SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
ik moet hier meer alcohol voor op hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe noem je een gehandicapte slager?
Someone who can;t make ends meat.
@:haags
Heeeeeuj net aan een voldoendequote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet hier meer alcohol voor op hebben
dus ik geef een 5,666 op de schaal van @:haags
voor de moeitequote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeeeeuj net aan een voldoende![]()
![]()
professoren in de poep en pies kunde?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit hadden mijn professoren vaker mogen zeggen
In de rechtsgeleerdheidquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
professoren in de poep en pies kunde?
A A N D A CH Tquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Jaja. Wat is dat toch voor gegeil met Haags?
Good boyquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wie aan haar komt sloop ik... no joke
nee gewoon, 'ballie tower'...quote:
ze was heel erg moe dusseh... twijfelachtig...quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Kan ze dat waarderen dat je haar daarvoor wakker maakt?
ja dacht dimmy woont vast in een mooie toren dus kon niet achter blijvenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee gewoon, 'ballie tower'...
Nu nog oog van Sauron erover
ja dat zei ikquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Haha ja, ik snap het nu, twee liften dus
oh nee , das een fout in de tekeneningquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je eerst met de trap als je de tweede lift wilt gebruiken?
Zie je ik dacht dat ik gewoon moe wasquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee , das een fout in de tekeneningze beginnen wel beide op de begane grond
Misschien moet je architect worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee , das een fout in de tekeneningze beginnen wel beide op de begane grond
Oh nooooooquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:04 schreef bitterbal het volgende:
oh het mormel leeft nog. misschien hadden ze hem tijdelijk knock out geslagen met een knuppel ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is maar goed dat k geen architect ben he
ja das een kut geluid hequote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:06 schreef Recce het volgende:
Er zijn hier mensen lachgas aan het gebruiken verderop. Steeds zo'n irritant geluid van die gastank. Psssst.
En als je de trap neemt?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:06 schreef bitterbal het volgende:
nou goed dat is dus de liftsituatie in huize bal dus ik weet helemaal niet hoe mijn onderbuurvrouw er uit ziet
Lachgas anno 2022quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:06 schreef Recce het volgende:
Er zijn hier mensen lachgas aan het gebruiken verderop. Steeds zo'n irritant geluid van die gastank. Psssst.
Het is ook gewoon heel ongezond. Je kunt in een rolstoel terechtkomen etc. Maar kennelijk is het in nu.quote:
Jullie willen elkaar dus gewoon nooit ontmoetenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
noudan eigenlijk ook niet want het 'trappengat' loopt aan deb buitenkant van het gebouw
ja daar is de enige optie maar aangezien ik niet weet hoe ze er uit ziet of waar ze er uit gaat met de lift leg ik nooit de link dat dat de buurvrouw isquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Jullie willen elkaar dus gewoon nooit ontmoeten![]()
Via de brievenbus dan? Lief hondenkaartjes met JE MAAKT VEEEL TEVEEEL LAWAAAI MET JE GEKEFFER!!!!!!
Twente loopt natuurlijk achter met dit soort shit.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lachgas anno 2022![]()
In 2016 was het nog cool en nieuw. En waren we niet zo dom om het achter het stuur van een rijdende auto te doen.
ja begrijp het ook niet. Laatst in de straat van werk stonden 2 jongens midden op de weg stil in de auto ballonnen te doen. Niet geparkeerd ofzo. gewoon gestopt op straatquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook gewoon heel ongezond. Je kunt in een rolstoel terechtkomen etc. Maar kennelijk is het in nu.
niemand, was vergeten zwart te selecteren. maar dat is het trappengat. die loopt buiten het gebouwquote:
Misschien konden ze niet verder zonder ballon? Dat ze alleen kunnen rijden onder invloed van dat spul.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp het ook niet. Laatst in de straat van werk stonden 2 jongens midden op de weg stil in de auto ballonnen te doen. Niet geparkeerd ofzo. gewoon gestopt op straat
ja zou toch ook erg zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien konden ze niet verder zonder ballon? Dat ze alleen kunnen rijden onder invloed van dat spul.
Ik ga het morgen nog eens bekijken, op dit moment zie ik door de lachtranen de logica der verdiepingen per lift of trap niet meerquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand, was vergeten zwart te selecteren. maar dat is het trappengat. die loopt buiten het gebouw
morgen kijk je er naar en dan zeg je ohhhhh zoquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ga het morgen nog eens bekijken, op dit moment zie ik door de lachtranen de logica der verdiepingen per lift of trap niet meer
Goed plan welquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:14 schreef bitterbal het volgende:
nou goed ik maar weer een poging doen om te slapen![]()
![]()
Ja, dat begreep ik, maar ik bedoelde het roze penthouse bovenop.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand, was vergeten zwart te selecteren. maar dat is het trappengat. die loopt buiten het gebouw
oh daar woont wel iemand. weet niet wie. die hebben een groot dakterrasquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik, maar ik bedoelde het roze penthouse bovenop.
Zeker niet. Het is nu vooral populair onder de allochtone jeugd.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Twente loopt natuurlijk achter met dit soort shit.
Dat is Ballie's penthouse. Daar lopen allemaal schaar geklede mannen met sixpacks rond terwijl Ballie met een pijp en ochtendjas loopt te smurfen.quote:
Oh, dat zou wel kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker niet. Het is nu vooral populair onder de allochtone jeugd.
UitStraling probeert nu ook zware wapens van de VS te krijgen om dit op te lossen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is Ballie's penthouse. Daar lopen allemaal schaar geklede mannen met sixpacks rond terwijl Ballie met een pijp en ochtendjas loopt te smurfen.
Ga k nu doenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je al rode panda's geteld?
Nee dat is zo, moet je op je rug liggen. Maar je kunt wel het geluid blokken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb een noice cancelling koptelefoon op nu. Ligt alleen niet zo lekker:p
Morguhquote:
Gelukkig deze ronde wat b eter geslapen, was er om 5 uur uitquote:Op zaterdag 25 juni 2022 06:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
weer om 2 uur wakker, of heb je een beetje kunnen slapen?
Dat heb ik hier ook met ZIggoquote:Op zaterdag 25 juni 2022 06:55 schreef Karzai het volgende:
internet is traag, eergister was er onderhoud van het netwerk, lijkt alleen maar slechter te zijn geworden
O dat tel ik niet eens mee. ik ben om 5 uur opgestaan en was om 00.13 uur wakker en rond 0.1.30 weer heb 3 uur zien worden en heb toen weer 4.15 gezien en ben er toen om 5 uur uit gegaanquote:
aka beroerde nachtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat tel ik niet eens mee. ik ben om 5 uur opgestaan en was om 00.13 uur wakker en rond 0.1.30 weer heb 3 uur zien worden en heb toen weer 4.15 gezien en ben er toen om 5 uur uit gegaan
Morguhquote:
Voor mij is dat een goede nacht.quote:
Zo heb je wel wat aan de dag moet je maar denkenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:16 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook beroerd geslapen, ging wel om half elf naar bed, maar werd 's nachts een paar keer wakker. half zes maar opgestaan toen was het al licht en koffie gezet
Of het nu in een keer of in 10x gaat je moet het toch betalenquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:20 schreef Karzai het volgende:
Godver
waternet, de belastingdienst, parkeervergunning en zorgverzekering komen allemaal tegelijk even een rekening indienen
oefquote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:20 schreef Karzai het volgende:
Godver
waternet, de belastingdienst, parkeervergunning en zorgverzekering komen allemaal tegelijk even een rekening indienen
waternet en zorgverzekering kan in termijnen, ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of het nu in een keer of in 10x gaat je moet het toch betalen
O dat is van die eigenbijdragen van 385 euro?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
waternet en zorgverzekering kan in termijnen, ga ik ook doen.
een gedeelte, ik heb het wel. maar betaal uit principe in termijnenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is van die eigenbijdragen van 385 euro?
Ik heb die van mij voor volgend jaar al klaar staan. Leg dat altijd van mijn vakantie geld aan de kant.
Maar als je de ramen weer dicht doet gaat het in rap tempo terug naar 24 graden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:40 schreef Karzai het volgende:
raampjes wijd open even alles lekker doorluchten, tis nog 24 graden binnen
Ik heb een hekel aan ergens schuld hebben, dus betaal het liever in een keer. Dat heb ik opgelost door ieder jaar 400 euro van mijn vakantie geld weg te leggen hier voorquote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
een gedeelte, ik heb het wel. maar betaal uit principe in termijnen
Je kan niet van mensen verwachten dat ze even 300 euro binnen twee weken komen aftikken
Ja hier ook, maar het koelt nog niet echt afquote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:40 schreef Karzai het volgende:
raampjes wijd open even alles lekker doorluchten, tis nog 24 graden binnen
Aan zee heb je altijd wel een verkoelend briesje toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar als je de ramen weer dicht doet gaat het in rap tempo terug naar 24 graden.
Jawel maar het is over het algemeen een fabeltje dat je huis afkoelt in de zomer als je de ramen open doet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan zee heb je altijd wel een verkoelend briesje toch?
Kan je doen als je hoger woont dan de begane grond, ga hier de deuren en ramen beneden niet opzetten als ik naar bed ben.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:47 schreef mschol het volgende:
ik heb vannacht de balkondeur open gelaten en raampje in keuken extra open gezet,denk dat het hier goed afgekoeld is
Dat koelt wel iets af maar niet veel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Jawel maar het is over het algemeen een fabeltje dat je huis afkoelt in de zomer als je de ramen open doet.
Warmte zit al in je muren/dak. Dat gaat er niet snel meer uit.
staat er een kerel 's nachts naast je bedquote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je doen als je hoger woont dan de begane grond, ga hier de deuren en ramen beneden niet opzetten als ik naar bed ben.
als je begane grond woont en je hebt een tuin (mits afgesloten) kan dat ook wel toch? raampje (klein bovenraampje) zie ik ook geen probleem meequote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je doen als je hoger woont dan de begane grond, ga hier de deuren en ramen beneden niet opzetten als ik naar bed ben.
Erg vast geslapen, beetje hoofdpijn nuquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
uitgerust, geen rugklachten van de vliegreis?
ALs het nu een lekkere zou zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat er een kerel 's nachts naast je bed
Tegenwoordig heb je niet meer van die kleine klapraampjes maar van die grote kiepkantel ramen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
als je begane grond woont en je hebt een tuin (mits afgesloten) kan dat ook wel toch? raampje (klein bovenraampje) zie ik ook geen probleem mee
deedd vroeger niet anders
nu woon ik 5 hoog, mja success
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Erg vast geslapen, beetje hoofdpijn nu
ik heb hier kleine raampjes helaasquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je niet meer van die kleine klapraampjes maar van die grote kiepkantel ramen.
DIe had ik als het heel warm was in de nacht wel op de kiepstand staan. Maar daar hebben ze ook al een manier voor gevonden om open te doen, die gaan dus nu ook dicht
Over een schutting ben je zo geklommen hoor
grijs is prima, ik wil zo nog even wegquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:55 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het nou vandaag nog regenen of blijft het gewoon alleen maar grijs
De zon schijnt hier lustig en kwistig.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:55 schreef LTVDK het volgende:
Ja zolang het droog blijft vind ik het primaquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
grijs is prima, ik wil zo nog even weg
O nee deze kiepkantel gaan wel redelijk open, maar ik kan hetm wel op slot zetten zodat ze de klink niet om kunnen zetten.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier kleine raampjes helaas
Vroeger ook grotere kiepkantel ramen met 2 standen en bij de kleinste stand moest je bij ons wel echt goed kijken dat hij openstond. (mocht je ook nog inbreken daar maakt dat ook een takke lawaai)
schutting kan je zo over zijn maar dan ligt het helemaal lokatie.
wij hadden geen achterom en je had dan over meerdere schuttingen moeten klimmen
Hier straalt de zon aan de hemel, de hele morgen alquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:55 schreef LTVDK het volgende:
Wat gaat die tijd toch snel he,quote:
Checkquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schone onderbroek aantrekken dan.
Hier ookquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier straalt de zon aan de hemel, de hele morgen al
Hopelijk maandag ook. Ik krijg dan nieuw laminaat. Zoals het er nu uit ziet veel regen maandag. ggrrr gaan ze b innen zagen, veel werk om alles weer schoon te maken danquote:
Ahhhh fijn, nieuw laminaatquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk maandag ook. Ik krijg dan nieuw laminaat. Zoals het er nu uit ziet veel regen maandag. ggrrr gaan ze b innen zagen, veel werk om alles weer schoon te maken dan
Mquote:
Kunnen ze niet gewoon buiten even een partytent opzetten?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk maandag ook. Ik krijg dan nieuw laminaat. Zoals het er nu uit ziet veel regen maandag. ggrrr gaan ze b innen zagen, veel werk om alles weer schoon te maken dan
Hopelijk niet, wil zo een lunchterrasje pakken met mijn moedertje, lekker wildquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat hier ineens betrekken
Hoop niet op een bui 😩
Geen idee meer, ik had pas nieuw laminaat, ligt er nu 2,5 jaar in. Maar ze hebben het niet goed gelegd en moest dus een stuk opnieuw gebeuren. DOor de laksheid van het bedrijf heb ik er dus 2 jaar op moeten wachten en was het niet meer leverbaar ggrrrquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhh fijn, nieuw laminaat
Wat voor soort kleur ?
Ja mijn idee, maar doen ze niet helaasquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon buiten even een partytent opzetten?
als je de klink bij die ramen forceerde (moest je veel kracht zetten) naar de open stand flikkert het raam eruit, keer bijna zelf laten gebeurenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee deze kiepkantel gaan wel redelijk open, maar ik kan hetm wel op slot zetten zodat ze de klink niet om kunnen zetten.
dan snap ik het wel jaquote:HIer is alleen één schutting en dan een donker pad, ik waag het er maarn iet op
Oh da's mooi, heb ik ook gehad en is niet zo besmettelijk 😂quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee meer, ik had pas nieuw laminaat, ligt er nu 2,5 jaar in. Maar ze hebben het niet goed gelegd en moest dus een stuk opnieuw gebeuren. DOor de laksheid van het bedrijf heb ik er dus 2 jaar op moeten wachten en was het niet meer leverbaar ggrrr
Nu moet ik dus helemaal nieuw. Maar heb ik maanden geleden al uitgezocht, geen idee meer hoe het er uitziet![]()
Wel iets met wat grijs er in geloof ik.
Ga je niet naar het Foodtruckfestival?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk niet, wil zo een lunchterrasje pakken met mijn moedertje, lekker wild [ afbeelding ]
Waar is dat?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je niet naar het Foodtruckfestival?
Wilde gaan, maar kak te bereiken, dus laat maar
Dat er uit fikkeren is hier ook al een paar keer gebeurd, dan schiet hij er boven uit. Bel dan altijd het woningbedrijf die mogen hem er weer in komen zettenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
als je de klink bij die ramen forceerde (moest je veel kracht zetten) naar de open stand flikkert het raam eruit, keer bijna zelf laten gebeuren
[..]
dan snap ik het wel ja
Wat ik nu heb vind ik echt heel mooi. Is ook een bredere. Die ik nu krijg ook wel volgens mij nog iets brederquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh da's mooi, heb ik ook gehad en is niet zo besmettelijk 😂
Collega van mijn dochter is naar het Pinkpop festival geweest en heeft nu.....corona een van de artsen ook besmet nu. Nu maar hopen dat dochter lief niet b esmet is of een van de kinderen want daar pas ik op opquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je niet naar het Foodtruckfestival?
Wilde gaan, maar kak te bereiken, dus laat maar
Den Bosch, Pettelaarseschans of zoquote:
Zag hem, ideetje voor morgenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Bosch, Pettelaarseschans of zo
Ik blijf vandaag thuis. Beetje sikkeneuren.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Bosch, Pettelaarseschans of zo
Ja echt heel verrassend dat de besmettingen oplopen in het algemeen 😋en hopelijk valt het voor jou en je dochter meequote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Collega van mijn dochter is naar het Pinkpop festival geweest en heeft nu.....corona een van de artsen ook besmet nu. Nu maar hopen dat dochter lief niet b esmet is of een van de kinderen want daar pas ik op op
Dan kan ik nietquote:
Ben je nog steeds boos ?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf vandaag thuis. Beetje sikkeneuren.
Gooi kokend lood naar benedenquote:
Dit gaat voetjevrijen wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kan ik niet
Moet lunchen met schoonloe
ja tot 5 ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze je nog lang wakker gehouden?
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeMaar ik mis Boedapest. Voel me als een baby die te vroeg uit de baarmoeder is gerukt
Naarlingenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoiets
tuig, schorriemorrie,vlegels,gepeupel , [ afbeelding ]
Dit had ik in het echt, 6 weken te vroeg geboren en sindsdien probeer ik al mijn hele leven terug te komen in baarmoeders.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeMaar ik mis Boedapest. Voel me als een baby die te vroeg uit de baarmoeder is gerukt
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had ik in het echt, 6 weken te vroeg geboren en sindsdien probeer ik al mijn hele leven terug te komen in baarmoeders.
😑😑😑quote:
Ik ben 4 dagen te vroeg geboren.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had ik in het echt, 6 weken te vroeg geboren en sindsdien probeer ik al mijn hele leven terug te komen in baarmoeders.
Ja te vroeg geboren kinderen hebben vaak hersenschadequote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4 dagen extra genieten van deze aarde !quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben 4 dagen te vroeg geboren.
Ik een week of 3 te laatquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
daarom ben ik ook zo zoals ik benquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te vroeg geboren kinderen hebben vaak hersenschade
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uhmmmquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te vroeg geboren kinderen hebben vaak hersenschade
Je had niet zo'n haast ?quote:
Best goed, maar wakker geworden alsof ik overreden was door een vrachtwagen en ik was om 8 uur alweer wakker 😐quote:
Volgens mij woog ik ook maar 1400 gram of zoquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@Haags komt ook altijd te vroegquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook hooikoorts?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best goed, maar wakker geworden alsof ik overreden was door een vrachtwagen en ik was om 8 uur alweer wakker 😐
Hoezoquote:
Nee, gelukkig nietquote:
Volgens mij heb ik iets van 9 weken in de couveuse gelegen, kan het me niet zo goed herinnerenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
ik was een couveuse kindje. Denk dat mijn liefde voor intense warmte daar vandaan komt
Ik zei niksquote:
Ik was ook een couveusekindje. Dat heeft bij mij niet gewerktquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
ik was een couveuse kindje. Denk dat mijn liefde voor intense warmte daar vandaan komt
Haastige spoed is zelden goedquote:
Ja helaasquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het te laat zijn voor wajong?
wat dat zou zeggen denk je?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Veel mensen in de couveuse hier ?
Jawel, juist wel, gewoon de paarse auto starten, lekker luchtje op, Enrique Iglesias bloesje aan, roos tussen je tanden en jippiekajee roepende bovenop bitterbal springen.quote:
Zijn toch de leukste mensenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Veel mensen in de couveuse hier ?
Toeval??quote:
oh dan komt mijn haat daarvan vandaan..quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Denk het wel ?quote:
Stuur ze de verkeerde kant op, lachen joh.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er loopt hier een drietal grijze dakduiven (oudere dames) en eentje leidt zo duidelijk de boel
Loopt voorop met een papiertje en nu zijn ze de weg aan het vragen 😂
Ik vind het amusant om te zien
Ze vroegen het niet aan mijquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuur ze de verkeerde kant op, lachen joh.
zou er nu ook wel in willen kruipenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
oh dan komt mijn haat daarvan vandaan..
ik was ruimschoots te vroeg geboren en couveuse was een ding voor een hele tijd
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, juist wel, gewoon de paarse auto starten, lekker luchtje op, Enrique Iglesias bloesje aan, roos tussen je tanden en jippiekajee roepende bovenop bitterbal springen.
www.couveuseopmaat.nl ?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou er nu ook wel in willen kruipen
mehquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
hbo toch nog maar niet opzeggen
[ afbeelding ]
Twee van die flappies die eruit steken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou er nu ook wel in willen kruipen
nee die blijven ook binnen natuurlijk. anders s het koudquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee van die flappies die eruit steken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
hbo toch nog maar niet opzeggen
[ afbeelding ]
ziekenhuis en vrij snel onder het mes vanwege drain, van wat ik zo begrepen hebquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gewoon op tijd voor de verandering. Thuis geboren.
Amusant is een mooi woordquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er loopt hier een drietal grijze dakduiven (oudere dames) en eentje leidt zo duidelijk de boel
Loopt voorop met een papiertje en nu zijn ze de weg aan het vragen 😂
Ik vind het amusant om te zien
Voormalige popster Prince?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken iemand met een paarse auto ...
Da's pas lachen, Edgarquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuur ze de verkeerde kant op, lachen joh.
Ah, je had als kind wat moeite met het inschatten van risico's?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Was ik eindelijk uit de couveuse, was ik als kind zo'n wildebras dat ik iedere maand wel wat nachtjes in het ziekenhuis moest blijven en dat stond tegenover mijn ouderlijk huis zonder iets ertussen, kon zo mijn slaapkamertje inkijken op 300 meter afstand, ik ben daardoor psychisch wel enorm sterk geworden.
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die blijven ook binnen natuurlijk. anders s het koud
Ik heb als uk ook een paar keer in het ziekenhuis gelegen en kwam er helemaal bang uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Was ik eindelijk uit de couveuse, was ik als kind zo'n wildebras dat ik iedere maand wel wat nachtjes in het ziekenhuis moest blijven en dat stond tegenover mijn ouderlijk huis zonder iets ertussen, kon zo mijn slaapkamertje inkijken op 300 meter afstand, ik ben daardoor psychisch wel enorm sterk geworden.
Sprong zo van flatgebouwen af, ging meestal wel goed omdat ik zo lenig ben ook nog, soms dus niet, sprong een keer in de bosjes maar toen zat er ineens een grote tak in mijn been, maar inmiddels durf ik nog niet eens meer op een keukentrapje te staanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, je had als kind wat moeite met het inschatten van risico's?
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:05 schreef mschol het volgende:
ik kon de kinderafdeling dromen op een gegeven moment
Havermoutontbijt beste ontbijtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo even lekker haveermoutkots met banaan maken #zinin
Steile leercurve dusquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprong zo van flatgebouwen af, ging meestal wel goed omdat ik zo lenig ben ook nog, soms dus niet, sprong een keer in de bosjes maar toen zat er ineens een grote tak in mijn been, maar inmiddels durf ik nog niet eens meer op een keukentrapje te staan
Ik las eerst in de UKquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb als uk ook een paar keer in het ziekenhuis gelegen en kwam er helemaal bang uit.
Hmmmm, dat drink ik erbijquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Havermoutontbijt beste ontbijt
Ik maak het vaak met koffie, echt een werelduitvinding
De kinderarts had zo'n speelgoedboom in de wachtkamer staan. Dat ding vond ik echt geweldig.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:05 schreef mschol het volgende:
ik kon de kinderafdeling dromen op een gegeven moment
Die ken ik nu ineens ook nog.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kinderarts had zo'n speelgoedboom in de wachtkamer staan. Dat ding vond ik echt geweldig.
dat deed mij dan weer weinig op die leeftijdquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op mijn veertiende was dat ineens over, toen kregen de meisjes in de klas borsten.
https://9gag.com/gag/aWgARr6quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik mocht van een zuster om half acht de televisie niet aanzetten om mijn favoriete serie te zien, "vuile gore verzuurde teringnon met je stinkpreut, zet die TV aan of ik maak je he-le-maal kapot, teringhoer", toen kreeg ik op maandag een kinderpsycholoog aan mijn bed
Daarom ben ik nu al geweestquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:13 schreef LTVDK het volgende:
Waarom begint het nou te zeikmiezeren net wanneer ik wil gaan lopen
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Commencing battle plan; Ouwetje ophalen, kersen scoren, lunchen aan de Waal, nieuwe huisje bekijken, ouwetje weer wegbrengen, jonkie ophalen, belachelijk veel geld uitgeven.
Waarom ga je niet de hort op dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt leuk.
Mijn plan: mezelf de tering vervelen
niet beetje wasjes draaien ?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt leuk.
Mijn plan: mezelf de tering vervelen
Ik zou niet weten waarheenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga je niet de hort op dan?
Kopje koffie met wat lekkers gaan drinken in Woudrichem, op dat pleintje bij 't Oude Raedthuys, daarna even langs Slot Loevestein tippelen?quote:
Op welke manier?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn vader begon gisteren al te pruttelen
Hahaatjesquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:31 schreef Haags het volgende:
@:Wereldgozer
Speciaal stukje taart voor mijn schoonmoeder geselecteerd. Hoera en daar de a van afgehaald.
jaquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat het toch allemaal erg onverstandig zou zijn. Sociale zekerheid, zorg, ditdat
En sowieso wat andere mensen zeggen. Mensen hebben altijd wel iets te zeggen ook he. En zeker oudere mensen die alles al hebben gehad.quote:
Heb dat serieus half slapend gedaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Vannacht met m'n duffe kop nog een boek besteld. Was het vergeten tot ik net de mail zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |