Dit is minstens zo opzienbarend als @PietjePuk2000 die een post met inhoud plaatst.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:28 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie
Ik snap geen tering van die uitleg over die waves en foton ( @ 3:34) maar het is wel mooi dat er weer iets gebeurt waarvan het door de wetenschap totaal niet te verklaren valt
Hallo Nelis. Hoe is de leef?quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is minstens zo opzienbarend als @:PietjePuk2000 die een post met inhoud plaatst.
quote:
Uitgeteld op de bank. De hele dag intensief bezig zijn eist z'n tol.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Prima, hoe staat het met de nieuwe harige Onlootjes? Geen nieuwe gevechten meer vandaag?
Dan zijn ze niet zoals hun baasje.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitgeteld op de bank. De hele dag intensief bezig zijn eist z'n tol.
Hoop gedaan vandaag ouwe dibbes.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet zoals hun baasje.
Dit geloof ik direct.quote:
Ik ben uitgerukt. Deze militair is op. Trusten brothers.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitgeteld op de bank. De hele dag intensief bezig zijn eist z'n tol.
Slaap lekker strijder.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben uitgerukt. Deze militair is op. Trusten brothers.
Niels, graag tips. Er is een Afghaanse puber verliefd op mijn dochter.quote:
Anticonceptie door het eten prakken want je wilt daar geen blijvende schade vanquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niels, graag tips. Er is een Afghaanse puber verliefd op mijn dochter.
Dit zijn tips hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Anticonceptie door het eten prakken want je wilt daar geen blijvende schade van
Laars vertalen uit schoen?quote:
Zit nu luchtballonnen te kijken, maar zal vanavond deze opzetten.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:28 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie
Ik snap geen tering van die uitleg over die waves en foton ( @ 3:34) maar het is wel mooi dat er weer iets gebeurt waarvan het door de wetenschap totaal niet te verklaren valt
quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft hij al gevraagd of ze wat voor een niqab voelt?quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In Papendrecht hebben ze ook overal een oplossing voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |