abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:45:16 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205274395
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:17 schreef exode het volgende:
Goede koffie, de echte worstenbroodjes, bier, bitterballen, en veel huilen. Dat is mijn draaiboek. BE, noteer je het?
Veel huilen ja? Van blijdschap of van verdriet? })
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:47:01 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205274413
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:40 schreef Quoi het volgende:

[..]
Niet zozeer oneerbiedig, maar het is best heftig wat er dan met je lichaam gebeurt. En je ligt daar dan dus decennia lang met een lapje over je gezicht. Ik zou er - al ben ik echt vol over de medische wetenschap - niet aan moeten denken, met name niet voor mijn nabestaanden.

@:LeSage er is wel een oorbellenmerk dat ze per stuk verkoopt! Ik hou nl. van mix & match, links anders dan rechts :P Zal het ff opzoeken.
Mijn schoonmoeder heeft ooit gezegd dat ze het doet in de hoop dat ze het kunnen gebruiken om kanker te kunnen genezen.
Nobel van der. Maar het kan inderdaad ook zo zijn dat ze haar opensnijden en zeggen, kijk en zo ziet een verrotte lever eruit. Doei dank je wel.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:49:18 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205274440
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:49:52 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205274445
quote:
Goede koffie, de echte worstenbroodjes, bier, bitterballen, en veel huilen. Dat is mijn draaiboek. BE, noteer je het?
*check
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:50:42 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205274452
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:49 schreef amaranta het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek is dat he, dat mensen soms ineens de 'gekste' wensen blijken te hebben.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:56:04 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205274520
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:50 schreef BE het volgende:

[..]
Gek is dat he, dat mensen soms ineens de 'gekste' wensen blijken te hebben.
Inderdaad. Volgens mij heeft ze het ook al besproken met de eigenaar.
Niet Peter Gillis overigens :7 8-)
pi_205274557
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
Veel huilen ja? Van blijdschap of van verdriet? })
Ik wil gierende uithalen van verdriet. Niets feest om het leven te vieren, dikke tranen.
pi_205274564
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:43 schreef Quoi het volgende:
Worstenbroodjes :9
Mag ik op je gastenlijst @:Exode ? :D
BE, zet je Quoi er even bij. VIP of gewoon @Quoi?
  vrijdag 8 juli 2022 @ 11:03:30 #184
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205274598
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:00 schreef exode het volgende:

[..]
BE, zet je Quoi er even bij. VIP of gewoon @:quoi?
Is VIP met of zonder karaoke?
pi_205274768
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:07 schreef BE het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? :@ Ikke niet snap.
[..]
:o Oi! Dat zien ze toch als ze de factuur nalopen??
Zou je denken ja, maar dus niet. Kwam erachter toen ik ineens moest bijbetalen terwijl we iets zouden overhouden voor plantjes.Toen ik belde om te vragen waarom er 2 kisten opstonden maar dat ik mn moeder toch echt maar 1x had begraven zeiden ze eerst dat dat niet kon :') Pas toen ik vroeg waarom er dan een witte én een beuken opstonden, kreeg ik het gevoel dat ze me maar een zeur vonden omdat ik weigerde de factuur te betalen.
De graftakken bleken er ook op te staan, maar waren er niet bij de begrafenis. Had alleen de puf niet om daar ook achteraan te gaan.
Maar die 2 kisten, die vielen me wél meteen op.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205274801
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:21 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb dat tot een (flink) aantal jaar geleden ook bedacht dat ik mijn lichaam aan de wetenschap wilde doneren. Maar een toenmalige collega die geneeskunde studeerde, heeft me dat toen afgeraden. Omdat er blijkbaar best oneerbiedig met je lichaam wordt omgegaan. Het is dan gewoon een voorwerp, die arm die ze gebruiken weet ik veel wat op te oefenen.
(Natuurlijk wordt er ook veel meer mee gedaan dan alleen dat).

Aan de andere kant heb ik wel zoiets van waarom niet, dan wordt er nog iets nuttigs mee gedaan met mij.
Verder maakt het me ook niet uit, dat ze het vooral niet de duur laten zijn die uitvaart, en vooral doen waar ze (man en kinderen) dan behoefte aan hebben.
Maar als ik dat in m’n omgeving hoor is dat vrij ongewoon en denken de meeste mensen het zelf uit wat ze willen. Maar ik wil vooral niet dat ze een keuze maken waar zij niks mee hebben, maar het doen omdat ik het wil.
Dat had ik dus met mijn oom. Hij was naar het AMC gebracht en elke keer dat ik daar langs reed, vroeg ik me af welk stukje ze nog van hem hadden. En dat een paar jaar lang :@ Én ik rij daar best vaak :+
If they say
pi_205274823
@amaranta hoef je iig niets zelf te bedenken :D
If they say
pi_205275491
quote:
Ik kom voor de bitterballen *O*
  vrijdag 8 juli 2022 @ 13:05:33 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205275584
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 07:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Goooodmorning! :')

@:F_r Hoe waren de Stones?

@:BE als ik alles zo van je lees en bedenk hoe het toen bij mijn moeder haar uitvaart ging... Das 22 jaar geleden maar komt niet in de buurt van hoe jij het doet.
Helaas moet ik in een laken gewikkeld worden, geloof ik :') Heb wel tegen mijn kids gezegd dan thuis maar keihard Toto te draaien, als afscheid :D
Why? Het is toch jouw uitvaart, jouw manier. Ik zou daar enorm rebels van worden :@. Of ben je zelf ook moslima?
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator vrijdag 8 juli 2022 @ 13:37:22 #190
269689 crew  Viv
pi_205275891
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:40 schreef Quoi het volgende:

[..]
Niet zozeer oneerbiedig, maar het is best heftig wat er dan met je lichaam gebeurt. En je ligt daar dan dus decennia lang met een lapje over je gezicht.
Bij ons in Nijmegen was het ook niet oneerbiedig. :) Maar inderdaad wel dat preparaten jarenlang gebruikt werden. Het heet dan wel de snijzaal, maar bij ons werd er niet gesneden door de geneeskundestudenten. Er werden preparaten klaargelegd voor het betreffende practicum en die gingen daarna terug in de formaline.

Hier een informatief artikel voor wie het overweegt: https://www.medischcontac(...)et-preparatorium.htm
pi_205276048
quote:
Tot aan je laatste zin dacht ik dat dit je plan was voor de middag. :D

Ik heb nog geen plan voor mijn uitvaart. En ook maar half voor de middag.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_205276300
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:05 schreef Burdie het volgende:

[..]
Why? Het is toch jouw uitvaart, jouw manier. Ik zou daar enorm rebels van worden :@. Of ben je zelf ook moslima?
Jup, ben moslima geworden ;) En heel eerlijk? Het boeit me helemaal niks wat er na mijn dood met me grbeurt :@ Voor mijn kids vind ik het belangrijk maar voor mij is dood dood. Ben niet als moslima opgevoed, zal daar wel aan liggen :+

Edit: ik geloof dan weer wél dat geesten kunnen komen loeren. Aantal dingen meegemaakt die voor mij duidelijk waren maar man niet gelooft. Als ik het maar weet :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Mushanga71 op 08-07-2022 14:17:51 ]
If they say
pi_205276332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:37 schreef Viv het volgende:

[..]
Bij ons in Nijmegen was het ook niet oneerbiedig. :) Maar inderdaad wel dat preparaten jarenlang gebruikt werden. Het heet dan wel de snijzaal, maar bij ons werd er niet gesneden door de geneeskundestudenten. Er werden preparaten klaargelegd voor het betreffende practicum en die gingen daarna terug in de formaline.

Hier een informatief artikel voor wie het overweegt: https://www.medischcontac(...)et-preparatorium.htm
Uhm...weet je ook toevallig, misschien, hoe lang het duurt voordat alles van het lichaam opgebruikt is? Dan zwaai ik nog ff naar oom als ik langs het AMC rij. Heb ik een tijdje gedaan :@
If they say
  Manager PR/Moderator vrijdag 8 juli 2022 @ 14:13:08 #194
269689 crew  Viv
pi_205276377
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:11 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Uhm...weet je ook toevallig, misschien, hoe lang het duurt voordat alles van het lichaam opgebruikt is? Dan zwaai ik nog ff naar oom als ik langs het AMC rij. Heb ik een tijdje gedaan :@
Geen idee, sorry. :@
pi_205276428
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:13 schreef Viv het volgende:

[..]
Geen idee, sorry. :@
Geeft niet, beter ook dat ik dat niet weet :P
If they say
pi_205276645
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 07:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Goooodmorning! :')

@:F_r Hoe waren de Stones?

@:BE als ik alles zo van je lees en bedenk hoe het toen bij mijn moeder haar uitvaart ging... Das 22 jaar geleden maar komt niet in de buurt van hoe jij het doet.
Helaas moet ik in een laken gewikkeld worden, geloof ik :') Heb wel tegen mijn kids gezegd dan thuis maar keihard Toto te draaien, als afscheid :D
Super gaaf
pi_205276958
quote:
Bij mijn vader hadden we bittergarnituur, bier, wijn..
En we hebben geproost op hem.

Wil ik ook. Maak er maar een feestje van.

We weten nog steeds niet waar we vandaan gaan vliegen.. tralalallala
Heb gister eerst reisbureau gebeld. Die zeiden: je vliegt gewoon vanaf Amsterdam. Dus ik zei:turkish airlines vliegt niet vanaf Amsterdam op die dag. Toen zei hij misschien is de vlucht vol.
Toen heb ik TA gebeld en die zeiden: nee we vliegen niet op die dag vanaf Adam naar Antalya.
Toen weer reisbureau gebeld, gezegd wat TA zei en hij gaat het uitzoeken...✈️
Zo ongeveer elke vlucht is omgeboekt, behalve die van ons..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_205277860
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:37 schreef Viv het volgende:

[..]

Ik vond het ook niet oneerbiedig. Zeker de preparaten worden goed verzorgd en onderhouden. Wij mochten wel snijden (geen geneeskundestudent :P ). Dat vond ik onwijs leerzaam maar ook heel raar, dat je iets wat zo bepalend is geweest voor die persoon in je handen hebt en in plakjes snijdt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205279118
Oneerbiedig was misschien niet het juiste woord inderdaad. Maar hij raadde het me wel af. Gaat m’n keuze ook niet meer zijn hoor. Nabestaanden mogen vooral doen waar zij op dat moment behoefte aan hebben ☺
pi_205280942
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:33 schreef F_r het volgende:

[..]
Super gaaf
[ afbeelding ]
Gaaf! :) Zie alleen je foto niet. Waar die man toch de energie vandaan haalt? Volgende week Totooo, maar die stuiteren niet over het podium :D

Edit: nu zie ik je foto wel. Cool :D Edit2: filmpje dus :+
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')