In Engeland is er veel meer concurrentie en in vergelijking met Nederland een 100.000 keer meer slopend tempo. Behalve een bankrekening weinig garanties. Gelukkig is Malacia niet zo dom.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel leuke ploeg redelijke competitie en een goed seizoen daar en Newcastle en Manchester komen weer met het dubbele bedrag maar als je nu twee weken langer wacht zit je waar je moet zijn zonder die tussenstap als speler dan en Feyenoord verdiend meer.
Zeker die ene waar Feyenoord al jaren achteraan jaagt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lyon heeft een nieuwe Amerikaanse eigenaar die wil investeren
Das wel een heel slechte redenatie. Het punt is meer dat er weer niet het onderste uit de kan gehaald wordt, een verwijt wat Arnesen al langer krijgt met uitgaande transfers.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:47 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord mag heel blij zijn met 15 miljoen euro voor een jeugdspeler in een situatie waar Dessers kopen al riskant is.
Misschien is het verwachtingspatroon van veel Feyenoorders ook niet helemaal reëel.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel slechte redenatie. Het punt is meer dat er weer niet het onderste uit de kan gehaald wordt, een verwijt wat Arnesen al langer krijgt met uitgaande transfers.
gurney zat bij de onderhandelingenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel slechte redenatie. Het punt is meer dat er weer niet het onderste uit de kan gehaald wordt, een verwijt wat Arnesen al langer krijgt met uitgaande transfers.
Ik ben zelf ook wel licht teleurgesteld hoor, je hoopt toch op flinke klappers waarmee je het gat wat sneller kan dichten. Of beter gezegd, niet verder laat groeienquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:47 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord mag heel blij zijn met 15 miljoen euro voor een jeugdspeler in een situatie waar Dessers kopen al riskant is.
Het was wel een luxepositie dat je je nooit zorgen hoefde te maken over de rechtsbuiten van de tegenstander, plus het is een enorm sympathieke knul. Topfit ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan hem wel missen verstandige jongen die altijd hard werkte en in de top wedstrijden altijd net dat beetje extra gaf treur niet snel om een vertrekkende speler maar deze voel je wel even.
en hij wil met Bosz werken staat erquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Manchester united heeft Ten Hag dus dat Bosz verhaal niet zo interessant.
Precies. Uiteindelijk kan je hier ook maar zes miljoen van herinvesteren, das geen vetpot. Aan de andere kant moest er iets van budget gekweekt worden. Een stugge houding bij een transfer van Malacia konden we helaas nog niet permitteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel licht teleurgesteld hoor, je hoopt toch op flinke klappers waarmee je het gat wat sneller kan dichten. Of beter gezegd, niet verder laat groeien
Dit is een acceptabel bedrag, maar niet meer dan dat. Terwijl er toch wat hype leek te zijn en met de geruchten over die Engelse clubs nemen de verwachtingen over de transfersom alleen maar toe.
Maatsen komt al hoogstwaarschijnlijk voor Malacia. Dus ik neem aan dat die 6 miljoen vooral op een spits gericht gaat zijn? Of wellicht Hilgers?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Uiteindelijk kan je hier ook maar zes miljoen van herinvesteren, das geen vetpot. Aan de andere kant moest er iets van budget gekweekt worden. Een stugge houding bij een transfer van Malacia konden we helaas nog niet permitteren.
Je bent absoluut gek als je je twee spelmakers verkoopt voor 20 miljoen, flink onder hun transferwaarde. Jeetje.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:11 schreef Mansjester het volgende:
Dit is toch gewoon een prima start voor jullie. Je moet het stapje voor stapje doen. Als je hoogste transfer ooit 18 miljoen is kun je niet echt verwachten dat je deze zomer 3 spelers voor 35 miljoen verkoopt. Stel je verkoopt Kokcu enm Sinisterra beiden voor 20 ofzo dan heb je prima inkomsten, waarmee je weer verder kunt bouwen.
Hij bedoelt per stuk neem ik aanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je bent absoluut gek als je je twee spelmakers verkoopt voor 20 miljoen, flink onder hun transferwaarde. Jeetje.
Dat is wensdenken. Ik geloof wel dat je als club bepaalde barrières een keer moet doorbreken en dat spelers dan automatisch meer waard worden (behalve als het een enorme miskoop blijkt). Wij hebben nog nooit voor meer dan 20 miljoen verkocht, dus ik durf mijn hand niet in het vuur te steken dat andere clubs vinden dat een speler van ons véél meer dan 20 miljoen waard is. Het zou me weinig verbazen als het bij die 2 allebei maar net boven de 20 miljoen uit zou komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent absoluut gek als je je twee spelmakers verkoopt voor 20 miljoen, flink onder hun transferwaarde. Jeetje.
Je gaat met dat geld nooit volwaardige vervangers kunnen halen, waarom de ploeg enorm verzwakken voor een habbekrats.
Ik zou die bedragen die een arrogante zolderkamervent ( met kinderen en vrouw) op een website heeft geplaatst niet per se als uitgangspunt nemen. 40 miljoen pakken op die twee is gewoon prima, of je wil weer een Jorgensen scenario creeren ( maar dat gesprek hebben we al 100 keer gevoerd)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat met dat geld nooit volwaardige vervangers kunnen halen, waarom de ploeg enorm verzwakken voor een habbekrats.
Moeilijk te zeggen. Denk inderdaad Hilgers sowieso wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maatsen komt al hoogstwaarschijnlijk voor Malacia. Dus ik neem aan dat die 6 miljoen vooral op een spits gericht gaat zijn? Of wellicht Hilgers?
Als je voor te lage transfersommen blijft verkopen kom je ook nooit door die barrière heen. Het is gewoon geen argument. Twintig miljoen is in de huidige transfermarkt gewoon niet zo veel waard, en sportief zijn het onze twee belangrijkste spelers. Met het bedrag wat we kunnen herinvesteren verzwakt het elftal gewoon enorm, en op een later moment krijg je er vast niet minder voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is wensdenken. Ik geloof wel dat je als club bepaalde barrières een keer moet doorbreken en dat spelers dan automatisch meer waard worden (behalve als het een enorme miskoop blijkt). Wij hebben nog nooit voor meer dan 20 miljoen verkocht, dus ik durf mijn hand niet in het vuur te steken dat andere clubs vinden dat een speler van ons véél meer dan 20 miljoen waard is. Het zou me weinig verbazen als het bij die 2 allebei maar net boven de 20 miljoen uit zou komen.
PSV heeft al meerdere keren voor 30+ miljoen verkocht, dus zo'n Sangaré of Gakpo zullen voor hen veel sneller tegen zo'n bedrag aanzitten dan als ze bij ons zouden spelen.
Het Jorgensen argument is ook een waardeloos n=1 argument. Van het niveau ‘pelle was ook transfervrij’. Daar is echt alles mee misgegaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou die bedragen die een arrogante zolderkamervent ( met kinderen en vrouw) op een website heeft geplaatst niet per se als uitgangspunt nemen. 40 miljoen pakken op die twee is gewoon prima, of je wil weer een Jorgensen scenario creeren ( maar dat gesprek hebben we al 100 keer gevoerd)
Sini en Orrie.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie willen ze ook al weer behouden Sinisterra met Kokcu of met Senesi?
Mwah. Ik vind het zelf een beetje onderkant ook en hoopte op meer, maar eerlijk is eerlijk; het is wel redelijk marktconform.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:41 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
We zijn de Lidl van het voetbal..
Jep. Ben het weer volledig met je eens. Je moet ze gewoon alle 4 verkopen (Kokcu, Senesi en Sini ook) want volgend seizoen zijn ze niets meer waard.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:46 schreef Pistolero het volgende:
De transferwaardes van Feyenoordspelers worden hier wel flink overschat zeg. 15 miljoen is meer dan verwacht. En helemaal omdat je ook nog eens "gratis" een Maatsen voor terughaalt.
Daarnaast moeten mensen niet onderschatten hoe bizar slecht de financiële positie van Feyenoord nog steeds is, dus heel erg veel heb je ook niet te willen. Pakken wat je pakken kan deze zomer.
Zei het je al.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel licht teleurgesteld hoor, je hoopt toch op flinke klappers waarmee je het gat wat sneller kan dichten. Of beter gezegd, niet verder laat groeien
Dit is een acceptabel bedrag, maar niet meer dan dat. Terwijl er toch wat hype leek te zijn en met de geruchten over die Engelse clubs nemen de verwachtingen over de transfersom alleen maar toe.
Ik schatte Malacia gewoon in op ¤15mquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zei het je al.Feyenoordspelers worden nooit voor echte topbedragen verkocht.
Ligt eraan hoe moeilijk die bonussen te behalen zijn of je dat mee moet rekenen. Als het een X aantal wedstrijden zijn en het halen van Champions League is dat best realistisch. Bijna elke transfersom bestaat tegenwoordig deels uit bonussen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is inclusief bonussen. Zal vast netto miljoentje of 12 zijn.
Is zo. Ik ben allang blij dat een Feyenoordspeler een keer op zijn top verkocht wordt. Nu de andere 3 nog.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe moeilijk die bonussen te behalen zijn of je dat mee moet rekenen. Als het een X aantal wedstrijden zijn en het halen van Champions League is dat best realistisch. Bijna elke transfersom bestaat tegenwoordig deels uit bonussen.
Het is tijd dat Slot onze MP wordt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ergens ook wel mooi dat mensen niet door lijken te hebben dat Feyenoord er begin vorig seizoen echt verschrikkelijk slecht voorstond. Slot heeft de club gered.
Grootste deel van de inkomsten gaat naar allerlei potjes.
Nee hoor, jij zei 10 miljoen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zei het je al.Feyenoordspelers worden nooit voor echte topbedragen verkocht.
Daarnaast is het gewoon noodzakelijk om een van de grotere transfers een beetje snel te doen, zodat je nu zelf ook wat kunt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:34 schreef H.FR het volgende:
Ik vind het nu aan de lage kant voelen, maar een jaartje geleden had volgens mij niemand zo'n bedrag verwacht. En het lijkt me niet zo ingewikkeld om een adequate vervanger te halen. Sterker nog, Maatsen kan over een jaar zomaar op een vergelijkbaar niveau zitten.
Ja, das echt te weinigquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:41 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
We zijn de Lidl van het voetbal..
Neh, dat was 15 a 17 miljoen. Dit is te laag.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het zelf een beetje onderkant ook en hoopte op meer, maar eerlijk is eerlijk; het is wel redelijk marktconform.
Ik vermoed dat ze heel graag wilden verkopen voor het sluiten van dit boekjaar en die interesse uit Engeland niet concreet genoeg werd. Dit accepteer je niet als je alle tijd hebtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neh, dat was 15 a 17 miljoen. Dit is te laag.
Arnesen perst er het absoluut minimale uit
Irritant is het wel. Zelfs voor de permanent geblesseerde Kongolo ving je meer geld en dat was vijf jaar terug.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze heel graag wilden verkopen voor het sluiten van dit boekjaar en die interesse uit Engeland niet concreet genoeg werd. Dit accepteer je niet als je alle tijd hebt
beetje teveel in zichzelf gaan geloven allemaalquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:26 schreef El-Stinho het volgende:
Sorry, maar ik vind het opmerkelijk dat jullie 15 miljoen voor een linksback van Feyenoord te laag vinden.
Linksbacks gaan sowieso nooit voor hoge prijzen de deur uit, überhaupt. Ook niet bij het crême de la creme.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beetje teveel in zichzelf gaan geloven allemaal
Dat is inclusief bonussen, voor één van de meest gehypede spelers na het halen van een Europese finale. Vorig seizoen vroeg Feyenoord ongeveer twee miljoen minder. Het is gewoon een heel matig bedrag. En ja, Feyenoord verkoopt altijd voor te lage bedragen, dus we moeten niet meer verwachten - dat is het probleem. Het is een cirkelredenering.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:26 schreef El-Stinho het volgende:
Sorry, maar ik vind het opmerkelijk dat jullie 15 miljoen voor een linksback van Feyenoord te laag vinden.
ja maar hij hep in oranje gestaanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Linksbacks gaan sowieso nooit voor hoge prijzen de deur uit, überhaupt. Ook niet bij het crême de la creme.
Gewoon een mooie prijs, neem er vree mee. Zeker in de situatie waarin Feyenoord zit.
Ik denk dat je pas kunt spreken van slecht handelen als Kokcu en Sini voor soortgelijke bedragen vertrekken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is inclusief bonussen, voor één van de meest gehypede spelers na het halen van een Europese finale. Vorig seizoen vroeg Feyenoord ongeveer twee miljoen minder. Het is gewoon een heel matig bedrag. En ja, Feyenoord verkoopt altijd voor te lage bedragen, dus we moeten niet meer verwachten - dat is het probleem. Het is een cirkelredenering.
15 miljoen euro is geen matig bedrag. Een meer dan normaal bedrag voor backs buiten de wereld van de Premier League. En zeker voor een club als Feyenoord.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is inclusief bonussen, voor één van de meest gehypede spelers na het halen van een Europese finale. Vorig seizoen vroeg Feyenoord ongeveer twee miljoen minder. Het is gewoon een heel matig bedrag. En ja, Feyenoord verkoopt altijd voor te lage bedragen, dus we moeten niet meer verwachten - dat is het probleem. Het is een cirkelredenering.
De bestemming maakt onderdeel uit van de teleurstelling. Ik denk dat weinigen een geweldig bedrag hadden verwacht van Lyon, maar wel een betere club waar dan ook eerder een hoge transfersom bij komt kijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
15 miljoen euro is geen matig bedrag. Een meer dan normaal bedrag voor backs buiten de wereld van de Premier League. En zeker voor een club als Feyenoord.
De gemiddelde revelatieback van een middenmoter uit de grote competitie: neem een Cucurella, Estupiñan gaat ook voor 15-18 miljoen euro de deur uit. Dit is van Nederland naar Frankrijk. Niet meer dan normaal.
Ik vind dat jullie je ietwat aanstellen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De bestemming maakt onderdeel uit van de teleurstelling. Ik denk dat weinigen een geweldig bedrag hadden verwacht van Lyon, maar wel een betere club waar dan ook eerder een hoge transfersom bij komt kijken.
Wij zijn overigens nog mild.
[ twitter ]
Dat is nog altijd inclusief bonussen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
15 miljoen euro is geen matig bedrag. Een meer dan normaal bedrag voor backs buiten de wereld van de Premier League. En zeker voor een club als Feyenoord.
Waarom zou Malacia veel goedkoper moeten zijn dan de Tierneys, Mykolenko's en Renan Lodi's van deze wereld? Kwamen allemaal van buiten de grote competities voor meer dan ¤20mquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie je ietwat aanstellen.
Vergeet de Chilwell's van deze wereld en kijk even nuchter de lijst most valuable linksbacks door. Die gaan gewoon niet voor extreme bedragen de deur uit. Ik weet niet hoe ik jullie nog verder kan overtuigen van het feit dat dit een niet meer dan normaal bedrag is.
https://www.transfermarkt(...)spielerposition_id/4
Renan Lodi komt uit Brazilië, waar voor het gemiddelde aanvallende talent ook ruim boven de 40 miljoen euro wordt betaald. Dat is toch geen vreemde werking?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou Malacia veel goedkoper moeten zijn dan de Tierneys, Mykolenko's en Renan Lodi's van deze wereld? Kwamen allemaal van buiten de grote competities voor meer dan ¤20m
Ja die allesverslindende geldslurpende hypocriete Premier League clubs waren dan ook precies in de markt voor onze average back.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:48 schreef El-Stinho het volgende: De allesverslindende, geldslurpende hypocriete Premier League die veel te veel geld overhebben voor your average back.
Maar die wilden nu nog niet toehappen en we zijn nu geld nodig en speler wil graag naar club.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja die allesverslindende geldslurpende hypocriete Premier League clubs waren dan ook precies in de markt voor onze average back.
Ik weet echt niet waar je precies op doelt
Omdat, godzijdank, spelers ook nog kiezen voor een realistische stap in hun loopbaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja die allesverslindende geldslurpende hypocriete Premier League clubs waren dan ook precies in de markt voor onze average back.
Ik weet echt niet waar je precies op doelt
Ja maar!!!!!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die wilden nu nog niet toehappen en we zijn nu geld nodig en speler wil graag naar club.
Tja, uiteindelijk heb ik liever dat Feyenoord meer geld vangt.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat, godzijdank, spelers ook nog kiezen voor een realistische stap in hun loopbaan.
Nog altijd liever een tussenstap naar de top dan een directe transfer naar de Premier League-top. Leuk voor de bankrekening van de club, maar succesvolle spelers met een directe overstap van de Eredivisie naar de top zijn op een hand te tellen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk heb ik liever dat Feyenoord meer geld vangt.
(En dan is het nog maar de vraag of de Franse nr8 onder leiding van kamikaze Peter Bosz nou een goede stap gaat zijn. Vind het een compleet ongeschikte stap voor Malacia eigenlijk, hij presteert vrijwel altijd matig als de restverdediging niet goed staat en dat is een veelvoorkomend probleem in Boszball)
snap je de beweegredenen vanuit feyenoord om snel een transfer af te ronden?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk heb ik liever dat Feyenoord meer geld vangt.
(En dan is het nog maar de vraag of de Franse nr8 onder leiding van kamikaze Peter Bosz nou een goede stap gaat zijn. Vind het een compleet ongeschikte stap voor Malacia eigenlijk, hij presteert vrijwel altijd matig als de restverdediging niet goed staat en dat is een veelvoorkomend probleem in Boszball)
Eens. En dat heeft een reden, backs zijn namelijk zelden over een langere periode goed. De lijst aan Nederlandse hypes is de laatste 10 jaar enorm groot maar uiteindelijk blijkt vaak dat het allemaal wel meevalt. Van Rhijn, Van der Wiel, Karsdorp, Tete, Willems, Büttner, Wijndal, Dest. Ik vergeet er vast nog een paar. Vaak is het minder dan het lijkt. Malacia gaat weer keurig in dat rijtje komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Linksbacks gaan sowieso nooit voor hoge prijzen de deur uit, überhaupt. Ook niet bij het crême de la creme.
Gewoon een mooie prijs, neem er vree mee. Zeker in de situatie waarin Feyenoord zit.
De grote clubs uit de grote competities hechten precies 0 waarde aan de Conference league. Het is nogal wereldvreemd om te denken dat de transferwaarde van je spelers sterk toeneemt door het bereiken van die finale.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
Wellicht moet je ook niet overschatten wat zo'n (finale) Conference League doet voor een speler.
het had misschien wat gescheeld als het tegen Leicester was geweest en hij dan had uitgeblonken maar verder eensquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De grote clubs uit de grote competities hechten precies 0 waarde aan de Conference league. Het is nogal wereldvreemd om te denken dat de transferwaarde van je spelers sterk toeneemt door het bereiken van die finale.
En mensen moeten trouwens ook eens stoppen met waarde hechten aan Tranfermarkt. Die site is fantastisch voor de database en statistiekjes, maar de transferwaardes zijn ontzettende gebakken lucht. Zeker als je kijkt wat voor totaaldebielen er mee helpen met het bepalen van die transferwaardes.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
het had misschien wat gescheeld als het tegen Leicester was geweest en hij dan had uitgeblonken maar verder eens
Ik denk ook vooral dat Malacia zijn keuze al had gemaakt. Dan wordt het lastig. Was een transfer onder moeilijke omstandigheden, maar na andere uitgaande transfers (met name Haps) begint Arnesen de schijn een beetje tegen zich te krijgen. Dat hij niet doortastend is in onderhandelingen speelt al langer.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:38 schreef fetX het volgende:
Dumfries ging toch ook voor 13-14 miljoen de deur uit en die had zelfs een waanzinnig toernooi gespeeld. Ik had zelf ook gehoopt op iets meer, maar het is wel aardig marktconform. En ik denk dat Feyenoord zsm wilde verkopen zodat we nu ook eindelijk eens wat kunnen doen.
is gewoon een richtlijn meer ook niet, als een speler naar een bepaalde club wil dan is de hoofdprijs altijd moeilijk, die krijg je pas als er meerdere partijen tegen elkaar opbiedenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En mensen moeten trouwens ook eens stoppen met waarde hechten aan Tranfermarkt. Die site is fantastisch voor de database en statistiekjes, maar de transferwaardes zijn ontzettende gebakken lucht. Zeker als je kijkt wat voor totaaldebielen er mee helpen met het bepalen van die transferwaardes.
Ik zie vooral de Conference League als een plek waar die jongens zich mooi hebben ontwikkeld. Als we met een negatieve spelopvatting (dickieball oid) die finale hadden gehaald had het weinig gedaan met onze spelers, nu zag het er leuk uit wat we deden en dat valt op.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
Wellicht moet je ook niet overschatten wat zo'n (finale) Conference League doet voor een speler.
Is al bekend hoe hoog die optie tot koop is dan? Lijkt me niet dat Chelsea zo gek is om die gozer voor een miljoentje of 4 van de hand te doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:14 schreef Kerftminister het volgende:
Was Dumfries ook maar 13-14 mil? Dan valt het inderdaad wel mee.
Mooi in elk geval dat Maatsen klaar staat, maar laat Chelsea hem echt voor een habbekrats gaan? Dan is het wel een goede deal.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is al bekend hoe hoog die optie tot koop is dan? Lijkt me niet dat Chelsea zo gek is om die gozer voor een miljoentje of 4 van de hand te doen.
Moet huurdeal met optie tot koop worden geloof ik. Als die som significant lager ligt dan die van Malacia is dat prima. Je hoeft die optie niet nu al te activeren en je hebt wat budget terwijl je weer een talentvolle linksback hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:14 schreef Kerftminister het volgende:
Was Dumfries ook maar 13-14 mil? Dan valt het inderdaad wel mee.
Mooi in elk geval dat Maatsen klaar staat, maar laat Chelsea hem echt voor een habbekrats gaan? Dan is het wel een goede deal.
Tsja, wat moet je hier nou van denken. Hoop dat het niet klopt.quote:‘Feyenoord onderhandelt in Engeland over opvolger van Reiss Nelson’
Feyenoord is opnieuw van plan om een vleugelspits uit het Engelse voetbal te huren, zo meldt het Griekse Sporttime. De Rotterdammers onderhandelen naar verluidt met Norwich City over de tijdelijke komst van Christos Tzolis, die vorig jaar nog voor minimaal negen miljoen euro werd binnengehaald. The Athletic voegt zaterdagmiddag toe dat Club Brugge de beste papieren heeft om Tzolis in te lijven.
De dertienvoudig Grieks international moet in De Kuip de opvolger worden van Reiss Nelson, die na een huurperiode bij Feyenoord terug is bij Arsenal. De Rotterdammers zijn volgens Sporttime bereid om tachtig procent van het salaris van Tzolis over te nemen. De twintigjarige vleugelspits werd vorig jaar met grote verwachtingen naar Carrow Road gehaald, maar bleek niet opgewassen tegen het geweld van de Premier League. Slechts drie keer stond hij in de basis en elf keer viel hij in, zonder doelpunten of assists tot gevolg.
Norwich wil Tzolis het liefst definitief te verkopen, maar vraagt daarvoor tien miljoen euro, een bedrag dat voor Feyenoord niet op te hoesten is. The Canaries, die degradeerden uit de Premier League, weten dat het Griekse talent met een sterke huurperiode snel in marktwaarde zal stijgen en zijn daarom ook bereid om mee te denken met een tijdelijk vertrek.
Feyenoord moet vrezen dat Tzolis een andere bestemming kiest, want met Club Brugge en Borussia Mönchengladbach zijn er ook twee veel kapitaalkrachtigere clubs in de race. Met name de kampioen van België is serieus over de komst van de jonge aanvaller, die de pijn van het eventuele vertrek van sterspelers Noa Lang en Charles De Ketelaere moet verzachten.
Ah, het Griekse Sporttime, wie kent het niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je hier nou van denken. Hoop dat het niet klopt.
Het blijft vrij triest dat de financiële positie van Feyenoord zo ontzettend slecht is dat het niet verder komt dan transfervrije spelers, goedkope Nederlanders en wat huurlingen.
Dat Koreaantje heeft torren in zijn hoofd en is knettergek, doe maar niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, het Griekse Sporttime, wie kent het niet.
Je negeert het Koreaanse spelertje van laatst, ook een flopbron? Geen transfervrije speler, geen goedkope Nederlander en ook geen huurling.
Laat maar naar Brugge gaanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je hier nou van denken. Hoop dat het niet klopt.
Het blijft vrij triest dat de financiële positie van Feyenoord zo ontzettend slecht is dat het niet verder komt dan transfervrije spelers, goedkope Nederlanders en wat huurlingen.
Ja dat kan, maar dat is het punt niet echt he.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Koreaantje heeft torren in zijn hoofd en is knettergek, doe maar niet.
is juist leuk johquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Koreaantje heeft torren in zijn hoofd en is knettergek, doe maar niet.
Het punt is dat alles bagger is en nooit meer goed gaat komen met Feyenoord.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dat is het punt niet echt he.
Wel grappig dat ik in tegenstelling tot jou dan wel tevreden ben over die 15 miljoen voor Malacia.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het punt is dat alles bagger is en nooit meer goed gaat komen met Feyenoord.
Tenminste, dat is het normaal gesproken bij hem.
gurney zit niet voor niets in het onderwijsquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik in tegenstelling tot jou dan wel tevreden ben over die 15 miljoen voor Malacia.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik in tegenstelling tot jou dan wel tevreden ben over die 15 miljoen voor Malacia.
Raar zeg dat hij na jaren stilstand bij een club terecht wil komen met speeltijd.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Brenet die speeltijd eist![]()
Gelukkig gaat dat niet door.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Raar zeg dat hij na jaren stilstand bij een club terecht wil komen met speeltijd.
Hij eist overigens niks maar stelde het als voorwaarde.
Dat is toch best een mooi rijtje clubs voor een redelijk simpel backje als Brenet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Benieuwd welke club uit dit rijtje wel aan die voorwaarde wil voldoen
is ook bij de meeste teams veruit de plek waar je het minst hoeft te kunnenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is toch best een mooi rijtje clubs voor een redelijk simpel backje als Brenet.
Maar waar je als je wel echt wat kunt ook als op geen andere plek het verschil kunt maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is ook bij de meeste teams veruit de plek waar je het minst hoeft te kunnen
die categorie hoort brenet niet bij, maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar waar je als je wel echt wat kunt ook als op geen andere plek het verschil kunt maken.
Basaksehir wellicht, maar verder gaan ook die clubs niet aan die voorwaarde voldoen lijkt me.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Benieuwd welke club uit dit rijtje wel aan die voorwaarde wil voldoen
Is daar al nieuws over?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als senesi verkocht is kan Brennet toch vast op
Rb en zolang we die jongen van Chelsea niet hebben was hij de optie voor lb.
19 min geleden chelsea stuurt aan op permanente deal akkoord is nu heel dichtbij aldus @ZKA op instagram.quote:
Ik steun je in die mening.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die categorie hoort brenet niet bij, maar dat is mijn bescheiden mening
Ik ben wel een beetje bang dat er bij een permanente deal weer troep als een hoog doorverkooppercentage of terugkoopregeling in dat contract staat.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:30 schreef hhh38 het volgende:
Permanente deal is een klein risico, maar dat betekent wel dat het een klein bedrag is denk ik
Volgens mij wil @ZKA vooral interessant doen. De hele subtop zit achter deze jongen aan. Marktwaarde 10 miljoen. Die Koreaan was onhaalbaar volgens hem, dan is deze knaap helemaal niet te doen.quote:
Ja het lijkt mij ook onrealistisch hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij wil @:ZKA vooral interessant doen. De hele subtop zit achter deze jongen aan. Marktwaarde 10 miljoen. Die Koreaan was onhaalbaar volgens hem, dan is deze knaap helemaal niet te doen.
Compleet onhaalbaar natuurlijk, die gozer kost minimaal 10+ miljoenquote:
Enige wat ik mij kan bedenken is dat een grote club hem koopt en dan bij Feyenoord stalt. En of je dat nou moet willen...quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij ook onrealistisch hoor
Ja inderdaad, ik verknal even m’n medium met onjuiste info. Wat denk je nou zelf. Spits is op te halen voor +- helft van dit bedrag, denken ze.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij wil @:ZKA vooral interessant doen. De hele subtop zit achter deze jongen aan. Marktwaarde 10 miljoen. Die Koreaan was onhaalbaar volgens hem, dan is deze knaap helemaal niet te doen.
Dan ben ik heel benieuwd waarom Feyenoord denkt dat Gnonto voor 5 miljoen op te pikken is, zo knettergek lijkt Zurich me nou ook weer niet. En die jongen wil zelf ook naar een topcompetitie, waarom zou hij in godsnaam naar de eredivisie gaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:32 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik verknal even m’n medium met onjuiste info. Wat denk je nou zelf. Spits is op te halen voor +- helft van dit bedrag, denken ze.
Je gelooft in Sinterklaas kerel. Je bronnen nemen een loopje met je. Enige die het echt weet is Arnesen en hoe serieus hij je neemt hebben we vorig jaar allemaal gezien.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:32 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik verknal even m’n medium met onjuiste info. Wat denk je nou zelf. Spits is op te halen voor +- helft van dit bedrag, denken ze.
Hahaha. Heerlijk, deze jaloezie. Is goed man. Jij ook succes.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je gelooft in Sinterklaas kerel. Je bronnen nemen een loopje met je. Enige die het echt weet is Arnesen en hoe serieus hij je neemt hebben we vorig jaar allemaal gezien.
Het lijkt een spits van 10m te wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:30 schreef fetX het volgende:
Mooi zo. Snel doorschakelen naar een spits en een 10.
waar gaat dat laatste over? dat heb ik gemist denkquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je gelooft in Sinterklaas kerel. Je bronnen nemen een loopje met je. Enige die het echt weet is Arnesen en hoe serieus hij je neemt hebben we vorig jaar allemaal gezien.
Nee hoor, ik hoop het met heel mijn hart. Maar je gaat van geruchten gehoord 'uit de haven' opeens naar het doen alsof je de agenda van Arnesen in je bezit hebt. Dit valt gewoon onder het kopje ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hahaha. Heerlijk, deze jaloezie. Is goed man. Jij ook succes.
@ZKA belde vorige transferzomer in een livestream naar Arnesen. Die hing toen gelijk op.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:39 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
waar gaat dat laatste over? dat heb ik gemist denk
Zou het geweldig vinden als die kerel komt. Denk alleen dat de kans erg klein is. Zitten genoeg andere clubs achter hem aan die (veel) meer salaris kunnen en willen bieden. Een voordeel bij ons is dat hij waarschijnlijk veel gaat spelen dus hopelijk kun je ‘m daar mee over de streep trekken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het lijkt een spits van 10m te worden
Prima dat je dit allemaal doet, maar ik denk dat weinig mensen echt jaloers zijn. De kritiek of scepsis is meestal gewoon terecht, het zou je sieren als je er niet zo opgefokt op in gaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hahaha. Heerlijk, deze jaloezie. Is goed man. Jij ook succes.
En ik snap ook niet waarom je doet alsof je dit puur voor de fans doet. Je vindt het zelf ook gewoon leuk. Daar is echt niks mis meequote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Prima dat je dit allemaal doet, maar ik denk dat weinig mensen echt jaloers zijn. De kritiek of scepsis is meestal gewoon terecht, het zou je sieren als je er niet zo opgefokt op in gaat.
Stengs moet je echt niet aan beginnen, dat wordt Jahanbaksh 2.0.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:09 schreef Scrummie het volgende:
Het is allemaal wat.
Leuke geruchten in elk geval. Stengs twijfel, maar die had wel heel erg goede periodes bij AZ. Ook heel wat mindere, vooral de laatste periode.
Ik vind Stengs echt een hele overschatte, slappe voetballer. Dus hopelijk gaat dat niet door. Dat talentje zou heerlijk zijn, maar ik acht de kans zeer klein.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:09 schreef Scrummie het volgende:
Het is allemaal wat.
Leuke geruchten in elk geval. Stengs twijfel, maar die had wel heel erg goede periodes bij AZ. Ook heel wat mindere, vooral de laatste periode.
Racist gespot.quote:Op zondag 26 juni 2022 03:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zal dan wel de enige zijn die geen flauw fucking idee heeft wie in godsnaam Gnonto is en waarom iedereen daar geil van wordt?
Nee hoor, omdat ik werkelijk waar nog nooit van die vent gehoord heb, heb ik ook geen flauw idee of ie blank, zwart of van mijn part een marsmannetje is.quote:
Foto staat op de vorige pagina.quote:Op zondag 26 juni 2022 03:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat ik werkelijk waar nog nooit van die vent gehoord heb, heb ik ook geen flauw idee of ie blank, zwart of van mijn part een marsmannetje is.
Ik vond het echt helemaal niks eigenlijk. M.i. een wonder dat ie nog voor zoveel geld werd verkocht.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:09 schreef Scrummie het volgende:
Het is allemaal wat.
Ik had er ook nog nooit van gehoordquote:Op zondag 26 juni 2022 03:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zal dan wel de enige zijn die geen flauw fucking idee heeft wie in godsnaam Gnonto is en waarom iedereen daar geil van wordt?
Nee ik acht de kans om microscopisch klein, maar ik vond de halve woordspeling met spits en 10 vooral leuk.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou het geweldig vinden als die kerel komt. Denk alleen dat de kans erg klein is. Zitten genoeg andere clubs achter hem aan die (veel) meer salaris kunnen en willen bieden. Een voordeel bij ons is dat hij waarschijnlijk veel gaat spelen dus hopelijk kun je ‘m daar mee over de streep trekken.
Nu al? Ben benieuwd hoeveel jonge spelers mogen proberen aan te haken vooral.quote:
Nu al? De overige clubs zijn al zo'n beetje allemaal in training. Maar lang seizoen gehad dus een weekje extra is prima natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2022 11:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nu al? Ben benieuwd hoeveel jonge spelers mogen proberen aan te haken vooral.
Tevens bedankt voor de enige relevante post op deze pagina.
Ligt meer aan mijn tijdsbeleving op dit moment, erg druk geweestquote:Op zondag 26 juni 2022 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu al? De overige clubs zijn al zo'n beetje allemaal in training. Maar lang seizoen gehad dus een weekje extra is prima natuurlijk.
Mooi!quote:En idd, veel jeugd aanwezig want alle internationals sluiten pas in Oostenrijk aan. Zaterdag eerste oefenwedstrijd.
Ergens wel fijn dat we nu niet het seizoen in juli al starten op een kutveld in Kosovo maar kan nu al niet wachten op volgend seizoen.quote:Op zondag 26 juni 2022 11:48 schreef Scrummie het volgende:
De overige clubs zijn al zo'n beetje allemaal in training. Maar lang seizoen gehad dus een weekje extra is prima natuurlijk.
En idd, veel jeugd aanwezig want alle internationals sluiten pas in Oostenrijk aan. Zaterdag eerste oefenwedstrijd.
Stengs kwam van het AD.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gerucht van Stengs strookt gewoon niet met dat Feyenoord geen huurspelers meer wil halen zonder koopoptie, want op een andere manier zie ik dat niet gebeuren eigenlijk. Dan is het gelijk een vrij irrelevante discussie.
Nou enquote:Op zondag 26 juni 2022 12:26 schreef ZKA het volgende:
Trouwens, druk bezig met de site natuurlijk (testen). En dan hoeft dat irritante ‘PRIMEUR’ er ook niet meer bij. Zit in een klein hoekje in artikel verwerkt, niet storend oid. Ook het medaillesysteem (incl. legenda) komt terug op de site. Ziet er allemaal gelikt uit. We zijn heel dichtbij de lancering. Denk net zo dichtbij als Feyenoord met Maatsen is, haha.
Nu wel met een SSL certificaat hoop ikquote:Op zondag 26 juni 2022 12:26 schreef ZKA het volgende:
Trouwens, druk bezig met de site natuurlijk (testen). En dan hoeft dat irritante ‘PRIMEUR’ er ook niet meer bij. Zit in een klein hoekje in artikel verwerkt, niet storend oid. Ook het medaillesysteem (incl. legenda) komt terug op de site. Ziet er allemaal gelikt uit. We zijn heel dichtbij de lancering. Denk net zo dichtbij als Feyenoord met Maatsen is, haha.
Sowieso is het altijd een beetje dun bezaaid geweest qua goede Feyenoord sites. Check zelf voornamelijk FR12, want Fr-fans had betere reacties maar wel teveel clickbait naar mijn mening. En je hebt het prehistorische Feyenoord netwerk nog, maar das meer een leuk archief van vroeger dan een nu nog relevante website.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu wel met een SSL certificaat hoop ik.
Maar ben benieuwd, nieuwe sites altijd interessant. Hoe slecht ook, toch bezoek je zoiets als fr12 (en eerder fr-fans) dagelijks wel, dus 1908 zal vast een welkome afwisseling zijn.
Ja daarom. Netwerk had ik altijd wel een account, maar dat is echt niets meer, keek er laatst toevallig weer even op het forum.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso is het altijd een beetje dun bezaaid geweest qua goede Feyenoord sites. Check zelf voornamelijk FR12, want Fr-fans had betere reacties maar wel teveel clickbait naar mijn mening. En je hebt het prehistorische Feyenoord netwerk nog, maar das meer een leuk archief van vroeger dan een nu nog relevante website.
Begrijp wel dat je hebt geveegd maar er zaten nu ook flink wat inhoudelijke posts bijquote:Op zondag 26 juni 2022 12:43 schreef Sked het volgende:
Geveegd. Dit is niet het grote ZKA-topic of het topic om anderen maar af te gaan snauwen.
Ja, excuus. Ik edit de narigheid er liever uit in dat geval, maar het was wat veel en zat verweven.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp wel dat je hebt geveegd maar er zaten nu ook flink wat inhoudelijke posts bijop zich moeten discussies over de relevantie van de nieuwswaarde gewoon kunnen zolang het niet op de man is
Die stukjes over oud spelers zijn leuk alleen ze luisteren niet.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja daarom. Netwerk had ik altijd wel een account, maar dat is echt niets meer, keek er laatst toevallig weer even op het forum.
FR-Fans post net las FR12 echt elk dingetje, met verschrikkelijke clickbait titels. FR12 probeert het wel overigens, met hun lange artikelen over voormalig Feyenoorders, soms wel grappig alleen jammer dat het geen echte interviews zijn enzo.
1 basisspeler van afgelopen seizoenquote:Op zondag 26 juni 2022 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Grappig lijstje namen wel.
Ergens hoop ik dat zo'n Kleijn en Story gewoon blijven. En Karim ook natuurlijk.
Waar is de Rotterdamse Mané? @Calandquote:Op zondag 26 juni 2022 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Grappig lijstje namen wel.
Ergens hoop ik dat zo'n Kleijn en Story gewoon blijven. En Karim ook natuurlijk.
In de kofferbak.quote:Op zondag 26 juni 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar is de Rotterdamse Mané? @:caland
Dit viel me ook al op. Die clickbait heb je op FR12 ook al de laatste jaren, ik erger me met name aan die nietszeggende titels met quotes waar je echt niks aan hebt zonder context. Geef me gewoon het nieuws in een goed artikel met duidelijke titels, ik bepaal zelf wel of het interessant genoeg is voor een klik. Maar goed, dat is gewoon een breder fenomeen, het hele internet is hiermee geïnfecteerd inmiddels. Zonder die extra kliks zou de website niet eens meer bestaan denk ik zo.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso is het altijd een beetje dun bezaaid geweest qua goede Feyenoord sites. Check zelf voornamelijk FR12, want Fr-fans had betere reacties maar wel teveel clickbait naar mijn mening. En je hebt het prehistorische Feyenoord netwerk nog, maar das meer een leuk archief van vroeger dan een nu nog relevante website.
Er zitten er wel meer bij van oh ja die was ook nog van onsquote:Op zondag 26 juni 2022 15:30 schreef Kerftminister het volgende:
Rakkettenmann.die was ik bijna vergeten.
De FR12-crew telt inmiddels nog maar één redacteur die volgens mij relatief nieuw is en twee fotografen die wel al een tijdje meelopen maar van hen kun je niet veel meer verwachten dan fotoverslagjes. Ik denk niet dat er veel meer in zit dan wat ze nu doen en dat we blij moeten zijn dat ze überhaupt die stukjes over oud-spelers weten te produceren.quote:Op zondag 26 juni 2022 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die stukjes over oud spelers zijn leuk alleen ze luisteren niet.
Elke keer is het wie wil je volgende keer zien ik reageer steenvast met Thomas Buffel maar elke keer niks.
Kan mooi in de -21, hebben we ook nog wat spelers voor nodigquote:Op zondag 26 juni 2022 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bijzonder. Staat al lang te boek als talent maar die liet vrijwel wekelijks in de KKD zien waarom hij weinig speeltijd kreeg bij AZ 1.
Dat komt niet echt overeen met het bericht van VI toen hij nog bij AZ zat ; Beide partijen zijn het erover eens dat nóg een seizoen in de beloftenploeg niet bevorderlijk zou zijn voor zijn ontwikkeling. Daarom is het een optie dat Taabouni, indien hij zijn contract verlengt, volgend seizoen wordt verhuurd aan een andere club.quote:Op zondag 26 juni 2022 16:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan mooi in de -21, hebben we ook nog wat spelers voor nodig
Die jongen had meerdere opties, lijkt me niet dat hij een meerjarig contract bij Feyenoord tekent om vervolgens in een nietszeggende beloftencompetitie te gaan spelen.quote:Op zondag 26 juni 2022 16:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan mooi in de -21, hebben we ook nog wat spelers voor nodig
goedkoop gokjequote:Op zondag 26 juni 2022 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Taabouni was echt wel een prima talent. Die moet gewoon meters maken. Zou er zeker niet rouwig om zijn dat die tekent.
Linksbuiten of op 10.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op welke positie speelt die gast weer een middenvelder of niet?
Zou het lef vinden als ze al weten dat Kokcu vertrekt of Till niet terug komt en dit de vervanging moet worden.
Met Maatsen en Stengs heb je al twee ik hoop dat ze snel aanhaken maar het blijft een gokje met deze jongen natuurlijk helemaal als ze hem bij AZ al niet goed genoeg vinden voor het eerste.
Linksbuiten is prima naast Sinisterra hebben we daar niks lopen nu Linssen weg is of Conte moet opeens kunnen voetballen.quote:
wel met een lager salaris en grotere kans dat je er winst op kan makenquote:Op zondag 26 juni 2022 18:29 schreef Pistolero het volgende:
4 miljoen ja? Dat is evenveel als Dessers
En meteen een uitstekende goal scoorde tegen Duitsland.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik meen dat hij onlangs debuteerde voor Italië
Ik zit precies hetzelfdequote:Op zondag 26 juni 2022 18:40 schreef CR7 het volgende:
Toch jammer dit nu uitlekt. Typisch een transfer waar je van te voren zo min mogelijk wil horen om andere clubs niet op gedachten te brengen. Of het moet echt zo goed als rond zijn.
nee volgens mij was het een assist maar omdat jij eigenlijk altijd met scherp schiet ga ik toch twijfelenquote:Op zondag 26 juni 2022 18:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En meteen een uitstekende goal scoorde tegen Duitsland.
Gastquote:Op zondag 26 juni 2022 18:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dus zoals het er nu naar uitziet:
Gratis:
1. Wieffers (de nieuwe Aursnes)
2. Danilo (garantie voor goals)
Aankopen:
3. Gnonto (supertalent uit Italie)
4. Maatsen (uitstekende vervanging van Malacia)
En dan ook nog zonder huren en je hebt je gehypete linksback voor 15 miljoen weten te slijten.Arnesengod. Wat een heerlijke transferzomer.
Mijn bronnen zeiden: ‘AD heeft dit ook al. Nu brengen. Ben je ze voor.’quote:Op zondag 26 juni 2022 18:40 schreef CR7 het volgende:
Toch jammer dit nu uitlekt. Typisch een transfer waar je van te voren zo min mogelijk wil horen om andere clubs niet op gedachten te brengen. Of het moet echt zo goed als rond zijn.
En Taabouni van AZ nog.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dus zoals het er nu naar uitziet:
Gratis:
1. Wieffers (de nieuwe Aursnes)
2. Danilo (garantie voor goals)
Aankopen:
3. Gnonto (supertalent uit Italie)
4. Maatsen (uitstekende vervanging van Malacia)
En dan ook nog zonder huren en je hebt je gehypete linksback voor 15 miljoen weten te slijten.Arnesengod. Wat een heerlijke transferzomer.
Zoek maar op.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee volgens mij was het een assist maar omdat jij eigenlijk altijd met scherp schiet ga ik toch twijfelen
Het was een goalquote:Op zondag 26 juni 2022 18:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee volgens mij was het een assist maar omdat jij eigenlijk altijd met scherp schiet ga ik toch twijfelen
Die Taabouni is wel meer opvulling. Ik hoop nu in ieder geval nog op een goede nummer 10. De rest kun je dan 1 op 1 vervangen al zou een extra rechtsbuiten ook geen overbodige luxe zijn.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
En Taabouni van AZ nog.
Dat zou zo een prima begin zijn ja. Hopelijk wordt e.e.a. begin van de week gefinaliseerd en bekend gemaakt.
Het ziet er goed uit. En Slot heeft veel tijd om te trainen doordat we laat beginnen. Ik heb trouwens ook nog wel een goed gevoel bij Taabouni. Geen kutmarokkaan.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
En Taabouni van AZ nog.
Dat zou zo een prima begin zijn ja. Hopelijk wordt e.e.a. begin van de week gefinaliseerd en bekend gemaakt.
Zolang ik geen bericht op de site van Feyenoord zie houd ik nul verwachtingen en ga ik er vanuit dat hij niet komt. Dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Mijn bronnen zeiden: ‘AD heeft dit ook al. Nu brengen. Ben je ze voor.’
Echt heel blij mee. Zat dus gewoon in die private yet, hè!
Ja nu ik het zo terugzie is uitstekend wel wat overdreven.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een goal06:56
ZE WALSEN ER VOLLEDIG OVERHEEN 😳😱 | Duitsland vs Italië | Nations League 2022/23 | Samenvatting
(wat er uitstekend aan is weet ik niet)
Denk jij dat Senesi nog verkocht wordt Pisto?quote:Op zondag 26 juni 2022 18:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zolang ik geen bericht op de site van Feyenoord houd ik nul verwachtingen en ga ik er vanuit dat hij niet komt. Dan kan het alleen maar meevallen.
andere wedstrijd dus, dat was niet z'n debuut wedstrijdquote:Op zondag 26 juni 2022 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een goal06:56
ZE WALSEN ER VOLLEDIG OVERHEEN 😳😱 | Duitsland vs Italië | Nations League 2022/23 | Samenvatting
(wat er uitstekend aan is weet ik niet)
Als die zijn contract niet verlengd moet hij wel weg ja. Al denk ik niet dat je er heel veel winst op gaat maken.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk jij dat Senesi nog verkocht wordt Pisto?
Ah.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
andere wedstrijd dus, dat was niet z'n debuut wedstrijd
Hoop toch nog wel 10 miljoen. En ik vind nog steeds dat Kokcu ook de deur uit moet. Sini heb je eigenlijk wel nodig voor je creativiteit volgend seizoen, is wel echt een risico als je straks met een compleet nieuwe voorhoede gaat spelen.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als die zijn contract niet verlengd moet hij wel weg ja. Al denk ik niet dat je er heel veel winst op gaat maken.
Heeft een optie voor nog een jaar he. Dus je kunt hem nog best een jaar houden als je alleen slappe aanbiedingen krijgt.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als die zijn contract niet verlengd moet hij wel weg ja. Al denk ik niet dat je er heel veel winst op gaat maken.
Laat ik nou ook eerst maar even afwachten tot alle handtekeningen staan. Maar zoals ik het nu zie worden er weer verstandige keuzes gemaakt bij Feyenoord. Met weinig middelen een gelijkwaardige selectie aan Ajax samenstellen, dat is klasse.quote:
Dit soort debielen opmerkingen zijn zo verschrikkelijk irritant he.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Met weinig middelen een gelijkwaardige selectie aan Ajax samenstellen, dat is klasse.
quote:Op zondag 26 juni 2022 19:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Met weinig middelen een gelijkwaardige selectie aan Ajax samenstellen, dat is klasse.
Waarom ga je er nou weer zo fel in? Je kunt toch gewoon normaal uitleggen waarom je vindt dat het niet zo is?quote:Op zondag 26 juni 2022 19:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit soort debielen opmerkingen zijn zo verschrikkelijk irritant he.
Messi says no (1.69).quote:Op zondag 26 juni 2022 18:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
1,70 meter lang. Is dit niet wat klein voor een spits?
Als dit al fel is..quote:Op zondag 26 juni 2022 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom ga je er nou weer zo fel in? Je kunt toch gewoon normaal uitleggen waarom je vindt dat het niet zo is?
"Nee, deze selectie is nog niet gelijkwaardig want..." Zo werkt een discussie.
Ik ben behoorlijk hoopvol als ik zie wat er binnenkomt bij Ajax. Nog weinig bijzonders.
Ik zeg net letterlijk dat ik eerst even wil afwachten tot alle handtekeningen staan. Maar als het rijtje wat ik opnoemde komt en Ajax haalt geen nieuwe keeper en alleen Brobbey en Zirkzee voor veel te veel geld dan ben ik wel hoopvol ja.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dit al fel is..
Maar goed; het is nog geen juli, er is nog geen speler binnen op wat transfervrije breedte spelers binnen, je hebt geen idee wat ze in Amsterdam gaan doen, je weet niet wat er bij ons nog vertrekt en dan trek jij alweer een idiote conclusie.
En een paar dagen geleden was het allemaal nog drama. Ongekend vervelend.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dit al fel is..
Maar goed; het is nog geen juli, er is nog geen speler binnen op wat transfervrije breedte spelers binnen, je hebt geen idee wat ze in Amsterdam gaan doen, je weet niet wat er bij ons nog vertrekt en dan trek jij alweer een idiote conclusie.
Ik zeg net letterlijk dat de handtekeningen nog gezet moeten worden en dat ik dat eerst wil afwachten.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
En een paar dagen geleden was het allemaal nog drama. Ongekend vervelend.
Die kerel is er ook niet eens. Laat hem eerst die handtekening maar zetten. Wel goed dat Feyenoord op zoek is naar spelers die uiteindelijk weer veel op kunnen leveren.
ja prima.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zeg net letterlijk dat ik eerst even wil afwachten tot alle handtekeningen staan. Maar als het rijtje wat ik opnoemde komt en Ajax haalt geen nieuwe keeper en alleen Brobbey en Zirkzee voor veel te veel geld dan ben ik wel hoopvol ja.
De meeste spelers die bij Ajax overblijven zijn nog wel iets beter dan die bij Feyenoord en ze hebben nog niks gehaald ter vervanging waardoor je opmerking sowieso wat voorbarig is.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Haller, Gravenberch, Mazraoui en Onana weg.
10 goals in 36 wedstrijden. Stuntquote:Op zondag 26 juni 2022 19:27 schreef Kerftminister het volgende:
Dat zou een stunt zeg![]()
Ik vaar blind op @:ZKA in de toekomst
Ik houd me wel weer even rustig want blijkbaar ziet iedereen dit als een ongekende provocatie.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
De meeste spelers die bij Ajax overblijven zijn nog wel iets beter dan die bij Feyenoord en ze hebben nog niks gehaald ter vervanging waardoor je opmerking sowieso wat voorbarig is.
Nog los daarvan; dit mannetje is 18. Hij zal vast goed zijn en mooi als hij komt, maar ik zou daar, ondanks het talent, geen wonderen van verwachten.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
En een paar dagen geleden was het allemaal nog drama. Ongekend vervelend.
Die kerel is er ook niet eens. Laat hem eerst die handtekening maar zetten. Wel goed dat Feyenoord op zoek is naar spelers die uiteindelijk weer veel op kunnen leveren.
Eens.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog los daarvan; dit mannetje is 18. Hij zal vast goed zijn en mooi als hij komt, maar ik zou daar, ondanks het talent, geen wonderen van verwachten.
Dat snap ik, dit soort spelertjes vallen heel erg mee als je eerst figuren als Dost en Brenet op het oog had.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik houd me wel weer even rustig want blijkbaar ziet iedereen dit als een ongekende provocatie.![]()
Maar ben wel optimistisch over de ontwikkelingen.
Nouja precies. Dat Dost niet doorgaat is echt een geweldige meevaller. Over Maatsen ben ik ook positief (vind ik een uitstekende financiële oplossing) en deze spits is ook top. Ziet er dan ineens best goed uit.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat snap ik, dit soort spelertjes vallen heel erg mee als je eerst figuren als Dost en Brenet op het oog had.
Brenet was wel een redelijke back-up geweest achter Maatsen.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat snap ik, dit soort spelertjes vallen heel erg mee als je eerst figuren als Dost en Brenet op het oog had.
wanneer begint die topshow weer?quote:Op zondag 26 juni 2022 19:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
OH ARNE
ER GLOORT HOOP SINDS JIJ ZWAAIT MET DE SCEPTER
Het is sowieso geweldig dat je eens buitencategorie (niet-Nederlandse) talenten kan binnenhalen op vaste basis. Wanneer was dat voor het laatst? Ono?quote:Op zondag 26 juni 2022 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog los daarvan; dit mannetje is 18. Hij zal vast goed zijn en mooi als hij komt, maar ik zou daar, ondanks het talent, geen wonderen van verwachten.
Harmeet Singhquote:Op zondag 26 juni 2022 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is sowieso geweldig dat je eens buitencategorie (niet-Nederlandse) talenten kan binnenhalen op vaste basis. Wanneer was dat voor het laatst? Ono?
als je Senesi voor zeg 10 miljoen kan verkopen is er niet veel reden om Köckü te moeten laten gaan. Dan moet je nog wel een talentvolle vervanger aantrekken die RB/RC kan voetballen.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoop toch nog wel 10 miljoen. En ik vind nog steeds dat Kokcu ook de deur uit moet. Sini heb je eigenlijk wel nodig voor je creativiteit volgend seizoen, is wel echt een risico als je straks met een compleet nieuwe voorhoede gaat spelen.
Stengs kan een prima transfer zijn voor de breedte, kan ook nog op 10 (wel andere rol dan Til)quote:Op zondag 26 juni 2022 20:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
als je Senesi voor zeg 10 miljoen kan verkopen is er niet veel reden om Köckü te moeten laten gaan. Dan moet je nog wel een talentvolle vervanger aantrekken die RB/RC kan voetballen.
Prioriteit is daarna Til vervangen, er vanuit gaan dat de overige genoemde namen allemaal komen.
Strengs zou ik voorin ook wel een goede aanvulling vinden, ik denk dat Slot bij hem wel weer het vuurtje aan kan krijgen. Dan mis je voorin hooguit wat ervaring en een echte targetman, maar verder heb je dan best wat kwaliteit rondlopen.
heeft Sini al een Nederlands paspoort?quote:Op zondag 26 juni 2022 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet het overigens nog maar zien of Frank zowel Kokcu als Sini binnenboord kan houden.
Laten we zeggen dat dit soort spelers binnenhalen de kans wel vergroot.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet het overigens nog maar zien of Frank zowel Kokcu als Sini binnenboord kan houden.
Als ze vertrekken wordt de kans dat we dit soort spelers binnenhalen wel groterquote:Op zondag 26 juni 2022 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dit soort spelers binnenhalen de kans wel vergroot.
Hij wordt niet voor niets opgeroepen voor het Italiaans elftal, lijkt me. Daarnaast is die jongen 18. Dat is anderhalf jaar jonger dan Bannis en bijna 4 jaar jonger dan Bozenik.quote:
Ik snapte niks van dit bericht, maar het is dus private *jetquote:Op zondag 26 juni 2022 18:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Mijn bronnen zeiden: ‘AD heeft dit ook al. Nu brengen. Ben je ze voor.’
Echt heel blij mee. Zat dus gewoon in die private yet, hè!
[..]
Laat ik nou ook eerst maar even afwachten tot alle handtekeningen staan. Maar zoals ik het nu zie worden er weer verstandige keuzes gemaakt bij Feyenoord. Met weinig middelen een gelijkwaardige selectie aan Ajax samenstellen, dat is klasse.
Dat is nog het mooiste.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
@:ZKA Heeft weer een hoop mondjes gesnoerd hier vandaag.
Weinig lastigs aan lijkt mij. Veels te veel natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Lastig. Vind het best veel geld voor iemand die nu geen basis zou spelen.
Tja. Wel een behoorlijk talent. Twente vraagt 6, dus met 4,5-5,5 moet je er wel kunnen zijn. Maar alsnog veel geld inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Weinig lastigs aan lijkt mij. Veels te veel natuurlijk.
Veel te duur m.i., voor 1 jaartje presteren bij Twente. 3/4mln en een doorverkooppercentage zou mijn max zijn. Sowieso lijkt het me niet prio 1 zolang Senesi er nog is.quote:
Als psv zo blijft doorpakken kan ik alleen maar tevreden zijnquote:Op zondag 26 juni 2022 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
Als Rikkert het erover heeft, dan moet het wel waar zijn.
[ twitter ]
Een beetje de range waarvoor destijds Haps, Larsson en St. Juste werden gehaald. Dat trio heeft zichzelf maar net terugverdiend. Ik weet het ook niet zo goed.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Wel een behoorlijk talent. Twente vraagt 6, dus met 4,5-5,5 moet je er wel kunnen zijn. Maar alsnog veel geld inderdaad.
Ik had wel verwacht dat Twente hoog in de boom gaat zitten voor iemand die ze niet hoeven te verkopen. Als je op 3 begint eindig je op 2, dat is wel erg goedkoop. (zie bijvoorbeeld ook het bedrag voor dat backje van groningen)quote:Op zondag 26 juni 2022 22:26 schreef Scrummie het volgende:
6 miljoen is wel erg veel. 3/4 miljoen had ik zelf verwacht eigenlijk.
Overtuigender voor Gnonto om bij ons te tekenen of meer overtuigd dat Feyenoord hem moet halen?quote:Op zondag 26 juni 2022 23:59 schreef ZKA het volgende:
Hoorde overigens begin middag nog dat ‘Arnesen overtuigender zou zijn dan Slot’ betreft Gnonto.
Oke.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:06 schreef TitanicLover het volgende:
Iedereen weet dat Ajax beste club is van Nederland.
Daarna volgt Feyenoord en nummer 3 PSV.
Ik kijk geen Eredivisie of Champions League.quote:
@ZKA en Fabrizio in the mudquote:Op maandag 27 juni 2022 07:48 schreef Scrummie het volgende:
En volgens de T nog geen akkoord met Lyon over Malacia.
Moet nog zien wat er allemaal overblijft van die geruchten afgelopen weekend
“Gelukkig heb je nog veel Jens daar om je heen”quote:Op maandag 27 juni 2022 07:41 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Succes Linssen. Lekker wat geld harken.
Nee, die moest eerst zijn proefwerkweek afronden.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank. Is die Italiaanse midget al binnen?
Wel knap om een spits te vinden die nog kleiner is dan Linssen. Al vraag ik me sowieso een beetje af of ze hem echt als 9 zien. @ZKA ??quote:Op maandag 27 juni 2022 08:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee, die moest eerst zijn proefwerkweek afronden.
Die vorige Italiaanse spits was ook wel een goede. Maar hij kan op meerdere posities uit de voeten.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel knap om een spits te vinden die nog kleiner is dan Linssen. Al vraag ik me sowieso een beetje af of ze hem echt als 9 zien. @:zka ??
Zou dat wel een erg leuke transfer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |