Totdat je kleinkind erbij is, dan raken ze in de warquote:
Oh shit! Dat is wel echt balen. Hopelijk zijn ze er snel zodat jullie weer verder kunnen!quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:29 schreef Bami het volgende:
Kak.![]()
Sleutel in de auto laten liggen en hij zit op slot. Tot zover onze plannen om op tijd te vertrekken.
Ai, hopelijk is er snel hulp!quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:29 schreef Bami het volgende:
Kak.![]()
Sleutel in de auto laten liggen en hij zit op slot. Tot zover onze plannen om op tijd te vertrekken.
Ik let er ook altijd op dat ik de deuren eerst open voor ik de kofferbak ontgrendel, mocht ik de sleutel dan in de kofferbak laten liggen kan ik iig in de auto zitten wachten op reddingquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:47 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja best treurig.We hebben het er ook gewoon nog tijdens het inpakken over gehad dat we de reservesleutel mee moesten nemen. Maar dat zijn we vergeten.
Man had heel bewust alleen de kofferbak geopend want het was al wat later op de avond en dan doet de auto niet alle lampen die hij wel doet bij normaal van het slot af gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik let er ook altijd op dat ik de deuren eerst open voor ik de kofferbak ontgrendel, mocht ik de sleutel dan in de kofferbak laten liggen kan ik iig in de auto zitten wachten op redding
En ja, er zit wel een ontgrendel kofferbak knopje in de deur, maar cabrio, dus die werkt alleen maar als de motor draait (kap open) en de eerste paar minuten na het uitschakelen van de motor (kap dicht), verder is de kofferbak van onze auto ook zo ongeveer een kluis
Dus als er iets is wat ik wil voorkomen is het de sleutel in de kofferbak
Het helpt wel dat ik gewoon echt niet kan. De meeting is om 12 uur en dan sta ik op het schoolplein.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:11 schreef Hupje het volgende:
@:exode Goed dat je volhoudt. Ik laat me dan te vaak overhalen om het tóch maar even te doen.
DNA test zou ik niet doen. Interesseert me eigenlijk niet en daarnaast de risico's qua privacy. Ik weet via mijn moeder dat ik een vergrote kans heb op een bepaalde medische aandoening, dat houd ik in de gaten en verder 'wat niet weet, wat niet deert'. Ik ben al een stresskip, soms is het maar beter om niet te weten wat je tegen gaat komen.
Kind had gisteren schoolreisje. Wat een geluk dat ze niet vandaag gaan, het was perfect weer gisteren.
23andme wel, myheritage weet ik niet, die lijkt vooral op afkomst/stamboom gericht en is ook veel goedkoper.quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:58 schreef lunapuella het volgende:
Ik weet niet of sites als myheritage en 23andme ook naar erfelijke ziektes kijken trouwens, ik dacht alleen naar afkomst en verwanten.
Totdat je man voor vertrek je handtas alvast in de auto gooit en je kind de deur op slot doet.. Toen zat óók de reservesleutel opgesloten..quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit is ons ook ooit overkomen in Spanje. Sindsdien nemen we altijd reserve sleutel mee.
Succes en sterkte.
Dat zou niet eens per ongeluk hoeven gebeuren hoor... want je gaat toch meestal idd niet je tasje met waardevolle spullen tot het laatst op tafel of midden op je plekje laten staan. Want die wil je in de auto, want je wil hem niet vergeten.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:48 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Totdat je man voor vertrek je handtas alvast in de auto gooit en je kind de deur op slot doet.. Toen zat óók de reservesleutel opgesloten..
Dat had ik gisteren nog. Omdat de sleutel niet in het dashboard hoeft en je hem niet hoeft te pakken om de auto op slot te doen vergeet ik het soms als ie in mijn tas zit ipv mijn broekzak.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:57 schreef BE het volgende:
Thank god voor modernere auto's die niet meer toestaan dat de auto op slot kan met een van de sleutels in de auto.![]()
Nou zal dat met MyHeritage niet snel gebeuren, dat is de database van de Mormonen. Ze gaan ook voor je ziel bidden als je dood gaat, dus dat koop je er ook bijquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was er al niet een verzekeraar die een van die bedrijven opgekocht heeft?
Onze overbuurman (collega van jouquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:53 schreef BE het volgende:
Overigens heb ik dat zelf niet hoor.Maar mijn lieftallige wel.
Ik moet/wil eigenlijk naar een andere auto op zoek, maar ik vind mijn huidige auto'tje zo leuk.
Hij is alleen eigenlijk net te klein voor alle spullen (kaarsen ed) die ik mee sjouw naar uitvaarten.
Zoeentje heb ik nu:
[ afbeelding ]
En dan ben ik ook zo'n typische vrouw straks 'wat voor auto zoekt u?' 'Een creme-kleurige'.![]()
Mijn lieftallige heeft een Volvo V70 en daar haal ik idd af en toe wel eens een kist mee op.quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Onze overbuurman (collega van jou) heeft de allergrootste Volvo die je je kunt voorstellen. Echt een slagschip, maar wel mooi. Hij kan er bij nood/extreme drukte dus comfortabel een kist in kwijt. Ik denk dat ze die ook wel in crème-kleur maken
.
De mormonen hadden ook voor DNA-onderzoek bestond de grootste genealogische database ter wereld, dus daar spelen andere belangen, maar zij zullen idd niet snel verkopen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou zal dat met MyHeritage niet snel gebeuren, dat is de database van de Mormonen. Ze gaan ook voor je ziel bidden als je dood gaat, dus dat koop je er ook bij.
Bij ons het vooral belangrijk dat anderen niet in de kofferbak kunnen als ze in de auto kunnen, want dat is bij een open auto natuurlijk heel simpel, als je het alarm voor lief neemtquote:Op donderdag 7 juli 2022 11:38 schreef Bami het volgende:
[..]
Man had heel bewust alleen de kofferbak geopend want het was al wat later op de avond en dan doet de auto niet alle lampen die hij wel doet bij normaal van het slot af gaan.
Maar heeft daarna blijkbaar zonder er bij na te denken de sleutel op de hoedenplank gelegd, en de kofferbak ging netjes op slot zodra hij die dicht deed.
Jullie kofferbak klinkt wel dramatischer dan onze, haha. Zodra wij in de auto zijn, kunnen we in principe ook bij alles in de kofferbak.
"Een crèmekleurige waar een lijkkist in past" verandert het gesprek wel direct volledigquote:Op donderdag 7 juli 2022 13:53 schreef BE het volgende:
Overigens heb ik dat zelf niet hoor.Maar mijn lieftallige wel.
Ik moet/wil eigenlijk naar een andere auto op zoek, maar ik vind mijn huidige auto'tje zo leuk.
Hij is alleen eigenlijk net te klein voor alle spullen (kaarsen ed) die ik mee sjouw naar uitvaarten.
Zoeentje heb ik nu:
[ afbeelding ]
En dan ben ik ook zo'n typische vrouw straks 'wat voor auto zoekt u?' 'Een creme-kleurige'.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |