Zelfs als het hier doodstil is, ligt hij altijd op de loer.quote:
Het is gewoon toevallig dat we elkaar hier vaak treffen Nelis. Zo actief ben ik niet meer vergeleken met een jaartje of wat geleden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs als het hier doodstil is, ligt hij altijd op de loer.
Je bent echt een topuser als je iemand kunt vinden die dit ook maar iets interesseert.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:01 schreef Wereldgozer het volgende:
@:neef_wuppie hier net twee springtij soldaat gemaakt
Zonder voetbal is het ook wel extra rustig.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is gewoon toevallig dat we elkaar hier vaak treffen Nelis. Zo actief ben ik niet meer vergeleken met een jaartje of wat geleden.
Wup is altijd erg geïnteresseerd in punthoofdjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent echt een topuser als je iemand kunt vinden die dit ook maar iets interesseert.
quote:Hij ramde ’m erin en was binnen een minuut klaar
Als dat dan verkrachting is zie ik het somber in voor vriend @Haagsquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat dit traumatisch is.
[..]
[ afbeelding ]
Best een prestatiequote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna eigen ruggenwervel gebroken.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:caland Britse tokkies genot
INGERLANDquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:caland Britse tokkies genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |