Allard Kalff, die relatief snel gewoon de hand in eigen boezem stak, in tegenstelling tot heel veel anderen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:05 schreef DjVero het volgende:
Allard Kalff; wat een non-info kan die vent geven, zegMet z'n "ik wil ook nog even wat zeggen over..."
En maar door blijven hameren op de 'niet-wereldtitel' van Max, terwijl de FIA na de eerste verwarring al duidelijkheid had gegeven. Wat een faalhazen bij elkaar daar in de studio/commentaarshokje
F1TV voor 65 euro per jaarquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:08 schreef Rode_Wijn het volgende:
Nou na het vermeende kampioenschap van Max ga ik de balans opmaken.
In aanvang vond ik dat Viaplay een kans verdiende. Ze mogen er gewoon even inkomen.Zeker als je het gat moet invullen wat olaf mol door populairiteit achter zich laat. En zonder Jack Plooij, met een David Coulthard aan de microfoon en nauwelijks tot zeg maar geen reclames was het veelbelovend. Wel jammer van Mol. Toch een legende maar aan alles komt eind, zo dacht ik.
Inmiddels ben ik viaplay-moe geworden. Als het om F1 gaat althans. Als ik thuis op de bank een bingokaart aan het invullen ben gaat er iets niet goed denk ik.
Zo is elk circuit 'lastig om in te halen', is elk onderdeel van elke GP schijnbaar uitzonderlijk sensationeel. Hopen we elke GP op regen want dat zet de boel op zijn kop. En zo nog wat voorbeelden meer die mij gelukkig nu zijn ontschoten.
Fouten tussen rijders en niet wakker reageren als er een gele vlag is ofzo is inmiddels vergelijkbaar met Mol. En dat is geen compliment. En als kers op de taart kregen we gisteren een GIGANTISCHE spoiler in de benaming van de programmering nota bene. Dus echt onontkoombaar. 'Verstappen title talk' ja bedankt mensen, ik stream al sinds jaar en dag omdat live kijken er vaak niet in zit en dat is nog nooit verkeerd gegaan op het gebied van spoilers. Tot aan gisteren.
En dan heb ik het nog niet over de abominabele kwaliteit van de streams. Half Nederland kreeg blijkbaar geen toegang tot het spoilerende programma. En de nabeschouwingen. Dat zijn eigenlijk opsommingen van boordradio's die we vlak daarvoor ook al gehoord hebben. Totaal geen nieuwswaarde.
Tot slot de reclames. Ik heb oa een Viaplay abonnement genomen vanwege dat er geen reclames zouden zijn. Schijtirritant was dat bij ziggo, wel volle mep afrekenen en toch nog 60 minuten reclame ofzo rondom de GP's. Dat ging in het begin best goed bij Viaplay met een paar keer een trailer van 30 seconden voor eigen porgramma's. Maar inmiddels mag tijdens de race/Q/fp een inwoner van Ulaanbaatar mij ongevraagd vertellen waar mijn sterretje zit en dat je die ook kan dichtlijmen. Gewoon in het beeld van de GP. En zijn die reclames tussendoor toch nog naar een minuut of 2 gekropen.
Is alles dan negatief? Nee zeker niet. De wandeling over de grid is top. Stephane doet dat aardig en zie ik liever dan Coronel, maar de laatste stelt heel wat betere vragen. In het begin met David Coulthard kregen we veel meer info van kopstukken. Verder vind ik Race Controle met Allard een heel stuk sterker dan Jack Plooij. Misschien kan ik het zo samenvatten dat alles wat Jack Plooij deed nu is verbeterd.
Goed. Al met al ga ik Viaplay achter mij laten. Ik geloof niet meer in een verbetering. En ik voel mij voor deel voor de gek gehouden door de reclames en het ontbreken van beloofde kopstukken (zoals coulthard). Dat betekent dus dat ik als ontheemd F1 fan iets of iemand moet vinden die wel een bepaalde basiskwaliteit gaat leveren. En dat gaat volgens mij niet meevallen. In elk geval ga ik niet kiezen voor Viaplay uit armoede. Ik laat mij graag hieronder adviseren.
Geen 2 streams tegelijk volgens mij. En is het niet zo dat ook f1tv veel klachten heeft / had als het om de betrouwbaarheid van de streams gaat?quote:
Andere legale opties zijn er niet. En bij F1TV kun je races langer terugkijken dan bij Viaplay.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Geen 2 streams tegelijk volgens mij. En is het niet zo dat ook f1tv veel klachten heeft / had als het om de betrouwbaarheid van de streams gaat?
Ik wil ook nog voetbal kijken dus dat is voor mij geen optie, al met al vind ik dat ze het best goed doen, iig niet minder dan Ziggo het deed, over F1TV kan ik niet oordelen.quote:
ik keek gisteren per toeval even F1 cafe van ziggo, dan ben ik toch wel blij dat ze F1 niet meer doenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zolang ze het lineaire kanaal houden bij Ziggo voor F1 weekenden hou ik (helaas) Viaplay, maar het moment dat ze zouden stoppen met het lineaire kanaal ben ik over naar F1TV.
Commentaar van Viaplay blijft gewoon niet mijn ding, studioprogramma is gedurende het jaar wel wat beter geworden, ook al blijf ik het concept bij de nabeschouwing waarbij Amber een naam noemt die dan 2 minuten behandelt wordt en dan de volgende naam erg stompzinnig vinden.
Volgens de voorwaarden inderdaad niet. In de praktijk kun je probleemloos tot zes streams tegelijk bekijken (ook zes keer de hoofdstream), ook op verschillende locaties. Je zou het ook voor één maand kunnen nemen om te kijken of het bevalt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Geen 2 streams tegelijk volgens mij. En is het niet zo dat ook f1tv veel klachten heeft / had als het om de betrouwbaarheid van de streams gaat?
F1TV, dat is een must-have.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:08 schreef Rode_Wijn het volgende:
Goed. Al met al ga ik Viaplay achter mij laten. Ik geloof niet meer in een verbetering. En ik voel mij voor deel voor de gek gehouden door de reclames en het ontbreken van beloofde kopstukken (zoals coulthard). Dat betekent dus dat ik als ontheemd F1 fan iets of iemand moet vinden die wel een bepaalde basiskwaliteit gaat leveren. En dat gaat volgens mij niet meevallen. In elk geval ga ik niet kiezen voor Viaplay uit armoede. Ik laat mij graag hieronder adviseren.
Dit is goede info, dank u zeerquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:01 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Volgens de voorwaarden inderdaad niet. In de praktijk kun je probleemloos tot zes streams tegelijk bekijken (ook zes keer de hoofdstream), ook op verschillende locaties. Je zou het ook voor één maand kunnen nemen om te kijken of het bevalt.
Ja nou, Olaf ben ik inmiddels wel van afgekickt. Maar die schreeuwers van Sky weet ik ook niet. Er is dan in elk geval keuze. En hoe zijn de voor- en nabeschouwingen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV, dat is een must-have.
Dan kan je nog kiezen uit Sky F1 (), Viaplay en F1TV commentaar. En dat laatste is best redelijk. En als je een beetje handig ben is Olav natuurlijk ook nog een optie via GP Radio.
Olav is nog altijd mijn nummer 1 keuze als ik mag kiezen. Helaas heb ik die luxe niet altijd door diverse redenen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:17 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ja nou, Olaf ben ik inmiddels wel van afgekickt. Maar die schreeuwers van Sky weet ik ook niet. Er is dan in elk geval keuze. En hoe zijn de voor- en nabeschouwingen?
Eerste paar races stotterde de stream heel af en toe maar daarna echt 100% kwaliteit bij F1tv pro.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Juni 2022:quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik dacht dat Viaplay op kanaal 225 er halverwege het seizoen af zou zijn trouwens?
Overigens heb ik zelf alleen de 1e twee races kleine problemen gehad, en tijdens Zandvoort maar dat was in Frankrijk. In Italië was het zonder één hapering.quote:Het voorgevoel van Ziggo en KPN is werkelijkheid geworden. In de afgelopen drie maanden is nog geen enkel Formule 1-weekend verlopen zonder een berg klachten van teleurgestelde Viaplay-abonnees. Als via live streaming naar de Formule 1 wordt gekeken klaagt een deel van de abonnees over slechte beeldkwaliteit, haperingen in beeld of zelfs het geheel uitvallen van de stream. Via het lineaire kanaal Viaplay Xtra bij Ziggo, KPN, T-Mobile, Delta en Caiway kan op hetzelfde moment wel ongestoord naar Formule 1-races worden gekeken. In eerste instantie zou Viaplay Xtra tot 1 augustus bij de genoemde providers beschikbaar zijn. Na Ziggo bevestigt nu ook KPN aan Totaal TV dat Viaplay Xtra gedurende het gehele Formule 1-seizoen bij het telecombedrijf beschikbaar blijft in het aanbod van Interactieve TV.
Dank, ik bedacht het me nu pas. Volgend jaar weer?quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Juni 2022:
[..]
Overigens heb ik zelf alleen de 1e twee races kleine problemen gehad, en tijdens Zandvoort maar dat was in Frankrijk. In Italië was het zonder één hapering.
Als ik je hele analyse lees dan lees ik nauwelijks iets heel schokkends. Dat minuutje reclame voor eigen feeds (waar je op geabonneerd bent, dus ze proberen je niks aan te smeren ofzo, puur informatief). Is dat nou zo erg dat je je 'bedonderd' moet voelen? Ieder zijn mening, maar ik vind het vooral gezeur.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:08 schreef Rode_Wijn het volgende:
Nou na het vermeende kampioenschap van Max ga ik de balans opmaken.
In aanvang vond ik dat Viaplay een kans verdiende. Ze mogen er gewoon even inkomen.Zeker als je het gat moet invullen wat olaf mol door populairiteit achter zich laat. En zonder Jack Plooij, met een David Coulthard aan de microfoon en nauwelijks tot zeg maar geen reclames was het veelbelovend. Wel jammer van Mol. Toch een legende maar aan alles komt eind, zo dacht ik.
Inmiddels ben ik viaplay-moe geworden. Als het om F1 gaat althans. Als ik thuis op de bank een bingokaart aan het invullen ben gaat er iets niet goed denk ik.
Zo is elk circuit 'lastig om in te halen', is elk onderdeel van elke GP schijnbaar uitzonderlijk sensationeel. Hopen we elke GP op regen want dat zet de boel op zijn kop. En zo nog wat voorbeelden meer die mij gelukkig nu zijn ontschoten.
Fouten tussen rijders en niet wakker reageren als er een gele vlag is ofzo is inmiddels vergelijkbaar met Mol. En dat is geen compliment. En als kers op de taart kregen we gisteren een GIGANTISCHE spoiler in de benaming van de programmering nota bene. Dus echt onontkoombaar. 'Verstappen title talk' ja bedankt mensen, ik stream al sinds jaar en dag omdat live kijken er vaak niet in zit en dat is nog nooit verkeerd gegaan op het gebied van spoilers. Tot aan gisteren.
En dan heb ik het nog niet over de abominabele kwaliteit van de streams. Half Nederland kreeg blijkbaar geen toegang tot het spoilerende programma. En de nabeschouwingen. Dat zijn eigenlijk opsommingen van boordradio's die we vlak daarvoor ook al gehoord hebben. Totaal geen nieuwswaarde.
Tot slot de reclames. Ik heb oa een Viaplay abonnement genomen vanwege dat er geen reclames zouden zijn. Schijtirritant was dat bij ziggo, wel volle mep afrekenen en toch nog 60 minuten reclame ofzo rondom de GP's. Dat ging in het begin best goed bij Viaplay met een paar keer een trailer van 30 seconden voor eigen porgramma's. Maar inmiddels mag tijdens de race/Q/fp een inwoner van Ulaanbaatar mij ongevraagd vertellen waar mijn sterretje zit en dat je die ook kan dichtlijmen. Gewoon in het beeld van de GP. En zijn die reclames tussendoor toch nog naar een minuut of 2 gekropen.
Is alles dan negatief? Nee zeker niet. De wandeling over de grid is top. Stephane doet dat aardig en zie ik liever dan Coronel, maar de laatste stelt heel wat betere vragen. In het begin met David Coulthard kregen we veel meer info van kopstukken. Verder vind ik Race Controle met Allard een heel stuk sterker dan Jack Plooij. Misschien kan ik het zo samenvatten dat alles wat Jack Plooij deed nu is verbeterd.
Als het puur informatief is, dan zou je de mogelijkheid moeten krijgen om dit in je instellingen uit te schakelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als ik je hele analyse lees dan lees ik nauwelijks iets heel schokkends. Dat minuutje reclame voor eigen feeds (waar je op geabonneerd bent, dus ze proberen je niks aan te smeren ofzo, puur informatief). Is dat nou zo erg dat je je 'bedonderd' moet voelen? Ieder zijn mening, maar ik vind het vooral gezeur.
Zeker. Van mij hoeft het ook niet hoor, er heeft nog nooit iets tussen gezeten waar ik niet zelf al aan gedacht had. Maar het is zo ontzettend kort..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:24 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als het puur informatief is, dan zou je de mogelijkheid moeten krijgen om dit in je instellingen uit te schakelen.
Nu wordt het je echter opgedrongen, wat met zo'n duur abonnement gewoonweg niet oke is,hoe je het ook went of keert. Kan jij 'gezeur' vinden (dat mag), maar wat je zelf al zegt: ieder zijn mening, en gelukkig hebben we daar allemaal recht op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |