abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205263513
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:37 schreef Elleska het volgende:

[..]
Jumbo had gelukkig nog dus we hebben nu weer wat op voorraad liggen.
En anders de apotheek wel maar die testen zijn bijna 3x zo duur. Met dat soort prijzen snap ik ook wel dat niet iedereen gaat testen. 10euro voor 5 testen is voor sommige mensen al teveel maar 29euro helemaal.
Oh, gelukkig.
Bizar die prijzen soms. Snap dat niet want zó duur hoeven ze niet te zijn. Ik weet dat alles duurder wordt maar voor de testen is het belachelijk.

Duik mn bed weer in. Hoesten wordt steeds erger. Zit gelukkig nog in de bovenste luchtwegen maar kan niet wachten tot de codeine in huis is.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205263522
Als zwangere heb ik ook wel een mening over wel/niet testen bij echte klachten. :+ Studiedagen kan ik dan weer niet over meepraten en de was doet mijn man meestal. :D

quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank allemaal voor de beterschapswensen :)
Ging gisteravond niet heel goed. Ineens hoge koorts, had het ijskoud, spierpijn en pijn op mn borst. Heb ik vaker en dan ist maagzuur, maar toch. Hap gebeld, huisarts belde terug. Moet opletten dat ik het niet benauwd krijg of pijn op de borst bij inspanning. En 4x pd pcm.
Gaat nu wel weer, koorts is gezakt, spierpijn bijna weg en heb vanmorgen getest bij de ggd. Neus zit wel heulemaal vol.
Idd, @:Nijna, een natuurlijke booster. De prik mogen ze van me houden.
[..]
Oeh, vakantie! Waar zit je? Laatste zonder kleintje, geniet ervan!
Schiet dus lekker op maar het kan nog boller, merk je nog wel ;)
We zijn eerst op twee plekken in Frankrijk geweest, en hebben het afgemaakt in Spanje. Was heerlijk. O+ Inderdaad een hele bijzondere gewaarwording dat we voorlopig echt niet meer zo’n vakantie gaan hebben, met uitslapen en volledige vrijheid qua plannen maken.

Haha ja ik vrees een beetje hoe bol ik ga worden. :D Maar het is ‘t volledig waard, als het maar goed gaat met de kleine.

Meh, klinkt alsof je er toch echt wel stevig last van hebt (gehad)! Beterschap nog. :*
pi_205263533
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:43 schreef exode het volgende:
Wij hebben genoeg zelftesten om de gehele buurt te voorzien hoor....leve het onderwijs.

B is naar school, geen koorts meer vanochtend, geen hoofdpijn, ontbijt op en er zat redelijk wat energie in. Jongen heeft 13 uur geslapen en zag er nog uit alsof ie een paar nachten had doorgehaald. Laatste loodjes voor de vakantie.

Laatste werkdag voor de vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Dus de komende 4 weken graag geen branden, overstromingen etc. Ok?
Hier was er dus een bosbrand op 2,5km van de camping. Dat was wel even spannend.

Wat zal jij uitkijken naar je vakantie na het afgelopen jaar zeg. O+ Geniet ervan!

En @MaJo gefeliciteerd! Hopelijk heb je een heerlijk weekend. :D
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 08:54:43 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205263561
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 01:56 schreef vencodark het volgende:
Je bent wel gek ook. Wat hebben wij ermee te maken? ;)
Maar goed: gelukkig negatief.
Ach, ook om mijn eigen geweten te sussen, je weet het nooit helemaal zeker.

Bedankt voor alle felicitaties O+
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 08:56:09 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205263571
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 06:31 schreef vencodark het volgende:
Oh, en natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag!
40!! *O*
@:Majo

Ik dacht trouwens dat je jaren jonger dan mij was.
Waarschijnlijk omdat ik nog zo’n jong kind heb? Ik word ook altijd een jaar of 10 jonger geschat in het echt dus niet zo gek ;)

Wij zijn onderweg naar Parijs, zin in *O*
5 - 28 februari Thailand O+
pi_205263605
Beterschap Mushanga! :*
Ik kruip ook m'n bed weer in. Vriendin neemt kind mee uit school dus ik kan tot een uur of 3 blijven liggen :Z
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205263650
Gefeliciteerd en fijne mini vakantie MaJo *O*

Zal ik er dan maar weer een nieuw onderwerp inschoppen? Hoe denken jullie over commerciële DNA testen zoals 23andme en myheritage? Het kwam laatst met mijn zussen ter sprake dat we eigenlijk een deel van de familie niet kennen. Mijn ‘oma’ bestaat niet in de ogen van mijn vader (heeft haar gezin in de steek gelaten toen ze jong waren), maar we zijn eigenlijk wel benieuwd naar onze afkomst vanuit die kant en vanuit mijn vader gaan we geen info krijgen. Met een dna test krijg je ook maar heel beperkte info uiteraard, maar je weet nooit of er een ver familielid daar opduikt en de andere statistiekjes lijken me ook vermakelijk. Maar ik ben een beetje bang voor mogelijk onbekende gevolgen. 1 op de 10 kinderen heeft een andere vader dan ze zelf denken bijvoorbeeld, of wellicht blijkt dat je een grote kans hebt op een bepaalde ziekte oid, en ze kunnen je dna(gegevens) verkopen. Kortom, iemand ooit zoiets overwogen/gedaan voor ‘de leuk’?
pi_205263671
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:15 schreef FlyingFish het volgende:
1 op de 10 kinderen heeft een andere vader dan ze zelf denken bijvoorbeeld, of wellicht blijkt dat je een grote kans hebt op een bepaalde ziekte oid, en ze kunnen je dna(gegevens) verkopen.
Dit is voor mij een reden om het niet te doen. Zelfs als die bedrijven alle beste bedoelingen hebben (waar ik al niet van overtuigd ben) kunnen regeringen ze dwingen gegevens af te staan en dat wil ik niet.
  donderdag 7 juli 2022 @ 09:27:22 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205263698
Ziektes zou ik heel graag willen weten :Y
En voor de rest ben ik hopeloos naïef, dus als de wens meer te weten groot is dan zou ik het denk ik wel doen.
pi_205263830
Zomaar voor de lol zou ik het niet doen.
Voor bepaalde ziektes zou ik het zeker wel laten doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 7 juli 2022 @ 09:47:10 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205263838
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:21 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Dit is voor mij een reden om het niet te doen. Zelfs als die bedrijven alle beste bedoelingen hebben (waar ik al niet van overtuigd ben) kunnen regeringen ze dwingen gegevens af te staan en dat wil ik niet.
Nou, dit. Ik ga niet vrijwillig mijn DNA afstaan, hoe onschuldig het ook lijkt.

Ik ken iemand die via die site een serie halfbroers/zussen heeft ontdekt, zijn vader bleek niet zijn biologische vader. Sta je dan met je testje "voor de lol" :P.
KuikenGuppy
pi_205263920
Ik weet niet of sites als myheritage en 23andme ook naar erfelijke ziektes kijken trouwens, ik dacht alleen naar afkomst en verwanten.
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:02:31 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205263948
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:56 schreef MaJo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat ik nog zo’n jong kind heb? Ik word ook altijd een jaar of 10 jonger geschat in het echt dus niet zo gek ;)

Wij zijn onderweg naar Parijs, zin in *O*
Dat helpt wel, zei zij uit ervaring :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:03:25 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205263956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:21 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Was er al niet een verzekeraar die een van die bedrijven opgekocht heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:04:23 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205263961
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:06 schreef PoesInDoos het volgende:
Beterschap Mushanga! :*
Ik kruip ook m'n bed weer in. Vriendin neemt kind mee uit school dus ik kan tot een uur of 3 blijven liggen :Z
Beterschap :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205264161
Kak. :')
Sleutel in de auto laten liggen en hij zit op slot. Tot zover onze plannen om op tijd te vertrekken. :+
pi_205264218
Nu mogen we wachten totdat de anwb partner uit Spanje aankomt op onze camping. Dat kon tot 2 uur duren. Ik hoop zò dat ze sneller zijn.
pi_205264219
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Was er al niet een verzekeraar die een van die bedrijven opgekocht heeft?
Dat zou goed kunnen. En daarom vertrouw ik dus niet op de goede bedoelingen van die dna-bedrijven.
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:39:09 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205264245
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:36 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Dat zou goed kunnen. En daarom vertrouw ik dus niet op de goede bedoelingen van die dna-bedrijven.
De DNA-bedrijven kunnen wel goede bedoelingen hebben, maar er kan altijd een partij mee aan de haal gaan, op legale wijze, en dat risico vind ik ook te groot.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:39:46 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205264249
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:29 schreef Bami het volgende:
Sleutel in de auto laten liggen en hij zit op slot. Tot zover onze plannen om op tijd te vertrekken. :+
:o
Darn :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:46:32 #96
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205264319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:29 schreef Bami het volgende:
Dit is ons ook ooit overkomen in Spanje. Sindsdien nemen we altijd reserve sleutel mee.
Succes en sterkte.
pi_205264325
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
:o
Darn :')
Ja best treurig. :') We hebben het er ook gewoon nog tijdens het inpakken over gehad dat we de reservesleutel mee moesten nemen. Maar dat zijn we vergeten. :'(
pi_205264338
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:46 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dit is ons ook ooit overkomen in Spanje. Sindsdien nemen we altijd reserve sleutel mee.
Succes en sterkte.
Ja dat was dus ook onze intentie, maar hij stond niet letterlijk op de inpaklijst en toen zijn we hem vergeten. :s)
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:52:14 #99
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205264368
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:48 schreef Bami het volgende:

[..]
Ja dat was dus ook onze intentie, maar hij stond niet letterlijk op de inpaklijst en toen zijn we hem vergeten. :s)
Balen.
pi_205264428
ZUCHT!

Ik heb 3 weken geleden al een meeting van vandaag afgewezen omdat ik op dat tijdstip niet kan (iets met 2 kinderen boterhammen voeren). Rest van de dag prima, maar niet tussen 12 en 13 uur. Krijg ik net een bericht dat ik er echt bij moet zijn en of ik niets kan verplaatsen. Hij had de afwijzing over het hoofd gezien en moet nu tegen 10 mensen zeggen dat het verplaatst moet worden. Last minute. Not my problem.
En nu krijg ik dus van de andere 10 personen berichten dat ze nu niet meer kunnen schuiven en of ik er toch bij kan zijn.
NEEEEEEEEEEEEE dus.

Bijna vakantie
Bijna vakantie
Bijna vakantie
Bijna vakantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')