SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@exode, ik moest hard lachen om de initiatierite van je collega.
@Mushanga71 jij toch ook besmet... Beterschap! Hoe is het nu met je zoon? Gaat de musical lukken, denk je (en hopen dat jij ook mag komen kijken dan!!)?Venus in pocketformaat
© loveli
Net een filmpje gezien van zo’n infinity dress.. doet me een beetje denken aan draagdoeken knopen, maar dan zonder bh aanquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:01 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]
Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:44 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Net een filmpje gezien van zo’n infinity dress.. doet me een beetje denken aan draagdoeken knopen, maar dan zonder bh aan
Nope zit in je norm jaaruren oid. Ik moet ook altijd terug komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar als zij op haar vrije dag moet werken, krijgt ze toch een andere dag daarvoor vrij in de plaats?
Ik heb daar dus zo vaak discusies over gehad. Ik heb het een keer helemaal nagerekend en het kwam erop neer dat het niet zo simpel is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:12 schreef F_r het volgende:
[..]
Nope zit in je norm jaaruren oid. Ik moet ook altijd terug komen.
Natuurlijke booster for the win, hopelijk niet teveel klachten... Beterschapquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Ben dus niet immuun. 2 streepjes![]()
Voel me weird en heb een loopneus.
Auw, klinkt pijnlijk. Maar hopelijk als je hersteld bent dat je geen last meer hebt! Beterschapquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:32 schreef Adrian4 het volgende:
Ik ben vandaag geopereerd. Mijn onderkantje is gereconstrueerd![]()
Ik had heel erg last van mijn litteken. Nu heeft de gynaecoloog een heel stuk littekenweefsel weg gehaald.
Ging goed, maar nu is de verdoving uitgewerkt![]()
Maar ik en de gynaecoloog hopen erg dat ik er vanaf nu geen last meer van heb!
Haha, cool! Daar kan ik wel naakt inquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:39 schreef Nijna het volgende:
[..]
Natuurlijke booster for the win, hopelijk niet teveel klachten... Beterschap
[..]
Auw, klinkt pijnlijk. Maar hopelijk als je hersteld bent dat je geen last meer hebt! Beterschap
@:Exode, ik zag van de week een reel op FB en ik moest aan je denken, misschien een idee voor in de tuin.
https://www.facebook.com/reel/822027478777270
Wat gaat de tijd dan snel! Hopelijk vind ze in het voortgezet onderwijs ook snel haar draai 😊quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij zwaaiden zojuist onze dochter uit op de basisschool.![]()
![]()
Mag ik even huilen in een hoekje, die acht jaar basisschool zijn echt voorbij gevlogen.
Oh wow dat is wel een moment ja! Wel veel plezier alvast in de Eftelingquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
![]()
Mag ik even huilen in een hoekje, die acht jaar basisschool zijn echt voorbij gevlogen.
Mja, maar dan moet er toch iets anders "sneuvelen". Stel dat meester Jan op dinsdag les geeft, maar nu niet want hij komt die dag op school voor een studiedag. En juf Marie is op dinsdag normaalgesproken vrij, maar nu niet want zij komt die dag op school voor een studiedag.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:12 schreef F_r het volgende:
[..]
Nope zit in je norm jaaruren oid. Ik moet ook altijd terug komen.
En daar gaat het wiskundig dus bij veel scholen fout.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:50 schreef Hupje het volgende:
Het zit (globaal) zo: bij een fulltime baan werk je 1659 uit, waarvan maximaal 940 voor de klas. Daarnaast heb je 35-45% (hangt van de afspraken op school af) voor lesgebonden taken (nakijken, voorbereiden, oudergesprekken, enz), 83 uur voor cursussen en de rest is voor andere taken op school.
Studiedagen vallen onder je taakuren en als ze voor de zomervakantie bekend zijn, moet je dus aanwezig zijn.
Die uren maak je grotendeels in de lesweken, dus moet je elke week meer uren werken om in de vakanties ook vrij te hebben.
Volgens de handleiding moet je altijd meten in hetzelfde oor, omdat de meting tussen links en rechts kan verschillen. Zelf vergeet ik echter altijd welk oor ik de vorige keer heb gebruikt, dus lekker nuttige tip van mijquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Sterkte Nikki!
Ik heb al dagen verhoging in m'n linkeroor maar niet in m'n rechter..(Oorthermometer, heb een griepje te pakken) Hoe kan dit dan?
Het zijn ook berekeningen voor gevorderden. Zo'n excel zoals tombolofan is dan eigenlijk het beste. Maar het invullen daarvan zijn ook overige taken hequote:Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef Hupje het volgende:
Ik snap het ook nooit helemaal![]()
Dit schooljaar moest ik taken laten vallen omdat ik te veel overige uren draaide. Het jaar ervoor deed ik net zoveel als ik keek naar de getallen en moest het wel...
quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:20 schreef exode het volgende:
[..]
Het zijn ook berekeningen voor gevorderden. Zo'n excel zoals tombolofan is dan eigenlijk het beste. Maar het invullen daarvan zijn ook overige taken he
Dan ga ik uit van links, want ik voel me ook echt beroerdquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens de handleiding moet je altijd meten in hetzelfde oor, omdat de meting tussen links en rechts kan verschillen. Zelf vergeet ik echter altijd welk oor ik de vorige keer heb gebruikt, dus lekker nuttige tip van mij.
Nadeel van de regio die het eerst aan de zomervakantie begintquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
![]()
Oeh, vakantie! Waar zit je? Laatste zonder kleintje, geniet ervan!quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:24 schreef Bami het volgende:
[..]
Bol.Maar goed! Ben nu nog op vakantie en dat gaat eigenlijk helemaal prima, ondanks hitte en veel wandelen. Valt me alles mee. Donderdagochtend vertrekken we weer richting huis helaasch, ben benieuwd hoe werken me dan vergaat want mijn stuitje is wel wat gevoelig tegenwoordig. Maargoed, nog maar max 7 weken te gaan tot mijn verlof dus dat is ook wel te overzien.
Mhmm spannend wel, ik duim voor je dat het hierbij blijft en je snel opknapt.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:08 schreef Phaidra het volgende:
Outch @:Adrian4 dat lijkt me heel pijnlijk ja. Maar als dat op de lange termijn gaat helpen, is het wel heel fijn!Zoon is bijna beter, hij wil zo pizza en dat zegt genoeg. Morgen of overmorgen gaat hij weer naar school. Dus de musical zal wel lukken en ik hoooop dat ik dinsdag beter ben. Moet er niet aan denken dát te missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:exode, ik moest hard lachen om de initiatierite van je collega.
@:Mushanga71 jij toch ook besmet... Beterschap! Hoe is het nu met je zoon? Gaat de musical lukken, denk je (en hopen dat jij ook mag komen kijken dan!!)?Ik zou heel de dag op school helpen maar weet niet of dat wel gaat. Musical zien ist belangrijkste.
Sterkte @Adrian4, lijkt me echt pijnlijk.
@_NIKKI_ Raar toch, afscheid van een periode die voor altijd voorbij isVolgende week kom ik naast je in een hoekje zitten huilen.
Zo dan. Zelfs van tiepen op foon breekt het zweet me uitIk ga pizza bestellen, misschien krijg ik er wat van weg.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Wij hebben het op 50% staan ivm voorbereiden IPCquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:50 schreef Hupje het volgende:
Het zit (globaal) zo: bij een fulltime baan werk je 1659 uur, waarvan maximaal 940 voor de klas. Daarnaast heb je 35-45% (hangt van de afspraken op school af) voor lesgebonden taken (nakijken, voorbereiden, oudergesprekken, enz), 83 uur voor cursussen en de rest is voor andere taken op school.
Studiedagen vallen onder je taakuren en als ze voor de zomervakantie bekend zijn, moet je dus aanwezig zijn.
Die uren maak je grotendeels in de lesweken, dus moet je elke week meer uren werken om in de vakanties ook vrij te hebben.
Kun je weer opnieuw beginnen. Succes.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:41 schreef amaranta het volgende:
AnyWay. Na de vakantie weer een nieuwe directeur….
Bij ons ben je er elke ochtend uiterlijk 8:10 en ben je of een dinsdag of een donderdag tot 16:30 aanwezig.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:09 schreef Hupje het volgende:
[..]
Kun je weer opnieuw beginnen. Succes.
Onze organisatie is heel log. Daar word ik soms wel moe van. Verplichte aanwezigheidstijden vind ik niet van deze tijd. Natuurlijk moet je beschikbaar zijn tussen bepaalde tijden voor vergaderingen en gesprekken, maar als ik een keer vroeg naar huis ga en 's avonds verslagen maak, dan moet dat kunnen.
Het is echt een mijlpaal inderdaad. Eigenlijk zijn ze nog zo klein en toch ook alweer zo groot. Maar als ik het objectief bekijk is L echt wel klaar voor de volgende stap, staat stevig in haar schoenen, kan tegen een stootje en trekt zich niets aan van wat anderen van haar vinden. Ik heb zelf ook heel veel zin in de volgende stap, maar het blijft ook wel even slikken dat ze nu weg is van de 'veilige' basisschool.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:05 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nadeel van de regio die het eerst aan de zomervakantie begintWij hebben nog twee hele weken tot dat uitzwaaimoment
(Bij onze school ook 'pas' op de vrijdag, dus écht de allerlaatste dag.)
Het is wel een flinke mijlpaal, hè? Die overgang van basisschool naar de middelbare... Ze maken zo'n overgang nu zelf ook zo bewust mee. Acht jaar geleden vonden wij als ouders het al echt een ding - onze ukkies naar de "echte school" -, maar hadden die kleutertjes zelf die mijlpaal niet zo door
Ik denk dat mijn groep-acht-er zijn huidige basisschool meester ook echt heel erg gaat missenGelukkig gaat z'n beste vriend mee naar dezelfde middelbare, in dezelfde klas
Oh ja jullie gaan binnenkort ook. Ik maak wel een mooi pad van broodkruimels voor jullie.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:58 schreef exode het volgende:
[..]
Oh wow dat is wel een moment ja! Wel veel plezier alvast in de EftelingLaat je een boodschap voor ons achter ergens?
Wacht even, dus je gaat niet testen maar wel naar een bruiloft en een weekend weg?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:32 schreef MaJo het volgende:
Beterschap voor de ziekenik heb zelf al een paar dagen een beetje hoofdpijn maar ik wijt dat eerder aan stress dan eventueel Corona. Voel me verder prima
Morgen voor een lang weekend naar Parijs, even weg van alle verbouwings- en verhuisstressIk word morgen 40 en vrijdag gaan vrienden trouwen, dus een goede reden voor een weekend vol feestelijkheden
En mede daarom ook geen zin om te testen
![]()
Als je niet test, kan je ook geen Corona hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wacht even, dus je gaat niet testen maar wel naar een bruiloft en een weekend weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch niet zo raar bij alleen een beetje hoofdpijn?quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wacht even, dus je gaat niet testen maar wel naar een bruiloft en een weekend weg?
Kloptquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Als je niet test, kan je ook geen Corona hebben
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar alle gekheid op een stokje, ik heb dus niet genoeg (extra) klachten om (nog eens) te testen
Is hoofdpijn overigens nog een symptoom van Corona? Bij verkoudheid test ik juist altijd welquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:07 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar bij alleen een beetje hoofdpijn?
Ik zou bij alleen hoofdpijn sowieso niet testen. Maar bij verkoudheid ook niet. Alleen bij een combinatie van klachten (of icm een andere reden waardoor je een besmetting zou kunnen verwachten).
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ja hoor was samen met duizeligheid mijn eerste symptoom.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is hoofdpijn overigens nog een symptoom van Corona? Bij verkoudheid test ik juist altijd wel
Niet? Twee van de vier besmettingen in ons huishouden hadden als symptoom alleen verkoudheid.... Dat lijkt me nou juist de beste reden om wel te testen. (De andere twee waren volledig symptoomloos en er was er maar eentje 'ik voel me niet lekker')quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:07 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar bij alleen een beetje hoofdpijn?
Ik zou bij alleen hoofdpijn sowieso niet testen. Maar bij verkoudheid ook niet. Alleen bij een combinatie van klachten (of icm een andere reden waardoor je een besmetting zou kunnen verwachten).
Ook dat.quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:19 schreef Clubsoda het volgende:
En daarnaast is het ziekteverzuim in heel veel sectoren problematisch.
De cijfers hoeven niet te stijgen als je zelftest.quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:17 schreef vencodark het volgende:
De theorie is natuurlijk ook gebaseerd op: hoe meer positieve testen (al dan niet ernstige klachten), hoe meer ‘de cijfers stijgen’ en men bang is voor maatregelen.
Het gaat nog altijd om de druk in de ziekenhuizen.
Ohja, met een zelftest stijgen de cijfers inderdaad niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De cijfers hoeven niet te stijgen als je zelftest.
Mijn mening is de andere kant op gekleurd door mijn eigen post covid klachten. Ik probeer het los te laten
Voor je het weet zijn we weer een halve pagina verder.quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:25 schreef LeSage het volgende:
Ik heb hier inmiddels wel een andere mening over, maar ik laat het hier bij.
Leg anders eens uit hoe je de was sorteert?quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:49 schreef Clubsoda het volgende:
Oh we gingen stoppen. Zal ik anders even studiedagen opnoemen
Dank!quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:10 schreef Nijna het volgende:
@:Mushanga, beterschap!
@:MaJo, gefeliciteerd!!!
Ik doe beide oren meten. En dan de hoogste als werkelijke temperatuur. Kan ook het gemiddelde nemenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens de handleiding moet je altijd meten in hetzelfde oor, omdat de meting tussen links en rechts kan verschillen. Zelf vergeet ik echter altijd welk oor ik de vorige keer heb gebruikt, dus lekker nuttige tip van mij.
Jumbo had gelukkig nog dus we hebben nu weer wat op voorraad liggen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:27 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Elleska bol heeft nog wel. Snap dat je het nu zeker buiten de deur wil houden.
Oh, gelukkig.quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Jumbo had gelukkig nog dus we hebben nu weer wat op voorraad liggen.
En anders de apotheek wel maar die testen zijn bijna 3x zo duur. Met dat soort prijzen snap ik ook wel dat niet iedereen gaat testen. 10euro voor 5 testen is voor sommige mensen al teveel maar 29euro helemaal.
We zijn eerst op twee plekken in Frankrijk geweest, en hebben het afgemaakt in Spanje. Was heerlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank allemaal voor de beterschapswensen![]()
Ging gisteravond niet heel goed. Ineens hoge koorts, had het ijskoud, spierpijn en pijn op mn borst. Heb ik vaker en dan ist maagzuur, maar toch. Hap gebeld, huisarts belde terug. Moet opletten dat ik het niet benauwd krijg of pijn op de borst bij inspanning. En 4x pd pcm.
Gaat nu wel weer, koorts is gezakt, spierpijn bijna weg en heb vanmorgen getest bij de ggd. Neus zit wel heulemaal vol.
Idd, @:Nijna, een natuurlijke booster. De prik mogen ze van me houden.
[..]
Oeh, vakantie! Waar zit je? Laatste zonder kleintje, geniet ervan!
Schiet dus lekker op maar het kan nog boller, merk je nog wel
Hier was er dus een bosbrand op 2,5km van de camping. Dat was wel even spannend.quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:43 schreef exode het volgende:
Wij hebben genoeg zelftesten om de gehele buurt te voorzien hoor....leve het onderwijs.
B is naar school, geen koorts meer vanochtend, geen hoofdpijn, ontbijt op en er zat redelijk wat energie in. Jongen heeft 13 uur geslapen en zag er nog uit alsof ie een paar nachten had doorgehaald. Laatste loodjes voor de vakantie.
Laatste werkdag voor de vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Dus de komende 4 weken graag geen branden, overstromingen etc. Ok?
Ach, ook om mijn eigen geweten te sussen, je weet het nooit helemaal zeker.quote:Op donderdag 7 juli 2022 01:56 schreef vencodark het volgende:
Je bent wel gek ook. Wat hebben wij ermee te maken?![]()
Maar goed: gelukkig negatief.
Waarschijnlijk omdat ik nog zo’n jong kind heb? Ik word ook altijd een jaar of 10 jonger geschat in het echt dus niet zo gekquote:Op donderdag 7 juli 2022 06:31 schreef vencodark het volgende:
Oh, en natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag!
40!!![]()
@:Majo
Ik dacht trouwens dat je jaren jonger dan mij was.
Dit is voor mij een reden om het niet te doen. Zelfs als die bedrijven alle beste bedoelingen hebben (waar ik al niet van overtuigd ben) kunnen regeringen ze dwingen gegevens af te staan en dat wil ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:15 schreef FlyingFish het volgende:
1 op de 10 kinderen heeft een andere vader dan ze zelf denken bijvoorbeeld, of wellicht blijkt dat je een grote kans hebt op een bepaalde ziekte oid, en ze kunnen je dna(gegevens) verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Nou, dit. Ik ga niet vrijwillig mijn DNA afstaan, hoe onschuldig het ook lijkt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:21 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dit is voor mij een reden om het niet te doen. Zelfs als die bedrijven alle beste bedoelingen hebben (waar ik al niet van overtuigd ben) kunnen regeringen ze dwingen gegevens af te staan en dat wil ik niet.
Dat helpt wel, zei zij uit ervaringquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik nog zo’n jong kind heb? Ik word ook altijd een jaar of 10 jonger geschat in het echt dus niet zo gek
Wij zijn onderweg naar Parijs, zin in
Was er al niet een verzekeraar die een van die bedrijven opgekocht heeft?quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:21 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dit is voor mij een reden om het niet te doen. Zelfs als die bedrijven alle beste bedoelingen hebben (waar ik al niet van overtuigd ben) kunnen regeringen ze dwingen gegevens af te staan en dat wil ik niet.
Beterschapquote:Op donderdag 7 juli 2022 09:06 schreef PoesInDoos het volgende:
Beterschap Mushanga!
Ik kruip ook m'n bed weer in. Vriendin neemt kind mee uit school dus ik kan tot een uur of 3 blijven liggen
Dat zou goed kunnen. En daarom vertrouw ik dus niet op de goede bedoelingen van die dna-bedrijven.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was er al niet een verzekeraar die een van die bedrijven opgekocht heeft?
De DNA-bedrijven kunnen wel goede bedoelingen hebben, maar er kan altijd een partij mee aan de haal gaan, op legale wijze, en dat risico vind ik ook te groot.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:36 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. En daarom vertrouw ik dus niet op de goede bedoelingen van die dna-bedrijven.
Dit is ons ook ooit overkomen in Spanje. Sindsdien nemen we altijd reserve sleutel mee.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:29 schreef Bami het volgende:
Kak.![]()
Sleutel in de auto laten liggen en hij zit op slot. Tot zover onze plannen om op tijd te vertrekken.
Ja best treurig.quote:
Ja dat was dus ook onze intentie, maar hij stond niet letterlijk op de inpaklijst en toen zijn we hem vergeten.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit is ons ook ooit overkomen in Spanje. Sindsdien nemen we altijd reserve sleutel mee.
Succes en sterkte.
Balen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:48 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja dat was dus ook onze intentie, maar hij stond niet letterlijk op de inpaklijst en toen zijn we hem vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |