Nee joh, nog simpelerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:03 schreef xminator het volgende:
Oplossing is simpel:
1. Stop tijdelijk met tokkievluchten naar spanje en griekenland.
2. Verhoog alle ticketprijzen met 20 euro toeslag.
3. Met vrijgekomen budget verhoog inkomsten van iedereen die onder 45K salaris zit.
Gewoon fucking kantoorpersoneel inzettenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/reizen/(...)42624dd356&auth_rd=1
Het houdt niet op, niet vanzelf...
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon fucking kantoorpersoneel inzettenwat een chaos
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
En de claims lopen op![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)eten-kopen~a08e3af0/
quote:Om er zeker van te zijn dat de kosten waar je recht op hebt worden vergoed, adviseert Vaneker om voor vertrek een foto te maken van de inhoud van je koffer. ,,Zo kan je namelijk aantonen dat je inderdaad een duur Gucci-shirt had ingepakt.”
Dat is normaal in piekperiodes, dat kantoorpersoneel van de bedrijven die check-in, bagageafhandeling etc. doen wordt ingezet. Alleen is het in deze uitzonderlijke situatie dweilen met de kraan open.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon fucking kantoorpersoneel inzettenwat een chaos
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag is niet anders.. Chaos alom. Je krijgt toch het idee dat ze veel te weinig vluchten hebben geschrapt.
[ twitter ]
https://www.nu.nl/binnenl(...)leerde-vluchten.html
[ afbeelding ]
Nee, nu.nl, het issue is dat deze bedrijven massaal mensen er uit gewieberd hebben de afgelopen 2 jaar. Dat is iets anders dan het eufemistische "personeelstekorten"quote:Vanwege personeelstekorten bij de bagageafhandelaars en beveiliging voorzag Schiphol eerder al dat het heel lastig zou worden om de grote zomerdrukte het hoofd te bieden.
Daarmee ontstaan toch personeelstekortenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
[..]
Nee, nu.nl, het issue is dat deze bedrijven massaal mensen er uit gewieberd hebben de afgelopen 2 jaar. Dat is iets anders dan het eufemistische "personeelstekorten"
Ik sta op Schiphol. Het is inderdaad behoorlijk druk. We hadden mazzel dat we de koffer binnen 20 minuten hadden gedropt. Maar de rij naar security is echt lang. Sta nu zo’n drie kwartier in de rij en duurt nog zeker 1,5 uur.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag is niet anders.. Chaos alom. Je krijgt toch het idee dat ze veel te weinig vluchten hebben geschrapt.
[ twitter ]
https://www.nu.nl/binnenl(...)leerde-vluchten.html
[ afbeelding ]
Mensen die contactlenzen en hun bril in de vrachtbagage doen, snappen die mensen dat er zoiets is als handbagagequote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
En de claims lopen op![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)eten-kopen~a08e3af0/
Veel succes en plezier Agnes!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik sta op Schiphol. Het is inderdaad behoorlijk druk. We hadden mazzel dat we de koffer binnen 20 minuten hadden gedropt. Maar de rij naar security is echt lang. Sta nu zo’n drie kwartier in de rij en duurt nog zeker 1,5 uur.
Gelukkig nog wat ruimte qua tijd, maar heel relaxed sta ik er niet.
Komt goed. Stemming is over het algemeen goed. Helaas wat mensen die voordringen (onder linten doorkruipen), wat niet echt gehandhaafd wordt.quote:
200 euro aan Primark kleding past toch nooit in een koffer?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen die contactlenzen en hun bril in de vrachtbagage doen, snappen die mensen dat er zoiets is als handbagage![]()
![]()
![]()
Ik vlieg zaterdag en ga echt niet uren op mijn bagage staan te wachten, ik flikker er gewoon voor 200 euro aan primark kleding in en zie het wel.
Persooneelstekort is een gevolg, geen oorzaakquote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee ontstaan toch personeelstekorten
Ik heb zo een mega sporttas, mijn vriend loopt slecht en dan kan ik dat om mijn nek hangenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
200 euro aan Primark kleding past toch nooit in een koffer?
Minder hard pakken voor jullie ergens heengaanquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb zo een mega sporttas, mijn vriend loopt slecht en dan kan ik dat om mijn nek hangen
Austin...hebben ze daar ook al problemen?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:52 schreef RipCity het volgende:
Misschien moeten we de passagiers In gaan zetten als medewerkers: https://www.instagram.com/reel/CesQyTigUfn/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
200 euro aan Primark kleding past toch nooit in een koffer?
Heel Amerika is een grote chaos op vliegvelden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Austin...hebben ze daar ook al problemen?
In een arm land is een vliegveld meestal niet meer als een landbaan met een gebouw met een gat in de muur waar de bagage door heen gaat, en goedkoop personeel is genoeg te vinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Bijzonder dat t in arme landen wel goed geregeld is. NL is een 3e wereldland in spe.
Mijn vakantie is, weten dat ik niet met het vliegtuig hoef deze zomer.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:16 schreef Simmertje het volgende:
Wat ben ik blij dat ik in juni op vakantie ben geweest, wat een ellende dit zeg.
Mooi kutquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:49 schreef AgnesGru het volgende:
Nou vier uur van te voren aanwezig is niet voldoendeben nog niet eens door security heen.
Gelukkig is de vlucht vertraagd, maar wat een ellende en het is niet eens een piekdag.quote:
Ook mensen die onder de linten doorkruipen enz. Wordt niet op gehandhaafd.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:23 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand ook die filmpjes gezien van die lui die doen alsof ze gehandicapt zijn en zelfs krukken bestellen zodat ze sneller door de security komen?
Linkje?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:23 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand ook die filmpjes gezien van die lui die doen alsof ze gehandicapt zijn en zelfs krukken bestellen zodat ze sneller door de security komen?
Verschillende bedrijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:50 schreef Harmankardon het volgende:
De ene kennis kon vandaag schijnbaar bij Vertrek 3 redelijk ok doorlopen en de andere bij Vertrek 1 heeft vier uur over security gedaan. Bizar.
Klote...quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gelukkig is de vlucht vertraagd, maar wat een ellende en het is niet eens een piekdag.
Same.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn vakantie is, weten dat ik niet met het vliegtuig hoef deze zomer.
Ah, ik moest via vetrek 1. Wel de bagage bij Vertrek 3 droppen (dat was binnen 20 minuten gepiept).quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:50 schreef Harmankardon het volgende:
De ene kennis kon vandaag schijnbaar bij Vertrek 3 redelijk ok doorlopen en de andere bij Vertrek 1 heeft vier uur over security gedaan. Bizar.
Hier zaterdag de boot op voor vakantie, kijk ik aanzienlijk meer naar uit dan naar morgen.quote:
Zitten bij de gate, geen idee hoe laat we nu gaan vliegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Klote...
Ik zal jullie morgenochtend updaten met mijn wereldreis en voorlopig laatste keer vliegen via Schiphol
Hopelijk haal je het allemaal en gaat de rest van de reis goed verlopen!
Hier staat dat filmpje inquote:
Meer kun je niet doen nu, ben je iig al een heel eindquote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zitten bij de gate, geen idee hoe laat we nu gaan vliegen.
Wij blijven thuis en dan in September/Oktober een langere reis. Dan zijn de problemen hopelijk verholpenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier zaterdag de boot op voor vakantie, kijk ik aanzienlijk meer naar uit dan naar morgen.
Schrok vannacht ook serieus wakker dat ik me verslapen had, ín die moeder aller rijen
Komt goed! Allang blij dat we kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Meer kun je niet doen nu, ben je iig al een heel eind
Hopelijk snel genieten ervan
2 weken geleden vanaf Eindhoven gevlogen, wachtrij tot de security was toen 1,5 uur. Zo'n vent die achter ons stond die ging ff snel voordringen toen ik ff een stap opzij zette om een flesje weg te gooien. Bij de security ging ineens een van de 2 vrouwen achter ons zich ineens voor mij zetten.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ook mensen die onder de linten doorkruipen enz. Wordt niet op gehandhaafd.
Positief ingesteld jijquote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij blijven thuis en dan in September/Oktober een langere reis. Dan zijn de problemen hopelijk verholpen
Als het te lang (>3 uur) duurt kan je een claim indienen. Die 3 uur is op basis van aankomsttijd vertraging overigens. Maar te laat vertrek halen ze nooit meer in natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gelukkig is de vlucht vertraagd, maar wat een ellende en het is niet eens een piekdag.
Sow veel Engelse woordenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hier staat dat filmpje in
[ twitter ]
Maar dis niet de eerste die ik dit zie doen, heb een week of 2 geleden hier ook al een filmpje van gezien, maar volgens mij was dat filmpje in Engeland
Thanks! We houden het in de gaten.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als het te lang (>3 uur) duurt kan je een claim indienen. Die 3 uur is op basis van aankomsttijd vertraging overigens. Maar te laat vertrek halen ze nooit meer in natuurlijk.
Vanuit thuis, maar daar is het ook niet al te best op het moment.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Positief ingesteld jij
Moet je dan ook via Schiphol, andere hub of kun je ook direct vanuit je thuisbasis?
Afwachten maar, en flexibel boeken ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanuit thuis, maar daar is het ook niet al te best op het moment.
Net in het vliegtuig werd omgeroepen dat 14% op tijd is vertrokken.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:16 schreef Molo het volgende:
Moet je voor de gein eens naar de actuele vertrektijden kijken.
Als je de niet vertraagde of geannuleerde vluchten telt ben je sneller zeg maar...
Goeie score Benquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Net in het vliegtuig werd omgeroepen dat 14% op tijd is vertrokken.
Dat is wachten op vechtpartijen?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toen mijn vrouw een paar weken geleden op Schiphol was voor een vlucht werd daar wel degelijk op ingegrepenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu niet genoeg mensen voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toen mijn vrouw een paar weken geleden op Schiphol was voor een vlucht werd daar wel degelijk op ingegrepen
Ja net zo’n zomer als afgelopen jaren 🤘quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
Het wordt echt zo'n leuke zomer. Alleen maar ellende en gezeik.
Bedankt Shithol.
Ik heb de laatste jaren prima gevlogen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:37 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja net zo’n zomer als afgelopen jaren 🤘
Fijne vlucht en chill ze!quote:Op zondag 3 juli 2022 05:34 schreef Molo het volgende:
Zo, ditmaal twee uur in de rij voor de security gestaan.
Mega teringbende op Schiphol maar de rijen liepen aanzienlijk sneller door en veel meer scanners open dan twee weken terug. Dat scheelt enorm.
Heb me wel verbaasd over Nederlanders die dan doodleuk een uur voor hun vlucht vertrekt pas in die ellenlange rij gaan![]()
Dan heb je ook wat gemist geloof ik.
Maarrrr, nu lekker chilltijd voor mij
Maar dat snap ik niet. Toen ik een maand geleden vloog was daar hetzelfde aan de hand maar waren de bagage automaten allemaal leeg.quote:Op zondag 3 juli 2022 05:41 schreef Molo het volgende:
Stonden net dikke dikke rijen voor de bagage check in. Ik had die niet maar dat zag er echt niet best uit
Die heeft niet elke airline, en ze hebben openingstijden en die zijn niet altijd matchend met de huidige wachttijd voor de securityquote:Op zondag 3 juli 2022 08:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar dat snap ik niet. Toen ik een maand geleden vloog was daar hetzelfde aan de hand maar waren de bagage automaten allemaal leeg.
Daar zijn er een stuk of 50 van. Ik was in 3 minuten klaar.
Wij werden toen bij 3 tegengehouden en moesten naar 2. Als dat bij jou gebeurt weet je dat het lang gaat duren.quote:Op zondag 3 juli 2022 08:29 schreef BE het volgende:
Wij vertrekken als het goed is vanuit Vertrekhal 3. Maakt dat nog iets uit? Of begin je allemaal gewoon achteraan in dezelfde rij vanaf het parkeerterrein?
En je vetrok wel uit 3?quote:Op zondag 3 juli 2022 08:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wij werden toen bij 3 tegengehouden en moesten naar 2. Als dat bij jou gebeurt weet je dat het lang gaat duren.
Jep. Wij deden er destijds vier uur over in totaal. Was wel twee dagen na de eerste staking en wij vlogen intercontinentaal...quote:
Wij ook, we gaan naar de VS.quote:Op zondag 3 juli 2022 08:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jep. Wij deden er destijds vier uur over in totaal. Was wel twee dagen na de eerste staking en wij vlogen intercontinentaal...
Dit laat natuurlijk wel het echte probleem zien. Na twee weken geleden weer doodleuk op het vliegtuig stappenquote:Op zondag 3 juli 2022 05:34 schreef Molo het volgende:
Zo, ditmaal twee uur in de rij voor de security gestaan.
Mega teringbende op Schiphol maar de rijen liepen aanzienlijk sneller door en veel meer scanners open dan twee weken terug. Dat scheelt enorm.
Heb me wel verbaasd over Nederlanders die dan doodleuk een uur voor hun vlucht vertrekt pas in die ellenlange rij gaan![]()
Dan heb je ook wat gemist geloof ik.
Maarrrr, nu lekker chilltijd voor mij
Personeel een stuiver betalen, zou Dirk ook graag willenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Bijzonder dat t in arme landen wel goed geregeld is. NL is een 3e wereldland in spe.
quote:Op zondag 3 juli 2022 09:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit laat natuurlijk wel het echte probleem zien. Na twee weken geleden weer doodleuk op het vliegtuig stappen
Het is echt tijd dat tickets flink duurder worden
Dit soort mensen mogen wel ff een boete krijgen van 10k.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hier staat dat filmpje in
[ twitter ]
Maar dis niet de eerste die ik dit zie doen, heb een week of 2 geleden hier ook al een filmpje van gezien, maar volgens mij was dat filmpje in Engeland
Ik reis voor werk, geen easyJet goedkopie ticketquote:Op zondag 3 juli 2022 09:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit laat natuurlijk wel het echte probleem zien. Na twee weken geleden weer doodleuk op het vliegtuig stappen
Ja alleen de elite mag nog vliegen, fuck de normale mensenquote:Op zondag 3 juli 2022 09:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh het is voor werk. Dan is het prima om de planeet kapot te makenquote:Op zondag 3 juli 2022 09:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik reis voor werk, geen easyJet goedkopie ticket
Als je om de week vliegt ben je de elite maat.quote:Op zondag 3 juli 2022 10:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja alleen de elite mag nog vliegen, fuck de normale mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |