Oh, gelukkig.quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Jumbo had gelukkig nog dus we hebben nu weer wat op voorraad liggen.
En anders de apotheek wel maar die testen zijn bijna 3x zo duur. Met dat soort prijzen snap ik ook wel dat niet iedereen gaat testen. 10euro voor 5 testen is voor sommige mensen al teveel maar 29euro helemaal.
We zijn eerst op twee plekken in Frankrijk geweest, en hebben het afgemaakt in Spanje. Was heerlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank allemaal voor de beterschapswensen![]()
Ging gisteravond niet heel goed. Ineens hoge koorts, had het ijskoud, spierpijn en pijn op mn borst. Heb ik vaker en dan ist maagzuur, maar toch. Hap gebeld, huisarts belde terug. Moet opletten dat ik het niet benauwd krijg of pijn op de borst bij inspanning. En 4x pd pcm.
Gaat nu wel weer, koorts is gezakt, spierpijn bijna weg en heb vanmorgen getest bij de ggd. Neus zit wel heulemaal vol.
Idd, @:Nijna, een natuurlijke booster. De prik mogen ze van me houden.
[..]
Oeh, vakantie! Waar zit je? Laatste zonder kleintje, geniet ervan!
Schiet dus lekker op maar het kan nog boller, merk je nog wel
Hier was er dus een bosbrand op 2,5km van de camping. Dat was wel even spannend.quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:43 schreef exode het volgende:
Wij hebben genoeg zelftesten om de gehele buurt te voorzien hoor....leve het onderwijs.
B is naar school, geen koorts meer vanochtend, geen hoofdpijn, ontbijt op en er zat redelijk wat energie in. Jongen heeft 13 uur geslapen en zag er nog uit alsof ie een paar nachten had doorgehaald. Laatste loodjes voor de vakantie.
Laatste werkdag voor de vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Dus de komende 4 weken graag geen branden, overstromingen etc. Ok?
Ach, ook om mijn eigen geweten te sussen, je weet het nooit helemaal zeker.quote:Op donderdag 7 juli 2022 01:56 schreef vencodark het volgende:
Je bent wel gek ook. Wat hebben wij ermee te maken?![]()
Maar goed: gelukkig negatief.
Waarschijnlijk omdat ik nog zo’n jong kind heb? Ik word ook altijd een jaar of 10 jonger geschat in het echt dus niet zo gekquote:Op donderdag 7 juli 2022 06:31 schreef vencodark het volgende:
Oh, en natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag!
40!!![]()
@:Majo
Ik dacht trouwens dat je jaren jonger dan mij was.
Dit is voor mij een reden om het niet te doen. Zelfs als die bedrijven alle beste bedoelingen hebben (waar ik al niet van overtuigd ben) kunnen regeringen ze dwingen gegevens af te staan en dat wil ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:15 schreef FlyingFish het volgende:
1 op de 10 kinderen heeft een andere vader dan ze zelf denken bijvoorbeeld, of wellicht blijkt dat je een grote kans hebt op een bepaalde ziekte oid, en ze kunnen je dna(gegevens) verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Nou, dit. Ik ga niet vrijwillig mijn DNA afstaan, hoe onschuldig het ook lijkt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:21 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dit is voor mij een reden om het niet te doen. Zelfs als die bedrijven alle beste bedoelingen hebben (waar ik al niet van overtuigd ben) kunnen regeringen ze dwingen gegevens af te staan en dat wil ik niet.
Dat helpt wel, zei zij uit ervaringquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik nog zo’n jong kind heb? Ik word ook altijd een jaar of 10 jonger geschat in het echt dus niet zo gek
Wij zijn onderweg naar Parijs, zin in
Was er al niet een verzekeraar die een van die bedrijven opgekocht heeft?quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:21 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dit is voor mij een reden om het niet te doen. Zelfs als die bedrijven alle beste bedoelingen hebben (waar ik al niet van overtuigd ben) kunnen regeringen ze dwingen gegevens af te staan en dat wil ik niet.
Beterschapquote:Op donderdag 7 juli 2022 09:06 schreef PoesInDoos het volgende:
Beterschap Mushanga!
Ik kruip ook m'n bed weer in. Vriendin neemt kind mee uit school dus ik kan tot een uur of 3 blijven liggen
Dat zou goed kunnen. En daarom vertrouw ik dus niet op de goede bedoelingen van die dna-bedrijven.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was er al niet een verzekeraar die een van die bedrijven opgekocht heeft?
De DNA-bedrijven kunnen wel goede bedoelingen hebben, maar er kan altijd een partij mee aan de haal gaan, op legale wijze, en dat risico vind ik ook te groot.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:36 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. En daarom vertrouw ik dus niet op de goede bedoelingen van die dna-bedrijven.
Dit is ons ook ooit overkomen in Spanje. Sindsdien nemen we altijd reserve sleutel mee.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:29 schreef Bami het volgende:
Kak.![]()
Sleutel in de auto laten liggen en hij zit op slot. Tot zover onze plannen om op tijd te vertrekken.
Ja best treurig.quote:
Ja dat was dus ook onze intentie, maar hij stond niet letterlijk op de inpaklijst en toen zijn we hem vergeten.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit is ons ook ooit overkomen in Spanje. Sindsdien nemen we altijd reserve sleutel mee.
Succes en sterkte.
Balen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:48 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja dat was dus ook onze intentie, maar hij stond niet letterlijk op de inpaklijst en toen zijn we hem vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |