abonnement Unibet Coolblue
pi_205222030
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205223939
Daten? :o
pi_205227306
Daten! O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 11 juli 2022 @ 16:31:09 #4
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205308637
Ben nu paar weken serieus aan het daten met een leuke en lieve man, maar ik merk dat ik erg onzeker word nu ik een beetje verliefd begin te worden..

Kom zelf uit een relatie van voornamelijk psychische en soms ook fysieke mishandeling, dit weet hij en vrijdag ging het dan ook ff helemaal mis toen hij afzei omdat hij ziek was, hij zou blijven slapen en ik dacht dat we wat leuks zouden doen zaterdag.. Ik begon gelijk aan mezelf te twijfelen, hij heeft me toen ook opgebeld en wel 20 x gezegd dat ie me echt ziet zitten en mij ook meer dan leuk vind.. We zouden dan kijken voor zaterdagavond, 's middags had hij al iets met vrienden en bleef ook barbecueen schijnbaar dus om half 9 hem gebeld en als het gezellig was dan wist ie niet of we elkaar nog zouden zien en anders zouden we dan gisteren wel afspreken.. Gelijk weer een kleine Error natuurlijk..
Gisteren helemaal niks gehoord, was beetje boos, verdrietig, verschillende appjes gestuurd en weer verwijderd, excuses aangeboden, vanmorgen nog paar keer gebeld en toen kreeg ik uiteindelijk een appje, speelden wat dingen privé.. Maar echt hè, ik weet dat hij geen apper is, maar is het zo fucking moeilijk om ff iets te laten weten? Normaal hoor ik iedere dag wel iets..

Hij is trouwens al een dik jaar vrijgezel en ik nu 5 maanden en ben nog een beetje m'n eigen leven aan het opbouwen zeg maar..

Hij wil nu afspreken voor morgen dus niks aan de hand, maar hoe kan ik dit iets relaxter voor mezelf maken?
pi_205314159
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 16:31 schreef Neeleh het volgende:
Ben nu paar weken serieus aan het daten met een leuke en lieve man, maar ik merk dat ik erg onzeker word nu ik een beetje verliefd begin te worden..

Kom zelf uit een relatie van voornamelijk psychische en soms ook fysieke mishandeling, dit weet hij en vrijdag ging het dan ook ff helemaal mis toen hij afzei omdat hij ziek was, hij zou blijven slapen en ik dacht dat we wat leuks zouden doen zaterdag.. Ik begon gelijk aan mezelf te twijfelen, hij heeft me toen ook opgebeld en wel 20 x gezegd dat ie me echt ziet zitten en mij ook meer dan leuk vind.. We zouden dan kijken voor zaterdagavond, 's middags had hij al iets met vrienden en bleef ook barbecueen schijnbaar dus om half 9 hem gebeld en als het gezellig was dan wist ie niet of we elkaar nog zouden zien en anders zouden we dan gisteren wel afspreken.. Gelijk weer een kleine Error natuurlijk..
Gisteren helemaal niks gehoord, was beetje boos, verdrietig, verschillende appjes gestuurd en weer verwijderd, excuses aangeboden, vanmorgen nog paar keer gebeld en toen kreeg ik uiteindelijk een appje, speelden wat dingen privé.. Maar echt hè, ik weet dat hij geen apper is, maar is het zo fucking moeilijk om ff iets te laten weten? Normaal hoor ik iedere dag wel iets..

Hij is trouwens al een dik jaar vrijgezel en ik nu 5 maanden en ben nog een beetje m'n eigen leven aan het opbouwen zeg maar..

Hij wil nu afspreken voor morgen dus niks aan de hand, maar hoe kan ik dit iets relaxter voor mezelf maken?
Lijkt me lastig als je zelf inderdaad een moeilijke historie hebt.

Het is een cliché maar probeer je niet teveel aan hem vast te klampen. Blijf denken "als het lukt is het super, als het niet lukt is het ook goed en komt er vast weer een andere jongen". Een boodschap die je niet wilt horen maar het kan natuurlijk nog steeds dat hij het uiteindelijk niet ziet zitten. Dat kun je dan als een enorme afwijzing zien maar je kunt ook denken: We hebben in ieder geval een leuke tijd gehad. Dat vastklampen kan pas als je hem echt binnen hebt.

En als hij het wel ziet zitten dan is het natuurlijk geweldig. De kans wordt denk ik groter als je rustig blijft. Dus ga wat anders doen (werken, sporten) en stuur niet te wanhopige berichtjes. Wacht ook op zijn antwoorden als hij je vraag heeft gelezen. Als hij gewoon blijft antwoorden en wil blijven afspreken dan zit het wel goed.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205321734
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
De ex in kwestie?
Neeleh kan nu best 'in nood' zijn....


dus nee Fax, geen popcorntopic

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:30 schreef Faxie het volgende:
Oeh popcorn :9


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2022 21:38:49 ]
pi_205321924
Vreselijk, die vechtscheidingen. Beter bij daten laten. En de benefits :P
pi_205322050
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:51 schreef Rogue2.0 het volgende:
Vreselijk, die vechtscheidingen. Beter bij daten laten. En de benefits :P
Hoi *)
pi_205322068
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 22:01 schreef Faxie het volgende:

[..]
Hoi *)
:D
pi_205322410
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 22:02 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
:D
Doe die benefits maar :9
pi_205322756
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 16:31 schreef Neeleh het volgende:
Hij wil nu afspreken voor morgen dus niks aan de hand, maar hoe kan ik dit iets relaxter voor mezelf maken?
Je weet toch dat hij je leuk vindt en ziet zitten? Kan je daar niet gewoon een beetje op vertrouwen? En anders gewoon aangeven dat je graag van duidelijkheid houdt.

Denk als je van elke man verwacht dat 'ie een goede apper is dat je vaak je neus gaat stoten.
afspraak tandarts verzetten
  woensdag 13 juli 2022 @ 00:26:01 #12
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205323247
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2022 00:01 schreef puzziepie het volgende:

[..]
[..]
Ah! Jullie kennen elkaar begrijp ik.
Goede manier om jullie sores via FOK! uit te vechten :+
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 00:02 schreef Jecaje het volgende:

[..]
Sorry dat ben ik niet. Ik ben niet je ex en van dat bericht weet ik al helemaal niets van. Ik ben een vrouw!! De moderator kan dat controleren
Dan heeft ie je goed voor z'n karretje gespand 👍🏻👍🏻
Get a life..
pi_205323501
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:31 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik heb al heel lang geen seks gehad. Laatste keer vorig jaar maart in mijn ex-relatie, waar ik nog steeds niet helemaal overheen ben. Ik app en date niet echt meer met mannen, omdat het mij telkens veel teleurstelt wanneer ik geen echte match heb gevonden op die apps/ bij het daten.

Ik wil eerst mijn studie afmaken, emotioneel stabieler worden, mezelf goed leren vermaken, echt houden van mijzelf en mezelf beter kennen voordat ik mij open ga stellen. De seks bevalt wel zeker goed met mannen :) Ik herinner mij wel weer waarom ik mannen toch wel aantrekkelijker vind dan vrouwen.

Ik had vorig jaar in juli wel een leuke klik met een nieuwe man (niet gedate, maar wat mee geflirt en gepraat), maar ik kwam erachter dat hij getrouwd was :’) Dus ik ben gewoon voorzichtiger nu.
Wat zit je nu allemaal moeilijk te doen?
-als je een vrouw leuk vindt en wil doen, doen! Fuck je Aziatische cultuur, er zijn genoeg Aziatische meiden die lesbisch zijn en dat leven leiden, al dan niet verborgen.
-ook als je met een dame een relatie hebt is seks met een man nog steeds niet uit gesloten, tenminste als je een open minded partner hebt
-geld ook als je in een relatie met een man zit, er wordt heel wat bi-seksueel geëxperimenteerd door stellen, lees het bi-topic in SEX maar (Ben overigens zelf niet bi, maar vindt het wel een grappig topic).
-en nogmaals, je cultuur hoeft er helemaal niets van te weten, of ga je het van de daken schreeuwen als je een meisje gebeft hebt? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205323719
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 22:24 schreef Faxie het volgende:

[..]
Doe die benefits maar :9
Daten is ook een leuk voorspel, maar die sla je dus liever over :P
pi_205324144
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 08:13 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Daten is ook een leuk voorspel, maar die sla je dus liever over :P
Daten is wel leuk voorspel, maar soms wil je direct actie :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:04:20 #16
499030 WatMoetJeDanInvullen
Niet naar jezelf te herleiden.
pi_205324586
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Daten is wel leuk voorspel, maar soms wil je direct actie :P
Dan begin je gewoon met de actie en ga je daarna daten :P
pi_205324764
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 10:04 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:

[..]
Dan begin je gewoon met de actie en ga je daarna daten :P
Eerst alle hoeken van de slaapkamer laten zien en dan vragen of ze wat wil drinken? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:42:46 #18
27929 piere
doe mij maar bier
pi_205325069
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 16:31 schreef Neeleh het volgende:
Hij wil nu afspreken voor morgen dus niks aan de hand, maar hoe kan ik dit iets relaxter voor mezelf maken?
Hem gewoon de ruimte geven en met rust laten op dat soort momenten. Je onzekerheid is iets wat jij hebt (gecreëerd). Je jaagt hem alleen maar weg met dat soort gedrag.
fok you ja!
  woensdag 13 juli 2022 @ 11:01:03 #19
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205325275
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 10:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Eerst alle hoeken van de slaapkamer laten zien en dan vragen of ze wat wil drinken? :P
Heel de makeup van haar gezicht af en de haren zitten nergens meer na... maar goed moet kunnen toch :D
pi_205325353
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:01 schreef ericosman het volgende:

[..]
Heel de makeup van haar gezicht af en de haren zitten nergens meer na... maar goed moet kunnen toch :D
Ik neem aan dat je haar dan wel even laat douchen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205325518
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2022 07:23 schreef Godshand het volgende:

[..]
Wat zit je nu allemaal moeilijk te doen?
-als je een vrouw leuk vindt en wil doen, doen! Fuck je Aziatische cultuur, er zijn genoeg Aziatische meiden die lesbisch zijn en dat leven leiden, al dan niet verborgen.
-ook als je met een dame een relatie hebt is seks met een man nog steeds niet uit gesloten, tenminste als je een open minded partner hebt
-geld ook als je in een relatie met een man zit, er wordt heel wat bi-seksueel geëxperimenteerd door stellen, lees het bi-topic in SEX maar (Ben overigens zelf niet bi, maar vindt het wel een grappig topic).
-en nogmaals, je cultuur hoeft er helemaal niets van te weten, of ga je het van de daken schreeuwen als je een meisje gebeft hebt? :')
Nou als ik ineens echt verliefd word op een meisje wordt het wel een probleem hoor. Dan wil ik straks misschien liever nooit meer terug naar een man :')
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:45:08 #22
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205326754
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je haar dan wel even laat douchen :P
En daarna zeker ook nog betalen voor de date :{w hahaha
pi_205326848
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 08:13 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Daten is ook een leuk voorspel, maar die sla je dus liever over :P
Drankje moet kunnen
pi_205327336
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:45 schreef ericosman het volgende:

[..]
En daarna zeker ook nog betalen voor de date :{w hahaha
Ik heb dan al een deposit gedaan, kom op zeg :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205329816
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:20 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nou als ik ineens echt verliefd word op een meisje wordt het wel een probleem hoor. Dan wil ik straks misschien liever nooit meer terug naar een man :')
En daar lig je wakker van? Ik niet.

Ook je kinderwens kan wel opgelost worden, misschien wil iemand wel zaad doneren
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205331280
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:01 schreef Godshand het volgende:

[..]
En daar lig je wakker van? Ik niet.

Ook je kinderwens kan wel opgelost worden, misschien wil iemand wel zaad doneren
Nee ik ken mensen die gekomen zijn van een zaaddonor en die zijn doodongelukkig. Eindeloos op zoek naar hun vader
pi_205331324
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:13 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nee ik ken mensen die gekomen zijn van een zaaddonor en die zijn doodongelukkig. Eindeloos op zoek naar hun vader
Ach ja

Succes met daten
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 18:15:16 #28
441859 crew  Lenny77
pi_205331948
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:13 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nee ik ken mensen die gekomen zijn van een zaaddonor en die zijn doodongelukkig. Eindeloos op zoek naar hun vader
Maar dit is toch niet meer? Er is geen anonimiteit meer.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205346309
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar dit is toch niet meer? Er is geen anonimiteit meer.
Hm dat is waar.. maar ik had die mensen gesproken en hun verhalen hadden mij zo erg geschrokken (eentje leerde wel de vader kennen na jaren) dat ik het niet meer zou overwegen om een zaaddonor te nemen..
  dinsdag 19 juli 2022 @ 10:12:14 #30
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205386354
Ben ook weer aan het daten na relatie van 10 jaar.
Wel raar allemaal weer maar ook wel grappig.

Had ook contact met een vrouw en die gaf heel netjes aan op date te zijn geweest met iemand en daar even op wou focussen. Zag haar een week daarna in de stad met uitgaan op een terras met die vent en ze zag er niet heel vrolijk uit en keek heel verbaast toen ze mij zag :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205386599
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ben ook weer aan het daten na relatie van 10 jaar.
Wel raar allemaal weer maar ook wel grappig.

Had ook contact met een vrouw en die gaf heel netjes aan op date te zijn geweest met iemand en daar even op wou focussen. Zag haar een week daarna in de stad met uitgaan op een terras met die vent en ze zag er niet heel vrolijk uit en keek heel verbaast toen ze mij zag :')
En toen dacht ze zeker “had toch voor die andere vent moeten kiezen, die wilt wel vanavond stofzuigen” :P

Nee geintje. Maar vond je haar echt leuk?
  dinsdag 19 juli 2022 @ 10:59:58 #32
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205386661
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 10:50 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
En toen dacht ze zeker “had toch voor die andere vent moeten kiezen, die wilt wel vanavond stofzuigen” :P

Nee geintje. Maar vond je haar echt leuk?
Ha :D ze keek wel een beetje spijtig maar kan ook awkward zijn voor haar natuurlijk.
Mwoh ze was niet verkeerd maar vind het niet heel erg ofzo.
Zit nu een paar weken op Tinder en Bumble maar krijg nog best veel likes.
Moet miss perfect nog tegenkomen maar heb al wel wat andere dates enzo gehad inmiddels.
Hoe vlot het bij jou?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205386711
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 10:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ha :D ze keek wel een beetje spijtig maar kan ook awkward zijn voor haar natuurlijk.
Mwoh ze was niet verkeerd maar vind het niet heel erg ofzo.
Zit nu een paar weken op Tinder en Bumble maar krijg nog best veel likes.
Moet miss perfect nog tegenkomen maar heb al wel wat andere dates enzo gehad inmiddels.
Hoe vlot het bij jou?
Ik zou het ook wel awkward vinden eigenlijk.

Ik date niet actief meer op de apps en heb zoiets van “als het komt, komt het” :)
pi_205386743
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ben ook weer aan het daten na relatie van 10 jaar.
10 jaar is wel lang.. hoe lang geleden was het uit?
Lijkt me wel vervelend, maar aan de andere kant heb je wel samen wat moois opgebouwd.
pi_205386785
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ben ook weer aan het daten na relatie van 10 jaar.
Wel raar allemaal weer maar ook wel grappig.

Had ook contact met een vrouw en die gaf heel netjes aan op date te zijn geweest met iemand en daar even op wou focussen. Zag haar een week daarna in de stad met uitgaan op een terras met die vent en ze zag er niet heel vrolijk uit en keek heel verbaast toen ze mij zag :')
Nu op zoek om over je ex heen te komen of is de 10 jaar relatie al langer achter de rug?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 12:13:47 #36
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205387352
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 11:07 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik zou het ook wel awkward vinden eigenlijk.

Ik date niet actief meer op de apps en heb zoiets van “als het komt, komt het” :)
Zou ook die instelling meer willen eigenlijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 12:14:38 #37
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205387358
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 11:10 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
10 jaar is wel lang.. hoe lang geleden was het uit?
Lijkt me wel vervelend, maar aan de andere kant heb je wel samen wat moois opgebouwd.
Het is nu een dikke maand uit dus nog vers. Ben gelijk gaan daten dacht misschien helpt het tegen het verwerken maar loop nog wel tegen dingen aan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 12:15:12 #38
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205387366
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 11:13 schreef Godshand het volgende:

[..]
Nu op zoek om over je ex heen te komen of is de 10 jaar relatie al langer achter de rug?
Ik wil heel graag wat vinden om op te focussen inderdaad om er over heen te komen. Is niet zo makkelijk als ik dacht
helaas.

Begon een ook gelijk over kinderen, die wou heel graag kinderen... allemaal plannen ook enzo dat ging iets te snel.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205387401
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:15 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik wil heel graag wat vinden om op te focussen inderdaad om er over heen te komen. Is niet zo makkelijk als ik dacht
helaas.

Begon een ook gelijk over kinderen, die wou heel graag kinderen... allemaal plannen ook enzo dat ging iets te snel.
Maar het verzet wel je gedachten. Alleen iets serieus zal idd nog niet lukken.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 12:20:54 #40
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205387431
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Het is nu een dikke maand uit dus nog vers. Ben gelijk gaan daten dacht misschien helpt het tegen het verwerken maar loop nog wel tegen dingen aan.
Been there done that.... ook na een 10 jarige relatie :{

Gun jezelf ook rust (en tijdelijke ellende) zo ben ik eroverheen gekomen ;)
  dinsdag 19 juli 2022 @ 12:27:30 #41
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205387506
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:20 schreef ericosman het volgende:

[..]
Been there done that.... ook na een 10 jarige relatie :{

Gun jezelf ook rust (en tijdelijke ellende) zo ben ik eroverheen gekomen ;)
Oef kut he.

Dat hoor ik ook heel veel. Rust pakken en niet te snel willen maar aan de andere kant wil ik juist iemand anders om mijn gedachten wat te verzetten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:18 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Maar het verzet wel je gedachten. Alleen iets serieus zal idd nog niet lukken.
Ja zeker weten dat heb ik ook nodig. Ook weer 5x in de week sporten helpt ook heel veel, daar ook weer wat contacten op gedaan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205387534
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Oef kut he.

Dat hoor ik ook heel veel. Rust pakken en niet te snel willen maar aan de andere kant wil ik juist iemand anders om mijn gedachten wat te verzetten.
[..]
Ja zeker weten dat heb ik ook nodig. Ook weer 5x in de week sporten helpt ook heel veel, daar ook weer wat contacten op gedaan.
Als je dat laatste blijft doen, zal je daar wellicht meer voldoening uit halen dan echt obsessief te gaan daten zeg maar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 19 juli 2022 @ 12:33:10 #43
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205387559
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Als je dat laatste blijft doen, zal je daar wellicht meer voldoening uit halen dan echt obsessief te gaan daten zeg maar.
Wel he? ik haal daar sowieso echt voldoening uit. Obsessief daten word ik alleen maar depri van denk ik.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205387648
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Het is nu een dikke maand uit dus nog vers. Ben gelijk gaan daten dacht misschien helpt het tegen het verwerken maar loop nog wel tegen dingen aan.
Ik begrijp dat het moeilijk is om alleen te zijn na een relatie van 10 jaar, maar denk dat het daarom juist verstandig is om even goed “alleen” te kunnen zijn, zodat je een sterkere en verbeterde versie van jezelf wordt.

Een rebound werkt niet goed is mijn ervaring. Dan ga je namelijk telkens ook je ex vergelijken met je nieuwe vriendin.
pi_205387662
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Zou ook die instelling meer willen eigenlijk.
Daar komen ook leukere relaties uit voort.

Op het moment dat je bang bent om alleen te zijn sta je sneller mensen toe in je leven die eigenlijk niet zo goed bij je passen.
pi_205387810
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Wel he? ik haal daar sowieso echt voldoening uit. Obsessief daten word ik alleen maar depri van denk ik.
Je ziet het ook zelf in, dat is goed :) Haal je voldoening uit je sporten, en ga dan socializen tijdens het sporten. Ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat je dan veel sneller beet hebt ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205387937
Ik heb na 21 jaar sporten in sporten met een behoorlijk grote sociale kring er geen enkel leuk vrouwelijk contact aan overgehouden :{ Maarja, het helpt ook al niet echt dat het overgrote deel van de vrouwen in die sporten 'de vriendin van' is... :')
  dinsdag 19 juli 2022 @ 13:52:36 #48
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205388440
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:40 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik begrijp dat het moeilijk is om alleen te zijn na een relatie van 10 jaar, maar denk dat het daarom juist verstandig is om even goed “alleen” te kunnen zijn, zodat je een sterkere en verbeterde versie van jezelf wordt.

Een rebound werkt niet goed is mijn ervaring. Dan ga je namelijk telkens ook je ex vergelijken met je nieuwe vriendin.
Iedereen zegt dit tegen mij, ja. Maar is lastig. Zoek toch iets van vervanging maar ook dat is niet eerlijk voor die andere persoon als die wel iets serieus wil. Wel goeie woorden, dank je wel.
Dat vergelijken doe ik ook aldoor, super irritant.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 13:53:47 #49
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205388455
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:41 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Daar komen ook leukere relaties uit voort.

Op het moment dat je bang bent om alleen te zijn sta je sneller mensen toe in je leven die eigenlijk niet zo goed bij je passen.
Hoop dat er weer wat op mijn pad komt :) Heeft ook wel wat als je beetje vrienden bent en daaruit meer komt is mijn ervaring.

Wijze woorden :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 13:55:26 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205388478
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 13:06 schreef Faxie het volgende:
Ik heb na 21 jaar sporten in sporten met een behoorlijk grote sociale kring er geen enkel leuk vrouwelijk contact aan overgehouden :{ Maarja, het helpt ook al niet echt dat het overgrote deel van de vrouwen in die sporten 'de vriendin van' is... :')
Is bij mij op de sportschool ook zo denk ik. Maar je kan wel makkelijker communiceren met andere vrouwen zo denk ik dan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Je ziet het ook zelf in, dat is goed :) Haal je voldoening uit je sporten, en ga dan socializen tijdens het sporten. Ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat je dan veel sneller beet hebt ^O^
Ik hoop het man. Ik zie wel op de sportschool aardig wat vrouwen maar die zijn way out of my league. Allemaal fitgirls :D maar wie weet... word wel makkelijker in mensen benaderen enzo dus dat helpt ook.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 14:28:53 #51
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205388932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Oef kut he.

Dat hoor ik ook heel veel. Rust pakken en niet te snel willen maar aan de andere kant wil ik juist iemand anders om mijn gedachten wat te verzetten.
Ja is idd kut, maar wat je nu kunt krijgen is dat je een leuke meid tegenkomt even date en ze het toch ‘niks’ vind en dan komt de man met de hamer 2x zo hard -O-
  dinsdag 19 juli 2022 @ 14:33:06 #52
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205388982
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 14:28 schreef ericosman het volgende:

[..]
Ja is idd kut, maar wat je nu kunt krijgen is dat je een leuke meid tegenkomt even date en ze het toch ‘niks’ vind en dan komt de man met de hamer 2x zo hard -O-
Heb ik al gehad, maar ben gewoon verder gegaan na de afwijzing. Maar heb ook een die heb ik uiteindelijk afgewezen. Kreeg er best zelfvertrouwen van dat ik die luxe had en ook zelf de knoop heb doorgehakt :@
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205396468
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 13:52 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Iedereen zegt dit tegen mij, ja. Maar is lastig. Zoek toch iets van vervanging maar ook dat is niet eerlijk voor die andere persoon als die wel iets serieus wil. Wel goeie woorden, dank je wel.
Dat vergelijken doe ik ook aldoor, super irritant.
Ik moet zeggen dat ik ook voor een “ego-boost” even weleens op die datingapps ben gegaan aan het begin, om ze vervolgens weer te verwijderen zodra ik dacht “nou genoeg ego-boost en er zit hier niemand die ik écht interessant vindt”

Voor een man kan ik me voorstellen dat zoiets dan wel lastiger is.

Mijn ex is naar de hoeren gegaan vertelde hij veel later tegen mij om over me heen te komen en dat werkte goed volgens mij :+

Is misschien ook een manier voor jou?
pi_205396476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 13:06 schreef Faxie het volgende:
Ik heb na 21 jaar sporten in sporten met een behoorlijk grote sociale kring er geen enkel leuk vrouwelijk contact aan overgehouden :{ Maarja, het helpt ook al niet echt dat het overgrote deel van de vrouwen in die sporten 'de vriendin van' is... :')
Ik heb dat weer andersom lol. Alle leuke mannen zijn bezet :P

Irritant, maar het moet je niet verzuurd maken.

Als je erin gelooft komt het wel is mijn ervaring :)
  woensdag 20 juli 2022 @ 07:58:36 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205396906
Ik heb hetzelfde meegemaakt enkele jaren geleden. Relatie uit van van 10,5 jaar. Moet zeggen dat ik ook weer vrij snel aan het daten was en daar niet negatief op terug kijk. Heb toen ook een tijdje een rebound vriendinnetje gehad. En het idee dat er ook leven na mijn ex was deed me juist wel goed. En ook weer even proeven aan dingen die je in je versleten eerdere relatie al een tijdje niet mee ervaren had.
  woensdag 20 juli 2022 @ 09:40:43 #56
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205397484
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 00:51 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik ook voor een “ego-boost” even weleens op die datingapps ben gegaan aan het begin, om ze vervolgens weer te verwijderen zodra ik dacht “nou genoeg ego-boost en er zit hier niemand die ik écht interessant vindt”

Voor een man kan ik me voorstellen dat zoiets dan wel lastiger is.

Mijn ex is naar de hoeren gegaan vertelde hij veel later tegen mij om over me heen te komen en dat werkte goed volgens mij :+

Is misschien ook een manier voor jou?

Nah ik zou echt nooit betalen voor seks. Lijkt mij helemaal niks. Maar bedankt voor de tip.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 07:58 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb hetzelfde meegemaakt enkele jaren geleden. Relatie uit van van 10,5 jaar. Moet zeggen dat ik ook weer vrij snel aan het daten was en daar niet negatief op terug kijk. Heb toen ook een tijdje een rebound vriendinnetje gehad. En het idee dat er ook leven na mijn ex was deed me juist wel goed. En ook weer even proeven aan dingen die je in je versleten eerdere relatie al een tijdje niet mee ervaren had.
Dat laatst stuk is zeker zo. Heel vreemd om weer mee te maken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 20 juli 2022 @ 10:55:07 #57
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205398112
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 00:53 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik heb dat weer andersom lol. Alle leuke mannen zijn bezet :P
uuhhmm... @2NutZ en ik zijn nog single :X
Of wil je nu zeggen dat wij niet leuk zijn -O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 14:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Heb ik al gehad, maar ben gewoon verder gegaan na de afwijzing. Maar heb ook een die heb ik uiteindelijk afgewezen. Kreeg er best zelfvertrouwen van dat ik die luxe had en ook zelf de knoop heb doorgehakt :@
Snap ik wel ja, dan heb jij een keer de touwtjes in handen
pi_205398951
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 07:58 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb hetzelfde meegemaakt enkele jaren geleden. Relatie uit van van 10,5 jaar. Moet zeggen dat ik ook weer vrij snel aan het daten was en daar niet negatief op terug kijk. Heb toen ook een tijdje een rebound vriendinnetje gehad. En het idee dat er ook leven na mijn ex was deed me juist wel goed. En ook weer even proeven aan dingen die je in je versleten eerdere relatie al een tijdje niet mee ervaren had.
Ik vind het wel erg als een jongen mij zou gebruiken als rebound vriendin (wat ook is gebeurd).. is dat dan niet iets over waar je nadenkt?
pi_205399081
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 10:55 schreef ericosman het volgende:

[..]
uuhhmm... @:2NutZ en ik zijn nog single :X
Of wil je nu zeggen dat wij niet leuk zijn -O-
Ik ken jullie niet, dus heb geen idee..

Maar die ik afgelopen jaar écht wel leuk heb gevonden had een vriendin waar ik later dan helaas achter kwam :’) Hij hield het de hele tijd verborgen voor mij en flirtte enorm met mij. Ik ben wel echt zwaar tegen vreemdgaan, dus blijf ver van hem uit de buurt. Vind het echt sneu voor zijn vriendin.

Vind het soms echt heel jammer, want had echt een hele leuke speelse, uitdagende chemie met hem en hij hielp mij enorm op het werk met van alles, toen bijvoorbeeld mijn baas onterecht op mij boos werd e.d. verzon hij iets waardoor die baas meteen minder boos op mij werd. Ook toen ik een keer helemaal vermoeid was en duizelig hielp die enorm goed.

Maar ik wil geen homewrecker zijn en ik hoef geen vreemdgaande partner. Vind het echt erg.. hoe mensen kunnen zijn/ twee gezichten hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Medusa666 op 20-07-2022 12:45:24 ]
  woensdag 20 juli 2022 @ 12:43:15 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205399109
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 12:25 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik vind het wel erg als een jongen mij zou gebruiken als rebound vriendin (wat ook is gebeurd).. is dat dan niet iets over waar je nadenkt?
Zo ben ik er ook niet aan begonnen. Ik ben niet gaan daten met het idee "ik zoek een vriendinnetje dat ik op moment X weer aan de straat zet".

Het was meer dat ik onbevangen weer een leuke vrouw trof die ook op enkele punten fundamenteel anders was dan mij exvriendin van de jaren daarvoor. Eigenlijk zonder na te denken of het op lange termijn wel levensvatbaar was of zou gaan werken. Gewoon uitproberen en kijken waar het zou eindigen. Uiteindelijk kwam zij na zeven maanden tot de conclusie dat ze niet verder wilde en verbrak het.

Het was leuker geweest als het echt wat had kunnen worden. Maar toch kijken we beide wel terug op een prachtige lente/zomer.
pi_205399121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 12:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zo ben ik er ook niet aan begonnen. Ik ben niet gaan daten met het idee "ik zoek een vriendinnetje dat ik op moment X weer aan de straat zet".

Het was meer dat ik onbevangen weer een leuke vrouw trof die ook op enkele punten fundamenteel anders was dan mij exvriendin van de jaren daarvoor. Eigenlijk zonder na te denken of het op lange termijn wel levensvatbaar was of zou gaan werken. Gewoon uitproberen en kijken waar het zou eindigen. Uiteindelijk kwam zij na zeven maanden tot de conclusie dat ze niet verder wilde en verbrak het.

Het was leuker geweest als het echt wat had kunnen worden. Maar toch kijken we beide wel terug op een prachtige lente/zomer.
Hm oké zo begrijp ik het wel.. en ben je nu wel over de vriendin daarvoor heen?
  woensdag 20 juli 2022 @ 12:49:59 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205399192
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 12:44 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hm oké zo begrijp ik het wel.. en ben je nu wel over de vriendin daarvoor heen?
Oh al lang, heb nu al 2,5 jaar een nieuwe en die oude is gewoon een soort kennis geworden waarmee ik heel af en toe nog wel eens wat spreek.

Overigens ging dat over de oude heen zijn sowieso wel vrij snel. Ik ben iemand die als het me tegen zit, zo snel mogelijk weer naar de toekomst wil kijken en die weer mooi wil maken, in plaats van te blijven hangen in wat toch niet meer terug komt. Ik ben ook altijd wel iemand die probeert de kansen en mogelijkheden van de nieuwe situatie te zoeken.
  woensdag 20 juli 2022 @ 13:16:28 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205399553
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 10:55 schreef ericosman het volgende:

[..]
uuhhmm... @:2NutZ en ik zijn nog single :X
Of wil je nu zeggen dat wij niet leuk zijn -O-
[..]
Snap ik wel ja, dan heb jij een keer de touwtjes in handen
Ik ben sowieso wel leuk en ook nog knap dus maak mij geen zorgen :)

Nieuwe mensen leren kennen is soms wat lastig met alle hectiek van de week.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205399595
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 12:40 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik ken jullie niet, dus heb geen idee..

Maar die ik afgelopen jaar écht wel leuk heb gevonden had een vriendin waar ik later dan helaas achter kwam :’) Hij hield het de hele tijd verborgen voor mij en flirtte enorm met mij. Ik ben wel echt zwaar tegen vreemdgaan, dus blijf ver van hem uit de buurt. Vind het echt sneu voor zijn vriendin.

Vind het soms echt heel jammer, want had echt een hele leuke speelse, uitdagende chemie met hem en hij hielp mij enorm op het werk met van alles, toen bijvoorbeeld mijn baas onterecht op mij boos werd e.d. verzon hij iets waardoor die baas meteen minder boos op mij werd. Ook toen ik een keer helemaal vermoeid was en duizelig hielp die enorm goed.

Maar ik wil geen homewrecker zijn en ik hoef geen vreemdgaande partner. Vind het echt erg.. hoe mensen kunnen zijn/ twee gezichten hebben.
Dan was je ook geen rebound, hij ging gewoon vreemd.

Is heel wat anders
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205399884
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 13:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik ben sowieso wel leuk en ook nog knap dus maak mij geen zorgen :)

Nieuwe mensen leren kennen is soms wat lastig met alle hectiek van de week.
Hoe oud ben je? :@
pi_205399911
quote:
4s.gif Op woensdag 20 juli 2022 13:21 schreef Godshand het volgende:

[..]
Dan was je ook geen rebound, hij ging gewoon vreemd.

Is heel wat anders
Ging niet daarover.. het was een reactie op dat ik tot nu toe afgelopen jaar alleen 2 bezette mannen leuk heb gevonden.
pi_205399972
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 12:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Oh al lang, heb nu al 2,5 jaar een nieuwe en die oude is gewoon een soort kennis geworden waarmee ik heel af en toe nog wel eens wat spreek.

Overigens ging dat over de oude heen zijn sowieso wel vrij snel. Ik ben iemand die als het me tegen zit, zo snel mogelijk weer naar de toekomst wil kijken en die weer mooi wil maken, in plaats van te blijven hangen in wat toch niet meer terug komt. Ik ben ook altijd wel iemand die probeert de kansen en mogelijkheden van de nieuwe situatie te zoeken.
Mooi :)

Ik ben daar zelf ook van, maar kan toch mensen die veel voor mij hebben betekend moeilijk loslaten en mijn exen zullen altijd wel ergens een plekje in mijn hart hebben.

Ik ben een jaar single nu en eindelijk wel over hem heen :Y Hoewel als ik hem weer zou tegenkomen het gevoel zeker weer terug zou komen.

Dus ben nu veel kritischer geworden (wat goed is) want met de volgende persoon wil ik gewoon trouwen en alles erop en eraan. Ik wil niet weer een relatie hebben en dat die weer uitgaat, omdat wij niet goed genoeg bij elkaar passen en ik weer zo’n pijn heb.
pi_205400013
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 13:58 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Mooi :)

Ik ben daar zelf ook van, maar kan toch mensen die veel voor mij hebben betekend moeilijk loslaten en mijn exen zullen altijd wel ergens een plekje in mijn hart hebben.

Ik ben een jaar single nu en eindelijk wel over hem heen :Y Hoewel als ik hem weer zou tegenkomen het gevoel zeker weer terug zou komen.

Dus ben nu veel kritischer geworden (wat goed is) want met de volgende persoon wil ik gewoon trouwen en alles erop en eraan. Ik wil niet weer een relatie hebben en dat die weer uitgaat, omdat wij niet goed genoeg bij elkaar passen en ik weer zo’n pijn heb.
Ik kan gek genoeg niet 1 ex opnoemen waarvan ik denk: nou daar moet ik eens mee afspreken. Een plek in mijn hart hebben ze ook niet. Voor mij gewoon een afgesloten hoofdstuk, klaar :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:19:12 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205400250
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 13:58 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Mooi :)

Ik ben daar zelf ook van, maar kan toch mensen die veel voor mij hebben betekend moeilijk loslaten en mijn exen zullen altijd wel ergens een plekje in mijn hart hebben.

Ik ben een jaar single nu en eindelijk wel over hem heen :Y Hoewel als ik hem weer zou tegenkomen het gevoel zeker weer terug zou komen.

Dus ben nu veel kritischer geworden (wat goed is) want met de volgende persoon wil ik gewoon trouwen en alles erop en eraan. Ik wil niet weer een relatie hebben en dat die weer uitgaat, omdat wij niet goed genoeg bij elkaar passen en ik weer zo’n pijn heb.
Heb ik ook. Kan mensen moeilijk loslaten. Vind ik echt heel vervelend.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 13:49 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Hoe oud ben je? :@
Oud. Eind 30. Maar ik lijk meer op eind 20 :@
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205400266
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:19 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Heb ik ook. Kan mensen moeilijk loslaten. Vind ik echt heel vervelend.
[..]
Oud. Eind 30. Maar ik lijk meer op eind 20 :@
Bij mij geloven ze me ook niet als ik zeg hoe oud ik ben :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205400289
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik kan gek genoeg niet 1 ex opnoemen waarvan ik denk: nou daar moet ik eens mee afspreken. Een plek in mijn hart hebben ze ook niet. Voor mij gewoon een afgesloten hoofdstuk, klaar :)
Lijkt mij echt een heerlijk leven lol :D Grappig hoe iedereen daar zo anders mee omgaat.
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:21:52 #72
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205400292
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Bij mij geloven ze me ook niet als ik zeg hoe oud ik ben :')
Nice is dat he. Heb ik overigens al heel lang. Ze willen dan altijd mijn rijbewijs zien :D
Maar scheelt als je gezond leeft en veel sport enzo
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205400315
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:21 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Lijkt mij echt een heerlijk leven lol :D Grappig hoe iedereen daar zo anders mee omgaat.
Mja, ik heb er er in alle gevallen altijd een punt achter gezet dus wellicht speelt dat ook mee. Maar ik wil niet in het verleden blijven hangen terwijl de toekomst me nieuwe kansen biedt.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Nice is dat he. Heb ik overigens al heel lang. Ze willen dan altijd mijn rijbewijs zien :D
Maar scheelt als je gezond leeft en veel sport enzo
Zover is het nog nooit gekomen :P Maar ik leef nu sowieso gezonder (moet ik ook wel), en ik merk het wel. Mijn vriendin valt nu ook meer af en sport nu ook. En soms kijken vrouwen me na als ik langsloop :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205400341
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Nice is dat he. Heb ik overigens al heel lang. Ze willen dan altijd mijn rijbewijs zien :D
Maar scheelt als je gezond leeft en veel sport enzo
Hoe vaak en wat doe je dan aan sport?

Ik ben 23, maar dit is alvast een goede motivatie voor mij om weer aan de bak te gaan :@ Ben ook bang voor oud en verlept eruit zien.

Gelukkig word ik ook altijd 18/19 geschat, soms jonger als ik geen make-up op heb.
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:28:07 #75
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205400346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Mja, ik heb er er in alle gevallen altijd een punt achter gezet dus wellicht speelt dat ook mee. Maar ik wil niet in het verleden blijven hangen terwijl de toekomst me nieuwe kansen biedt.
[..]
Zover is het nog nooit gekomen :P Maar ik leef nu sowieso gezonder (moet ik ook wel), en ik merk het wel. Mijn vriendin valt nu ook meer af en sport nu ook. En soms kijken vrouwen me na als ik langsloop :P
Lekker man. Sporten doet wel veel goeds. Ben na mijn break up van vorige maand weer begonnen na een tijdje niet te hebben gesport.
5x per week nu 4 weken en je ziet het alweer. Spiergeheugen is wel fijn.

Dat nakijken vind ik trouwens soms heel verwarrend. Heb dat namelijk ook maar ik denk altijd dat ik dan eten op mn gezicht heb of een grote vlek in mn broek ofzo :’(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205400360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Lekker man. Sporten doet wel veel goeds. Ben na mijn break up van vorige maand weer begonnen na een tijdje niet te hebben gesport.
5x per week nu 4 weken en je ziet het alweer. Spiergeheugen is wel fijn.

Dat nakijken vind ik trouwens soms heel verwarrend. Heb dat namelijk ook maar ik denk altijd dat ik dan eten op mn gezicht heb of een grote vlek in mn broek ofzo :’(
5 x per week en dan in de ochtend of avond?
pi_205400364
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hoe vaak en wat doe je dan aan sport?

Ik ben 23, maar dit is alvast een goede motivatie voor mij om weer aan de bak te gaan :@ Ben ook bang voor oud en verlept eruit zien.

Gelukkig word ik ook altijd 18/19 geschat, soms jonger als ik geen make-up op heb.
Laat ik het zo zeggen: als je wat ongezonder leeft, komt het terug om je flink onderuit te halen ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Lekker man. Sporten doet wel veel goeds. Ben na mijn break up van vorige maand weer begonnen na een tijdje niet te hebben gesport.
5x per week nu 4 weken en je ziet het alweer. Spiergeheugen is wel fijn.

Dat nakijken vind ik trouwens soms heel verwarrend. Heb dat namelijk ook maar ik denk altijd dat ik dan eten op mn gezicht heb of een grote vlek in mn broek ofzo :’(
Hahaha, ja dat kan ook :D

Ik doe mijn workout thuis, wandel elke dag en stap altijd stevig door. Misschien wat zelfverzekerder qua uitstraling.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:30:40 #78
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205400365
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hoe vaak en wat doe je dan aan sport?

Ik ben 23, maar dit is alvast een goede motivatie voor mij om weer aan de bak te gaan :@ Ben ook bang voor oud en verlept eruit zien.

Gelukkig word ik ook altijd 18/19 geschat, soms jonger als ik geen make-up op heb.
Ik fitness 5x per week. Krachttraining. Wandel elke dag minstens 5km en fiets ook aardig wat elke week.

Jong nog. Je komt wel volwassen over in elk geval.
Ach oud worden we allemaal. Je moet gewoon je lijf goed onderhouden. Rook ook niet en drink alleen in het weekend hoogstens 4 biertjes bijv.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:33:21 #79
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205400382
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen: als je wat ongezonder leeft, komt het terug om je flink onderuit te halen ;)
[..]
Hahaha, ja dat kan ook :D

Ik doe mijn workout thuis, wandel elke dag en stap altijd stevig door. Misschien wat zelfverzekerder qua uitstraling.
Ik deed het ook eerst thuis maar dan doe ik minder mijn best en kan minder haha.
Zelfverzekerder mag sowieso wel ja.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:30 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
5 x per week en dan in de ochtend of avond?
Eigenlijk altijd na werk. In het weekend sochtends.
Zodra je dat een week hebt gedaan zit het gewoon in je systeem. Althans dat heb ik.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205400422
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hoe vaak en wat doe je dan aan sport?

Ik ben 23, maar dit is alvast een goede motivatie voor mij om weer aan de bak te gaan :@ Ben ook bang voor oud en verlept eruit zien.

Gelukkig word ik ook altijd 18/19 geschat, soms jonger als ik geen make-up op heb.
Wees maar niet bang, gebeurt pas na de 30 :*
pi_205400429
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik fitness 5x per week. Krachttraining. Wandel elke dag minstens 5km en fiets ook aardig wat elke week.

Jong nog. Je komt wel volwassen over in elk geval.
Ach oud worden we allemaal. Je moet gewoon je lijf goed onderhouden. Rook ook niet en drink alleen in het weekend hoogstens 4 biertjes bijv.
Ik rook en drink niet eens. Saaie piet :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:41:59 #82
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205400461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik rook en drink niet eens. Saaie piet :P
Naja alleen maar beter. Je hebt verder ook lol toch zonder al dat?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Tettenkoning woensdag 20 juli 2022 @ 14:43:55 #83
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205400473
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef Faxie het volgende:
Wees maar niet bang, gebeurt pas na de 30 :*
Geen last van. Hangt vooral van je genen af.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:45:27 #84
497658 Revac
Fka womanly
pi_205400484
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:19 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Oud. Eind 30. Maar ik lijk meer op eind 20 :@
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Bij mij geloven ze me ook niet als ik zeg hoe oud ik ben :')
Niks mis mee toch :D
Ik werd vorige week ook 10 jaar jonger geschat, prima :P
pi_205400490
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:43 schreef Nine. het volgende:

[..]
Geen last van. Hangt vooral van je genen af.
:Y

Mijn moeder van 46 wordt soms jonger geschat dan ik :P
pi_205400502
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Jong nog. Je komt wel volwassen over in elk geval.
It’a a trap :+


:P
pi_205400513
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:46 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
:Y

Mijn moeder van 46 wordt soms jonger geschat dan ik :P
Aziatisch toch?



:P
pi_205400522
Geen idee hoe oud men mij schat tegenwoordig. Vast jonger.
pi_205400538
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:49 schreef Faxie het volgende:

[..]
Aziatisch toch?

[ afbeelding ]

:P
Klopt, alleen ze leeft daarnaast ook erg gezond en beweegt veel. Betwijfel sterk dat het ooit zo ver kan komen, maar je weet het uiteraard nooit.
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:52:58 #90
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205400547
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:46 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
:Y

Mijn moeder van 46 wordt soms jonger geschat dan ik :P
Is ze single? :D

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:45 schreef Revac het volgende:

[..]
[..]
Niks mis mee toch :D
Ik werd vorige week ook 10 jaar jonger geschat, prima :P
Helemaal prima ja.

Zie het op tinder ook wel. Vrouwen van 25
Die lijken 45 en vrouwen van 40 die lijken 28 bijv. :P
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205400555
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:52 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Is ze single? :D
[..]
Helemaal prima ja.

Zie het op tinder ook wel. Vrouwen van 25
Die lijken 45 en vrouwen van 40 die lijken 28 bijv. :P
Het laatste is verdacht :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205400573
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:52 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Is ze single? :D
Ja, maar ze staat echt niet open voor een nieuwe man :P

Heel misschien over 10 jaar zei ze. Ze verheugt echter eerder op kleinkinderen waarmee ze bezig kan zijn :+

Ze heeft maar 1 man sinds haar 19e gehad waarmee ze 20 jaar getrouwd was. Sindsdien en daarvoor nooit iemand anders gehad.
  woensdag 20 juli 2022 @ 15:00:12 #93
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205400615
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:56 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja, maar ze staat echt niet open voor een nieuwe man :P

Heel misschien over 10 jaar zei ze. Ze verheugt echter eerder op kleinkinderen waarmee ze bezig kan zijn :+

Ze heeft maar 1 man sinds haar 19e gehad waarmee ze 20 jaar getrouwd was. Sindsdien en daarvoor nooit iemand anders gehad.

Dus je moet aan de bak zo te zien :D voor kleinkinderen.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:54 schreef Godshand het volgende:

[..]
Het laatste is verdacht :P
Ja maar je hebt ze zeker wel :p
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205400677
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:00 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Dus je moet aan de bak zo te zien :D voor kleinkinderen.
Nou inderdaad _O-
pi_205400678
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Naja alleen maar beter. Je hebt verder ook lol toch zonder al dat?
Oh zeker wel, extravert als wat :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205400684
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:07 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nou inderdaad _O-
Als je wilt oefenen... O-)
  woensdag 20 juli 2022 @ 15:11:30 #97
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205400703
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Oh zeker wel, extravert als wat :D
Dat scheelt een heleboel :D

quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:07 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nou inderdaad _O-
Als je er leuk uit ziet wil ik wel helpen :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 20 juli 2022 @ 15:11:52 #98
497658 Revac
Fka womanly
pi_205400707
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:52 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Is ze single? :D
[..]
Helemaal prima ja.

Zie het op tinder ook wel. Vrouwen van 25
Die lijken 45 en vrouwen van 40 die lijken 28 bijv. :P
Tja kunnen ook nog instagram filters zijn :P
Valt mij al op met mijn eigen telefoon zonder toegevoegde filters of wat dan ook lijkt het al wel of die het zelf filtert waardoor de foto er beter uitziet ofzo.
pi_205400715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Dat scheelt een heleboel :D
[..]
Als je er leuk uit ziet wil ik wel helpen :)
Trek (huehuehue) maar een nummertje :6
  woensdag 20 juli 2022 @ 15:12:41 #100
497658 Revac
Fka womanly
pi_205400718
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:09 schreef Faxie het volgende:

[..]
Als je wilt oefenen... O-)
:')
pi_205400724
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:11 schreef Revac het volgende:

[..]
Tja kunnen ook nog instagram filters zijn :P
Valt mij al op met mijn eigen telefoon zonder toegevoegde filters of wat dan ook lijkt het al wel of die het zelf filtert waardoor de foto er beter uitziet ofzo.
Kan zo'n automatisch soften filter zijn. Mijne doet dat ook, maar staat standaard uit.
pi_205400731
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:12 schreef Revac het volgende:

[..]
:')
Tja jij wilt niet :{w
  woensdag 20 juli 2022 @ 15:15:00 #103
497658 Revac
Fka womanly
pi_205400753
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:13 schreef Faxie het volgende:

[..]
Tja jij wilt niet :{w
Ik wacht al eeuwen op dat huwelijksaanzoek :O :P
pi_205400767
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:15 schreef Revac het volgende:

[..]
Ik wacht al eeuwen op dat huwelijksaanzoek :O :P
Trouwen vind ik eng ;(
  woensdag 20 juli 2022 @ 15:26:41 #105
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205400895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:11 schreef Revac het volgende:

[..]
Tja kunnen ook nog instagram filters zijn :P
Valt mij al op met mijn eigen telefoon zonder toegevoegde filters of wat dan ook lijkt het al wel of die het zelf filtert waardoor de foto er beter uitziet ofzo.
Kan ook. Ik gebruik nooit filters zelf.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 20 juli 2022 @ 15:27:18 #106
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205400902
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:12 schreef Faxie het volgende:

[..]
Trek (huehuehue) maar een nummertje :6
Noem je haar nou easy to get? :o
Walgelijk
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205400906
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:15 schreef Revac het volgende:

[..]
Ik wacht al eeuwen op dat huwelijksaanzoek :O :P
Even de ring bij elkaar sparen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205400993
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Noem je haar nou easy to get? :o
Walgelijk
Nee, ik was eerst :6
  woensdag 20 juli 2022 @ 15:35:58 #109
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205401029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:33 schreef Faxie het volgende:

[..]
Nee, ik was eerst :6
Als je zo met alle vrouwen omgaat dan komt het nooit goed natuurlijk he
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205401059
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Als je zo met alle vrouwen omgaat dan komt het nooit goed natuurlijk he
Zo ga ik met voorkruipers om :6
  woensdag 20 juli 2022 @ 15:42:01 #111
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205401095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:38 schreef Faxie het volgende:

[..]
Zo ga ik met voorkruipers om :6
Ach man wij zijn beide oud. Medusa kan wel beter krijgen :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205401203
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ach man wij zijn beide oud. Medusa kan wel beter krijgen :D
True ;(
  woensdag 20 juli 2022 @ 18:05:09 #113
497658 Revac
Fka womanly
pi_205402997
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Even de ring bij elkaar sparen.
Nee niet nodig. Ik wil niet trouwen met Faxie.
pi_205403255
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 18:05 schreef Revac het volgende:

[..]
Nee niet nodig. Ik wil niet trouwen met Faxie.
Ohw ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 20 juli 2022 @ 19:28:27 #115
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_205404076
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ben ook weer aan het daten na relatie van 10 jaar.
Wel raar allemaal weer maar ook wel grappig.

Had ook contact met een vrouw en die gaf heel netjes aan op date te zijn geweest met iemand en daar even op wou focussen. Zag haar een week daarna in de stad met uitgaan op een terras met die vent en ze zag er niet heel vrolijk uit en keek heel verbaast toen ze mij zag :')
Ah balen man ;( :*

Ja ik leef ook nog :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 20 juli 2022 @ 20:08:11 #116
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205404560
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juli 2022 19:28 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Ah balen man ;( :*

Ja ik leef ook nog :)
Ja fucked up.

Ben je ook aan het daten?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 20 juli 2022 @ 20:16:05 #117
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_205404637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 20:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ja fucked up.

Ben je ook aan het daten?
Nog niet actief, maar heb wel weer Tinder geïnstalleerd.

De meiden uit mijn klas hebben me opgegeven voor First Dates :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_205405261
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 20:16 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Nog niet actief, maar heb wel weer Tinder geïnstalleerd.

De meiden uit mijn klas hebben me opgegeven voor First Dates :')
Dat wordt wat :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 20 juli 2022 @ 21:19:47 #119
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205405513
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 20:16 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Nog niet actief, maar heb wel weer Tinder geïnstalleerd.

De meiden uit mijn klas hebben me opgegeven voor First Dates :')
Ben je ook al uitgenodigd voor de opnames? Deel je hier dan ook even wanneer de uitzending is? :D

Ik zag net een voorstukje voor Renze vanavond, waar het gaat over 10 jaar Tinder, de voor- en nadelen, ik ben benieuwd...
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  woensdag 20 juli 2022 @ 21:28:20 #120
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205405644
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 20:16 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Nog niet actief, maar heb wel weer Tinder geïnstalleerd.

De meiden uit mijn klas hebben me opgegeven voor First Dates :')
Oh echt? Haha ben heel benieuwd dan :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205405682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
L
Eigenlijk altijd na werk. In het weekend sochtends.
Zodra je dat een week hebt gedaan zit het gewoon in je systeem. Althans dat heb ik.
Skip je ook weleens een dagje en je sociaal leven dan? Lukt dat met combineren of gewoon weinig vrienden?
pi_205405721
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ach man wij zijn beide oud. Medusa kan wel beter krijgen :D
Het zou nooit (gezond) klikken op mentaal vlak met zo’n groot leeftijdsverschil.
  woensdag 20 juli 2022 @ 21:38:21 #123
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205405832
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 21:32 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Het zou nooit (gezond) klikken op mentaal vlak met zo’n groot leeftijdsverschil.

Denk ik persoonlijk ook al zijn al mijn exen een stuk jonger dan ik. Laatste 8 jaar.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 21:30 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Skip je ook weleens een dagje en je sociaal leven dan? Lukt dat met combineren of gewoon weinig vrienden?
Jup dinsdag en zaterdag niet sporten.
Sociaal leven nog genoeg tijd voor hele weekend.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205405956
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 18:05 schreef Revac het volgende:

[..]
Nee niet nodig. Ik wil niet trouwen met Faxie.
:'(
pi_205405960
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:09 schreef Faxie het volgende:

[..]
Als je wilt oefenen... O-)
Ik vind dit soort opmerkingen dus echt ongemakkelijk. Ik hoop echt dat mensen met dit soort opmerkingen een beetje zitten te trollen hier en niet serieus erover zijn.

Maar het is wel viezig om zo tegen iemand te praten of het te proberen met iemand die zoveel jaar jonger is :{
pi_205405997
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 21:47 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik vind dit soort opmerkingen dus echt ongemakkelijk. Ik hoop echt dat mensen met dit soort opmerkingen een beetje zitten te trollen hier en niet serieus erover zijn.
Pff jeetje, welkom op Fok :')
  woensdag 20 juli 2022 @ 21:54:44 #127
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205406052
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 21:47 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik vind dit soort opmerkingen dus echt ongemakkelijk. Ik hoop echt dat mensen met dit soort opmerkingen een beetje zitten te trollen hier en niet serieus erover zijn.

Maar het is wel viezig om zo tegen iemand te praten of het te proberen met iemand die zoveel jaar jonger is :{
Ik zou er niet al te veel mee zitten. Is gewoon getroll. Dit is fok ;)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 21:54:45 #128
441859 crew  Lenny77
pi_205406053
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:43 schreef Nine. het volgende:

[..]
Geen last van. Hangt vooral van je genen af.
Dit *O*

Voor de rest nog iemand iets leuks op date gebied gedaan?
Of iets in de planning?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 20 juli 2022 @ 22:07:57 #129
497658 Revac
Fka womanly
pi_205406215
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 21:47 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik vind dit soort opmerkingen dus echt ongemakkelijk. Ik hoop echt dat mensen met dit soort opmerkingen een beetje zitten te trollen hier en niet serieus erover zijn.

Maar het is wel viezig om zo tegen iemand te praten of het te proberen met iemand die zoveel jaar jonger is :{
Ben het met je eens hoor. Vind het ook een beetje apart. Zelfs al is het getroll.
pi_205406305
Dit is het datingtopic hè mensen.....lezen jullie nog even de OP?? :)
pi_205407346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 21:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik zou er niet al te veel mee zitten. Is gewoon getroll. Dit is fok ;)
Toppie!
pi_205407351
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juli 2022 22:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dit is het datingtopic hè mensen.....lezen jullie nog even de OP?? :)
Klopt, excuus!
pi_205408219
Een vriend vertelde me een keer dat ie op date was geweest met een studente psychologie. Ze gingen wat drinken en daarna een activiteit (weet even niet meer wat).

Aan het einde van de date kreeg hij een hele evaluatie over zijn houding en gedrag :')

Hij zei nog dat het een date was en geen afstudeerproject :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205408374
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 07:29 schreef El_Thijs het volgende:
Een vriend vertelde me een keer dat ie op date was geweest met een studente psychologie. Ze gingen wat drinken en daarna een activiteit (weet even niet meer wat).

Aan het einde van de date kreeg hij een hele evaluatie over zijn houding en gedrag :')

Hij zei nog dat het een date was en geen afstudeerproject :')
Pretstudies :')
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:26:39 #135
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205408837
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 21:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit *O*

Voor de rest nog iemand iets leuks op date gebied gedaan?
Of iets in de planning?
Zeker, wel pas na mijn vakantie dus hoop niet dat ze dan al iemand anders tegen het lijf is gelopen O-)

het enige nadeel is is dat ze mijn ex kent.... ik ken haar nog niet trouwens (allen van horen)
  Tettenkoning donderdag 21 juli 2022 @ 09:39:17 #136
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205408908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 07:29 schreef El_Thijs het volgende:
Een vriend vertelde me een keer dat ie op date was geweest met een studente psychologie. Ze gingen wat drinken en daarna een activiteit (weet even niet meer wat).

Aan het einde van de date kreeg hij een hele evaluatie over zijn houding en gedrag :')

Hij zei nog dat het een date was en geen afstudeerproject :')
Ironisch genoeg kampen de meeste mensen die 'iets' met psychologie of 'social work' doen zélf met mentale problemen :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:50:56 #137
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205408985
Ik zat op aanraden van een vriend eens op Lexa te kijken maar daar zitten volgens mij wel echt alle maatschappelijke rejects of het ligt aan mij maar damn.... wat een verschil met bijv. Tinder :'(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:51:38 #138
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205408991
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zat op aanraden van een vriend eens op Lexa te kijken maar daar zitten volgens mij wel echt alle maatschappelijke rejects of het ligt aan mij maar damn.... wat een verschil met bijv. Tinder :'(
Ga maar eens op Badoo dan
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:51:54 #139
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205408993
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:51 schreef ericosman het volgende:

[..]
Ga maar eens op Badoo dan
Is dat erger of beter? :P
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:52:50 #140
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205408997
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Is dat erger of beter? :P
Wat is heb gezien zijn dat de rejects van de rejects ;(
  Tettenkoning donderdag 21 juli 2022 @ 10:28:22 #141
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205409188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
Is dat erger of beter? :P
Tokkie heaven. Althans dat was vroeger wel zo.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205409370
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:28 schreef Nine. het volgende:

[..]
Tokkie heaven. Althans dat was vroeger wel zo.
Prima chicks daar hoor.

Hun wensen zijn niet zo moeilijk:
Op zn tijd pik, af en toe uit eten genomen worden, voldoende hoeveelheden wijn (uber tokkie baco), snel 2 kids, een hond en een 3 zitsbank. Plus een man die haar het volgen van juice kanalen en GTST gunt en niet over gaat zeiken.
Laat verhalen over de ex van Borsato gewoon het ene oor in en andere oor uit gaan, houd je sixpack in orde, klap een Schültje, geef haar een XTC en daarna een beurt dat ze 3 dagen moeilijk loopt en ze is tevreden.

Literatuur lezen en filosoferen of God bestaat doe je maar op je werk of met je vrienden ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:06:02 #143
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_205409460
Vandaag staat een date met een wijf uit Nicaragua op de planning. Via Tinder opgedoken, ik hoop op een mooie wip en dan snel naar huis ^O^
Beati pauperes spiritu
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:06:42 #144
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_205409464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Is dat erger of beter? :P
Badoo is het afvoerputje van wijven en Tinder wordt al net zo. Ik raad Bumble aan, nog best mooie en verzorgde wijven
Beati pauperes spiritu
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 11:16:14 #145
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_205409536
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:06 schreef Academicus het volgende:
Vandaag staat een date met een wijf uit Nicaragua op de planning. Via Tinder opgedoken, ik hoop op een mooie wip en dan snel naar huis ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:06 schreef Academicus het volgende:

[..]
Badoo is het afvoerputje van wijven en Tinder wordt al net zo. Ik raad Bumble aan, nog best mooie en verzorgde wijven
Ik hoop zo dat dit gewoon een act is.
Wat is er nou zo moeilijk aan om een beetje respect te tonen en gewoon het woord 'vrouw' te gebruiken?
pi_205409546
quote:
3s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:16 schreef Armani XL het volgende:

[..]
[..]
Ik hoop zo dat dit gewoon een act is.
Wat is er nou zo moeilijk aan om een beetje respect te tonen en gewoon het woord 'vrouw' te gebruiken?
Dat noemen we de frustratie van een incel.
pi_205409554
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 20:16 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Nog niet actief, maar heb wel weer Tinder geïnstalleerd.

De meiden uit mijn klas hebben me opgegeven voor First Dates :')
Snap echt niet hoe jij nog single bent met jouw knappe kop (nohommo) en toffe karakter ( behalve tegen brummetje, creep :6 ) maar ben benieuwd _O-
pi_205409559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:18 schreef rival het volgende:

[..]
Dat noemen we de frustratie van een incel.
Hopelijk niet de nieuwe Elliot Rodger.
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:22:42 #149
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_205409600
quote:
3s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:16 schreef Armani XL het volgende:

[..]
[..]
Ik hoop zo dat dit gewoon een act is.
Wat is er nou zo moeilijk aan om een beetje respect te tonen en gewoon het woord 'vrouw' te gebruiken?
Man man man, dit is nou piepen om niks. Als ik 'lekker wijf' zou gebruiken zou er niks aan de hand zijn :')

Man up, we zijn niet van suiker
Beati pauperes spiritu
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:22:59 #150
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205409607
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:18 schreef Oriente het volgende:

[..]
Snap echt niet hoe jij nog single bent met jouw knappe kop (nohommo) en toffe karakter ( behalve tegen brummetje, creep :6 ) maar ben benieuwd _O-
Snap ik ook echt niet :o

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:06 schreef Academicus het volgende:

[..]
Badoo is het afvoerputje van wijven en Tinder wordt al net zo. Ik raad Bumble aan, nog best mooie en verzorgde wijven
Ah oke ben benieuwd.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:52 schreef ericosman het volgende:

[..]
Wat is heb gezien zijn dat de rejects van de rejects ;(
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:28 schreef Nine. het volgende:

[..]
Tokkie heaven. Althans dat was vroeger wel zo.
Heb even gekeken. Alleen maar vrouwen met kinderen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205409679
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Snap ik ook echt niet :o
[..]
Ah oke ben benieuwd.
[..]
[..]
Heb even gekeken. Alleen maar vrouwen met kinderen :')
Badoo mijden als de pest. Bumble, evt Happn kun je dan beter proberen.
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 11:31:32 #152
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_205409703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:28 schreef Oriente het volgende:

[..]
Badoo mijden als de pest. Bumble, evt Happn kun je dan beter proberen.
Ik heb anders mijn huidige partner ontmoet via Badoo en inmiddels wonen we twee manden samen.
Niet alles is slecht ;)
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 11:32:42 #153
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_205409716
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:22 schreef Academicus het volgende:

[..]
Man man man, dit is nou piepen om niks. Als ik 'lekker wijf' zou gebruiken zou er niks aan de hand zijn :')

Man up, we zijn niet van suiker
Dat heeft niets met suiker te maken maar gewoon respect.
Maar goed, ik merk al dat dit zinloos is.
pi_205409735
Als ik het zo hoor van jullie denk ik daarom oprecht dat het makkelijker is om een vrouw of man “in het wild” te fixen, omdat er dan niet enkel vleeskeurig is en de vrouw eerder je “karakter” ziet en ervaart..

Is het dan niet verstandiger om meer naar buiten te durven gaan naar sociale gelegenheden in plaats van op de apps?

Ik denk dat dit veel eerder succes geeft uiteindelijk.
pi_205409789
quote:
3s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:31 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Ik heb anders mijn huidige partner ontmoet via Badoo en inmiddels wonen we twee manden samen.
Niet alles is slecht ;)
Good for you :) uiteraard zitten er ook goeie tussen ja.
  Tettenkoning donderdag 21 juli 2022 @ 11:47:10 #156
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205409879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
Heb even gekeken. Alleen maar vrouwen met kinderen :')
"Me allesies komuh op de eerste plaats" :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:54:35 #157
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205409955
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:47 schreef Nine. het volgende:

[..]
"Me allesies komuh op de eerste plaats" :')
Gavverdamme :r :')

quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:34 schreef Medusa666 het volgende:
Als ik het zo hoor van jullie denk ik daarom oprecht dat het makkelijker is om een vrouw of man “in het wild” te fixen, omdat er dan niet enkel vleeskeurig is en de vrouw eerder je “karakter” ziet en ervaart..

Is het dan niet verstandiger om meer naar buiten te durven gaan naar sociale gelegenheden in plaats van op de apps?

Ik denk dat dit veel eerder succes geeft uiteindelijk.
Dat is wel wat ik het liefst wil. Sociaal probleem is al mijn vrienden hebben gezinnen inmiddels dus weinig tijd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 21 juli 2022 @ 12:44:03 #158
497658 Revac
Fka womanly
pi_205410426
De mannen op badoo zijn ook niet om over naar huis te schrijven. :P Een keer iemand daar gesproken die wel leuk kon praten, die was net uit een langdurige relatie en nieuw op de apps.
  donderdag 21 juli 2022 @ 12:56:03 #159
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205410529
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 12:44 schreef Revac het volgende:
De mannen op badoo zijn ook niet om over naar huis te schrijven. :P Een keer iemand daar gesproken die wel leuk kon praten, die was net uit een langdurige relatie en nieuw op de apps.
Dat geloof ik best. Ben dat nu ook maar ik weiger om te betalen voor Tinder enzo.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205410950
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:34 schreef Medusa666 het volgende:
Als ik het zo hoor van jullie denk ik daarom oprecht dat het makkelijker is om een vrouw of man “in het wild” te fixen, omdat er dan niet enkel vleeskeurig is en de vrouw eerder je “karakter” ziet en ervaart..

Is het dan niet verstandiger om meer naar buiten te durven gaan naar sociale gelegenheden in plaats van op de apps?

Ik denk dat dit veel eerder succes geeft uiteindelijk.
Volgens mij is statistisch wel aangetoond dat het aantal mensen dat via apps een relatie vindt elk jaar stijgt. Dus dat is prima. En ik denk dat het percentage vanaf 25 jaar inmiddels nog veel hoger ligt, wellicht zelfs wel meer dan 50 procent.

Het werd eerder in het topic al benoemd: Op de middelbare school of in je studietijd zie je vaak al dat mensen relaties krijgen in het dagelijks leven, daarna wordt het veel ingewikkelder. Het aantal nieuwe mensen (afgezien van collega's) dat je ontmoet is relatief klein en steeds meer mensen zijn bezet. Dus dan bieden die apps voor veel mensen een enorme uitkomst.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205411778
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:34 schreef Medusa666 het volgende:
Als ik het zo hoor van jullie denk ik daarom oprecht dat het makkelijker is om een vrouw of man “in het wild” te fixen, omdat er dan niet enkel vleeskeurig is en de vrouw eerder je “karakter” ziet en ervaart..

Is het dan niet verstandiger om meer naar buiten te durven gaan naar sociale gelegenheden in plaats van op de apps?

Ik denk dat dit veel eerder succes geeft uiteindelijk.
Eens. Al zal het per persoon ongetwijfeld verschillen.Maar persoonlijk vind ik dit wel. Je ziet elkaar, ruikt elkaar en merkt snel of je een connectie hebt of niet. Hoef je niet eerst te swipen, eindeloos te appen en een datum voor een date te zoeken om er dan achter te komen of het wel pf niet iets is. Voor mijn gevoel is het via de apps wat geforceerder. En ben je (lees: ik) zelf ook wat lakser met reageren en daadwerkelijk te gaan daten. En daarom via het eggie makkelijker.

Mocht je sociaal minder sterk zijn kan een app wel veiliger zijn en ka ik mij voorstellen dat dit beter voor je werkt. Lekker doen waar je je zelf goed bij voelt in ieder geval ;)

Momenteel ben ik iig alweer een tijdje helemaal klaar met de apps. En in het wild gaat het me weer goed af. Veel leuker ook, mi. Dus.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_205411872
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 12:56 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Dat geloof ik best. Ben dat nu ook maar ik weiger om te betalen voor Tinder enzo.
Betalen voor datingsites vind ik ook een stap te ver. Al wordt dan wel het kaf van het koren gescheiden in veel gevallen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 21 juli 2022 @ 15:01:01 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205412099
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:34 schreef Medusa666 het volgende:
Als ik het zo hoor van jullie denk ik daarom oprecht dat het makkelijker is om een vrouw of man “in het wild” te fixen, omdat er dan niet enkel vleeskeurig is en de vrouw eerder je “karakter” ziet en ervaart..

Is het dan niet verstandiger om meer naar buiten te durven gaan naar sociale gelegenheden in plaats van op de apps?

Ik denk dat dit veel eerder succes geeft uiteindelijk.
Het een hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten. Het is niet zo dat als je op apps actief bent, je je ineens moet gaan opsluiten in je huis en nooit meer naar buiten moet gaan. Of dat wanneer je veel naar sociale gelegenheden gaat, je niet meer op apps mag zitten.

Een datingapp vergroot vooral je vijver, want je komt heel veel mensen tegen die je anders niet tegen zou komen. En dat is zeker voor wat oudere mensen nuttig.

Het is vooral zo dat een date die je in een real life situatie scoort een grotere kans van slagen heeft dan een date die je op een app scoort. Op een app heb je die persoon voor de date immers nooit gezien dus je hebt geen volledig beeld van zo iemand en je weet niet of het in het echt ook nog zo klikt. En dat weet je bij een date met iemand die je al ontmoet hebt wel, anders was die date er niet gekomen.

Maar gezien je beide kan doen is het een onzinkeuze.
pi_205412159
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het een hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten. Het is niet zo dat als je op apps actief bent, je je ineens moet gaan opsluiten in je huis en nooit meer naar buiten moet gaan. Of dat wanneer je veel naar sociale gelegenheden gaat, je niet meer op apps mag zitten.

Een datingapp vergroot vooral je vijver, want je komt heel veel mensen tegen die je anders niet tegen zou komen. En dat is zeker voor wat oudere mensen nuttig.

Het is vooral zo dat een date die je in een real life situatie scoort een grotere kans van slagen heeft dan een date die je op een app scoort. Op een app heb je die persoon voor de date immers nooit gezien dus je hebt geen volledig beeld van zo iemand en je weet niet of het in het echt ook nog zo klikt. En dat weet je bij een date met iemand die je al ontmoet hebt wel, anders was die date er niet gekomen.

Maar gezien je beide kan doen is het een onzinkeuze.
Juist. En daarom is het in potentie ook gewoon hartstikke succesvol alleen hebben veel mensen volgens mij vaak nog niet door dat je echt wel iemand kunt vinden via die apps en geven ze snel op. Met de juist volharding en de juiste tijd erin gestopt is een datingapp echter dé moderne manier om iemand te vinden. Na elke afwijzing volgt weer een nieuwe kans.

Hoor in mijn omgeving vaak "ja die vrouwen reageren niet dus ik ben er weer mee gestopt". Maar de echte doorzetters gaan gewoon door tot ze iemand tegenkomen die wel uitgebreid reageert. En als die weer stopt met reageren gaan ze weer door naar iemand die wel reageert.

Voor vrouwen is het overigens al helemaal een goudmijn.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 21 juli 2022 @ 15:38:21 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205412526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Juist. En daarom is het in potentie ook gewoon hartstikke succesvol alleen hebben veel mensen volgens mij vaak nog niet door dat je echt wel iemand kunt vinden via die apps en geven ze snel op. Met de juist volharding en de juiste tijd erin gestopt is een datingapp echter dé moderne manier om iemand te vinden. Na elke afwijzing volgt weer een nieuwe kans.

Hoor in mijn omgeving vaak "ja die vrouwen reageren niet dus ik ben er weer mee gestopt". Maar de echte doorzetters gaan gewoon door tot ze iemand tegenkomen die wel uitgebreid reageert. En als die weer stopt met reageren gaan ze weer door naar iemand die wel reageert.

Voor vrouwen is het overigens al helemaal een goudmijn.
Het is ook een kwestie van leren van je fouten. Dat online daten heeft een hele hoop ongeschreven regels en er zijn ook diverse truukjes om interesse te wekken of om een positieve indruk achter te laten. Die moet je een beetje leren beheersen. In het begin was ik ook al blij als een vrouw uberhaupt reageerde. Maar na enkele maanden moest ik echt de rem erop gooien omdat het aantal datemogelijkheden mijn vrije tijd en financien oversteeg. Gewoon door stees te kijken naar wat werkt en wat niet werkt, en fouten nooit 2x te maken.

Veel van die gasten komen ook met verhalen: "Je ik heb 100x een berichtje gestuurd en niemand reageert, datingsites werken niet". Ja als je iedere keer hetzelfde slechte berichtje met een slecht profiel stuurt dan gaat het iedere keer opnieuw mis en kun je nog wel 1000 berichten zonder succes sturen.

Dus ja bij iedere mislukking iedere keer bij jezelf nadenken wat je beter had kunnen doen. Soms is dat antwoord "niets" en dat matchte het gewoon niet. Maar soms is het antwoord ook dat je het echt zelf verpest hebt door een foute indruk achter te laten.
pi_205412785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is ook een kwestie van leren van je fouten. Dat online daten heeft een hele hoop ongeschreven regels en er zijn ook diverse truukjes om interesse te wekken of om een positieve indruk achter te laten. Die moet je een beetje leren beheersen. In het begin was ik ook al blij als een vrouw uberhaupt reageerde. Maar na enkele maanden moest ik echt de rem erop gooien omdat het aantal datemogelijkheden mijn vrije tijd en financien oversteeg. Gewoon door stees te kijken naar wat werkt en wat niet werkt, en fouten nooit 2x te maken.

Veel van die gasten komen ook met verhalen: "Je ik heb 100x een berichtje gestuurd en niemand reageert, datingsites werken niet". Ja als je iedere keer hetzelfde slechte berichtje met een slecht profiel stuurt dan gaat het iedere keer opnieuw mis en kun je nog wel 1000 berichten zonder succes sturen.

Dus ja bij iedere mislukking iedere keer bij jezelf nadenken wat je beter had kunnen doen. Soms is dat antwoord "niets" en dat matchte het gewoon niet. Maar soms is het antwoord ook dat je het echt zelf verpest hebt door een foute indruk achter te laten.
Exact. Zo werkt het inderdaad. Als je een redelijk aantal matches hebt dan is het eigenlijk vrijwel onmogelijk dat daar nooit een vrouw op gaat reageren. Natuurlijk zit er altijd een bepaald percentage tussen dat weinig met die apps doet maar als je 50 matches hebt dan kun je er echt wel 15 of 20 aan het praten krijgen.

En inderdaad is het ook een kwestie van ervaring.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 21 juli 2022 @ 16:05:33 #167
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205412809
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 16:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Exact. Zo werkt het inderdaad. Als je een redelijk aantal matches hebt dan is het eigenlijk vrijwel onmogelijk dat daar nooit een vrouw op gaat reageren. Natuurlijk zit er altijd een bepaald percentage tussen dat weinig met die apps doet maar als je 50 matches hebt dan kun je er echt wel 15 of 20 aan het praten krijgen.

En inderdaad is het ook een kwestie van ervaring.
Ja en je kan ook nooit door iedere vrouw aantrekkelijk gevonden worden en ook niet met iedereen een klik krijgen.

Maar als je werkelijk helemaal nooit een date scoort dan ligt dat niet aan vrouwen of datingsites.
pi_205412826
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 16:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja en je kan ook nooit door iedere vrouw aantrekkelijk gevonden worden en ook niet met iedereen een klik krijgen.

Maar als je werkelijk helemaal nooit een date scoort dan ligt dat niet aan vrouwen of datingsites.
Nouja er bestaan natuurlijk nog steeds wel mannen die zo onaantrekkelijk zijn dat vrijwel geen vrouw ze een like geeft.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 21 juli 2022 @ 16:24:16 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205413074
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 16:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nouja er bestaan natuurlijk nog steeds wel mannen die zo onaantrekkelijk zijn dat vrijwel geen vrouw ze een like geeft.
Dta is zo maar er zijn maar heel weinig mensen die zo hopeloos lelijk zijn.
pi_205417364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het een hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten. Het is niet zo dat als je op apps actief bent, je je ineens moet gaan opsluiten in je huis en nooit meer naar buiten moet gaan. Of dat wanneer je veel naar sociale gelegenheden gaat, je niet meer op apps mag zitten.

Een datingapp vergroot vooral je vijver, want je komt heel veel mensen tegen die je anders niet tegen zou komen. En dat is zeker voor wat oudere mensen nuttig.

Het is vooral zo dat een date die je in een real life situatie scoort een grotere kans van slagen heeft dan een date die je op een app scoort. Op een app heb je die persoon voor de date immers nooit gezien dus je hebt geen volledig beeld van zo iemand en je weet niet of het in het echt ook nog zo klikt. En dat weet je bij een date met iemand die je al ontmoet hebt wel, anders was die date er niet gekomen.

Maar gezien je beide kan doen is het een onzinkeuze.
Ik begrijp wat je bedoeld, maar ik denk dat men voornamelijk uiteindelijk op één plek focust wat menselijk is.

Dan kun je net zo goed één plek uitkiezen waar de grootste kans van slagen is en dat is in het echt :) Maar dat is mijn mening.
pi_205417474
Ik ken trouwens via via een man en hij zag mij blijkbaar wel zitten op een feest.. hij is alleen 11 jaar ouder dan ik.

Ik heb hem ook gezien op een feest en ik vond hem best erg knap. Hij zag er ook eerder uit als 26/27 en als hij die leeftijd had twijfelde ik niet om met hem te praten.

Wat vinden jullie van zo’n groot leeftijdsverschil? Ik hanteerde normaal gesproken de grens niet ouder dan 30. Maar hij is 34.
pi_205417536
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 21:49 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ken trouwens via via een man en hij zag mij blijkbaar wel zitten op een feest.. hij is alleen 11 jaar ouder dan ik.

Ik heb hem ook gezien op een feest en ik vond hem best erg knap. Hij zag er ook eerder uit als 26/27 en als hij die leeftijd had twijfelde ik niet om met hem te praten.

Wat vinden jullie van zo’n groot leeftijdsverschil? Ik hanteerde normaal gesproken de grens niet ouder dan 30. Maar hij is 34.
Wat doet het er toe wat wij vinden?

Er zijn mensen bij elkaar met 20 jaar tijd verschil en die geven een dikke vinger naar de rest van de wereld.

Voordeel voor jou: ze gaan eerder dood, heb je eerder je erfenis ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 21 juli 2022 @ 22:12:46 #173
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205417754
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 21:49 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ken trouwens via via een man en hij zag mij blijkbaar wel zitten op een feest.. hij is alleen 11 jaar ouder dan ik.

Ik heb hem ook gezien op een feest en ik vond hem best erg knap. Hij zag er ook eerder uit als 26/27 en als hij die leeftijd had twijfelde ik niet om met hem te praten.

Wat vinden jullie van zo’n groot leeftijdsverschil? Ik hanteerde normaal gesproken de grens niet ouder dan 30. Maar hij is 34.
Dit is het datingtopic, dus ik adviseer om gewoon eens met hem op date te gaan :)
Ik heb rond mijn 20ste zelf ook een paar jaar een relatie gehad met een man die bijna 11 jaar ouder was. Merk je niets van ;) het gaat erom dat je een beetje hetzelfde in het leven staat, als jij nog wil feesten en hij wil settelen, ga je het natuurlijk wel merken.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205417892
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 21:55 schreef Godshand het volgende:

[..]
Wat doet het er toe wat wij vinden?

Er zijn mensen bij elkaar met 20 jaar tijd verschil en die geven een dikke vinger naar de rest van de wereld.

Voordeel voor jou: ze gaan eerder dood, heb je eerder je erfenis ^O^
Ja ik weet niet, ik ben best bang om door hem niet echt serieus genomen te worden en dat de relatie niet gelijkwaardig zal zijn.

Misschien ook dat hij mij eerder kan manipuleren ofzo.

Zo zonde, want hij heeft wel een leuke baan, wilt een huis kopen en hij is wel echt knap.

Alleen ik kom uit een bepaalde cultuur en dan moet je wel zeg maar binnen een jaar trouwen met hem. Dat is een beetje waarom ik voorzichtig wel ben.. in combinatie met zijn leeftijd.
pi_205417902
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dit is het datingtopic, dus ik adviseer om gewoon eens met hem op date te gaan :)
Ik heb rond mijn 20ste zelf ook een paar jaar een relatie gehad met een man die bijna 11 jaar ouder was. Merk je niets van ;) het gaat erom dat je een beetje hetzelfde in het leven staat, als jij nog wil feesten en hij wil settelen, ga je het natuurlijk wel merken.
Ik heb ook een relatie gehad met iemand die 8 jaar ouder was en hij zei later dat hij mij toch niet serieus kon nemen en mij kinderachtiger vond dan gedacht :')
pi_205417922
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 22:25 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja ik weet niet, ik ben best bang om door hem niet echt serieus genomen te worden en dat de relatie niet gelijkwaardig zal zijn.

Misschien ook dat hij mij eerder kan manipuleren ofzo.

Zo zonde, want hij heeft wel een leuke baan, wilt een huis kopen en hij is wel echt knap.

Alleen ik kom uit een bepaalde cultuur en dan moet je wel zeg maar binnen een jaar trouwen met hem. Dat is een beetje waarom ik voorzichtig wel ben.. in combinatie met zijn leeftijd.
Hij is echt al zoveel verder dan jij.....jij bent nog begin 20, nog aan het uitvinden wat je wil met je leven....hij wil zich settelen en een basis voor de toekomst leggen waar jij (met alle respect!) nog zo niet aan toe bent....
pi_205417960
quote:
17s.gif Op donderdag 21 juli 2022 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Hij is echt al zoveel verder dan jij.....jij bent nog begin 20, nog aan het uitvinden wat je wil met je leven....hij wil zich settelen en een basis voor de toekomst leggen waar jij (met alle respect!) nog zo niet aan toe bent....
Waarom denk je dat op basis van mijn posts dat ik daar nog niet aan toe ben als ik vragen mag?
pi_205418019
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 22:34 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Waarom denk je dat op basis van mijn posts dat ik daar nog niet aan toe ben als ik vragen mag?
Omdat je zo jong bent en beschermt woont......niet veroordelend bedoeld hoor, maar hij is duidelijk toe aan een basis leggen....
pi_205418432
quote:
17s.gif Op donderdag 21 juli 2022 22:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Omdat je zo jong bent en beschermt woont......niet veroordelend bedoeld hoor, maar hij is duidelijk toe aan een basis leggen....
Ik begrijp je, maar dan zou je dus denken dat hij eerder geïnteresseerd is in iemand van zijn eigen leeftijd. Maar hij was wel echt in mij geïnteresseerd en op het feest lachtte hij vaak schattig naar mij en probeerde wel oogcontact te maken enzo.

Maar bedankt voor je mening.. het is wel iets om over na te denken :)
  vrijdag 22 juli 2022 @ 00:01:12 #180
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205418816
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 21:42 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik begrijp wat je bedoeld, maar ik denk dat men voornamelijk uiteindelijk op één plek focust wat menselijk is.

Dan kun je net zo goed één plek uitkiezen waar de grootste kans van slagen is en dat is in het echt :) Maar dat is mijn mening.
Nee dat is echt enorme onzin en problemen bedenken waar ze er niet zijn. Je kunt gewoon je leven leiden en leuke sociale dingen doen. En daarnaast ook via een app dates scoren.
pi_205418871
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat is echt enorme onzin en problemen bedenken waar ze er niet zijn. Je kunt gewoon je leven leiden en leuke sociale dingen doen. En daarnaast ook via een app dates scoren.
Ja klopt, maar aangezien er een aantal mensen gefrustreerd zijn dat het op de apps niét lukt, raad ik hen aan om het juist beter te proberen te doen en ervaring met flirten op te doen in real life, omdat men daar minder snel aan vleeskeuring doet.

Ik merk ook bij mezelf dat ik op de apps een stuk kritischer ben op het uiterlijk dan in het echt en dat hebben vast meerderen, omdat je niet meteen de karakter van iemand ziet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Medusa666 op 22-07-2022 00:20:08 ]
pi_205420017
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:06 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja klopt, maar aangezien er een aantal mensen gefrustreerd zijn dat het op de apps niét lukt, raad ik hen aan om het juist beter te proberen te doen en ervaring met flirten op te doen in real life, omdat men daar minder snel aan vleeskeuring doet.

Ik merk ook bij mezelf dat ik op de apps een stuk kritischer ben op het uiterlijk dan in het echt en dat hebben vast meerderen, omdat je niet meteen de karakter van iemand ziet.
Ja, maar jij geeft aan dat de kans nog steeds het grootste is in real life. Dat is denk ik onzin, vanaf je 25ste is de kans het grootste via de apps.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Tettenkoning vrijdag 22 juli 2022 @ 09:21:47 #183
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205420026
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:06 schreef Medusa666 het volgende:
omdat je niet meteen de karakter van iemand ziet.
Dat zie je IRL ook niet.

Tevens is het "het karakter" :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205420076
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:21 schreef Nine. het volgende:

[..]
Dat zie je IRL ook niet.

Tevens is het "het karakter" :+
:’)

Een scherm is niét hetzelfde als IRL

Je ziet toch meteen hoe iemand in interactie is met jou en andere mensen? En dat zie je niet op de app en is wel erg belangrijk.
pi_205420090
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:21 schreef Nine. het volgende:

[..]
Dat zie je IRL ook niet.

Tevens is het "het karakter" :+
Oh oh politie brand

Maar goed
  Tettenkoning vrijdag 22 juli 2022 @ 09:40:34 #186
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205420146
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:32 schreef Medusa666 het volgende:
:’)

Een scherm is niét hetzelfde als IRL
Joh? :P
quote:
Je ziet toch meteen hoe iemand in interactie is met jou en andere mensen?! En dat zie je niet op de app.

Je kan die twee echt niet met elkaar vergelijken _O-
Zeker wel. Hoe iemand's karakter écht is, zie je IRL ook niet meteen. Bovendien heb je op de app ook interactie met de ander, dus ook daar heb je iemand snel genoeg door :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205420211
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:40 schreef Nine. het volgende:
Zeker wel. Hoe iemand's karakter écht is, zie je IRL ook niet meteen. Bovendien heb je op de app ook interactie met de ander, dus ook daar heb je iemand snel genoeg door :P
Ben ik het helemaal niet mee eens.

Ben jij dan ook iemand die verliefd kan worden door het scherm heen/ liefde op eerste gezicht kan ervaren door het scherm?
  Tettenkoning vrijdag 22 juli 2022 @ 09:51:35 #188
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205420233
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef Medusa666 het volgende:
Ben ik het helemaal niet mee eens.

Ben jij dan ook iemand die verliefd kan worden door het scherm heen/ liefde op eerste gezicht kan ervaren door het scherm?
Dat laatste nee, of er écht chemie is merk je pas IRL. Maar dat heeft geen moer met "de karakter" te maken.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205420296
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:51 schreef Nine. het volgende:

[..]
Dat laatste nee, of er écht chemie is merk je pas IRL. Maar dat heeft geen moer met "de karakter" te maken.
Ik heb het dan ook over chemie en dat merk je pas IRL. Dan lijkt het mij verstandiger om meer tijd te investeren in IRL daten in plaats van op de app, want chemie zorgt ervoor dat objectieve schoonheid minder belangrijk wordt óf vervormd wordt voor een persoon.

En dat kan je vaak méteen al merken in het echt in tegenstelling tot die apps.

Ik vind dat je dus zeker niet gefrustreerd hoeft te raken als ze geen matches vinden op de apps. Werk liever aan bepaalde sociale vaardigheden, waardoor je beter kunt flirten e.d. IRL want dat geeft uiteindelijk de meeste en eerdere kans tot succes.

Edit: uitzonderingen daargelaten er ook stellen zijn die wel een relatie hebben gevonden op een datingapp

[ Bericht 6% gewijzigd door Medusa666 op 22-07-2022 10:16:52 ]
  vrijdag 22 juli 2022 @ 10:33:44 #190
497658 Revac
Fka womanly
pi_205420492
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:40 schreef Nine. het volgende:

[..]
Joh? :P
[..]
Zeker wel. Hoe iemand's karakter écht is, zie je IRL ook niet meteen. Bovendien heb je op de app ook interactie met de ander, dus ook daar heb je iemand snel genoeg door :P
In real life kun je iemand veel beter aanvoelen dan op een app.
pi_205420659
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 10:00 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik heb het dan ook over chemie en dat merk je pas IRL. Dan lijkt het mij verstandiger om meer tijd te investeren in IRL daten in plaats van op de app, want chemie zorgt ervoor dat objectieve schoonheid minder belangrijk wordt óf vervormd wordt voor een persoon.

En dat kan je vaak méteen al merken in het echt in tegenstelling tot die apps.

Ik vind dat je dus zeker niet gefrustreerd hoeft te raken als ze geen matches vinden op de apps. Werk liever aan bepaalde sociale vaardigheden, waardoor je beter kunt flirten e.d. IRL want dat geeft uiteindelijk de meeste en eerdere kans tot succes.

Edit: uitzonderingen daargelaten er ook stellen zijn die wel een relatie hebben gevonden op een datingapp
Levende bewijs zit hier :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205420944
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 10:00 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik heb het dan ook over chemie en dat merk je pas IRL. Dan lijkt het mij verstandiger om meer tijd te investeren in IRL daten in plaats van op de app, want chemie zorgt ervoor dat objectieve schoonheid minder belangrijk wordt óf vervormd wordt voor een persoon.

En dat kan je vaak méteen al merken in het echt in tegenstelling tot die apps.

Ik vind dat je dus zeker niet gefrustreerd hoeft te raken als ze geen matches vinden op de apps. Werk liever aan bepaalde sociale vaardigheden, waardoor je beter kunt flirten e.d. IRL want dat geeft uiteindelijk de meeste en eerdere kans tot succes.

Edit: uitzonderingen daargelaten er ook stellen zijn die wel een relatie hebben gevonden op een datingapp
Geen uitzonderingen, grote aantallen inmiddels:

quote:
Meeting online has become the most popular way U.S. couples connect, Stanford sociologist finds
https://news.stanford.edu(...)ay-u-s-couples-meet/
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 22 juli 2022 @ 13:11:30 #193
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_205421710
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:18 schreef Oriente het volgende:

[..]
Snap echt niet hoe jij nog single bent met jouw knappe kop (nohommo) en toffe karakter ( behalve tegen brummetje, creep :6 ) maar ben benieuwd _O-
O+

Brummetje is een soort verlate jeugdzonde :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 14:03:54 #194
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205422204
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 16:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Exact. Zo werkt het inderdaad. Als je een redelijk aantal matches hebt dan is het eigenlijk vrijwel onmogelijk dat daar nooit een vrouw op gaat reageren. Natuurlijk zit er altijd een bepaald percentage tussen dat weinig met die apps doet maar als je 50 matches hebt dan kun je er echt wel 15 of 20 aan het praten krijgen.

En inderdaad is het ook een kwestie van ervaring.
Ik had binnen 4 weken meer dan 10.000 likes, geloof me, dat is ook niet leuk..

Echt veel gedate, mezelf hierdoor leren kennen en vooral wat ik wel en niet wil.. Maar veel mannen zeggen ook dat ze serieus zijn en dan blijkt dat niet zo te zijn..

Maar inmiddels een hele leuke man nu 4 weken aan het daten, binnenkort word ik voorgesteld aan z'n vrienden en familie dus begint wel serieus te worden 🥰
pi_205422238
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 14:03 schreef Neeleh het volgende:

[..]
Ik had binnen 4 weken meer dan 10.000 likes, geloof me, dat is ook niet leuk..

Echt veel gedate, mezelf hierdoor leren kennen en vooral wat ik wel en niet wil.. Maar veel mannen zeggen ook dat ze serieus zijn en dan blijkt dat niet zo te zijn..

Maar inmiddels een hele leuke man nu 4 weken aan het daten, binnenkort word ik voorgesteld aan z'n vrienden en familie dus begint wel serieus te worden 🥰
Met 10.000 likes moet je dan ook wel een hele knappe vrouw zijn want zelfs voor vrouwen is dat aantal niet normaal. :D Dan is het geen verrassing dat heel veel mannen graag seks met je willen.

Hoop voor je dat je snel wat stabiliteit vindt. :)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 22 juli 2022 @ 14:09:19 #196
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205422263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 14:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Met 10.000 likes moet je dan ook wel een hele knappe vrouw zijn want zelfs voor vrouwen is dat aantal niet normaal. :D Dan is het geen verrassing dat heel veel mannen graag seks met je willen.

Hoop voor je dat je snel wat stabiliteit vindt. :)
Ik vind mezelf niet zo bijzonder hoor, hahaha.. Maar misschien trekt dat juist wel weer aan ofzo, ik weet niet..

Heb inmiddels al wat stabiliteit, betaalde Tinder is weg en kijk er al weken niet meer naar..

Het is overigens wel humor dat ie niet verder gaat dan 9999+ 🤣
  Tettenkoning vrijdag 22 juli 2022 @ 14:13:22 #197
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205422311
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 10:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb het dan ook over chemie en dat merk je pas IRL. Dan lijkt het mij verstandiger om meer tijd te investeren in IRL daten in plaats van op de app, want chemie zorgt ervoor dat objectieve schoonheid minder belangrijk wordt óf vervormd wordt voor een persoon.

En dat kan je vaak méteen al merken in het echt in tegenstelling tot die apps.

Ik vind dat je dus zeker niet gefrustreerd hoeft te raken als ze geen matches vinden op de apps. Werk liever aan bepaalde sociale vaardigheden, waardoor je beter kunt flirten e.d. IRL want dat geeft uiteindelijk de meeste en eerdere kans tot succes.

Edit: uitzonderingen daargelaten er ook stellen zijn die wel een relatie hebben gevonden op een datingapp
Nee, je had het over karakter. Chemie en karakter zijn toch echt twee heel verschillende dingen.

En het sterft tegenwoordig van de mensen die elkaar online hebben leren kennen. Ook op FOK! zitten heul veel stelletjes en er zijn zelfs heuse FOK!baby's :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205422322
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 14:09 schreef Neeleh het volgende:

[..]
Ik vind mezelf niet zo bijzonder hoor, hahaha.. Maar misschien trekt dat juist wel weer aan ofzo, ik weet niet..

Heb inmiddels al wat stabiliteit, betaalde Tinder is weg en kijk er al weken niet meer naar..

Het is overigens wel humor dat ie niet verder gaat dan 9999+ 🤣
Er zijn ook aardig wat dames die leven voor die 10k likes. Zijn puur op zoek naar die aandacht, maar voor hen is het uiteindelijk wel wat moeilijker om echt gelukkig te worden in de liefde. Dat er tientallen (of meer) mannen met je naar bed zouden willen lijkt me niet zo interessant, eerder irritant. Gelukkig heb jij wel een echt leuk iemand gevonden!!
  vrijdag 22 juli 2022 @ 14:34:25 #199
497658 Revac
Fka womanly
pi_205422580
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 14:14 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Dat er tientallen (of meer) mannen met je naar bed zouden willen lijkt me niet zo interessant, eerder irritant.
Inderdaad. Of als ze alleen je aandacht willen voor hun ego. Maar ja je moet de juiste ertussen vinden, die zijn er ook zeker.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 14:36:33 #200
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205422618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 14:34 schreef Revac het volgende:

[..]
Inderdaad. Of als ze alleen je aandacht willen voor hun ego. Maar ja je moet de juiste ertussen vinden, die zijn er ook zeker.
Ja die zijn er zeker :)
pi_205423501
10000+? Sinds wanneer?

Nouja ik heb de 99+ niet eens gezien :')
  vrijdag 22 juli 2022 @ 17:41:51 #202
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205424394
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 16:22 schreef Faxie het volgende:
10000+? Sinds wanneer?

Nouja ik heb de 99+ niet eens gezien :')
Haha ja bizar he 🤣
Kan hier geen screenshot plaatsen zie ik 🙈
Maar heb nu geen betaald account meer, nu gaat ie tot 99+ 🤣
pi_205426564
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 14:13 schreef Nine. het volgende:

[..]
Nee, je had het over karakter. Chemie en karakter zijn toch echt twee heel verschillende dingen.

En het sterft tegenwoordig van de mensen die elkaar online hebben leren kennen. Ook op FOK! zitten heul veel stelletjes en er zijn zelfs heuse FOK!baby's :P
Dat is leuk, ik vind het wel knap hoor :) Ben daar zelf wat minder goed in.

En ik bedoelde in ieder geval wél chemie voor de duidelijkheid. Haal in mijn luiheid en vermoeidheid nog weleens woorden door elkaar en cluster ze onder dezelfde betekenis. Maar goed.
pi_205426765
Zullen we het in dit topic over (aanstaande) dates hebben en in dit topic R&P / Datingsites & apps #127 FOK!-date topic over datingapps/sites? Om het even duidelijk te houden??

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2022 21:46:59 ]
pi_205427026
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 14:03 schreef Neeleh het volgende:

[..]
Ik had binnen 4 weken meer dan 10.000 likes, geloof me, dat is ook niet leuk..

Echt veel gedate, mezelf hierdoor leren kennen en vooral wat ik wel en niet wil.. Maar veel mannen zeggen ook dat ze serieus zijn en dan blijkt dat niet zo te zijn..

Maar inmiddels een hele leuke man nu 4 weken aan het daten, binnenkort word ik voorgesteld aan z'n vrienden en familie dus begint wel serieus te worden 🥰
Tinder?

na 99+ stopt hij met het laten zien van het specifieke aantal toch?

Maar inderdaad wat jij zegt.. veel zijn niet echt serieus, seksmaniakken of extreem wanhopig.. En je ziet (als vrouw) daar letterlijk door de bomen het bos niet meer.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 22:13:58 #206
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205427032
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:12 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Tinder?

na 99+ stopt hij met het laten zien van het specifieke aantal toch?
Ja, gratis account loopt tot 99+ en betaald account 9999+ 🤣
pi_205427044
Dames lees even mijn post hierboven!
pi_205427062
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:13 schreef Neeleh het volgende:

[..]
Ja, gratis account loopt tot 99+ en betaald account 9999+ 🤣
Aha oké!
pi_205427140
Nu weer ontopic??
  vrijdag 22 juli 2022 @ 22:33:14 #210
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205427265
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dames lees even mijn post hierboven!
Sorry
  zaterdag 23 juli 2022 @ 09:58:06 #211
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205429637
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:12 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

veel zijn niet echt serieus, seksmaniakken of extreem wanhopig.. En je ziet (als vrouw) daar letterlijk door de bomen het bos niet meer.
Dat ervaar ik juist bij heel veel dames , vaak alleen maar aandacht geil.
Of weer het bekende geld slurpen geval.

Maar ik vind het altijd knap dat dames zo snel een oordeel over mannen klaar hebben , en als je zo iets bij hun zou doen , dan is het weer je mag niet generaliseren , ect ect
En dat soort aandacht hoeren haal je er zo :+ uit

ik ben nu gewoon gelijk directer als ze weer gaan klagen dat ze alleen zijn ....
Nou ik ben ook vrij en gezellig hoor dus wat Letje? als vraag stellen.
Als ze dan gelijk beginnen , ja maar ik wil geen man want alle mannen zijn slecht ...
Dan weet je genoeg.

Iemand die echt eenzaam is zal nooit zo reageren, maar zal toch kijken om bij elkaar te komen.

Maar goed ik moet de eerste serieuze dame op een dating site nog tegen komen.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205429662
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 09:58 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dat ervaar ik juist bij heel veel dames , vaak alleen maar aandacht geil.
Of weer het bekende geld slurpen geval.

Maar ik vind het altijd knap dat dames zo snel een oordeel over mannen klaar hebben , en als je zo iets bij hun zou doen , dan is het weer je mag niet generaliseren , ect ect
En dat soort aandacht hoeren haal je er zo :+ uit

ik ben nu gewoon gelijk directer als ze weer gaan klagen dat ze alleen zijn ....
Nou ik ben ook vrij en gezellig hoor dus wat Letje? als vraag stellen.
Als ze dan gelijk beginnen , ja maar ik wil geen man want alle mannen zijn slecht ...
Dan weet je genoeg.

Iemand die echt eenzaam is zal nooit zo reageren, maar zal toch kijken om bij elkaar te komen.

Maar goed ik moet de eerste serieuze dame op een dating site nog tegen komen.
Dat zijn aparte vrouwen dan die je tegenkomt.

En het is inderdaad een red flag als ze zeggen “alle mannen zijn slecht” en vervolgens wel een man willen.

Net als een man die zegt “alle vrouwen zijn slecht” en vervolgens wel een vrouw willen.
  zaterdag 23 juli 2022 @ 10:15:13 #213
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205429743
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 10:02 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Dat zijn aparte vrouwen dan die je tegenkomt.

En het is inderdaad een red flag als ze zeggen “alle mannen zijn slecht” en vervolgens wel een man willen.

Net als een man die zegt “alle vrouwen zijn slecht” en vervolgens wel een vrouw willen.
Ik snap best dat je als vrouw het een keer zat word , dat te veel mannen alleen maar uit zijn op sex , maar er zijn er ook zat die wel normaal kunnen doen.
En je zit ook niet te wachten als normale man ,om een hele shit over je heen te krijgen als je even gezellig wil praten, zo als de dames vaak mannen krijgen die over seks beginnen , krijgen wij als mannen vaak weer het "foute" man , of geld weer wat ten spraken komt.
Maar denk als je dan zo afkeer tegen mannen heb , waarom ga je dan op en dating site zitten
En dan verwacht je als man dat er dan wel normaal op je schrijven gereageerd word.
Zeker op een datingsite , als ik geflipte vrouw zoek, meld ik me wel aan bij het forum van GGZ
En dan zit ik echt niet te wachten op een dame die helemaal hysterisch gaat lopen doen.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205429754
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 09:58 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dat ervaar ik juist bij heel veel dames , vaak alleen maar aandacht geil.
Of weer het bekende geld slurpen geval.

Maar ik vind het altijd knap dat dames zo snel een oordeel over mannen klaar hebben , en als je zo iets bij hun zou doen , dan is het weer je mag niet generaliseren , ect ect
En dat soort aandacht hoeren haal je er zo :+ uit

ik ben nu gewoon gelijk directer als ze weer gaan klagen dat ze alleen zijn ....
Nou ik ben ook vrij en gezellig hoor dus wat Letje? als vraag stellen.
Als ze dan gelijk beginnen , ja maar ik wil geen man want alle mannen zijn slecht ...
Dan weet je genoeg.

Iemand die echt eenzaam is zal nooit zo reageren, maar zal toch kijken om bij elkaar te komen.

Maar goed ik moet de eerste serieuze dame op een dating site nog tegen komen.
Sorry hoor, maar ik lees echt vooral veel negativiteit in jou posts terwijl daten en op zoek gaan naar een date ook echt leuk kan zijn hoor :)


Maar goed, dit is het datingtopic dus ben benieuwd of er nog iemand een date op de planning heeft of al een verslag heeft van een leuke date O+
pi_205429830
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 10:15 schreef RAVW het volgende:

[..]
Ik snap best dat je als vrouw het een keer zat word , dat te veel mannen alleen maar uit zijn op sex , maar er zijn er ook zat die wel normaal kunnen doen.
En je zit ook niet te wachten als normale man ,om een hele shit over je heen te krijgen als je even gezellig wil praten, zo als de dames vaak mannen krijgen die over seks beginnen , krijgen wij als mannen vaak weer het "foute" man , of geld weer wat ten spraken komt.
Maar denk als je dan zo afkeer tegen mannen heb , waarom ga je dan op en dating site zitten
En dan verwacht je als man dat er dan wel normaal op je schrijven gereageerd word.
Zeker op een datingsite , als ik geflipte vrouw zoek, meld ik me wel aan bij het forum van GGZ
En dan zit ik echt niet te wachten op een dame die helemaal hysterisch gaat lopen doen.
Je kunt het ook gewoon negeren en verdergaan? :) Dat is wat ik doe. Je klinkt wel erg gefrustreerd erover.

Je trekt namelijk ook vaak aan wat je zelf bent hé

Er zijn genoeg vrouwen die niet zo zijn alleen moet je ze vinden. Als je ze niet vindt.. probeer dan a.u.b niet zo gefrustreerd te zijn als dat je hier overkomt. Want dat is niet bepaald aantrekkelijk voor een vrouw. Voor mij niet iig. Daarmee jaag de goede weg.
pi_205477685
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Medusa666 op 28-07-2022 08:10:24 ]
  donderdag 28 juli 2022 @ 09:24:27 #217
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205478564
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 10:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar goed, dit is het datingtopic dus ben benieuwd of er nog iemand een date op de planning heeft of al een verslag heeft van een leuke date O+
Pas na mijn vakantie ;( achteraf toch een beetje spijt dat ik bijna een maand op vakantie ga :{
pi_205478586
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:24 schreef ericosman het volgende:

[..]
Pas na mijn vakantie ;( achteraf toch een beetje spijt dat ik bijna een maand op vakantie ga :{
Je moet ook aan jezelf denken!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205478670
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:24 schreef ericosman het volgende:

[..]
Pas na mijn vakantie ;( achteraf toch een beetje spijt dat ik bijna een maand op vakantie ga :{
Ik had ook een keer ongeveer een maand romantische contact online. Toen ging ik voor 2 weken op vakantie naar het buitenland. In de eerste week al zei hij dat hij ermee stopte omdat ik te ver was en zijn gevoelens weg zijn

Weken later had hij kennelijk spijt en wilde terug, maar het was te laat.
pi_205478722
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:40 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Ik had ook een keer ongeveer een maand romantische contact online. Toen ging ik voor 2 weken op vakantie naar het buitenland. In de eerste week al zei hij dat hij ermee stopte omdat ik te ver was en zijn gevoelens weg zijn

Weken later had hij kennelijk spijt en wilde terug, maar het was te laat.
Zo apart is dat altijd :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205478774
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Zo apart is dat altijd :P
Ik begreep het ook niet. Want we hadden ook steeds contact terwijl ik weg was. Maar goed, wie weet wat er allemaal in iemands hoofd omgaat :D
  Tettenkoning donderdag 28 juli 2022 @ 10:02:08 #222
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205478823
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:40 schreef Rogue2.0 het volgende:
Toen ging ik voor 2 weken op vakantie naar het buitenland. In de eerste week al zei hij dat hij ermee stopte omdat ik te ver was en zijn gevoelens weg zijn
Als na een week je gevoelens al weg zijn kan dat gevoel soberso niet zo diep hebben gezeten :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205478923
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2022 10:02 schreef Nine. het volgende:

[..]
Als na een week je gevoelens al weg zijn kan dat gevoel soberso niet zo diep hebben gezeten :')
Online zal dat idd niet zo diep liggen en we zouden na mijn vakantie irl afspreken. Maar ik vermoedde dat er meer achter stak dan verdwenen gevoelens.
  Tettenkoning donderdag 28 juli 2022 @ 10:18:39 #224
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205478962
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 10:13 schreef Rogue2.0 het volgende:
Online zal dat idd niet zo diep liggen en we zouden na mijn vakantie irl afspreken. Maar ik vermoedde dat er meer achter stak dan verdwenen gevoelens.
Nou ja, bedoel meer, als iemand je echt leuk lijkt en er een klik is, hoeveel stelt een weekje wachten dan voor?

Mensen die gelijk clingy en needy gaan doen na een beetje appen zou ik eerder mijden :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 28 juli 2022 @ 10:52:48 #225
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205479233
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Je moet ook aan jezelf denken!
Dat sowieso! ik ga gewoon genieten van de vakantie, maar kijk ook wel uit naar de date (als ze tegen die tijd niet iemand anders tegen het lijf is gelopen)

quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 10:13 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Online zal dat idd niet zo diep liggen en we zouden na mijn vakantie irl afspreken. Maar ik vermoedde dat er meer achter stak dan verdwenen gevoelens.
Zijn 12cm "gevoel"? tenzij FOK!er dan is hij groter hahaha
pi_205496608
Ik twijfel. Ik praat met die 34 jarige man en hij is leuk. Maar ik ben gewoon bang dat hij nog steeds niet serieus is ofzo.

Hij flirt wel met me.. maar mijn overthink gedachfen denkt “miss vindt hij me niet zooo leuk als hij zo openlijk flirt met me” :’)
We hebben wel nog niet afgesproken…

En hij is irritant. Hij lacht mij de hele tijd uit van “je weet niks van het land van je afkomst en er is nog veel te leren”

Ik ga morgen met hem afspreken.. ik ben benieuwd. Mijn tante heeft mij met hem gekoppeld en ze zei dat ze mij soms wel te moeilijk vond en te kieskeurig.. wat ik ook ben

[ Bericht 5% gewijzigd door Medusa666 op 30-07-2022 08:19:58 ]
pi_205496880
Nou ik heb besloten dat ik gewoon ff normaal moet doen en niet zo moet overthinken en niet zo extreem wantrouwig moet doen en dan zie ik wel 😊
  zaterdag 30 juli 2022 @ 15:31:35 #228
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205499873
Ik heb contact met een vrouw die 12 jaar jonger is. Ziet er goed uit en van wat ze heeft verteld lijkt ze me ook wel leuk en interessant maar ik krijg geen hoogte van haar.

Zij heeft mij benaderd. Ze praat altijd best snel terug op de app als ik wat zeg maar kan zo een dag niks zeggen en komt dan met een hele korte vraag of opmerking weer uit zichzelf.

Zij vraagt heel weinig en geeft best korte gesloten antwoorden.

Vervolgens benaderd ze mij wel weer. Vraagt hoe het gaat enzo.

Snap echt niks van dit gedrag.
Ik denk als er geen interesse is dan ghost je toch of zeg je gewoom van ja hoeft van mij niet meer?
Zal het gewoon geen goeie prater/chatter zijn?
Beetje vaag.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205500017
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb contact met een vrouw die 12 jaar jonger is. Ziet er goed uit en van wat ze heeft verteld lijkt ze me ook wel leuk en interessant maar ik krijg geen hoogte van haar.

Zij heeft mij benaderd. Ze praat altijd best snel terug op de app als ik wat zeg maar kan zo een dag niks zeggen en komt dan met een hele korte vraag of opmerking weer uit zichzelf.

Zij vraagt heel weinig en geeft best korte gesloten antwoorden.

Vervolgens benaderd ze mij wel weer. Vraagt hoe het gaat enzo.

Snap echt niks van dit gedrag.
Ik denk als er geen interesse is dan ghost je toch of zeg je gewoom van ja hoeft van mij niet meer?
Zal het gewoon geen goeie prater/chatter zijn?
Beetje vaag.
Is ze vrijgezel?

Ik vraag dat omdat ik ook soortgelijks heb meegemaakt. Alleen hij benaderde mij eerst en verweet mij ook dat ik nooit iets vroeg en ook bijna niets over mezelf vertelde.
Ik was dus niet vrij, maar vond het wel leuk met hem te chatten.
  zaterdag 30 juli 2022 @ 16:31:19 #230
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205500662
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:50 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Is ze vrijgezel?

Ik vraag dat omdat ik ook soortgelijks heb meegemaakt. Alleen hij benaderde mij eerst en verweet mij ook dat ik nooit iets vroeg en ook bijna niets over mezelf vertelde.
Ik was dus niet vrij, maar vond het wel leuk met hem te chatten.
Ah oke. Ze is wel single maar zegt toevallig zonet nog dat ze waarschijnlijk nog niet klaar is voor een relatie maar wel openstaat voor nieuwe mensen en wie weet wat daar dan uit komt.

Waarom zit je dan op een datingapp :’) denk ik dan. Maarja ze is wel duidelijk en gewoon nieuwe mensen ontmoeten kan ook leuk zijn.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205501793
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 16:31 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ah oke. Ze is wel single maar zegt toevallig zonet nog dat ze waarschijnlijk nog niet klaar is voor een relatie maar wel openstaat voor nieuwe mensen en wie weet wat daar dan uit komt.

Waarom zit je dan op een datingapp :’) denk ik dan. Maarja ze is wel duidelijk en gewoon nieuwe mensen ontmoeten kan ook leuk zijn.
Ze zegt toch precies wat ze doet op die datingapp.
“Wie weet wat er uitkomt”

Beetje ronddaten en genieten tot je iemand tegenkomen die je wellicht op andere gedachten brengt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 30 juli 2022 @ 18:06:53 #232
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205501965
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 17:48 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ze zegt toch precies wat ze doet op die datingapp.
“Wie weet wat er uitkomt”

Beetje ronddaten en genieten tot je iemand tegenkomen die je wellicht op andere gedachten brengt.
Ja is ook zo.
Ze zei net dat ze precies in dezelfde periode vakantie heeft als ik. Heb haar nog niet ontmoet. Benieuwd of ik nu al moet vragen om dan wat af te spreken.
Ze zei net ook dat ze voor het eerst alleen naar de bios ging. Ook hoe laat en waar. Heb mezelf maar niet uitgenodigd

EDIT:
Ze heeft me inmiddels zelf gevraagd om wat in de vakantie te doen samen en om binnenkort even wat te drinken :@

[ Bericht 11% gewijzigd door 2NutZ op 30-07-2022 18:56:44 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205502582
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ja is ook zo.
Ze zei net dat ze precies in dezelfde periode vakantie heeft als ik. Heb haar nog niet ontmoet. Benieuwd of ik nu al moet vragen om dan wat af te spreken.
Ze zei net ook dat ze voor het eerst alleen naar de bios ging. Ook hoe laat en waar. Heb mezelf maar niet uitgenodigd

EDIT:
Ze heeft me inmiddels zelf gevraagd om wat in de vakantie te doen samen en om binnenkort even wat te drinken :@
Leuk :)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_205506260
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ja is ook zo.
Ze zei net dat ze precies in dezelfde periode vakantie heeft als ik. Heb haar nog niet ontmoet. Benieuwd of ik nu al moet vragen om dan wat af te spreken.
Ze zei net ook dat ze voor het eerst alleen naar de bios ging. Ook hoe laat en waar. Heb mezelf maar niet uitgenodigd

EDIT:
Ze heeft me inmiddels zelf gevraagd om wat in de vakantie te doen samen en om binnenkort even wat te drinken :@
Fijn te horen ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205507033
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb contact met een vrouw die 12 jaar jonger is. Ziet er goed uit en van wat ze heeft verteld lijkt ze me ook wel leuk en interessant maar ik krijg geen hoogte van haar.

Zij heeft mij benaderd. Ze praat altijd best snel terug op de app als ik wat zeg maar kan zo een dag niks zeggen en komt dan met een hele korte vraag of opmerking weer uit zichzelf.

Zij vraagt heel weinig en geeft best korte gesloten antwoorden.

Vervolgens benaderd ze mij wel weer. Vraagt hoe het gaat enzo.

Snap echt niks van dit gedrag.
Ik denk als er geen interesse is dan ghost je toch of zeg je gewoom van ja hoeft van mij niet meer?
Zal het gewoon geen goeie prater/chatter zijn?
Beetje vaag.
Ze wilt jouw aandacht en die vindt ze leuk. Wellicht twijfelt ze over je. Het is aan jou wat je ermee wilt.

Ik heb zelf liever iemand die 100% voor mij gaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Medusa666 op 30-07-2022 23:59:42 ]
pi_205507091
Date gehad… en ik vond het echt leuk bedacht van hem. Hij bracht me naar allerlei plekken en wilde echt dat ik het leuk had..

Alleen merkte ik en hij volgens mij wel echt het leeftijdsverschil.. ik kreeg echt totaal geen hoogte van hem. Het ene moment gaf hij mij een compliment en merkte ik dat hij mij leuk vond. Het andere moment weer echt niet.. zoals toen ik zei dat ik niet de geschiedenis van mijn land van afkomst kende.

Besloten om het beter te stoppen.. ook omdat hij zijn twijfels een beetje had gezegd.

Hij zei ook “ik ben liever alleen, dan met de verkeerde persoon”. Aan de andere kant zei hij wel weer dat hij echt toe was aan huisje boompje beestje en zocht hij heel actief naar de juiste persoon.

Nou ja, het is wel beter dat ik het afkapte. Hij was ook nogal denigrerend tegen de bediende die even een foutje had gemaakt door slagroom erbij te serveren en ik had aangegeven dat ik het niet wilde.


Pluspunten: waren dat hij dus echt heel erg zijn zaakjes op orde heeft. Goede auto, heel goede baan.. wilt in zijn eentje straks een huis kopen. Ook was hij heel verantwoordelijknemend en een gentleman. Hij bedacht alles, maar als ik een voorkeur uitsprak hield hij daar wel direct rekening mee. We voelden dat we soms meningsverschillen hadden, maar we lachten er beide gewoon om en gingen dan over op iets luchtigs. Was wel echt leuk eigenlijk.

Wel grappig en gek dat een date zo leuk kan zijn, zonder dat beide partijen denken dat het verstandig is om met elkaar te gaan :P

Ik vind het stiekem wel jammer vanwege ons leeftijdsverschil (met name de leeftijdsfase dan) en dat hij al soort van twijfelde over mij. Anders had ik het wel nog een kans gegeven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Medusa666 op 31-07-2022 00:06:15 ]
pi_205507142
;(
pi_205507215
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 23:50 schreef Faxie het volgende:
;(
Soms voelen mijn posts wel een beetje als “lieve dagboek” _O-
pi_205507237
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 23:45 schreef Medusa666 het volgende:
Date gehad… en ik vond het echt leuk bedacht van hem. Hij bracht me naar allerlei plekken en wilde echt dat ik het leuk had..

Alleen merkte ik en hij volgens mij wel echt het leeftijdsverschil.. ik kreeg echt totaal geen hoogte van hem. Het ene moment gaf hij mij een compliment en merkte ik dat hij mij leuk vond. Het andere moment weer echt niet.. zoals toen ik zei dat ik niet de geschiedenis van mijn land van afkomst kende.

Besloten om het beter te stoppen.. ook omdat hij zijn twijfels een beetje had gezegd.

Hij zei ook “ik ben liever alleen, dan met de verkeerde persoon”. Aan de andere kant zei hij wel weer dat hij echt toe was aan huisje boompje beestje en zocht hij heel actief naar de juiste persoon.

Nou ja, het is wel beter dat ik het afkapte. Hij was ook nogal denigrerend tegen de bediende die even een foutje had gemaakt door slagroom erbij te serveren en ik had aangegeven dat ik het niet wilde.

Pluspunten: waren dat hij dus echt heel erg zijn zaakjes op orde heeft. Goede auto, heel goede baan.. wilt in zijn eentje straks een huis kopen. Ook was hij heel verantwoordelijknemend en een gentleman. Hij bedacht alles, maar als ik een voorkeur uitsprak hield hij daar wel direct rekening mee. We voelden dat we soms meningsverschillen hadden, maar we lachten er beide gewoon om en gingen dan over op iets luchtigs. Was wel echt leuk eigenlijk.

Wel grappig en gek dat een date zo leuk kan zijn, zonder dat beide partijen denken dat het verstandig is om met elkaar te gaan :P

Ik vind het stiekem wel jammer vanwege ons leeftijdsverschil (met name de leeftijdsfase dan) en dat hij al soort van twijfelde over mij. Anders had ik het wel nog een kans gegeven.
Een date hoeft niet altijd op iets uit te lopen, terwijl je wel plezier hebt. Jullie vonden het beiden leuk maar er zat niet meer in. Dat is helemaal niet erg, er is nu ook duidelijkheid. Op naar de volgende!

[ Bericht 0% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 31-07-2022 00:47:04 ]
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205507252
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 16:31 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ah oke. Ze is wel single maar zegt toevallig zonet nog dat ze waarschijnlijk nog niet klaar is voor een relatie maar wel openstaat voor nieuwe mensen en wie weet wat daar dan uit komt.

Waarom zit je dan op een datingapp :’) denk ik dan. Maarja ze is wel duidelijk en gewoon nieuwe mensen ontmoeten kan ook leuk zijn.
Veel vrouwen houden (vooral) van aandacht. Ik als vrouw zijnde ben er ook dol op, alleen het is beter om jezelf die aandacht te geven/ die zelfvertrouwen te hebben en niet zoveel afhankelijk te zijn van anderen of een man daarvoor :)
pi_205507260
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 00:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Een date hoeft niet altijd op iets uit te lopen, terwijl je wel plezier hebt. Jullie vonden het beiden leuk maar er zat niet meer in. Dat is helemaal niet erg, er is nu ook duidelijkheid. Op naar de volgende!
Yesss :)

Ik kijk wel. Deze kende ik toevallig via via. We zullen het zien.
pi_205507265
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 23:59 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Soms voelen mijn posts wel een beetje als “lieve dagboek” _O-
Ach, als het oplucht... :P
  Moderator zondag 31 juli 2022 @ 07:51:44 #243
441859 crew  Lenny77
pi_205507924
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 23:45 schreef Medusa666 het volgende:


Nou ja, het is wel beter dat ik het afkapte. Hij was ook nogal denigrerend tegen de bediende die even een foutje had gemaakt door slagroom erbij te serveren en ik had aangegeven dat ik het niet wilde.


Pluspunten: waren dat hij dus echt heel erg zijn zaakjes op orde heeft. Goede auto, heel goede baan.. wilt in zijn eentje straks een huis kopen. Ook was hij heel verantwoordelijknemend en een gentleman.
Denigrerend tegen vreemden (die zelfs aan het bedienen zijn) en gentleman passen niet samen.
Voor mij zou dit een red flag zijn, nu ben je nieuw en leuk maar zo iemand gaat ooit ook zo doen tegen zijn/haar partner.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205508136
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 23:45 schreef Medusa666 het volgende:
Date gehad… en ik vond het echt leuk bedacht van hem. Hij bracht me naar allerlei plekken en wilde echt dat ik het leuk had..

Alleen merkte ik en hij volgens mij wel echt het leeftijdsverschil.. ik kreeg echt totaal geen hoogte van hem. Het ene moment gaf hij mij een compliment en merkte ik dat hij mij leuk vond. Het andere moment weer echt niet.. zoals toen ik zei dat ik niet de geschiedenis van mijn land van afkomst kende.

Besloten om het beter te stoppen.. ook omdat hij zijn twijfels een beetje had gezegd.

Hij zei ook “ik ben liever alleen, dan met de verkeerde persoon”. Aan de andere kant zei hij wel weer dat hij echt toe was aan huisje boompje beestje en zocht hij heel actief naar de juiste persoon.

Nou ja, het is wel beter dat ik het afkapte. Hij was ook nogal denigrerend tegen de bediende die even een foutje had gemaakt door slagroom erbij te serveren en ik had aangegeven dat ik het niet wilde.


Pluspunten: waren dat hij dus echt heel erg zijn zaakjes op orde heeft. Goede auto, heel goede baan.. wilt in zijn eentje straks een huis kopen. Ook was hij heel verantwoordelijknemend en een gentleman. Hij bedacht alles, maar als ik een voorkeur uitsprak hield hij daar wel direct rekening mee. We voelden dat we soms meningsverschillen hadden, maar we lachten er beide gewoon om en gingen dan over op iets luchtigs. Was wel echt leuk eigenlijk.

Wel grappig en gek dat een date zo leuk kan zijn, zonder dat beide partijen denken dat het verstandig is om met elkaar te gaan :P

Ik vind het stiekem wel jammer vanwege ons leeftijdsverschil (met name de leeftijdsfase dan) en dat hij al soort van twijfelde over mij. Anders had ik het wel nog een kans gegeven.
Je bent volgens mij weer aan het overthinken en van alles zoeken achter wat hij zegt. Waarom kan "liever alleen dan met de verkeerde" niet? Hij is gewoon toe aan huisje, boompje beestje, maar wel met de juiste. Wat is daar verkeerds aan?

Hoe krijg je geen hoogte van hem? Dat hij moeite doet zegt toch al dat hij interesse heeft?
Verwacht je constant complimentjes en wil je dat hij je constant laat merken hoe leuk hij je vindt?
Het klinkt in mijn oren alsof je een perfecte date van een perfecte man verwachtte. Dat bestaat namelijk niet.

Waarom geniet je niet gewoon van het gezelschap van die man en kijken waar het gaat?

Komt zijn twijfel misschien niet omdat jij je wispelturig gedraagt (en daardoor denkt dat je misschien toch te jong bent)? Laat je merken dat je hem leuk vindt?

TLDR; Ligt het niet meer aan jou dan aan hem?
pi_205508844
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 07:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Denigrerend tegen vreemden (die zelfs aan het bedienen zijn) en gentleman passen niet samen.
Voor mij zou dit een red flag zijn, nu ben je nieuw en leuk maar zo iemand gaat ooit ook zo doen tegen zijn/haar partner.
Ik weet het niet… denk je? :{

Hij was niet direct denigrerend.. pas na die fout van die bediende zeg maar.
pi_205509064
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:38 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik weet het niet… denk je? :{

Hij was niet direct denigrerend.. pas na die fout van die bediende zeg maar.
Misschien vatte je het zo op? Aan de andere kant, het kan ook zo zijn dat wat jij denigrerend vind, hij juist anders ziet, tenzij het echt een hork-opmerking was :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205509112
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Misschien vatte je het zo op? Aan de andere kant, het kan ook zo zijn dat wat jij denigrerend vind, hij juist anders ziet, tenzij het echt een hork-opmerking was :)
Het was zeker geen hork opmerking. Meer een gebaar van “nee.. wat doe je” non-verbaal..
pi_205509124
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 09:16 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Je bent volgens mij weer aan het overthinken en van alles zoeken achter wat hij zegt. Waarom kan "liever alleen dan met de verkeerde" niet? Hij is gewoon toe aan huisje, boompje beestje, maar wel met de juiste. Wat is daar verkeerds aan?

Hoe krijg je geen hoogte van hem? Dat hij moeite doet zegt toch al dat hij interesse heeft?
Verwacht je constant complimentjes en wil je dat hij je constant laat merken hoe leuk hij je vindt?
Het klinkt in mijn oren alsof je een perfecte date van een perfecte man verwachtte. Dat bestaat namelijk niet.

Waarom geniet je niet gewoon van het gezelschap van die man en kijken waar het gaat?

Komt zijn twijfel misschien niet omdat jij je wispelturig gedraagt (en daardoor denkt dat je misschien toch te jong bent)? Laat je merken dat je hem leuk vindt?

TLDR; Ligt het niet meer aan jou dan aan hem?
Je hebt gelijk. Eigenlijk ben ik degene die twijfelt over hem en niet persé hij alleen dan :{

Bedankt voor deze eye-opener.

[ Bericht 5% gewijzigd door Medusa666 op 31-07-2022 14:26:44 ]
pi_205510999
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 07:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Denigrerend tegen vreemden (die zelfs aan het bedienen zijn) en gentleman passen niet samen.
Voor mij zou dit een red flag zijn, nu ben je nieuw en leuk maar zo iemand gaat ooit ook zo doen tegen zijn/haar partner.
Helemaal gelijk in vind ik dus. Hij was ook best controlerend en enigszins manipulatief vond ik.

Ik laat het gaan, ook al vind ik hem ergens wel leuk. Er klopt iets niet en ik vond hem toch niet aantrekkelijk genoeg.
  Moderator zondag 31 juli 2022 @ 18:08:36 #250
441859 crew  Lenny77
pi_205514782
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 14:26 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Helemaal gelijk in vind ik dus. Hij was ook best controlerend en enigszins manipulatief vond ik.

Ik laat het gaan, ook al vind ik hem ergens wel leuk. Er klopt iets niet en ik vond hem toch niet aantrekkelijk genoeg.
Maar eh, merk je nu zelf niet hoe je naar alle kanten schiet? Je eerste reply op mijn post was eerder ontkennend en verdedigend. Daarna antwoord je op de post van Rogue dat je ogen zijn geopend en wil je het gewoon een kans wil geven. En dan een goeie 3 uur later is hij nog 'slechter' dan dan ik 'dacht' te lezen in jouw originele post?

Misschien is het nog niet het moment voor op zoek te gaan naar een vaste relatie. Er moet al een heel sterke en geduldige persoon op jouw pad komen om op dit moment met jouw onzekerheden en twijfels om te kunnen gaan vrees ik.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205515605
Pffff
  Tettenkoning zondag 31 juli 2022 @ 20:22:25 #252
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205516405
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 18:08 schreef Lenny77 het volgende:
Misschien is het nog niet het moment voor op zoek te gaan naar een vaste relatie. Er moet al een heel sterke en geduldige persoon op jouw pad komen om op dit moment met jouw onzekerheden en twijfels om te kunnen gaan vrees ik.
Lijkt me inderdaad verstandiger dat ze eerst aan zichzelf werkt, voordat ze zich in een relatie o.i.d. stort.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205517330
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 18:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar eh, merk je nu zelf niet hoe je naar alle kanten schiet? Je eerste reply op mijn post was eerder ontkennend en verdedigend. Daarna antwoord je op de post van Rogue dat je ogen zijn geopend en wil je het gewoon een kans wil geven. En dan een goeie 3 uur later is hij nog 'slechter' dan dan ik 'dacht' te lezen in jouw originele post?

Misschien is het nog niet het moment voor op zoek te gaan naar een vaste relatie. Er moet al een heel sterke en geduldige persoon op jouw pad komen om op dit moment met jouw onzekerheden en twijfels om te kunnen gaan vrees ik.
Ja klopt, ik heb besloten dat ik het gewoon wil stoppen :)

Ik heb ook maar 3 uurtjes geslapen afgelopen nacht, dus schoot inderdaad alle kanten op, omdat hij dus ook onverwacht berichten nog stuurde waaruit bleek dat hij wél interesse had terwijl hij daarvoor wat anders zei. Dus ik dacht om het misschien niet toch weer op te pakken, maar ik heb besloten dat ik het laat.

[ Bericht 6% gewijzigd door Medusa666 op 31-07-2022 22:11:12 ]
pi_205517374
Beter gewoon eerst een beetje rondneuken ^O^
pi_205517450
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:35 schreef Faxie het volgende:
Beter gewoon eerst een beetje rondneuken ^O^
Ik kan dat niet :N . Ik zie nu in dat ik gewoon teveel twijfel over hem om ermee door te gaan. Als je ermee wilt doorgaan, moet je niet zoveel twijfels hebben over iemand. Ik ben dus not just that into him.

Dus ik ga weer ff lekker met mezelf bezighouden :)
pi_205517968
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:42 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik kan dat niet :N . Ik zie nu in dat ik gewoon teveel twijfel over hem om ermee door te gaan. Als je ermee wilt doorgaan, moet je niet zoveel twijfels hebben over iemand. Ik ben dus not just that into him.

Dus ik ga weer ff lekker met mezelf bezighouden :)
Beetje vierkantneuken dan? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205518723
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 22:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Beetje vierkantneuken dan? :P
Meh, nee. Ik zie mijn lichaam toch wel als tempel ofzo waartoe alleen 1 lieve loyale en die ik aantrekkelijke vind persoon mag intreden :P

Kortom mijn toekomstige relatie

[ Bericht 4% gewijzigd door Medusa666 op 01-08-2022 00:36:44 ]
pi_205519118
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:35 schreef Faxie het volgende:
Beter gewoon eerst een beetje rondneuken ^O^
Je zegt dat alsof het zo normaal is :D
pi_205519211
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 08:03 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Je zegt dat alsof het zo normaal is :D
Waar was jij zaterdag? :'( !
pi_205519310
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 08:03 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Je zegt dat alsof het zo normaal is :D
Het is ook niet abnormaal. Ik bedoel, er zijn genoeg mensen die eerst lekker los gaan en dan pas binding willen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205519425
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 08:25 schreef Faxie het volgende:

[..]
Waar was jij zaterdag? :'( !
Er was niemand die kon ruilen, helaas ;(
pi_205519433
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 09:06 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Er was niemand die kon ruilen, helaas ;(
Van ruilen komt huilen ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205519459
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 08:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Het is ook niet abnormaal. Ik bedoel, er zijn genoeg mensen die eerst lekker los gaan en dan pas binding willen.
Ja, okay. Maar het is niet alsof je het dan ook maar moet doen :P
Maar dat is een andere discussie :)
pi_205519546
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 09:06 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Er was niemand die kon ruilen, helaas ;(
En hoe gaan we dit goedmaken hm?
pi_205519707
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 08:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Het is ook niet abnormaal. Ik bedoel, er zijn genoeg mensen die eerst lekker los gaan en dan pas binding willen.
Tja iedere persoon is anders.. maar voor mij werkt het niet. Door seks worden mijn gevoelens voor iemand ook sterker. Dan is het echt pijnlijk als diegene ook seks heeft met anderen.

Ik ben gewoon best wel gevoelig. Mijn oom zei ook dat ik iemand moet hebben die net zo zacht en geduldig is. Ik kan minder goed tegen “botte” mensen zeg maar. Het komt later vast allemaal goed. Ik ga vooral nu ook verder op mezelf focussen.

Deze jongen had ik ook niet “gezocht” maar het kwam op me pad, omdat mijn tante hem iets voor mij vond en het bleek toch geen match :)
pi_205519742
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2022 09:22 schreef Faxie het volgende:

[..]
En hoe gaan we dit goedmaken hm?
⚘️
pi_205519971
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 09:47 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
⚘️
Ik zie niet wat dat is :@
pi_205520013
Een pijltje naar beneden :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205520034
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:21 schreef El_Thijs het volgende:
Een pijltje naar beneden :o
_O-
pi_205520221
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:16 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ik zie niet wat dat is :@
Een rode roos. :P
pi_205520431
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:51 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Een rode roos. :P
:o
pi_205529485
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 18:08 schreef Lenny77 het volgende: Er moet al een heel sterke en geduldige persoon op jouw pad komen om op dit moment met jouw onzekerheden en twijfels om te kunnen gaan vrees ik.
Ik was trouwens nog benieuwd waarom je vindt dat er alleen al een heel sterke persoon op mijn pad moet komen.. mocht ik een relatie aangaan.
pi_205529499
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 15:11 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik was trouwens nog benieuwd waarom je vindt dat er alleen al een heel sterke persoon op mijn pad moet komen.. mocht ik een relatie aangaan.
Om ermee om te kunnen gaan moet je zelf sterk in je schoenen staan.
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 16:14:12 #274
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205529980
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 15:13 schreef rival het volgende:

[..]
Om ermee om te kunnen gaan moet je zelf sterk in je schoenen staan.
Klopt wel..
Zelf ook gedate met iemand die zelf nogal wat issues had en dat was erg moeizaam.. Nu gelukkig een erg geduldige en lieve man aan het daten die zelf geen issues heeft..
pi_205531170
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 15:13 schreef rival het volgende:

[..]
Om ermee om te kunnen gaan moet je zelf sterk in je schoenen staan.
Ja maar ik verberg wel mijn onzekerheden en angsten. Als ik iemand echt volledig vertrouw dan ga ik er ook helemaal voor heb ik besloten :)

Ik vind het altijd lastig om in te schatten wat wel of niet goed is. Heel verwarrend.

[ Bericht 6% gewijzigd door Medusa666 op 02-08-2022 22:12:25 ]
  Tettenkoning dinsdag 2 augustus 2022 @ 18:52:49 #276
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205531219
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2022 09:22 schreef Faxie het volgende:
En hoe gaan we dit goedmaken hm?

"Here, have a beer"
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205533910
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 18:52 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
"Here, have a beer"
Ik hou niet van bier ;(
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 22:40:38 #278
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205534420
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:31 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja klopt, ik heb besloten dat ik het gewoon wil stoppen :)

Ik heb ook maar 3 uurtjes geslapen afgelopen nacht, dus schoot inderdaad alle kanten op, omdat hij dus ook onverwacht berichten nog stuurde waaruit bleek dat hij wél interesse had terwijl hij daarvoor wat anders zei. Dus ik dacht om het misschien niet toch weer op te pakken, maar ik heb besloten dat ik het laat.
Red flag alert.

quote:
Hij was ook nogal denigrerend tegen de bediende die even een foutje had gemaakt door slagroom erbij te serveren en ik had aangegeven dat ik het niet wilde.
Another red flag.

quote:
Hij was ook best controlerend en enigszins manipulatief vond ik.
:X

[ Bericht 11% gewijzigd door Tengano op 02-08-2022 22:46:27 ]
pi_205544797
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 18:47 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja maar ik verberg wel mijn onzekerheden en angsten. Als ik iemand echt volledig vertrouw dan ga ik er ook helemaal voor heb ik besloten :)

Ik vind het altijd lastig om in te schatten wat wel of niet goed is. Heel verwarrend.
Als je iemand echt volledig vertrouwd dan zou je misschien weleens over die angsten en onzekerheden kunnen praten samen. Dat zal je meer goed doen dan het verbergen.
pi_205545541
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 09:32 schreef rival het volgende:

[..]
Als je iemand echt volledig vertrouwd dan zou je misschien weleens over die angsten en onzekerheden kunnen praten samen. Dat zal je meer goed doen dan het verbergen.
Denk ik ook.. maar dan moet je het nog steeds wel zelf aanpakken en voor jezelf die angsten relativeren.

Ik heb gewoon besloten dat ik wacht tot ik iemand ontmoet die ik 100% vertrouw en waar ik me voor meer dan 100% kan inzetten :) Kan lang duren, maar bij twijfels kap ik het gewoon af, zoals ik ook heb gedaan met die ene man en ik voel me er goed bij. Uiteindelijk zegt mijn gut feeling altijd het juiste, dus ik luister er nu wat vaker naar :Y


Voor de rest moet ik wel echt aan bepaalde onzekerheden werken. Dat is waar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Medusa666 op 04-08-2022 23:33:27 ]
pi_205553029
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 09:32 schreef rival het volgende:

[..]
Als je iemand echt volledig vertrouwd dan zou je misschien weleens over die angsten en onzekerheden kunnen praten samen. Dat zal je meer goed doen dan het verbergen.
Ik verberg ze ook, omdat ik het idee heb dat de gemiddelde persoon meteen afhaakt wanneer ik meteen meedeel dat ik trauma’s e.d. heb en dus ook onzekerheid heb…

Voor met name mannen zijn dingen als “onzekerheden en ptss” e.d. best wel onaantrekkelijk en een soort red flag voor vrouwen wat ik heb begrepen..

Mijn onzekerheid is dus dat ze wegrennen voor mij als ik ze deel met hen :P Of ik ben juist bang dat ze dan juist teveel ermee rekening houden en dat ik een soort van betutteld wordt?

Maar die onzekerheid over het melden ervan en het invullen is ook weer giftig eigenlijk, dus het is wel beter denk ik nu om ze toch te delen.. eerlijkheid erover is sowieso wel beter. Kan mezelf uiteindelijk toch niet “beter” voordoen dan dat ik ben.
pi_205553053
Ligt er een beetje aan hoe je staat op de hot/crazy ladder :P
pi_205553322
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 23:50 schreef Faxie het volgende:
Ligt er een beetje aan hoe je staat op de hot/crazy ladder :P
Ja en ook of die man zelf onstabiel en onzeker is. Die accepteren ook meer tot alles, omdat ze dezelfde issues hebben.

Na een bepaalde tijd kan je van een mooie tafel alleen ook niet meer van eten. Je wordt gek (behalve in bed, wat wij dan hadden)

Als ik aan mezelf werk trek ik vanzelf ook stabielere types aan.
Maar ik doe het vooral voor mezelf nu.. en niet perse voor het vinden van een stabiele man. Ik wil gewoon goed en liefdevol omgaan met de mensen waarvan ik houd en ze niet kwetsen met mijn onzekerheden en wantrouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Medusa666 op 05-08-2022 00:46:09 ]
  Tettenkoning vrijdag 5 augustus 2022 @ 03:20:45 #284
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205553465
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 23:50 schreef Faxie het volgende:
Ligt er een beetje aan hoe je staat op de hot/crazy ladder :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205554275
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 03:20 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ieuw, nee zo een ben ik niet hoor. Ben sowieso niet van haten op mijn exen :’)
  Tettenkoning vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:35:19 #286
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205554307
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:30 schreef Medusa666 het volgende:
Ieuw, nee zo een ben ik niet hoor. Ben sowieso niet van haten op mijn exen :’)


De "overly attached girlfriend" memes niet kennen :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:41:48 #287
497658 Revac
Fka womanly
pi_205554350
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:35 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De "overly attached girlfriend" memes niet kennen :P
Waar slaat dit op? Dit is het dating topic en zij vertelt haar dating verhaal. Dit soort "grapjes" vind ik hier niet echt thuishoren.
pi_205554354
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:35 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De "overly attached girlfriend" memes niet kennen :P
Eng en grappig tegelijk :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Tettenkoning vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:42:53 #289
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205554364
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:41 schreef Revac het volgende:
Waar slaat dit op? Dit is het dating topic en zij vertelt haar dating verhaal. Dit soort "grapjes" vind ik hier niet echt thuishoren.
Ik reageerde op @Faxie, beter opletten.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:43:48 #290
497658 Revac
Fka womanly
pi_205554373
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:42 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ik reageerde op @:Faxie, beter opletten.
Mijn mening blijft staan ongeacht op wie je reageert.
pi_205554403
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:35 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De "overly attached girlfriend" memes niet kennen :P
Hier herken ik me ook niet bepaald in, ben juist erg voorzichtig en erg kritisch. Daarom ben ik nog single.
pi_205554419
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:42 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ik reageerde op @:Faxie, beter opletten.
Je quotte mij :?
  Tettenkoning vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:53:31 #293
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205554462
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:49 schreef Medusa666 het volgende:
Je quotte mij :?
Jij quote mijn reactie op @Faxie toch? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205554491
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:53 schreef Nine. het volgende:

[..]
Jij quote mijn reactie op @:faxie toch? :')
Ah klopt, niet goed opgelet :P
  Moderator vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:09:01 #295
441859 crew  Lenny77
pi_205554627
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:35 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De "overly attached girlfriend" memes niet kennen :P
Nuja, zo lijkt Medusa niet te zijn.
Onzekerheden hebben maakt je niet psycho he. Sowieso is iedereen wat onzeker als de verliefdheid inslaat: je bent ergens toch wel wat bang om diegene kwijt te raken en dat laat een mens al eens wat vreemd reageren, ook al is ie op elk ander gebied zeer stabiel. Iedereen vindt het uiteindelijk wel leuk om wat bevestiging te krijgen van zijn/haar geliefde.

By the way: die memes kunnen ook gemakkelijk op een man slaan, heb ook een paar exemplaren gekend die erg hoog scoorden op dat gebied.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Tettenkoning vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:14:31 #296
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205554694
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:09 schreef Lenny77 het volgende:
Nuja, zo lijkt Medusa niet te zijn.
Onzekerheden hebben maakt je niet psycho he. Sowieso is iedereen wat onzeker als de verliefdheid inslaat: je bent ergens toch wel wat bang om diegene kwijt te raken en dat laat een mens al eens wat vreemd reageren, ook al is ie op elk ander gebied zeer stabiel. Iedereen vindt het uiteindelijk wel leuk om wat bevestiging te krijgen van zijn/haar geliefde.

By the way: die memes kunnen ook gemakkelijk op een man slaan, heb ook een paar exemplaren gekend die erg hoog scoorden op dat gebied.
Heb ik het over haar persoontje gehad dan? :P

Maar klopt, genoeg mannen die ook zo zijn. Zie o.a. Gestalkt en meer van dat soort tv-programma's.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:18:20 #297
441859 crew  Lenny77
pi_205554733
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:14 schreef Nine. het volgende:

[..]
Heb ik het haar persoontje gehad dan? :P

Maar klopt, genoeg mannen die ook zo zijn. Zie o.a. Gestalkt en meer van dat soort tv-programma's.
Ja :(

Nee nee natuurlijk niet :P
Faxie heeft haar op de ladder gezet en jij hebt voor gepast beeldmateriaal gezorgd, dat is alles.
Maar jouw post was iets makkelijker om te quoten omdat net visueel sterk.

Enfin... carry on :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:43:58 #298
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205557097
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 23:47 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik verberg ze ook, omdat ik het idee heb dat de gemiddelde persoon meteen afhaakt wanneer ik meteen meedeel dat ik trauma’s e.d. heb en dus ook onzekerheid heb…

Voor met name mannen zijn dingen als “onzekerheden en ptss” e.d. best wel onaantrekkelijk en een soort red flag voor vrouwen wat ik heb begrepen..

Mijn onzekerheid is dus dat ze wegrennen voor mij als ik ze deel met hen :P Of ik ben juist bang dat ze dan juist teveel ermee rekening houden en dat ik een soort van betutteld wordt?

Maar die onzekerheid over het melden ervan en het invullen is ook weer giftig eigenlijk, dus het is wel beter denk ik nu om ze toch te delen.. eerlijkheid erover is sowieso wel beter. Kan mezelf uiteindelijk toch niet “beter” voordoen dan dat ik ben.
Als een man wegrent als jij over je onzekerheden en angsten vertelt, is dat dan echt een man waar je mee samen wil zijn?
Als je aan jezelf werkt, is dat natuurlijk ook al een goed teken. Ik vind het zelf best onaantrekkelijk als iemand allemaal problemen heeft, maar daar ook eigenlijk niets aan doet. Als iemand gewoon aangeeft problemen te hebben, maar er wel aan werkt, dan is het wel te accepteren (als de man verder leuk genoeg is ;)).
Voor jezelf ook sowieso beter om aan je problemen te werken natuurlijk!

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 00:36 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja en ook of die man zelf onstabiel en onzeker is. Die accepteren ook meer tot alles, omdat ze dezelfde issues hebben.
Ik heb wel vaak het idee dat niet iedereen zich even goed kan inleven in anderen. Iemand die bekend is met de problematiek kan daarom ook best wel fijn zijn.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205558181
Ik zit paar bladzijdes terug te lezen, ik weet dat ik op dit moment ergens niet aan voldoe. Aan de andere kant, heb ik maar een 24 uur in een dag zitten. Maar in princioe heb ik geen haast.

Ik moet wel zeggen dat ik 32x iemand voorbij ben gelopen, en dat we elkaar zo'n ~4 keer hebben geliked op verschillende date apps. Dit geldt voor 3 personen.

Minpunten die ik bij het daten heb is: Dat men roken verbergt en/of dat men rookt. Ik sta opzich open voor iemand met een kind, maar roken hoeft van mij niet.
pi_205559252
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 17:03 schreef DisneyXDEE het volgende:
Ik zit paar bladzijdes terug te lezen, ik weet dat ik op dit moment ergens niet aan voldoe. Aan de andere kant, heb ik maar een 24 uur in een dag zitten. Maar in princioe heb ik geen haast.

Ik moet wel zeggen dat ik 32x iemand voorbij ben gelopen, en dat we elkaar zo'n ~4 keer hebben geliked op verschillende date apps. Dit geldt voor 3 personen.

Minpunten die ik bij het daten heb is: Dat men roken verbergt en/of dat men rookt. Ik sta opzich open voor iemand met een kind, maar roken hoeft van mij niet.
Roken is voor mij ook altijd een no-go geweest. Ik ga toch ook niet zoenen met een asbak?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205559255
En door!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')