SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
ik moet hier meer alcohol voor op hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe noem je een gehandicapte slager?
Someone who can;t make ends meat.
@:haags
Heeeeeuj net aan een voldoendequote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet hier meer alcohol voor op hebben
dus ik geef een 5,666 op de schaal van @:haags
voor de moeitequote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeeeeuj net aan een voldoende![]()
![]()
professoren in de poep en pies kunde?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit hadden mijn professoren vaker mogen zeggen
In de rechtsgeleerdheidquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
professoren in de poep en pies kunde?
A A N D A CH Tquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Jaja. Wat is dat toch voor gegeil met Haags?
Good boyquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wie aan haar komt sloop ik... no joke
nee gewoon, 'ballie tower'...quote:
ze was heel erg moe dusseh... twijfelachtig...quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Kan ze dat waarderen dat je haar daarvoor wakker maakt?
ja dacht dimmy woont vast in een mooie toren dus kon niet achter blijvenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee gewoon, 'ballie tower'...
Nu nog oog van Sauron erover
ja dat zei ikquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Haha ja, ik snap het nu, twee liften dus
oh nee , das een fout in de tekeneningquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je eerst met de trap als je de tweede lift wilt gebruiken?
Zie je ik dacht dat ik gewoon moe wasquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee , das een fout in de tekeneningze beginnen wel beide op de begane grond
Misschien moet je architect worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee , das een fout in de tekeneningze beginnen wel beide op de begane grond
Oh nooooooquote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:04 schreef bitterbal het volgende:
oh het mormel leeft nog. misschien hadden ze hem tijdelijk knock out geslagen met een knuppel ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |