Geen slaaptekort meerquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:26 schreef RipCity het volgende:
Je zal maar naast Amber Brandsen moeten zitten in huis. Val je ook vanzelf elke avond in slaap.
Niksquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:27 schreef Donna het volgende:
Wat was er nou weer mis met HAM z'n banden?
Zijn geen nieuwe intermediates.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:27 schreef Donna het volgende:
Heeft Pirelli omgeruild voor Easy Toysquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:27 schreef Donna het volgende:
Een massagestoel zou ik nu wel willenquote:
DE FIA MOET NU INGRIJPENquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:27 schreef Donna het volgende:
Ik begreep dat ze nu limieten hebben gekregen van de FIA hoeveel dat mag zijn?quote:
Waarom lees ik dit met een Jamaicaans accentquote:
Vibraties.quote:
Zijn ze tegenwoordig daar niet veel meer aan gewend geraakt?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:26 schreef Netsplitter het volgende:
Maar 1 gele vlag situatie gehad tot nu toe.
Valt me tegen.
Standje twee en geen happy end.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze nu limieten hebben gekregen van de FIA hoeveel dat mag zijn?
Omdat ie er telkens "man" achter zegt.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit met een Jamaicaans accent
Ah ik hoorde alleen tyres. Zat een kerel doorheen te lullen hier.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Massive vibrations on these tyres, man"
balen zegquote:
Not anymore.quote:
Norris gaat allejezus hard nu.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen laat even zien wie de regenrijder is.
lewis hopelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er gaat zo nog wel iemand in een bandenstapel hangen.
Hamiltonquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er gaat zo nog wel iemand in een bandenstapel hangen.
Squir- oh wacht.quote:
Dan heb je echt klote gereden.quote:
Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Je zou het maar durven, met je Verstappen petje tussen de Engelsen zitten
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand:
Aston Martin: De mEdIcAL CaR MoeT eEn SuV zIJn.
Hahahaha. Ik dacht hetzelfde ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
Zo, Keanu zag er vroeger wel wat beter uit![]()
[ afbeelding ]
John Wickquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Iets minder geblurd.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is eerder John van Wishquote:
In Q3 misschien. Heeft hier geen zin.quote:
Niet in de F1.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:39 schreef amp25 het volgende:
Vraagje is die safty car ooit zelf gecrasht
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In Q3 misschien. Heeft hier geen zin.
i see what you did therequote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:39 schreef -XOR- het volgende:
In de regen komen de echte goede coureurs altijd bovendrijven.
John Wet.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:39 schreef amp25 het volgende:
Niet in de F1 volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:39 schreef amp25 het volgende:
Nee,Bernd Mayländer is ook gewoon een bekwaam coureur die endurance races heeft gereden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:39 schreef amp25 het volgende:
Naast Max dan op P2quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Latifi straks als eerste de snelste tijd zetten, daarna een wolkbreuk en Latifi op pole
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand:
Aston Martin: De mEdIcAL CaR MoeT eEn SuV zIJn.
Die kunnen zijn crashes betalenquote:
Die heeft een bijzonder slecht seizoen idd.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:42 schreef raptorix het volgende:
Ricardo kan inmiddels ook beter stoppen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ach, zijn ze wel gewend.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En straks verder kleumen in het tentje op de camping.
Lekker man.
Typische Engelse zomer idd.quote:
Die moet daar gewoon wekelijks zitten. By far de beste.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:45 schreef raptorix het volgende:
Ho-Pin Tung vind ik trouwens wel verademin qua duiding.
Was ie bij Ziggy ook al, de spaarzame momenten dat hij er zat.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die moet daar gewoon wekelijks zitten. By far de beste.
Probleem is waarschijnlijk dat hij, in tegenstelling tot de dikkere collega's, wel nog een noemenswaardige racecarriere heeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Was ie bij Ziggy ook al, de spaarzame momenten dat hij er zat.
jostent.gif @Zipportalquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb in Francorchamps 3 dagen in een tentje met amper 10 graden overleefd, dit is niets joh
nehquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:47 schreef Eviljane het volgende:
Zoals het lijkt een mooie strijd tussen Max en Hamlap morgen?
Als ze de formatie ronde doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:47 schreef Eviljane het volgende:
gratis waterquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik snap wel dat die Engelsen zoveel zuipen.
Nee, ik denk dat Ham tevreden mag zijn als hij als 5de kwalificeert.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:47 schreef Eviljane het volgende:
Dan moet hij niet spinnenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen even bezig met iedereen vernietigen.
Is niet relevantquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:56 schreef Nober het volgende:
Geen team radio over of die ronde geldig was?
Jawel hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kan Lecrerc niet even tussen Ham en Verstappen in
U zei?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
stond hij net evenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
astuquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik word op mijn wenken bediendquote:
Zou het vandaag ook zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vergeten jullie even niet dat het morgen gewoon droog is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |