Oei, ziedend.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja goede vergelijking!
What about Russia!
Boos!
En ze is een LTO of een woordvoerder voor "de boeren", ook boeren praten niet met 1 adem. En vergeet dat buiten regelgeving de bank ook een grote rol speelt, je krijgt pas noodzakelijke lening x als je bedrijfsuitbereiding y doet omdat je anders niet genoeg winst maakt.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:38 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Regelgeving waar ze zelf ongeveer bij elke komma betrokken zijn geweest.
Je stelt nu dat 'boomers' totaal geen rekening hielden met anderen, de omgeving, of de toekomst?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:36 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
In onze tijd, toen we nog totaal geen rekening hielden met anderen, de omgeving, of de toekomst, werden de pensioenen tenminste verhoogd, kreeg je nog hypotheekrenteaftrek, kon je nog met je auto het centrum van Amsterdam - waar ik overigens nooit kom want het is een linkse kutstad - in rijden, konden de boeren nog gewoon boeren zonder allemaal regeltjes, hadden we nog geen weeralarmen.
Altijd leuk.
In iedere groep heb je extremen. Dit was er wel eentje ja van twijfelachtige proporties.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die van de FDF zijn wel degelijk wappies, dat ben je wanneer je het normaal vindt kinderen in hun eigen huis te terroriseren en vervolgens in de media roept dat die kinderen 'niet zo moeten janken'.
Genoteerdquote:Op maandag 4 juli 2022 11:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat treft, want ik ben geen Belg.
Hebben ze al 30 jaar voor gehad.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:39 schreef Vallon het volgende:
Er is best wat voor te te zeggen om directe uitvoeringsconsequenties op de lange baan te zetten en dan stap voor stap met de boer aan tafel, beleid te ontwikkelen dat gericht is op goed boeren ipv nu maximaal boeren.
Grappen? Dat probeer je maar in Rusland.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, ziedend.
Ik maak maar een geintje joh.
Drie dagen werden drie uren...quote:Op maandag 4 juli 2022 11:40 schreef Starhopper het volgende:
De boeren taaien af![]()
Boerenprotest bij distributiecentra Zaandam op aandringen burgemeester gestaakt
Lobby organisaties, LTO en andere boerenorganisaties en hun diepe banden met het CDA. Zie Bleker, Henk voor een schoolvoorbeeld of Piet Veerman.quote:
Nee hoor, ik quote een fictief personage met een hyperbool van hoe die argumentering meestal gaat.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je stelt nu dat 'boomers' totaal geen rekening hielden met anderen, de omgeving, of de toekomst?
Denk het niet.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:40 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
boerenpartijen, lobbygroepen....
Hier komt geen boerenclubje aan te pas.quote:De wet- en regelgeving waar boeren mee te maken hebben is onder te verdelen in een privaat en publiek deel. Vanuit de markt moet de boer rekening houden met allerlei keuringsdiensten, keurmerken en kwaliteitseisen vanuit ketenpartners als supermarkten. Daarnaast hebben ze te maken met samenwerkingsinitiatieven als natuurgronden. Vanuit de overheid worden de Europese richtlijnen gehanteerd. Ook worden er ook vanuit het Rijk, provincie, gemeenten of waterschappen regels opgelegd.
Of door de ophef en de maatregelen valt 't allemaal best mee...quote:Op maandag 4 juli 2022 11:41 schreef Haags het volgende:
We kunnen wel concluderen dat het vandaag allemaal best wel meevalt.
Hoop ophef om niks vantevoren.
Naar die ben ik ook wel benieuwd eerlijk gezegd.quote:
Het gaat om het opstellen van de regels. Daar zijn de boeren constant bij betrokken geweest.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk het niet.
[..]
Hier komt geen boerenclubje aan te pas.
https://nieuwlicht.eo.nl/(...)ng-zo-ingewikkeld-is
quote:Vrachtwagens blokkeren boeren bij distributiecentrum Alkmaar
In Alkmaar blokkeren vrachtwagens en auto's van supermarktketen Vomar de boeren die vanochtend het distributiecentrum blokkeerden. Het Vomarpersoneel zorgt er daarmee voor dat de trekkers niet meer weg kunnen, meldt het Noordhollandsdagblad.
De tegendemonstratie is waarschijnlijk door leidinggevenden van Vomar opgezet, meldt de krant. Omdat hulpdiensten niet langs de blokkades van de trekkers mochten en omdat de boeren een bedrijf blokkeren dat medicijnen levert, is tot deze actie besloten.
Zeer bevorderlijk voor een discussie altijd. Een stroman opzetten.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:42 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Nee hoor, ik quote een fictief personage met een hyperbool van hoe die argumentering meestal gaat.
Ja dat was 30 jaar geleden zo. Nu wordt alles vanuit Europa aangestuurd:quote:Op maandag 4 juli 2022 11:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lobby organisaties, LTO en andere boerenorganisaties en hun diepe banden met het CDA. Zie Bleker, Henk voor een schoolvoorbeeld of Piet Veerman.
https://nieuwlicht.eo.nl/(...)ng-zo-ingewikkeld-isquote:Tientallen regels
Een duidelijk beeld schetsen van de regels en eisen waar een boer mee te maken krijgt is daardoor lastig, zo niet onmogelijk. Mark Heijmans is themacoördinator van landbouwvereniging LTO. De organisatie vertegenwoordigt ruim 35.000 agrarische ondernemers en maakt zich sterk voor hun economische en maatschappelijke positie.
Zo ook op het gebied van wet- en regelgeving. "De belangrijkste wetten en regels voor de boeren zijn niet samen te vatten. Bij elk bedrijf is het verschillend en aan elke wet hangen weer bepaalde voorschriften. Ik kan er bijvoorbeeld wel 50 noemen die met mestwetgeving te maken hebben," vertelt hij. "Er moet gelet worden op de periode waarin de mest wordt uitgereden op het land, wat voor stoffen het bevat, wat voor mest het is en voor welke gewassen het wordt gebruikt, of het dierlijke mest is of kunstmest, nat of droog en ga zo maar door. Daarnaast houdt de boer mest over die naar andere bestemmingen moet worden gebracht. Daar komt de transportregelgeving aan het licht. Zo hangt alles aan elkaar en dat is dan ook een van de problemen: Er zijn zoveel wetten en regels dat de boer door de bomen het bos niet meer ziet."
Opstapelen
De mestwetgeving is al tientallen jaren constant in ontwikkeling. Dat maakt dat de regels en wetten zich opstapelen. Heijmans: "Dat betekent dat een regel uit 1991 nog steeds geldt terwijl die in een hele andere tijd en met hele andere kennis is opgesteld. Het zou een goed voornemen zijn dat de overheid voor elke nieuwe regel een oude afschaft. Maar ook dat gaat niet zomaar van de een op de andere dag gebeuren. De wetten en regels gaan over onderwerpen waar al tientallen jaren over gepraat wordt en in Brussel verlopen dat soort processen traag."
Wat doe je?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat treft, want ik ben geen Belg.
En wat heeft dat met de boerenprotesten in NL en de terroristen van de FDF te maken? Niets, helemaal niets.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In iedere groep heb je extremen. Dit was er wel eentje ja van twijfelachtige proporties.
Maargoed, je bent ook een gekkie als je gaat zitten op een circuit terwijl er 20 17 autos met 300+ op je afkomen
Die kunnen de komende 10 jaar alleen nog mijnen oogsten.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:19 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Zou men weten dat er in Oekraine ook boeren zijn?
Haha nee natuurlijk niet kerel...quote:Op maandag 4 juli 2022 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk het niet.
[..]
quote:
In de EU ja? Bijzonder. Heb je een bron voor je bewering?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:42 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het gaat om het opstellen van de regels. Daar zijn de boeren constant bij betrokken geweest.
Staan er wel een hoop uit hun neus te vreten ja. Die kunnen best even helpen om Shithol draaiende te houden vandaagquote:Op maandag 4 juli 2022 11:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Of door de ophef en de maatregelen valt 't allemaal best mee...
In iedere groep heb je gekkies.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de boerenprotesten in NL en de terroristen van de FDF te maken? Niets, helemaal niets.
Oh, en jij denkt dat er in de EU geen invloed is van boeren? Waarom denk jij dat het grootste deel van de EU begroting naar landbouwsubsidies gaat?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat was 30 jaar geleden zo. Nu wordt alles vanuit Europa aangestuurd:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat een boerenclub bovenstaande zelf bedacht heeft he?
Als ik het zo lees hebben een hoop mensen een tyfushekel aan hun eigen alles opmakende en door- en door egocentrische ouders c.q. grootouders.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zeer bevorderlijk voor een discussie altijd. Een stroman opzetten.
https://eenvandaag.avrotr(...)ooguit-de-middenmoo/quote:Op maandag 4 juli 2022 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naar die ben ik ook wel benieuwd eerlijk gezegd.
Als ik in Belgie boodschappen doe, ben ik wel wat meer kwijt. In Denemarken en Zweden ook.
Wat wel een feit is, is dat het in VK en Duitsland wel een stuk goedkoper is.
Zou kunnen, daar zijn er best veel van.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik het zo lees hebben een hoop mensen een tyfushekel aan hun eigen alles opmakende en door- en door egocentrische ouders c.q. grootouders.
Goed verhaal, maar wat jij erbij haalt heeft niets met de situatie in NL te maken, maar gaat om wat protesterende Britten.quote:
Je kunt ook met een bron komen waaruit blijkt dat agrarisch EU beleid is opgesteld door de boerenlobbyparty beste Nielsch.quote:
Ik ken er geen één. Zal wel iets lokaals zijn. Of waarschijnlijker: iets Randstedelijks.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zou kunnen, daar zijn er best veel van.
Hey @Nielsch we hebben er weer 1quote:Op maandag 4 juli 2022 11:44 schreef Draak31 het volgende:
Smerige achterbakse klote boertjes. Hopelijk onteigent Rutte vandaag al een groot aantal boerderijen als straf. Bouw maar vol. Tristate 4 life.
Oorlogsstrategieën. Een omcirkeling omcirkelen. Vercingetorix probeerde zo nog in Alesia de Romeinen te verrassen.quote:
Ik heb over dit onderwerp altijd zeer geanimeerde gesprekken met mijn vader.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik het zo lees hebben een hoop mensen een tyfushekel aan hun eigen alles opmakende en door- en door egocentrische ouders c.q. grootouders.
Dus LTO is gewoon waardeloos. Goed.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat was 30 jaar geleden zo. Nu wordt alles vanuit Europa aangestuurd:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat een boerenclub bovenstaande zelf bedacht heeft he?
Dank.quote:
Het is geen stroman, ik haak gewoon in op een andere opmerking over hoe er door bepaalde groepen naar de huidige maatregelen wordt gekeken. Nergens schuif ik deze opmerking iemand in de schoenen, of pretendeer ik dat iemand dit letterlijk zo gezegd heeft.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zeer bevorderlijk voor een discussie altijd. Een stroman opzetten.
Hoe zou dat toch komen?? Even denken... oh wacht heel misschien omdat de wappies en gasten zoals Engel zich zelf met van alles en nog wat willen bemoeien?quote:Op maandag 4 juli 2022 10:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het duurt ook zelden lang of bepaalde types beginnen Willem Engel en de wappies er weer bij te halen. Het maakt amper nog uit wat het daadwerkelijke onderwerp is.
Die mensen moet toch iets heel erg dwars zitten, zelfs nu nog.
Jij denkt echt dat boerenlobbypartijen niet functioneren op Europees niveau? Of dat de bestuurders in Europa niet gewoon allemaal uit de individuele lidstaten komen waar zo'n lobby ook zeer effectief kan zijn?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kunt ook met een bron komen waaruit blijkt dat agrarisch EU beleid is opgesteld door de boerenlobbyparty beste Nielsch.
Iets met constructief enzo.
Ho even, je haalt nu lobbypartijen en de oorspronkelijke claim door elkaar.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, en jij denkt dat er in de EU geen invloed is van boeren? Waarom denk jij dat het grootste deel van de EU begroting naar landbouwsubsidies gaat?
Wat jij claimt is dat er gelobbyd wordt bij regelgeving. Dat zijn toch echt 2 volkomen andere dingen. Onze vriend Einar doet net alsof boeren zelf deze regelgeving hebben opgesteld en dat is toch echt niet zo.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:38 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Regelgeving waar ze zelf ongeveer bij elke komma betrokken zijn geweest.
Word je inmiddels niet een beetje moe van het dagelijks posten van dit soort gejank?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ken er geen één. Zal wel iets lokaals zijn. Of waarschijnlijker: iets Randstedelijks.
Je vader is dus een egocentrische boomer die alles heeft opgemaakt; lijken me inderdaad leuke kerstdiners.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb over dit onderwerp altijd zeer geanimeerde gesprekken met mijn vader.
Als hij het weer eens heeft over zijn niet verhoogde pensioen en de overheid die alles afpakt leg ik hem altijd uit dat dat komt omdat hij PvdA stemde in de jaren dat het zo goed ging in Nederland.
Je doet precies hetzelfde met wat je mij voorhoudt. Wegkijken omdat het lastig is en dan reageren met exact dezelfde vage termen die die je mij aandraagt. We zijn het eens dat de Regering hier volledig in gebreke is gebleven.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nogmaals, je kan over van alles zeuren, maar we hebben nu eenmaal een stikstofprobleem en daar moeten we echt wat aan doen en ja het beleid had beter gekund, aangezien dit al 40 jaar speelt en de boeren constant door mochten gaan, en nu moet men daardoor zo'n grote stap terug, terwijl het er al lang zat aan te komen. Dat is niet alleen Rutte, maar de regeringen van de afgelopen 40 jaar, samen met belanghebbende boeren.
Er moeten boerenbedrijven verdwijnen of verkleinen. Punt. Je kan het wel mooier maken dan het is maar het is zo.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je doet precies hetzelfde met wat je mij voorhoudt. Wegkijken omdat het lastig is en dan reageren met exact dezelfde vage termen die die je mij aandraagt. We zijn het eens dat de Regering hier volledig in gebreke is gebleven.
Wat is jouw aanpak, behalve - foute - wetten ten uitvoer brengen waar de boer geen (aan)deel van is gemaakt ?
Integendeel. Vind het gejank over boomers, bejaarden, boeren en 'vul naar willekeur nog een hele volksstam in' veel vermoeiender.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:48 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Word je inmiddels niet een beetje moe van het dagelijks posten van dit soort gejank?
Boeren kunnen ook gewoon als beleidsmedewerker aan de slag toch.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho even, je haalt nu lobbypartijen en de oorspronkelijke claim door elkaar.
Iemand hier claimde dat boeren vanaf het begin bij de regelgeving betrokken zijn :
[..]
Wat jij claimt is dat er gelobbyd wordt bij regelgeving. Dat zijn toch echt 2 volkomen andere dingen. Onze vriend Einar doet net alsof boeren zelf deze regelgeving hebben opgesteld en dat is toch echt niet zo.
En jouw claim dat er lobbypartijen zijn die regelgeving proberen te beinvloeden is dan weer wel zo![]()
Nuance heren, nuance. Heel belangrijk.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)koper-in-west-europaquote:Op maandag 4 juli 2022 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naar die ben ik ook wel benieuwd eerlijk gezegd.
Als ik in Belgie boodschappen doe, ben ik wel wat meer kwijt. In Denemarken en Zweden ook.
Wat wel een feit is, is dat het in VK en Duitsland wel een stuk goedkoper is.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze vanaf het begin bij elke komma betrokken zijn geweest, zoals je zelf keurig aangeeft 2 zinnetjes eerder. Dat wil niet zeggen dat ze de regelgeving ook hebben opgesteld, wat ik dan ook niet gezegd heb - hoewel je de invloed van de LTO nooit kunt overschatten.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iemand hier claimde dat boeren vanaf het begin bij de regelgeving betrokken zijn :
[..]
Wat jij claimt is dat er gelobbyd wordt bij regelgeving. Dat zijn toch echt 2 volkomen andere dingen. Onze vriend Einar doet net alsof boeren zelf deze regelgeving hebben opgesteld en dat is toch echt niet zo.
Precies, opportunistische protestkapers met een eigen agenda.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen?? Even denken... oh wacht heel misschien omdat de wappies en gasten zoals Engel zich zelf met van alles en nog wat willen bemoeien?
Wel grappig om te zien in al die boeren telegram apps dat ze al die wappies met hun wef gezeik helemaal niet willen hebben..
De boeren hebben vaste zetels in de waterschappen. Welke sector heeft dat nog meer?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk het niet.
[..]
Je eigen hokjesgeest is inderdaad de beste hokjesgeest!quote:Op maandag 4 juli 2022 11:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel. Vind het gejank over boomers, bejaarden, boeren en 'vul naar willekeur nog een hele volksstam in' veel vermoeiender.
We lachen vooral om onze tegengestelde politieke inzichten. Ik verdien(de) meer dan genoeg om mij voorlopig geen zorgen te maken over dat soort zaken.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je vader is dus een egocentrische boomer die alles heeft opgemaakt; lijken me inderdaad leuke kerstdiners.
Neuh, zelf geen boomer zijn biedt wat meer perspectief.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ken er geen één. Zal wel iets lokaals zijn. Of waarschijnlijker: iets Randstedelijks.
Beilen, daar wonen toch alleen maar boeren.quote:
De Randstedelijke elite beeft en siddert.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Beilen, daar wonen toch alleen maar boeren.
Niemand wil er heen en niemand die er woont hoeft er weg.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Beilen, daar wonen toch alleen maar boeren.
Maar de vluchtstroken houden ze vrij hoor!!!quote:
Die moeten zeker op tijd weer thuis zijn voor het avondeten?quote:
De beheerders van natuurgebieden o.a.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De boeren hebben vaste zetels in de waterschappen. Welke sector heeft dat nog meer?
Die discussies heb ik nooit gehad, aangezien mijn ouders vooral kromlagen om hun kinderen een fatsoenlijke opleiding te gunnen en een beter leven. Desalniettemin was de semi-jaarlijkse vakantie naar Luxemburg (dat kon niet elk jaar, reizen) een hoogtepunt uit de kindertijd.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We lachen vooral om onze tegengestelde politieke inzichten. Ik verdien(de) meer dan genoeg om mij voorlopig geen zorgen te maken over dat soort zaken.
Maar pa is heel trots dat hij laatst gedemonstreerd heeft tegen het pensioenakkoord want het gaat ook over mijn pensioen!
Pap, alles wat je er nu bij protesteert is op als ik straks aan de beurt ben. Snap dat nou eens.
Niet te vergeten voorvaders van lang daarvoor die fout zouden zijn geweest in een tijd dat het goed was.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Diezelfde Amerikaanse fake politiewagen staat er ook weer bij.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:55 schreef Starhopper het volgende:
Het mediapark lijken vooral wappies te zijn
[ afbeelding ]
... om over boomers te oordelen? Dat lijkt me evident ja.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Neuh, zelf geen boomer zijn biedt wat meer perspectief.
Is weinig van blijven plakken helaas hahahaha.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die discussies heb ik nooit gehad, aangezien mijn ouders vooral kromlagen om hun kinderen een fatsoenlijke opleiding te gunnen en een beter leven.
Als hij fake is zal hij wel Tjechisch zijnquote:Op maandag 4 juli 2022 11:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Diezelfde Amerikaanse fake politiewagen staat er ook weer bij.
Zullen de nepveteranen er ook wel bij zijn.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb je al huilende boeren gezien ouwe gluurderquote:Op maandag 4 juli 2022 11:56 schreef Nielsch het volgende:
Nou op basis van de ochtend kunnen we al voorzichtig stellen dat het normale deel van de bevolking deze slag van de boeren heeft gewonnen. Wat een deceptie voor de trekkerterroristen.
Prachtig nieuwsquote:Op maandag 4 juli 2022 11:56 schreef Nielsch het volgende:
Nou op basis van de ochtend kunnen we al voorzichtig stellen dat het normale deel van de bevolking deze slag van de boeren heeft gewonnen. Wat een deceptie voor de trekkerterroristen.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 4 juli 2022 11:57 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Is weinig van blijven plakken helaas hahahaha.
Nee ik woon in de stad.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je al huilende boeren gezien ouwe gluurder
Die pliesiewagen heb ik hier in de stad al wel een paar zien rijden heb ik het idee.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:55 schreef Starhopper het volgende:
Het mediapark lijken vooral wappies te zijn
[ afbeelding ]
Die van mij idem hoor. Wij hadden het thuis niet breed en mijn vader en moeder werkte keihard voor een simpele huurwoning in een achterstandswijk.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die discussies heb ik nooit gehad, aangezien mijn ouders vooral kromlagen om hun kinderen een fatsoenlijke opleiding te gunnen en een beter leven. Desalniettemin was de semi-jaarlijkse vakantie naar Luxemburg (dat kon niet elk jaar, reizen) een hoogtepunt uit de kindertijd.
Ik gok dat mijn ouders niet de enigen waren die zo in het leven stonden.
En tractors die allang en breed geen dienst meer doen. Vooral gekkies dus.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Simpel is het zeker, want dit blogje onderbouwt niet jouw oorspronkelijke stelling.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:49 schreef Homey het volgende:
[..]
https://www.foodlog.nl/ar(...)esteden/allcomments/
Simpele google search, kan jij ook doen.
We geven een kleiner deel van ons inkomen er aan uit, maar dat kan in absolute bedragen fors meer zijn dan wat iemand in Roemenie of Letland uitgeeft, om de simpele reden dat Nederlandse inkomens fors hoger liggen.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:28 schreef Homey het volgende:
Relatief geven we in Nederland het minste uit aan eten en drinken van heel Europa.
Of het moet is wmb een andere (onafgeronde ?) discussie.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er moeten boerenbedrijven verdwijnen of verkleinen. Punt. Je kan het wel mooier maken dan het is maar het is zo.
Komt wel dichtbij daar was ik eergister nog.quote:
Laat ze maar lekker in hun sop gaar keuken hihahoquote:Op maandag 4 juli 2022 12:01 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Of te wel geen scheepvaart tussen Lemmer en Delfzijl. Hele drukke vaarroute.
Ik zei ook relatief, en niet absoluut. Beter lezen dus. Die blog onderbouwt dus wel mijn stelling.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Simpel is het zeker, want dit blogje onderbouwt niet jouw oorspronkelijke stelling.
[..]
We geven een klein deel van ons inkomen er aan uit, maar dat kan in absolute bedragen fors meer zijn dan wat iemand in Roemenie of Letland uitgeeft, om de simpele reden dat Nederlandse inkomens fors hoger liggen.
Precies, heel veel boomers hebben een schokkend gebrek aan zelfreflectie. Gelukkig niet allemaal.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... om over boomers te oordelen? Dat lijkt me evident ja.
Heelveel boomers denken ook dat de wereld vergaat terwijl ze zelf in hun afbetaalde huis naar RT zitten te kijken.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:03 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Precies, heel veel boomers hebben een schokkend gebrek aan zelfreflectie. Gelukkig niet allemaal.
"I support the current thing"quote:Op maandag 4 juli 2022 10:53 schreef KillemWieft het volgende:
Wel massaal achter Oekraïne staan, maar de eigen boeren niet steun. Man man man, wat een kut land is dit toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |