Hij is echt al zoveel verder dan jij.....jij bent nog begin 20, nog aan het uitvinden wat je wil met je leven....hij wil zich settelen en een basis voor de toekomst leggen waar jij (met alle respect!) nog zo niet aan toe bent....quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:25 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik ben best bang om door hem niet echt serieus genomen te worden en dat de relatie niet gelijkwaardig zal zijn.
Misschien ook dat hij mij eerder kan manipuleren ofzo.
Zo zonde, want hij heeft wel een leuke baan, wilt een huis kopen en hij is wel echt knap.
Alleen ik kom uit een bepaalde cultuur en dan moet je wel zeg maar binnen een jaar trouwen met hem. Dat is een beetje waarom ik voorzichtig wel ben.. in combinatie met zijn leeftijd.
Waarom denk je dat op basis van mijn posts dat ik daar nog niet aan toe ben als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij is echt al zoveel verder dan jij.....jij bent nog begin 20, nog aan het uitvinden wat je wil met je leven....hij wil zich settelen en een basis voor de toekomst leggen waar jij (met alle respect!) nog zo niet aan toe bent....
Omdat je zo jong bent en beschermt woont......niet veroordelend bedoeld hoor, maar hij is duidelijk toe aan een basis leggen....quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:34 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat op basis van mijn posts dat ik daar nog niet aan toe ben als ik vragen mag?
Ik begrijp je, maar dan zou je dus denken dat hij eerder geïnteresseerd is in iemand van zijn eigen leeftijd. Maar hij was wel echt in mij geïnteresseerd en op het feest lachtte hij vaak schattig naar mij en probeerde wel oogcontact te maken enzo.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat je zo jong bent en beschermt woont......niet veroordelend bedoeld hoor, maar hij is duidelijk toe aan een basis leggen....
Nee dat is echt enorme onzin en problemen bedenken waar ze er niet zijn. Je kunt gewoon je leven leiden en leuke sociale dingen doen. En daarnaast ook via een app dates scoren.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:42 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld, maar ik denk dat men voornamelijk uiteindelijk op één plek focust wat menselijk is.
Dan kun je net zo goed één plek uitkiezen waar de grootste kans van slagen is en dat is in het echtMaar dat is mijn mening.
Ja klopt, maar aangezien er een aantal mensen gefrustreerd zijn dat het op de apps niét lukt, raad ik hen aan om het juist beter te proberen te doen en ervaring met flirten op te doen in real life, omdat men daar minder snel aan vleeskeuring doet.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat is echt enorme onzin en problemen bedenken waar ze er niet zijn. Je kunt gewoon je leven leiden en leuke sociale dingen doen. En daarnaast ook via een app dates scoren.
Ja, maar jij geeft aan dat de kans nog steeds het grootste is in real life. Dat is denk ik onzin, vanaf je 25ste is de kans het grootste via de apps.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:06 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar aangezien er een aantal mensen gefrustreerd zijn dat het op de apps niét lukt, raad ik hen aan om het juist beter te proberen te doen en ervaring met flirten op te doen in real life, omdat men daar minder snel aan vleeskeuring doet.
Ik merk ook bij mezelf dat ik op de apps een stuk kritischer ben op het uiterlijk dan in het echt en dat hebben vast meerderen, omdat je niet meteen de karakter van iemand ziet.
Dat zie je IRL ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:06 schreef Medusa666 het volgende:
omdat je niet meteen de karakter van iemand ziet.
:’)quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zie je IRL ook niet.
Tevens is het "het karakter"
Oh oh politie brandquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zie je IRL ook niet.
Tevens is het "het karakter"
Joh?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:32 schreef Medusa666 het volgende:
:’)
Een scherm is niét hetzelfde als IRL
Zeker wel. Hoe iemand's karakter écht is, zie je IRL ook niet meteen. Bovendien heb je op de app ook interactie met de ander, dus ook daar heb je iemand snel genoeg doorquote:Je ziet toch meteen hoe iemand in interactie is met jou en andere mensen?! En dat zie je niet op de app.
Je kan die twee echt niet met elkaar vergelijken
Ben ik het helemaal niet mee eens.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:40 schreef Nine. het volgende:
Zeker wel. Hoe iemand's karakter écht is, zie je IRL ook niet meteen. Bovendien heb je op de app ook interactie met de ander, dus ook daar heb je iemand snel genoeg door
Dat laatste nee, of er écht chemie is merk je pas IRL. Maar dat heeft geen moer met "de karakter" te maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef Medusa666 het volgende:
Ben ik het helemaal niet mee eens.
Ben jij dan ook iemand die verliefd kan worden door het scherm heen/ liefde op eerste gezicht kan ervaren door het scherm?
Ik heb het dan ook over chemie en dat merk je pas IRL. Dan lijkt het mij verstandiger om meer tijd te investeren in IRL daten in plaats van op de app, want chemie zorgt ervoor dat objectieve schoonheid minder belangrijk wordt óf vervormd wordt voor een persoon.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat laatste nee, of er écht chemie is merk je pas IRL. Maar dat heeft geen moer met "de karakter" te maken.
In real life kun je iemand veel beter aanvoelen dan op een app.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Joh?
[..]
Zeker wel. Hoe iemand's karakter écht is, zie je IRL ook niet meteen. Bovendien heb je op de app ook interactie met de ander, dus ook daar heb je iemand snel genoeg door
Levende bewijs zit hierquote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:00 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over chemie en dat merk je pas IRL. Dan lijkt het mij verstandiger om meer tijd te investeren in IRL daten in plaats van op de app, want chemie zorgt ervoor dat objectieve schoonheid minder belangrijk wordt óf vervormd wordt voor een persoon.
En dat kan je vaak méteen al merken in het echt in tegenstelling tot die apps.
Ik vind dat je dus zeker niet gefrustreerd hoeft te raken als ze geen matches vinden op de apps. Werk liever aan bepaalde sociale vaardigheden, waardoor je beter kunt flirten e.d. IRL want dat geeft uiteindelijk de meeste en eerdere kans tot succes.
Edit: uitzonderingen daargelaten er ook stellen zijn die wel een relatie hebben gevonden op een datingapp
Geen uitzonderingen, grote aantallen inmiddels:quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:00 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over chemie en dat merk je pas IRL. Dan lijkt het mij verstandiger om meer tijd te investeren in IRL daten in plaats van op de app, want chemie zorgt ervoor dat objectieve schoonheid minder belangrijk wordt óf vervormd wordt voor een persoon.
Ik vind dat je dus zeker niet gefrustreerd hoeft te raken als ze geen matches vinden op de apps. Werk liever aan bepaalde sociale vaardigheden, waardoor je beter kunt flirten e.d. IRL want dat geeft uiteindelijk de meeste en eerdere kans tot succes.
Edit: uitzonderingen daargelaten er ook stellen zijn die wel een relatie hebben gevonden op een datingapp
https://news.stanford.edu(...)ay-u-s-couples-meet/quote:Meeting online has become the most popular way U.S. couples connect, Stanford sociologist finds
quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe jij nog single bent met jouw knappe kop (nohommo) en toffe karakter ( behalve tegen brummetje, creep) maar ben benieuwd
Ik had binnen 4 weken meer dan 10.000 likes, geloof me, dat is ook niet leuk..quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Exact. Zo werkt het inderdaad. Als je een redelijk aantal matches hebt dan is het eigenlijk vrijwel onmogelijk dat daar nooit een vrouw op gaat reageren. Natuurlijk zit er altijd een bepaald percentage tussen dat weinig met die apps doet maar als je 50 matches hebt dan kun je er echt wel 15 of 20 aan het praten krijgen.
En inderdaad is het ook een kwestie van ervaring.
Met 10.000 likes moet je dan ook wel een hele knappe vrouw zijn want zelfs voor vrouwen is dat aantal niet normaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:03 schreef Neeleh het volgende:
[..]
Ik had binnen 4 weken meer dan 10.000 likes, geloof me, dat is ook niet leuk..
Echt veel gedate, mezelf hierdoor leren kennen en vooral wat ik wel en niet wil.. Maar veel mannen zeggen ook dat ze serieus zijn en dan blijkt dat niet zo te zijn..
Maar inmiddels een hele leuke man nu 4 weken aan het daten, binnenkort word ik voorgesteld aan z'n vrienden en familie dus begint wel serieus te worden 🥰
Ik vind mezelf niet zo bijzonder hoor, hahaha.. Maar misschien trekt dat juist wel weer aan ofzo, ik weet niet..quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met 10.000 likes moet je dan ook wel een hele knappe vrouw zijn want zelfs voor vrouwen is dat aantal niet normaal.Dan is het geen verrassing dat heel veel mannen graag seks met je willen.
Hoop voor je dat je snel wat stabiliteit vindt.
Nee, je had het over karakter. Chemie en karakter zijn toch echt twee heel verschillende dingen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:00 schreef Medusa666 het volgende:
Er zijn ook aardig wat dames die leven voor die 10k likes. Zijn puur op zoek naar die aandacht, maar voor hen is het uiteindelijk wel wat moeilijker om echt gelukkig te worden in de liefde. Dat er tientallen (of meer) mannen met je naar bed zouden willen lijkt me niet zo interessant, eerder irritant. Gelukkig heb jij wel een echt leuk iemand gevonden!!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:09 schreef Neeleh het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet zo bijzonder hoor, hahaha.. Maar misschien trekt dat juist wel weer aan ofzo, ik weet niet..
Heb inmiddels al wat stabiliteit, betaalde Tinder is weg en kijk er al weken niet meer naar..
Het is overigens wel humor dat ie niet verder gaat dan 9999+ 🤣
Inderdaad. Of als ze alleen je aandacht willen voor hun ego. Maar ja je moet de juiste ertussen vinden, die zijn er ook zeker.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:14 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dat er tientallen (of meer) mannen met je naar bed zouden willen lijkt me niet zo interessant, eerder irritant.
Ja die zijn er zekerquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:34 schreef Revac het volgende:
[..]
Inderdaad. Of als ze alleen je aandacht willen voor hun ego. Maar ja je moet de juiste ertussen vinden, die zijn er ook zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |