Zelfs als het hier doodstil is, ligt hij altijd op de loer.quote:
Het is gewoon toevallig dat we elkaar hier vaak treffen Nelis. Zo actief ben ik niet meer vergeleken met een jaartje of wat geleden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs als het hier doodstil is, ligt hij altijd op de loer.
Je bent echt een topuser als je iemand kunt vinden die dit ook maar iets interesseert.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:01 schreef Wereldgozer het volgende:
@:neef_wuppie hier net twee springtij soldaat gemaakt
Zonder voetbal is het ook wel extra rustig.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is gewoon toevallig dat we elkaar hier vaak treffen Nelis. Zo actief ben ik niet meer vergeleken met een jaartje of wat geleden.
Wup is altijd erg geïnteresseerd in punthoofdjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent echt een topuser als je iemand kunt vinden die dit ook maar iets interesseert.
quote:Hij ramde ’m erin en was binnen een minuut klaar
Als dat dan verkrachting is zie ik het somber in voor vriend @Haagsquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat dit traumatisch is.
[..]
[ afbeelding ]
Best een prestatiequote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna eigen ruggenwervel gebroken.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:caland Britse tokkies genot
INGERLANDquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:caland Britse tokkies genot
Pikzon hier.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
@:neef_wuppie @:Lenny_Leonard het wordt hier nu ERG donker
quote:Op zondag 3 juli 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Even het Feyenoord topic doorgelezen.
Genoten.
Als je niet voor Feyenoord bent, dan is dat topic vaak erg leuk om te lezen.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Even het Feyenoord topic doorgelezen.
Genoten.
www kip op locatiequote:
Echt heel goed gedaan, petje af.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:44 schreef GGMM het volgende:
Woordle 379 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 175 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Tong heeft niet de dagelijkse spanning van het wel of niet een banaan te pakken krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:22 schreef GGMM het volgende:
Ah het dagelijkse 'FOK is dood' gezeik van Tong
Een goede reden om hier niet meer te komen
Namen en rugnummersquote:Op maandag 4 juli 2022 10:25 schreef Sked het volgende:
Ik kijk er nog steeds van op dat er blijkbaar users zijn die livetopics terug gaan zitten lezen.
Dat onthoud ik niet allemaal, maar ik kreeg net nog een like voor dit erg leuke grapje in F1. Daar gebeurt het vaker.quote:
Oh ja ik vergeet steeds dat jij constant in de reet van Amerika kruiptquote:Op maandag 4 juli 2022 10:30 schreef Scrummie het volgende:
Fijne onafhankelijkheidsdag iedereen.
[ afbeelding ]
Gelukkig help ik het je herinnerenquote:Op maandag 4 juli 2022 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet steeds dat jij constant in de reet van Amerika kruipt
Ga je vuurwerk afsteken?quote:Op maandag 4 juli 2022 10:30 schreef Scrummie het volgende:
Fijne onafhankelijkheidsdag iedereen.
[ afbeelding ]
Klopt, overkomt mij ook.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat onthoud ik niet allemaal, maar ik kreeg net nog een like voor dit erg leuke grapje in F1. Daar gebeurt het vaker.
Sked in F1 / [Live] Formula 1 British Grand Prix 2022 #16
Schiphorrorquote:Op maandag 4 juli 2022 11:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
forum moderator @:onlogisch is er maar druk mee
Dit viel mij ook al op ja.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
@JanCeesquote:"De boeren hebben zelf niet echt een verwachting hoelang ze hier willen staan. De een heeft het over de hele dag, maar ik heb ook een week gehoord", zegt RTV Drenthe-verslaggever Mathijs Renkema. "Anderen zeiden: we blijven hier net zolang staan tot het probleem is opgelost."
"De boeren drinken koffie en luisteren naar voornamelijk Nederlandstalige muziek", vervolgt Renkema. "Ze lijken in afwachting van wat komen gaat, naar alle waarschijnlijkheid een bezoek van de politie."
Ik was er een half uur geleden en de melk was al bijna op.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:JanCees
Iemand al gaan hamsteren bij de supermarkt voordat alle schappen leeg zijn?
@kapiteintje heeft z'n kelder vol houdbare melk.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was er een half uur geleden en de melk was al bijna op.
In de stress zitten om je vakantie naar een pauperbestemmingquote:Op maandag 4 juli 2022 11:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
@onlogisch gaat de zee niet in, die draagt netjes schoenen op zijn strandbedjequote:Op maandag 4 juli 2022 11:36 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat @:onlogisch naar Egypte? Jaws is daar bezig... al twee vrouwen doodgebeten bij snorkelen.
Het zand (eigenlijk meer kleine steentjes) kan in Turkije wel smerig heet zijn, maar slippers lijken me dan beter.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:39 schreef Sked het volgende:
[..]
@:onlogisch gaat de zee niet in, die draagt netjes schoenen op zijn strandbedje
Die foto kwam uit Spanje toch. Hij was bij Malaga wezen kijken.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het zand (eigenlijk meer kleine steentjes) kan in Turkije wel smerig heet zijn, maar slippers lijken me dan beter.
Oh heb ik niet gezien.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Die foto kwam uit Spanje toch. Hij was bij Malaga wezen kijken.
Kapotte chocoladeletter?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:46 schreef MC-M het volgende:
Zojuist beflikkerd door de Greetz bezorger.
Daar bestel ik NIKS meer.
Zeker, dit is toch een moment waar je iedere keer weer naartoe leeft.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tong heeft niet de dagelijkse spanning van het wel of niet een banaan te pakken krijgen.
Dan moet je toch wat.
@:afcniels
Pakket voor de deur voor iemand die 20km verder woont.quote:
Hun klantenservice is wel goed weet ik uit ervaring maar daar heb je nu direct niks aan.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:48 schreef MC-M het volgende:
[..]
Pakket voor de deur voor iemand die 20km verder woont.
Ons eigen pakket is nergens te bekennen maar er staat wel "bestelling bezorgd".
Waardeloos!
Gratis chocoladereep als goedmakertje?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hun klantenservice is wel goed weet ik uit ervaring maar daar heb je nu direct niks aan.
Nou bij zoiets als jij nu meemaakt weet ik niet wat ze doen, ik kreeg eens een chocoladeletter die in '100' stukjes was. Toen ik er een opmerking over had gemaakt dat ze het beter anders konden bezorgen/mee om gaan omdat de dure chocoladeletter in tig stukjes aankomt, zou ik een nieuwe krijgen. Deze keer een Greetz bezorger zelf die hem wilde overhandigen ipv door de brievenbus flikkeren. Laat die jongen het terwijl hij het aan me wil geven uit z'n handen vallen op de grondquote:
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand. @onlogischquote:Op maandag 4 juli 2022 11:39 schreef Sked het volgende:
[..]
@:onlogisch gaat de zee niet in, die draagt netjes schoenen op zijn strandbedje
Even mijn mokerkleine piemel tentoonspreiden @RamboDirkquote:Op maandag 4 juli 2022 12:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand. @:onlogisch
Genieten.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Kijk @MC-M zelfs @onlogisch kan nog wel iets met woordle.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 380 3/6
🟨⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 176 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:RamboDirk
Zeer kleine piemel maar wel moddertje vet.
Je hebt een vakantie geboekt bij Corendon?quote:Op maandag 4 juli 2022 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even mijn mokerkleine piemel tentoonspreiden @:RamboDirk
Ik ben zo terug.
Hallo Nelis.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt een vakantie geboekt bij Corendon?
Hij heeft ook maar de mazzel dat 'ie boven zijn stand getrouwd isquote:Op maandag 4 juli 2022 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Nelis.
Dat klopt. Ik kreeg al een veeg uit de pan van een niet nader te noemen Pool op den Twitters. Maar ik kan nou eenmaal geen Emirates betalen
Werkpleb hé... Dan krijg je dat soort dingen
quote:Op maandag 4 juli 2022 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Nelis.
Dat klopt. Ik kreeg al een veeg uit de pan van een niet nader te noemen Pool op den Twitters. Maar ik kan nou eenmaal geen Emirates betalen
Werkpleb hé... Dan krijg je dat soort dingen
Jij nog een vakantie geboekt deze zomer?quote:Op maandag 4 juli 2022 12:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]InsoGOD
Als je weer omarmd wil worden door de gehele twittergemeenschap, dan moet je gewoon even een gedicht van Remco Campert plaatsen.
Nee, nog helemaal niks. Ik heb voorlopig ook nog geen vakantie.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij nog een vakantie geboekt deze zomer?
ook nietquote:Op maandag 4 juli 2022 12:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, nog helemaal niks. Ik heb voorlopig ook nog geen vakantie.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet![]()
en veel te veel vakantiedagen
dan maar weg in september
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet![]()
en veel te veel vakantiedagen
dan maar weg in september
Weet je zeker dat het niet het geluid van een lege maag is?quote:
Hoeveel downvotes voor dit 'shirt'?quote:Op maandag 4 juli 2022 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet het geluid van een lege maag is?
De PR-afdeling van PSV is af.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
HUGE STAMINA AMBITIOUS ENERGIC
THE GUUS WAY
Stop hiermee.
Die hebben in de loop van de jaren ook al heel wat afgrijselijke shirts durven uitbrengen. Ze verdienen alle rampspoed die ze overkomt.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel downvotes voor dit 'shirt'?
https://pbs.twimg.com/media/FW0ZHPoWQAEb_S0?format=jpg&name=large
Het is echt absoluut schandalig en een grote misdaad.
Die van "een kruising tussen Klopp en Guardiola" zal nooit meer overtroffen worden denk ik.quote:
Niemand neemt PSV serieus.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
HUGE STAMINA AMBITIOUS ENERGIC
THE GUUS WAY
Stop hiermee.
quote:Op maandag 4 juli 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2022 14:36 schreef MC-M het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hier iets gruwelijk mis.
goh.
Hier doet hij het perfectquote:Op maandag 4 juli 2022 14:38 schreef MC-M het volgende:
Oh Imgur is stuk.
{"data":{"error":"Imgur is temporarily over capacity. Please try again later."},"success":false,"status":403}
Ik zie nog steeds niksquote:Op maandag 4 juli 2022 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier doet hij het perfect
Geef je fout gewoon toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschrikkelijk, inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2022 14:36 schreef MC-M het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hier iets gruwelijk mis.
goh.
Ik hoop dat Barcelona degradeert.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:43 schreef MC-M het volgende:
[..]
We hebben het vanaf nu weer over Barcelona
quote:Op maandag 4 juli 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
Oh ja ik had nog een DM openstaan
* GGMM klikt weg
De zelfbenoemde beschermheertjes kunnen weer met een goed gevoel slapen vannachtquote:Op maandag 4 juli 2022 15:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ach gut, is het beschermheertje weer bezig.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 15:56 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd Stijn
Vanaf wanneer ga je voor VI werken?
User @Wazaaaaa tikt al bijna de 8 jaar aan. (aub geen marco gif)quote:
En dan nog filmen ook... Eigen schandpaal gemaakt zo.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gratis tip voor forum moderator @:onlogisch
In zijn geval hoeft hij er niet eens krukken of iets dergelijks voor aan te schaffen, dat geloven ze zo ook wel
Ik heb wat anders lopen maar daar zwijg ik nog even overquote:Op maandag 4 juli 2022 15:56 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd Stijn
Vanaf wanneer ga je voor VI werken?
Voetbalprimeur?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb wat anders lopen maar daar zwijg ik nog even over
Wielerflits?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stage lopen bij Mike en Valentijn?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marca?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leukquote:Op maandag 4 juli 2022 17:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort in Nijmegen.
Komt wel dichtbij zo.
Ik ga voor NAC TV werken.quote:
Daar kan hij mooi het korfbal op de kaart gaan zetten.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zien we je later wel in beeld komen bij de staatsomroep.
Keurig, warm bad. Geen dramaandag. @Calandquote:Op maandag 4 juli 2022 17:13 schreef KingRoland het volgende:
Prima sfeertje hier in de sc. Mag ook wel hoor.
Rammstein?quote:Op maandag 4 juli 2022 17:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort in Nijmegen.
Komt wel dichtbij zo.
Daar heb ik nog een leuke anekdote overquote:Op maandag 4 juli 2022 16:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gratis tip voor forum moderator @:onlogisch
In zijn geval hoeft hij er niet eens krukken of iets dergelijks voor aan te schaffen, dat geloven ze zo ook wel
quote:Op maandag 4 juli 2022 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een leuke anekdote over
Graspop 2008, maatje van me had een gebroken been en moest dus met de rolstoel naar het festival, en de rest van ons wisselde het duwen af. Vlak voordat er een band zou optreden mochten de rolstoelers naar een speciale verhoging gebracht worden zodat ze een goed uitzicht hadden, maar maatje 1 (rolstoel) en 2 (duwer) werden tegengehouden. Ze dachten eerst dat dat gips nep was, maar één blik op het bakkes van maatje 2 werden ze toegelaten omdat ze dachten dat maatje 2 een debiel was
@Lavenderrquote:Op maandag 4 juli 2022 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Nu begint het echte werk.
Draag jij een boerenzakdoek om je nek?quote:Op maandag 4 juli 2022 23:55 schreef DonRaja het volgende:
Als de TT op zijn gemekker slaat, dan: eens.
Meej carnaval somsquote:Op dinsdag 5 juli 2022 00:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Draag jij een boerenzakdoek om je nek?
Dat schijnt normaal te zijn in het zuiden van het land.quote:
Stamppot snijboontjes met gehaktbalquote:Op maandag 4 juli 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kip uit de oven, salade erbij, hopla.
Volkoren.....quote:
Zeeuws spek.....quote:
Dan pas? Trouwens Demy heet dan van Tongerlo.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Had je gisteren ook al.
Volgende maand heet je Demy.
Goh.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:13 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch slaat een flater in het Feyenoord-topic
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:13 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:13 schreef GGMM het volgende:
Ik geef deze flater een 10.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:13 schreef GGMM het volgende:
de steenwegquote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan pas? Trouwens Demy heet dan van Tongerlo.
FF een gedicht schrijven.
Ik kan er vooral weinig mee.quote:
Jan Cremer: Ik lees niet, behalve mezelf.quote:
Jammer dat Remco dit nee meekrijgt.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
de steenweg
bestrate geschiedenis
links en rechts
recht door het midden
rust je wat
de ingang
van onbekommerd Bommel
recht uit het hart
naar de stad
de luiden klinken
van de brandweer
onderweg
de wallen onberoerd
ontroerd door de muziek
uit de muziektent
op naar de klokken
dat de klokken
ooit voor jezelf zullen luiden
nooit bevroed op de Steenweg
op weg naar de stad
Herman
Zou Remco nooit gebeuren.quote:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou Remco nooit gebeuren.
Verder mag Coco in de stront zakken
@Coco is een lieve jongen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou Remco nooit gebeuren.
Verder mag Coco in de stront zakken
Je hebt gelijk. In de modder.quote:
Ik ook.quote:
Moet je wel users hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend WK bovenin meedoen.quote:
Der Lothar werd wereldkampioen.quote:
Ik hou wel van je dat weet je.quote:
Lenny is, samen met Willem II, bergafwaarts gegaan sinds Tilburg ground zero voor corona was in Nederland.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou wel van je dat weet je.Let niet op Leonard.
Ik heb een salade met kip. (en zonder viesdikmakende sausjes)quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Drumsticks met sperziebonen en aardappelenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kies je zelf voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben als jongen van het platteland boerenmoe
quote:
Ik denk dat @Scrummie doelt op je gender.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoe kun je ervoor kiezen waar je geboren bent.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:scrummie doelt op je gender.
Niks mis mee. Je ziet ook meteen een erg lange heuvel bij de kruising naast het station. Erg mooi.quote:
Je kan vanaf daar ook zo'n beetje helemaal rechtdoor lopen zo de Veluwe op, heerlijk is dat, dan kom je ook bijna niemand meer tegenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je ziet ook meteen een erg lange heuvel bij de kruising naast het station. Erg mooi.
Daar zit het flikkerbos toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan vanaf daar ook zo'n beetje helemaal rechtdoor lopen zo de Veluwe op, heerlijk is dat, dan kom je ook bijna niemand meer tegen
Klopt, georganiseerd in de Rosendaelsche golfclub.quote:Op woensdag 6 juli 2022 07:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zit het flikkerbos toch?
Goedemorgen trouwens!
Richting de kant van Wolfheze zitten ze tegenwoordig dacht ikquote:Op woensdag 6 juli 2022 07:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zit het flikkerbos toch?
Goedemorgen trouwens!
Ik heb er ook erg veel zin in. Gelukkig begint het niet zo vroeg, dan kan ik nog wat dingen doen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Een prachtige (wieler) dag vandaag.
Nog enig vertrouwen in Sagan?quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb er ook erg veel zin in. Gelukkig begint het niet zo vroeg, dan kan ik nog wat dingen doen.
Hij zat gisteren bovenop dat klimmetje beter mee dan ik had verwacht eigenlijk, maar winnen deze Tour geloof ik niet zo.quote:
Nee ik ook niet, ik sla hem ook over op CM denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zat gisteren bovenop dat klimmetje beter mee dan ik had verwacht eigenlijk, maar winnen deze Tour geloof ik niet zo.
Wow.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook een OUD Sc maar ik zie jou hier ook nog steeds posten.
Ik ga ook zeker kijken. Denk jij dat MvdP 'm gaat pakken?quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Een prachtige (wieler) dag vandaag.
Jazeker.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker kijken. Denk jij dat MvdP 'm gaat pakken?
Toch opvallend hoeveel hij bij al die spelletjes nog gekozen wordt, terwijl hij al een keer of 40-45 is afgeschreven.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik sla hem ook over op CM denk ik.
Je moet die wielrenners ook echt alles uitleggen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:12 schreef GGMM het volgende:
OUD is toch voor ouders, niet voor mensen die oud zijn
Nee dat is 40+, gelukkig is @Caland niet scherp.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:12 schreef GGMM het volgende:
OUD is toch voor ouders, niet voor mensen die oud zijn
Ik heb zelf nog nooit gewielrend in mijn leven.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet die wielrenners ook echt alles uitleggen.
Ook nog nooit gefietst met drugs op? Want dat komt meer in de buurt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit gewielrend in mijn leven.
Oh oke. Lijkt me wel echt iets voor jouquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit gewielrend in mijn leven.
Op een e-bike, telt dat ook?quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook nog nooit gefietst met drugs op? Want dat komt meer in de buurt.
Ik heb een e-bike.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke. Lijkt me wel echt iets voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |