Dat heeft nog lang geduurd.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:11 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dank, ik weet nu zeker dat ik jou moet negeren. In welke konijnhol ben jij terecht gekomen. Fijne avond
Haha, creatief, maar dit klopt niet. Onder mensen heb je enkel man en vrouw. Klinefelter of Turner zijn geen seksen, dit zijn aangeboren afwijkingen. Intersekse zou je daar ook toe kunnen rekenen, maar ook dit is weer een aangeboren afwijking.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:05 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Lekker bezig gast. Ik hoef jouw ideologie niet door de strot van kinderen te duwen. Ik denk dat jij niet beseft dat jij zaken door iemands strot probeert te duwen.
Wees wie je bent en dat is alles. Meer is er niet.
Er zijn meerdere seksen, waarvan 6 de meest voorkomend.
The six biological karyotype sexes that do not result in death to the fetus are:
X – Roughly 1 in 2,000 to 1 in 5,000 people (Turner’s )
XX – Most common form of female
XXY – Roughly 1 in 500 to 1 in 1,000 people (Klinefelter)
XY – Most common form of male
XYY – Roughly 1 out of 1,000 people
XXXY – Roughly 1 in 18,000 to 1 in 50,000 births
Gender heeft te maken met je identiteit en hoe jij je uit.
Geslacht gaat over geslachtskenmerken.
Er is vast wel iemand die het beter kan uitleggen. Maar de wereld is niet zo zwart/wit als jij graag zou willen
Gelukkig niet in hetzelfde konijnenhol als jouquote:Op maandag 27 juni 2022 19:11 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dank, ik weet nu zeker dat ik jou moet negeren. In welke konijnhol ben jij terecht gekomen. Fijne avond
Net zoals alle ogen die niet bruin zijnquote:Op maandag 27 juni 2022 19:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, creatief, maar dit klopt niet. Onder mensen heb je enkel man en vrouw. Klinefelter of Turner zijn geen seksen, dit zijn aangeboren afwijkingen. Intersekse zou je daar ook toe kunnen rekenen, maar ook dit is weer een aangeboren afwijking.
De kleur van ogen bij mensen kan enorm variëren. Geslacht niet, je kunt enkel man of vrouw zijn.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:20 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Net zoals alle ogen die niet bruin zijn
Nee, alle ogen horen bruin te zijn. Alle andere varianten zijn afwijkingen. Maar geniet lekker van jouw bubbelquote:Op maandag 27 juni 2022 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De kleur van ogen bij mensen kan enorm variëren. Geslacht niet, je kunt enkel man of vrouw zijn.
Hey! Blauwe ogen zijn de standaard ja?! Net als blond haar.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:24 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee, alle ogen horen bruin te zijn. Alle andere varianten zijn afwijkingen. Maar geniet lekker van jouw bubbel
Barbaars?quote:Op maandag 27 juni 2022 19:35 schreef OllieA het volgende:
Zo, nu gaat het over gender en pedofielen. Men heeft weer eens een topic laten ontsporen.
Hoeft het tenminste niet te gaan over barbaarse anti-abortuswetgeving die in een aantal staten ingevoerd zal gaan worden.
Hoeft het niet te gaan over de vrouwen die hierdoor gaan sterven of onvruchtbaar worden.
Over ongewenste kinderen die een rot leven tegemoet gaan.
Over tienerzwangerschappen die zullen toenemen.
Own the libs, jongens! Haal je argumenten van Libsoftiktok!
Zouden dragqueens stiekem ook een coven van satanistische kinderofferrituelen vormen?quote:Op maandag 27 juni 2022 19:35 schreef OllieA het volgende:
Zo, nu gaat het over gender en pedofielen. Men heeft weer eens een topic laten ontsporen.
Hoeft het tenminste niet te gaan over barbaarse anti-abortuswetgeving die in een aantal staten ingevoerd zal gaan worden.
Hoeft het niet te gaan over de vrouwen die hierdoor gaan sterven of onvruchtbaar worden.
Vrouwen dwingen tot het uitdragen van ongewenste zwangerschappen is onderdrukking. Het voordeel dat de man daarbij heeft, is dat vrouwen met 10-0 achter staan als het gaat over financiele onafhankelijkheid, carrièrekansen, keuzevrijheid. Mannen kunnen lekker carrière blijven maken ten koste van competente en ambitieuze vrouwen. Mannen kunnen lekker rondneuken want voor hen is het een statussymbool, maar de vrouwen worden als hoeren weggezet.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar van onderdrukking is nog steeds geen sprake.
Bovendien heb je nog steeds niet kunnen aangeven wat dan het enorme voordeel is van die vermeende onderdrukking behalve het beschermen van het leven.
[..]
Je kunt inderdaad het beste bij je ouders opgroeien als je ouders in staat zijn om je op te voeden. Kan dat niet dan is er nog steeds een goede kans dat je kan opgroeien tot een gelukkig en succesvol mens.
[..]
Het voordeel van het verbieden van abortus is dat het leven beschermd word.
Oh noes, een topic op een Nederlands forum gaat een beetje offtopic, nou zijn alle kansen die dit topic had om enorme invloed te hebben op de VS wel verkeken!quote:Op maandag 27 juni 2022 19:35 schreef OllieA het volgende:
Dit, zo veel keer dit. Dank hiervoorquote:Op maandag 27 juni 2022 19:47 schreef Seven. het volgende:
Gelukkig zijn er ook vele normale mannen die zich niet bedreigd voelen, en die wel snappen dat vrouwen alleen maar dezelfde rechten willen als mannen, zoals bijvoorbeeld seksueel actief zijn zonder levenslang voor de gevolgen op te moeten draaien.
Ik kan jou met de beste wil van de wereld niet zien als een integere gesprekspartner.quote:
Ja je kan ook gewoon weigeren om de andere kant te zien. Prima verder heur.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen voor wie het de waarheid is dat de aarde niet opwarmt, of dat de aarde plat is, of dat Bielefeld niet bestaat. Het is waanzin om aan de rest van de wereld te vragen om zich daaraan aan te passen.
Nee hoor, het probleem is niet om de andere kant te zien maar de dwang die vanuit een kant uitgeoefend wordt.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:53 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ja je kan ook gewoon weigeren om de andere kant te zien. Prima verder heur.
In Nederland wordt abortus na 22 weken ook wettelijk ontzegt.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, het probleem is niet om de andere kant te zien maar de dwang die vanuit een kant uitgeoefend wordt.
De wetgeving zoals die er was verplichtte niemand om een abortus te hebben, de huidige stand van zaken zal zijn dat vrouwen nu een abortus wettelijk ontzegt gaat worden.
Wat denk je dat er in ons landje gebeurt als een conservatieve populist de macht grijpt? Trump heeft de basisvoorwaarden hiervoor gelegd, dat kan in NL ook gebeuren, zelfs al steekt ons politieke systeem anders in elkaar.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben 100% pro abortusrechten hoor, ik zie niet in waarom "ik" zeggenschap zou moeten hebben over het lichaam van een vrouw.
Wat heeft dat er mee te maken dat abortus in de VS geen grondrecht is?
Het is jammer dat je niet normaal kunt reageren. Misschien moet je eens in de spiegel kijken met al die rare aantijgingen. Ik post slechts één woord met een vraagteken omdat ik benieuwd ben wat je precies 'barbaars' vindt aan het besluit van het Supreme Court.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik kan jou met de beste wil van de wereld niet zien als een integere gesprekspartner.
Je doet aan moedwillig misverstaan van de bedoeling van een post, aan selectief quoten en argumenten uit hun verband lichten. Je doet niet zozeer aan het verschuiven van doelpalen, eerder is het zo dat bij jou de doelpalen giechelend een polonaise lopen in een oneindige, lege retorische dans. Vaak lijkt daarbij je doel het topic te doen ontsporen, of een andere richting te geven. En als je het dan even niet meer weet ga je vragen stellen. Sealioning heet dat.
"Emotioneel. Projectie. Linksig. Schrikbarend. Dat was nochtans niet het argument. Een normaal en weldenkend mens komt tot de conclusie. Observeerbare realiteit. Stropop. Hihi. Men is blijkbaar getriggerd. Ideologische fantasme. Ik geef de feiten weer. Ik heb gelijk." Dat is zo ongeveer jouw repertoire van inhoudsloze retoriek, afgewisseld met ad hominems.
Dus verwacht van mij geen reactie op je posts.
Er zijn mensen die het een kwalijke zaak is dat het in een beschaafde samenleving geen grondrecht is om te bepalen wat er met je lichaam gebeurt. Dat is toch precies het hele punt van de oproer?quote:Op maandag 27 juni 2022 19:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben 100% pro abortusrechten hoor, ik zie niet in waarom "ik" zeggenschap zou moeten hebben over het lichaam van een vrouw.
Wat heeft dat er mee te maken dat abortus in de VS geen grondrecht is?
Niet helemaal, ook daar zijn nog uitzonderingen in. Vrije abortus is tot 22 weken en daar heb ik geen moeite mee. 5 maanden is een zeer redelijke termijn en een totaal ander verhaal dan een algeheel verbod zelfs bij verkrachting, incest of ernstige afwijkingen.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:00 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
In Nederland wordt abortus na 22 weken ook wettelijk ontzegt.
Heb je wel moeite met een late abortus dan? Medische noodzaak even buiten beschouwing gelaten.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet helemaal, ook daar zijn nog uitzonderingen in. Vrije abortus is tot 22 weken en daar heb ik geen moeite mee. 5 maanden is een zeer redelijke termijn en een totaal ander verhaal dan een algeheel verbod zelfs bij verkrachting, incest of ernstige afwijkingen.
En dan komt er in sommige Staten ook nog een verbod op morning after pils aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |