quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is maar goed dat k geen architect ben he
ja das een kut geluid hequote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:06 schreef Recce het volgende:
Er zijn hier mensen lachgas aan het gebruiken verderop. Steeds zo'n irritant geluid van die gastank. Psssst.
En als je de trap neemt?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:06 schreef bitterbal het volgende:
nou goed dat is dus de liftsituatie in huize bal dus ik weet helemaal niet hoe mijn onderbuurvrouw er uit ziet
Lachgas anno 2022quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:06 schreef Recce het volgende:
Er zijn hier mensen lachgas aan het gebruiken verderop. Steeds zo'n irritant geluid van die gastank. Psssst.
Het is ook gewoon heel ongezond. Je kunt in een rolstoel terechtkomen etc. Maar kennelijk is het in nu.quote:
Jullie willen elkaar dus gewoon nooit ontmoetenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
noudan eigenlijk ook niet want het 'trappengat' loopt aan deb buitenkant van het gebouw
ja daar is de enige optie maar aangezien ik niet weet hoe ze er uit ziet of waar ze er uit gaat met de lift leg ik nooit de link dat dat de buurvrouw isquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Jullie willen elkaar dus gewoon nooit ontmoeten![]()
Via de brievenbus dan? Lief hondenkaartjes met JE MAAKT VEEEL TEVEEEL LAWAAAI MET JE GEKEFFER!!!!!!
Twente loopt natuurlijk achter met dit soort shit.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lachgas anno 2022![]()
In 2016 was het nog cool en nieuw. En waren we niet zo dom om het achter het stuur van een rijdende auto te doen.
ja begrijp het ook niet. Laatst in de straat van werk stonden 2 jongens midden op de weg stil in de auto ballonnen te doen. Niet geparkeerd ofzo. gewoon gestopt op straatquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook gewoon heel ongezond. Je kunt in een rolstoel terechtkomen etc. Maar kennelijk is het in nu.
niemand, was vergeten zwart te selecteren. maar dat is het trappengat. die loopt buiten het gebouwquote:
Misschien konden ze niet verder zonder ballon? Dat ze alleen kunnen rijden onder invloed van dat spul.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp het ook niet. Laatst in de straat van werk stonden 2 jongens midden op de weg stil in de auto ballonnen te doen. Niet geparkeerd ofzo. gewoon gestopt op straat
ja zou toch ook erg zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien konden ze niet verder zonder ballon? Dat ze alleen kunnen rijden onder invloed van dat spul.
Ik ga het morgen nog eens bekijken, op dit moment zie ik door de lachtranen de logica der verdiepingen per lift of trap niet meerquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand, was vergeten zwart te selecteren. maar dat is het trappengat. die loopt buiten het gebouw
morgen kijk je er naar en dan zeg je ohhhhh zoquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ga het morgen nog eens bekijken, op dit moment zie ik door de lachtranen de logica der verdiepingen per lift of trap niet meer
Goed plan welquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:14 schreef bitterbal het volgende:
nou goed ik maar weer een poging doen om te slapen![]()
![]()
Ja, dat begreep ik, maar ik bedoelde het roze penthouse bovenop.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand, was vergeten zwart te selecteren. maar dat is het trappengat. die loopt buiten het gebouw
oh daar woont wel iemand. weet niet wie. die hebben een groot dakterrasquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik, maar ik bedoelde het roze penthouse bovenop.
Zeker niet. Het is nu vooral populair onder de allochtone jeugd.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Twente loopt natuurlijk achter met dit soort shit.
Dat is Ballie's penthouse. Daar lopen allemaal schaar geklede mannen met sixpacks rond terwijl Ballie met een pijp en ochtendjas loopt te smurfen.quote:
Oh, dat zou wel kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker niet. Het is nu vooral populair onder de allochtone jeugd.
UitStraling probeert nu ook zware wapens van de VS te krijgen om dit op te lossen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is Ballie's penthouse. Daar lopen allemaal schaar geklede mannen met sixpacks rond terwijl Ballie met een pijp en ochtendjas loopt te smurfen.
Ga k nu doenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je al rode panda's geteld?
Nee dat is zo, moet je op je rug liggen. Maar je kunt wel het geluid blokken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb een noice cancelling koptelefoon op nu. Ligt alleen niet zo lekker:p
Morguhquote:
Gelukkig deze ronde wat b eter geslapen, was er om 5 uur uitquote:Op zaterdag 25 juni 2022 06:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
weer om 2 uur wakker, of heb je een beetje kunnen slapen?
Dat heb ik hier ook met ZIggoquote:Op zaterdag 25 juni 2022 06:55 schreef Karzai het volgende:
internet is traag, eergister was er onderhoud van het netwerk, lijkt alleen maar slechter te zijn geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |