Voormalige popster Prince?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken iemand met een paarse auto ...
Da's pas lachen, Edgarquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuur ze de verkeerde kant op, lachen joh.
Ah, je had als kind wat moeite met het inschatten van risico's?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Was ik eindelijk uit de couveuse, was ik als kind zo'n wildebras dat ik iedere maand wel wat nachtjes in het ziekenhuis moest blijven en dat stond tegenover mijn ouderlijk huis zonder iets ertussen, kon zo mijn slaapkamertje inkijken op 300 meter afstand, ik ben daardoor psychisch wel enorm sterk geworden.
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die blijven ook binnen natuurlijk. anders s het koud
Ik heb als uk ook een paar keer in het ziekenhuis gelegen en kwam er helemaal bang uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Was ik eindelijk uit de couveuse, was ik als kind zo'n wildebras dat ik iedere maand wel wat nachtjes in het ziekenhuis moest blijven en dat stond tegenover mijn ouderlijk huis zonder iets ertussen, kon zo mijn slaapkamertje inkijken op 300 meter afstand, ik ben daardoor psychisch wel enorm sterk geworden.
Sprong zo van flatgebouwen af, ging meestal wel goed omdat ik zo lenig ben ook nog, soms dus niet, sprong een keer in de bosjes maar toen zat er ineens een grote tak in mijn been, maar inmiddels durf ik nog niet eens meer op een keukentrapje te staanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, je had als kind wat moeite met het inschatten van risico's?
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:05 schreef mschol het volgende:
ik kon de kinderafdeling dromen op een gegeven moment
Havermoutontbijt beste ontbijtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo even lekker haveermoutkots met banaan maken #zinin
Steile leercurve dusquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprong zo van flatgebouwen af, ging meestal wel goed omdat ik zo lenig ben ook nog, soms dus niet, sprong een keer in de bosjes maar toen zat er ineens een grote tak in mijn been, maar inmiddels durf ik nog niet eens meer op een keukentrapje te staan
Ik las eerst in de UKquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb als uk ook een paar keer in het ziekenhuis gelegen en kwam er helemaal bang uit.
Hmmmm, dat drink ik erbijquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Havermoutontbijt beste ontbijt
Ik maak het vaak met koffie, echt een werelduitvinding
De kinderarts had zo'n speelgoedboom in de wachtkamer staan. Dat ding vond ik echt geweldig.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:05 schreef mschol het volgende:
ik kon de kinderafdeling dromen op een gegeven moment
Die ken ik nu ineens ook nog.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kinderarts had zo'n speelgoedboom in de wachtkamer staan. Dat ding vond ik echt geweldig.
dat deed mij dan weer weinig op die leeftijdquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op mijn veertiende was dat ineens over, toen kregen de meisjes in de klas borsten.
https://9gag.com/gag/aWgARr6quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik mocht van een zuster om half acht de televisie niet aanzetten om mijn favoriete serie te zien, "vuile gore verzuurde teringnon met je stinkpreut, zet die TV aan of ik maak je he-le-maal kapot, teringhoer", toen kreeg ik op maandag een kinderpsycholoog aan mijn bed
Daarom ben ik nu al geweestquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:13 schreef LTVDK het volgende:
Waarom begint het nou te zeikmiezeren net wanneer ik wil gaan lopen
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Commencing battle plan; Ouwetje ophalen, kersen scoren, lunchen aan de Waal, nieuwe huisje bekijken, ouwetje weer wegbrengen, jonkie ophalen, belachelijk veel geld uitgeven.
Waarom ga je niet de hort op dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt leuk.
Mijn plan: mezelf de tering vervelen
niet beetje wasjes draaien ?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt leuk.
Mijn plan: mezelf de tering vervelen
Ik zou niet weten waarheenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga je niet de hort op dan?
Kopje koffie met wat lekkers gaan drinken in Woudrichem, op dat pleintje bij 't Oude Raedthuys, daarna even langs Slot Loevestein tippelen?quote:
Op welke manier?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn vader begon gisteren al te pruttelen
Hahaatjesquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:31 schreef Haags het volgende:
@:Wereldgozer
Speciaal stukje taart voor mijn schoonmoeder geselecteerd. Hoera en daar de a van afgehaald.
jaquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat het toch allemaal erg onverstandig zou zijn. Sociale zekerheid, zorg, ditdat
En sowieso wat andere mensen zeggen. Mensen hebben altijd wel iets te zeggen ook he. En zeker oudere mensen die alles al hebben gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |