Hadden we de kolenboeren in de jaren '60 ook moeten redden van de ondergang?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei al, 3 miljard is wellicht optimistisch, maak er 10-15 van en laat mensen gewoon hun huis/werk/bestaan houden.
Oei, soja-haver-cashew-amandelmelk. Ik denk niet dat er hier heel veel hippe veganisten rondlopenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:54 schreef Noek het volgende:
Oei, beetje skeer wel de schappen bij de Appie. Soja-haver-cashew-amandelmelk te over dus vrees niet, lieve mensen. Dit kunnen jullie nog steeds overslaan. Thank you!
Ik loop zo ook even naar de Appie. Stukje ramptoerisme. Eens kijken of ik vanavond kan BBQ-en met een kiloknaller kip en afgeprijsd biefstuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:54 schreef Noek het volgende:
Oei, beetje skeer wel de schappen bij de Appie. Soja-haver-cashew-amandelmelk te over dus vrees niet, lieve mensen. Dit kunnen jullie nog steeds overslaan. Thank you!
Dus door de overheid gecreëerd probleem?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen kiloknallers, bijvoorbeeld. De prijs van biologisch vlees is altijd al een stuk hoger, en dus niet concurrerend. Dat zou op z'n minst concurrerend mogen zijn, hetzij door subsidie goedkoper, hetzij het overige vlees door belastingen duurder.
Er is voor diverse taksen tevens een andere basis te vinden, namelijk de gezondheidszorg.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:43 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Van dit soort taksen moet je gewoon ver van weg blijven. Dat je een eerlijke prijs voor vlees moet betalen is logisch. Dat doe ik al ik koop vlees bij een kleine slachthuis was zelf zijn dieren inkoopt, allemaal lokaal en biologische iets duurdere dan in de supermarkt maar goed te doen. Komt waarschijnlijk ook omdat de schakel tussenhandelaar en supermarkt weg valt.
Maar suiker taks, vet taks en vlees taks moet je niet willen. Mensen moeten ongeacht hun portemonnee zelf de keuzen kunnen maken of ze gezond of ongezond willen leven. Doe meer aan voorlichting op scholen en dat soort dingen zet waarschijnlijk veel meer zode aan de dijk.
Gezien de energiecrisis op dit moment, wellicht wel jaquote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hadden we de kolenboeren in de jaren '60 ook moeten redden van de ondergang?
Je ziet het punt natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gezien de energiecrisis op dit moment, wellicht wel ja.
Nee, wel veel boze mensen. Sommige nog bozer dan de boeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oei, soja-haver-cashew-amandelmelk. Ik denk niet dat er hier heel veel hippe veganisten rondlopen
Nee, een door de overheid gecreëerde oplossing voor een probleem dat ze eigenlijk al eerder hadden moeten aanpakken. Omdat kennelijk de boeren niet in staat zijn om hun eigen sector te reguleren. Ondanks bergen subsidie.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:55 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Dus door de overheid gecreëerd probleem?
Walgelijke actie.quote:
Leg eens uit?quote:
Je klinkt niet als een liefhebber van groentes dus dan komt t vast goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik loop zo ook even naar de Appie. Stukje ramptoerisme. Eens kijken of ik vanavond kan BBQ-en met een kiloknaller kip en afgeprijsd biefstuk.
Mag je wel zeggen.quote:
Die heb ik nog vollop in huis. De groentespiesjes liggen ook al klaar!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Je klinkt niet als een liefhebber van groentes dus dan komt t vast goed.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:55 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Dus door de overheid gecreëerd probleem?
Dat ze het niet eerder hebben aangepakt is natuurlijk een teken aan de wand wb de intentie achter de huidige instelling van het kabinet. Het zit niet in het DNA van Rutte of de VVD, laat staan het CDA om een moer om stikstof te geven. De rigide houding komt ergens anders vandaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nee, een door de overheid gecreëerde oplossing voor een probleem dat ze eigenlijk al eerder hadden moeten aanpakken. Omdat kennelijk de boeren niet in staat zijn om hun eigen sector te reguleren. Ondanks bergen subsidie.
Was blijkbaar niet nodig. Je las het toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:57 schreef Red_85 het volgende:
Doe even minimaal een @ voordat je me roept.
Nou nou nou.quote:Met je grote bek
Zeker met teksten als 'breng diegene wie dit gedaan heeft naar voren, anders verbranden we alle boerenbedrijven'?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stille tocht voor deze hazelworm. Ik stel voor dat we met fakkels langs de omliggende boerenbedrijven lopen.
Het zijn de illuminatie!! Toch weer die reptielmensen. Dan begrijp ik ook waarom die boeren zich uitleven op een hazelworm.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:59 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat ze het niet eerder hebben aangepakt is natuurlijk een teken aan de wand wb de intentie van de huidige instelling van het kabinet. Het zit niet in het DNA van Rutte of de VVD of het CDA om een moer om stikstof te geven. De rigide houding komt ergens anders vandaan.
Projectie? Niet iedereen is een voorstander van het soort intimidatie waarvan (een aantal) boze boeren zich bedienen hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeker met teksten als 'breng diegene wie dit gedaan heeft naar voren, anders verbranden we alle boerenbedrijven'?
Maar dan ga je er wel al vanuit dat het de oplossing is, terwijl er in het artikel staat dat dit niet bewezen is en ook niet zeker is dat het juridisch stand houdt.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei al, 3 miljard is wellicht optimistisch, maak er 10-15 van en laat mensen gewoon hun huis/werk/bestaan houden.
Denk eerder dat jij hier aan het trollen bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Was blijkbaar niet nodig. Je las het toch?
[..]
Nou nou nou.
Jij was pro-boer en jucht alles toe, vind alles mooi en prachtig wat ze doen dus neem ik aan dat je zoiets geoorloofd vind. Of je bent echt gewoon een troll.
Nee, ik verlaag me niet tot het niveau van de boeren en hun maffiapraktijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeker met teksten als 'breng diegene wie dit gedaan heeft naar voren, anders verbranden we alle boerenbedrijven'?
Hoe simpel denk jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Was blijkbaar niet nodig. Je las het toch?
[..]
Nou nou nou.
Jij was pro-boer en jucht alles toe, vind alles mooi en prachtig wat ze doen dus neem ik aan dat je zoiets geoorloofd vind. Of je bent echt gewoon een troll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |