Maar als je de ramen weer dicht doet gaat het in rap tempo terug naar 24 graden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:40 schreef Karzai het volgende:
raampjes wijd open even alles lekker doorluchten, tis nog 24 graden binnen
Ik heb een hekel aan ergens schuld hebben, dus betaal het liever in een keer. Dat heb ik opgelost door ieder jaar 400 euro van mijn vakantie geld weg te leggen hier voorquote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
een gedeelte, ik heb het wel. maar betaal uit principe in termijnen
Je kan niet van mensen verwachten dat ze even 300 euro binnen twee weken komen aftikken
Ja hier ook, maar het koelt nog niet echt afquote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:40 schreef Karzai het volgende:
raampjes wijd open even alles lekker doorluchten, tis nog 24 graden binnen
Aan zee heb je altijd wel een verkoelend briesje toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar als je de ramen weer dicht doet gaat het in rap tempo terug naar 24 graden.
Jawel maar het is over het algemeen een fabeltje dat je huis afkoelt in de zomer als je de ramen open doet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan zee heb je altijd wel een verkoelend briesje toch?
Kan je doen als je hoger woont dan de begane grond, ga hier de deuren en ramen beneden niet opzetten als ik naar bed ben.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:47 schreef mschol het volgende:
ik heb vannacht de balkondeur open gelaten en raampje in keuken extra open gezet,denk dat het hier goed afgekoeld is
Dat koelt wel iets af maar niet veel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Jawel maar het is over het algemeen een fabeltje dat je huis afkoelt in de zomer als je de ramen open doet.
Warmte zit al in je muren/dak. Dat gaat er niet snel meer uit.
staat er een kerel 's nachts naast je bedquote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je doen als je hoger woont dan de begane grond, ga hier de deuren en ramen beneden niet opzetten als ik naar bed ben.
als je begane grond woont en je hebt een tuin (mits afgesloten) kan dat ook wel toch? raampje (klein bovenraampje) zie ik ook geen probleem meequote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je doen als je hoger woont dan de begane grond, ga hier de deuren en ramen beneden niet opzetten als ik naar bed ben.
Erg vast geslapen, beetje hoofdpijn nuquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
uitgerust, geen rugklachten van de vliegreis?
ALs het nu een lekkere zou zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat er een kerel 's nachts naast je bed
Tegenwoordig heb je niet meer van die kleine klapraampjes maar van die grote kiepkantel ramen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
als je begane grond woont en je hebt een tuin (mits afgesloten) kan dat ook wel toch? raampje (klein bovenraampje) zie ik ook geen probleem mee
deedd vroeger niet anders
nu woon ik 5 hoog, mja success
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Erg vast geslapen, beetje hoofdpijn nu
ik heb hier kleine raampjes helaasquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je niet meer van die kleine klapraampjes maar van die grote kiepkantel ramen.
DIe had ik als het heel warm was in de nacht wel op de kiepstand staan. Maar daar hebben ze ook al een manier voor gevonden om open te doen, die gaan dus nu ook dicht
Over een schutting ben je zo geklommen hoor
grijs is prima, ik wil zo nog even wegquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:55 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het nou vandaag nog regenen of blijft het gewoon alleen maar grijs
De zon schijnt hier lustig en kwistig.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:55 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het nou vandaag nog regenen of blijft het gewoon alleen maar grijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |