quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:39 schreef amp25 het volgende:
Vraagje is die safty car ooit zelf gecrasht
Niet in de F1 volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:39 schreef amp25 het volgende:
Nee,Bernd Mayländer is ook gewoon een bekwaam coureur die endurance races heeft gereden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:39 schreef amp25 het volgende:
Naast Max dan op P2quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Latifi straks als eerste de snelste tijd zetten, daarna een wolkbreuk en Latifi op pole
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand:
Aston Martin: De mEdIcAL CaR MoeT eEn SuV zIJn.
Die kunnen zijn crashes betalenquote:
Die heeft een bijzonder slecht seizoen idd.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:42 schreef raptorix het volgende:
Ricardo kan inmiddels ook beter stoppen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ach, zijn ze wel gewend.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En straks verder kleumen in het tentje op de camping.
Lekker man.
Typische Engelse zomer idd.quote:
Die moet daar gewoon wekelijks zitten. By far de beste.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:45 schreef raptorix het volgende:
Ho-Pin Tung vind ik trouwens wel verademin qua duiding.
Was ie bij Ziggy ook al, de spaarzame momenten dat hij er zat.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die moet daar gewoon wekelijks zitten. By far de beste.
Probleem is waarschijnlijk dat hij, in tegenstelling tot de dikkere collega's, wel nog een noemenswaardige racecarriere heeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Was ie bij Ziggy ook al, de spaarzame momenten dat hij er zat.
jostent.gif @Zipportalquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb in Francorchamps 3 dagen in een tentje met amper 10 graden overleefd, dit is niets joh
nehquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:47 schreef Eviljane het volgende:
Zoals het lijkt een mooie strijd tussen Max en Hamlap morgen?
Als ze de formatie ronde doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:47 schreef Eviljane het volgende:
Zoals het lijkt een mooie strijd tussen Max en Hamlap morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |