Misschien kan user @RamboDirk hier wel om lachen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan Viaplay de televizierring nog winnen?
Dan kan Albers hem om zijn lul doen HAHAHAHAHA
quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nare beesten ookquote:
Doe eens niet zo kattigquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij doet er echt alles aan om niet geliefd te zijn he?
Was dat niet Rob Kamphues?quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kamphues is de kale van Ziggy die die vieze berichten zat te posten. Albers is de lul van Viaplay.quote:
Koot en Biequote:
Hij tweet alleen over pakketbezorgers. Waarschijnlijk ooit een lamp besteld die nooit is aangekomen. Pure rancune.quote:
quote:Er is gekozen voor een fellere kleur groen in het logo, om het groenere karakter van Cercle Brugge te duiden.
Ik las net ergens lelijkste logo ooit.quote:Op donderdag 23 juni 2022 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
[ twitter ]
Oprechte marketing. Dit kan echt niet.
Het lijkt me beter dat deskundige @KingRoland zijn oordeel hierover geeft.quote:Op donderdag 23 juni 2022 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
[ twitter ]
Oprechte marketing. Dit kan echt niet.
Jane Doe voor nu.quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe heet die tweede nu? Voorlopig Nightwing en Noname?
Dit niet snappenquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:28 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie
Ik snap geen tering van die uitleg over die waves en foton ( @ 3:34) maar het is wel mooi dat er weer iets gebeurt waarvan het door de wetenschap totaal niet te verklaren valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |