Niet? Twee van de vier besmettingen in ons huishouden hadden als symptoom alleen verkoudheid.... Dat lijkt me nou juist de beste reden om wel te testen. (De andere twee waren volledig symptoomloos en er was er maar eentje 'ik voel me niet lekker')quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:07 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar bij alleen een beetje hoofdpijn?
Ik zou bij alleen hoofdpijn sowieso niet testen. Maar bij verkoudheid ook niet. Alleen bij een combinatie van klachten (of icm een andere reden waardoor je een besmetting zou kunnen verwachten).
Ook dat.quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:19 schreef Clubsoda het volgende:
En daarnaast is het ziekteverzuim in heel veel sectoren problematisch.
De cijfers hoeven niet te stijgen als je zelftest.quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:17 schreef vencodark het volgende:
De theorie is natuurlijk ook gebaseerd op: hoe meer positieve testen (al dan niet ernstige klachten), hoe meer ‘de cijfers stijgen’ en men bang is voor maatregelen.
Het gaat nog altijd om de druk in de ziekenhuizen.
Ohja, met een zelftest stijgen de cijfers inderdaad niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De cijfers hoeven niet te stijgen als je zelftest.
Mijn mening is de andere kant op gekleurd door mijn eigen post covid klachten. Ik probeer het los te laten
Voor je het weet zijn we weer een halve pagina verder.quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:25 schreef LeSage het volgende:
Ik heb hier inmiddels wel een andere mening over, maar ik laat het hier bij.
Leg anders eens uit hoe je de was sorteert?quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:49 schreef Clubsoda het volgende:
Oh we gingen stoppen. Zal ik anders even studiedagen opnoemen
Dank!quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:10 schreef Nijna het volgende:
@:Mushanga, beterschap!
@:MaJo, gefeliciteerd!!!
Ik doe beide oren meten. En dan de hoogste als werkelijke temperatuur. Kan ook het gemiddelde nemenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens de handleiding moet je altijd meten in hetzelfde oor, omdat de meting tussen links en rechts kan verschillen. Zelf vergeet ik echter altijd welk oor ik de vorige keer heb gebruikt, dus lekker nuttige tip van mij.
Jumbo had gelukkig nog dus we hebben nu weer wat op voorraad liggen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:27 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Elleska bol heeft nog wel. Snap dat je het nu zeker buiten de deur wil houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |