En ik zit hier spijt te hebben van mijn korte broekquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:20 schreef INViCTuS het volgende:
Bijna 28 hier nog. Beste verschillen in Nederland
Stel je niet zo aan heequote:Op donderdag 30 juni 2022 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik zit hier spijt te hebben van mijn korte broek
Sinds +- 13u is het gewoon koud.
Drie klappen onweer en de rest van de avond regenquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:26 schreef INViCTuS het volgende:
Komen wel terreur buien aan. Zal wel weer tegenvallen
niet gekekenquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Paul kijk eens naar die temperatuur aan de kust.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel dom reageren op mijn post
Het Victoriaans tijdperk is hier ook weer aangebroken. Althans buiten.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik zit hier spijt te hebben van mijn korte broek
Sinds +- 13u is het gewoon koud.
De Bilt meldt de 1e onweers klappenquote:
14 graden en dan klagen dat het koud is en spijt hebben van een korte broek in de zomer is ook domquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel dom reageren op mijn post
Beetje regen hier in het ZW maar was vanaf begin van de middag al een stuk frisser. Denk graadje of 20 ofzo. Dus veel spektakel verwacht ik hier niet.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:03 schreef Watnleven het volgende:
Er gebeurt hier nog helemaal niks.
Een paar regendruppels gehad rond een uur of 2 vanmiddag en nog steeds godvergeten warm hier. 🥲
Waar zit je? Richting Lochem gaat het goed los. Hier in Goor is het pikkedonker nu.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:17 schreef Cheeseburgert het volgende:
Sodeknetter, flink los nu in het oosten. Ook flinke hagel ertussen
Nog meer?quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De Bilt meldt de 1e onweers klappen![]()
regen net 5 minuten begonnen.. had rond 16 uur alles open geknalds..afkoelings!! Heerlijk nu..was 24.5 en nu 21 graden in huis.
Ha, je zit precies aan de andere kant van mij. Ik zit noord oost.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
Beetje regen hier in het ZW maar was vanaf begin van de middag al een stuk frisser. Denk graadje of 20 ofzo. Dus veel spektakel verwacht ik hier niet.
Hier in O’zaal zet het nog niet echt door. Het regent nog niet hard en het meeste onweer is verder weg.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:27 schreef ACT-F het volgende:
Vanuit Lochem/Markelo zie ik de moesson mijn kant op komen. Dikke buien met veel flitsen erin. Helemaal donker hier.
Nou als ik zo de buienradar zie dan is er nog wel kans voor jequote:Op donderdag 30 juni 2022 20:30 schreef Watnleven het volgende:
[..]
Ha, je zit precies aan de andere kant van mij. Ik zit noord oost.![]()
Ik hoop nog op wat spektakel hiero.
Kan ik eindelijk die warmte een beetje het huis uitblazen.
Dat komt zo wel. De hemel verandert in allerlei kleuren met veel regen, wind en onophoudelijk geflits. Voornamelijk C2C's. Weinig tot geen C2G's.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in O’zaal zet het nog niet echt door. Het regent nog niet hard en het meeste onweer is verder weg.
In de buurt van de UT. Intussen een stuk rustiger, nog wel wat onweer en beetje regen maar in vergelijking met net behoorlijk kalmquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar zit je? Richting Lochem gaat het goed los. Hier in Goor is het pikkedonker nu.
Je hebt gelijk, ripquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat komt zo wel. De hemel verandert in allerlei kleuren met veel regen, wind en onophoudelijk geflits. Voornamelijk C2C's. Weinig tot geen C2G's.
Spoelt nu wel lekker door hoorquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in O’zaal zet het nog niet echt door. Het regent nog niet hard en het meeste onweer is verder weg.
Het sputtert tot 2 meter diep onze overkspping inquote:
Onder een houten overkapping met houten vloer, dus bijnaquote:
Heb hem onlangs aan 1 zijkant en voorzijde met glazen schuifwanden dicht laten maken.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het sputtert tot 2 meter diep onze overkspping in![]()
Ik wil naar binnen
Ok, weet ik veelquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Noord Rhein Westfallen
Of
Nattekat regent weg
Heb ik ook gelijk gedaan toen het opklaardequote:
Je ramen kunnen niet tegen regen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, maar het regent![]()
Dan kunnen mijn ramen niet open.
zo weer droog. regent maar kortquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:26 schreef aloa het volgende:
[..]
De ramen wel, maar regent naar binnen dan..
God behoede me.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:28 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De operationele run van GFS heeft er zin in rond 16 juli.
Kop tot teen zonneallergie pret.quote:
Ik loop meestal in lange kledingquote:
Het is hier binnen 22, 5 graden en ik heb het koudquote:
Wat een wanstaltelijk wangedrocht van een mislukt nummer is dat zegquote:
Vanzelfsprekend, want regenmagneet de Biltquote:Op zondag 3 juli 2022 12:14 schreef MissHobje het volgende:
De Bilt is ineens donkertjes dikke donkere wolken..net die ene bui zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |