5 x per week en dan in de ochtend of avond?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker man. Sporten doet wel veel goeds. Ben na mijn break up van vorige maand weer begonnen na een tijdje niet te hebben gesport.
5x per week nu 4 weken en je ziet het alweer. Spiergeheugen is wel fijn.
Dat nakijken vind ik trouwens soms heel verwarrend. Heb dat namelijk ook maar ik denk altijd dat ik dan eten op mn gezicht heb of een grote vlek in mn broek ofzo :’(
Laat ik het zo zeggen: als je wat ongezonder leeft, komt het terug om je flink onderuit te halenquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hoe vaak en wat doe je dan aan sport?
Ik ben 23, maar dit is alvast een goede motivatie voor mij om weer aan de bak te gaanBen ook bang voor oud en verlept eruit zien.
Gelukkig word ik ook altijd 18/19 geschat, soms jonger als ik geen make-up op heb.
Hahaha, ja dat kan ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker man. Sporten doet wel veel goeds. Ben na mijn break up van vorige maand weer begonnen na een tijdje niet te hebben gesport.
5x per week nu 4 weken en je ziet het alweer. Spiergeheugen is wel fijn.
Dat nakijken vind ik trouwens soms heel verwarrend. Heb dat namelijk ook maar ik denk altijd dat ik dan eten op mn gezicht heb of een grote vlek in mn broek ofzo :’(
Ik fitness 5x per week. Krachttraining. Wandel elke dag minstens 5km en fiets ook aardig wat elke week.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben 23, maar dit is alvast een goede motivatie voor mij om weer aan de bak te gaanBen ook bang voor oud en verlept eruit zien.
Gelukkig word ik ook altijd 18/19 geschat, soms jonger als ik geen make-up op heb.
Ik deed het ook eerst thuis maar dan doe ik minder mijn best en kan minder haha.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: als je wat ongezonder leeft, komt het terug om je flink onderuit te halen
[..]
Hahaha, ja dat kan ook
Ik doe mijn workout thuis, wandel elke dag en stap altijd stevig door. Misschien wat zelfverzekerder qua uitstraling.
Eigenlijk altijd na werk. In het weekend sochtends.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
5 x per week en dan in de ochtend of avond?
Wees maar niet bang, gebeurt pas na de 30quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik rook en drink niet eens. Saaie pietquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik fitness 5x per week. Krachttraining. Wandel elke dag minstens 5km en fiets ook aardig wat elke week.
Jong nog. Je komt wel volwassen over in elk geval.
Ach oud worden we allemaal. Je moet gewoon je lijf goed onderhouden. Rook ook niet en drink alleen in het weekend hoogstens 4 biertjes bijv.
Naja alleen maar beter. Je hebt verder ook lol toch zonder al dat?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik rook en drink niet eens. Saaie piet
quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oud. Eind 30. Maar ik lijk meer op eind 20
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij mij geloven ze me ook niet als ik zeg hoe oud ik ben
quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen last van. Hangt vooral van je genen af.
It’a a trapquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Jong nog. Je komt wel volwassen over in elk geval.
Aziatisch toch?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder van 46 wordt soms jonger geschat dan ik
Klopt, alleen ze leeft daarnaast ook erg gezond en beweegt veel. Betwijfel sterk dat het ooit zo ver kan komen, maar je weet het uiteraard nooit.quote:
Is ze single?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder van 46 wordt soms jonger geschat dan ik
Helemaal prima ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:45 schreef Revac het volgende:
[..]
[..]
Niks mis mee toch![]()
Ik werd vorige week ook 10 jaar jonger geschat, prima
Het laatste is verdachtquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ze single?
[..]
Helemaal prima ja.
Zie het op tinder ook wel. Vrouwen van 25
Die lijken 45 en vrouwen van 40 die lijken 28 bijv.
Ja, maar ze staat echt niet open voor een nieuwe manquote:
Dus je moet aan de bak zo te zienquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:56 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja, maar ze staat echt niet open voor een nieuwe man![]()
Heel misschien over 10 jaar zei ze. Ze verheugt echter eerder op kleinkinderen waarmee ze bezig kan zijn
Ze heeft maar 1 man sinds haar 19e gehad waarmee ze 20 jaar getrouwd was. Sindsdien en daarvoor nooit iemand anders gehad.
Ja maar je hebt ze zeker wel :pquote:
Nou inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je moet aan de bak zo te zienvoor kleinkinderen.
Oh zeker wel, extravert als watquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja alleen maar beter. Je hebt verder ook lol toch zonder al dat?
Dat scheelt een heleboelquote:
Als je er leuk uit ziet wil ik wel helpenquote:
Tja kunnen ook nog instagram filters zijnquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ze single?
[..]
Helemaal prima ja.
Zie het op tinder ook wel. Vrouwen van 25
Die lijken 45 en vrouwen van 40 die lijken 28 bijv.
Trek (huehuehue) maar een nummertjequote:Op woensdag 20 juli 2022 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat scheelt een heleboel
[..]
Als je er leuk uit ziet wil ik wel helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |