Bijna geen last van gehad tot vandaag. Het zal wel per regio verschillen. Of per device, wat nog erger is.quote:Op zondag 4 september 2022 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen moment hapering hier, hele jaar al niet eigenlijk. Zou het wellicht per regio verschillend zijn?
Interessant, interessant.quote:
Dat.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:08 schreef franklop het volgende:
Die doodsbedreigingen zijn zo kansloos.
NSB?quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nelson is van de verkeerde KAAAAAAAAAAAAAAANT.
Yup.quote:
Een maandje bij de nonnen in Limburg?quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup.
Zou op voorhand niet elk raceweekend erbij zijn.
In de VS weer van de partij
Haar vriend is bijna klaar met zijn seizoen (wielrenner).. misschien een vakantie samen met hemquote:
Oh Nicequote:Op zondag 2 oktober 2022 13:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Haar vriend is bijna klaar met zijn seizoen (wielrenner).. misschien een vakantie samen met hem
Wonen ze vlakbijquote:
Allard Kalff, die relatief snel gewoon de hand in eigen boezem stak, in tegenstelling tot heel veel anderen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:05 schreef DjVero het volgende:
Allard Kalff; wat een non-info kan die vent geven, zegMet z'n "ik wil ook nog even wat zeggen over..."
En maar door blijven hameren op de 'niet-wereldtitel' van Max, terwijl de FIA na de eerste verwarring al duidelijkheid had gegeven. Wat een faalhazen bij elkaar daar in de studio/commentaarshokje
F1TV voor 65 euro per jaarquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:08 schreef Rode_Wijn het volgende:
Nou na het vermeende kampioenschap van Max ga ik de balans opmaken.
In aanvang vond ik dat Viaplay een kans verdiende. Ze mogen er gewoon even inkomen.Zeker als je het gat moet invullen wat olaf mol door populairiteit achter zich laat. En zonder Jack Plooij, met een David Coulthard aan de microfoon en nauwelijks tot zeg maar geen reclames was het veelbelovend. Wel jammer van Mol. Toch een legende maar aan alles komt eind, zo dacht ik.
Inmiddels ben ik viaplay-moe geworden. Als het om F1 gaat althans. Als ik thuis op de bank een bingokaart aan het invullen ben gaat er iets niet goed denk ik.
Zo is elk circuit 'lastig om in te halen', is elk onderdeel van elke GP schijnbaar uitzonderlijk sensationeel. Hopen we elke GP op regen want dat zet de boel op zijn kop. En zo nog wat voorbeelden meer die mij gelukkig nu zijn ontschoten.
Fouten tussen rijders en niet wakker reageren als er een gele vlag is ofzo is inmiddels vergelijkbaar met Mol. En dat is geen compliment. En als kers op de taart kregen we gisteren een GIGANTISCHE spoiler in de benaming van de programmering nota bene. Dus echt onontkoombaar. 'Verstappen title talk' ja bedankt mensen, ik stream al sinds jaar en dag omdat live kijken er vaak niet in zit en dat is nog nooit verkeerd gegaan op het gebied van spoilers. Tot aan gisteren.
En dan heb ik het nog niet over de abominabele kwaliteit van de streams. Half Nederland kreeg blijkbaar geen toegang tot het spoilerende programma. En de nabeschouwingen. Dat zijn eigenlijk opsommingen van boordradio's die we vlak daarvoor ook al gehoord hebben. Totaal geen nieuwswaarde.
Tot slot de reclames. Ik heb oa een Viaplay abonnement genomen vanwege dat er geen reclames zouden zijn. Schijtirritant was dat bij ziggo, wel volle mep afrekenen en toch nog 60 minuten reclame ofzo rondom de GP's. Dat ging in het begin best goed bij Viaplay met een paar keer een trailer van 30 seconden voor eigen porgramma's. Maar inmiddels mag tijdens de race/Q/fp een inwoner van Ulaanbaatar mij ongevraagd vertellen waar mijn sterretje zit en dat je die ook kan dichtlijmen. Gewoon in het beeld van de GP. En zijn die reclames tussendoor toch nog naar een minuut of 2 gekropen.
Is alles dan negatief? Nee zeker niet. De wandeling over de grid is top. Stephane doet dat aardig en zie ik liever dan Coronel, maar de laatste stelt heel wat betere vragen. In het begin met David Coulthard kregen we veel meer info van kopstukken. Verder vind ik Race Controle met Allard een heel stuk sterker dan Jack Plooij. Misschien kan ik het zo samenvatten dat alles wat Jack Plooij deed nu is verbeterd.
Goed. Al met al ga ik Viaplay achter mij laten. Ik geloof niet meer in een verbetering. En ik voel mij voor deel voor de gek gehouden door de reclames en het ontbreken van beloofde kopstukken (zoals coulthard). Dat betekent dus dat ik als ontheemd F1 fan iets of iemand moet vinden die wel een bepaalde basiskwaliteit gaat leveren. En dat gaat volgens mij niet meevallen. In elk geval ga ik niet kiezen voor Viaplay uit armoede. Ik laat mij graag hieronder adviseren.
Geen 2 streams tegelijk volgens mij. En is het niet zo dat ook f1tv veel klachten heeft / had als het om de betrouwbaarheid van de streams gaat?quote:
Andere legale opties zijn er niet. En bij F1TV kun je races langer terugkijken dan bij Viaplay.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Geen 2 streams tegelijk volgens mij. En is het niet zo dat ook f1tv veel klachten heeft / had als het om de betrouwbaarheid van de streams gaat?
Ik wil ook nog voetbal kijken dus dat is voor mij geen optie, al met al vind ik dat ze het best goed doen, iig niet minder dan Ziggo het deed, over F1TV kan ik niet oordelen.quote:
ik keek gisteren per toeval even F1 cafe van ziggo, dan ben ik toch wel blij dat ze F1 niet meer doenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zolang ze het lineaire kanaal houden bij Ziggo voor F1 weekenden hou ik (helaas) Viaplay, maar het moment dat ze zouden stoppen met het lineaire kanaal ben ik over naar F1TV.
Commentaar van Viaplay blijft gewoon niet mijn ding, studioprogramma is gedurende het jaar wel wat beter geworden, ook al blijf ik het concept bij de nabeschouwing waarbij Amber een naam noemt die dan 2 minuten behandelt wordt en dan de volgende naam erg stompzinnig vinden.
Volgens de voorwaarden inderdaad niet. In de praktijk kun je probleemloos tot zes streams tegelijk bekijken (ook zes keer de hoofdstream), ook op verschillende locaties. Je zou het ook voor één maand kunnen nemen om te kijken of het bevalt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Geen 2 streams tegelijk volgens mij. En is het niet zo dat ook f1tv veel klachten heeft / had als het om de betrouwbaarheid van de streams gaat?
F1TV, dat is een must-have.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:08 schreef Rode_Wijn het volgende:
Goed. Al met al ga ik Viaplay achter mij laten. Ik geloof niet meer in een verbetering. En ik voel mij voor deel voor de gek gehouden door de reclames en het ontbreken van beloofde kopstukken (zoals coulthard). Dat betekent dus dat ik als ontheemd F1 fan iets of iemand moet vinden die wel een bepaalde basiskwaliteit gaat leveren. En dat gaat volgens mij niet meevallen. In elk geval ga ik niet kiezen voor Viaplay uit armoede. Ik laat mij graag hieronder adviseren.
Dit is goede info, dank u zeerquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:01 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Volgens de voorwaarden inderdaad niet. In de praktijk kun je probleemloos tot zes streams tegelijk bekijken (ook zes keer de hoofdstream), ook op verschillende locaties. Je zou het ook voor één maand kunnen nemen om te kijken of het bevalt.
Ja nou, Olaf ben ik inmiddels wel van afgekickt. Maar die schreeuwers van Sky weet ik ook niet. Er is dan in elk geval keuze. En hoe zijn de voor- en nabeschouwingen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV, dat is een must-have.
Dan kan je nog kiezen uit Sky F1 (), Viaplay en F1TV commentaar. En dat laatste is best redelijk. En als je een beetje handig ben is Olav natuurlijk ook nog een optie via GP Radio.
Olav is nog altijd mijn nummer 1 keuze als ik mag kiezen. Helaas heb ik die luxe niet altijd door diverse redenen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:17 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ja nou, Olaf ben ik inmiddels wel van afgekickt. Maar die schreeuwers van Sky weet ik ook niet. Er is dan in elk geval keuze. En hoe zijn de voor- en nabeschouwingen?
Eerste paar races stotterde de stream heel af en toe maar daarna echt 100% kwaliteit bij F1tv pro.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Juni 2022:quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik dacht dat Viaplay op kanaal 225 er halverwege het seizoen af zou zijn trouwens?
Overigens heb ik zelf alleen de 1e twee races kleine problemen gehad, en tijdens Zandvoort maar dat was in Frankrijk. In Italië was het zonder één hapering.quote:Het voorgevoel van Ziggo en KPN is werkelijkheid geworden. In de afgelopen drie maanden is nog geen enkel Formule 1-weekend verlopen zonder een berg klachten van teleurgestelde Viaplay-abonnees. Als via live streaming naar de Formule 1 wordt gekeken klaagt een deel van de abonnees over slechte beeldkwaliteit, haperingen in beeld of zelfs het geheel uitvallen van de stream. Via het lineaire kanaal Viaplay Xtra bij Ziggo, KPN, T-Mobile, Delta en Caiway kan op hetzelfde moment wel ongestoord naar Formule 1-races worden gekeken. In eerste instantie zou Viaplay Xtra tot 1 augustus bij de genoemde providers beschikbaar zijn. Na Ziggo bevestigt nu ook KPN aan Totaal TV dat Viaplay Xtra gedurende het gehele Formule 1-seizoen bij het telecombedrijf beschikbaar blijft in het aanbod van Interactieve TV.
Dank, ik bedacht het me nu pas. Volgend jaar weer?quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Juni 2022:
[..]
Overigens heb ik zelf alleen de 1e twee races kleine problemen gehad, en tijdens Zandvoort maar dat was in Frankrijk. In Italië was het zonder één hapering.
Als ik je hele analyse lees dan lees ik nauwelijks iets heel schokkends. Dat minuutje reclame voor eigen feeds (waar je op geabonneerd bent, dus ze proberen je niks aan te smeren ofzo, puur informatief). Is dat nou zo erg dat je je 'bedonderd' moet voelen? Ieder zijn mening, maar ik vind het vooral gezeur.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:08 schreef Rode_Wijn het volgende:
Nou na het vermeende kampioenschap van Max ga ik de balans opmaken.
In aanvang vond ik dat Viaplay een kans verdiende. Ze mogen er gewoon even inkomen.Zeker als je het gat moet invullen wat olaf mol door populairiteit achter zich laat. En zonder Jack Plooij, met een David Coulthard aan de microfoon en nauwelijks tot zeg maar geen reclames was het veelbelovend. Wel jammer van Mol. Toch een legende maar aan alles komt eind, zo dacht ik.
Inmiddels ben ik viaplay-moe geworden. Als het om F1 gaat althans. Als ik thuis op de bank een bingokaart aan het invullen ben gaat er iets niet goed denk ik.
Zo is elk circuit 'lastig om in te halen', is elk onderdeel van elke GP schijnbaar uitzonderlijk sensationeel. Hopen we elke GP op regen want dat zet de boel op zijn kop. En zo nog wat voorbeelden meer die mij gelukkig nu zijn ontschoten.
Fouten tussen rijders en niet wakker reageren als er een gele vlag is ofzo is inmiddels vergelijkbaar met Mol. En dat is geen compliment. En als kers op de taart kregen we gisteren een GIGANTISCHE spoiler in de benaming van de programmering nota bene. Dus echt onontkoombaar. 'Verstappen title talk' ja bedankt mensen, ik stream al sinds jaar en dag omdat live kijken er vaak niet in zit en dat is nog nooit verkeerd gegaan op het gebied van spoilers. Tot aan gisteren.
En dan heb ik het nog niet over de abominabele kwaliteit van de streams. Half Nederland kreeg blijkbaar geen toegang tot het spoilerende programma. En de nabeschouwingen. Dat zijn eigenlijk opsommingen van boordradio's die we vlak daarvoor ook al gehoord hebben. Totaal geen nieuwswaarde.
Tot slot de reclames. Ik heb oa een Viaplay abonnement genomen vanwege dat er geen reclames zouden zijn. Schijtirritant was dat bij ziggo, wel volle mep afrekenen en toch nog 60 minuten reclame ofzo rondom de GP's. Dat ging in het begin best goed bij Viaplay met een paar keer een trailer van 30 seconden voor eigen porgramma's. Maar inmiddels mag tijdens de race/Q/fp een inwoner van Ulaanbaatar mij ongevraagd vertellen waar mijn sterretje zit en dat je die ook kan dichtlijmen. Gewoon in het beeld van de GP. En zijn die reclames tussendoor toch nog naar een minuut of 2 gekropen.
Is alles dan negatief? Nee zeker niet. De wandeling over de grid is top. Stephane doet dat aardig en zie ik liever dan Coronel, maar de laatste stelt heel wat betere vragen. In het begin met David Coulthard kregen we veel meer info van kopstukken. Verder vind ik Race Controle met Allard een heel stuk sterker dan Jack Plooij. Misschien kan ik het zo samenvatten dat alles wat Jack Plooij deed nu is verbeterd.
Als het puur informatief is, dan zou je de mogelijkheid moeten krijgen om dit in je instellingen uit te schakelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als ik je hele analyse lees dan lees ik nauwelijks iets heel schokkends. Dat minuutje reclame voor eigen feeds (waar je op geabonneerd bent, dus ze proberen je niks aan te smeren ofzo, puur informatief). Is dat nou zo erg dat je je 'bedonderd' moet voelen? Ieder zijn mening, maar ik vind het vooral gezeur.
Zeker. Van mij hoeft het ook niet hoor, er heeft nog nooit iets tussen gezeten waar ik niet zelf al aan gedacht had. Maar het is zo ontzettend kort..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:24 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als het puur informatief is, dan zou je de mogelijkheid moeten krijgen om dit in je instellingen uit te schakelen.
Nu wordt het je echter opgedrongen, wat met zo'n duur abonnement gewoonweg niet oke is,hoe je het ook went of keert. Kan jij 'gezeur' vinden (dat mag), maar wat je zelf al zegt: ieder zijn mening, en gelukkig hebben we daar allemaal recht op
Als je mijn reactie goed wil lezen dan heb ik het over de carglass reclames die ik plotseling tijdens de GP voorgeschoteld krijg. Icm steeds langere trailers van eigen programma's. Terwijl simpelweg geen reclames beloofd waren. Ik heb een schijthekel aan reclames en betaal dus om ze niet te zien. Schotelt het bedrijf in kwestie mij dan toch en steeds meer reclame voor, dan stop ik er gewoon mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als ik je hele analyse lees dan lees ik nauwelijks iets heel schokkends. Dat minuutje reclame voor eigen feeds (waar je op geabonneerd bent, dus ze proberen je niks aan te smeren ofzo, puur informatief). Is dat nou zo erg dat je je 'bedonderd' moet voelen? Ieder zijn mening, maar ik vind het vooral gezeur.
F1TV is toch een serieus alternatief? Betere kwaliteit, en nog goedkoper ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
zeker als je geen serieus alternatief heb.
Je zegt wel zo tolerant dat 'smaken verschillen' maar kan het ondertussen niet nalaten om wat sneren te geven dat ik een zeurpiet ben. Kijk jij nu maar gewoon lekker je reclames, je bent een goede klant voor Viaplay.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vind die kwaliteit helemaal niet zo matig. En zeker niet matiger dan het al was. In het leven moet je om leren gaan met teleurstellingen, zeker als je geen serieus alternatief heb. Ik wil graag F1 kijken. Dan kan ik gaan zitten mokken dat ze me af en toe een Carglas-reclame voorschotelen en daarom maar niet meer kijken. Of ik neem het voor lief.
De kwaliteit van het commentaar en de deskundigheid van gasten vind ik zeer subjectief. Persoonlijk vind ik de pre en post race show zeer kijkenswaardig. Ik luister graag naar Ho-Pin, naar Ernst Knoors of naar Guido van der Garde. Zelfs Tom Coronel als hij rustig is is prima. Het is zeker niet slechter geworden dan Ziggo nu het jaar enigszins gevorderd is. Maargoed, smaken verschillen..
Je hebt nooit F1 bij de commerciele zenders gekeken als je zo loopt te janken om een pop upje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:59 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Je zegt wel zo tolerant dat 'smaken verschillen' maar kan het ondertussen niet nalaten om wat sneren te geven dat ik een zeurpiet ben. Kijk jij nu maar gewoon lekker je reclames, je bent een goede klant voor Viaplay.
Okequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt nooit F1 bij de commerciele zenders gekeken als je zo loopt te janken om een pop upje.
Dat was gratis, hier betaal je voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt nooit F1 bij de commerciele zenders gekeken als je zo loopt te janken om een pop upje.
Niet als je nog andere sporten e.d. wilt kijken op Viaplay.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
F1TV is toch een serieus alternatief? Betere kwaliteit, en nog goedkoper ook.
Ga je nu ook om 23u de Q kijken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vind die kwaliteit helemaal niet zo matig. En zeker niet matiger dan het al was. In het leven moet je om leren gaan met teleurstellingen, zeker als je geen serieus alternatief heb. Ik wil graag F1 kijken. Dan kan ik gaan zitten mokken dat ze me af en toe een Carglas-reclame voorschotelen en daarom maar niet meer kijken. Of ik neem het voor lief.
De kwaliteit van het commentaar en de deskundigheid van gasten vind ik zeer subjectief. Persoonlijk vind ik de pre en post race show zeer kijkenswaardig. Ik luister graag naar Ho-Pin, naar Ernst Knoors of naar Guido van der Garde. Zelfs Tom Coronel als hij rustig is is prima. Het is zeker niet slechter geworden dan Ziggo nu het jaar enigszins gevorderd is. Maargoed, smaken verschillen..
Ze zijn er best streng op, ik kon ook de app niet downloaden in het buitenland.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:42 schreef heywoodu het volgende:
Kan het kloppen dat Viaplay buiten de EU niet werkt? Ik kan wel de kwalificatie zien in de lijst, maar als ik hem aanklik krijg ik "Er is iets fout gegaan". Tja.
Klopt, kan hier in Londen ook niet kijken. Gelukkig zijn er pubs met scherm.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:42 schreef heywoodu het volgende:
Kan het kloppen dat Viaplay buiten de EU niet werkt? Ik kan wel de kwalificatie zien in de lijst, maar als ik hem aanklik krijg ik "Er is iets fout gegaan". Tja.
Vpn aanzetten?quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:42 schreef heywoodu het volgende:
terwijl F1-autos niet eens ramen hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:55 schreef raptorix het volgende:
Die Reclames, nee dat zal lekker positief uitwerken voor Carglass![]()
![]()
Ik heb VT3 en de Q gekeken ja?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:43 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ga je nu ook om 23u de Q kijken?
Viaplay kondigde aan dat de Q om 23u zou zijn. Een uur te vroeg. Dat is wat je van deskundig personeel mag verwachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb VT3 en de Q gekeken ja?
Toen begon de voorbeschouwingquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:03 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Viaplay kondigde aan dat de Q om 23u zou zijn. Een uur te vroeg. Dat is wat je van deskundig personeel mag verwachten.
Overigens via f1tv gekeken en dat was een verademing.
Je zou er maar wakker van liggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:50 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nee die zou om half 11 beginnen, aldus de commentator
Zal wel door het tijdsverschil komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:50 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nee die zou om half 11 beginnen, aldus de commentator
Ik lag toen te pittenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je zou er maar wakker van liggen
wacht, de laatste race is 20 november.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:46 schreef GM78 het volgende:
Volgende maand viaplay opzeggen, en dan maar eens goed nadenken waar ik na de winterstop ga kijken.
Je klikt op je icoontje, dan navigeer je naar instellingen en daar kan je je abonnement annuleren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Is er iemand die überhaupt de knop kan vinden om op te zeggen bij Viaplay? Als ik op google intik ‘viaplay opzeggen’ dan verwijzen ze je naar een optie in je profiel wat ik niet heb of niet kan vinden……
Ik heb VO gemaild, al twee keer, maar krijg 0.0 reactie.
Ik zie al dat ik het via Ziggo heb lopen.. dank alsnog!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:33 schreef Sorella het volgende:
[..]
Je klikt op je icoontje, dan navigeer je naar instellingen en daar kan je je abonnement annuleren.
Mijne loopt tot maart dus in januari ga ik het opzeggen/annuleren, eerder heeft toch geen zin.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
wacht, de laatste race is 20 november.
met inachtneming van de opzegtermijn van 1 maand kun je nu al opzeggen. Toch?
quote:
Hmmm, twee races te vroeg.quote:Klaar. Je abonnement is geannuleerd.
Je kunt blijven kijken tot 10 november, om 11:26, om precies te zijn.. Als je nog van gedachten verandert, weet je ons te vinden. We hebben je een bevestigingse-mail gestuurd. Als je deze niet kunt vinden, kijk dan even bij de spam. Bij ons ben je altijd welkom!
Kleine correctie, je hebt geen gelijkquote:
¤15. De prijsverhoging heeft reeds plaats gevonden en ik betwijfel ten zeerste of ze wel winst maken met die extreme kortingsacties en tv kanalen. Zit er dus dik in dat iedereen volgend jaar de volle bak betaalt voor de app zonder tussenkomst van Ziggo of KPN, al zie ik die laatste ook nog wel in een vorm terugkomen door hun partnerschap.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:19 schreef Tarado het volgende:
Ben benieuwd wat het volgend jaar gaat kosten
Jammer ik vond 99 voor een jaar wel een goeie deal en maakte Ziggo wel winst dan want dat is verworden tot een zielig hoopje sportkanaal "voor de fans door de fans".quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
¤15. De prijsverhoging heeft reeds plaats gevonden en ik betwijfel ten zeerste of ze wel winst maken met die extreme kortingsacties en tv kanalen. Zit er dus dik in dat iedereen volgend jaar de volle bak betaalt voor de app zonder tussenkomst van Ziggo of KPN, al zie ik die laatste ook nog wel in een vorm terugkomen door hun partnerschap.
Daar zijn de meningen heel erg over verdeeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:
maar hun F1 programma is al een stuk beter dan het bij Ziggo ooit was
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
zeker gezien de Nederlandse tak dan op eigen benen moet gaan staan.
Je laat je vooroordelen weer eens spreken. Ik zeg nergens dat ik denk dat ze failliet gaan, ik zeg dat het hele bedrijfsmodel van dit eerste jaar nooit en te nimmer volgehouden kan worden zonder verlies te leiden. Nu wordt er nog heel veel geld in gepompt, maar er moet een moment komen dat het geld op gaat leveren, en dan overleef je het niet meer door 50% van je klanten voor praktisch niets alle streams aan te bieden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Bij jou is de wens de vader van de gedachte, neem nou maar van mij aan dat ze niet failliet gaan op Nederland en ze minimaal dat contract vol gaan maken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je laat je vooroordelen weer eens spreken. Ik zeg nergens dat ik denk dat ze failliet gaan, ik zeg dat het hele bedrijfsmodel van dit eerste jaar nooit en te nimmer volgehouden kan worden zonder verlies te leiden. Nu wordt er nog heel veel geld in gepompt, maar er moet een moment komen dat het geld op gaat leveren, en dan overleef je het niet meer door 50% van je klanten voor praktisch niets alle streams aan te bieden.
Volgens mij proberen ze alleen maar de kijkers die het niet spannend vinden om naar het groeien van het gras naast de baan te kijken betrokken te houden en uit te leggen waar de spanning zit.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:02 schreef DjVero het volgende:
Wat was het commentaar weer bedroevend slecht dit en vorig weekend. Wanneer houden ze nou toch eens op met al die 'wat als'-verhalen voor ongelukken en hun eeuwige 'veilige opties': als het aan hun twee ligt doet niemand op de baan een (inhaal)actie, want dan verprutsen ze de banden, lopen ze risico op een ongeluk of 'een tweede plaats is ook goed genoeg'. Man man man, precies daarom zijn de twintig mannen op de baan coureur en zitten zij op een veilige stoel in een veilig hokkie hun onzin te verkondigen. "Je hebt topsnelheid nodig om te...racen", echt wtf
Wat ik echter nog het meest storend vind, is het feit dat ze foutieve informatie geven om de race spannender te maken dan dat 'ie is. Ik bedoel, als Verstappen zo'n 27 (of wat was het) rondjes op softs kan rijden dan is het niet zo heel gek te bedenken dat hij het restant van de race wel eens uit zou kunnen rijden op mediums. Maar neee, volgens de twee kneusjes bij ViaPlay moest en zou hij nog een extra pitstop maken.Volgens mij hebben ze echt geen idee wat ze allemaal raaskallen...
Na dit jaar beëindig ik het abonnement en stap ik over naar F1TV.
Sorry hoor, maar de manier waarop ze uitleggen hoe bandenslijtage werkt getuigt van nul inzicht in hoe het daadwerkelijk werkt en is precies hoe ik zou verwachten dat een nieuwkomer het zou zien. Alsof die harde banden op eens gaan werken na 10 ronden, alsof die mediums uit het niets zo erg uit elkaar vallen dat Hamilton 10 ronden gemiddeld een seconde per ronde gaat winnen, terwijl ie het daarvoor niet kan bijhouden. Dat heeft niets met kunstmatige spanning te maken, maar met gebrek aan kennis. Dit kunstje flikken ze naar mijn weten al het hele seizoen, want ook in Silverstone waren ze er heilig van overtuigd dat Ferrari nog een keer naar binnen ging komen terwijl ze vooraan de race controleerden, en niets erop wees dat ze nog een keer moesten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij proberen ze alleen maar de kijkers die het niet spannend vinden om naar het groeien van het gras naast de baan te kijken betrokken te houden en uit te leggen waar de spanning zit.
Dat is echt dikke bullshit. Ze feliciteerden elkaar nog net niet na 30 ronden met de overwinning van Max op 1 stop.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de manier waarop ze uitleggen hoe bandenslijtage werkt getuigt van nul inzicht in hoe het daadwerkelijk werkt en is precies hoe ik zou verwachten dat een nieuwkomer het zou zien. Alsof die harde banden op eens gaan werken na 10 ronden, alsof die mediums uit het niets zo erg uit elkaar vallen dat Hamilton 10 ronden gemiddeld een seconde per ronde gaat winnen, terwijl ie het daarvoor niet kan bijhouden. Dat heeft niets met kunstmatige spanning te maken, maar met gebrek aan kennis. Dit kunstje flikken ze naar mijn weten al het hele seizoen, want ook in Silverstone waren ze er heilig van overtuigd dat Ferrari nog een keer naar binnen ging komen terwijl ze vooraan de race controleerden, en niets erop wees dat ze nog een keer moesten.
Sky en F1TV waren er nu ook van overtuigd dat Verstappen nog een keer naar binnen moest, maar zijn uiteindelijk langzaam in gaan zien dat ie hem uit ging rijden. Op Viaplay dachten ze er hetzelfde over als Toto, tot het einde van de race aan toe.
Dit verhaal is van A tot Z gelogen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de manier waarop ze uitleggen hoe bandenslijtage werkt getuigt van nul inzicht in hoe het daadwerkelijk werkt en is precies hoe ik zou verwachten dat een nieuwkomer het zou zien. Alsof die harde banden op eens gaan werken na 10 ronden, alsof die mediums uit het niets zo erg uit elkaar vallen dat Hamilton 10 ronden gemiddeld een seconde per ronde gaat winnen, terwijl ie het daarvoor niet kan bijhouden. Dat heeft niets met kunstmatige spanning te maken, maar met gebrek aan kennis. Dit kunstje flikken ze naar mijn weten al het hele seizoen, want ook in Silverstone waren ze er heilig van overtuigd dat Ferrari nog een keer naar binnen ging komen terwijl ze vooraan de race controleerden, en niets erop wees dat ze nog een keer moesten.
Sky en F1TV waren er nu ook van overtuigd dat Verstappen nog een keer naar binnen moest, maar zijn uiteindelijk langzaam in gaan zien dat ie hem uit ging rijden. Op Viaplay dachten ze er hetzelfde over als Toto, tot het einde van de race aan toe.
Als ik er de tijd voor had, had ik je een lijstje met rondes gegeven waar ze wéér begonnen over bandenslijtage.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit verhaal is van A tot Z gelogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |