quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had ik in het echt, 6 weken te vroeg geboren en sindsdien probeer ik al mijn hele leven terug te komen in baarmoeders.
😑😑😑quote:
Ik ben 4 dagen te vroeg geboren.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had ik in het echt, 6 weken te vroeg geboren en sindsdien probeer ik al mijn hele leven terug te komen in baarmoeders.
Ja te vroeg geboren kinderen hebben vaak hersenschadequote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4 dagen extra genieten van deze aarde !quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben 4 dagen te vroeg geboren.
Ik een week of 3 te laatquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
daarom ben ik ook zo zoals ik benquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te vroeg geboren kinderen hebben vaak hersenschade
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uhmmmquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te vroeg geboren kinderen hebben vaak hersenschade
Je had niet zo'n haast ?quote:
Best goed, maar wakker geworden alsof ik overreden was door een vrachtwagen en ik was om 8 uur alweer wakker 😐quote:
Volgens mij woog ik ook maar 1400 gram of zoquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@Haags komt ook altijd te vroegquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook hooikoorts?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best goed, maar wakker geworden alsof ik overreden was door een vrachtwagen en ik was om 8 uur alweer wakker 😐
Hoezoquote:
Nee, gelukkig nietquote:
Volgens mij heb ik iets van 9 weken in de couveuse gelegen, kan het me niet zo goed herinnerenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
ik was een couveuse kindje. Denk dat mijn liefde voor intense warmte daar vandaan komt
Ik zei niksquote:
Ik was ook een couveusekindje. Dat heeft bij mij niet gewerktquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
ik was een couveuse kindje. Denk dat mijn liefde voor intense warmte daar vandaan komt
Haastige spoed is zelden goedquote:
Ja helaasquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het te laat zijn voor wajong?
wat dat zou zeggen denk je?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Veel mensen in de couveuse hier ?
Jawel, juist wel, gewoon de paarse auto starten, lekker luchtje op, Enrique Iglesias bloesje aan, roos tussen je tanden en jippiekajee roepende bovenop bitterbal springen.quote:
Zijn toch de leukste mensenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Veel mensen in de couveuse hier ?
Toeval??quote:
oh dan komt mijn haat daarvan vandaan..quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Denk het wel ?quote:
Stuur ze de verkeerde kant op, lachen joh.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er loopt hier een drietal grijze dakduiven (oudere dames) en eentje leidt zo duidelijk de boel
Loopt voorop met een papiertje en nu zijn ze de weg aan het vragen 😂
Ik vind het amusant om te zien
Ze vroegen het niet aan mijquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuur ze de verkeerde kant op, lachen joh.
zou er nu ook wel in willen kruipenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
oh dan komt mijn haat daarvan vandaan..
ik was ruimschoots te vroeg geboren en couveuse was een ding voor een hele tijd
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, juist wel, gewoon de paarse auto starten, lekker luchtje op, Enrique Iglesias bloesje aan, roos tussen je tanden en jippiekajee roepende bovenop bitterbal springen.
www.couveuseopmaat.nl ?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou er nu ook wel in willen kruipen
mehquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
hbo toch nog maar niet opzeggen
[ afbeelding ]
Twee van die flappies die eruit steken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou er nu ook wel in willen kruipen
nee die blijven ook binnen natuurlijk. anders s het koudquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee van die flappies die eruit steken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
hbo toch nog maar niet opzeggen
[ afbeelding ]
ziekenhuis en vrij snel onder het mes vanwege drain, van wat ik zo begrepen hebquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gewoon op tijd voor de verandering. Thuis geboren.
Amusant is een mooi woordquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er loopt hier een drietal grijze dakduiven (oudere dames) en eentje leidt zo duidelijk de boel
Loopt voorop met een papiertje en nu zijn ze de weg aan het vragen 😂
Ik vind het amusant om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |