abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:34:53 #1
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205179056
SCHIPHOL - De problemen op Schiphol zijn, met de zomervakantie steeds dichter aan de horizon, nog altijd verre van verholpen. Zondag kwam het tot knokpartijen, maandag tot urenlange rijen. Tot overmaat van ramp kan Schiphol de aanvragen voor Privium, een peperdure nooddeur, ook niet meer aan.



Schiphol waarschuwt inmiddels onomwonden dat het de komende weken tot urenlange rijen kan komen. Dat gebeurde ook maandag, aldus een woordvoerder. Soms stonden er rijen van vijf uur. „Er was minder personeel dan gepland en het was wel een erg drukke dag. De komende tijd is het ongeveer net zo druk als tijdens de meivakantie. Het aantal passagiers ligt echter nog onder het niveau van 2019, maar omdat er niet genoeg handjes zijn bij de bagagecontrole, zijn niet alle controleposten bemand. Daardoor stroopt het op in de terminals, en tot daarbuiten.

Hij vervolgt: „Elke dag is het een kwestie van vraag en aanbod, waar we zo goed mogelijk op inspelen. Maar op piekmomenten kunnen er langere wachttijden ontstaan.”

Overvolle vetrekhallen
Op social media gaan foto’s rond van overvolle vertrekhallen en bronnen melden aan De Telegraaf dat sommige vluchten met drie uur vertraging zijn vertrokken. ’Nog stonden er passagiers bij de bagagecontrole”, meldt een direct betrokkene. Luchtvaartmaatschappij KLM bevestigt de urenlange rijen. Al weken zijn de luchtvaartmaatschappijen in gesprek om tot een oplossing te komen, maar KLM zegt dat er nog geen uitkomst is.

Tot overmaat van ramp zit nu ook op een dure ontsnappingsroute een slot. Schiphol ontving talloze aanvragen voor Privium, een abonnementsservice waarmee je de lange rijen goeddeels ontloopt. „Veel mensen willen na corona heractiveren en we hebben ook erg veel nieuwe aanvragen. Door personeelstekort kunnen we maar een beperkt aantal aanvragen per dag verwerken. Dat is een heel proces, dus er zijn wachttijden.”

Of dat een kwestie van weken of maanden is, kan de woordvoerder niet zeggen. Voor reizigers die de komende tijd op vakantie willen, is het echter een bittere pil. De meivakantie ontaardde ruim een maand geleden in een ongekende puinhoop op de luchthaven. Ondanks tijdige waarschuwingen vanuit de reissector, luchtvaart en vakbonden was Schiphol er niet in geslaagd om genoeg personeel aan te trekken. Met name bij de security ging het helemaal mis, waardoor mensen hun vluchten misten, hun vakantie in het water zagen vallen of zelfs onwel werden.

Chaos en ’grimmige omstandigheden’
Dat laatste gebeurde ook maandag weer, erkent de Koninklijke Marechausee. „We hadden te maken met enkele onwelwordingen”, aldus een woordvoerder. Een brief van beveiligingsbedrijf CTSN Group maakte maandag melding van ’een zeer gevaarlijke situatie’ op zondag, waardoor er een risico ontstond van ’massale doorlopers’. De beveiligingsmedewerkers wisten de chaos en ’grimmige omstandigheden’ onder controle te krijgen, zo meldt general manager Adan Morik, in de brief die is ingezien door De Telegraaf. CTSN was ondanks meerdere verzoeken niet bereikbaar voor commentaar.

Uitgerekend nu het weer zo mis gaat, zit Schiphol-topman Dick Benschop niet op zijn post. Was hij tijdens de meichaos anderhalve week onzichtbaar door een coronabesmetting, ditmaal zit hij bij het World Economic Forum in Davos, de jaarvergadering van de mondiale zaken- en politieke elite. Heeft Benschop zijn prioriteiten wel op orde, nu Schiphol deze dagen weer in chaos ontaardt? Een woordvoerder meldt in een reactie dat de Schiphol-topman ’altijd gaat’.

https://www.telegraaf.nl/(...)er-gevaarlijke-chaos
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:35:09 #2
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205179059
12 augustus vliegen we heen _O- 1 van de drukste dagen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Spellchecker woensdag 29 juni 2022 @ 11:36:45 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205179077
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:35 schreef Scorpie het volgende:
12 augustus vliegen we heen _O- 1 van de drukste dagen.
_O-
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 11:38:09 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205179089
Corendon heeft een mooi persbericht uitgestuurd 'dat alle vluchten van Corendon deze zomer door zullen gaan'. Maar daarmee heerst er voor mij nog wel onzekerheid of dit nu via Schiphol of elders zal gaan. Op de site word je ook niet veel wijzer :{

Indien er een wijziging is in uw vluchtschema nemen wij contact met u op. Het heeft helaas geen zin om over dit onderwerp te bellen voordat u bericht hebt gekregen; onze collega’s van het Contact Center weten nog niet of er gevolgen zijn voor uw vakantie.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_205180196
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:35 schreef Scorpie het volgende:
12 augustus vliegen we heen _O- 1 van de drukste dagen.
Heb je ergens een actueler overzicht van de dagen ?

Zelf ken ik deze: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-dagen-sta-je-de-rij

Daar is 12 augustus nog niet zo druk als de weekenden in juli. Dit overzicht is van eind mei, voor dat de capaciteitsbeperkingen en andere recente maatregelen zijn genomen.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_205180256
12 augustus is vooral qua aankomst de drukste dag vd zomer. Dus zal je overal wel merken idd.

12-aug-22 Aankomst (>230k reizigers)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205180390
Mensen mensen wat een ellende. :') Ik voel me gewoon helemaal chill dat ik niet hoef te vliegen. Dat bagagegedoe is precies wat ik altijd zo stressvol vind, als ik nu had moeten vliegen binnenkort dan had ik dat echt niet getrokken.
Koel en donker bewaren
pi_205181392
Die mensen die hun koffer in die stapels zien liggen, krijgen die hem wel mee als ze er gewoon heen rijden? Het zal wel weer heel bureaucratisch gaan in plaats van praktisch.
  woensdag 29 juni 2022 @ 16:25:02 #9
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205181587
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Die mensen die hun koffer in die stapels zien liggen, krijgen die hem wel mee als ze er gewoon heen rijden? Het zal wel weer heel bureaucratisch gaan in plaats van praktisch.
Code zit gewoon op het label, wat verbonden is aan je ticket... dus dat zou niet veel werk hoeven te zijn lijkt me...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 29 juni 2022 @ 18:04:34 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205182335
twitter


:')
pi_205182514
quote:
Daar word ik zo doodziek van al die vertrouwlijk flauwekul om maar geen inzage te hoeven geven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205182630
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2022 16:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Code zit gewoon op het label, wat verbonden is aan je ticket... dus dat zou niet veel werk hoeven te zijn lijkt me...
Maar je mag daar eigenlijk niet komen natuurlijk, dat bedoel ik. Sta je daar voor dat ruitje naar je koffer te kijken... Die mensen zijn al lang weer thuis, ticket zullen ze niet meer hebben.
  woensdag 29 juni 2022 @ 18:46:04 #13
40566 Ericr
Livewrong
pi_205182746
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:34 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Maar je mag daar eigenlijk niet komen natuurlijk, dat bedoel ik. Sta je daar voor dat ruitje naar je koffer te kijken... Die mensen zijn al lang weer thuis, ticket zullen ze niet meer hebben.
Dat label heb je nodig voor je PIR. Kost wel wat tijd na je reis maar is altijd de moeite waard om zo'n formulier in te vullen zodat je bagage in het tracer systeem komt.
pi_205182922
Nou gaan die boeren ook nog rel schoppen op Schiphol..
Ik goa ze sloan met Mien koffer!
pi_205186420
Onze Easyjet vlucht naar Kopenhagen op 10 juli staat niet vermeld op de website van Schiphol maar wel als inkomende vlucht op die van Kastrup airport. Ik ben nu in afwachting van een reactie van Easyjet, maar hou al ernstig rekening met een annulering. :{
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 juni 2022 @ 06:47:01 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205186437
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:58 schreef Guanabana het volgende:
Mensen mensen wat een ellende. :') Ik voel me gewoon helemaal chill dat ik niet hoef te vliegen. Dat bagagegedoe is precies wat ik altijd zo stressvol vind, als ik nu had moeten vliegen binnenkort dan had ik dat echt niet getrokken.
Ik vloog op 16 juni en ik heb niks gemerkt van enige chaos. Ik kan me al deze zooi uit de nieuwsberichten ook slecht voorstellen maar het zal wel dan, :+. Misschien had ik geluk.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205186442
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2022 06:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik vloog op 16 juni en ik heb niks gemerkt van enige chaos. Ik kan me al deze zooi uit de nieuwsberichten ook slecht voorstellen maar het zal wel dan, :+. Misschien had ik geluk.
Er zijn waarschijnlijk piekmomenten in de week, waarop de media veel fotos maakt. Om me heen gehoord dat mensen gevlogen hebben van Schiphol afgelopen weken en weinig gemerkt hebben. Het was normaal druk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 juni 2022 @ 06:53:48 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205186447
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 06:50 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Er zijn waarschijnlijk piekmomenten in de week, waarop de media veel fotos maakt. Om me heen gehoord dat mensen gevlogen hebben van Schiphol afgelopen weken en weinig gemerkt hebben. Het was normaal druk.
Dat zal inderdaad. Wij grapten daar ook al over toen. Er stond wel ergens een camera te draaien overigens maar die zal weinig interessants buit hebben gemaakt als het ging om het laten zien van chaos. Die er dus niet was.

Toen ik er was, was het niet eens druk. Ik kan het enkel omschrijven als rustig.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205186531
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2022 06:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat zal inderdaad. Wij grapten daar ook al over toen. Er stond wel ergens een camera te draaien overigens maar die zal weinig interessants buit hebben gemaakt als het ging om het laten zien van chaos. Die er dus niet was.

Toen ik er was, was het niet eens druk. Ik kan het enkel omschrijven als rustig.
Om wat voor tijdstip was je aan het inchecken? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 30 juni 2022 @ 07:37:25 #20
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205186557
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2022 06:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik vloog op 16 juni en ik heb niks gemerkt van enige chaos. Ik kan me al deze zooi uit de nieuwsberichten ook slecht voorstellen maar het zal wel dan, :+. Misschien had ik geluk.
Je zal wel geluk hebben gehad en niet middenin een piek moeten hebben vliegen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 juni 2022 @ 07:58:28 #21
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205186665
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Om wat voor tijdstip was je aan het inchecken? :)
Tegen 19u :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 30 juni 2022 @ 07:59:19 #22
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205186671
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Tegen 19u :).
Hahaha ja dan is de drukte allang voorbij
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 juni 2022 @ 07:59:25 #23
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205186672
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je zal wel geluk hebben gehad en niet middenin een piek moeten hebben vliegen.
Dat zal inderdaad. Toch vind ik het opvallend. Als het zo’n chaos was, verwacht je eigenlijk ook wel wat drukte (geen echte chaos) in daluren, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 juni 2022 @ 08:00:30 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205186684
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hahaha ja dan is de drukte allang voorbij
Of tenminste, toen vertrok mijn vliegtuig. Incheck was echt al eerder. Wat zou het geweest zijn? Uur of 16u zoiets? Misschien iets later. Tussen 16-17u in elk geval.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205187000
Meh ik vlieg zaterdag 9, blijkt toch een piekdag te zijn, pffffffffffff.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:09:07 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205187211
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat zal inderdaad. Toch vind ik het opvallend. Als het zo’n chaos was, verwacht je eigenlijk ook wel wat drukte (geen echte chaos) in daluren, :+.
De dag dat ik mijn vlucht mistte door de drukke chaotische teringbende op Schiphol en dus de hele dag mocht wachten op de volgende vlucht, kwam ik een aantal uur later in gesprek met een man die er in een half uur doorheen was.

Maakt het des te onbegrijpelijker dat dit niet gewoon gefixt wordt allemaal. Regel die shit gewoon als airport zijnde
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 juni 2022 @ 09:16:18 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205187281
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:09 schreef Molo het volgende:

[..]
De dag dat ik mijn vlucht mistte door de drukke chaotische teringbende op Schiphol en dus de hele dag mocht wachten op de volgende vlucht, kwam ik een aantal uur later in gesprek met een man die er in een half uur doorheen was.

Maakt het des te onbegrijpelijker dat dit niet gewoon gefixt wordt allemaal. Regel die shit gewoon als airport zijnde
Mooi kut, zeg. Hoe is dat opgelost? Maar precies, zo zie je maar. Het lijkt zó willekeurig ofzo. Op het nieuws komt het over alsof er 24/7 chaos en drukte is voor iedereen maar dat is ook weer niet helemaal de realiteit. Maf.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:16:57 #28
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205187290
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat zal inderdaad. Toch vind ik het opvallend. Als het zo’n chaos was, verwacht je eigenlijk ook wel wat drukte (geen echte chaos) in daluren, :+.
Mwoah, rond 17:00 is er eigenlijk vooral drukte met aankomst
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:17:41 #29
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205187294
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:09 schreef Molo het volgende:

[..]
De dag dat ik mijn vlucht mistte door de drukke chaotische teringbende op Schiphol en dus de hele dag mocht wachten op de volgende vlucht, kwam ik een aantal uur later in gesprek met een man die er in een half uur doorheen was.

Maakt het des te onbegrijpelijker dat dit niet gewoon gefixt wordt allemaal. Regel die shit gewoon als airport zijnde
Je zat waarschijnlijk in een golf die ze niet op tijd wegkregen en de man die je sprak in een rustig moment. Het is inderdaad onbegrijpelijk.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:24:12 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205187354
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:16 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Mooi kut, zeg. Hoe is dat opgelost? Maar precies, zo zie je maar. Het lijkt zó willekeurig ofzo. Op het nieuws komt het over alsof er 24/7 chaos en drukte is voor iedereen maar dat is ook weer niet helemaal de realiteit. Maf.
Omboeken naar vlucht 11 uur later. Enige voordeel was dat dat gratis was als 'coulance'.
En toen raakte mijn koffer zoek. Was top :') :') :')

Vlieg zondag weer, ben benieuwd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:25:17 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205187366
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je zat waarschijnlijk in een golf die ze niet op tijd wegkregen en de man die je sprak in een rustig moment. Het is inderdaad onbegrijpelijk.
Het was duidelijk dat op gegeven moment alle controle iig weg was en ze echt niet meer wisten wat ze er mee aan moesten. Best schokkend om te zien op zo'n grote luchthaven met zo'n historie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 09:29:12 #32
236264 crew  capricia
pi_205187399
Ik heb een tip:
Ik liep met krukken.
Omdat ik na mijn knie-operatie nog niet zo lang kan staan zonder krukken.
Werd meteen uit de rij gehaald door personeel en mocht doorlopen (hobbelen).
Was wel Eindhoven. Maar ook daar begon de rij buiten.

(En een gezeur voor me in de rij, dat ik door mocht lopen)
Definitely not CIA
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:30:51 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205187413
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:29 schreef capricia het volgende:
Ik heb een tip:
Ik liep met krukken.
Omdat ik na mijn knie-operatie nog niet zo lang kan staan zonder krukken.
Werd meteen uit de rij gehaald door personeel en mocht doorlopen (hobbelen).
Was wel Eindhoven. Maar ook daar begon de rij buiten.

(En een gezeur voor me in de rij, dat ik door mocht lopen)
Ik zag in mijn chaos tig mensen in rolstoelen, met krukken en andere mankementen in de urenlange rij staan. Dus ook dat is iets wat geen zekerheid biedt vrees ik 😅
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 09:33:01 #34
236264 crew  capricia
pi_205187430
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik zag in mijn chaos tig mensen in rolstoelen, met krukken en andere mankementen in de urenlange rij staan. Dus ook dat is iets wat geen zekerheid biedt vrees ik 😅
Dan heb ik gewoon geluk gehad. :D
Definitely not CIA
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 09:35:41 #35
5428 crew  miss_sly
pi_205187454
Ik hoorde van kennissen dat het op Keulen-Bonn en Munchen bijvoorbeeld niet veel beter is. Het is kennelijk niet een probleem dat alleen Schiphol raakt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:37:44 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205187473
Even wat sfeer beelden plaatsen :+





  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 09:40:54 #37
236264 crew  capricia
pi_205187496
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoorde van kennissen dat het op Keulen-Bonn en Munchen bijvoorbeeld niet veel beter is. Het is kennelijk niet een probleem dat alleen Schiphol raakt.
capricia in NWS / Chaos op Schiphol #6

Klopt helemaal. In Düsseldorf braken er zelfs vechtpartijen uit.
Definitely not CIA
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:41:46 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205187508
Ik ga iig komende periode absoluut niet voor mijn lol vliegen als het niet hoeft. Dan maar met OV, en dat zegt wat in mijn geval :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205187527
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Even wat sfeer beelden plaatsen :+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waarom wordt er niet een blik uitzendkrachten/scholieren opengebroken om die koffers in het systeem in te voeren en op te sturen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 09:46:52 #40
236264 crew  capricia
pi_205187574
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:41 schreef Molo het volgende:
Ik ga iig komende periode absoluut niet voor mijn lol vliegen als het niet hoeft. Dan maar met OV, en dat zegt wat in mijn geval :+
Nou, inderdaad. Alleen de stress al. :{
Definitely not CIA
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 09:47:12 #41
5428 crew  miss_sly
pi_205187581
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:40 schreef capricia het volgende:

[..]
capricia in NWS / Chaos op Schiphol #6

Klopt helemaal. In Düsseldorf braken er zelfs vechtpartijen uit.
Ik ben zoo blij dat we niet met het vliegtuig op vakantie gaan dit jaar :o
En we rijden niet op zaterdagen.

Zou redelijk goed moeten komen, hoop ik. Enige is nog de mogelijke drukte op oplaadplekken, maar dat betekent hooguit wat langer Netflix kijken in de auto terwijl we wachten :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205187644
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Waarom wordt er niet een blik uitzendkrachten/scholieren opengebroken om die koffers in het systeem in te voeren en op te sturen?
Moeten ze nog steeds een Schipholpas krijgen. Die koffers staan in de afgesloten gedeelten van Schiphol, dan heb je net zo goed een verklaring van geen bezwaar nodig. Daar gaat tijd overheen, waarschijnlijk net zolang als bij aantrekken security personeel.

VOG heb je zo maar AIVD screening is geen kwestie van 1 week en binnen.

Pragmatisch denken bestaat niet in die wereld. Die koffers verplaatsen naar een niet afgesloten en daarmee minder beveiligd deel zal niet snel gebeuren.
pi_205187663
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Waarom wordt er niet een blik uitzendkrachten/scholieren opengebroken om die koffers in het systeem in te voeren en op te sturen?
Het probleem met schiphol is dat je voor dat soort functies een vrij strakke security clearing moet krijgen, wellicht is het een idee om bijvoorbeeld te kijken of ze studenten kunnen inzetten die al een clearing hebben, bijvoorbeeld mensen die een bepaalde opleiding volgen, of om andere reden een clearance hebben, uiteraard zul je dan heel goed moeten belonen want dat soort mensen zitten natuurlijk vaak in hele andere loonschalen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205187666
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:53 schreef Ericr het volgende:

[..]
Moeten ze nog steeds een Schipholpas krijgen. Die koffers staan in de afgesloten gedeelten van Schiphol, dan heb je net zo goed een verklaring van geen bezwaar nodig. Daar gaat tijd overheen, waarschijnlijk net zolang als bij aantrekken security personeel.

VOG heb je zo maar AIVD screening is geen kwestie van 1 week en binnen.

Pragmatisch denken bestaat niet in die wereld. Die koffers verplaatsen naar een niet afgesloten en daarmee minder beveiligd deel zal niet snel gebeuren.
Nu snap ik enigszins waarom maar je kunt ze toch allemaal door de scanners bij de douane halen en dan in een hal verwerken?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 30 juni 2022 @ 09:56:53 #45
408813 crew  trein2000
pi_205187677
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:55 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het probleem met schiphol is dat je voor dat soort functies een vrij strakke security clearing moet krijgen, wellicht is het een idee om bijvoorbeeld te kijken of ze studenten kunnen inzetten die al een clearing hebben, bijvoorbeeld mensen die een bepaalde opleiding volgen, of om andere reden een clearance hebben, uiteraard zul je dan heel goed moeten belonen want dat soort mensen zitten natuurlijk vaak in hele andere loonschalen.
Studenten met een VGB? Die zullen dun gezaaid zijn, heel dun.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_205187680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:53 schreef Ericr het volgende:

[..]
Moeten ze nog steeds een Schipholpas krijgen. Die koffers staan in de afgesloten gedeelten van Schiphol, dan heb je net zo goed een verklaring van geen bezwaar nodig. Daar gaat tijd overheen, waarschijnlijk net zolang als bij aantrekken security personeel.

VOG heb je zo maar AIVD screening is geen kwestie van 1 week en binnen.

Pragmatisch denken bestaat niet in die wereld. Die koffers verplaatsen naar een niet afgesloten en daarmee minder beveiligd deel zal niet snel gebeuren.
Plus dat AIVD veel en veel strikter is, zelfs de normale Schiphol pas is Vog met wat extras, was in mijn geval destijds gezeik, terwijl ik niet eens in de buurt van de vertrekhal werkte.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:57:31 #47
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205187685
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:47 schreef miss_sly het volgende:
..Enige is nog de mogelijke drukte op oplaadplekken, maar dat betekent hooguit wat langer Netflix Porno kijken in de auto terwijl we wachten :+
FTFY :+
pi_205187694
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Studenten met een VGB? Die zullen dun gezaaid zijn, heel dun.
Ik zat te denken bij de politieopleiding, of volgens mij heb je ook zo een MBO pre-opleiding voor leger/politie, verwacht niet dat die hem al hebben, maar daar zou je wellicht wat sneller door heen kunnen werken omdat het nog jonge mensen zijn met kleine kans op antecedenten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 09:59:33 #49
5428 crew  miss_sly
pi_205187703
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:57 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
FTFY :+
We hebben onze dertienjarige dochter bij ons, dus ik denk het niet :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205187729
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik zat te denken bij de politieopleiding, of volgens mij heb je ook zo een MBO pre-opleiding voor leger/politie, verwacht niet dat die hem al hebben, maar daar zou je wellicht wat sneller door heen kunnen werken omdat het nog jonge mensen zijn met kleine kans op antecedenten.
Alsof die daar zin in hebben.

Trouwens die screening, als je neef crimineel is en jij hebt nooit een vlieg kwaad gedaan dan kom je er alsnog niet doorheen. Zo valt wel een groep af.
pi_205187747
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Waarom wordt er niet een blik uitzendkrachten/scholieren opengebroken om die koffers in het systeem in te voeren en op te sturen?
Er zijn genoeg uitkeringstrekkers die dit wel moeten kunnen doen idd.
Protège moi de mes désirs.
pi_205187754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:02 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]
Alsof die daar zin in hebben.

Trouwens die screening, als je neef crimineel is en jij hebt nooit een vlieg kwaad gedaan dan kom je er alsnog niet doorheen. Zo valt wel een groep af.
Daarom zei ik ook dat het tegen een hele forse beloning moet, ik las ook al dat nu kijken om piloten in te zetten, dus dan weet je ongeveer wel hoe hoog de nood is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 30 juni 2022 @ 10:04:35 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205187757
Wel oprecht benieuwd wanneer ze dit weer op orde denken te hebben. Heb niet het idee dat er nou echt steekhoudende verbeteringen op komst zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 10:05:42 #54
236264 crew  capricia
pi_205187770
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:04 schreef Molo het volgende:
Wel oprecht benieuwd wanneer ze dit weer op orde denken te hebben. Heb niet het idee dat er nou echt steekhoudende verbeteringen op komst zijn
Dit gaat zeker tot de herfstvakantie nog wel door.
Definitely not CIA
pi_205187788
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:04 schreef Molo het volgende:
Wel oprecht benieuwd wanneer ze dit weer op orde denken te hebben. Heb niet het idee dat er nou echt steekhoudende verbeteringen op komst zijn
Ik denk dat het ook een politiek spelletje is, is ook wel eens bij de NS gebeurt, de machinisten hebben toen bewust de directie gefucked door minder punctueel te rijden, zit ook beetje zo bij de vliegmaatschappijen verwacht ik, trekken ze hun vluchten terug, dan zegt Schiphol, sorry geen schade want je vloog niet. Aan de andere kant vliegen ze wel met missende passagiers, dan heb je daar weer gezeik mee, komt er meestal op neer: We willen meer geld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 30 juni 2022 @ 10:15:00 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205187836
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:09 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat het ook een politiek spelletje is, is ook wel eens bij de NS gebeurt, de machinisten hebben toen bewust de directie gefucked door minder punctueel te rijden, zit ook beetje zo bij de vliegmaatschappijen verwacht ik, trekken ze hun vluchten terug, dan zegt Schiphol, sorry geen schade want je vloog niet. Aan de andere kant vliegen ze wel met missende passagiers, dan heb je daar weer gezeik mee, komt er meestal op neer: We willen meer geld.
Ja uiteraard spelen dat soort krachten overal extreem in door.

Het is wonderlijk om te zien hoe zo een eenvoudig probleem zoveel schade toebrengt en maar niet opgelost kan worden.
Leiderschap en doorzettingsvermogen mist nogal.
Meestal wordt het op korte termijn oplossingen fixen, of hele lange tijd gezeik en gezeur met gedoe in de afwikkeling en langgggggdurige trajecten. Iets er tussenin bestaat niet echt geloof ik, dus vrees ervoor bij Schiphol
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205187849
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja uiteraard spelen dat soort krachten overal extreem in door.

Het is wonderlijk om te zien hoe zo een eenvoudig probleem zoveel schade toebrengt en maar niet opgelost kan worden.
Leiderschap en doorzettingsvermogen mist nogal.
Meestal wordt het op korte termijn oplossingen fixen, of hele lange tijd gezeik en gezeur met gedoe in de afwikkeling en langgggggdurige trajecten. Iets er tussenin bestaat niet echt geloof ik, dus vrees ervoor bij Schiphol
Wat ik vooral niet snap is de planning, Schiphol heeft een zeer goed IT systeem en data analisten, misschien wel 1 van de mooiste van Nederland (heb zelf met de API gewerkt), dan zou je toch wel verwachten dat ze maanden van te voren kunnen inschatten hoeveel mensen ze te kort komen.....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205187859
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat ik vooral niet snap is de planning, Schiphol heeft een zeer goed IT systeem en data analisten, misschien wel 1 van de mooiste van Nederland (heb zelf met de API gewerkt), dan zou je toch wel verwachten dat ze maanden van te voren kunnen inschatten hoeveel mensen ze te kort komen.....
Dat weten ze dondersgoed, het interesseert ze alleen geen fok.
Het is koud, het is guur....
  donderdag 30 juni 2022 @ 10:20:57 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205187875
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat ik vooral niet snap is de planning, Schiphol heeft een zeer goed IT systeem en data analisten, misschien wel 1 van de mooiste van Nederland (heb zelf met de API gewerkt), dan zou je toch wel verwachten dat ze maanden van te voren kunnen inschatten hoeveel mensen ze te kort komen.....
Dat begrijp ik wel hoor

De vraag zet je uit bij je aannemers en onderaannemers qua arbeid van de bulkbanen. En dan denk je het geregeld te hebben.

En dan is dat niet geregeld en krijg je dat mondjesmaat te horen op vrij laat moment en dan blijkt het één grote clusterfuck te zijn.

Je bedrijfskritische functies uitbesteden of iig uit handen geven is nooit slim, kun je nog zo'n mooi IT systeem hebben. Het was allemaal qua processen niet bedacht op een situatie waarin geen ladingen mensen in de rij stond (hihaho) voor een job op Schiphol.
Als er dan geen enkel realistisch backupplan is, ben je keihard de Sjaak.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205187891
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat begrijp ik wel hoor

De vraag zet je uit bij je aannemers en onderaannemers qua arbeid van de bulkbanen. En dan denk je het geregeld te hebben.

En dan is dat niet geregeld en krijg je dat mondjesmaat te horen op vrij laat moment en dan blijkt het één grote clusterfuck te zijn.

Je bedrijfskritische functies uitbesteden of iig uit handen geven is nooit slim, kun je nog zo'n mooi IT systeem hebben. Het was allemaal qua processen niet bedacht op een situatie waarin geen ladingen mensen in de rij stond (hihaho) voor een job op Schiphol.
Als er dan geen enkel realistisch backupplan is, ben je keihard de Sjaak.
Ah ja dit is alvast een goede oefening voor wat we in 2038 gaan meemaken :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205187922
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoorde van kennissen dat het op Keulen-Bonn en Munchen bijvoorbeeld niet veel beter is. Het is kennelijk niet een probleem dat alleen Schiphol raakt.
Reisvlogger Wolter's World claimt dat het nog wel tot 2023 kan duren.
  donderdag 30 juni 2022 @ 10:30:53 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205187951
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:23 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ah ja dit is alvast een goede oefening voor wat we in 2038 gaan meemaken :)
Wat is er dan voor leuks? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205187955
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat is er dan voor leuks? :D
Een soort van Millenium bug on steroids ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205187965
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:27 schreef Nia het volgende:

[..]
Reisvlogger Wolter's World claimt dat het nog wel tot 2023 kan duren.
Mowah het voordeel is dat al die mensen bij die failliete vluchtmaatschappijen dan als Koffermol kunnen werken :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205188053
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Even wat sfeer beelden plaatsen :+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jezus. :') Ik begin nu medelijden met mezelf te krijgen. Eind augustus moet ik door die hel.

Ik volg de laatste tijd het nieuws niet zo dus was eigenlijk niet op de hoogte hoe groot de teringbende daar is.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205188158
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat begrijp ik wel hoor

De vraag zet je uit bij je aannemers en onderaannemers qua arbeid van de bulkbanen. En dan denk je het geregeld te hebben.

Je bedrijfskritische functies uitbesteden of iig uit handen geven is nooit slim, kun je nog zo'n mooi IT systeem hebben. Het was allemaal qua processen niet bedacht op een situatie waarin geen ladingen mensen in de rij stond (hihaho) voor een job op Schiphol.
Als er dan geen enkel realistisch backupplan is, ben je keihard de Sjaak.
Dit dus. Is in de aannemerij ook. Tot op de dag voor de oplevering van het pand als de gevel er nog niet aan zit durven ze te beweren dat ze morgen toch echt kunnen opleveren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 juni 2022 @ 11:45:35 #67
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205188639
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Omboeken naar vlucht 11 uur later. Enige voordeel was dat dat gratis was als 'coulance'.
En toen raakte mijn koffer zoek. Was top :') :') :')

Vlieg zondag weer, ben benieuwd
:D

Succes zondag, :') :*.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 juni 2022 @ 11:46:50 #68
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205188649
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:33 schreef capricia het volgende:

[..]
Dan heb ik gewoon geluk gehad. :D
Vriendin van mij liep ook half crippled op krukken (was ze ook echt toentertijd overigens). Maar die kreeg ook voorrang, :D :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205188737
quote:
Ik was gister op Schiphol en wat een zooitje ongeregeld is het daar zeg. Om 5uur sochtends al rijen tot buiten bij zowel incheck als bij de douane.
Zie een reactie op Nu.nl

Ik had gehoopt dat 5 uur rustig zou zijn. :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205188764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 11:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zie een reactie op Nu.nl

Ik had gehoopt dat 5 uur rustig zou zijn. :{
Dat is juist het drukste moment voort vertrekkende passagiers, loopt vaak naadloos over in de piek rond 10-11 uur wanneer de volgende horde vertrekt, daar na wordt het vaak rustiger.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  donderdag 30 juni 2022 @ 12:05:35 #71
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205188817
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:29 schreef capricia het volgende:
Ik heb een tip:
Ik liep met krukken.
Omdat ik na mijn knie-operatie nog niet zo lang kan staan zonder krukken.
Werd meteen uit de rij gehaald door personeel en mocht doorlopen (hobbelen).
Was wel Eindhoven. Maar ook daar begon de rij buiten.

(En een gezeur voor me in de rij, dat ik door mocht lopen)
Ja, je kan Wheelchair assist aanvragen voor jou en je familie.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 30 juni 2022 @ 12:07:34 #72
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205188842
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat ik vooral niet snap is de planning, Schiphol heeft een zeer goed IT systeem en data analisten, misschien wel 1 van de mooiste van Nederland (heb zelf met de API gewerkt), dan zou je toch wel verwachten dat ze maanden van te voren kunnen inschatten hoeveel mensen ze te kort komen.....
Mwoah, hun operationeel systeem kan nog wel wat verbetering gebruiken.
Maar in dit geval is het vrij simpel, je zet de vraag uit naar je onderaannemers en je leunt achterover, het werk is immers gedaan.

Totdat die onderaannemer opeens geen arbeid kan leveren.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205188881
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Waarom wordt er niet een blik uitzendkrachten/scholieren opengebroken om die koffers in het systeem in te voeren en op te sturen?
En er is ook groot gebrek aan bezorgers :D never ending story.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205188945
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat ik vooral niet snap is de planning, Schiphol heeft een zeer goed IT systeem en data analisten, misschien wel 1 van de mooiste van Nederland (heb zelf met de API gewerkt), dan zou je toch wel verwachten dat ze maanden van te voren kunnen inschatten hoeveel mensen ze te kort komen.....
Ze zijn deze maand zelfs nog onderscheiden als de airport met de beste digital services wereldwijd.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205189104
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:17 schreef recursief het volgende:

[..]
Ze zijn deze maand zelfs nog onderscheiden als de airport met de beste digital services wereldwijd.
Kan ik me goed voorstellen, ziet er gewoon top uit:

https://www.schiphol.nl/n(...)he-developer-center/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205189150
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:04 schreef Molo het volgende:
Wel oprecht benieuwd wanneer ze dit weer op orde denken te hebben. Heb niet het idee dat er nou echt steekhoudende verbeteringen op komst zijn
Ik vermoed niet binnen 20 jaar. We zullen ermee moeten leren leven. Schiphol is niet het enige bedrijf in de ellende door het tekort aan personeel.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 15:00:14 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205190095
Ik heb een bericht van Corendon. Mijn vakantie gaat gelukkig gewoon door. Helaas vertrekt mijn vlucht wel gewoon van Schiphol. Ik had gehoopt dat ik uit had moeten wijken naar Rotterdam. Temeer omdat ik op een onchristelijke tijd vlieg, 07:00 uur.

Normaliter betekent dat 2 uur van te voren aanwezig met een uurtje rijden naar Schiphol, dus 4 uur vertrekken. Wel schrijft Corendon Wij vragen u wel rekening te houden met langere wachttijden dan normaal.

Hoe moet je die interpreteren, in de wetenschap dat je om 07:00 vliegt? 04:00 aanwezig op Schiphol? Wat is wijsheid?

Is er niet ergens een site of iets dergelijks die nu dagelijks bijhoudt hoe druk het op welk moment van de dag op Schiphol is? Want als enig 'voordeel' kan ik mijn vertrektijd bedenken. Dat het om 05:00 uur niet zo druk zal zijn op Schiphol. Of zal dat meer selffulfilling prophecy denken jullie? :')

Overigens vlieg ik begin augustus.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_205190735
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Waarom wordt er niet een blik uitzendkrachten/scholieren opengebroken om die koffers in het systeem in te voeren en op te sturen?
omdat het overal leuker werken is dan op dat smerige schiphol. veel leuker en gezonder werken op de festivals en terrasjes enzo
uiteindelijk lukt altijd alles
  donderdag 30 juni 2022 @ 16:53:17 #79
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_205191042
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Waarom wordt er niet een blik uitzendkrachten/scholieren opengebroken om die koffers in het systeem in te voeren en op te sturen?
Die worden ingehuurd maar zijn ook moeilijk te vinden voor dit soort werk en bijbehorende loon.
pi_205191080
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 16:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Die worden ingehuurd maar zijn ook moeilijk te vinden voor dit soort werk en bijbehorende loon.
Vooral het loon, en de belachelijke werktijden..
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  donderdag 30 juni 2022 @ 17:29:06 #81
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_205191267
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 16:58 schreef spoilert het volgende:

[..]
Vooral het loon, en de belachelijke werktijden..
Nou ja, belachelijk.. als ze 8 tot 5 zouden werken kunnen we niet meer allemaal op vakantie natuurlijk :+
pi_205191360
Vergeet niet dat het ook een onzekere baan is. Als Corona weer uitbreekt, vliegen bagage medewerkers en beveiligers als eerste buiten.
pi_205191363
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nou ja, belachelijk.. als ze 8 tot 5 zouden werken kunnen we niet meer allemaal op vakantie natuurlijk :+
O ja vakantie, zodra we op Schiphol zijn is elke rij te lang, maar in de Efteling staan we rustig 1,5 u in de rij voor één attractie, blijft bijzonder.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 juni 2022 @ 17:40:35 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205191385
Volgende week vertrek om 7:00 en om 3:00 al aanwezig omdat ik het voor geen meter vertrouw. Schipholgoden -O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_205191541
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:38 schreef spoilert het volgende:

[..]
O ja vakantie, zodra we op Schiphol zijn is elke rij te lang, maar in de Efteling staan we rustig 1,5 u in de rij voor één attractie, blijft bijzonder.
Ik vind het wachten geen punt. Gebeurt wel hier en daar vaker op een vliegveld.
Wachten mét koffer en handbagage vind ik wel waardeloos.
Ik hoop het lange wachten te kunnen doen nadat ik de koffer kwijt ben. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205191561
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind het wachten geen punt. Gebeurt wel hier en daar vaker op een vliegveld.
Wachten mét koffer en handbagage vind ik wel waardeloos.
Ik hoop het lange wachten te kunnen doen nadat ik de koffer kwijt ben. :)
Dat wil Schiphol ook graag, want hoe sneller je door de security bent des te langer kan je "shoppen", het lukt ze alleen niet echt.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_205191607
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:00 schreef spoilert het volgende:

[..]
Dat wil Schiphol ook graag, want hoe sneller je door de security bent des te langer kan je "shoppen", het lukt ze alleen niet echt.
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205192956
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 16:15 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]
omdat het overal leuker werken is dan op dat smerige schiphol. veel leuker en gezonder werken op de festivals en terrasjes enzo
Dan beter betalen dan de GGD.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205194813
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:55 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het probleem met schiphol is dat je voor dat soort functies een vrij strakke security clearing moet krijgen, wellicht is het een idee om bijvoorbeeld te kijken of ze studenten kunnen inzetten die al een clearing hebben, bijvoorbeeld mensen die een bepaalde opleiding volgen, of om andere reden een clearance hebben, uiteraard zul je dan heel goed moeten belonen want dat soort mensen zitten natuurlijk vaak in hele andere loonschalen.
Ik hoorde laatst iemand die bij reclassering zit en ook dan nog goedkeuring kreeg…
pi_205194925
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Volgende week vertrek om 7:00 en om 3:00 al aanwezig omdat ik het voor geen meter vertrouw. Schipholgoden -O-
Heel veel sterkte, waar vlieg je heen? Hopelijk is het daar niet zo'n teringzooi met bagage als dat ik voorbij zie komen op Social media
Twiddel
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 juni 2022 @ 22:40:21 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205195013
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 22:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Heel veel sterkte, waar vlieg je heen? Hopelijk is het daar niet zo'n teringzooi met bagage als dat ik voorbij zie komen op Social media
Wenen. Zo ver ik weet is daar geen drama :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 1 juli 2022 @ 06:20:51 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205195892
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:38 schreef spoilert het volgende:

[..]
O ja vakantie, zodra we op Schiphol zijn is elke rij te lang, maar in de Efteling staan we rustig 1,5 u in de rij voor één attractie, blijft bijzonder.
Verschil is wel dat die attracties niet zonder jou vertrekken en je op Schiphol de kans loopt je vlucht en dus vakantie te missen.
Dat wachten maakt me op zich ook niet uit, dat hoort er bij als je voor vliegen kiest.
***
pi_205195944
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 22:18 schreef xminator het volgende:

[..]
Ik hoorde laatst iemand die bij reclassering zit en ook dan nog goedkeuring kreeg…
Dat is zeker geen functie voor achter de poortjes, waarschijnlijk voor schoonmaken in de vertrekhal ofzo.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205197430
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 06:56 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is zeker geen functie voor achter de poortjes, waarschijnlijk voor schoonmaken in de vertrekhal ofzo.
Moet de politie daar dan ook een screening voor doen?
pi_205197575
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:42 schreef xminator het volgende:

[..]
Moet de politie daar dan ook een screening voor doen?
Naar mijn weten niet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205197644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:55 schreef raptorix het volgende:

[..]
Naar mijn weten niet.
Nou deze persoon (mocro - illegale straatrat) was blij (en ook verbaasd) dat de politie zijn screening heeft goedgekeurd. Dit omdat hij bij reclassering nog zit. Hoorde het in de supermarkt.
pi_205197724
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:00 schreef xminator het volgende:

[..]
Nou deze persoon (mocro - illegale straatrat) was blij (en ook verbaasd) dat de politie zijn screening heeft goedgekeurd. Dit omdat hij bij reclassering nog zit. Hoorde het in de supermarkt.
Omdat een VOG specifiek is voor de functie je gaat doen, overigens moet je niet denken dat zo een screening heel veel voorstelt hoor, dat gaat gewoon op basis van de wetsovertredingen die je begaat, iemand voor fraude veroordeeld is zal zonder twijfel een goedkeuring krijgen als Schoonmaker, ik heb zelf ook geen enkel probleem om een VOG te krijgen ondanks een ellenlang strafblad.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205198319
Op Schiphol gaan mensen en goederen het land in en uit. Daarom is voor heel veel functies niet een VOG nodig, maar een VGB (verklaring geen bezwaar). Die is veel zwaarder dan een VOG en bestaat dan overigens ook nog in drie verschillende zwaartes.

Bij een VGB hoort o.a. een antecedentenonderzoek door de AIVD, en er wordt bijvoorbeeld ook gekeken in welke landen je geweest bent. Als je achter security werkt kun je er vanuit gaan dat je zo een VGB nodig hebt. Ook mensen die niet achter security werken hebben overigens veelal een VGB nodig.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator vrijdag 1 juli 2022 @ 12:30:27 #99
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205198665
quote:
Vertraging en personeelstekort zorgen voor kofferchaos Schiphol

Een combinatie van personeelstekorten en vertraagde vluchten zorgt vandaag voor problemen bij de bagageafhandeling op Schiphol. Het geduld van reizigers wordt danig op de proef gesteld omdat er op sommige momenten niet genoeg mensen zijn om vliegtuigen te lossen. Om de drukte het hoofd te bieden is ook kantoorpersoneel ingezet.
https://www.ad.nl/reizen/(...)42624dd356&auth_rd=1

Het houdt niet op, niet vanzelf...
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_205198999
Oplossing is simpel:

1. Stop tijdelijk met tokkievluchten naar spanje en griekenland.
2. Verhoog alle ticketprijzen met 20 euro toeslag.
3. Met vrijgekomen budget verhoog inkomsten van iedereen die onder 45K salaris zit.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 13:39:42 #101
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205199355
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 13:03 schreef xminator het volgende:
Oplossing is simpel:

1. Stop tijdelijk met tokkievluchten naar spanje en griekenland.
2. Verhoog alle ticketprijzen met 20 euro toeslag.
3. Met vrijgekomen budget verhoog inkomsten van iedereen die onder 45K salaris zit.
Nee joh, nog simpeler

1 - Geef iedereen honderdmiljoenmiljard
2 - Probleem opgelost
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 13:40:08 #102
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205199358
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 12:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/reizen/(...)42624dd356&auth_rd=1

Het houdt niet op, niet vanzelf...
Gewoon fucking kantoorpersoneel inzetten _O- wat een chaos
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205200080
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 13:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Gewoon fucking kantoorpersoneel inzetten _O- wat een chaos
Wat is daar mis mee?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator vrijdag 1 juli 2022 @ 15:50:51 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205200645
Ondertussen op Schiphol...

2 uur wachten op je koffers.



Enkele uren wachten voor security...

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 1 juli 2022 @ 21:46:37 #105
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205207106
quote:
quote:
Om er zeker van te zijn dat de kosten waar je recht op hebt worden vergoed, adviseert Vaneker om voor vertrek een foto te maken van de inhoud van je koffer. ,,Zo kan je namelijk aantonen dat je inderdaad een duur Gucci-shirt had ingepakt.”
:') een foto van de inhoud van je koffer toont helemaal niets aan. :') |:(
  zaterdag 2 juli 2022 @ 05:39:01 #107
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_205207153
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 13:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Gewoon fucking kantoorpersoneel inzetten _O- wat een chaos
Dat is normaal in piekperiodes, dat kantoorpersoneel van de bedrijven die check-in, bagageafhandeling etc. doen wordt ingezet. Alleen is het in deze uitzonderlijke situatie dweilen met de kraan open.
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 10:40:45 #108
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205208331
Vandaag is niet anders.. Chaos alom. Je krijgt toch het idee dat ze veel te weinig vluchten hebben geschrapt.

twitter


https://www.nu.nl/binnenl(...)leerde-vluchten.html

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 2 juli 2022 @ 10:54:55 #109
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205208463
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag is niet anders.. Chaos alom. Je krijgt toch het idee dat ze veel te weinig vluchten hebben geschrapt.

[ twitter ]

https://www.nu.nl/binnenl(...)leerde-vluchten.html

[ afbeelding ]
quote:
Vanwege personeelstekorten bij de bagageafhandelaars en beveiliging voorzag Schiphol eerder al dat het heel lastig zou worden om de grote zomerdrukte het hoofd te bieden.
Nee, nu.nl, het issue is dat deze bedrijven massaal mensen er uit gewieberd hebben de afgelopen 2 jaar. Dat is iets anders dan het eufemistische "personeelstekorten"
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 11:06:32 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205208586
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 10:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
[..]
Nee, nu.nl, het issue is dat deze bedrijven massaal mensen er uit gewieberd hebben de afgelopen 2 jaar. Dat is iets anders dan het eufemistische "personeelstekorten"
Daarmee ontstaan toch personeelstekorten :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 2 juli 2022 @ 11:24:56 #111
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205208834
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag is niet anders.. Chaos alom. Je krijgt toch het idee dat ze veel te weinig vluchten hebben geschrapt.

[ twitter ]

https://www.nu.nl/binnenl(...)leerde-vluchten.html

[ afbeelding ]
Ik sta op Schiphol. Het is inderdaad behoorlijk druk. We hadden mazzel dat we de koffer binnen 20 minuten hadden gedropt. Maar de rij naar security is echt lang. Sta nu zo’n drie kwartier in de rij en duurt nog zeker 1,5 uur.

Gelukkig nog wat ruimte qua tijd, maar heel relaxed sta ik er niet.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205208842
quote:
Mensen die contactlenzen en hun bril in de vrachtbagage doen, snappen die mensen dat er zoiets is als handbagage :') :') :')
Ik vlieg zaterdag en ga echt niet uren op mijn bagage staan te wachten, ik flikker er gewoon voor 200 euro aan primark kleding in en zie het wel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 2 juli 2022 @ 11:26:40 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205208857
Oplossing: Allemaal Schiphol boycotten.
Dan lost het probleem zich vanzelf op.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_205208880
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:24 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik sta op Schiphol. Het is inderdaad behoorlijk druk. We hadden mazzel dat we de koffer binnen 20 minuten hadden gedropt. Maar de rij naar security is echt lang. Sta nu zo’n drie kwartier in de rij en duurt nog zeker 1,5 uur.

Gelukkig nog wat ruimte qua tijd, maar heel relaxed sta ik er niet.
Veel succes en plezier Agnes!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 2 juli 2022 @ 11:33:59 #115
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205208952
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Veel succes en plezier Agnes!
Komt goed. Stemming is over het algemeen goed. Helaas wat mensen die voordringen (onder linten doorkruipen), wat niet echt gehandhaafd wordt.

En toeristen zijn niet op de hoogte van de ‘vier uur voor vertek’ aanwezig regel. Die gaan uit van de normale twee uur, tenminste degene die ik sprak :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 11:37:54 #116
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205208993
Iemand enig idee hoe druk het de afgelopen dagen rond 04:00/05:00 is/was op Schiphol?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 11:41:54 #117
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205209038
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mensen die contactlenzen en hun bril in de vrachtbagage doen, snappen die mensen dat er zoiets is als handbagage :') :') :')
Ik vlieg zaterdag en ga echt niet uren op mijn bagage staan te wachten, ik flikker er gewoon voor 200 euro aan primark kleding in en zie het wel.
200 euro aan Primark kleding past toch nooit in een koffer? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 11:51:33 #118
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205209124
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Daarmee ontstaan toch personeelstekorten :?
Persooneelstekort is een gevolg, geen oorzaak
pi_205209345
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
200 euro aan Primark kleding past toch nooit in een koffer? ;)
Ik heb zo een mega sporttas, mijn vriend loopt slecht en dan kan ik dat om mijn nek hangen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 2 juli 2022 @ 12:17:35 #120
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205209379
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:12 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb zo een mega sporttas, mijn vriend loopt slecht en dan kan ik dat om mijn nek hangen :)
Minder hard pakken voor jullie ergens heengaan
pi_205209687
Misschien moeten we de passagiers In gaan zetten als medewerkers: https://www.instagram.com/reel/CesQyTigUfn/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205209709
Ben benieuwd hoe Schiphol er dinsdagochtend bijstaat na het bezoek van de boeren.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 12:59:29 #123
256666 leeell
I know you're lonely
pi_205209762
Mensen die vliegen met tokkie-vervoerders :r

Mensen die op vakantie gaan naar tokkie-oorden :r

"All-in" :r

Tevens mensen zonder loyalty programma met tenminste "gold" status :')

Niet overal mogen doorlopen :')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_205209767
Tot zover zaterdag is de rustige dag. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 13:03:41 #125
236264 crew  capricia
pi_205209825
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:52 schreef RipCity het volgende:
Misschien moeten we de passagiers In gaan zetten als medewerkers: https://www.instagram.com/reel/CesQyTigUfn/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Austin...hebben ze daar ook al problemen?
Definitely not CIA
  zaterdag 2 juli 2022 @ 13:12:34 #126
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205209915
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
200 euro aan Primark kleding past toch nooit in een koffer? ;)


Ja hoor, dit moet lukken.
pi_205209960
Wat ben ik blij dat ik in juni op vakantie ben geweest, wat een ellende dit zeg.
pi_205209961
Bijzonder dat t in arme landen wel goed geregeld is. NL is een 3e wereldland in spe.
pi_205209970
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 13:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Austin...hebben ze daar ook al problemen?
Heel Amerika is een grote chaos op vliegvelden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205210039
ik vlieg maandagochtend om 5.30
ik ga online inchecken, maar heb extra bagage.
kan dat vanaf 3 uur van te voren of kan ik al eerder bagage droppen bij zo'n zelf service?
  zaterdag 2 juli 2022 @ 13:42:58 #131
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205210287
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 13:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Bijzonder dat t in arme landen wel goed geregeld is. NL is een 3e wereldland in spe.
In een arm land is een vliegveld meestal niet meer als een landbaan met een gebouw met een gat in de muur waar de bagage door heen gaat, en goedkoop personeel is genoeg te vinden.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 13:49:40 #132
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205210402
Nou vier uur van te voren aanwezig is niet voldoende :( ben nog niet eens door security heen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 14:19:01 #133
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_205210742
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 13:16 schreef Simmertje het volgende:
Wat ben ik blij dat ik in juni op vakantie ben geweest, wat een ellende dit zeg.
Mijn vakantie is, weten dat ik niet met het vliegtuig hoef deze zomer.
Koel en donker bewaren
pi_205210771
Mijn God, die foto's op twitter zeg :N :X
Godzijdank kwam ik van de week weer thuis, zonder teveel gedoe.

Iemand die ik ken die gaat aanstaande vrijdag om 7 uur sochtends vliegen, is het dan ook verstandig om 4 uur eerder te komen?
Twiddel
  zaterdag 2 juli 2022 @ 14:21:48 #135
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205210777
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 13:49 schreef AgnesGru het volgende:
Nou vier uur van te voren aanwezig is niet voldoende :( ben nog niet eens door security heen.
Mooi kut
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205210792
Heeft iemand ook die filmpjes gezien van die lui die doen alsof ze gehandicapt zijn en zelfs krukken bestellen zodat ze sneller door de security komen? :r
Twiddel
  zaterdag 2 juli 2022 @ 14:25:55 #137
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205210834
twitter

Mooi staatje
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 14:48:01 #138
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205211011
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Mooi kut
Gelukkig is de vlucht vertraagd, maar wat een ellende en het is niet eens een piekdag.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 14:49:08 #139
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205211023
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:23 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand ook die filmpjes gezien van die lui die doen alsof ze gehandicapt zijn en zelfs krukken bestellen zodat ze sneller door de security komen? :r
Ook mensen die onder de linten doorkruipen enz. Wordt niet op gehandhaafd.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205211040
De ene kennis kon vandaag schijnbaar bij Vertrek 3 redelijk ok doorlopen en de andere bij Vertrek 1 heeft vier uur over security gedaan. Bizar.
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 14:51:15 #141
236264 crew  capricia
pi_205211055
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:23 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand ook die filmpjes gezien van die lui die doen alsof ze gehandicapt zijn en zelfs krukken bestellen zodat ze sneller door de security komen? :r
Linkje?
Definitely not CIA
  zaterdag 2 juli 2022 @ 14:55:47 #142
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205211079
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:50 schreef Harmankardon het volgende:
De ene kennis kon vandaag schijnbaar bij Vertrek 3 redelijk ok doorlopen en de andere bij Vertrek 1 heeft vier uur over security gedaan. Bizar.
Verschillende bedrijven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 14:56:02 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205211081
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:48 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Gelukkig is de vlucht vertraagd, maar wat een ellende en het is niet eens een piekdag.
Klote...

Ik zal jullie morgenochtend updaten met mijn wereldreis en voorlopig laatste keer vliegen via Schiphol

Hopelijk haal je het allemaal en gaat de rest van de reis goed verlopen!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 2 juli 2022 @ 14:56:15 #144
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_205211083
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Mijn vakantie is, weten dat ik niet met het vliegtuig hoef deze zomer.
Same.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 14:57:55 #145
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205211096
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:50 schreef Harmankardon het volgende:
De ene kennis kon vandaag schijnbaar bij Vertrek 3 redelijk ok doorlopen en de andere bij Vertrek 1 heeft vier uur over security gedaan. Bizar.
Ah, ik moest via vetrek 1. Wel de bagage bij Vertrek 3 droppen (dat was binnen 20 minuten gepiept).
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205211097
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Linkje?
Moment, ga ff zoeken waar ik dat zag
Twiddel
  zaterdag 2 juli 2022 @ 14:57:57 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205211098
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:56 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Same.
Hier zaterdag de boot op voor vakantie, kijk ik aanzienlijk meer naar uit dan naar morgen.
Schrok vannacht ook serieus wakker dat ik me verslapen had, ín die moeder aller rijen 8)7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 2 juli 2022 @ 14:58:46 #148
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205211103
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Klote...

Ik zal jullie morgenochtend updaten met mijn wereldreis en voorlopig laatste keer vliegen via Schiphol

Hopelijk haal je het allemaal en gaat de rest van de reis goed verlopen!
Zitten bij de gate, geen idee hoe laat we nu gaan vliegen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205211104
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Linkje?
Hier staat dat filmpje in
twitter

Maar dis niet de eerste die ik dit zie doen, heb een week of 2 geleden hier ook al een filmpje van gezien, maar volgens mij was dat filmpje in Engeland
Twiddel
  zaterdag 2 juli 2022 @ 15:00:38 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205211122
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:58 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Zitten bij de gate, geen idee hoe laat we nu gaan vliegen.
Meer kun je niet doen nu, ben je iig al een heel eind

Hopelijk snel genieten ervan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 2 juli 2022 @ 15:01:03 #151
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_205211128
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Hier zaterdag de boot op voor vakantie, kijk ik aanzienlijk meer naar uit dan naar morgen.
Schrok vannacht ook serieus wakker dat ik me verslapen had, ín die moeder aller rijen 8)7
Wij blijven thuis en dan in September/Oktober een langere reis. Dan zijn de problemen hopelijk verholpen :+
  zaterdag 2 juli 2022 @ 15:01:13 #152
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205211132
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 15:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Meer kun je niet doen nu, ben je iig al een heel eind

Hopelijk snel genieten ervan
Komt goed! Allang blij dat we kunnen vliegen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 15:01:58 #153
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205211144
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:49 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ook mensen die onder de linten doorkruipen enz. Wordt niet op gehandhaafd.
2 weken geleden vanaf Eindhoven gevlogen, wachtrij tot de security was toen 1,5 uur. Zo'n vent die achter ons stond die ging ff snel voordringen toen ik ff een stap opzij zette om een flesje weg te gooien. Bij de security ging ineens een van de 2 vrouwen achter ons zich ineens voor mij zetten.
En dat was in een relatief rustige rij van 1.5 uur. Kan mij voorstellen dat mensen nu helemaal erg zijn.
Twiddel
pi_205211147
Airlines 'to announce new wave of cancellations', as Heathrow is like 'disaster movie' - and warning that era of cheap flights is over

https://www.msn.com/en-gb(...)4d5694d7fe834b1413c6
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 2 juli 2022 @ 15:02:31 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205211149
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 15:01 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Wij blijven thuis en dan in September/Oktober een langere reis. Dan zijn de problemen hopelijk verholpen :+
Positief ingesteld jij :D

Moet je dan ook via Schiphol, andere hub of kun je ook direct vanuit je thuisbasis?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 2 juli 2022 @ 15:05:34 #157
40566 Ericr
Livewrong
pi_205211174
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:48 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Gelukkig is de vlucht vertraagd, maar wat een ellende en het is niet eens een piekdag.
Als het te lang (>3 uur) duurt kan je een claim indienen. Die 3 uur is op basis van aankomsttijd vertraging overigens. Maar te laat vertrek halen ze nooit meer in natuurlijk.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 15:07:14 #158
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205211189
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:58 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hier staat dat filmpje in
[ twitter ]
Maar dis niet de eerste die ik dit zie doen, heb een week of 2 geleden hier ook al een filmpje van gezien, maar volgens mij was dat filmpje in Engeland
Sow veel Engelse woorden
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 15:08:21 #159
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205211195
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 15:05 schreef Ericr het volgende:

[..]
Als het te lang (>3 uur) duurt kan je een claim indienen. Die 3 uur is op basis van aankomsttijd vertraging overigens. Maar te laat vertrek halen ze nooit meer in natuurlijk.
Thanks! We houden het in de gaten.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 15:20:45 #160
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_205211299
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 15:02 schreef Molo het volgende:

[..]
Positief ingesteld jij :D

Moet je dan ook via Schiphol, andere hub of kun je ook direct vanuit je thuisbasis?
Vanuit thuis, maar daar is het ook niet al te best op het moment.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 15:28:39 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205211369
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 15:20 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Vanuit thuis, maar daar is het ook niet al te best op het moment.
Afwachten maar, en flexibel boeken ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 2 juli 2022 @ 15:40:28 #162
40566 Ericr
Livewrong
pi_205211460
https://www.luchtvaartnie(...)-luik-te-verplaatsen

Toch niet naar Luik voor deel TUI vluchten. Aantal geschrapte stoelen is blijkbaar lager dan verwacht. Schiphol heeft echt een groot issue met hun informatievoorziening. Als je schrapt doe het dan in 1 keer goed.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 16:16:25 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205211939
Moet je voor de gein eens naar de actuele vertrektijden kijken.

Als je de niet vertraagde of geannuleerde vluchten telt ben je sneller zeg maar...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 2 juli 2022 @ 16:19:44 #164
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205211996
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 16:16 schreef Molo het volgende:
Moet je voor de gein eens naar de actuele vertrektijden kijken.

Als je de niet vertraagde of geannuleerde vluchten telt ben je sneller zeg maar...
Net in het vliegtuig werd omgeroepen dat 14% op tijd is vertrokken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 16:23:20 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205212060
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 16:19 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Net in het vliegtuig werd omgeroepen dat 14% op tijd is vertrokken.
Goeie score Ben :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 2 juli 2022 @ 17:18:26 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205213104
Welke fokker is dit?

twitter
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 2 juli 2022 @ 18:20:02 #167
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_205213870
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:49 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ook mensen die onder de linten doorkruipen enz. Wordt niet op gehandhaafd.
Dat is wachten op vechtpartijen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 18:51:03 #168
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205214243
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:49 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ook mensen die onder de linten doorkruipen enz. Wordt niet op gehandhaafd.
Toen mijn vrouw een paar weken geleden op Schiphol was voor een vlucht werd daar wel degelijk op ingegrepen
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205214267
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 18:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Toen mijn vrouw een paar weken geleden op Schiphol was voor een vlucht werd daar wel degelijk op ingegrepen
Daar hebben ze nu niet genoeg mensen voor.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 2 juli 2022 @ 18:56:36 #170
186611 Haags
pi_205214288
Het wordt echt zo'n leuke zomer. Alleen maar ellende en gezeik. *O*

Bedankt Shithol.
Zonder wrijving geen glans
pi_205214632
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
Het wordt echt zo'n leuke zomer. Alleen maar ellende en gezeik. *O*

Bedankt Shithol.
Ja net zo’n zomer als afgelopen jaren 🤘
  zaterdag 2 juli 2022 @ 19:39:15 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205214647
twitter
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205214769
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 19:37 schreef quirina het volgende:

[..]
Ja net zo’n zomer als afgelopen jaren 🤘
Ik heb de laatste jaren prima gevlogen.
Zelfs de douane in de zomer mogen overslaan tijdens/wegens corona. Heerlijk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205215781
twitter


Gaat wat worden maandag, qua reizigers word het ook een piekdag.
Twiddel
pi_205218212
twitter


Geloof t meteen. Op fb groepen zie je ook opeens iedereen adviseren assistentie aan te vragen. Kwestie van tijd tot die ook gaan staken of tekort aan personeel :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 3 juli 2022 @ 04:16:15 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205218499
Tyfusdruk already en amper personeel om dat te begeleiden

Zou de Twitter weer in de gaten houden vandaag voor mooi beeldmateriaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 juli 2022 @ 05:34:24 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205218519
Zo, ditmaal twee uur in de rij voor de security gestaan.
Mega teringbende op Schiphol maar de rijen liepen aanzienlijk sneller door en veel meer scanners open dan twee weken terug. Dat scheelt enorm.

Heb me wel verbaasd over Nederlanders die dan doodleuk een uur voor hun vlucht vertrekt pas in die ellenlange rij gaan 8)7
Dan heb je ook wat gemist geloof ik.

Maarrrr, nu lekker chilltijd voor mij O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 juli 2022 @ 05:35:28 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205218520
twitter


:') _O- _O-
  zondag 3 juli 2022 @ 05:41:44 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205218521
Stonden net dikke dikke rijen voor de bagage check in. Ik had die niet maar dat zag er echt niet best uit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 juli 2022 @ 08:04:12 #180
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205218630
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 05:34 schreef Molo het volgende:
Zo, ditmaal twee uur in de rij voor de security gestaan.
Mega teringbende op Schiphol maar de rijen liepen aanzienlijk sneller door en veel meer scanners open dan twee weken terug. Dat scheelt enorm.

Heb me wel verbaasd over Nederlanders die dan doodleuk een uur voor hun vlucht vertrekt pas in die ellenlange rij gaan 8)7
Dan heb je ook wat gemist geloof ik.

Maarrrr, nu lekker chilltijd voor mij O+
Fijne vlucht en chill ze!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 3 juli 2022 @ 08:14:57 #181
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_205218646
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 05:41 schreef Molo het volgende:
Stonden net dikke dikke rijen voor de bagage check in. Ik had die niet maar dat zag er echt niet best uit
Maar dat snap ik niet. Toen ik een maand geleden vloog was daar hetzelfde aan de hand maar waren de bagage automaten allemaal leeg.
Daar zijn er een stuk of 50 van. Ik was in 3 minuten klaar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 3 juli 2022 @ 08:20:43 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205218664
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 08:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Maar dat snap ik niet. Toen ik een maand geleden vloog was daar hetzelfde aan de hand maar waren de bagage automaten allemaal leeg.
Daar zijn er een stuk of 50 van. Ik was in 3 minuten klaar.
Die heeft niet elke airline, en ze hebben openingstijden en die zijn niet altijd matchend met de huidige wachttijd voor de security
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 juli 2022 @ 08:29:37 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205218685
Wij vertrekken als het goed is vanuit Vertrekhal 3. Maakt dat nog iets uit? Of begin je allemaal gewoon achteraan in dezelfde rij vanaf het parkeerterrein? Weet iemand dat?
***
pi_205218690
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 08:29 schreef BE het volgende:
Wij vertrekken als het goed is vanuit Vertrekhal 3. Maakt dat nog iets uit? Of begin je allemaal gewoon achteraan in dezelfde rij vanaf het parkeerterrein?
Wij werden toen bij 3 tegengehouden en moesten naar 2. Als dat bij jou gebeurt weet je dat het lang gaat duren.
  zondag 3 juli 2022 @ 08:36:13 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205218701
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 08:30 schreef ISVV het volgende:

[..]
Wij werden toen bij 3 tegengehouden en moesten naar 2. Als dat bij jou gebeurt weet je dat het lang gaat duren.
En je vetrok wel uit 3?
***
pi_205218706
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 08:36 schreef BE het volgende:

[..]
En je vetrok wel uit 3?
Jep. Wij deden er destijds vier uur over in totaal. Was wel twee dagen na de eerste staking en wij vlogen intercontinentaal...
  zondag 3 juli 2022 @ 08:39:00 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205218709
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 08:37 schreef ISVV het volgende:

[..]
Jep. Wij deden er destijds vier uur over in totaal. Was wel twee dagen na de eerste staking en wij vlogen intercontinentaal...
Wij ook, we gaan naar de VS.

We shall see… ik heb al spijt als haren op mijn hoofd ondertussen… -O-
***
  zondag 3 juli 2022 @ 08:47:59 #188
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_205218728
Ik had een ruimbagage bijgeboekt, die moet ik dus afgeven.
Normaal blijven we altijd samen, dus ik weet het even niet meer zo goed. Als je online incheckt en toch een ruimbagage moet afgeven, moet je dan allen aan de balie verschijnen?

Zo niet, dan ga ik in die rij staan en m’n man maar in de rij van de security. Misschien dat dat nog iets uitmaakt qua tijd…
Protège moi de mes désirs.
  zondag 3 juli 2022 @ 08:55:10 #189
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205218743
Je moet wel erg graag willen om nu voor de lol te gaan vliegen. Overal is het een tyfus zooi. Dus ofwel je bagage blijft hier achter, ofwel je hebt op plaats van bestemming geen bagage want weg, ofwel heb je op de terugweg geen bagage ofwel staat je bagage als een stel asiel/gelukzoekers in Ter Apel te wachten in een onbeduidende kamer/vertrekhal op Schiphol :D
pi_205218752
Is die dwaas nog steeds niet ontslagen? _O- 8)7
pi_205218759
Ik las dat Lufthansa de prijzen van hun vluchten deze zomer gaat verhogen om mensen niet te laten boeken. Ze maken het net wat duurder dat het nog goed te betalen is, lekker cashen bedoelen ze dus eigenlijk. :')
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 3 juli 2022 @ 09:00:19 #192
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205218761
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 05:34 schreef Molo het volgende:
Zo, ditmaal twee uur in de rij voor de security gestaan.
Mega teringbende op Schiphol maar de rijen liepen aanzienlijk sneller door en veel meer scanners open dan twee weken terug. Dat scheelt enorm.

Heb me wel verbaasd over Nederlanders die dan doodleuk een uur voor hun vlucht vertrekt pas in die ellenlange rij gaan 8)7
Dan heb je ook wat gemist geloof ik.

Maarrrr, nu lekker chilltijd voor mij O+
Dit laat natuurlijk wel het echte probleem zien. Na twee weken geleden weer doodleuk op het vliegtuig stappen

Het is echt tijd dat tickets flink duurder worden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_205218767
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 13:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Bijzonder dat t in arme landen wel goed geregeld is. NL is een 3e wereldland in spe.
Personeel een stuiver betalen, zou Dirk ook graag willen :7. (Op vliegveld Cairo is de schoonmaker op de wc zelfs aan het bedelen voor geld.)
  zondag 3 juli 2022 @ 09:04:23 #194
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_205218771
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 09:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dit laat natuurlijk wel het echte probleem zien. Na twee weken geleden weer doodleuk op het vliegtuig stappen

Het is echt tijd dat tickets flink duurder worden
:')
Protège moi de mes désirs.
pi_205218779
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 14:58 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hier staat dat filmpje in
[ twitter ]
Maar dis niet de eerste die ik dit zie doen, heb een week of 2 geleden hier ook al een filmpje van gezien, maar volgens mij was dat filmpje in Engeland
Dit soort mensen mogen wel ff een boete krijgen van 10k.
  zondag 3 juli 2022 @ 09:13:30 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205218812
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 09:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dit laat natuurlijk wel het echte probleem zien. Na twee weken geleden weer doodleuk op het vliegtuig stappen

Het is echt tijd dat tickets flink duurder worden
Ik reis voor werk, geen easyJet goedkopie ticket
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205219115
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 09:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dit laat natuurlijk wel het echte probleem zien. Na twee weken geleden weer doodleuk op het vliegtuig stappen

Het is echt tijd dat tickets flink duurder worden
Ja alleen de elite mag nog vliegen, fuck de normale mensen

:')
Twiddel
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 3 juli 2022 @ 10:07:26 #198
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205219134
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 09:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik reis voor werk, geen easyJet goedkopie ticket
Oh het is voor werk. Dan is het prima om de planeet kapot te maken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 3 juli 2022 @ 10:10:25 #199
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205219158
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:04 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ja alleen de elite mag nog vliegen, fuck de normale mensen

:')
Als je om de week vliegt ben je de elite maat.

Daarom ben ik ook voor een maximum per persoon. Als je nog maar 1 keer per jaar mag vliegen is het snel afgelopen met deze ongein
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_205219159
twitter

Dat belooft nog wat voor de echte piekdagen
Twiddel
  zondag 3 juli 2022 @ 10:11:10 #201
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205219164
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 08:59 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik las dat Lufthansa de prijzen van hun vluchten deze zomer gaat verhogen om mensen niet te laten boeken. Ze maken het net wat duurder dat het nog goed te betalen is, lekker cashen bedoelen ze dus eigenlijk. :')
Als mensen ook de duurdere ticketprijzen willen betalen is dat toch gewoon hun eigen schuld :')
pi_205219170
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Als je om de week vliegt ben je de elite maat.

Daarom ben ik ook voor een maximum per persoon. Als je nog maar 1 keer per jaar mag vliegen is het snel afgelopen met deze ongein
Ja okey, maar het is anders als je voor werk gaat toch.
Ik vind het ook prima 1 keer per jaar voor vakantie, maar ik denk zelf dat de echte klem bij Schiphol ligt bij het loon wat ze de mensen betalen.
Twiddel
pi_205219182
Mochten mensen het zich afvragen, de polonaise is alweer druk onderweg
twitter

twitter
Twiddel
  zondag 3 juli 2022 @ 10:22:40 #204
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205219264
Hoorde net van een ander stel dat bij hun mensen in de rij stonden die veel te vroeg waren (die vlogen rond 18:00u en stonden rond 11;00 al in de rij). Was geen controle op gisteren :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 3 juli 2022 @ 10:27:54 #205
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205219307
Als ik deze chaos zie heb ik al geen zin meer om voor vakantie te gaan vliegen. Zakelijk zou ik ook zeggen, bekijk het maar.
pi_205219369
Ja daarom gaan wij ook vroeger dan de vier uur die aangegeven staat. Het is dan toch al chaos, dus veel controle zal er niet zijn en wat willen ze doen dan? Ons uit de rij trekken?
pi_205219410
twitter

Self service drop off machines doen het blijkbaar ook al niet
Twiddel
pi_205219427
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:41 schreef summer2bird het volgende:
[ twitter ]
Self service drop off machines doen het blijkbaar ook al niet
Ook daar zijn achter de schermen mensen bij nodig

En die hebben ze niet….
pi_205219431
https://dagblad070.nl/lan(...)oblematiek-houdt-aan
quote:
Ook zondag is het druk op Schiphol. De wachtrijen op de luchthaven zijn lang en ook de problemen met de afhandeling van bagage zijn nog niet opgelost. Volgens een woordvoerder lopen de rijen evengoed door en is de drukte beheersbaar. Ook wordt er met man en macht gewerkt om de bagageproblemen op te lossen.

Om de drukte in de vertrekhallen het hoofd te bieden staat kantoorpersoneel ook zondag de collega's op de vloer bij, aldus Schiphol. Daarbij spreek een woordvoerster van de luchthaven van een goede sfeer. De afgelopen dagen blijven verder opvallend veel koffers in de ruimte bij de bagagebanden liggen, ook als gevolg van de personeelskrapte. Schiphol doet er samen met partners alles aan deze kwestie op te lossen.

Vanwege personeelstekorten bij de bagage-afhandelaars en beveiliging voorzag Schiphol eerder al dat het heel lastig zou worden om de grote zomerdrukte het hoofd te bieden. Daarop werden maatregelen aangekondigd en luchtvaartmaatschappijen kregen de opdracht het aantal reizigers binnen de perken te houden.
Volgens Schiphol is de drukte beheersbaar maar koffers zijn een chaos
Twiddel
pi_205219433
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:42 schreef quirina het volgende:

[..]
Ook daar zijn achter de schermen mensen bij nodig

En die hebben ze niet….
Ah dat is ook zo idd
Twiddel
  zondag 3 juli 2022 @ 10:45:39 #211
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205219468
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:36 schreef quirina het volgende:
Ja daarom gaan wij ook vroeger dan de vier uur die aangegeven staat. Het is dan toch al chaos, dus veel controle zal er niet zijn en wat willen ze doen dan? Ons uit de rij trekken?
Dan houdt je de boel extra op voor mensen die zich wel aan de vier uur houden?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205219480
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dan houdt je de boel extra op voor mensen die zich wel aan de vier uur houden?
Misschien maar denk jij dat wij dan de enigen zijn?
Echt niet hoor.
  zondag 3 juli 2022 @ 10:47:21 #213
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205219488
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:36 schreef quirina het volgende:
Ja daarom gaan wij ook vroeger dan de vier uur die aangegeven staat. Het is dan toch al chaos, dus veel controle zal er niet zijn en wat willen ze doen dan? Ons uit de rij trekken?
Hoelang van tevoren kun je momenteel je koffers kwijt eigenlijk?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_205219501
badkleding en schoon ondergoed en fris shirtje gaan in ieder geval in de handbagage in het geval de koffer niet meekomt.
  zondag 3 juli 2022 @ 10:49:34 #215
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205219510
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:46 schreef quirina het volgende:

[..]
Misschien maar denk jij dat wij dan de enigen zijn?
Echt niet hoor.
Oh zeker niet, maar als mensen nog eerder dan die vier uur komen dan stromen de rijen wel meer vol, wat eigenlijk niet nodig is. Dus meer mensen die hun vlucht niet halen of vluchten die vertraging oplopen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 3 juli 2022 @ 10:50:49 #216
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205219522
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:47 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Hoelang van tevoren kun je momenteel je koffers kwijt eigenlijk?
Ik was ze iets meer dan 3,5 uur voor vertrek kwijt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205219530
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:49 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Oh zeker niet, maar als mensen nog eerder dan die vier uur komen dan stromen de rijen wel meer vol, wat eigenlijk niet nodig is. Dus meer mensen die hun vlucht niet halen of vluchten die vertraging oplopen.
Tsja dat is het risico, en de kranten staan er vol mee met foto’s met rijen mensen dus dat werkt nou ook niet bepaald mee hè.
Wij gaan in ieder geval flink op tijd daar staan.
  zondag 3 juli 2022 @ 10:55:09 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205219556
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:46 schreef quirina het volgende:

[..]
Misschien maar denk jij dat wij dan de enigen zijn?
Echt niet hoor.
Dat is het probleem nou juist..
Daardoor lopen de rijen vd piekomomenten in elkaar over. En dan is het helemaal niet meer te managen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 3 juli 2022 @ 10:57:06 #219
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205219575
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:52 schreef quirina het volgende:

[..]
Tsja dat is het risico, en de kranten staan er vol mee met foto’s met rijen mensen dus dat werkt nou ook niet bepaald mee hè.
Wij gaan in ieder geval flink op tijd daar staan.
Ik begrijp je punt hoor. Ze werken het zelf in de hand. Ze moeten gewoon checken of mensen niet te vroeg zijn en dit handhaven.

Als iedereen zich keurig aan die vier zou houden, zou het minder chaotisch moeten zijn.

Want zo schiet het niet op.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205219599
Verder geven mensen nu ook tips hoe je het OV kan platleggen voor maandag
twitter
Twiddel
pi_205219688
Buiten staan er hele rijen met koffers opgeslagen in karretjes
twitter
Twiddel
pi_205219702
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:36 schreef quirina het volgende:
Ja daarom gaan wij ook vroeger dan de vier uur die aangegeven staat. Het is dan toch al chaos, dus veel controle zal er niet zijn en wat willen ze doen dan? Ons uit de rij trekken?
Jammer genoeg niet, maar ze zouden al deze mensen en u ook gewoon weer op de parkeerplaats moeten flikkeren. Als iedereen van dezelfde dag dus 60000 mensen om 0800 komen, ja dan krijg je chaos.

Roepen het gewoon op ons zelf af, stelletje schapen. Net zoals dat iedereen opeen pleepapier ging hamsteren.
pi_205219831
https://www.rtlnieuws.nl/(...)zen-openbaar-vervoer
quote:
Schiphol en KLM roepen reizigers op om morgen met de trein naar het vliegveld te komen. Door de aangekondigde boerenprotesten vrezen ze dat het vliegveld over de weg wel eens onbereikbaar kan worden.

Boeren hebben eerder ook al aangekondigd onder meer de toegangswegen naar Schiphol te willen blokkeren en het 'land plat te leggen'. De Koninklijke Marechaussee heeft al zware pantservoertuigen naar Schiphol verplaatst om trekkers te kunnen wegslepen. De gemeente Haarlemmermeer kondigt aan geen blokkade te tolereren. Het kabinet heeft desnoods materieel van Defensie beschikbaar.
70.000 mensen

Volgens reisbranche ANVR vliegen er morgen een kleine 70.000 mensen vanaf Schiphol.


[ Bericht 4% gewijzigd door summer2bird op 03-07-2022 12:13:23 ]
Twiddel
pi_205220129
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 11:21 schreef summer2bird het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)zen-openbaar-vervoer
[..]
Schiphol is nu bang dat mensen die met de trein komen de weg niet kunnen oversteken door de protesten.
Je bent wel eens met de trein op schiphol geweest?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 3 juli 2022 @ 11:58:00 #225
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_205220168
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 11:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je bent wel eens met de trein op schiphol geweest?
Dit idd waar komt die rare zin vandaan? De treinen in Schiphol komen onder de grond aan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205220192
De inkomsten van de winkels achter de douane zullen nu toch ook wel helemaal ingestort zijn?

Niemand heeft nog tijd om een boekje of macdonals te kopen als ze er doorheen zijn.
Laat staan Holland Casino :')
Hell To The Liars
pi_205220303
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 11:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je bent wel eens met de trein op schiphol geweest?
Nee, maar ik heb het artikel niet geschreven.
Twiddel
pi_205220323
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:10 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Nee, maar ik heb het artikel niet geschreven.
Ok zoals gezegt, de perrons liggen onder de vertrekhal :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205220329
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:10 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Nee, maar ik heb het artikel niet geschreven.
Je leest het artikel niet goed. Via de weg is Schiphol lastig bereikbaar maandag, dus kan je beter met de trein omdat je dan meteen in de vertrekhal/plaza bent.
pi_205220341
twitter

Sommige mensen gaan nu 8 uur van tevoren naar Schiphol
Twiddel
pi_205220347
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:12 schreef Drass het volgende:

[..]
Je leest het artikel niet goed. Via de weg is Schiphol lastig bereikbaar maandag, dus kan je beter met de trein omdat je dan meteen in de vertrekhal/plaza bent.
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ok zoals gezegt, de perrons liggen onder de vertrekhal :)
Oh whoops, sorry, ik pas het aan
Twiddel
pi_205220539
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:12 schreef summer2bird het volgende:
[ twitter ]
Sommige mensen gaan nu 8 uur van tevoren naar Schiphol
Ja en daarmee maak je probleem dus groter.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205220567
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja en daarmee maak je probleem dus groter.
Tsja je moet toch wat? Blijkbaar is vier uur niet voldoende.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_205220574
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:32 schreef gers het volgende:

[..]
Tsja je moet toch wat? Blijkbaar is vier uur niet voldoende.
Ja, ik vlieg dus zaterdag en zit te twijfelen hoe laat ik ga.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205220632
Gewoon acht of minimaal 6 uur voordat je vliegtuig vertrekt gaan staan.
  zondag 3 juli 2022 @ 12:39:12 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205220637
Hier ook dat dilemma. Ik weet dat je het niet moet doen, want daarmee vergroot je het probleem, maar goed, als de hele goegemeente het doet mis ik daardoor mss wel mijn vlucht.
Maar als iedereen zo denkt zal het probleem nooit minder worden. :{

Dus... -O-

En waar beginnen die rijen eigenlijk? We moeten nog een parkeerplaats regelen en tussen P3 en valet via P6 zit maar 14 euro en dan is Valet zeker bij aankomst wel makkelijk. Maar als je vanaf daar sws eerst 3km de andere kant op moet lopen... :')
***
  zondag 3 juli 2022 @ 12:39:34 #237
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205220638
Vraag me af, als je vier uur van te voren aanwezig bent, en je mist alsnog je vlucht, ben je dan no show en je geld kwijt, of is dat de schuld van Schiphol?
  zondag 3 juli 2022 @ 12:41:16 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205220656
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af, als je vier uur van te voren aanwezig bent, en je mist alsnog je vlucht, ben je dan no show en je geld kwijt, of is dat de schuld van Schiphol?
Als je thuis in checkt lijkt het me de schuld van Schiphol.

Ik hoorde alleen van een vriendin dat de rij voor het omboeken ook 6u was dus 'ik pak de volgende vlucht anders wel, als daar plek is' schiet dus ook niet op. :')
***
pi_205220657
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af, als je vier uur van te voren aanwezig bent, en je mist alsnog je vlucht, ben je dan no show en je geld kwijt, of is dat de schuld van Schiphol?
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af, als je vier uur van te voren aanwezig bent, en je mist alsnog je vlucht, ben je dan no show en je geld kwijt, of is dat de schuld van Schiphol?
Dan is het je eigen schuld.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 juli 2022 @ 12:41:58 #240
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205220665
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja en daarmee maak je probleem dus groter.
Jep, het zou beter zijn als íedereen zich aan die adviezen houdt. Maar ja, aangezien dat sowieso nooit gaat gebeuren heb je weinig keus dan nog eerder te komen. Vicieuze cirkels, overal :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 3 juli 2022 @ 12:42:13 #241
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205220668
Heb altijd al een hekel gehad aan Schiphol en probeerde het absoluut te mijden, dat is nu helemaal zo
pi_205220669
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:41 schreef BE het volgende:

[..]
Als je thuis in checkt lijkt het me de schuld van Schiphol.

Ik hoorde alleen van een vriendin dat de rij voor het omboeken ook 6u was dus 'ik pak de volgende vlucht anders wel, als daar plek is' schiet dus ook niet op. :')
Thuis inchecken maakt niet uit.
Als de gate sluit heb je pech, ze houden deze niet langer open voor je.
pi_205220694
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:12 schreef summer2bird het volgende:
[ twitter ]
Sommige mensen gaan nu 8 uur van tevoren naar Schiphol
Kan het ze niet kwalijk nemen als je een reis van weet ik hoeveel duizend geboekt hebt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 3 juli 2022 @ 12:44:54 #244
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205220696
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Jep, het zou beter zijn als íedereen zich aan die adviezen houdt. Maar ja, aangezien dat sowieso nooit gaat gebeuren heb je weinig keus dan nog eerder te komen. Vicieuze cirkels, overal :P
Ja, zolang er geen controle is gebeurt dit.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 juli 2022 @ 12:45:25 #245
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205220701
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:44 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ja, zolang er geen controle is gebeurt dit.
Maar als je wel controle hebt, gaan mensen ook eerder komen, alleen staan ze dan met z'n allen voor het controlepunt :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 3 juli 2022 @ 12:46:32 #246
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_205220712
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar als je wel controle hebt, gaan mensen ook eerder komen, alleen staan ze dan met z'n allen voor het controlepunt :D
Maakt niet uit.
Je haalt iig de mensen uit de rij die er (nog) niets te zoeken hebben.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_205220725
Ja maar die mensen die moeten controleren zijn er niet
Dus.........
Wij gaan eerder.
  User die overal opduikt 2022 zondag 3 juli 2022 @ 12:49:25 #248
186611 Haags
pi_205220729
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:38 schreef quirina het volgende:
Gewoon acht of minimaal 6 uur voordat je vliegtuig vertrekt gaan staan.
Ben je niet goed

Ik vertrek over een paar weken om half 6 in de ochtend, daar ga ik echt niet 6 tot 8 uur eerder voor naar de luchthaven. :')
Zonder wrijving geen glans
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 juli 2022 @ 12:49:47 #249
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205220735
quote:
3s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:46 schreef kasper het volgende:

[..]
Maakt niet uit.
Je haalt iig de mensen uit de rij die er (nog) niets te zoeken hebben.
Mwah, deels. Stel dat je vlucht om 16.00 uur vertrekt. Dan mag je dus vanaf 12.00 uur in de rij staan/door het controlepunt heen. Je weet dat de rij bij het controlepunt een uur of twee lang is, dus ga je om 10.00 uur aansluiten in de controlepuntrij. Dus staat het alsnog muurvast, alleen deels op een andere plek. Waar je langs móet om bij de volgende plek te komen waar je vast gaat staan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 3 juli 2022 @ 12:50:38 #250
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205220746
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:44 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ja, zolang er geen controle is gebeurt dit.
Die controle mensen kunnen ze beter inzetten bij de afhandeling.
pi_205220749
Precies
Gewoon zes of acht uurtjes voor vertrek staan.
  Spellchecker zondag 3 juli 2022 @ 12:51:37 #252
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205220756
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:38 schreef quirina het volgende:
Gewoon acht of minimaal 6 uur voordat je vliegtuig vertrekt gaan staan.
Krukje mee.
pi_205220766
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:51 schreef maily het volgende:

[..]
Krukje mee.
Ja of krukken bestellen bij bol.com. Dan mag je legaal voordringen zag ik hahaha
pi_205220779
Kan het ouwe looprekje van mn tante meenemen kan ik nog op gaan zitten ook.
pi_205220783
Ik heb bewust TUI geboekt volgens mij is het dan minder gezeik als je niet vliegt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205220787
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:53 schreef quirina het volgende:
Kan het ouwe looprekje van mn tante meenemen kan ik nog op gaan zitten ook.
Ik heb een rolstoel te huur!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Spellchecker zondag 3 juli 2022 @ 12:54:55 #257
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205220792
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb een rolstoel te huur!
Ik zou daarmee net naast de rij gaan staan! ^O^
Uurtariefje rekenen.
pi_205220795
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:54 schreef raptorix het volgende:
Ik heb bewust TUI geboekt volgens mij is het dan minder gezeik als je niet vliegt.
Ook daar is het zo als je je vlucht mist door de rij dat je zelf maar een ticket moet regelen hoor.
Gewoon op tijd in de rij.
pi_205220804
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Kan het ze niet kwalijk nemen als je een reis van weet ik hoeveel duizend geboekt hebt.
Ik zie veel mensen steeds voorbijkomen die 4 uur in de rij hebben gestaan en het nog niet gehaald hebben dus kan me het voorstellen om eerder dan 4 uur te komen
Twiddel
  zondag 3 juli 2022 @ 12:56:01 #260
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205220805
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb een rolstoel te huur!
In de VS wordt je als rolstoeler (en begeleiding) altijd voorbij aan de wachtrij gehaald.
pi_205220807
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:55 schreef quirina het volgende:

[..]
Ook daar is het zo als je je vlucht mist door de rij dat je zelf maar een ticket moet regelen hoor.
Gewoon op tijd in de rij.
Nee want ik boek een complete reis.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205220819
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:56 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee want ik boek een complete reis.
Ja maar als jij verwijtbaar te laat komt ben je zelf verantwoordelijk.
Bel TUI maar!
Ze hebben leuke wachtmuziek met vliegtuig geluiden waar je trommelvliezen van breken.
  zondag 3 juli 2022 @ 12:57:50 #263
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205220826
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:56 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee want ik boek een complete reis.
Mikonos of Gran Canaria?
pi_205220835
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Mikonos of Gran Canaria?
Gersssssonnisos?
pi_205220836
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:57 schreef quirina het volgende:

[..]
Ja maar als jij verwijtbaar te laat komt ben je zelf verantwoordelijk.
Bel TUI maar!
Ze hebben leuke wachtmuziek met vliegtuig geluiden waar je trommelvliezen van breken.
Duh, maar als ik op tijd ben en ik mijn vliegtuig vertrekt is dat niet mijn fout en zoeken ze het maar uit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205220840
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Mikonos of Gran Canaria?
Gran Canaria.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205220844
kankanaria
pi_205220849
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:59 schreef quirina het volgende:
kankanaria
Hastikke leuk juist :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 3 juli 2022 @ 13:01:08 #269
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205220859
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Gran Canaria.
:P
Playa del Ingles of Maspalomas?
Have Fun in iedere geval
  zondag 3 juli 2022 @ 13:02:01 #270
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205220867
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:58 schreef quirina het volgende:

[..]
Gersssssonnisos?
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:59 schreef quirina het volgende:
kankanaria
Raptorix en Ik hebben wat andere interesse
pi_205220872
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 13:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
:P
Playa del Ingles of Maspalomas?
Have Fun in iedere geval
Het eerste, ga nu voor 4e keer, bevalt erg goed, weinig tokkies en mooie Duitse strandtent, dank je wel :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 3 juli 2022 @ 13:11:17 #272
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205220944
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 13:02 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het eerste, ga nu voor 4e keer, bevalt erg goed, weinig tokkies en mooie Duitse strandtent, dank je wel :)
Klinkt goed!
pi_205221071
Zie net dat je 11.50 eur krijgt als security medewerker :') :')

Zelfs medewerker appie naast amsterdam CS krijg je 14.50 als 21+ jarige :D Zou je gek zijn op schiphol te gaan werken als pauperbaantje.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 3 juli 2022 @ 13:33:30 #274
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205221126
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 13:26 schreef RipCity het volgende:
Zie net dat je 11.50 eur krijgt als security medewerker :') :')

Zelfs medewerker appie naast amsterdam CS krijg je 14.50 als 21+ jarige :D Zou je gek zijn op schiphol te gaan werken als pauperbaantje.
Blijkbaar is reizigers pissig maken goedkoper dan medewerkers behoorlijk betalen en doen alle grote vliegvelden dat zo, want de problemen zijn overal hetzelfde.
Boeren bedreigen de flow naar schiphol, Regering: Schiphol is vitaal, we zetten het leger desnoods in
Schiphol zelf verneukt de boel, Regering: *wegkijk*
  zondag 3 juli 2022 @ 13:35:41 #275
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205221141
Was ook best bizar om gisteren te horen dat maar 14% van de vliegtuigen op tijd kon vertrekken.

Zolang een x percentage niet bij de gate is, vliegen ze niet.

Onze vlucht was ook iets van twee uur vertraagd uiteindelijk.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205221195
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:44 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ja, zolang er geen controle is gebeurt dit.
die controle stelt ook niks voor. Als je boos of moeilijk doet laten ze je gewoon door.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_205221542
Als je niet in de rij wil staan, Schiphol bied de oplossing. :r

https://www.schiphol.nl/nl/op-schiphol/diensten/meet-en-assist
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_205221561
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 13:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
:P
Playa del Ingles of Maspalomas?
Have Fun in iedere geval
Meloneras is nog het beste van de drie. Als je een beetje luxe gewend bent.
  zondag 3 juli 2022 @ 14:27:47 #279
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205221586
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af, als je vier uur van te voren aanwezig bent, en je mist alsnog je vlucht, ben je dan no show en je geld kwijt, of is dat de schuld van Schiphol?
Dan is het je eigen schuld.

Mooi systeem hè?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205221667
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:22 schreef spoilert het volgende:
Als je niet in de rij wil staan, Schiphol bied de oplossing. :r

https://www.schiphol.nl/nl/op-schiphol/diensten/meet-en-assist
165,-
Per 5 passengers for 2 hours.

33 euro per persoon. Zou ‘t zo neerleggen als ik een familie was en vloog op een van de drukke dagen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205221702
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:36 schreef RipCity het volgende:

[..]
165,-
Per 5 passengers for 2 hours.

33 euro per persoon. Zou ‘t zo neerleggen als ik een familie was en vloog op een van de drukke dagen.
Alleen als die host ook zorgt voor je bagage, want dat is ook nogal een probleem...
  zondag 3 juli 2022 @ 14:40:32 #282
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205221708
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:25 schreef quirina het volgende:

[..]
Meloneras is nog het beste van de drie. Als je een beetje luxe gewend bent.
Was in Riu Palace Oasis, mooi privé park en rust
  zondag 3 juli 2022 @ 14:50:26 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205221793
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:42 schreef quirina het volgende:

[..]
Thuis inchecken maakt niet uit.
Als de gate sluit heb je pech, ze houden deze niet langer open voor je.
Daar ging het niet om, of ze gingen wachten. De vraag was of je een no-show was of niet. En of je dan je geld kwijt was of dat je het op Schiphol mag schuiven.
En ik denk dat als je thuis ingecheckt bent de kans groter is dat je niet als no-show gezien wordt.

Maar mss is dat wishful thinking ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 03-07-2022 14:58:48 ]
***
  zondag 3 juli 2022 @ 15:11:59 #284
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205222005
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:36 schreef RipCity het volgende:

[..]
165,-
Per 5 passengers for 2 hours.

33 euro per persoon. Zou ‘t zo neerleggen als ik een familie was en vloog op een van de drukke dagen.
Ik ook.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 3 juli 2022 @ 15:14:38 #285
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205222036
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:50 schreef BE het volgende:

[..]
Daar ging het niet om, of ze gingen wachten. De vraag was of je een no-show was of niet. En of je dan je geld kwijt was of dat je het op Schiphol mag schuiven.
En ik denk dat als je thuis ingecheckt bent de kans groter is dat je niet als no-show gezien wordt.

Maar mss is dat wishful thinking ;)
quote:
VERANTWOORDELIJKHEID VAN REIZIGER OP SCHIPHOL
Het wordt namelijk als de verantwoordelijkheid van de reiziger gezien om op tijd te komen bij het vliegtuig. “Dan moet je zorgen dat je er een uur eerder bent”, zo vertelt Aviclaim-oprichter Remco Kuilman aan Radar. Zijn bedrijf krijgt dagelijks tussen de twintig en vijftig vragen van mensen over een gemiste vlucht. Ook EUclaim krijgt ‘heel veel’ vragen over de Schipholchaos en heeft sinds april maar liefst 2000 verzoeken tot compensatie gekregen. Volgens de organisatie weten veel mensen dat zij daar geen recht op hebben, ‘dus de passagiers die wel contact met ons zoeken, zijn echt het topje van de ijsberg’.
https://www.libelle.nl/re(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 3 juli 2022 @ 15:17:14 #286
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205222066
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:36 schreef RipCity het volgende:

[..]
165,-
Per 5 passengers for 2 hours.

33 euro per persoon. Zou ‘t zo neerleggen als ik een familie was en vloog op een van de drukke dagen.
Dito, ik ook.
Ook een van de redenen waarom ik business class of first class vlieg, luxe is heerlijk.
  zondag 3 juli 2022 @ 15:26:55 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205222165
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 15:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
dat als je thuis ingecheckt bent de kans groter is dat je niet als no-show gezien wordt.

Maar mss is dat wishful thinking ;)
[..]
https://www.libelle.nl/re(...)F%2Fwww.google.nl%2F
[/quote]Sucks… -O-
***
  zondag 3 juli 2022 @ 15:27:34 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205222175
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:36 schreef RipCity het volgende:

[..]
165,-
Per 5 passengers for 2 hours.

33 euro per persoon. Zou ‘t zo neerleggen als ik een familie was en vloog op een van de drukke dagen.
Zouden ze dat nu ook nog waar kunnen maken dan? :?
***
pi_205223842
https://nos.nl/artikel/24(...)-bij-schiphol-paraat
quote:
Boeren mikken op wegblokkades maandag, marechaussee bij Schiphol paraat

Morgen worden opnieuw protestacties van boeren verwacht tegen de stikstofplannen van het kabinet. In chatgroepen wordt opgeroepen tot langzaamaanacties op wegen. Onder meer de reis- en logistiekbranche vrezen voor grote vertragingen op de weg.

De Koninklijke Marechaussee heeft eenheden en materieel paraat om in te kunnen grijpen als boeren luchthavens willen blokkeren. Defensie heeft vrachtwagens klaarstaan om in beslag genomen trekkers af te voeren.
Gaat nogal wat worden morgen :{
Twiddel
  zondag 3 juli 2022 @ 17:34:39 #290
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_205225010
Kutboeren :r
Protège moi de mes désirs.
pi_205226115
Slaan met koffers! Er staan er genoeg!
pi_205226523
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 16:43 schreef summer2bird het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-bij-schiphol-paraat
[..]
Gaat nogal wat worden morgen :{
Je zal maar morgen vliegen.

Al een tijdje geen sympathie meer voor de boeren. :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 3 juli 2022 @ 18:56:56 #293
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_205226585
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 16:43 schreef summer2bird het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-bij-schiphol-paraat
[..]
Gaat nogal wat worden morgen :{
Moeten die boeren niet ook eens een keer werken? :{
pi_205226638
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:56 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Moeten die boeren niet ook eens een keer werken? :{
Van de boeren die ik ken zijn er veel die best wat vrije tijd hebben.
De tijd van handmatig eieren rapen en het land bewerken is voorbij.
Twiddel
  zondag 3 juli 2022 @ 19:27:36 #295
450322 Yasmin__x
FOK!lover
pi_205226944
Wat een ellende. En die Dick Benschop maar blijven zitten, tering lijer.
Aan het typen...
pi_205227131
Wat een held, piloot gaat zelf de koffers maar laden. Het wordt steeds meer een Shithole..

twitter
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  zondag 3 juli 2022 @ 20:17:58 #297
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205227541
Als ik mij niet vergis is het bedrijf G4S op schiphol verantwoordelijk voor de Security check
Zijn ze afaik en google ook op Düsseldorf, Brussel, Heathrow, Dublin
zit hier een patroon in?
  zondag 3 juli 2022 @ 20:38:15 #299
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205227759
quote:
Hij is een Bekende Nederlander? Waarvan?
  zondag 3 juli 2022 @ 20:46:58 #300
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205227854
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 20:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als ik mij niet vergis is het bedrijf G4S op schiphol verantwoordelijk voor de Security check
Zijn ze afaik en google ook op Düsseldorf, Brussel, Heathrow, Dublin
zit hier een patroon in?
G4S is er 1 van de 5.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205231437
En dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')