quote:
In de EU ja? Bijzonder. Heb je een bron voor je bewering?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:42 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het gaat om het opstellen van de regels. Daar zijn de boeren constant bij betrokken geweest.
Staan er wel een hoop uit hun neus te vreten ja. Die kunnen best even helpen om Shithol draaiende te houden vandaagquote:Op maandag 4 juli 2022 11:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Of door de ophef en de maatregelen valt 't allemaal best mee...
In iedere groep heb je gekkies.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de boerenprotesten in NL en de terroristen van de FDF te maken? Niets, helemaal niets.
Oh, en jij denkt dat er in de EU geen invloed is van boeren? Waarom denk jij dat het grootste deel van de EU begroting naar landbouwsubsidies gaat?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat was 30 jaar geleden zo. Nu wordt alles vanuit Europa aangestuurd:
[..]
https://nieuwlicht.eo.nl/(...)ng-zo-ingewikkeld-is
Je denkt toch zeker niet dat een boerenclub bovenstaande zelf bedacht heeft he?
Als ik het zo lees hebben een hoop mensen een tyfushekel aan hun eigen alles opmakende en door- en door egocentrische ouders c.q. grootouders.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zeer bevorderlijk voor een discussie altijd. Een stroman opzetten.
https://eenvandaag.avrotr(...)ooguit-de-middenmoo/quote:Op maandag 4 juli 2022 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naar die ben ik ook wel benieuwd eerlijk gezegd.
Als ik in Belgie boodschappen doe, ben ik wel wat meer kwijt. In Denemarken en Zweden ook.
Wat wel een feit is, is dat het in VK en Duitsland wel een stuk goedkoper is.
Zou kunnen, daar zijn er best veel van.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik het zo lees hebben een hoop mensen een tyfushekel aan hun eigen alles opmakende en door- en door egocentrische ouders c.q. grootouders.
Goed verhaal, maar wat jij erbij haalt heeft niets met de situatie in NL te maken, maar gaat om wat protesterende Britten.quote:
Je kunt ook met een bron komen waaruit blijkt dat agrarisch EU beleid is opgesteld door de boerenlobbyparty beste Nielsch.quote:
Ik ken er geen één. Zal wel iets lokaals zijn. Of waarschijnlijker: iets Randstedelijks.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zou kunnen, daar zijn er best veel van.
Hey @Nielsch we hebben er weer 1quote:Op maandag 4 juli 2022 11:44 schreef Draak31 het volgende:
Smerige achterbakse klote boertjes. Hopelijk onteigent Rutte vandaag al een groot aantal boerderijen als straf. Bouw maar vol. Tristate 4 life.
Oorlogsstrategieën. Een omcirkeling omcirkelen. Vercingetorix probeerde zo nog in Alesia de Romeinen te verrassen.quote:
Ik heb over dit onderwerp altijd zeer geanimeerde gesprekken met mijn vader.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik het zo lees hebben een hoop mensen een tyfushekel aan hun eigen alles opmakende en door- en door egocentrische ouders c.q. grootouders.
Dus LTO is gewoon waardeloos. Goed.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat was 30 jaar geleden zo. Nu wordt alles vanuit Europa aangestuurd:
[..]
https://nieuwlicht.eo.nl/(...)ng-zo-ingewikkeld-is
Je denkt toch zeker niet dat een boerenclub bovenstaande zelf bedacht heeft he?
Dank.quote:
Het is geen stroman, ik haak gewoon in op een andere opmerking over hoe er door bepaalde groepen naar de huidige maatregelen wordt gekeken. Nergens schuif ik deze opmerking iemand in de schoenen, of pretendeer ik dat iemand dit letterlijk zo gezegd heeft.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zeer bevorderlijk voor een discussie altijd. Een stroman opzetten.
Hoe zou dat toch komen?? Even denken... oh wacht heel misschien omdat de wappies en gasten zoals Engel zich zelf met van alles en nog wat willen bemoeien?quote:Op maandag 4 juli 2022 10:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het duurt ook zelden lang of bepaalde types beginnen Willem Engel en de wappies er weer bij te halen. Het maakt amper nog uit wat het daadwerkelijke onderwerp is.
Die mensen moet toch iets heel erg dwars zitten, zelfs nu nog.
Jij denkt echt dat boerenlobbypartijen niet functioneren op Europees niveau? Of dat de bestuurders in Europa niet gewoon allemaal uit de individuele lidstaten komen waar zo'n lobby ook zeer effectief kan zijn?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kunt ook met een bron komen waaruit blijkt dat agrarisch EU beleid is opgesteld door de boerenlobbyparty beste Nielsch.
Iets met constructief enzo.
Ho even, je haalt nu lobbypartijen en de oorspronkelijke claim door elkaar.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, en jij denkt dat er in de EU geen invloed is van boeren? Waarom denk jij dat het grootste deel van de EU begroting naar landbouwsubsidies gaat?
Wat jij claimt is dat er gelobbyd wordt bij regelgeving. Dat zijn toch echt 2 volkomen andere dingen. Onze vriend Einar doet net alsof boeren zelf deze regelgeving hebben opgesteld en dat is toch echt niet zo.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:38 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Regelgeving waar ze zelf ongeveer bij elke komma betrokken zijn geweest.
Word je inmiddels niet een beetje moe van het dagelijks posten van dit soort gejank?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ken er geen één. Zal wel iets lokaals zijn. Of waarschijnlijker: iets Randstedelijks.
Je vader is dus een egocentrische boomer die alles heeft opgemaakt; lijken me inderdaad leuke kerstdiners.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb over dit onderwerp altijd zeer geanimeerde gesprekken met mijn vader.
Als hij het weer eens heeft over zijn niet verhoogde pensioen en de overheid die alles afpakt leg ik hem altijd uit dat dat komt omdat hij PvdA stemde in de jaren dat het zo goed ging in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |