Die was vorige week.quote:
Des te knapper dat ie 17e staat.quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor de rest kan ie nauwelijks wat
Ja, ergens kan ik dit ook wel begrijpelijk, al is het niet handig om dit naar buiten te gooien. Zelf speelde dat meisje overigens ook gewoon in de 1e ronde, dus naar London afreizen zou ze sowieso wel. Alleen kom op zeg, eerste ronde potje van 3 uurtjes, dan moet je echt wel een dubbele kunnen spelen, al doe je het maar rustig aan.quote:
Dan neem ik aan dat Tan vanmiddag forfait geeft als ze geblesseerd is?quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ergens kan ik dit ook wel begrijpelijk, al is het niet handig om dit naar buiten te gooien. Zelf speelde dat meisje overigens ook gewoon in de 1e ronde, dus naar London afreizen zou ze sowieso wel. Alleen kom op zeg, eerste ronde potje van 3 uurtjes, dan moet je echt wel een dubbele kunnen spelen, al doe je het maar rustig aan.
Maar goed, de lucht is inmiddels alweer geklaard. Geloof dat de dubbel partner van Tan al op haar Instagram heeft gezet dat ze het uitgepraat hebben, en dat ze een blessure heeft oid.
Tja, misschien was het iets dat snel zou herstellen als ze rust nam. Ben benieuwd..quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat Tan vanmiddag forfait geeft als ze geblesseerd is?
Eens ja, alsof je verwacht er direct uit te liggen. Maar oke, sommige spelers doet het goed om nog te dubbelen. Een soort ''actief herstel''. Lekker ontspannen balletje slaan.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Botic moet ook nog dubbelen vandaag. Ik snap niet waarom, je wil je toch vol richten op enkelen lijkt me als 21e geplaatst
Zonder punten maakt het allemaal wat minder uit.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Botic moet ook nog dubbelen vandaag. Ik snap niet waarom, je wil je toch vol richten op enkelen lijkt me als 21e geplaatst
Botic z’n vriendin gaat goed met vriendin van die Fin.quote:
Jammer voor het toernooi.quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:02 schreef GwaiLow het volgende:
Bautista Agut ook covid. Bizar, hoop goede spelers die uit het schema vallen.
Raar dat ze precies hetzelfde zijn gekleed. Niet uit elkaar te houden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:18 schreef Slobeend het volgende:
Wat voor merk kleding heeft Botic eigenlijk? Ik herken het niet. Edit: Aha, Indian Maharadja.
Inderdaad zeer uitzonderlijk dat beide spelers wit aanhebben op Wimbledon.quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Raar dat ze precies hetzelfde zijn gekleed. Niet uit elkaar te houden.
Je kijkt voor het eerst Wimbledon?quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Raar dat ze precies hetzelfde zijn gekleed. Niet uit elkaar te houden.
Blijf het gewoon vreemd vindenquote:Op donderdag 30 juni 2022 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst Wimbledon?
Hoeveel daarvan doen er mee aan Wimbledon?quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
Goedemiddag, Hierbij mijn post over de aantallen patinten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is een daling op de IC’s maar een stijging op de verpleegafdelingen. Per saldo is er een absolute stijging van 16 (relatieve stijging 2,2%). Het zijn daarmee 730 bezette bedden in totaal, dus weer wat verder boven de 700.
1) NEDERLANDSE PATINTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- donderdag 30 juni: 36 (absolute daling 3; relatieve daling 7,7%);
- woensdag 29 juni: 39 (absolute stijging 4; relatieve stijging 11,4%);
- dinsdag 28 juni: 35 (absolute daling 2; relatieve daling 5,4%);
- maandag 27 juni: 37 (absolute stijging 10; relatieve stijging 37,0%);
- zondag 26 juni: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 25 juni: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 24 juni: 27 (absolute stijging 2; relatieve stijging 8,0%);
- donderdag 23 juni: 25 (absolute stijging 1; relatieve stijging 4,2%).
2) NEDERLANDSE PATINTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- donderdag 30 juni: 694 (absolute stijging 19; relatieve stijging 2,8%);
- woensdag 29 juni: 675 (absolute daling 17; relatieve daling 2,5%);
- dinsdag 28 juni: 692 (absolute stijging 44; relatieve stijging 6,8%);
- maandag 27 juni: 648 (absolute stijging 82; relatieve stijging 14,5%);
- vrijdag 24 juni: 566 (absolute stijging 3; relatieve stijging 0,5%);
- donderdag 23 juni: 563 (absolute daling 17; relatieve daling 2,9%).
Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
Wow zoveel op Wimbledonquote:Op donderdag 30 juni 2022 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
Goedemiddag, Hierbij mijn post over de aantallen patinten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is een daling op de IC’s maar een stijging op de verpleegafdelingen. Per saldo is er een absolute stijging van 16 (relatieve stijging 2,2%). Het zijn daarmee 730 bezette bedden in totaal, dus weer wat verder boven de 700.
2) NEDERLANDSE PATINTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
Misschien het topic waar je het plaatst?quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
Net zo vreemd als dat een speler die serveert drie ballen krijgt, er eentje wegdoet en die bal wordt dan gewoon weer meegenomen in de roulering.quote:
Corona is voorbij.quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
Haha ja, zelden zo'n treurige houding gezien bij iemand die als n van de eerste NLers sinds 2012 ofzo weer eens de derde ronde van Wimbledon haaltquote:
gisteren?quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Haha ja, zelden zo'n treurige houding gezien bij iemand die als n van de eerste NLers sinds 2012 ofzo weer eens de derde ronde van Wimbledon haalt
Die rubriek ken ik, maar Gasquet is al een tijdje niet ver gekomen in grand slams dus ik was hem een beetje vergetenquote:Op donderdag 30 juni 2022 14:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nog wel bijna 5 jaar jonger dan Lopez
Laatst nog een hand gegeven. Komt dichtbij dit.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Sander Arends aan het dubbelen
@:monkyyy
Onverantwoord gezien de zware polsblessure die hij vorig jaar hadquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laatst nog een hand gegeven. Komt dichtbij dit.
Tan staat gewoon te schroeien.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat Tan vanmiddag forfait geeft als ze geblesseerd is?
Nuttige informatie.quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat natuurlijk nu gebroken worden. Maar wel knappe prestatie.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:05 schreef Max23 het volgende:
Swiatek won de eerste set met 6-4
Kerkhove mag bij een 5-4 stand serveren voor de 2e set
Kan nog steeds, quotering nu is 6 voor winst Lesley.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:13 schreef TornadoDK het volgende:
Hier had je geld mee kunnen verdienen
Haha wel heerlijk als je tegenstander al het vuistje omhoog heeftquote:
In het Pools ? Curva?quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoeren neuken riep iemand in het publiek??
Ha ha haquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoeren neuken riep iemand in het publiek??
Die van Tiafoe is nog wel het mooistquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha wel heerlijk als je tegenstander al het vuistje omhoog heeft
quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan doen er mee aan Wimbledon?
quote:
quote:
Duizendmaal excuses, edele heren. In de snelheid per ongeluk het verkeerde topic gepost.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die van Tiafoe is nog wel het mooist
Dat is voor de sponsoren, die daar goed voor betalen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:00 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch dat al die sporters altijd gelijk hun horloges om willen doen ... ? Later wordt je overvallen om je watch ..
Zie jij welk merk het is ?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is voor de sponsoren, die daar goed voor betalen.
Ik herken ze niet en ok Rolex is een major sponsor dat weer wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Gaat om fotomomentjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En rolexjes zijn makkelijk te herkennen.
Ik wilde hier net hetzelfde posten. Toch wel bizar dat hij zo torenhoog favoriet is hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Basilashvili staat op 2.8 tegen van Rijthoven. Bij de Toto geloven ze ook in Tim.
quote:
Dun? Ze is gewoon slank. Maar goed, door al die vrouwen met overgewicht lijk je al snel dun.quote:
Die NLdames ...quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dun? Ze is gewoon slank. Maar goed, door al die vrouwen met overgewicht lijk je al snel dun.
Nadal heeft een Richard Mille. Zo'n gehypet proletenmerkquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herken ze niet en ok Rolex is een major sponsor dat weer wel ja
Geen punten genot. Dit toernooi is een actquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en dan volgende ronde weer top-10 killer Tim en dan is de toernooiwinst al bijna binnen.
Hallo Poepiequote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen punten genot. Dit toernooi is een act
Maakt dat iets uit voor de prestatie die hij levert tegen tennissers uit de top 20?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen punten genot. Dit toernooi is een act
Razend knap natuurlijk en voor zijn bankrekening ook dikke prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit voor de prestatie die hij levert tegen tennissers uit de top 20?
Yup die punten blijven nu wel extra zuur, hij was echt enorm dik de top 100 ingegaan. Ik denk alleen wel dat ie dit op hardcourt ook wel kan laten zien....quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:56 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Razend knap natuurlijk en voor zijn bankrekening ook dikke prima.
Maar blijft zuur anders had die zich minstens voor de komende 4 grand slams al geplaatst
190000 pound. Ik ken de koersen niet, maar da's volgens mij ruim 2 ton.quote:
Dat komt volgend toernooi wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:00 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit steeds te wachten op het moment dat Van Rijthoven een enorme fluke blijkt, maar nog niets daarvan.
Oh netjes. Kan die first class vliegen voortaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
190000 pound. Ik ken de koersen niet, maar da's volgens mij ruim 2 ton.
Een 2-0 voorsprong gaat nog wel eens misquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:11 schreef superniger het volgende:
2-0 voor onze Tim van Rijthoven.
Dit is wel klaar.
Volgende ronde winnen en de weg naar de finale ligt open.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Volgende ronde ook een makkelijke tegenstander.
Tim verslaat Djoko, Botic verslaat Nadal. Komt goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Volgende ronde ook een makkelijke tegenstander.
Haasse ondertussen ook aan het shinen in Luedenscheidquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tim verslaat Djoko, Botic verslaat Nadal. Komt goed.
Blad bier.quote:
Is die ondertussen wat kilo's kwijt?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:35 schreef The_Undertone het volgende:
Ostapenko staat ze ondertussen heerlijk te raken tegen Begu. Die gaat er dus wel uit in de volgende ronde.
Nee, totaal niet. Maar op gras komt ze zo ver met die power..dat is niet normaal. Beetje Serena stijl. Als je haar laat lopen is het waardeloos, maar het is niet makkelijk om het initiatief te nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is die ondertussen wat kilo's kwijt?
Mwah, het was met name in die derde set ineens helemaal weg... eerste twee sets was gewoon prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:50 schreef Tim86 het volgende:
Eerste service percentage moet flink omhoog volgende wedstrijd.
Aantal winners is lekker, maar serve zit nog verbetering is, vorige wedstrijd ook best wel wat dubbele fouten, dat is zonde.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:49 schreef Tim86 het volgende:
Koele kikker hoor, mentaal sterk..
[ afbeelding ]
Ja die was slecht en had er weinig zin in. Geld is binnen...quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:50 schreef Tim86 het volgende:
Eerste service percentage moet flink omhoog volgende wedstrijd. Aardige pot, maar Basilashvili was erg zwak.
Ik denk ook niet dat je tegen een Djoko 15 breakpoints haalt en als je daarnog niet eens de helft van benut dat het idd een moeilijk verhaal gaat worden..quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Aantal winners is lekker, maar serve zit nog verbetering is, vorige wedstrijd ook best wel wat dubbele fouten, dat is zonde.
Wordt gewoon 6-0 6-0 6-1 voor Timquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:53 schreef DeeBee het volgende:
Djokovic kan misschien nog afzeggen met een corona excuus, want dit is gespeeld in de 4e ronde.
Gaat er ook wel vol voor die 2e.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Aantal winners is lekker, maar serve zit nog verbetering is, vorige wedstrijd ook best wel wat dubbele fouten, dat is zonde.
38% is best een prima percentage qua benutten van BP'squote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je tegen een Djoko 15 breakpoints haalt en als je daarnog niet eens de helft van benut dat het idd een moeilijk verhaal gaat worden..
Krajicek-Sampras flashbacksquote:
Sijsgod, de man zonder lachquote:
Of een percentage gebaseerd op de punten die verdiend worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij zal wel vast bedrag krijgen in plaats van percentage van het prijzengeld
Of hij krijgt een bonus aan het eind van het jaar aan de hand van de bereikte ranking.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij zal wel vast bedrag krijgen in plaats van percentage van het prijzengeld
Die is wel 2x zo breed inmiddels ja..quote:
Die heeft nog altijd meer titelsquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:02 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hoe zal Haase zich voelen wanneer hij na zijn potje op de Challenger van Luedenscheid op zijn telefoon kijkt en ziet dat een Nederlander tijdens zijn slamdebuut Haase's beste prestatie ooit heeft overtroffen?
Ovitz.quote:
Mooi woord: 'boel' Verder stel je niet aanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kan jij niet naar je eigen onzinnige topics de boel lopen spammen?
Weten we nog niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:49 schreef tong80 het volgende:
Hou het serieus mensen. Hoe laat moet Tim tegen Novak?
Ik mag Novak zeggen.
Als Parry vs Jabeur klaar is volgens mijquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:49 schreef tong80 het volgende:
Hou het serieus mensen. Hoe laat moet Tim tegen Novak?
Ik mag Novak zeggen.
Nou, Jabeur is wel cool hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
De namen van de top-10 uit het damestennis zijn ook wel ronduit triest op Swiatek na..
Ja, inderdaad. Bij de vraag hoe veel GS'en hij nog kan winnen gaat het vooral om de halve finale en verder. Dit zijn bijna walkovers.quote:
Zul je zien dat deze niet op CC gespeeld word om Tim te plagen of omdat een brits iemand belangrijker gevonden word.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:48 schreef leukeditter het volgende:
novak mag blij zijn als hij een setje meekan
Normaal werden er wel punten gegeven.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:17 schreef Fietsertje70 het volgende:
Normaal werd er toch op zondag niet gespeeld op Wimbledon?
Goh een man wint eens een keer drie wedstrijden op rij na 18 jaar.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Goh een man wint eens een keer drie wedstrijden op rij na 18 jaar.
Gelijk hele slechte single spelers van 20 jaar geleden die overal opduiken.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:31 schreef eentwee het volgende:
Dat punt van De Minaur om op 2-1 in de 4e set te komen
Die is technisch ook echt een stuk minder geworden, die kroop vroeger toch nooit zo overdreven in elkaar bij de service?quote:
Botic 15 winners en 5 UE'squote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:40 schreef Szura het volgende:
Raar dat deze set met 6-2 verloren gaat als je de spelverhoudingen ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |