Lijkt me inderdaad verstandiger dat ze eerst aan zichzelf werkt, voordat ze zich in een relatie o.i.d. stort.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:08 schreef Lenny77 het volgende:
Misschien is het nog niet het moment voor op zoek te gaan naar een vaste relatie. Er moet al een heel sterke en geduldige persoon op jouw pad komen om op dit moment met jouw onzekerheden en twijfels om te kunnen gaan vrees ik.
Ja klopt, ik heb besloten dat ik het gewoon wil stoppenquote:Op zondag 31 juli 2022 18:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar eh, merk je nu zelf niet hoe je naar alle kanten schiet? Je eerste reply op mijn post was eerder ontkennend en verdedigend. Daarna antwoord je op de post van Rogue dat je ogen zijn geopend en wil je het gewoon een kans wil geven. En dan een goeie 3 uur later is hij nog 'slechter' dan dan ik 'dacht' te lezen in jouw originele post?
Misschien is het nog niet het moment voor op zoek te gaan naar een vaste relatie. Er moet al een heel sterke en geduldige persoon op jouw pad komen om op dit moment met jouw onzekerheden en twijfels om te kunnen gaan vrees ik.
Ik kan dat nietquote:
Beetje vierkantneuken dan?quote:Op zondag 31 juli 2022 21:42 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet. Ik zie nu in dat ik gewoon teveel twijfel over hem om ermee door te gaan. Als je ermee wilt doorgaan, moet je niet zoveel twijfels hebben over iemand. Ik ben dus not just that into him.
Dus ik ga weer ff lekker met mezelf bezighouden
Meh, nee. Ik zie mijn lichaam toch wel als tempel ofzo waartoe alleen 1 lieve loyale en die ik aantrekkelijke vind persoon mag intredenquote:
Waar was jij zaterdag?quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:03 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Je zegt dat alsof het zo normaal is
Het is ook niet abnormaal. Ik bedoel, er zijn genoeg mensen die eerst lekker los gaan en dan pas binding willen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:03 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Je zegt dat alsof het zo normaal is
Van ruilen komt huilenquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:06 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Er was niemand die kon ruilen, helaas![]()
Ja, okay. Maar het is niet alsof je het dan ook maar moet doenquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is ook niet abnormaal. Ik bedoel, er zijn genoeg mensen die eerst lekker los gaan en dan pas binding willen.
En hoe gaan we dit goedmaken hm?quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:06 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Er was niemand die kon ruilen, helaas![]()
Tja iedere persoon is anders.. maar voor mij werkt het niet. Door seks worden mijn gevoelens voor iemand ook sterker. Dan is het echt pijnlijk als diegene ook seks heeft met anderen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is ook niet abnormaal. Ik bedoel, er zijn genoeg mensen die eerst lekker los gaan en dan pas binding willen.
Ik was trouwens nog benieuwd waarom je vindt dat er alleen al een heel sterke persoon op mijn pad moet komen.. mocht ik een relatie aangaan.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:08 schreef Lenny77 het volgende: Er moet al een heel sterke en geduldige persoon op jouw pad komen om op dit moment met jouw onzekerheden en twijfels om te kunnen gaan vrees ik.
Om ermee om te kunnen gaan moet je zelf sterk in je schoenen staan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:11 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik was trouwens nog benieuwd waarom je vindt dat er alleen al een heel sterke persoon op mijn pad moet komen.. mocht ik een relatie aangaan.
Klopt wel..quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Om ermee om te kunnen gaan moet je zelf sterk in je schoenen staan.
Ja maar ik verberg wel mijn onzekerheden en angsten. Als ik iemand echt volledig vertrouw dan ga ik er ook helemaal voor heb ik beslotenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Om ermee om te kunnen gaan moet je zelf sterk in je schoenen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |