Je zou er maar wakker van liggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:50 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nee die zou om half 11 beginnen, aldus de commentator
Zal wel door het tijdsverschil komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:50 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nee die zou om half 11 beginnen, aldus de commentator
Ik lag toen te pittenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je zou er maar wakker van liggen
wacht, de laatste race is 20 november.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:46 schreef GM78 het volgende:
Volgende maand viaplay opzeggen, en dan maar eens goed nadenken waar ik na de winterstop ga kijken.
Je klikt op je icoontje, dan navigeer je naar instellingen en daar kan je je abonnement annuleren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Is er iemand die überhaupt de knop kan vinden om op te zeggen bij Viaplay? Als ik op google intik ‘viaplay opzeggen’ dan verwijzen ze je naar een optie in je profiel wat ik niet heb of niet kan vinden……
Ik heb VO gemaild, al twee keer, maar krijg 0.0 reactie.
Ik zie al dat ik het via Ziggo heb lopen.. dank alsnog!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:33 schreef Sorella het volgende:
[..]
Je klikt op je icoontje, dan navigeer je naar instellingen en daar kan je je abonnement annuleren.
Mijne loopt tot maart dus in januari ga ik het opzeggen/annuleren, eerder heeft toch geen zin.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
wacht, de laatste race is 20 november.
met inachtneming van de opzegtermijn van 1 maand kun je nu al opzeggen. Toch?
quote:
Hmmm, twee races te vroeg.quote:Klaar. Je abonnement is geannuleerd.
Je kunt blijven kijken tot 10 november, om 11:26, om precies te zijn.. Als je nog van gedachten verandert, weet je ons te vinden. We hebben je een bevestigingse-mail gestuurd. Als je deze niet kunt vinden, kijk dan even bij de spam. Bij ons ben je altijd welkom!
Kleine correctie, je hebt geen gelijkquote:
¤15. De prijsverhoging heeft reeds plaats gevonden en ik betwijfel ten zeerste of ze wel winst maken met die extreme kortingsacties en tv kanalen. Zit er dus dik in dat iedereen volgend jaar de volle bak betaalt voor de app zonder tussenkomst van Ziggo of KPN, al zie ik die laatste ook nog wel in een vorm terugkomen door hun partnerschap.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:19 schreef Tarado het volgende:
Ben benieuwd wat het volgend jaar gaat kosten
Jammer ik vond 99 voor een jaar wel een goeie deal en maakte Ziggo wel winst dan want dat is verworden tot een zielig hoopje sportkanaal "voor de fans door de fans".quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
¤15. De prijsverhoging heeft reeds plaats gevonden en ik betwijfel ten zeerste of ze wel winst maken met die extreme kortingsacties en tv kanalen. Zit er dus dik in dat iedereen volgend jaar de volle bak betaalt voor de app zonder tussenkomst van Ziggo of KPN, al zie ik die laatste ook nog wel in een vorm terugkomen door hun partnerschap.
Daar zijn de meningen heel erg over verdeeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:
maar hun F1 programma is al een stuk beter dan het bij Ziggo ooit was
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
zeker gezien de Nederlandse tak dan op eigen benen moet gaan staan.
Je laat je vooroordelen weer eens spreken. Ik zeg nergens dat ik denk dat ze failliet gaan, ik zeg dat het hele bedrijfsmodel van dit eerste jaar nooit en te nimmer volgehouden kan worden zonder verlies te leiden. Nu wordt er nog heel veel geld in gepompt, maar er moet een moment komen dat het geld op gaat leveren, en dan overleef je het niet meer door 50% van je klanten voor praktisch niets alle streams aan te bieden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Bij jou is de wens de vader van de gedachte, neem nou maar van mij aan dat ze niet failliet gaan op Nederland en ze minimaal dat contract vol gaan maken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je laat je vooroordelen weer eens spreken. Ik zeg nergens dat ik denk dat ze failliet gaan, ik zeg dat het hele bedrijfsmodel van dit eerste jaar nooit en te nimmer volgehouden kan worden zonder verlies te leiden. Nu wordt er nog heel veel geld in gepompt, maar er moet een moment komen dat het geld op gaat leveren, en dan overleef je het niet meer door 50% van je klanten voor praktisch niets alle streams aan te bieden.
Volgens mij proberen ze alleen maar de kijkers die het niet spannend vinden om naar het groeien van het gras naast de baan te kijken betrokken te houden en uit te leggen waar de spanning zit.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:02 schreef DjVero het volgende:
Wat was het commentaar weer bedroevend slecht dit en vorig weekend. Wanneer houden ze nou toch eens op met al die 'wat als'-verhalen voor ongelukken en hun eeuwige 'veilige opties': als het aan hun twee ligt doet niemand op de baan een (inhaal)actie, want dan verprutsen ze de banden, lopen ze risico op een ongeluk of 'een tweede plaats is ook goed genoeg'. Man man man, precies daarom zijn de twintig mannen op de baan coureur en zitten zij op een veilige stoel in een veilig hokkie hun onzin te verkondigen. "Je hebt topsnelheid nodig om te...racen", echt wtf
Wat ik echter nog het meest storend vind, is het feit dat ze foutieve informatie geven om de race spannender te maken dan dat 'ie is. Ik bedoel, als Verstappen zo'n 27 (of wat was het) rondjes op softs kan rijden dan is het niet zo heel gek te bedenken dat hij het restant van de race wel eens uit zou kunnen rijden op mediums. Maar neee, volgens de twee kneusjes bij ViaPlay moest en zou hij nog een extra pitstop maken.Volgens mij hebben ze echt geen idee wat ze allemaal raaskallen...
Na dit jaar beëindig ik het abonnement en stap ik over naar F1TV.
Sorry hoor, maar de manier waarop ze uitleggen hoe bandenslijtage werkt getuigt van nul inzicht in hoe het daadwerkelijk werkt en is precies hoe ik zou verwachten dat een nieuwkomer het zou zien. Alsof die harde banden op eens gaan werken na 10 ronden, alsof die mediums uit het niets zo erg uit elkaar vallen dat Hamilton 10 ronden gemiddeld een seconde per ronde gaat winnen, terwijl ie het daarvoor niet kan bijhouden. Dat heeft niets met kunstmatige spanning te maken, maar met gebrek aan kennis. Dit kunstje flikken ze naar mijn weten al het hele seizoen, want ook in Silverstone waren ze er heilig van overtuigd dat Ferrari nog een keer naar binnen ging komen terwijl ze vooraan de race controleerden, en niets erop wees dat ze nog een keer moesten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij proberen ze alleen maar de kijkers die het niet spannend vinden om naar het groeien van het gras naast de baan te kijken betrokken te houden en uit te leggen waar de spanning zit.
Dat is echt dikke bullshit. Ze feliciteerden elkaar nog net niet na 30 ronden met de overwinning van Max op 1 stop.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de manier waarop ze uitleggen hoe bandenslijtage werkt getuigt van nul inzicht in hoe het daadwerkelijk werkt en is precies hoe ik zou verwachten dat een nieuwkomer het zou zien. Alsof die harde banden op eens gaan werken na 10 ronden, alsof die mediums uit het niets zo erg uit elkaar vallen dat Hamilton 10 ronden gemiddeld een seconde per ronde gaat winnen, terwijl ie het daarvoor niet kan bijhouden. Dat heeft niets met kunstmatige spanning te maken, maar met gebrek aan kennis. Dit kunstje flikken ze naar mijn weten al het hele seizoen, want ook in Silverstone waren ze er heilig van overtuigd dat Ferrari nog een keer naar binnen ging komen terwijl ze vooraan de race controleerden, en niets erop wees dat ze nog een keer moesten.
Sky en F1TV waren er nu ook van overtuigd dat Verstappen nog een keer naar binnen moest, maar zijn uiteindelijk langzaam in gaan zien dat ie hem uit ging rijden. Op Viaplay dachten ze er hetzelfde over als Toto, tot het einde van de race aan toe.
Dit verhaal is van A tot Z gelogen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de manier waarop ze uitleggen hoe bandenslijtage werkt getuigt van nul inzicht in hoe het daadwerkelijk werkt en is precies hoe ik zou verwachten dat een nieuwkomer het zou zien. Alsof die harde banden op eens gaan werken na 10 ronden, alsof die mediums uit het niets zo erg uit elkaar vallen dat Hamilton 10 ronden gemiddeld een seconde per ronde gaat winnen, terwijl ie het daarvoor niet kan bijhouden. Dat heeft niets met kunstmatige spanning te maken, maar met gebrek aan kennis. Dit kunstje flikken ze naar mijn weten al het hele seizoen, want ook in Silverstone waren ze er heilig van overtuigd dat Ferrari nog een keer naar binnen ging komen terwijl ze vooraan de race controleerden, en niets erop wees dat ze nog een keer moesten.
Sky en F1TV waren er nu ook van overtuigd dat Verstappen nog een keer naar binnen moest, maar zijn uiteindelijk langzaam in gaan zien dat ie hem uit ging rijden. Op Viaplay dachten ze er hetzelfde over als Toto, tot het einde van de race aan toe.
Als ik er de tijd voor had, had ik je een lijstje met rondes gegeven waar ze wéér begonnen over bandenslijtage.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit verhaal is van A tot Z gelogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |