Staat er niet bij, denk niet dat ze dat vrijgeven zomaar. Maar wetende dat je in 2014 bedenkt dat je in 2022 massaal oorlog gaat voeren, zullen er dan veel of weinig opdrachten tot produceren van wapensystemen zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:06 schreef sp3c het volgende:
hoeveel produceren ze per maand volgens die site dan?
aaaahquote:
Maar ik kan zo zomaar nog 8000 dingen bedenken, die je redelijkerwijs beter af had kunnen tikken qua deze oorlog, als je in 2014 weet dat je in 2022 los gaat.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Staat er niet bij, denk niet dat ze dat vrijgeven zomaar. Maar wetende dat je in 2014 bedenkt dat je in 2022 massaal oorlog gaat voeren, zullen er dan veel of weinig opdrachten tot produceren van wapensystemen zijn?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ik kan zo zomaar nog 8000 dingen bedenken, die je redelijkerwijs beter af had kunnen tikken qua deze oorlog, als je in 2014 weet dat je in 2022 los gaat.
En da's ook allemaal niet gebeurt.
De vraag is wat dit waard is. Volgens diezelfde website hebben ze ruim 8000 T-72 tanks, maar desondanks moeten ze inmiddels wel de T-62 uit de mottenballen halenquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon even op Russia klikken en dan kijken bij selfpropelled artillery
[ afbeelding ]
Ehmmmm,quote:
Die zetten ze misschien ook in nu?quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:29 schreef J.B. het volgende:
[..]
De vraag is wat dit waard is. Volgens diezelfde website hebben ze ruim 8000 T-72 tanks, maar desondanks moeten ze inmiddels wel de T-62 uit de mottenballen halen
Een deel van het leger weet dat nog steeds niet. Die denken dat het de "hamsterweken" zijn, of "Plundra!"quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:30 schreef Ulx het volgende:
Het Russische leger wist een dag van te voren niet eens dat ze Oekraine binnen zouden vallen.
Ja ok wat meer?quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ehmmmm,
Als je in 2014 weet dat je in 2022 los wil gaan, zou je eens wat kunnen doen aan die corruptie, zodat je aan het begin van de oorlog niet maar 100 smartbombs hebt, bv.
Meer voorbeelden?
Het punt is dat: "Ja, ze zijn ze stug blijven produceren, omdat ze wisten dat ze in 2022 los gingen!" een nogal onhoudbaar argument is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja ok wat meer?
Het punt is toch hoeveel artillery ze hebben?
Ik snap je punt niet. Zeg gewoon wat je bedoeltquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het punt is dat: "Ja, ze zijn ze stug blijven produceren, omdat ze wisten dat ze in 2022 los gingen!" een nogal onhoudbaar argument is.
Je kunt waslijsten maken vol met wat rus allemaal beter had kunnen doen, met die kennis, en blijkbaar allemaal niet gedaan heeft.
Weinig, eerlijk gezegd. De inhoud lijkt me belangrijker dan de vorm.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:00 schreef Korenfok het volgende:
[..]
wat vind jij van het contrast verschil.
Dat je uit je nek zwamt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet. Zeg gewoon wat je bedoelt
Het komt cartoonesk over.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Weinig, eerlijk gezegd. De inhoud lijkt me belangrijker dan de vorm.
You go to war with the army you have, not the army you might want or wish to have at a later time.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ehmmmm,
Als je in 2014 weet dat je in 2022 los wil gaan, zou je eens wat kunnen doen aan die corruptie, zodat je aan het begin van de oorlog niet maar 100 smartbombs hebt, bv.
Meer voorbeelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Denk niet dat Rusland überhaupt had verwacht dat ze in de huidige situatie verwikkeld zouden raken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Staat er niet bij, denk niet dat ze dat vrijgeven zomaar. Maar wetende dat je in 2014 bedenkt dat je in 2022 massaal oorlog gaat voeren, zullen er dan veel of weinig opdrachten tot produceren van wapensystemen zijn?
Hoe kom je daar nou bij, iedereen weet nu wel dat 2014 het jaar was dat ook is bedacht de Donbass te pakken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Denk niet dat Rusland überhaupt had verwacht dat ze in de huidige verwikkeld zouden raken.
Een snelle speciale operatie van hooguit enkele weken zou genoeg moeten zijn om Kyiv op zijn knieën te krijgen.
Dat pakte iets anders uit.
Tuurlijk. The sky is the limit.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:46 schreef BEFEM het volgende:
Zijn er eigenlijk nog zwaardere wapens die de NAVO kan sturen op vliegtuigen en MBT na?
Met 1.9 miljoen per stuk gaat dat wel een kostbare grap worden.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tuurlijk. The sky is the limit.
Een land based Tomahawk Cruise missile launcher misschien?
[ afbeelding ]
Ik ben wel met je eens dat het wat potsierlijk overkomt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het komt cartoonesk over.
Lekker over de intercom met elkaar gaan lopen blaten.
Het zegt wat over hoe paranoia al het volk is wat daar zit.
Cijfers die je uitspraken geenszins ondersteunen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik laat alleen cijfers zien uit een betrouwbare bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |