volgende:

[..]
Uhuh, die zag ik ook voorbij komen. :o Daar moet je toch niet aan denken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat siert je enorm! Ik zou dat ook liever op voorhand weten dan achteraf.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_205269603
Veel plezier F_r!
pi_205269996
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 19:06 schreef F_r het volgende:
Heel veel plezier *O*
If they say
pi_205270772
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 19:06 schreef F_r het volgende:
Ooh nice. Veel plezier!! *O*
pi_205271262
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:59 schreef BE het volgende:

[..]
De volvo is heel hoog, dus je ziet het eigenlijk niet. Maar ik ga er dan bijvoorbeeld niet mee door de wasstraat. O-) :D Of even de klep open bij het tanken. :+
Ik heb hem ook wel eens hier op de parkeerplaats gehad voor een paar uur ter overbrugging maar dan leg ik er maar een deken over heen voor de buren. :+

Maar het levert wel leuke dingen op hoor. Samen met de familie in je redelijk normale kloffie een kist binnenbrengen in een verzorgingshuis en dat dan de baliemedewerkster zichzelf bijna verrekt: 'Huh? Kom je nou met een gewone auto??? '
Daar hou ik wel van. En ik kan het dan niet nalaten om er bij te vermelden dat dat voor de familie een heleboel geld scheelt. ;)
(Nu heb ik de mazzel dat er in mijn stad een kistendepot zit dus dat het voor mij echt een hele kleine moeite is.)
Als ik dood ga, wil ik dat jij mijn shit regelt :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205271605
Ging het er laatst niet over dat zelfs moeders ziek moeten kunnen zijn? Forget it. Zoon heeft 'ineens pijn in zijn knie' en kon niet even de keuken opruimen nadat hij zn noodles had gemaakt en een puinzooi achterliet. Moest noodle voor noodle en elk ding aanwijzen wat opgeruimd moest worden. Vervolgens gaat ie in de 'ik ga niet naar bed stand want ik moet nog lego uitkiezen voor mn VWO' en ligt nu pas in bed. Dan krijgen we gezeik dat ie zn water vergeten is en of ik dat wil brengen. Nee.
Man heeft zoon gebracht en gehaald en vergat mijn codeine. Dat alsnog gehaald maar ja, moest naar werk en de codeine ging vrolijk mee.
Dan nog shit met personeel wat opgelost moest worden...
Echt, zelfs vanuit mijn graf zal ik nog alles moeten regelen 8)7 -O- |:( :r

En nu roepen dat ik even naar boven moet komen. Echt... -O-

Vergat nog dat ik om 7.30 man zn nest uit moest halen om zoon om 8u naar school te brengen.
Welkom in míjn wereld :{

[ Bericht 10% gewijzigd door Mushanga71 op 07-07-2022 22:04:03 ]
If they say
pi_205273103
Goooodmorning! :')

@F_r Hoe waren de Stones?

@BE als ik alles zo van je lees en bedenk hoe het toen bij mijn moeder haar uitvaart ging... Das 22 jaar geleden maar komt niet in de buurt van hoe jij het doet.
Helaas moet ik in een laken gewikkeld worden, geloof ik :') Heb wel tegen mijn kids gezegd dan thuis maar keihard Toto te draaien, als afscheid :D
If they say
  vrijdag 8 juli 2022 @ 07:39:50 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205273143
Ja, of in de auto. ;)

Zij zouden natuurlijk, als ze daar behoefte aan zouden hebben, wel een soort afscheidsceremonie kunnen houden los van de traditionele begrafenis.
pi_205273186
Als ze dat willen, zeker :Y Geloof dat vrouwen er niet eens bij mogen zijn... Heb me er verder nog niet in verdiept :@ Mag man regelen :P Voor een gewone wist ik het wel :D
If they say
pi_205273286
@Mushanga71 Hoe voel je je?

Ik werd vanochtend wakker met herrie. Doe de rolluiken open en zie aan beide straatkanten van ons huis werkzaamheden :{ Wordt een handige en rustige dag dus, not.

Gisteren werd de gemaakte pasfoto afgekeurd bij de aanvraag van een nieuw reisdocument. Moest ik op stel en sprong dus nieuwe laten maken. Kind staat de komende 5 jaar dus met een schram op zijn gezicht op de foto :') Gelukkig hoefden we geen nieuwe afspraak te maken, maar mochten we tussendoor. Wat een gedoe.
pi_205273347
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:08 schreef Hupje het volgende:
@:Mushanga71 Hoe voel je je?

Ik werd vanochtend wakker met herrie. Doe de rolluiken open en zie aan beide straatkanten van ons huis werkzaamheden :{ Wordt een handige en rustige dag dus, not.

Gisteren werd de gemaakte pasfoto afgekeurd bij de aanvraag van een nieuw reisdocument. Moest ik op stel en sprong dus nieuwe laten maken. Kind staat de komende 5 jaar dus met een schram op zijn gezicht op de foto :') Gelukkig hoefden we geen nieuwe afspraak te maken, maar mochten we tussendoor. Wat een gedoe.
Heel moe. Vannacht steeds wakker door loopneus en lichte hoest. Sliep eindelijk en toen liep de wekker af :{

Ooh, das kut. Ze hebben niet even een buurtbrief rond laten gaan met wat en tot wanneer? Succes, geluid waar je geen invloed op hebt is echt naar.
Wat raar dat de pasfoto werd afgekeurd :? Bij kids doen ze niet zo moeilijk. Tenzij de paspoortenfotopersoon een slechte dag had. Wel fijn dat je alsnog ertussen mocht. Nieuwe afspraak duurt een eeuwigheid tegenwoordig.
If they say
  vrijdag 8 juli 2022 @ 08:23:24 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205273366
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 07:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Als ze dat willen, zeker :Y Geloof dat vrouwen er niet eens bij mogen zijn... Heb me er verder nog niet in verdiept :@ Mag man regelen :P Voor een gewone wist ik het wel :D
Ik mis denk ik wat achtergrond info. Gaat het over een islamistische begrafenis ?
pi_205273405
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik mis denk ik wat achtergrond info. Gaat het over een islamistische begrafenis ?
:Y
Zelf heb ik van jongs af aan een uitvaartverzekering, man vanaf toen hij naar Nederland kwam (moest van mij) en daar staat dochter ook op maar voor zoon is er nog niks geregeld. Zou hij doen (haha), via de moskee.
If they say
  vrijdag 8 juli 2022 @ 08:33:47 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205273443
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 07:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Vlgs mij ook niet nee.
Maar doe gewoon nog maar heeeeel lang niet ok? ;)
  vrijdag 8 juli 2022 @ 08:35:54 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205273468
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:33 schreef BE het volgende:

[..]
Vlgs mij ook niet nee.
In zekere zin toch wel als je zelf de te begraven persoon bent :+
pi_205273485
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:33 schreef BE het volgende:

[..]
Vlgs mij ook niet nee.
Zal mn best doen :D
Dus geen Toto als afscheidsmuziek. Daarom tegen de kids gezegd dat ze dat dan maar thuis moeten doen, hebben ze nog iets van een afscheid ;)
If they say
  vrijdag 8 juli 2022 @ 08:38:16 #153
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205273488
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:29 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
:Y
Zelf heb ik van jongs af aan een uitvaartverzekering, man vanaf toen hij naar Nederland kwam (moest van mij) en daar staat dochter ook op maar voor zoon is er nog niks geregeld. Zou hij doen (haha), via de moskee.
Ik heb ook geen uitvaartverzekering. Man + kinderen wel.
Als ik er nu een afsluit heb ik denk ik hoge premie ivm “ziekte”. Is ook zo bij mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering
pi_205273504
Omdat het de laatste schooldag is, mochten de kinderen helemaal zelf weten wat ze aan zouden doen vandaag.

B is in zijn Ajax outfit, een combi van verschillende seizoenen en hij heeft goed zijn best gedaan de sokken en schoenen erbij te laten vloeken.
Juul heeft een jurk en een vest, so far so good, ze heeft deze afgestyled met 2 verschillende sandalen. Want eej, waarom zou je kiezen?
pi_205273505
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:38 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik heb ook geen uitvaartverzekering. Man + kinderen wel.
Als ik er nu een afsluit heb ik denk ik hoge premie ivm “ziekte”. Is ook zo bij mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering
Klopt, per levensjaar stijgt de premie en een ziekte doet die premie nog meer stijgen. Als je dat maandelijks zelf apart zou houden, kom je ookal een end.
If they say
  vrijdag 8 juli 2022 @ 08:42:07 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205273509
Mijn schoonmoeder (en haar man) doneren hun lichaam aan de wetenschap. In eerste instantie wilden ze geen afscheid. Maar nu willen ze dan toch dat we ergens hun leven gaan vieren.
Mijn schoonmoeder heeft ook al een foto + tekst bij een fotograaf liggen voor als het zo ver is.
(Wat overigens nog jaren kan duren)
pi_205273513
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:41 schreef exode het volgende:
Omdat het de laatste schooldag is, mochten de kinderen helemaal zelf weten wat ze aan zouden doen vandaag.

B is in zijn Ajax outfit, een combi van verschillende seizoenen en hij heeft goed zijn best gedaan de sokken en schoenen erbij te laten vloeken.
Juul heeft een jurk en een vest, so far so good, ze heeft deze afgestyled met 2 verschillende sandalen. Want eej, waarom zou je kiezen?
Haha, gaaf _O-
If they say
pi_205273524
Ik baal al jarenlang dat je oorbellen altijd per paar moet kopen, omdat ik in alle 7 gaatjes iets anders heb.
Ik snap Juul dus wel met haar verschillende sandalen. Symmetrie :{w
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_205273532
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:41 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Klopt, per levensjaar stijgt de premie en een ziekte doet die premie nog meer stijgen. Als je dat maandelijks zelf apart zou houden, kom je ookal een end.
Dat ligt natuurlijk heel erg aan hoe lang je leeft, of je dat haalt op het end. Bij een verzekering wordt er ook op jonge leeftijd al betaald, als je zelf spaart moet je wel oud worden wil het bedrag een beetje opgelopen zijn :)
pi_205273535
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:42 schreef amaranta het volgende:
Mijn schoonmoeder (en haar man) doneren hun lichaam aan de wetenschap. In eerste instantie wilden ze geen afscheid. Maar nu willen ze dan toch dat we ergens hun leven gaan vieren.
Mijn schoonmoeder heeft ook al een foto + tekst bij een fotograaf liggen voor als het zo ver is.
Dat kan idd ook. Mijn oom had dat ook gedaan maar dat was uit geldgebrek :@
Maar als je er bewust voor kiest en ook daarvoor al alles regelt, is het voor de nabestaanden goed te behappen, lijkt me.
Ook fijn als iemand alles zelf al geregeld heeft. Hoeven de nabestaanden dat niet te doen én het gebeurt zoals zij dat willen.
If they say
  vrijdag 8 juli 2022 @ 08:48:29 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205273548
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:46 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dat kan idd ook. Mijn oom had dat ook gedaan maar dat was uit geldgebrek :@
Maar als je er bewust voor kiest en ook daarvoor al alles regelt, is het voor de nabestaanden goed te behappen, lijkt me.
Ook fijn als iemand alles zelf al geregeld heeft. Hoeven de nabestaanden dat niet te doen én het gebeurt zoals zij dat willen.
Zeker weten. Het is hun keuze. Het enige is dat er dus mogelijk geen moment meer van afscheid is met henzelf. Binnen 24 uur moet het lichaam opgehaald zijn.
pi_205273557
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:46 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat ligt natuurlijk heel erg aan hoe lang je leeft, of je dat haalt op het end. Bij een verzekering wordt er ook op jonge leeftijd al betaald, als je zelf spaart moet je wel oud worden wil het bedrag een beetje opgelopen zijn :)
Weet ik maar als je geen verzekering hebt kan het wel een oplossing zijn.
Ik ben klaar met betalen, krijg jaarlijks een overzicht met wat er aan rente bijkomt en wat er uitbetaald wordt.
Gelukkig dus geen kist, scheelt een hoop :P

Bij mijn moeder stonden er 2 kisten op de factuur. De witte die ik koos en de gewone. Waren ze vergeten door te halen. Foutje, bedankt 8)7 en geen excuses :')
If they say
pi_205273580
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:48 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zeker weten. Het is hun keuze. Het enige is dat er dus mogelijk geen moment meer van afscheid is met henzelf. Binnen 24 uur moet het lichaam opgehaald zijn.
Dat is ook zo. Maar je kan vlak na overlijden nog wel afscheid nemen. Maar niet met toeters en bellen zeg maar.
Maar ieders eigen keuze en dat is wel fijn.

Mijn ma had niks geregeld. Wel zei ze me na de dood van haar ma dat ze begraven wilde worden, en ook waar. En dat heb ik ook zo gedaan.
If they say
pi_205273596
Zoon is naar school. Man 'wist nog niet of hij hem wel kon ophalen want werk'. Nu móet ie hem wel halen want duidelijk gezegd dat ik dat niet ga doen :+
If they say
  vrijdag 8 juli 2022 @ 09:07:41 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205273649
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:35 schreef amaranta het volgende:

[..]
In zekere zin toch wel als je zelf de te begraven persoon bent :+
Hoe bedoel je? :@ Ikke niet snap.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:50 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Weet ik maar als je geen verzekering hebt kan het wel een oplossing zijn.
Ik ben klaar met betalen, krijg jaarlijks een overzicht met wat er aan rente bijkomt en wat er uitbetaald wordt.
Gelukkig dus geen kist, scheelt een hoop :P

Bij mijn moeder stonden er 2 kisten op de factuur. De witte die ik koos en de gewone. Waren ze vergeten door te halen. Foutje, bedankt 8)7 en geen excuses :')
:o Oi! Dat zien ze toch als ze de factuur nalopen??
  vrijdag 8 juli 2022 @ 09:09:58 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205273663
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:42 schreef amaranta het volgende:
Hebben ze ook een plan B voor als het ziekenhuis op dat moment geen plek heeft?
Want dat gebeurt dus echt, of als ze bijvoorbeeld overlijden aan een ziekte waardoor hun lichaam niet 'bruikbaar' is?
Tip van flip: uitvaart24.nl Dat is, dacht ik, de goedkoopste partij, vanaf 849 euro regelen zij dat je gecremeerd wordt. Zonder dienst of rouwbezoek of wat ook, maar dat komt dan redelijk overeen met het wetenschap gebeuren en dan kan je idd later zelf ergens een herdenking doen.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 09:16:02 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205273712
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:09 schreef BE het volgende:

[..]
Hebben ze ook een plan B voor als het ziekenhuis op dat moment geen plek heeft?
Want dat gebeurt dus echt, of als ze bijvoorbeeld overlijden aan een ziekte waardoor hun lichaam niet 'bruikbaar' is?
Tip van flip: uitvaart24.nl Dat is, dacht ik, de goedkoopste partij, vanaf 849 euro regelen zij dat je gecremeerd wordt. Zonder dienst of rouwbezoek of wat ook, maar dat komt dan redelijk overeen met het wetenschap gebeuren en dan kan je idd later zelf ergens een herdenking doen.
Ja, hebben ze. Iets bij de Dela. Staat allemaal op papier. Ook dat ze een bepaald bedrag uitkeren als ze er geen gebruik van maken.
Ik acht de kans ook groot dat ze in ieder geval mijn schoonmoeder af gaan wijzen ivm overgewicht.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 09:16:46 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205273718
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:07 schreef BE het volgende:

[..]
[..]
Ze zegt dat vrouwen er niet bij mogen zijn. Maar als zij de gene is die begraven wordt, dan is ze er wel bij
pi_205273752
Ik heb dat tot een (flink) aantal jaar geleden ook bedacht dat ik mijn lichaam aan de wetenschap wilde doneren. Maar een toenmalige collega die geneeskunde studeerde, heeft me dat toen afgeraden. Omdat er blijkbaar best oneerbiedig met je lichaam wordt omgegaan. Het is dan gewoon een voorwerp, die arm die ze gebruiken weet ik veel wat op te oefenen.
(Natuurlijk wordt er ook veel meer mee gedaan dan alleen dat).

Aan de andere kant heb ik wel zoiets van waarom niet, dan wordt er nog iets nuttigs mee gedaan met mij.
Verder maakt het me ook niet uit, dat ze het vooral niet de duur laten zijn die uitvaart, en vooral doen waar ze (man en kinderen) dan behoefte aan hebben.
Maar als ik dat in m’n omgeving hoor is dat vrij ongewoon en denken de meeste mensen het zelf uit wat ze willen. Maar ik wil vooral niet dat ze een keuze maken waar zij niks mee hebben, maar het doen omdat ik het wil.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 09:24:47 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205273774
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:16 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ze zegt dat vrouwen er niet bij mogen zijn. Maar als zij de gene is die begraven wordt, dan is ze er wel bij
Ja eh… niet zo bijdehand zo op de vroege ochtend he! :D :@
  vrijdag 8 juli 2022 @ 09:40:12 #171
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205273896
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:24 schreef BE het volgende:

[..]
Ja eh… niet zo bijdehand zo op de vroege ochtend he! :D :@
Sorry :+
pi_205273938
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:21 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb dat tot een (flink) aantal jaar geleden ook bedacht dat ik mijn lichaam aan de wetenschap wilde doneren. Maar een toenmalige collega die geneeskunde studeerde, heeft me dat toen afgeraden. Omdat er blijkbaar best oneerbiedig met je lichaam wordt omgegaan. Het is dan gewoon een voorwerp, die arm die ze gebruiken weet ik veel wat op te oefenen.

Aan de andere kant heb ik wel zoiets van waarom niet, dan wordt er nog iets nuttigs mee gedaan met mij.
Verder maakt het me ook niet uit, dat ze het vooral niet de duur laten zijn die uitvaart, en vooral doen waar ze (man en kinderen) dan behoefte aan hebben.
Maar als ik dat in m’n omgeving hoor is dat vrij ongewoon en denken de meeste mensen het zelf uit wat ze willen. Maar ik wil vooral niet dat ze een keuze maken waar zij niks mee hebben, maar het doen omdat ik het wil.
Ik heb zelf ook geen voorkeuren voor mijn uitvaart. Ik wil dat familie en vrienden er zelf een fijne, mooie herinnering aan overhouden. Dus zij mogen de liedjes kiezen waar ze zich goed bij voelen, de teksten die ze mooi vinden, alles.
pi_205274120
Goede koffie, de echte worstenbroodjes, bier, bitterballen, en veel huilen. Dat is mijn draaiboek. BE, noteer je het?
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:40:26 #174
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205274344
quote:

Niet zozeer oneerbiedig, maar het is best heftig wat er dan met je lichaam gebeurt. En je ligt daar dan dus decennia lang met een lapje over je gezicht. Ik zou er - al ben ik echt vol over de medische wetenschap - niet aan moeten denken, met name niet voor mijn nabestaanden.

@LeSage er is wel een oorbellenmerk dat ze per stuk verkoopt! Ik hou nl. van mix & match, links anders dan rechts :P Zal het ff opzoeken.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:43:51 #175
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205274380
Worstenbroodjes :9
Mag ik op je gastenlijst @exode ? :D
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:45:16 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205274395
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:17 schreef exode het volgende:
Goede koffie, de echte worstenbroodjes, bier, bitterballen, en veel huilen. Dat is mijn draaiboek. BE, noteer je het?
Veel huilen ja? Van blijdschap of van verdriet? })
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:47:01 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205274413
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:40 schreef Quoi het volgende:

[..]
Niet zozeer oneerbiedig, maar het is best heftig wat er dan met je lichaam gebeurt. En je ligt daar dan dus decennia lang met een lapje over je gezicht. Ik zou er - al ben ik echt vol over de medische wetenschap - niet aan moeten denken, met name niet voor mijn nabestaanden.

@:LeSage er is wel een oorbellenmerk dat ze per stuk verkoopt! Ik hou nl. van mix & match, links anders dan rechts :P Zal het ff opzoeken.
Mijn schoonmoeder heeft ooit gezegd dat ze het doet in de hoop dat ze het kunnen gebruiken om kanker te kunnen genezen.
Nobel van der. Maar het kan inderdaad ook zo zijn dat ze haar opensnijden en zeggen, kijk en zo ziet een verrotte lever eruit. Doei dank je wel.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:49:18 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205274440
SPOILER
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:49:52 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205274445
quote:
*check
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:50:42 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205274452
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:49 schreef amaranta het volgende:
SPOILER
Gek is dat he, dat mensen soms ineens de 'gekste' wensen blijken te hebben.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:56:04 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205274520
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:50 schreef BE het volgende:

[..]
Gek is dat he, dat mensen soms ineens de 'gekste' wensen blijken te hebben.
Inderdaad. Volgens mij heeft ze het ook al besproken met de eigenaar.
Niet Peter Gillis overigens :7 8-)
pi_205274557
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
Veel huilen ja? Van blijdschap of van verdriet? })
Ik wil gierende uithalen van verdriet. Niets feest om het leven te vieren, dikke tranen.
pi_205274564
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:43 schreef Quoi het volgende:
Worstenbroodjes :9
Mag ik op je gastenlijst @:Exode ? :D
BE, zet je Quoi er even bij. VIP of gewoon @Quoi?
  vrijdag 8 juli 2022 @ 11:03:30 #184
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205274598
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:00 schreef exode het volgende:

[..]
BE, zet je Quoi er even bij. VIP of gewoon @:quoi?
Is VIP met of zonder karaoke?
pi_205274768
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:07 schreef BE het volgende:

[..]
[..]
Zou je denken ja, maar dus niet. Kwam erachter toen ik ineens moest bijbetalen terwijl we iets zouden overhouden voor plantjes.Toen ik belde om te vragen waarom er 2 kisten opstonden maar dat ik mn moeder toch echt maar 1x had begraven zeiden ze eerst dat dat niet kon :') Pas toen ik vroeg waarom er dan een witte én een beuken opstonden, kreeg ik het gevoel dat ze me maar een zeur vonden omdat ik weigerde de factuur te betalen.
De graftakken bleken er ook op te staan, maar waren er niet bij de begrafenis. Had alleen de puf niet om daar ook achteraan te gaan.
Maar die 2 kisten, die vielen me wél meteen op.
If they say
pi_205274801
quote:

Dat had ik dus met mijn oom. Hij was naar het AMC gebracht en elke keer dat ik daar langs reed, vroeg ik me af welk stukje ze nog van hem hadden. En dat een paar jaar lang :@ Én ik rij daar best vaak :+
If they say
pi_205274823
@amaranta hoef je iig niets zelf te bedenken :D
If they say
pi_205275491
quote:
Ik kom voor de bitterballen *O*
  vrijdag 8 juli 2022 @ 13:05:33 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205275584
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 07:24 schreef Mushanga71 het volgende:

@:F_r Hoe waren de Stones?

@:BE als ik alles zo van je lees en bedenk hoe het toen bij mijn moeder haar uitvaart ging... Das 22 jaar geleden maar komt niet in de buurt van hoe jij het doet.
Helaas moet ik in een laken gewikkeld worden, geloof ik :') Heb wel tegen mijn kids gezegd dan thuis maar keihard Toto te draaien, als afscheid :D
Why? Het is toch jouw uitvaart, jouw manier. Ik zou daar enorm rebels van worden :@. Of ben je zelf ook moslima?
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator vrijdag 8 juli 2022 @ 13:37:22 #190
269689 crew  Viv
pi_205275891
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:40 schreef Quoi het volgende:

[..]
Niet zozeer oneerbiedig, maar het is best heftig wat er dan met je lichaam gebeurt. En je ligt daar dan dus decennia lang met een lapje over je gezicht.
Bij ons in Nijmegen was het ook niet oneerbiedig. :) Maar inderdaad wel dat preparaten jarenlang gebruikt werden. Het heet dan wel de snijzaal, maar bij ons werd er niet gesneden door de geneeskundestudenten. Er werden preparaten klaargelegd voor het betreffende practicum en die gingen daarna terug in de formaline.

Hier een informatief artikel voor wie het overweegt: https://www.medischcontac(...)et-preparatorium.htm
pi_205276048
quote:
Tot aan je laatste zin dacht ik dat dit je plan was voor de middag. :D

Ik heb nog geen plan voor mijn uitvaart. En ook maar half voor de middag.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_205276300
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:05 schreef Burdie het volgende:

[..]
Why? Het is toch jouw uitvaart, jouw manier. Ik zou daar enorm rebels van worden :@. Of ben je zelf ook moslima?
Jup, ben moslima geworden ;) En heel eerlijk? Het boeit me helemaal niks wat er na mijn dood met me grbeurt :@ Voor mijn kids vind ik het belangrijk maar voor mij is dood dood. Ben niet als moslima opgevoed, zal daar wel aan liggen :+

Edit: ik geloof dan weer wél dat geesten kunnen komen loeren. Aantal dingen meegemaakt die voor mij duidelijk waren maar man niet gelooft. Als ik het maar weet :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Mushanga71 op 08-07-2022 14:17:51 ]
If they say
pi_205276332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:37 schreef Viv het volgende:

[..]
Bij ons in Nijmegen was het ook niet oneerbiedig. :) Maar inderdaad wel dat preparaten jarenlang gebruikt werden. Het heet dan wel de snijzaal, maar bij ons werd er niet gesneden door de geneeskundestudenten. Er werden preparaten klaargelegd voor het betreffende practicum en die gingen daarna terug in de formaline.

Hier een informatief artikel voor wie het overweegt: https://www.medischcontac(...)et-preparatorium.htm
Uhm...weet je ook toevallig, misschien, hoe lang het duurt voordat alles van het lichaam opgebruikt is? Dan zwaai ik nog ff naar oom als ik langs het AMC rij. Heb ik een tijdje gedaan :@
If they say
  Manager PR/Moderator vrijdag 8 juli 2022 @ 14:13:08 #194
269689 crew  Viv
pi_205276377
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:11 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Uhm...weet je ook toevallig, misschien, hoe lang het duurt voordat alles van het lichaam opgebruikt is? Dan zwaai ik nog ff naar oom als ik langs het AMC rij. Heb ik een tijdje gedaan :@
Geen idee, sorry. :@
pi_205276428
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:13 schreef Viv het volgende:

[..]
Geen idee, sorry. :@
Geeft niet, beter ook dat ik dat niet weet :P
If they say
pi_205276645
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 07:24 schreef Mushanga71 het volgende:

@:F_r Hoe waren de Stones?

@:BE als ik alles zo van je lees en bedenk hoe het toen bij mijn moeder haar uitvaart ging... Das 22 jaar geleden maar komt niet in de buurt van hoe jij het doet.
Super gaaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')