Een echte Chadquote:
Maar de TT dan?quote:
Dan moet je een rondje geven.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben trouwens twee keer de TS op rij in deze reeks.
Dat idee heb ik ook. Het had er alles van weg dat hij er in drie sets overheen zou wandelen.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:17 schreef Sked het volgende:
Djokovic snapt niet helemaal hoe dit kan gebeuren
quote:Op zondag 3 juli 2022 22:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:
McEnroe fapt zich een ongeluk op ONZE This Guy.
Vaccin?quote:Op zondag 3 juli 2022 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nooit tennis maar ik snap niet wat er zo bijzonder is aan die Djokovic? Onze Tim is veel beter.
Doet me denken aan die keer dat ik mijn diploma-uitreiking van de mavo had en mijn leraar Nederlands en mij en een paar anderen een grap vertelde waarvan de clou was "Dan moet je flossen na het beffen" en ik geen idee had wat flossen was.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:
McEnroe fapt zich een ongeluk op ONZE Tim.
Djokovic wint alles op vastigheid. Alles superdegelijk en een prima service/return.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nooit tennis maar ik snap niet wat er zo bijzonder is aan die Djokovic? Onze Tim is veel beter.
Dat idee had ik al ja.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat ik mijn diploma-uitreiking van de mavo had en mijn leraar Nederlands en mij en een paar anderen een grap vertelde waarvan de clou was "Dan moet je flossen na het beffen" en ik geen idee had wat flossen was.
Kutquote:Op zondag 3 juli 2022 22:21 schreef TjjWester het volgende:
Hoe is timmetje op andere ondergronden?? Gras is niet bepaald het meest gespeelde.
Daarna ook havo, vwo en wo. Niet ervan uitgaan dat dat het eindstation was hč? Aannames doen, is in zulke gevallen nooit zo goed.quote:
Als Bambi op het ijsquote:Op zondag 3 juli 2022 22:21 schreef TjjWester het volgende:
Hoe is timmetje op andere ondergronden?? Gras is niet bepaald het meest gespeelde.
Eens een mavist, altijd een mavist.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daarna ook havo, vwo en wo. Niet ervan uitgaan dat dat het eindstation was hč? Aannames zijn nooit goed.
Haha, je spreekt uit ervaring?quote:
Mijn ervaring met mensen die mavo hebben gedaan is inderdaad dat ze stuk voor stuk vrij achterlijk zijn ja.quote:
Eeuwige losers zijn wequote:Op zondag 3 juli 2022 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Hij wil het te mooi doen. Typisch Nederlands.
quote:Op zondag 3 juli 2022 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Hij wil het te mooi doen. Typisch Nederlands.
In vergelijking met iemand van jouw kaliber zijn ze dat denk ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn ervaring met mensen die mavo hebben gedaan is inderdaad dat ze stuk voor stuk vrij achterlijk zijn ja.
Eens.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In vergelijking met iemand van jouw kaliber zijn ze dat denk ik ook.
Davids is Raad van Commissaris.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Typisch KNLTB product. Davids neem je rotzooi mee.
Dit benne pro's.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Als je valt moet je je racket laten vallen, anders kun je echt vervelend terecht komen
Dit dan weer niet.quote:
Tegen Djoko geen schande maar ik denk dat jij gelijk hebt.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij vecht knap maar het lijkt allemaal niet vast genoeg
En zelf helemaal gebroken.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:30 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Vandaag afmaken voor van Rijthoven gaat lastig worden. Zit je morgen weer met een fitte Djoko.
Tim is een stuk jonger dan Novak dus zal veel sneller herstellen van zo'n nachtje rust.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:30 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Vandaag afmaken voor van Rijthoven gaat lastig worden. Zit je morgen weer met een fitte Djoko.
Novak heeft iets meer langere partijen gespeeld.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tim is een stuk jonger dan Novak dus zal veel sneller herstellen van zo'n nachtje rust.
Deze user heeft de mavo gedaan denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Novak heeft iets meer langere partijen gespeeld.
Mentaal erg sterk hoor.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
4 BP´s weggewerkt. Tim is een hele grote
Was dat een tweede service?quote:
Alsof je een emmer leeggooitquote:Op zondag 3 juli 2022 22:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was dat een tweede service?203 km/h.
Ik ben een dagjesmens (ook al heb ik andere partijen van Wimbledon gekeken), maar is een ace op tweede service moeilijker omdat je normaal dan minder risico neemt? Of hoe moet ik het zien?quote:Op zondag 3 juli 2022 22:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was dat een tweede service?203 km/h.
quote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, maar nu verwacht ik wel dat deze sensatie drop en drover gaat.
Klopt. Maar ben benieuwd hoe fit Djoko nu is na Corona in een lange wedstrijd. Daarnaast geeft het Djoko tijd om tactisch na te denken.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tim is een stuk jonger dan Novak dus zal veel sneller herstellen van zo'n nachtje rust.
Jaquote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben een dagjesmens (ook al heb ik andere partijen van Wimbledon gekeken), maar is een ace op tweede service moeilijker omdat je normaal dan minder risico neemt? Of hoe moet ik het zien?
Als wildcard, dat zal weinig tot nooit gebeurd zijn.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
Sowieso al een mooi verhaal dat hij op het CC van Wimbledon een set van Djokovic heeft gewonnen.
Dat was wel sick iddquote:Op zondag 3 juli 2022 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Die tweede service ace van 200 km/u, wat een ultiem genot.
Niet bij Kyrgios. Die ramt alles net zo hard als hij zin in heeft.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben een dagjesmens (ook al heb ik andere partijen van Wimbledon gekeken), maar is een ace op tweede service moeilijker omdat je normaal dan minder risico neemt? Of hoe moet ik het zien?
Ja minder risico want je wilt geen dubbele fout slaan. Al nemen ze doorgaans tegen dit soort echt goede spelers (en returners) wel wat meer risico.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja dan moet zelfs Djoko zich even achter de oren krabbenquote:Op zondag 3 juli 2022 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Die ga ik morgen ook nog eens kijkenquote:Op zondag 3 juli 2022 22:36 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Niet bij Kyrgios. Die ramt alles net zo hard als hij zin in heeft.
Inderdaad, ik vind Tim goed spelen.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:35 schreef Jedi_Pimp het volgende:
McEnroe moet wel echt ophouden met jinxen. Tijdens de break deze set zat hij al over 'When is the curfew' en 'this will be 2-2 in sets' te ouwehoeren.
Dan ben je echt een lefgozer als je het doet en een baas als je hem maaktquote:Op zondag 3 juli 2022 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Type Suljovic. Die winnen nooit als het spannend wordt.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon even rustig een legje wegtanken, even laten spartelen die Djokovic.
? Hoelaat kappen ze af danquote:Op zondag 3 juli 2022 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Als ik hem was, zou ik lange rally's spelen, want ik kan me voorstellen dat Djokovic steeds ongeduldiger wordt. die wil echt niet morgen terugkomen.
Middernacht NL tijd.quote:
Eerst nog een glaasje rood, hmm lekkerquote:
Nee hoor, ace op 2e service is niet moeilijker dan een ace op de 1e. Zolang je er gewoon vol voor gaat heb je net zoveel kans, alleen als je mist verlies je wel het punt.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
quote:
Met matig spel staat het nog 1-1, kan je nagaan als het gaat lopen bij Tim!quote:Op zondag 3 juli 2022 22:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind Tim goed spelen.
Maar de superlatieven vind ik nogal overdreven.
Dit komt allemaal goed.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Wat een matige errors ook, hoe heeft deze jongen de 4de ronde kunnen halen?
Moet je nagaan hoe slecht zijn tegenstanders geweest moeten zijnquote:Op zondag 3 juli 2022 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Met een wildcard. Zo ken ik t ook.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik had hem ook gechallengedquote:Op zondag 3 juli 2022 22:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat is zonde zeg, met drie challenges in de zak op zo'n belangrijk punt.
Ja, onbegrijpelijk.quote:
Ook gewoon eigen fout natuurlijk, Hawkeye is onderdeel van het tennis.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
Die was ook in. Dus twee keer op rij genaaid.
Het is een lastige, maar alles bij elkaar genomen, vind ik van wel.quote:
Die challenges zijn gewoon pure aids.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is een lastige, maar alles bij elkaar genomen, vind ik van wel.
Ja, dat lijkt me wel.quote:
Coach baby. Na elke bal naar zijn coach kijken. Is in tegenwoordig bij de jonge generatie. Kunnen het niet zelfquote:
Nee, ze stoppen om 00.00 u. NL tijd.quote:
23:00 lokale tijd (0:00 onze tijd) wordt er gestopt met spelen, moet van de Britse wetgeverquote:
https://www.thesun.co.uk/(...)st-play-time-curfew/quote:Is there a curfew at Wimbledon?
Yes, the curfew was set by Merton Council at 11pm.
Outdoor events usually have an 11pm finish under UK licensing laws, because of health & safety concerns.
Maar dit is indoorquote:Op zondag 3 juli 2022 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
23:00 lokale tijd (0:00 onze tijd) wordt er gestopt met spelen, moet van de Britse wetgever
[..]
https://www.thesun.co.uk/(...)st-play-time-curfew/
Shithole.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
23:00 lokale tijd (0:00 onze tijd) wordt er gestopt met spelen, moet van de Britse wetgever
[..]
https://www.thesun.co.uk/(...)st-play-time-curfew/
Brexitquote:
Iets met de melkboerquote:Op zondag 3 juli 2022 22:49 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waarom hebben z'n broers donker haar en hij niet? Worden we in de maling genomen?
Stuitligging in de zon.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:49 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waarom hebben z'n broers donker haar en hij niet? Worden we in de maling genomen?
Hij kan de rest van zijn carriere leven van wildcards in het grasseizoen, dat scheeltquote:Op zondag 3 juli 2022 22:49 schreef Knipoogje het volgende:
Ik hou wel mijn hart vast voor niet -gras baansoorten waar je een bal meer dan 3x moet kunnen terugslaan
Deze jongens mogen zich gelukkig prijzen met zo’n broer. Voor hun de lekkerste pussy aan de Playa deze zomer.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:49 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Tegen Nadal maakt dat niet uit natuurlijk. Daar maakt iedereen kans. Zelfs iemand in een rolstoelquote:Op zondag 3 juli 2022 22:48 schreef GwaiLow het volgende:
Wat maakt die gast toch veel onnodige fouten zeg. Moet echt veel meer in balans zijn. Zo win je nooit van Djoko in een BO5
Dit is geil!quote:Op zondag 3 juli 2022 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze jongens mogen zich gelukkig prijzen met zo’n broer. Voor hun de lekkerste pussy aan de Playa deze zomer.
Backhand smash, Xquote:Op zondag 3 juli 2022 22:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Lobjes kan Tim niet zo goed mee omgaan.
Op gras zou Tim een goede kans tegen Nadal maken ja, op gravel of hardcourt niet.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:52 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Tegen Nadal maakt dat niet uit natuurlijk. Daar maakt iedereen kans. Zelfs iemand in een rolstoel
Het zijn flopshots.quote:
Alle shots behalve service, Xquote:Op zondag 3 juli 2022 22:55 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Backhand smash, X
Tweener, X
Forehand squash shot, X
Alles op alles zettenquote:Op zondag 3 juli 2022 22:57 schreef Hallojo het volgende:
Vanaf nu gewoon even 7 games op rij winnen.
Blijft toch indrukwekkend, die mokerharde service op gras.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Alle shots behalve service, X
Nah, respect voor Tim
Ik wil hem wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |