Ja zolang het droog blijft vind ik het primaquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
grijs is prima, ik wil zo nog even weg
O nee deze kiepkantel gaan wel redelijk open, maar ik kan hetm wel op slot zetten zodat ze de klink niet om kunnen zetten.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier kleine raampjes helaas
Vroeger ook grotere kiepkantel ramen met 2 standen en bij de kleinste stand moest je bij ons wel echt goed kijken dat hij openstond. (mocht je ook nog inbreken daar maakt dat ook een takke lawaai)
schutting kan je zo over zijn maar dan ligt het helemaal lokatie.
wij hadden geen achterom en je had dan over meerdere schuttingen moeten klimmen
Hier straalt de zon aan de hemel, de hele morgen alquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:55 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het nou vandaag nog regenen of blijft het gewoon alleen maar grijs
Wat gaat die tijd toch snel he,quote:
Checkquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schone onderbroek aantrekken dan.
Hier ookquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier straalt de zon aan de hemel, de hele morgen al
Hopelijk maandag ook. Ik krijg dan nieuw laminaat. Zoals het er nu uit ziet veel regen maandag. ggrrr gaan ze b innen zagen, veel werk om alles weer schoon te maken danquote:
Ahhhh fijn, nieuw laminaatquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk maandag ook. Ik krijg dan nieuw laminaat. Zoals het er nu uit ziet veel regen maandag. ggrrr gaan ze b innen zagen, veel werk om alles weer schoon te maken dan
Mquote:
Kunnen ze niet gewoon buiten even een partytent opzetten?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk maandag ook. Ik krijg dan nieuw laminaat. Zoals het er nu uit ziet veel regen maandag. ggrrr gaan ze b innen zagen, veel werk om alles weer schoon te maken dan
Hopelijk niet, wil zo een lunchterrasje pakken met mijn moedertje, lekker wildquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat hier ineens betrekken
Hoop niet op een bui 😩
Geen idee meer, ik had pas nieuw laminaat, ligt er nu 2,5 jaar in. Maar ze hebben het niet goed gelegd en moest dus een stuk opnieuw gebeuren. DOor de laksheid van het bedrijf heb ik er dus 2 jaar op moeten wachten en was het niet meer leverbaar ggrrrquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhh fijn, nieuw laminaat
Wat voor soort kleur ?
Ja mijn idee, maar doen ze niet helaasquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon buiten even een partytent opzetten?
als je de klink bij die ramen forceerde (moest je veel kracht zetten) naar de open stand flikkert het raam eruit, keer bijna zelf laten gebeurenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee deze kiepkantel gaan wel redelijk open, maar ik kan hetm wel op slot zetten zodat ze de klink niet om kunnen zetten.
dan snap ik het wel jaquote:HIer is alleen één schutting en dan een donker pad, ik waag het er maarn iet op
Oh da's mooi, heb ik ook gehad en is niet zo besmettelijk 😂quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee meer, ik had pas nieuw laminaat, ligt er nu 2,5 jaar in. Maar ze hebben het niet goed gelegd en moest dus een stuk opnieuw gebeuren. DOor de laksheid van het bedrijf heb ik er dus 2 jaar op moeten wachten en was het niet meer leverbaar ggrrr
Nu moet ik dus helemaal nieuw. Maar heb ik maanden geleden al uitgezocht, geen idee meer hoe het er uitziet![]()
Wel iets met wat grijs er in geloof ik.
Ga je niet naar het Foodtruckfestival?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk niet, wil zo een lunchterrasje pakken met mijn moedertje, lekker wild [ afbeelding ]
Waar is dat?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je niet naar het Foodtruckfestival?
Wilde gaan, maar kak te bereiken, dus laat maar
Dat er uit fikkeren is hier ook al een paar keer gebeurd, dan schiet hij er boven uit. Bel dan altijd het woningbedrijf die mogen hem er weer in komen zettenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
als je de klink bij die ramen forceerde (moest je veel kracht zetten) naar de open stand flikkert het raam eruit, keer bijna zelf laten gebeuren
[..]
dan snap ik het wel ja
Wat ik nu heb vind ik echt heel mooi. Is ook een bredere. Die ik nu krijg ook wel volgens mij nog iets brederquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh da's mooi, heb ik ook gehad en is niet zo besmettelijk 😂
Collega van mijn dochter is naar het Pinkpop festival geweest en heeft nu.....corona een van de artsen ook besmet nu. Nu maar hopen dat dochter lief niet b esmet is of een van de kinderen want daar pas ik op opquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je niet naar het Foodtruckfestival?
Wilde gaan, maar kak te bereiken, dus laat maar
Den Bosch, Pettelaarseschans of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |