abonnement Unibet Coolblue
pi_205090466
Ik zit in prille en nare verliefdheid en wens van jullie advies (vooral van mannen) hoe ik met de situatie om moet gaan, ze zeggen toch als verliefde kan je niet helder nadenken en/of realiteit zien....

Maandje geleden iemand voor het eerst ontmoet via een datingsapp, al doe ik dat heel soms een paar jaar al just for the fun en nieuwe mannen ontmoeten maar een maand geleden ontmoette ik heel speciale iemand bij wie gelijk de vonk sloeg en heel mooie tijd samen doorbrachten, veel gelachen , enorme fysieke aantrekkingskracht, er zijn best wat raakvlakken tussen ons en hebben we veel oogcontact gehad, dit heb ik nog nooit eerder en bij iemand via de datingsApp gevoeld, never ever

Zelfs toen we naast elkaar zaten voelde ik plots een heel vreemde maar fijne gevoel en dat is dat ik die persoon al jaren lang ken, voelde me totaal op mijn gemak en sterker nog ik voelde dat ik hem kon vertrouwen en dat hij is te vertrouwen, en sinds die dag is hij voor geen minuut uit mijn hoofd geweest helaas, en dat belemmert mijn dagelijkse leven heel erg, ik ben (blijkbaar) toch echt verliefd

Nu is er een probleem sinds die dag hebben we elkaar (nog) niet opnieuw ontmoet, terwijl bij afscheid nemen vroeg hij zelf wanneer hij me volgende keer kon zien, en bij thuiskomst kreeg ik van hem ook lieve appje en daarna begon a 3 weken radiostilte! Al die tijd wachtte ik op een berichtje van hem maar kwam niks, hij is ondernemer heeft zijn bedrijf in Amsterdam dus ik dacht geef hem de tijd om op zijn eigen tempo te doen en ik ben zelf ook geen haastig of needy mens, maar kwam steeds niks spontaans uit zijn kant.

Na de date zit de situatie zo:
-Na zijn berichtje op de dag van date radiostilte à 2,5 week
-Toen appte ik hem eindelijk met de hint of hij wilde een wandeling met me doen, gelijk komt hij online alsof hij al die tijd op mijn berichtje zat te wachten maar opzettelijk mijn appje negeren, 4e dag pas komt hij met een reactie, hij kon niet komen voor een wandeling maar vroeg wel wat mijn plannen voor die weekend waren, dat raakte mij toch heel erg en voelde er spelletje 'hard to get' in, wat mijn interesse en vertrouwen begon te schaden dus ik reageer kort met dat ik plannen had, daarna begint weer radiostilte!..... oh ja die laatste bericht (zonder vraag) bleef lekker ongeopend al een week of langer toen verwijderde ik hem uit mijn contacten om niet gekker te worden, maar ik ontmachte hem ook uit datingsapp, ik voelde er mindgame in het spel en daar heb ik hekel aan

-Na dagje over te hebben nagedacht voelde ik nogal haastig gehandeld, stuurde ik hem toch een luchtige grappige Appje en de meneer reageert binnen 1 minuut al! Ohh wat een verrassing, (blijkbaar hem ontmachen op de app heeft zijn vruchten afgeworpen) na wat appjes met elkaar te hebben uitgewisseld komt hij eindelijk bij deze vraag: Are you in Amsterdam anytime soon? En ik reageer de zaterdag ben ik er (ik dacht maak het makkelijker en vergroot ik de kans om uitgenodigd te worden), maar dat was het dan, nog steeds mijn bericht niet geopend en geen reactie, al 5 dagen

Ik heb het idee dat ik steeds aan hem als dode paard moet trekken, hij lijkt mij geen type player of foute man in mijn ogen, mijn verstand vindt dat niet heel logisch, iemand die zijn hele leven studeert, onderneemt, heel ambitieus is, hard werkt bedrijven runt een foute man is?, niet dat dat niet kan maar hij komt mij eerder over als onhandige type met vrouwen en appen, zelfs tijdens onze afspraak betrapte ik hem 4 keer mijn lichaam grondig checken, mijn borsten , buik, benen, wat ik soms heel intimiderend en asociaal vond...

Vanaf begin al dus via datingsapp hadden we geen lange gesprek en vroeg hij me al snel uit, zelfs bij eerste afspraak wist hij de locatie nog niet echt en moesten we erover bellen ipv appen, wat mij denken maakt hij is vooral in real contact en geen Appjes. Er is een gevoel binnen mij die continue zegt volg hem of dat ik hem begrijp, moet je zo'n gevoel geloven en volgen of juist alerter worden?, hij komt mij heel terughoudend over en geen directe persoon dat blijkt ook duidelijk uit zijn vraag zoals Are you in Amsterdam anytime soon? Ipv lekker direct vragen doet hij het niet..... dit is echt vermoeiend voor mij maar ik vind hem te interessant en tenminste zou ik hem 2e keer willen zien om te kijken of mijn gevoel en interesse gaat verdwijnen of juist toenemen, is het erg als ik hem een hint geef of zelf een voorstel maak voor een kop koffie? Mijn zelfrespect is namelijk groot en hou niet teveel initiatief tonen bij een man, hij moet ook wat doen

Denken jullie dat ik in de val ben van een foute man en ben ik hem maar aan het idealiseren of kan het toch zo zijn apphouding, hard to get, of ligt aan zijn onhandigheid/introverte karakter? Herkent iemand/man zo'n aanpak op Whatsapp als je een vrouw leuk vindt, of is dit een gedrag van een ongeïnspireerde man? Zijn er mannen die niet echt direct kunnen/durven een dame uit te vragen? Moet ik nog blijven investeren in onze contact of beter het initatief aan hem laten? Ik weet niet zeker of dat anders ooit gaat komen....

Oh ja, intuïtief voel ik hem alsof hij me heel goed in de gaten heeft op WhatsApp, blijft online hangen zolang ik ook ben of komt steeds en gaat om te checken of ik er nog ben etc, maar initatief tonen NO....
WhatsApp een ware boosdoener in de liefde en relaties, echt jammer
pi_205090495
Ik zou gewoon rustig aan hem vragen waar het aan ligt dat je soms lang niks meer van hem hoort. Dan weet je het antwoord.
pi_205090500
Red flag. Run away.

En dit idd; ‘ik voelde er mindgame in het spel en daar heb ik hekel aan’

:r :r
  Spellchecker zondag 19 juni 2022 @ 11:02:15 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205090508
Ik denk niet dat dit iets leuks gaat worden voor jou ......
  zondag 19 juni 2022 @ 11:04:25 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205090525
Of hij is niet echt geïnteresseerd, of hij is je bewust aan het manipuleren. Allebei niet goed.
Ben gewoon open naar hem toe, vraag wat hij van je vind en of hij verder met je wil.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205090554
Iemand die zijn hele leven studeert, onderneemt, heel ambitieus is, hard werkt bedrijven runt een foute man is?


Hoezo niet? Daar kunnen ook de grootste narcistische mongolen tussen zitten. Eerst charmant doen zodat je voor hem valt en daarna aan je energie zuigen om zijn ego te laten strelen/voeden.
pi_205090563
Dit is een nare man, ver weg van blijven.
  Spellchecker zondag 19 juni 2022 @ 11:09:04 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205090569
Wel bellen en niet appen kan ook duiden op een dubbele agenda.
pi_205090606
Je komt ook veel te verliefd en naïef over hoe je de eerste ontmoeting beschrijft. Hoe oud ben je?
  zondag 19 juni 2022 @ 11:17:17 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205090639
Waarschijnlijk getrouwd, laten gaan, waste of time.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 19 juni 2022 @ 11:18:14 #11
189961 ex
aperture science
pi_205090644
Heb je al geprobeerd gewoon duidelijk te zijn met wat je wilt ipv hopen dat de hints begrepen worden?

"Hoi, ik ben best geïnteresseerd maar hoor steeds niks van je wat ik storend vind, 2 opties: Of we gaan er wat van maken en proberen af te spreken en wat meer contact te hebben of ik ga verder met me leven, laat maar weten!"

Hoor je niks, heb je, je antwoord, hoor je wel wat maar blijft het een hork dan kan je er ook mee ophouden.
The cake is a lie!
  zondag 19 juni 2022 @ 11:20:45 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205090663
Laat je niet zo aan het lijntje houden. Als hij jou echt leuk vond, dan had hij dat wel laten weten/merken.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 19 juni 2022 @ 11:26:06 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205090693
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Laat je niet zo aan het lijntje houden. Als hij jou echt leuk vond, dan had hij dat wel laten weten/merken.
Het klinkt in ieder geval niet als het type dat te verlegen is om contact met je te zoeken
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 19 juni 2022 @ 11:27:32 #14
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205090706
Je kan zelf toch ook een bericht sturen ipv 3 weken wachten om dan een ‘hint’ te geven?
Lijkt me hoog tijd om nu duidelijk te worden, aan te geven dat je dit zo niet prettig vindt, het anders wil of ermee stopt.

Het is makkelijk om hem de schuld te geven, maar zelf doe je ook niets. Je neemt niet eens een beslissing voor jezelf. Je vind van alles niet fijn, niet in de manier van contact en zelfs op de date niet alles ok, maar je laat het van hem afhangen hoe het verder gaat (niet verder gaat blijkbaar).
Zeg eens wat, doe eens wat. Niet hij, maar jij.

Het is niet leuk, het gaat nergens heen, je voelt je er slecht bij. Je weet wat je moet doen…
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205090945
In die mate dat jij geïnvesteerd in hem bent, met hem in de gaten houden op de app en in gedachtes... De realiteit is dat hij dat niet met jou is, anders was er wel een tweede afspraak geweest of concreet afgesproken.

Mijn advies: delete het nummer, block hem op de app. Ga naar buiten, ga wat voor jezelf doen, doe wat met vrienden.

Het maakt je alles behalve aantrekkelijk. Voor jezelf alsook voor anderen.
pi_205091038
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:56 schreef Mufasah208 het volgende:
In die mate dat jij geïnvesteerd in hem bent, met hem in de gaten houden op de app en in gedachtes... De realiteit is dat hij dat niet met jou is, anders was er wel een tweede afspraak geweest of concreet afgesproken.

Mijn advies: delete het nummer, block hem op de app. Ga naar buiten, ga wat voor jezelf doen, doe wat met vrienden.

Het maakt je alles behalve aantrekkelijk. Voor jezelf alsook voor anderen.
Dat laatste :')

Mensen moeten tegenwoordig ook echt niet meer oprechte gevoelens uiten voor iemand. Zo onaantrekkelijk. Go toxisch all the way ya all O+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2022 12:12:12 ]
pi_205091180
Gecompliceerd gedoe. Hoe zouden wij dat 30 jaar geleden toch gedaan hebben?
pi_205091459
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:54 schreef Lakasha het volgende:
Mijn zelfrespect is namelijk groot

Dan kap je toch gewoon als die vent blijkbaar geen moeite doet.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:29:26 #19
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205091593
Oogcontact via de datingapp WTF :D :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205091757
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zou gewoon rustig aan hem vragen waar het aan ligt dat je soms lang niks meer van hem hoort. Dan weet je het antwoord.
Ik heb daar al aangedacht maar wilde liever face to face doen als we zouden afspreken, via schermen kan alles al snel verkeerd geïnterpreteerd worden
pi_205091762
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:00 schreef Selenophilia het volgende:
Red flag. Run away.

En dit idd; ‘ik voelde er mindgame in het spel en daar heb ik hekel aan’

:r :r
Klopt van ene kant, maar sommigen hebbeb hun gedrag ook niet eens door, misschien bedoelt hij het niet zo? Of doet hij niet met slechte intentie? Of is dit te naïef van me?
pi_205091781
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:54 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik heb daar al aangedacht maar wilde liever face to face doen als we zouden afspreken, via schermen kan alles al snel verkeerd geïnterpreteerd worden
Is bellen geen optie dan? Anders wacht je zo lang tot je een antwoord hebt.
pi_205091795
Hij kan vast een foute kerel zijn, dat kan best, maar het is niet alsof jij lekker duidelijk bent. Hints geven maar balen als hij daar niet goed op hapt, in de gaten houden wanneer hij online is en wanneer hij reageert en daar dan iets van vinden... dat is anders ook niet echt lekker fris.

Dat geklooi met datingapps en heen en weer appen en dan balen van kut-communicatie, het is natuurlijk wel een beetje waar je op af stevent dan.
-nee-
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 14:01:27 #24
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205091803
Dit gaat sowieso niets meer worden, je bent zelf ook al flink aan het invullen voor hem, dat hij spelletjes speelt.
Je verwacht gewoon te snel teveel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205091807
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:55 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Klopt van ene kant, maar sommigen hebbeb hun gedrag ook niet eens door, misschien bedoelt hij het niet zo? Of doet hij niet met slechte intentie? Of is dit te naïef van me?
Het is wel naïef om te denken dat jij veel voor hem betekent en dat hij ook zoveel voor jou voelt als hij een 3 weken lange radiostilte kan laten vallen en helemaal niks van zich laat horen.
pi_205091810
Pff dit vind ik nou zo vermoeiend aan vrouwen he. Heb je hem ook aan hem laten weten hoe je je voelt? Je projecteert vanalles, komt met allerlei theoriën, zoekt een dubbele agenda achter elk signaal, maar ik mis een beetje dat je daadwerkelijk met hem hebt gecommuniceerd. Ik heb de indruk dat het best wederzijds kan zijn, maar hij heeft vast ook zijn eigen leven. Er bestaat geen protocol dat je binnen x dagen moet reageren want anders is het geen verliefdheid.
pi_205091840
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:07 schreef Selenophilia het volgende:
Iemand die zijn hele leven studeert, onderneemt, heel ambitieus is, hard werkt bedrijven runt een foute man is?

Hoezo niet? Daar kunnen ook de grootste narcistische mongolen tussen zitten. Eerst charmant doen zodat je voor hem valt en daarna aan je energie zuigen om zijn ego te laten strelen/voeden.
Heb ik er ook aan gedacht, maar hoe snel oordelen we mensen tegenwoordig niet alleen vanwege kut Apps en hun Appgedrag? Is dit normaal? Grote ego of wat arrogantie kan misschien wel in hem zitten maar narcisme, dat weet ik niet... gezien onze gesprek eerste afspraak heeft hij helemaal niet zoveel over zichzelf gehad of opgeschept, juist niet. Toen ik vroeg hoe met zijn zaken ging hij knikte met glimlach meer niet, wat ik zelf zeer bescheiden vond

Ik hou niet van mensen zo snel oordelen en conclusies trekken vanwege hun online gedrag,

Maar ergens zegt ook mijn verstand uitkijken juist voor die type ambitieuze succesvolle ondernemende mannen, die bezitten vast ook potje egoïsme
pi_205091849
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:08 schreef Sfancta het volgende:
Dit is een nare man, ver weg van blijven.
Hoe weet jij dat zo zeker?
pi_205091863
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:14 schreef Medusa666 het volgende:
Je komt ook veel te verliefd en naïef over hoe je de eerste ontmoeting beschrijft. Hoe oud ben je?
Waarom naïef? Ik kan helaas niks doen met mijn gevoelens, wilde zelf niet verliefd worden al jaren lang ben ik het niet geweest en nu ineens op eerste gezicht en op foute man? Weet ik niet
pi_205091899
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:18 schreef ex het volgende:
Heb je al geprobeerd gewoon duidelijk te zijn met wat je wilt ipv hopen dat de hints begrepen worden?

"Hoi, ik ben best geïnteresseerd maar hoor steeds niks van je wat ik storend vind, 2 opties: Of we gaan er wat van maken en proberen af te spreken en wat meer contact te hebben of ik ga verder met me leven, laat maar weten!"

Hoor je niks, heb je, je antwoord, hoor je wel wat maar blijft het een hork dan kan je er ook mee ophouden.
Ik pak het zelf nooit zo aan misschien is dat ook fout van mij, maar ik vind het te direct en te snel na maar een afspraakje, ik zou het liever rustig aan doen,

Zeker omdat ik zelf niet (bewust) opzoek ben naar een relatie maar als ik verliefd word sta ik er wel open voor, zoals nu maar misschien wel zonder hoop
pi_205091909
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:54 schreef Lakasha het volgende:

Oh ja, intuïtief voel ik hem alsof hij me heel goed in de gaten heeft op WhatsApp, blijft online hangen zolang ik ook ben of komt steeds en gaat om te checken of ik er nog ben etc, maar initatief tonen NO....

Dit zegt dus helemaal niet dat hij online is om jou te checken. Het kan ook dat hij druk aan het appen is met iemand anders.
pi_205091915
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Laat je niet zo aan het lijntje houden. Als hij jou echt leuk vond, dan had hij dat wel laten weten/merken.
Dat liet hij toch wel.merken tijdens onze afspraak zowel aan zijn lichaamstaal, complimenten geven maar ook heeft hij duidelijk gemaakt me weer te willen zien, ook zijn attente appje heeft laten zien dat hij het leuk vond, wat is dit dan voor verwarring
  zondag 19 juni 2022 @ 14:17:40 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205091921
Je vraagt om advies, maar wil er vervolgens niet naar luisteren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205091925
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:15 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Dit zegt dus helemaal niet dat hij online is om jou te checken. Het kan ook dat hij druk aan het appen is met iemand anders.
Dat is het nare van verliefd zijn :') Je ziet dingen die er wellicht niet zijn of je wilt bepaalde dingen graag geloven zoals jij dat graag zou willen zien.


Sterkte :o
pi_205091927
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het klinkt in ieder geval niet als het type dat te verlegen is om contact met je te zoeken
Klopt, mij komt ook niet als verlegen man over maar eerder gereserveerd en terughoudend, en niet te voorspellen
pi_205091932
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:16 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Dat liet hij toch wel.merken tijdens onze afspraak zowel aan zijn lichaamstaal, complimenten geven maar ook heeft hij duidelijk gemaakt me weer te willen zien, ook zijn attente appje heeft laten zien dat hij het leuk vond, wat is dit dan voor verwarring
Als hij ook verliefd was zou er nooit 3 weken radiostilte zijn.

Beter is hem gewoon te vragen wat hij wil.
pi_205091936
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:09 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Waarom naïef? Ik kan helaas niks doen met mijn gevoelens, wilde zelf niet verliefd worden al jaren lang ben ik het niet geweest en nu ineens op eerste gezicht en op foute man? Weet ik niet
Ik vind je naïef omdat je helemaal hoteldebotel bent over een vent die je maar één keer hebt gezien.

Trouwens.. nog een ding. Actions speaks louder than words. Dat hij 3 weken radiostilte inlast geeft aan dat hij jou minder ziet zitten dan andersom en interesse kun je bij een persoon niet forceren. Iemand heeft interesse of heeft het niet.
  zondag 19 juni 2022 @ 14:21:25 #38
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205091947
Herkenbaar. Stop er snel mee. Valse hoop. Als iemand je de moeite waard vind, heb je dit soort vraagstukken of moeilijke gesprekken met lange wachttijden niet. Hij is waarschijnlijk meerdere mensen tegelijk aan het daten. Je staat in ieder geval niet in zijn prioriteitenlijst.
pi_205091971
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zou gewoon rustig aan hem vragen waar het aan ligt dat je soms lang niks meer van hem hoort. Dan weet je het antwoord.
Ik denk dat zijn smoesje daarvoor niet zo boeiend is. Conclusie is dat deze man gewoon niet voldoende interesse heeft voor iets serieus zoals TS dat voor zich ziet.

Afkappen dus. Dit gaat je niks leuks brengen.
pi_205091975
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:17 schreef LXIV het volgende:
Je vraagt om advies, maar wil er vervolgens niet naar luisteren.
Ik begrijp haar wel. Ze wilt gewoon duidelijke uitleg achter de adviezen die worden gegeven.
pi_205091982
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je kan zelf toch ook een bericht sturen ipv 3 weken wachten om dan een ‘hint’ te geven?
Lijkt me hoog tijd om nu duidelijk te worden, aan te geven dat je dit zo niet prettig vindt, het anders wil of ermee stopt.

Het is makkelijk om hem de schuld te geven, maar zelf doe je ook niets. Je neemt niet eens een beslissing voor jezelf. Je vind van alles niet fijn, niet in de manier van contact en zelfs op de date niet alles ok, maar je laat het van hem afhangen hoe het verder gaat (niet verder gaat blijkbaar).
Zeg eens wat, doe eens wat. Niet hij, maar jij.

Het is niet leuk, het gaat nergens heen, je voelt je er slecht bij. Je weet wat je moet doen…
Ik beken dat ik hier niet zo goed in ben bespreek ik dat ook niet zo snel met iemand, misschien ook deels omdat ik niet bewust naar relatie opzoek ben, maar gewone contact of vriendschap wil ik het ook nooit met hem, ik vind heel lastig zoiets aan te geven

Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben, en gezien zijn werk wilde ik hem ook de ruimte geven maar misschien wel iets te lang geweest
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 19 juni 2022 @ 14:45:31 #42
269689 crew  Viv
pi_205092082
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:26 schreef Lakasha het volgende:
Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben
Uhm, gezien dat overanalyseren van zijn doen en laten op WhatsApp ben je dat wél, maar wil je zo niet op hem overkomen. ;)

Ik zou het bij een volgende meneer bij SMS houden, dat scheelt al de helft qua piekeren (geen zicht op wanneer hij online is, geen blauwe vinkjes).
  zondag 19 juni 2022 @ 14:46:25 #43
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205092084
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:26 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik beken dat ik hier niet zo goed in ben bespreek ik dat ook niet zo snel met iemand, misschien ook deels omdat ik niet bewust naar relatie opzoek ben, maar gewone contact of vriendschap wil ik het ook nooit met hem, ik vind heel lastig zoiets aan te geven

Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben, en gezien zijn werk wilde ik hem ook de ruimte geven maar misschien wel iets te lang geweest
Ik denk dat je het beste berusting kunt vinden in 'het moet van beide kanten komen'. Als het nu al 'scheef' zit, d.w.z. jij neemt steeds initiatief. Geloof me, het word er niet leuker op. Je hoeft niet perse zijn nummer te verwijderen. Maar leun wat meer achterover. En houd je ogen open voor anderen.
  zondag 19 juni 2022 @ 14:48:05 #44
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205092094
Waarom app jij hem dan niet als eerst?

Al dat gelul van wie appt wie en negeren en shit.

Ben al snel klaar ermee. Als je als man te vaak appt is het een issue en als je te weinig appt is het ook al een issue :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zondag 19 juni 2022 @ 14:50:39 #45
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205092104
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:48 schreef corehype het volgende:
Waarom app jij hem dan niet als eerst?

Al dat gelul van wie appt wie en negeren en shit.

Ben al snel klaar ermee. Als je als man te vaak appt is het een issue en als je te weinig appt is het ook al een issue :')
Ik denk dat het hier vooral gaat om dat TS wel initiatief toont en die 'leuke man' steeds voor radiostilte zorgt. Het lijkt mij niet als leuk, gezellig en spannend zo, als eerste periode dat je elkaar leert kennen op deze manier.
pi_205092139
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:26 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik beken dat ik hier niet zo goed in ben bespreek ik dat ook niet zo snel met iemand, misschien ook deels omdat ik niet bewust naar relatie opzoek ben, maar gewone contact of vriendschap wil ik het ook nooit met hem, ik vind heel lastig zoiets aan te geven

Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben, en gezien zijn werk wilde ik hem ook de ruimte geven maar misschien wel iets te lang geweest
Het is niet behoeftig en plakkerig om gewoon om duidelijkheid te vragen bij hem.

Maar wat anderen al zeggen is het naief om te denken dat hij hetzelfde als jij staat in de relatie.

Wil jij een relatie met iemand die heel vaak een radiostilte inlast en jij hebt geen idee waar hij mee bezig is? Ik zou het niet zien zitten persoonlijk.

Dat het je eerste verliefdheid is voor jou wilt niks zeggen over hoe betrouwbaar of goed persoon die persoon is voor jou.
pi_205092186
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:07 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?
Mensenkennis
pi_205092202
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:09 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Waarom naïef? Ik kan helaas niks doen met mijn gevoelens, wilde zelf niet verliefd worden al jaren lang ben ik het niet geweest en nu ineens op eerste gezicht en op foute man? Weet ik niet
Hoe oud ben je dan en hoeveel date en relatie ervaring heb je?
  zondag 19 juni 2022 @ 15:10:29 #49
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205092222
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:56 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Het is niet behoeftig en plakkerig om gewoon om duidelijkheid te vragen bij hem.

Maar wat anderen al zeggen is het naief om te denken dat hij hetzelfde als jij staat in de relatie.

Wil jij een relatie met iemand die heel vaak een radiostilte inlast en jij hebt geen idee waar hij mee bezig is? Ik zou het niet zien zitten persoonlijk.

Dat het je eerste verliefdheid is voor jou wilt niks zeggen over hoe betrouwbaar of goed persoon die persoon is voor jou.
Kans bestaat wel dat als TS dat gaat vragen, TS een vaag antwoord gaat krijgen indien het een persoon betreft die TS aan het lijntje wilt houden. Ik denk dat je gewoon altijd moet uitgaan van de 'voelt het goed' vraag. Ik vind op basis van alle onrust die ik merk, dat het een red flag is. TS -> RUN of leun achterover. En mocht je hem nog eens treffen, vraag je het face-to-face. Niet via een digitaal bericht.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 15:11:56 #50
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205092230
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:45 schreef Viv het volgende:

[..]
Uhm, gezien dat overanalyseren van zijn doen en laten op WhatsApp ben je dat wél, maar wil je zo niet op hem overkomen. ;)
Dit idd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205092237
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:25 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik begrijp haar wel. Ze wilt gewoon duidelijke uitleg achter de adviezen die worden gegeven.
Precies dit, stel je een normale vraag wordt online totaal iets anders geïnterpreteerd en dit is precies wat de waardeloze WhatsApp doet, alle relaties zowel liefdes of andere makkelijk ruïneren door alleen miscommunicatie, belachelijk
pi_205092252
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:48 schreef corehype het volgende:
Waarom app jij hem dan niet als eerst?

Al dat gelul van wie appt wie en negeren en shit.

Ben al snel klaar ermee. Als je als man te vaak appt is het een issue en als je te weinig appt is het ook al een issue :')
Ze heeft hem toch uiteindelijk wel weer geappt? En elke keer hem appen wanneer hij zelf niet eens moeite doet kan niet. Zijn reacties waren nou ook niet van iemand die op haar berichten had zitten wachten....
pi_205092257
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:13 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Precies dit, stel je een normale vraag wordt online totaal iets anders geïnterpreteerd en dit is precies wat de waardeloze WhatsApp doet, alle relaties zowel liefdes of andere makkelijk ruïneren door alleen miscommunicatie, belachelijk
Dat heb je echt zelf in de hand hoor. Zit je ergens mee of zit je met vragen dan praat je erover en stel je die vragen die je beantwoordt wil hebben. Nu ben je overvallen door deze verliefdheid en dát is wat je nu in de war maakt. Die man doet niet echt iets verkeerds....die geeft dan wel radiostilte maar die hou jij zelf in stand door zelf ook niet te appen. Tja, dan krijg je inderdaad miscommunicatie :)

Dus, trek die stoute schoenen aan en vraag hem gewoon of hij het nog leuk om nog een keer af te spreken......succes!
pi_205092267
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:17 schreef LXIV het volgende:
Je vraagt om advies, maar wil er vervolgens niet naar luisteren.
Juist wel, ik vroeg omdat ik juist wil luisteren en de realiteit beter zien, of ik niet alleen met mijn hart denk en zie en dat wil ik juist niet, dus gelukkig er is nog wel wat verstand in mij ondanks de buikvlinders....
Zie je wel niet hoe snel en makkelijk we iemand oordelen alleen vanwege een appje of kleine tekstje achter de schermen? Dit is juist de reden van mijn vraag
pi_205092292
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:56 schreef Mufasah208 het volgende:
In die mate dat jij geïnvesteerd in hem bent, met hem in de gaten houden op de app en in gedachtes... De realiteit is dat hij dat niet met jou is, anders was er wel een tweede afspraak geweest of concreet afgesproken.

Mijn advies: delete het nummer, block hem op de app. Ga naar buiten, ga wat voor jezelf doen, doe wat met vrienden.

Het maakt je alles behalve aantrekkelijk. Voor jezelf alsook voor anderen.
In een maand lang heb ik maar 2 x contact genomen, 99% van vrouwen had niet eens misschien 5 dagen gewacht, en stroomde hem dagelijks met appjes, dat gebeurt nooit bij mij, en is dit te veel en onaantrekkelijk of makkelijk?
  zondag 19 juni 2022 @ 15:28:10 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205092298
Klinkt als een oprechte vent die het gewoon druk heeft
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 19 juni 2022 @ 15:28:39 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205092301
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:26 schreef Lakasha het volgende:

[..]
In een maand lang heb ik maar 2 x contact genomen, 99% van vrouwen had niet eens misschien 5 dagen gewacht, en stroomde hem dagelijks met appjes, dat gebeurt nooit bij mij, en is dit te veel en onaantrekkelijk of makkelijk?
En hoe vaak heb je gekeken of hij online was?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205092329
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:10 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Kans bestaat wel dat als TS dat gaat vragen, TS een vaag antwoord gaat krijgen indien het een persoon betreft die TS aan het lijntje wilt houden. Ik denk dat je gewoon altijd moet uitgaan van de 'voelt het goed' vraag. Ik vind op basis van alle onrust die ik merk, dat het een red flag is. TS -> RUN of leun achterover. En mocht je hem nog eens treffen, vraag je het face-to-face. Niet via een digitaal bericht.
Dit klopt wel wat je zegt.

Het kan echter wel meer rust geven wanneer je achter meer informatie komt als je het moeilijk vindt zoals ik om mensen zomaar los te laten.

Zo had ik ooit een relatie iemand die een hele ernstige slaapstoornis had en extreem veel angsten, psychose en wantrouwen richting mensen. Ik heb ook zijn medische dossier gezien en was met hem meegegaan naar zijn behandelaar. Had ook narcistische trekken. Relatie werkte door zijn klachten en mijn andere behoeften uiteindelijk niet.

Ik kan het hierdoor juist beter loslaten nu ik echt weet wat er aan de hand was en is.

[ Bericht 14% gewijzigd door Medusa666 op 19-06-2022 15:44:32 ]
pi_205092355
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:09 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Dat laatste :')

Mensen moeten tegenwoordig ook echt niet meer oprechte gevoelens uiten voor iemand. Zo onaantrekkelijk. Go toxisch all the way ya all O+
Heb je het eens door wat je hier zegt? Ik geloof we nog niet echt als wilde dieren in het bos leven en geen emoties meer mogen tonen, wat is dit voor rare robotische wereld geworden
pi_205092403
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:37 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Heb je het eens door wat je hier zegt? Ik geloof we nog niet echt als wilde dieren in het bos leven en geen emoties meer mogen tonen, wat is dit voor rare robotische wereld geworden
Je komt heel empathisch en gevoelig over, maar onthoud dat er helaas veel mensen zijn die hier misbruik van maken.

Het is echt geen goed teken dat die gast 3 weken radiostilte inlast. Dat moet je dus inzien. Hij reageert alleen maar wanneer het hem uitkomt en dan nog zo weinig. Als iemand gek is op je, doet hij dit simpelweg niet.

Jij wilt toch iemand die net zo gek is op jou als jij op hem?

Als je hem belt kan het zijn dat hij dus inderdaad liegt over zijn gevoel en zegt dat hij wél om je geeft en allerlei mooie onzin om je aan het lijntje te houden. Maar nogmaals.. dan had hij echt wel meer moeite gedaan. Kijk voortaan naar een persoon zijn acties en de hoeveelheid moeite die een persoon in jou stopt. Word ook niet te snel verliefd op iemand, zoals na een ontmoeting. Neem de tijd om erachter te komen of je echt bij een persoon past als je dus daadwerkelijk zelfrespect hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Medusa666 op 19-06-2022 15:54:07 ]
pi_205092413
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:37 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Heb je het eens door wat je hier zegt? Ik geloof we nog niet echt als wilde dieren in het bos leven en geen emoties meer mogen tonen, wat is dit voor rare robotische wereld geworden
Dat was sarcastisch..
  zondag 19 juni 2022 @ 15:58:53 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205092465
Als die man jou ook leuk vindt had jij je allang gebeld en waren jullie al een paar afspraakjes verder. Hij heeft geen interesse. Of is een lul. In beide gevallen is het beter als je hem vergeet. Hij voelt niet voor jou wat jij voor hem voelt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 19 juni 2022 @ 16:14:03 #64
269689 crew  Viv
pi_205092536
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:58 schreef Tinkepink het volgende:
Als die man jou ook leuk vindt had jij je allang gebeld en waren jullie al een paar afspraakjes verder. Hij heeft geen interesse. Of is een lul.
Of hij denkt net als TS dat hij behoeftig over zou komen als hij vaker appt. :+
pi_205092544
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:32 schreef etuiedelapiel het volgende:
Gecompliceerd gedoe. Hoe zouden wij dat 30 jaar geleden toch gedaan hebben?
Ik vertel je, heel simpel en puur zonder enkel gedoe met enorme kans op happy end, tegenwoorsig is dat alles behalve happy end
pi_205092566
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:14 schreef Viv het volgende:

[..]
Of hij denkt net als TS dat hij behoeftig over zou komen als hij vaker appt. :+
Dat had mijn ex ook, maar 3 weken radiostilte is next level hoor voor hard to get zijn :+

In combinatie met dat die man voor de rest wel dingen voor elkaar heeft, denk ik dat hij haar gewoon aan het lijntje houdt.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 16:20:45 #67
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205092581
Na een maand al helemaal van de kaart zijn :')
Jullie hebben elkaar ontmoet en that's it.
Je verwacht echt veel te veel , en zeker na een maandje.
Misschien is hij echt druk , of misschien vindt je niet leuk genoeg om verder wat mee te willen.
Dat kan nou eenmaal. Daar hoef je hem niet voor uit te pluizen.
Je had het hem ook kunnen vragen zonder dat je spelletjes speelt. Want die speel je.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 19 juni 2022 @ 16:24:46 #68
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205092617
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:26 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik beken dat ik hier niet zo goed in ben bespreek ik dat ook niet zo snel met iemand, misschien ook deels omdat ik niet bewust naar relatie opzoek ben, maar gewone contact of vriendschap wil ik het ook nooit met hem, ik vind heel lastig zoiets aan te geven

Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben, en gezien zijn werk wilde ik hem ook de ruimte geven maar misschien wel iets te lang geweest
Er is niet behoeftig en plakkerig zijn en er is dingen laten verwateren.
Dat iemand twee of drie dagen niets laat horen omdat druk ofzo is geen enkel probleem, betekend niets. Maar drie weken niets en dan zeg jij ook niets?

Mijn persoonlijke mening is dat je veelste afwachtend bent. Uit je schrijven blijkt (?) dat je denkt dat hij misschien wat onhandig is met dit alles, maar het wel goed bedoeld.
Als je hem dat voordeel van de twijfel wil geven zal je zelf ergens mee moeten komen. Geen vaagheden en geen hints, die pakt hij blijkbaar niet zo best op. Maar gewoon een concreet voorstel, wil je dan en daar afspreken.

Ik vermoed dat je aan een dood paard trekt, maar als je dat voor jezelf uit wil vinden en dat het liefste via irl contact doet ga er dan voor.
Na zoveel tijd mag je echt best wel wat vragen, dan ben je niet plakkerig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205092650
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:15 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik vertel je, heel simpel en puur zonder enkel gedoe met enorme kans op happy end, tegenwoorsig is dat alles behalve happy end
Communicatie is inderdaad een stuk moderner geworden en dat maakt de kans groter dat het mis gaat. Dat kun je alleen heel simpel voorkomen door recht te vragen/zeggen wat je wil. Mannen begrijpen geen hints, daar kunnen ze geen gesprek mee beginnen. Dus als jij nu echt wil weten wat zijn bedoeling is.....vráág hem dat gewoon. Dit overanalyseren en dingen voor hem invullen zonder dat je daar zekerheid van hebt gaat je zeker niet helpen.
pi_205092867
quote:
17s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Communicatie is inderdaad een stuk moderner geworden en dat maakt de kans groter dat het mis gaat. Dat kun je alleen heel simpel voorkomen door recht te vragen/zeggen wat je wil. Mannen begrijpen geen hints, daar kunnen ze geen gesprek mee beginnen. Dus als jij nu echt wil weten wat zijn bedoeling is.....vráág hem dat gewoon. Dit overanalyseren en dingen voor hem invullen zonder dat je daar zekerheid van hebt gaat je zeker niet helpen.
TO begrijpt ook geen hints, anders zou ze zijn hints allang begrepen hebben en dit projectje beëindigd hebben.
  zondag 19 juni 2022 @ 17:09:33 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205093067
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:14 schreef Viv het volgende:

[..]
Of hij denkt net als TS dat hij behoeftig over zou komen als hij vaker appt. :+
Dat zou nog steeds een reden zijn verder te gaan. Een relatie moet soepel lopen, je moet jezelf kunnen zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 19 juni 2022 @ 17:13:28 #72
269689 crew  Viv
pi_205093099
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
Dat zou nog steeds een reden zijn verder te gaan. Een relatie moet soepel lopen, je moet jezelf kunnen zijn.
Klopt. Het gaat niet werken zolang één of beide partijen een spelletje speelt zoals "hard to get" of "ik ben super needy maar zo wil ik niet overkomen". :X
pi_205093202
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:13 schreef Viv het volgende:

[..]
Klopt. Het gaat niet werken zolang één of beide partijen een spelletje speelt zoals "hard to get" of "ik ben super needy maar zo wil ik niet overkomen". :X
Een relatie moet ook niet voortdurend ergernis opleveren. Als het dat nu al doet, terwijl het nog niet eens lijkt op een relatie...
pi_205093207
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:01 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat sowieso niets meer worden, je bent zelf ook al flink aan het invullen voor hem, dat hij spelletjes speelt.
Je verwacht gewoon te snel teveel
Analyseren doen we allemaal en is ook heel normaal en logisch lijkt mij, zolang geen duidelijkheid is en alles op afstand en via de schermen speelt
Wat is te snel teveel? Waar blijkt uit mijn gedrag of houding dat ik teveel eis en verwacht?
Leg het me uit aub
pi_205093237
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:26 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Analyseren doen we allemaal en is ook heel normaal en logisch lijkt mij, zolang geen duidelijkheid is en alles op afstand en via de schermen speelt
Wat is te snel teveel? Waar blijkt uit mijn gedrag of houding dat ik teveel eis en verwacht?
Leg het me uit aub
Je verwacht in dit geval iets wat deze man met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet gaat geven. Wat af is te leiden uit zijn gedrag.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 17:33:55 #76
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205093269
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:26 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Analyseren doen we allemaal en is ook heel normaal en logisch lijkt mij, zolang geen duidelijkheid is en alles op afstand en via de schermen speelt
Wat is te snel teveel? Waar blijkt uit mijn gedrag of houding dat ik teveel eis en verwacht?
Leg het me uit aub
Je speelt zelf spelletjes aan de hand van je aannames over die persoon.
Je komt heel needy over.
Je verwacht erg veel van iemand die je 1 keer hebt gezien en waar jij een heel eigen droombeeld over hebt gecreëerd.
Walt valt er verder uit te leggen?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205093286
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:02 schreef Daboman het volgende:
Pff dit vind ik nou zo vermoeiend aan vrouwen he. Heb je hem ook aan hem laten weten hoe je je voelt? Je projecteert vanalles, komt met allerlei theoriën, zoekt een dubbele agenda achter elk signaal, maar ik mis een beetje dat je daadwerkelijk met hem hebt gecommuniceerd. Ik heb de indruk dat het best wederzijds kan zijn, maar hij heeft vast ook zijn eigen leven. Er bestaat geen protocol dat je binnen x dagen moet reageren want anders is het geen verliefdheid.
Nou, fijn dat ik eindelijk nu zo'n reactie en van een man kan lezen,

Hoe moet ik in dit geval dan het beste aanpakken? Nu ik vaker lees dat ik ook niet duidelijk ben misschien ligt het dan toch ook deels aan mij en aan zijn grote ego anderzijds
Ik wilde hem niet eisen om snel te reageren en ik betwijfel nog steeds of ik dat moet ter sprake brengen en via de App, snel reageren hoeft voor mij niet perse als het niet met kwade of opzettelijke doelen gedaan wordt zoals mind games

Daarom wilde ik hem minstens nog 1 keer zien om te kijken of wij weer die klik en leuke tijd nog steeds samen zouden beleven of blijft het bij ene keer en klaar

Wat is nu jouw advies voor mij?
pi_205093317
Het begint met een s en eindigt op 'toppen met deze onzin en verdergaan met je leven'.
pi_205093328
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:15 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Dit zegt dus helemaal niet dat hij online is om jou te checken. Het kan ook dat hij druk aan het appen is met iemand anders.
Dat kan zeker maar zoals ik zeg Intuïtief voel ik het, komt door mijn verliefdheid? Misschien
pi_205093349
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:35 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Nou, fijn dat ik eindelijk nu zo'n reactie en van een man kan lezen,

Hoe moet ik in dit geval dan het beste aanpakken? Nu ik vaker lees dat ik ook niet duidelijk ben misschien ligt het dan toch ook deels aan mij en aan zijn grote ego anderzijds
Ik wilde hem niet eisen om snel te reageren en ik betwijfel nog steeds of ik dat moet ter sprake brengen en via de App, snel reageren hoeft voor mij niet perse als het niet met kwade of opzettelijke doelen gedaan wordt zoals mind games

Daarom wilde ik hem minstens nog 1 keer zien om te kijken of wij weer die klik en leuke tijd nog steeds samen zouden beleven of blijft het bij ene keer en klaar

Wat is nu jouw advies voor mij?
Je hebt één date gehad wat jullie allebei leuk vonden en behoefte hadden aan een tweede date.....vervolgens blijft hij stil op whatsapp (druk met werk, druk met andere dates, druk met andere perikelen), maar jij blijft ook stil.....Je komt echt niet needy of gretig over als je gewoon heel simpel appt: zullen we nog een keer op date gaan? Dan hebben jullie allebei duidelijkheid en hoef je dit niet meer te analyseren......
  zondag 19 juni 2022 @ 17:43:12 #81
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205093361
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:26 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Analyseren doen we allemaal en is ook heel normaal en logisch lijkt mij, zolang geen duidelijkheid is en alles op afstand en via de schermen speelt
Wat is te snel teveel? Waar blijkt uit mijn gedrag of houding dat ik teveel eis en verwacht?
Leg het me uit aub
.

Wanneer twee mensen elkaar oprecht leuk vinden ontstaan er een dynamiek, die vloeiend gaat. Zonder vraagstukken. En al zeker niet in de beginfase.

Ook al ken ik verhalen van liefde die wat stroef qua opstart zijn, het zijn nu allemaal smoesjes om jezelf nu een valse hoop te geven dat hij misschien verlegen is of iets dergelijks.

Als hij je wilt zien, dan hoor je van hem. Misschien niet binnen twee dagen maar zeker binnen een week. Na drie weken kun je de hoop echt opgeven.

Sorry. Doe het beste nu voor jezelf: Het ligt niet aan jou. Het ligt aan het gebrek van de juiste dynamiek. Dat bepaald het heelal. Daar is niemand schuldig aan. Niet jij, noch hij. Heb vrede en zie het als een mooie herinnering, de ontmoeting die je hebt gehad.

Liefs.
pi_205093363
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:39 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Dat kan zeker maar zoals ik zeg Intuïtief voel ik het, komt door mijn verliefdheid? Misschien
Verliefdheid, idealiseren van die kwiebus, naiviteit, selectieve blindheid en doofheid, etc.
  zondag 19 juni 2022 @ 17:44:22 #83
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205093376
Als je hem toch nog een keer irl wil zien doe hem dan een concreet voorstel.
Heb je zin om aanstaande zaterdag af te spreken? Ik weet nog wel een leuk tentje, daar en daar.

Maak er een andere dag van die je beter uitkomt, zeg het op een andere (maar wel duidelijke en concrete) manier. Maar doe het.
Pak die telefoon, app, bel, wat jij het fijnste vindt en kom met een voorstel voor een afspraak.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 19 juni 2022 @ 17:47:24 #84
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205093410
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als je hem toch nog een keer irl wil zien doe hem dan een concreet voorstel.
Heb je zin om aanstaande zaterdag af te spreken? Ik weet nog wel een leuk tentje, daar en daar.

Maak er een andere dag van die je beter uitkomt, zeg het op een andere (maar wel duidelijke en concrete) manier. Maar doe het.
Pak die telefoon, app, bel, wat jij het fijnste vindt en kom met een voorstel voor een afspraak.
Kans is aan een lijntje gehouden te worden. Ik vrees dat het zo'n type man betreft. waardoor TS nog verder van huis is en dit nog maanden gaat voortduren. Trouwens meest aantrekkelijke is zelfs dat TS niets stuurt, waardoor die man gaat jagen, en hierdoor de dynamiek misschien nog kan herstellen. Maar snap het punt van directheid wat je aandraagt ben ik ook voorstander van maar niet omdat het hier een heel pril iets betreft.
  zondag 19 juni 2022 @ 17:49:16 #85
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205093425
Wtf. Is die OP door google translate gegaan of wat? Dit leest wel heel raar weg.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 17:49:45 #86
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205093429
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:47 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Kans is aan een lijntje gehouden te worden. Ik vrees dat het zo'n type man betreft. waardoor TS nog verder van huis is en dit nog maanden gaat voortduren. Trouwens meest aantrekkelijke is zelfs dat TS niets stuurt, waardoor die man gaat jagen, en hierdoor de dynamiek misschien nog kan herstellen. Maar snap het punt van directheid wat je aandraagt ben ik ook voorstander van maar niet omdat het hier een heel pril iets betreft.
Ah!! Je bent zelf ook lekker aan het invullen zie ik.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 19 juni 2022 @ 17:49:54 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205093430
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:39 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Dat kan zeker maar zoals ik zeg Intuïtief voel ik het, komt door mijn verliefdheid? Misschien
Waar ben je precies verliefd op? Het klinkt als een verschrikkelijkr interactie tussen jullie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205093438
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Waar ben je precies verliefd op? Het klinkt als een verschrikkelijkr interactie tussen jullie
Het lijkt een beginnende obsessie om toch zijn aandacht te krijgen.
pi_205093454
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:45 schreef Viv het volgende:

[..]
Uhm, gezien dat overanalyseren van zijn doen en laten op WhatsApp ben je dat wél, maar wil je zo niet op hem overkomen. ;)

Ik zou het bij een volgende meneer bij SMS houden, dat scheelt al de helft qua piekeren (geen zicht op wanneer hij online is, geen blauwe vinkjes).
Klopt, in de zin dat ik dan behoeftig ben door mijn gevoelens voor hem, zonder verliefdheid zou mij dat toch niets schelen of hij reageert of niet, door mijn gevoelens hou ik hem in de gaten en heel veel ook, goed vind ik het niet en blij absoluut ook niet

Ik dacht vandaag er nog aan om helemaal zonder de rot Whatsapp te doen en nooit meer te gebruiken bij dit soort relaties
  zondag 19 juni 2022 @ 17:52:58 #90
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205093459
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:47 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Kans is aan een lijntje gehouden te worden. Ik vrees dat het zo'n type man betreft. waardoor TS nog verder van huis is en dit nog maanden gaat voortduren. Trouwens meest aantrekkelijke is zelfs dat TS niets stuurt, waardoor die man gaat jagen, en hierdoor de dynamiek misschien nog kan herstellen. Maar snap het punt van directheid wat je aandraagt ben ik ook voorstander van maar niet omdat het hier een heel pril iets betreft.
Ik denk ook dat het op niks uitloopt, maar de ts lijkt toch nog wat ervan te willen.
Dan is het het beste om nu concreet te worden en als hij daar niet op ingaat (ja zegt of met een concreet tegenvoorstel komt) dan weet ze waar ze aan toe is.

Het lijkt me in dit geval een bar slecht plan om te gaan zitten duimen draaien en hopen. Hij heeft de kans al gehad te gaan jagen e.d.. Ze zijn al op date geweest, er zijn al vage zullen we nogmaals uitgaan van beide kanten geweest.
Dus wordt nu concreet en als dat niet lukt houdt het op. Dus geen maanden aan het lijntje, nu gewoon een afspraak maken en lukt dat niet weet je dat hij het niet meent.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 19 juni 2022 @ 17:54:52 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205093472
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:52 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Klopt, in de zin dat ik dan behoeftig ben door mijn gevoelens voor hem, zonder verliefdheid zou mij dat toch niets schelen of hij reageert of niet, door mijn gevoelens hou ik hem in de gaten en heel veel ook, goed vind ik het niet en blij absoluut ook niet

Ik dacht vandaag er nog aan om helemaal zonder de rot Whatsapp te doen en nooit meer te gebruiken bij dit soort relaties
Uitzetten dat je ziet wanneer iemand voor het laatst online is geweest. Dat scheelt echt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205093485
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik denk ook dat het op niks uitloopt, maar de ts lijkt toch nog wat ervan te willen.

Ja, en dan? Misschien krijgt ze een date voor elkaar na er dagen/weken aan te trekken. En dan begint het hele circus weer van vooraf aan.

Meneer heeft duidelijk andere prioriteiten dan TO. En die conclusie kan ze ook wel trekken zonder te weten wanneer hij voor het laatst online is geweest, dit topic of een al dan niet blauw vinkje op Whatsapp.
pi_205093486
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:49 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ah!! Je bent zelf ook lekker aan het invullen zie ik.
Als iemand bewust later op je berichten reageert dan ben ik ook snel klaar hoor. Heb geen zin meer in dat soort kinderlijke spelletjes. Hoe druk kan een mens het hebben, vooral als je iemand zogenaamd leuk vind. Hij zal het wel druk hebben is ook een soort van invullen voor een ander, maar dan op een naïeve manier.
pi_205093489
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:52 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Klopt, in de zin dat ik dan behoeftig ben door mijn gevoelens voor hem, zonder verliefdheid zou mij dat toch niets schelen of hij reageert of niet, door mijn gevoelens hou ik hem in de gaten en heel veel ook, goed vind ik het niet en blij absoluut ook niet

Ik dacht vandaag er nog aan om helemaal zonder de rot Whatsapp te doen en nooit meer te gebruiken bij dit soort relaties
Jij maakt zelf een probleem van whatsapp hè.....jij bent zelf steeds aan het controleren wanneer hij online is terwijl hij zich van geen kwaad bewust is! Vraag gewoon om een tweede date....zegt hij nee: jammer dan maar dan is er wel duidelijkheid.
pi_205093500
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:57 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Als iemand bewust later op je berichten reageert dan ben ik ook snel klaar hoor. Heb geen zin meer in dat soort kinderlijke spelletjes. Hoe druk kan een mens het hebben, vooral als je iemand zogenaamd leuk vind. Hij zal het wel druk hebben is ook een soort van invullen voor een ander, maar dan op een naïeve manier.
Het kan op zich wel. Dat 'ie even wat te doen heeft en dus later reageert. Dat doe ik soms ook wel. Dan kijk ik even snel, zie ik dat er niks af brand en reageer ik later wel.

Maar dat duurt dan geen maand zoals in het geval van de scharrel van TO.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 18:00:06 #96
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205093507
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:57 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Als iemand bewust later op je berichten reageert dan ben ik ook snel klaar hoor. Heb geen zin meer in dat soort kinderlijke spelletjes. Hoe druk kan een mens het hebben, vooral als je iemand zogenaamd leuk vind. Hij zal het wel druk hebben is ook een soort van invullen voor een ander, maar dan op een naïeve manier.
Wie zegt in dit verhaal dat het bewust is?
Dat is ook een aanname.
Verder zie ik het probleem niet in later op een bericht reageren. Klinkt alsof daar ook een tijdslimiet op zit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205093518
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:59 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het kan op zich wel. Dat 'ie even wat te doen heeft en dus later reageert. Dat doe ik soms ook wel. Dan kijk ik even snel, zie ik dat er niks af brand en reageer ik later wel.

Maar dat duurt dan geen maand zoals in het geval van de scharrel van TO.
Zo een verschil merk je wel. Als het niet goed voelt is het 9 van de 10 keer ook gewoon niet goed. In geval van TO gewoon afkappen en doorgaan met je leven.
  zondag 19 juni 2022 @ 18:01:38 #98
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205093521
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:59 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het kan op zich wel. Dat 'ie even wat te doen heeft en dus later reageert. Dat doe ik soms ook wel. Dan kijk ik even snel, zie ik dat er niks af brand en reageer ik later wel.

Maar dat duurt dan geen maand zoals in het geval van de scharrel van TO.
Dan zit @Halcon bijvoorbeeld even midden in een actieplan.
pi_205093523
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:00 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Zo een verschil merk je wel. Als het niet goed voelt is het 9 van de 10 keer ook gewoon niet goed. In geval van TO gewoon afkappen en doorgaan met je leven.
Ja, dat merk je wel. In dit geval reageert hij gewoon amper tot niet, waarmee hij duidelijk maakt heel weinig interesse te hebben in TO.

Afkappen en doorgaan.
  zondag 19 juni 2022 @ 18:02:29 #100
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205093533
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, en dan? Misschien krijgt ze een date voor elkaar na er dagen/weken aan te trekken. En dan begint het hele circus weer van vooraf aan.

Meneer heeft duidelijk andere prioriteiten dan TO. En die conclusie kan ze ook wel trekken zonder te weten wanneer hij voor het laatst online is geweest, dit topic of een al dan niet blauw vinkje op Whatsapp.
Ik denk dit ook hoor.
Maar de ts geeft zelf aan behoefte te hebben aan dat irl contact, dan ook wel aan te willen geven dit reactie patroon (of beter gezegd het ontbreken daarvan) niet prettig te vinden.
Als zij daar zelf behoefte aan heeft zal ze dus zelf een afspraak moeten maken.

Verder is het uitzetten van de blauwe vinkjes en zien wanneer iemand voor het laatst online was in het geheel erg prettig, niet alleen voor dit geval.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205093538
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wie zegt in dit verhaal dat het bewust is?
Dat is ook een aanname.
Verder zie ik het probleem niet in later op een bericht reageren. Klinkt alsof daar ook een tijdslimiet op zit.
4 dagen later reageren op zullen we wandelen
Nee, sorry.
  zondag 19 juni 2022 @ 18:03:49 #102
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205093550
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wie zegt in dit verhaal dat het bewust is?
Dat is ook een aanname.
Verder zie ik het probleem niet in later op een bericht reageren. Klinkt alsof daar ook een tijdslimiet op zit.
Als je 20 mensen tegelijkertijd date, dan is er geen tijdlijn met apps. Dat kies je gewoon uit, waar je zin in hebt. Het werkt anders als je je zinnen op iemand zet. Wanneer je oprecht bent. Dat is de 'persoon' waar TS het over heeft duidelijk niet.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 18:05:07 #103
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205093566
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:02 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
4 dagen later reageren op zullen we wandelen
Nee, sorry.
Lees anders wat ik hierboven al had gepost :)
TS moet ophouden met spelletjes spelen en ophouden met haar wanhoop.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 19 juni 2022 @ 18:05:29 #104
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205093575
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:02 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
4 dagen later reageren op zullen we wandelen
Nee, sorry.
Inderdaad :-)
  zondag 19 juni 2022 @ 18:05:29 #105
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205093576
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wie zegt in dit verhaal dat het bewust is?
Dat is ook een aanname.
Verder zie ik het probleem niet in later op een bericht reageren. Klinkt alsof daar ook een tijdslimiet op zit.
Ik ben een notoire slecht beantwoorder van appjes e.d., tot soms zelfs frustratie bij anderen aan toe.
Maar een maand? Even te druk om te antwoorden hoor… Nee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205093578
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:48 schreef corehype het volgende:
Waarom app jij hem dan niet als eerst?

Al dat gelul van wie appt wie en negeren en shit.

Ben al snel klaar ermee. Als je als man te vaak appt is het een issue en als je te weinig appt is het ook al een issue :')
Helemaal mee eens, .maar gezien zijn sociale status en de leiderschap die hij heerst in zijn werk lijkt mij niet moeilijk om bij mij ook de leiding te nemen, ik als de meeste vrouwen vind ik dat toch veel aantrekkelijker en waardeer ik in een man heel erg,

Maar of hij met vrouwen en flirten ook zo'n leider is dat weet ik dus niet , verwarrend
pi_205093587
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:05 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Lees anders wat ik hierboven al had gepost :)
TS moet ophouden met spelletjes spelen en ophouden met haar wanhoop.
Zij moet er idd ook mee stoppen, maar hem verdedigen over zijn app gedrag ga ik ook zeker niet doen.
pi_205093589
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik denk dit ook hoor.
Maar de ts geeft zelf aan behoefte te hebben aan dat irl contact, dan ook wel aan te willen geven dit reactie patroon (of beter gezegd het ontbreken daarvan) niet prettig te vinden.
Als zij daar zelf behoefte aan heeft zal ze dus zelf een afspraak moeten maken.

Verder is het uitzetten van de blauwe vinkjes en zien wanneer iemand voor het laatst online was in het geheel erg prettig, niet alleen voor dit geval.
Ze wil hem blijkbaar graag verleiden tot een date, maar stoort zich eraan dat hij afgerond 0,0 interesse heeft. Dan kun je er beter mee stoppen i.p.v. jezelf te kwellen.

Whatsapp vinkjes e.d. stoor ik me niet zo aan. Met dates e.d. altijd snel de conclusie getrokken als de boot af werd gehouden e.d.
  zondag 19 juni 2022 @ 18:06:41 #109
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205093592
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik ben een notoire slecht beantwoorder van appjes e.d., tot soms zelfs frustratie bij anderen aan toe.
Maar een maand? Even te druk om te antwoorden hoor… Nee.
Ik ken een aantal in mijn familie-en vriendenkring. Maar als je 'verliefd' bent o.i.d dan ben je heus bereikbaar want dan denk je aan niets anders.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 18:06:51 #110
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205093597
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik ben een notoire slecht beantwoorder van appjes e.d., tot soms zelfs frustratie bij anderen aan toe.
Maar een maand? Even te druk om te antwoorden hoor… Nee.
Dat zegt dus wat over het contact wat enkel in het hoofd van TS zit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205093605
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:06 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Ik ken een aantal in mijn familie-en vriendenkring. Maar als je 'verliefd' bent o.i.d dan ben je heus bereikbaar want dan denk je aan niets anders.
Niet iedereen reageert dan a la minute. Sommige mensen gaan tijdens hun werk niet zitten appen, ook al zijn ze nog zo verliefd.

Maar dat het meerdere dagen duurt... dan is geen tijd een onzinsmoes. Net zoals vroeger geen beltegoed of geen bereik.
pi_205093640
Ik zie veel mensen hier het probleem bij die kerel leggen. Het eerste wat mij opviel na alinea 1 is dat TS zelf 3 weken niks van zich laat horen, daar begin je dan volgens mij zelf al een spel te spelen en denkt die kerel waarschijnlijk dat jij hem toch niet zo ziet zitten.
  zondag 19 juni 2022 @ 18:10:56 #113
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205093653
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:06 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Ik ken een aantal in mijn familie-en vriendenkring. Maar als je 'verliefd' bent o.i.d dan ben je heus bereikbaar want dan denk je aan niets anders.
Mijn huidige partner is in het begin ook wel onzeker geweest door mijn laat reageren. Ook als ik stik verliefd ben reageer ik vaak laat.
Kan tussen gezien en reageren iets van uren of zelfs een paar dagen zitten. Maar niet meer dan dat, als het langer dan een week is komt er geen reactie. Dan is iemand het vergeten of wil niet reageren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 18:11:02 #114
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205093656
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:06 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Zij moet er idd ook mee stoppen, maar hem verdedigen over zijn app gedrag ga ik ook zeker niet doen.
Bedoel je dat ik hem zit te verdedigen?
Nou nee, ik leg de verantwoordelijkheid terug bij deze TS
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205093658
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:05 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, .maar gezien zijn sociale status en de leiderschap die hij heerst in zijn werk lijkt mij niet moeilijk om bij mij ook de leiding te nemen, ik als de meeste vrouwen vind ik dat toch veel aantrekkelijker en waardeer ik in een man heel erg,

Maar of hij met vrouwen en flirten ook zo'n leider is dat weet ik dus niet , verwarrend
Waarom blijf je zo raden en gissen terwijl je hem overduidelijk nog niet goed genoeg kent? Antwoorden krijg je pas als je het rechtuit aan hem vraagt. Hier blijven mopperen dat het allemaal zo verwarrend is...... :{
  zondag 19 juni 2022 @ 18:12:20 #116
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205093670
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze wil hem blijkbaar graag verleiden tot een date, maar stoort zich eraan dat hij afgerond 0,0 interesse heeft. Dan kun je er beter mee stoppen i.p.v. jezelf te kwellen.

Whatsapp vinkjes e.d. stoor ik me niet zo aan. Met dates e.d. altijd snel de conclusie getrokken als de boot af werd gehouden e.d.
Eigenlijk geheel mee eens. Ik denk ook dat de ts zichzelf vooral aan een lijntje houdt nu.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 19 juni 2022 @ 18:15:29 #117
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205093701
ZOEKWOORD GOOGLE #1

'hij reageert niet'
'hoe krijg ik zijn aandacht terug'
'hoe krijg ik mijn ex terug'
'hoe werken de twee blauwe vinkjes'
'hij is online maar hij zegt niets'

(niet om lullig te doen TS, maar it's true..., he is just not that much into you')

<3
  zondag 19 juni 2022 @ 18:18:46 #118
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205093740
Eigenlijk zijn we het ermee eens dat het niets wordt tussen die twee :o

Einde.
pi_205093755
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:19 schreef Selenophilia het volgende:
Eigenlijk zijn we het ermee eens dat het niets wordt tussen die twee :o

Einde.
Ja.

Maar TS zal wel wachten op die ene poster die het een goed idee vindt (of doet alsof) om vooral door te blijven gaan met het uithangen van de wanhopige vrouw.
pi_205093801
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:26 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Analyseren doen we allemaal en is ook heel normaal en logisch lijkt mij, zolang geen duidelijkheid is en alles op afstand en via de schermen speelt
Wat is te snel teveel? Waar blijkt uit mijn gedrag of houding dat ik teveel eis en verwacht?
Leg het me uit aub
Nou dat je hem niet wilt laten zitten terwijl het overduidelijk is dat hij just not that into you is.

Toch wil je ermee doorgaan, hoop je dat hij verandert erin en daarmee verwacht en eis je teveel. Laat het gewoon zitten. Thank you next.

En nee analyseren in zo’n mate als jij doet is niet normaal.
pi_205093829
Ik ben ook een overthinker, maar gelukkig niet meer zo naïef als vroeger :@
pi_205093946
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:26 schreef Selenophilia het volgende:
Ik ben ook een overthinker, maar gelukkig niet meer zo naïef als vroeger :@
We leren met vallen en opstaan, door schade en schande :D
pi_205094014
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja.

Maar TS zal wel wachten op die ene poster die het een goed idee vindt (of doet alsof) om vooral door te blijven gaan met het uithangen van de wanhopige vrouw.
Oh nee hoor, je hebt het mis wanhopig ben ik niet en een man nodig helemaal niet, maar logisch als je verliefd bent ook al is dat een klootzak wil je hem dan wel, alleen uit eerdere ook pijnlijke verliefdheid van meer dan 10 jaar geleden heb ik geleerd naar mijn verstand te luisteren en niet meer naar mijn hart, tot nu heb ik mijn hart proberen kans te geven maar ik kan hem en nog eens 100 mannen naast hem laten vallen, wel hopen hierna nooit meer opnieuw verliefd worden, totaal waardeloos
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 18:45:56 #125
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205094031
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:44 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Oh nee hoor, je hebt het mis wanhopig ben ik niet en een man nodig helemaal niet, maar logisch als je verliefd bent ook al is dat een klootzak wil je hem dan wel, alleen uit eerdere ook pijnlijke verliefdheid van meer dan 10 jaar geleden heb ik geleerd naar mijn verstand te luisteren en niet meer naar mijn hart, tot nu heb ik mijn hart proberen kans te geven maar ik kan hem en nog eens 100 mannen naast hem laten vallen, wel hopen hierna nooit meer opnieuw verliefd worden, totaal waardeloos
Ah nu is hij ineens toch wel een klootzak :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205094092
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ah nu is hij ineens toch wel een klootzak :')
Ik geef het op hier :o , ze gaat het niet snappen :N
pi_205094096
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:47 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Je komt heel empathisch en gevoelig over, maar onthoud dat er helaas veel mensen zijn die hier misbruik van maken.

Het is echt geen goed teken dat die gast 3 weken radiostilte inlast. Dat moet je dus inzien. Hij reageert alleen maar wanneer het hem uitkomt en dan nog zo weinig. Als iemand gek is op je, doet hij dit simpelweg niet.

Jij wilt toch iemand die net zo gek is op jou als jij op hem?

Als je hem belt kan het zijn dat hij dus inderdaad liegt over zijn gevoel en zegt dat hij wél om je geeft en allerlei mooie onzin om je aan het lijntje te houden. Maar nogmaals.. dan had hij echt wel meer moeite gedaan. Kijk voortaan naar een persoon zijn acties en de hoeveelheid moeite die een persoon in jou stopt. Word ook niet te snel verliefd op iemand, zoals na een ontmoeting. Neem de tijd om erachter te komen of je echt bij een persoon past als je dus daadwerkelijk zelfrespect hebt.
Klopt ik ben heel gevoelig en empathisch mens helaas, en daarom heb ik hekel aan verliefd zijn en wil ik het liefst nooit worden en dom worden, en dat is mij ook jarenlang gelukt, best wat mannen ontmoet en nooit enkel gevoel voor iemand gehad tot deze gozer op mijn pad verscheen

Maar om zelf te beslissen wanneer verliefd worden, ik vraag mij af hoe dat gaat? Er is geen knopje denk ik waarmee je hart voor iemand laat kloppen of juist uitschakelen, heb toch geen controle over
pi_205094128
quote:
Indrukwekkend, ik zette mijn verhaal bewust hier omdat ik mijn eigen intuitie niet echt vertrouw, ik ken zo'n scheve patroon ook wel bij mijzelf helaas, het is alsof ik alleen op eerste gezicht wil/kan verliefd worden
  zondag 19 juni 2022 @ 18:57:03 #129
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205094133
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:53 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Klopt ik ben heel gevoelig en empathisch mens helaas, en daarom heb ik hekel aan verliefd zijn en wil ik het liefst nooit worden en dom worden, en dat is mij ook jarenlang gelukt, best wat mannen ontmoet en nooit enkel gevoel voor iemand gehad tot deze gozer op mijn pad verscheen

Maar om zelf te beslissen wanneer verliefd worden, ik vraag mij af hoe dat gaat? Er is geen knopje denk ik waarmee je hart voor iemand laat kloppen of juist uitschakelen, heb toch geen controle over
Misschien moet je deze kwestie eens voorleggen aan mensen die je goed kennen. Familie of vrienden.
soooo, da's mooi!
pi_205094238
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:56 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Indrukwekkend, ik zette mijn verhaal bewust hier omdat ik mijn eigen intuitie niet echt vertrouw, ik ken zo'n scheve patroon ook wel bij mijzelf helaas, het is alsof ik alleen op eerste gezicht wil/kan verliefd worden
Je moet echt uit dat disneysprookje komen. Liefde op eerste gezicht bestaat niet. Lust en fysieke aantrekkingskracht wel. Dat mag ook maar neem de tijd om iemand beter te leren kennen en oordeel later pas of die persoon goed is voor jou of niet en of jullie echt klikken als personen.
pi_205094256
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:05 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Lees anders wat ik hierboven al had gepost :)
TS moet ophouden met spelletjes spelen en ophouden met haar wanhoop.
Welke spelletje? Ik heb oprecht geen enkel idee waar je het over hebt
pi_205094268
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:09 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Welke spelletje? Ik heb oprecht geen enkel idee waar je het over hebt
Je wilt niet te needy overkomen, maar bent dat eigenlijk wel. Dat is het spel wat je aan het spelen bent.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 19:09:51 #133
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205094271
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:09 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Welke spelletje? Ik heb oprecht geen enkel idee waar je het over hebt
Lees je eigen verhaal in jouw OP nog eens goed door.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205094323
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:53 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Klopt ik ben heel gevoelig en empathisch mens helaas, en daarom heb ik hekel aan verliefd zijn en wil ik het liefst nooit worden en dom worden, en dat is mij ook jarenlang gelukt, best wat mannen ontmoet en nooit enkel gevoel voor iemand gehad tot deze gozer op mijn pad verscheen

Maar om zelf te beslissen wanneer verliefd worden, ik vraag mij af hoe dat gaat? Er is geen knopje denk ik waarmee je hart voor iemand laat kloppen of juist uitschakelen, heb toch geen controle over
Jij hebt juist dat zwart/ wit knopje door of helemaal niet verliefd te zijn en zelfs je best daarvoor te doen of juist enorm verliefd te zijn. Vind een middenweg.
pi_205094358
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:33 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Je speelt zelf spelletjes aan de hand van je aannames over die persoon.
Je komt heel needy over.
Je verwacht erg veel van iemand die je 1 keer hebt gezien en waar jij een heel eigen droombeeld over hebt gecreëerd.
Walt valt er verder uit te leggen?
Als ik een berichtje van hem verwacht, of een reactie (korter dan dagen of weken), is dat spelletje of needy? Nou, ik verwacht het omdat hij zei me wilde zien, en als hij niet initiatief neemt en ik wel ook al reageert hij laat komt hij wel met interesse en nieuwe hits, wie houdt wie hier voor de gek?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 19:17:05 #136
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205094380
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:16 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Als ik een berichtje van hem verwacht, of een reactie (korter dan dagen of weken), is dat spelletje of needy? Nou, ik verwacht het omdat hij zei me wilde zien, en als hij niet initiatief neemt en ik wel ook al reageert hij laat komt hij wel met interesse en nieuwe hits, wie houdt wie hier voor de gek?
Jij jezelf.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205094430
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:16 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Als ik een berichtje van hem verwacht, of een reactie (korter dan dagen of weken), is dat spelletje of needy? Nou, ik verwacht het omdat hij zei me wilde zien, en als hij niet initiatief neemt en ik wel ook al reageert hij laat komt hij wel met interesse en nieuwe hits, wie houdt wie hier voor de gek?
Zoals ik al meer in dit topic schreef: als jij antwoorden wil zul je het rechtuit aan hem moeten vragen. Wil je nog een keer op date? Vraag hem dat.....Wil je weten waarom hij niet/laat reageert? Vraag hem dat....Niet aarzelen, twijfelen, controleren wanneer hij online is.....Vraag gewoon wat zijn bedoeling is!
pi_205094473
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Waar ben je precies verliefd op? Het klinkt als een verschrikkelijkr interactie tussen jullie
Waarom? Ik ben verliefd op de man geworden van vlees en bloed en niet degene achter schermen en op afstand, dus welke verschrikkelijke interactie? de echte interactie was eerder top dan verschrikkelijk,
  zondag 19 juni 2022 @ 19:34:24 #139
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205094554
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:05 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, .maar gezien zijn sociale status en de leiderschap die hij heerst in zijn werk lijkt mij niet moeilijk om bij mij ook de leiding te nemen, ik als de meeste vrouwen vind ik dat toch veel aantrekkelijker en waardeer ik in een man heel erg,

Maar of hij met vrouwen en flirten ook zo'n leider is dat weet ik dus niet , verwarrend
Veel mannen die op hun werk de baas zijn en een hoge sociale status hebben, hebben juist helemaal geen zin 'leiding te geven' aan hun vrouw.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 19 juni 2022 @ 19:37:38 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205094590
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:25 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Waarom? Ik ben verliefd op de man geworden van vlees en bloed en niet degene achter schermen en op afstand, dus welke verschrikkelijke interactie? de echte interactie was eerder top dan verschrikkelijk,
En de mannen die dat op zo'n eerste date echt top kunnen zijn vaak mannen die van binnen helemaal niet zo warm zijn. Als ze daarna nauwelijks reageren weet je voldoende.

Als ik na een date geen 'klik' heb, dan zeg ik dat de volgende dag zo vriendelijk mogelijk. Maar ik laat ze niet weken in onzekerheid zitten. Dat is geen enkele moeite en voor de ander wel zo fijn.
Ik denk dat hij intensief aan het daten is met een ander en jou op de reservebank gezet heeft.

Maar bottom-line is dat je het gewoon aan hem moet vragen, fair and square.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205094710
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:25 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Waarom? Ik ben verliefd op de man geworden van vlees en bloed en niet degene achter schermen en op afstand, dus welke verschrikkelijke interactie? de echte interactie was eerder top dan verschrikkelijk,
Dus je vind deze verliefdheid zo belangrijk dat je hem persé wilt als vriend en er alles aan doet om bij hem in de smaak te vallen, ook al behandelt hij je tot nu toe als derde keus/ laat hij tekenen zien dat hij just not that into you is?

Meid kweek zelfrespect en laat die gast. Je mag hem best gruwelijk aantrekkelijk vinden, maar dit verdien je toch niet of wel?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 juni 2022 @ 19:48:05 #142
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205094754
TS moet zich niet zo aanstellen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205095037
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:46 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Dus je vind deze verliefdheid zo belangrijk dat je hem persé wilt als vriend en er alles aan doet om bij hem in de smaak te vallen, ook al behandelt hij je tot nu toe als derde keus/ laat hij tekenen zien dat hij just not that into you is?

Meid kweek zelfrespect en laat die gast. Je mag hem best gruwelijk aantrekkelijk vinden, maar dit verdien je toch niet of wel?


Niet bedoeld om maar gelijk als vriend te hebben maar wel leren kennen en ontdekken, ik dacht en gezien de chemie verwachtte/hoopte op iets moois te worden maar misschien veel te rozig door mij ingebeeld
  Spellchecker zondag 19 juni 2022 @ 20:13:56 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205095230
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:03 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Niet bedoeld om maar gelijk als vriend te hebben maar wel leren kennen en ontdekken, ik dacht en gezien de chemie verwachtte/hoopte op iets moois te worden maar misschien veel te rozig door mij ingebeeld
Ik hoop dat alle reacties in het topic je geholpen hebben! ^O^
pi_205095769
Als ik hem was had ik uit jouw berichten en afwachtende houding niet gehaald dat je echt interesse hebt. Als je bijvoorbeeld zegt dat je al plannen hebt (had je die ook echt? Nee toch?) en niet met een tegenvoorstel komt, dan zou ik denken dat je er niet echt zin in hebt en misschien zou ik dan wel verder daten.

En ik denk dat je veel te veel zoekt achter zijn online of offline zijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 19 juni 2022 @ 21:00:55 #146
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205096072
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je kan zelf toch ook een bericht sturen ipv 3 weken wachten om dan een ‘hint’ te geven?
Lijkt me hoog tijd om nu duidelijk te worden, aan te geven dat je dit zo niet prettig vindt, het anders wil of ermee stopt.

Het is makkelijk om hem de schuld te geven, maar zelf doe je ook niets. Je neemt niet eens een beslissing voor jezelf. Je vind van alles niet fijn, niet in de manier van contact en zelfs op de date niet alles ok, maar je laat het van hem afhangen hoe het verder gaat (niet verder gaat blijkbaar).
Zeg eens wat, doe eens wat. Niet hij, maar jij.

Het is niet leuk, het gaat nergens heen, je voelt je er slecht bij. Je weet wat je moet doen…
Ja, klinkt als iets van een kind van 14-15.
Nodig hem uit voor iets dat je leuk vindt, of tekst ... ik vind je leuk, zou jou graag nog eens willen ontmoeten? En jij? Fijne avond / dag / weekend verder. X van de XX ( = naam)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 19 juni 2022 @ 21:07:44 #147
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205096240
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:18 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Klopt, mij komt ook niet als verlegen man over maar eerder gereserveerd en terughoudend, en niet te voorspellen
Heet ie soms mister Grey? Heeft ie wel alle kenmerken van. Spannend hé, voor een meisje.

Kom, word en doe volwassen en vraag hem ...... (zie mijn bijdrage hierboven).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205096289
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:35 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Nou, fijn dat ik eindelijk nu zo'n reactie en van een man kan lezen,

Hoe moet ik in dit geval dan het beste aanpakken? Nu ik vaker lees dat ik ook niet duidelijk ben misschien ligt het dan toch ook deels aan mij en aan zijn grote ego anderzijds
Ik wilde hem niet eisen om snel te reageren en ik betwijfel nog steeds of ik dat moet ter sprake brengen en via de App, snel reageren hoeft voor mij niet perse als het niet met kwade of opzettelijke doelen gedaan wordt zoals mind games

Daarom wilde ik hem minstens nog 1 keer zien om te kijken of wij weer die klik en leuke tijd nog steeds samen zouden beleven of blijft het bij ene keer en klaar

Wat is nu jouw advies voor mij?
Ja ik denk wel dat je zelf ook te afwachtend bent. En je hoeft helemaal niets te eisen. Je kan gewoon aangeven dat je het erg leuk vind om met hem samen te zijn en het vaker zou willen. Laat hem de details maar invullen. In ieder geval; houd het dicht bij jezelf. Want zeg nou zelf, hoe erg kan het zijn. Keer de rollen eens om, hoe zou jij het vinden als hij aangeeft dat hij het erg leuk met jou vind. Dat is toch een compliment? En ook verhelderend. Niets geen mind games.

Als je afwacht wordt het in ieder geval zeker niets. En het is natuurlijk best wel een beetje eng als je echt gevoelens voor hem hebt. Ben ik helaas zelf ook geen ster in. Maar ik zie het wel keer op keer gebeuren; mensen die hun gevoelens naar elkaar uiten hebben meer succes op dit gebied en mensen die het niet doen, of teveel op veilig spelen juist niet.
pi_205096348
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:42 schreef Sumppi het volgende:
Als ik hem was had ik uit jouw berichten en afwachtende houding niet gehaald dat je echt interesse hebt. Als je bijvoorbeeld zegt dat je al plannen hebt (had je die ook echt? Nee toch?) en niet met een tegenvoorstel komt, dan zou ik denken dat je er niet echt zin in hebt en misschien zou ik dan wel verder daten.

En ik denk dat je veel te veel zoekt achter zijn online of offline zijn.
Als hij echt interesse zou hebben gehad, dan zou hij wel doorgepakt hebben. Of haar berichten nu heel erg to the point zijn of niet.
pi_205096411
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als hij echt interesse zou hebben gehad, dan zou hij wel doorgepakt hebben. Of haar berichten nu heel erg to the point zijn of niet.
En zo kun je het ook andersom bedenken. Als zij echt interesse zou hebben zou ze niet 3 weken hebben gewacht, een tegenvoorstel hebben gedaan, etc.

Het is me niet duidelijk hoe ze op hem heeft gereageerd direct na de date (op zijn vraag en de app erna).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205096440
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 21:13 schreef Sumppi het volgende:

[..]
En zo kun je het ook andersom bedenken. Als zij echt interesse zou hebben zou ze niet 3 weken hebben gewacht, een tegenvoorstel hebben gedaan, etc.

Het loopt stroef en dan zou ik ook verder kijken.
Over het algemeen ligt het initiatief wat meer bij de man, de jager. Als die echt wil... dan gaat die over het algemeen niet af zitten wachten.
  zondag 19 juni 2022 @ 21:19:03 #152
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205096533
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:10 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Kans bestaat wel dat als TS dat gaat vragen, TS een vaag antwoord gaat krijgen indien het een persoon betreft die TS aan het lijntje wilt houden. Ik denk dat je gewoon altijd moet uitgaan van de 'voelt het goed' vraag. Ik vind op basis van alle onrust die ik merk, dat het een red flag is. TS -> RUN of leun achterover. En mocht je hem nog eens treffen, vraag je het face-to-face. Niet via een digitaal bericht.
Vind dit een slecht advies. Jullie zijn bezig met aannames en of het goed voelt. Wat Lakasha in iedr geval voelt is verliefdheid, een sterke aantrekkingskracht. Dus je hoeft je niet af te vragen hoe het voelt. Jij voelt veel voor hem, dus vraag hem gewoon. Ik word gek 8)7 8)7 van jullie on-logica, gepieker, spelletjes (is ie hard to get aan het spelen) enz.

Hij is een zakenman? Nou, dan vraag hem, to the point, zo is hij dat in de zakenwereld ook gewend.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205096683
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 21:15 schreef Halcon het volgende:

[..]
Over het algemeen ligt het initiatief wat meer bij de man, de jager. Als die echt wil... dan gaat die over het algemeen niet af zitten wachten.
Zoals ik het lees lag het initiatief ook meer bij hem. Hij wilde direct al weten wanneer ze elkaar weer zouden zien en stuurde de volgende dag een appje. Geen idee of ze daar met een concreet voorstel op gereageerd heeft. In haar verhaal gaat ze verder met het drie weken wachten op zijn voorstel.

Wat mij betreft hoeven mannen of vrouwen niet te gaan leuren. Dat vind ik zo onaantrekkelijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 19 juni 2022 @ 22:33:48 #154
269689 crew  Viv
pi_205097829
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:42 schreef Sumppi het volgende:
Als ik hem was had ik uit jouw berichten en afwachtende houding niet gehaald dat je echt interesse hebt. Als je bijvoorbeeld zegt dat je al plannen hebt (had je die ook echt? Nee toch?) en niet met een tegenvoorstel komt, dan zou ik denken dat je er niet echt zin in hebt en misschien zou ik dan wel verder daten.
Dit ja, uit de OP:
quote:
hij kon niet komen voor een wandeling maar vroeg wel wat mijn plannen voor die weekend waren, dat raakte mij toch heel erg en voelde er spelletje 'hard to get' in, wat mijn interesse en vertrouwen begon te schaden dus ik reageer kort met dat ik plannen had, daarna begint weer radiostilte!.....
Gek hoor, weer die radiostilte! 8)7

Als ze na die vraag van hem gewoon had gereageerd met iets als: "Nog geen plannen dit weekend, heb je misschien zin om zaterdag samen naar de film te gaan?", dan had het nog kans van slagen gehad.
pi_205098510
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:54 schreef Lakasha het volgende:
Ik zit in prille en nare verliefdheid en wens van jullie advies (vooral van mannen) hoe ik met de situatie om moet gaan, ze zeggen toch als verliefde kan je niet helder nadenken en/of realiteit zien....

Maandje geleden iemand voor het eerst ontmoet via een datingsapp, al doe ik dat heel soms een paar jaar al just for the fun en nieuwe mannen ontmoeten maar een maand geleden ontmoette ik heel speciale iemand bij wie gelijk de vonk sloeg en heel mooie tijd samen doorbrachten, veel gelachen , enorme fysieke aantrekkingskracht, er zijn best wat raakvlakken tussen ons en hebben we veel oogcontact gehad, dit heb ik nog nooit eerder en bij iemand via de datingsApp gevoeld, never ever

Zelfs toen we naast elkaar zaten voelde ik plots een heel vreemde maar fijne gevoel en dat is dat ik die persoon al jaren lang ken, voelde me totaal op mijn gemak en sterker nog ik voelde dat ik hem kon vertrouwen en dat hij is te vertrouwen, en sinds die dag is hij voor geen minuut uit mijn hoofd geweest helaas, en dat belemmert mijn dagelijkse leven heel erg, ik ben (blijkbaar) toch echt verliefd

Nu is er een probleem sinds die dag hebben we elkaar (nog) niet opnieuw ontmoet, terwijl bij afscheid nemen vroeg hij zelf wanneer hij me volgende keer kon zien, en bij thuiskomst kreeg ik van hem ook lieve appje en daarna begon a 3 weken radiostilte! Al die tijd wachtte ik op een berichtje van hem maar kwam niks, hij is ondernemer heeft zijn bedrijf in Amsterdam dus ik dacht geef hem de tijd om op zijn eigen tempo te doen en ik ben zelf ook geen haastig of needy mens, maar kwam steeds niks spontaans uit zijn kant.

Na de date zit de situatie zo:
-Na zijn berichtje op de dag van date radiostilte à 2,5 week
-Toen appte ik hem eindelijk met de hint of hij wilde een wandeling met me doen, gelijk komt hij online alsof hij al die tijd op mijn berichtje zat te wachten maar opzettelijk mijn appje negeren, 4e dag pas komt hij met een reactie, hij kon niet komen voor een wandeling maar vroeg wel wat mijn plannen voor die weekend waren, dat raakte mij toch heel erg en voelde er spelletje 'hard to get' in, wat mijn interesse en vertrouwen begon te schaden dus ik reageer kort met dat ik plannen had, daarna begint weer radiostilte!..... oh ja die laatste bericht (zonder vraag) bleef lekker ongeopend al een week of langer toen verwijderde ik hem uit mijn contacten om niet gekker te worden, maar ik ontmachte hem ook uit datingsapp, ik voelde er mindgame in het spel en daar heb ik hekel aan

-Na dagje over te hebben nagedacht voelde ik nogal haastig gehandeld, stuurde ik hem toch een luchtige grappige Appje en de meneer reageert binnen 1 minuut al! Ohh wat een verrassing, (blijkbaar hem ontmachen op de app heeft zijn vruchten afgeworpen) na wat appjes met elkaar te hebben uitgewisseld komt hij eindelijk bij deze vraag: Are you in Amsterdam anytime soon? En ik reageer de zaterdag ben ik er (ik dacht maak het makkelijker en vergroot ik de kans om uitgenodigd te worden), maar dat was het dan, nog steeds mijn bericht niet geopend en geen reactie, al 5 dagen

Ik heb het idee dat ik steeds aan hem als dode paard moet trekken, hij lijkt mij geen type player of foute man in mijn ogen, mijn verstand vindt dat niet heel logisch, iemand die zijn hele leven studeert, onderneemt, heel ambitieus is, hard werkt bedrijven runt een foute man is?, niet dat dat niet kan maar hij komt mij eerder over als onhandige type met vrouwen en appen, zelfs tijdens onze afspraak betrapte ik hem 4 keer mijn lichaam grondig checken, mijn borsten , buik, benen, wat ik soms heel intimiderend en asociaal vond...

Vanaf begin al dus via datingsapp hadden we geen lange gesprek en vroeg hij me al snel uit, zelfs bij eerste afspraak wist hij de locatie nog niet echt en moesten we erover bellen ipv appen, wat mij denken maakt hij is vooral in real contact en geen Appjes. Er is een gevoel binnen mij die continue zegt volg hem of dat ik hem begrijp, moet je zo'n gevoel geloven en volgen of juist alerter worden?, hij komt mij heel terughoudend over en geen directe persoon dat blijkt ook duidelijk uit zijn vraag zoals Are you in Amsterdam anytime soon? Ipv lekker direct vragen doet hij het niet..... dit is echt vermoeiend voor mij maar ik vind hem te interessant en tenminste zou ik hem 2e keer willen zien om te kijken of mijn gevoel en interesse gaat verdwijnen of juist toenemen, is het erg als ik hem een hint geef of zelf een voorstel maak voor een kop koffie? Mijn zelfrespect is namelijk groot en hou niet teveel initiatief tonen bij een man, hij moet ook wat doen

Denken jullie dat ik in de val ben van een foute man en ben ik hem maar aan het idealiseren of kan het toch zo zijn apphouding, hard to get, of ligt aan zijn onhandigheid/introverte karakter? Herkent iemand/man zo'n aanpak op Whatsapp als je een vrouw leuk vindt, of is dit een gedrag van een ongeïnspireerde man? Zijn er mannen die niet echt direct kunnen/durven een dame uit te vragen? Moet ik nog blijven investeren in onze contact of beter het initatief aan hem laten? Ik weet niet zeker of dat anders ooit gaat komen....

Oh ja, intuïtief voel ik hem alsof hij me heel goed in de gaten heeft op WhatsApp, blijft online hangen zolang ik ook ben of komt steeds en gaat om te checken of ik er nog ben etc, maar initatief tonen NO....
WhatsApp een ware boosdoener in de liefde en relaties, echt jammer

Als je merkt dat er alleen maar energie van één kant uitgaat zonder plausibele reden dan zou je je tijd beter kunnen besteden.

Ik had ooit een date met een meid die ik wel zag zitten. Echter wanneer het 'serieus' was dan krabbelde zij terug. Ook met al die radiostiltes en al. Toen liet ik het ook maar gaan. Op dat moment was ik dan weer de boosdoener omdat ik mij niet gedroeg zoals zij dat wilde. Oprotten daarmee. Ik merkte al dat ik voor deze meid niet geschikt was omdat ik mij behoorlijk irriteerde aan dit soort gedrag terwijl zij het heel normaal vond dat ik als man zijnde achter haar aan moest lopen omdat haar vader dat ook bij haar moeder deed (deze meid had nooit eerder een date gehad en had haar ouders als voorbeeld genomen). Ik nam het haar niet kwalijk dat ze niet het vermogen had om verder te kijken wat ze zelf wou.

Punt is dat zodra je merkt dat je teleurgesteld of geirriteerd raakt altijd nagaan of er met diegene op een redelijke manier valt te praten. Is dat niet zo dan laten gaan...
  maandag 20 juni 2022 @ 10:10:53 #156
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_205099980
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:54 schreef Lakasha het volgende:

Oh ja, intuïtief voel ik hem alsof hij me heel goed in de gaten heeft op WhatsApp, blijft online hangen zolang ik ook ben of komt steeds en gaat om te checken of ik er nog ben etc, maar initatief tonen NO....
WhatsApp een ware boosdoener in de liefde en relaties, echt jammer

Dit is wel een punt waarop je jezelf helemaal gek maakt. Denk je nou echt dat hij, net als jij de heletijd de online status aan het bekijken is om er vervolgens niks mee te doen?

Ik zou hem een ultimatum stellen: bel hem op, ik wil je zien, waneer spreken we af? Gaat hij er niet op in dan weet je dat de interesse geheel eenzijdig is en moet je het wel afsluiten. spreekt hij wel met je af dan kun je in persoon voorleggen waarom het contact zo moeizaam gaat en daarna verder bekijken.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 juni 2022 @ 11:19:36 #157
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205100455
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:10 schreef Vansschoen het volgende:

[..]
Dit is wel een punt waarop je jezelf helemaal gek maakt. Denk je nou echt dat hij, net als jij de heletijd de online status aan het bekijken is om er vervolgens niks mee te doen?

Ik zou hem een ultimatum stellen: bel hem op, ik wil je zien, waneer spreken we af? Gaat hij er niet op in dan weet je dat de interesse geheel eenzijdig is en moet je het wel afsluiten. spreekt hij wel met je af dan kun je in persoon voorleggen waarom het contact zo moeizaam gaat en daarna verder bekijken.
Een ultimatum stellen voor wat?
Hij doet niet wat TS had bedacht
Maar hij heeft niks verkeerd gedaan :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205100575
Vent heeft gewoon tig mokkeltjes er naast, ik bedoel Amsterdam, daar zitten alleen maar players en pooiers.
pi_205101011
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:10 schreef Vansschoen het volgende:

[..]
Dit is wel een punt waarop je jezelf helemaal gek maakt. Denk je nou echt dat hij, net als jij de heletijd de online status aan het bekijken is om er vervolgens niks mee te doen?

Ik zou hem een ultimatum stellen: bel hem op, ik wil je zien, waneer spreken we af? Gaat hij er niet op in dan weet je dat de interesse geheel eenzijdig is en moet je het wel afsluiten. spreekt hij wel met je af dan kun je in persoon voorleggen waarom het contact zo moeizaam gaat en daarna verder bekijken.
Een ultimatum :')
pi_205101122
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 00:08 schreef stokj het volgende:

[..]
Als je merkt dat er alleen maar energie van één kant uitgaat zonder plausibele reden dan zou je je tijd beter kunnen besteden.

Ik had ooit een date met een meid die ik wel zag zitten. Echter wanneer het 'serieus' was dan krabbelde zij terug. Ook met al die radiostiltes en al. Toen liet ik het ook maar gaan. Op dat moment was ik dan weer de boosdoener omdat ik mij niet gedroeg zoals zij dat wilde. Oprotten daarmee. Ik merkte al dat ik voor deze meid niet geschikt was omdat ik mij behoorlijk irriteerde aan dit soort gedrag terwijl zij het heel normaal vond dat ik als man zijnde achter haar aan moest lopen omdat haar vader dat ook bij haar moeder deed (deze meid had nooit eerder een date gehad en had haar ouders als voorbeeld genomen). Ik nam het haar niet kwalijk dat ze niet het vermogen had om verder te kijken wat ze zelf wou.

Punt is dat zodra je merkt dat je teleurgesteld of geirriteerd raakt altijd nagaan of er met diegene op een redelijke manier valt te praten. Is dat niet zo dan laten gaan...
Ik ben van nature een geduldig mens en ik date niet voor een relatie tenzij ik iemand speciaals tegenkom en verliefd word. Hierdoor reageer ik niet zo snel als de gemiddelde vrouw zou doen, en geef ik de ander zijn tijd en ruimte omdat ik zelf dat ook mezelf gun en nodig heb, misschien hierdoor word wat te afwachtend of kom ongeintereseerd over, maar dat is totaal niet zo in dit geval. Ik wilde alleen rustig aan doen zeker omdat ik snel gevoelens voor hem kreeg, en dacht dat dat zou voor hem ook alleen maar beter zijn, waarom zo'n haast anders, ik hoef iemand niet gelijk ieder week of paar keer per week zien hoor, vind ik dat ook allemaal weer te snel
pi_205101179
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:46 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik ben van nature een geduldig mens en ik date niet voor een relatie tenzij ik iemand speciaals tegenkom en verliefd word. Hierdoor reageer ik niet zo snel als de gemiddelde vrouw zou doen, en geef ik de ander zijn tijd en ruimte omdat ik zelf dat ook mezelf gun en nodig heb, misschien hierdoor word wat te afwachtend of kom ongeintereseerd over, maar dat is totaal niet zo in dit geval. Ik wilde alleen rustig aan doen zeker omdat ik snel gevoelens voor hem kreeg, en dacht dat dat zou voor hem ook alleen maar beter zijn, waarom zo'n haast anders, ik hoef iemand niet gelijk ieder week of paar keer per week zien hoor, vind ik dat ook allemaal weer te snel
Heb je hem al een appje gestuurd?
pi_205101199
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 11:19 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Een ultimatum stellen voor wat?
Hij doet niet wat TS had bedacht
Maar hij heeft niks verkeerd gedaan :?

Niemand gaat het over ultimatum of nog daten hebben hoor, zo serieus meteen kan ik het niet aanpakken. Ik hou het liever wat luchtig of iets vriendschappelijks om de ander te leren kennen, dat is en was mijn bedoeling

Maar ik krijg nu het idee dat ik blijkbaar dubbele signalen afgeef zonder ik het door heb of wil of dat de bedoeling is geweest,en dat dubbele signalen doet hij dus ook en ik ga ervan uit dat hij het ook niet meent en misschien wel, maar dat is wat er verkeerd gaat en niet dat hij niks verkeerds doet en allemaal de schuld van mijn romantische antasieën komt, kennelijk geven we beiden dubbele signalen af en dat brengt nergens heen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 juni 2022 @ 13:00:35 #163
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205101214
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:58 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Niemand gaat het over ultimatum of nog daten hebben hoor, zo serieus meteen kan ik het niet aanpakken. Ik hou het liever wat luchtig of iets vriendschappelijks om de ander te leren kennen, dat is en was mijn bedoeling

Maar ik krijg nu het idee dat ik blijkbaar dubbele signalen afgeef zonder ik het door heb of wil of dat de bedoeling is geweest,en dat dubbele signalen doet hij dus ook en ik ga ervan uit dat hij het ook niet meent en misschien wel, maar dat is wat er verkeerd gaat en niet dat hij niks verkeerds doet en allemaal de schuld van mijn romantische antasieën komt, kennelijk geven we beiden dubbele signalen af en dat brengt nergens heen
In jouw hoofd zijn het misschien dubbele signalen , maar ik vind ze toch vrij duidelijk van zijn kant
Ik denk dat je het bij jezelf moet zoeken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205101253
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 11:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vent heeft gewoon tig mokkeltjes er naast, ik bedoel Amsterdam, daar zitten alleen maar players en pooiers.
Dat stadje 'Amsterdam' wantrouw ik ook altijd en vertrouw ik haar mannen echt niet, maar om meteen alle mannen over een kam te scheren,? Ik hoop het in ieder geval niet. Als hij iemand ernaast heeft of anderen date vind ik nietzo erg voor nu om eerlijk te zijn, hij is toch vrijgezel man en we hebben toch niets met elkaar dus wat houdt hem tegen, dit is hoe het tegenwoordig gaat helaas, grote kans hetzelfde over mij denkt terwijl er geen reet klopt
pi_205101411
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:55 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Heb je hem al een appje gestuurd?
Ja toch maar gedaan vanmorgen!, ik heb kop koffie voorstel gemaakt voor binnenkort en hij reageerde en eindelijk wat snel ook eerst met de vraag of ik al in Amsterdam ben, omdat het geen geval was vroeg ik hem voor het komende weekend, en reageerde hij weer, lukt hem niet dan is hij in Parijs maar maakte ook geen andere voorstel, ik appte hem daarna met de vraag of het volgende week wel lukt, ik wacht nog op zijn antwoord....

Gaat hij akkoord of komt hij met andere voorstel prima, gaat het niet door heb ik dan eindelijk wel het antwoord voor mezelf en leer ik voortaan duidelijker en sneller zijn in mijn houding zeker wiens ik leuk vind
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:55 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Heb je hem al een appje gestuurd?
Ja! toch maar gedaan vanmorgen, ik maakte voorstel voor kop koffie binnenkort en hij reageerde ook wel snel gelukkig, of ik in Amsterdam ben, omdat het geen geval was maakte ik vooratel voor komende weekend hij reageerde weer dat het niet lukt want dan is hij in Parijs maar stelde ook niets anders voor, ik appte hem weer met duidelijke vraag of het volgende week wel lukt, ik wacht nog op zijn antwoord....

Mocht hij akkoord gaan of andere voorstel doen prima, mocht het niet zo gaan dan heb ik mijn lesje gehad en weer wat geleerd voor de toekomst, om voortaan duidelijker en sneller te zijn in mijn communicatie zeker bij wiens k leuk vind
pi_205101457
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]
In jouw hoofd zijn het misschien dubbele signalen , maar ik vind ze toch vrij duidelijk van zijn kant
Ik denk dat je het bij jezelf moet zoeken.
Wat is zo vrij duidelijk in jouw ogen? Hij vraagt na de date wanneer me volgende keer kan zien, stuurt attente app daarna weken stilte, daarna verschillende hints om me uit te nodigen en gebeurt toch niet, ene keer reageert dagen lang na en andere binnen 1 minuut of wat langer,

Ik vraag mij af als jij in mijn voeten stond dat geen voor dubbele signalen zou zien

Btw ook merkte hij op tijdens einde date dat ik nieuwe vriend had gekregen in Amsterdam, dit vond ik persoonlijk leuke gebaar maar hoor je telkens niks van je 'potentiele' vriend, dit zijn pure dubbele signalen, of hij het meent of niet.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 juni 2022 @ 13:34:23 #167
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205101483
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:32 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Wat is zo vrij duidelijk in jouw ogen? Hij vraagt na de date wanneer me volgende keer kan zien, stuurt attente app daarna weken stilte, daarna verschillende hints om me uit te nodigen en gebeurt toch niet, ene keer reageert dagen lang na en andere binnen 1 minuut of wat langer,

Ik vraag mij af als jij in mijn voeten stond dat geen voor dubbele signalen zou zien

Btw ook merkte hij op tijdens einde date dat ik nieuwe vriend had gekregen in Amsterdam, dit vond ik persoonlijk leuke gebaar maar hoor je telkens niks van je 'potentiele' vriend, dit zijn pure dubbele signalen, of hij het meent of niet.
Ja precies! Je bent erg gefocust op dubbele signalen en spelletjes spelen.
Dit zegt meer over jou he?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205101539
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 11:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vent heeft gewoon tig mokkeltjes er naast, ik bedoel Amsterdam, daar zitten alleen maar players en pooiers.
Als meid wonende in amsterdam kan ik dit bevestigen. De manier waarop die jongen haar versiert doen super veel players hier ook idd helaas
pi_205101560
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:32 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Wat is zo vrij duidelijk in jouw ogen? Hij vraagt na de date wanneer me volgende keer kan zien, stuurt attente app daarna weken stilte, daarna verschillende hints om me uit te nodigen en gebeurt toch niet, ene keer reageert dagen lang na en andere binnen 1 minuut of wat langer,

Ik vraag mij af als jij in mijn voeten stond dat geen voor dubbele signalen zou zien

Btw ook merkte hij op tijdens einde date dat ik nieuwe vriend had gekregen in Amsterdam, dit vond ik persoonlijk leuke gebaar maar hoor je telkens niks van je 'potentiele' vriend, dit zijn pure dubbele signalen, of hij het meent of niet.
Ik kende ooit een player en die zei dat hij ervan -genoot- om zowel vrouwen en mannen valse hoop te geven door aan het einde te zeggen ‘was gezellig, moeten we echt vaker doen!’

Om vervolgens niks te laten hoor en ze te ghosten.

Be safe out there


Hij was trouwens ook geweldig in complimenten geven en die complimenten zo persoonlijk maken dat jij je écht gezien voelde
pi_205101562
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:26 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ja toch maar gedaan vanmorgen!, ik heb kop koffie voorstel gemaakt voor binnenkort en hij reageerde en eindelijk wat snel ook eerst met de vraag of ik al in Amsterdam ben, omdat het geen geval was vroeg ik hem voor het komende weekend, en reageerde hij weer, lukt hem niet dan is hij in Parijs maar maakte ook geen andere voorstel, ik appte hem daarna met de vraag of het volgende week wel lukt, ik wacht nog op zijn antwoord....

Gaat hij akkoord of komt hij met andere voorstel prima, gaat het niet door heb ik dan eindelijk wel het antwoord voor mezelf en leer ik voortaan duidelijker en sneller zijn in mijn houding zeker wiens ik leuk vind
[..]
Ja! toch maar gedaan vanmorgen, ik maakte voorstel voor kop koffie binnenkort en hij reageerde ook wel snel gelukkig, of ik in Amsterdam ben, omdat het geen geval was maakte ik vooratel voor komende weekend hij reageerde weer dat het niet lukt want dan is hij in Parijs maar stelde ook niets anders voor, ik appte hem weer met duidelijke vraag of het volgende week wel lukt, ik wacht nog op zijn antwoord....

Mocht hij akkoord gaan of andere voorstel doen prima, mocht het niet zo gaan dan heb ik mijn lesje gehad en weer wat geleerd voor de toekomst, om voortaan duidelijker en sneller te zijn in mijn communicatie zeker bij wiens k leuk vind
Heel goed!
pi_205101662
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:26 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ja toch maar gedaan vanmorgen!, ik heb kop koffie voorstel gemaakt voor binnenkort en hij reageerde en eindelijk wat snel ook eerst met de vraag of ik al in Amsterdam ben, omdat het geen geval was vroeg ik hem voor het komende weekend, en reageerde hij weer, lukt hem niet dan is hij in Parijs maar maakte ook geen andere voorstel, ik appte hem daarna met de vraag of het volgende week wel lukt, ik wacht nog op zijn antwoord....

Gaat hij akkoord of komt hij met andere voorstel prima, gaat het niet door heb ik dan eindelijk wel het antwoord voor mezelf en leer ik voortaan duidelijker en sneller zijn in mijn houding zeker wiens ik leuk vind
[..]
Ja! toch maar gedaan vanmorgen, ik maakte voorstel voor kop koffie binnenkort en hij reageerde ook wel snel gelukkig, of ik in Amsterdam ben, omdat het geen geval was maakte ik vooratel voor komende weekend hij reageerde weer dat het niet lukt want dan is hij in Parijs maar stelde ook niets anders voor, ik appte hem weer met duidelijke vraag of het volgende week wel lukt, ik wacht nog op zijn antwoord....

Mocht hij akkoord gaan of andere voorstel doen prima, mocht het niet zo gaan dan heb ik mijn lesje gehad en weer wat geleerd voor de toekomst, om voortaan duidelijker en sneller te zijn in mijn communicatie zeker bij wiens k leuk vind
Toppieee!
pi_205101674
Mijn hemel dit heeft al te veel energie gekost dan nodig.
pi_205101757


[ Bericht 100% gewijzigd door Lakasha op 20-06-2022 14:15:36 ]
pi_205101788
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:42 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik kende ooit een player en die zei dat hij ervan -genoot- om zowel vrouwen en mannen valse hoop te geven door aan het einde te zeggen ‘was gezellig, moeten we echt vaker doen!’

Om vervolgens niks te laten hoor en ze te ghosten.

Be safe out there

Hij was trouwens ook geweldig in complimenten geven en die complimenten zo persoonlijk maken dat jij je écht gezien voelde
Dat dit soort zieke wezens bestaan ongelofelijk en kotselijk, het is verleidelijk om valse 'intuitie' en hart te volgen maar dit soort verhalen en ervaringen zijn de echte eye opener
pi_205101805
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:46 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik ben van nature een geduldig mens en ik date niet voor een relatie tenzij ik iemand speciaals tegenkom en verliefd word. Hierdoor reageer ik niet zo snel als de gemiddelde vrouw zou doen, en geef ik de ander zijn tijd en ruimte omdat ik zelf dat ook mezelf gun en nodig heb, misschien hierdoor word wat te afwachtend of kom ongeintereseerd over, maar dat is totaal niet zo in dit geval. Ik wilde alleen rustig aan doen zeker omdat ik snel gevoelens voor hem kreeg, en dacht dat dat zou voor hem ook alleen maar beter zijn, waarom zo'n haast anders, ik hoef iemand niet gelijk ieder week of paar keer per week zien hoor, vind ik dat ook allemaal weer te snel
Gelijk heb je meid! Men moet men's eigen tempo bepalen. Maar wel duidelijk zijn.
pi_205101822
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:40 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Als meid wonende in amsterdam kan ik dit bevestigen. De manier waarop die jongen haar versiert doen super veel players hier ook idd helaas
Het is juist op die plekken van Amsterdam waar veel reuring is dat men zich zo kan gedragen. Maar buiten de reuring zijn er nog steeds wel veel nette jongens die niet opvallen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 juni 2022 @ 14:23:28 #177
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205101825
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:21 schreef stokj het volgende:

[..]
Gelijk heb je meid! Men moet men's eigen tempo bepalen. Maar wel duidelijk zijn.
Je weet ook dat het verhaal niet helemaal klopt he? :D
In de OP lees ik nl toch wat anders :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205101830
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:23 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Je weet ook dat het verhaal niet helemaal klopt he? :D
In de OP lees ik nl toch wat anders :')
Ik dacht dat er al een draai gemaakt was en dat we in een andere fase zitten nu :P
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 juni 2022 @ 14:24:34 #179
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205101833
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:24 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik dacht dat er al een draai gemaakt was en dat we in een andere fase zitten nu :P
We?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205101836
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:24 schreef puzziepie het volgende:

[..]
We?
We als in iedereen die deze topic volgt.
Maar volgens mij reageerde Lakasha op wat ik zei en ging dat over een subonderdeel.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 juni 2022 @ 14:26:22 #181
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205101842
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:25 schreef stokj het volgende:

[..]
We als in iedereen die deze topic volgt.
Maar volgens mij reageerde Lakasha op wat ik zei en ging dat over een subonderdeel.
Ik denk dat TS moet ophouden met zichzelf voor de gek houden en tot nu toe zie ik dat niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 juni 2022 @ 14:44:04 #182
269689 crew  Viv
pi_205101972
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik denk dat TS moet ophouden met zichzelf voor de gek houden en tot nu toe zie ik dat niet.
Ik denk dat ze wel tot het inzicht gekomen is dat ze zelf ook bijdroeg aan het moeizame contact:

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:26 schreef Lakasha het volgende:
Mocht hij akkoord gaan of andere voorstel doen prima, mocht het niet zo gaan dan heb ik mijn lesje gehad en weer wat geleerd voor de toekomst, om voortaan duidelijker en sneller te zijn in mijn communicatie zeker bij wiens k leuk vind
:)
  maandag 20 juni 2022 @ 14:46:18 #183
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205101986
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 11:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vent heeft gewoon tig mokkeltjes er naast, ik bedoel Amsterdam, daar zitten alleen maar players en pooiers.
Voel me aangesproken :@
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 juni 2022 @ 14:48:15 #184
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205101990
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:44 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik denk dat ze wel tot het inzicht gekomen is dat ze zelf ook bijdroeg aan het moeizame contact:
[..]
:)
Mooi dat jij het wel ziet.
Ik zie het anders.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205102045
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:18 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Dat dit soort zieke wezens bestaan ongelofelijk en kotselijk, het is verleidelijk om valse 'intuitie' en hart te volgen maar dit soort verhalen en ervaringen zijn de echte eye opener
Ja helaas wel.. players zijn juist heel goed in dat ze jou speciaal laten voelen voor ze en alsof je anders bent dan andere meisjes en vrouwen. Ze weten hoe vrouwen werken en aantrekkelijk vinden en dit gebruiken ze voor eigen gewin. Ze begrijpen ook dat iedere vrouw anders werkt.. dus voor andere vrouw een andere tactiek. Over het algemeen is hun favoriet echter wel een naïeve vrouw met weinig date en relatie ervaring. Een vrouw die weet wat zij wilt van een man en niet snel onder de indruk is van mannenaandacht/ complimentjes lukt het niet om even snel te manipuleren.

Die player waar ik het over had wist héél goed hoe vrouwen en hoe ik zelf dus ook werkte. Sommigen verdiepen zich zelfs in female nature en volgen sociale studies erover. Het zijn allemaal echte sociopaten naar mijn mening.

Daarom moet je eerst echt van jezelf houden, zodat je niet van die waardering en het gevoel dat deze mannen jou geven afhankelijk bent, waardoor het je lukt om écht naar die die man zelf te kijken.


Want wie is die man zelf eigenlijk? Wat doet hij in zijn dagelijks leven? Bevallen deze dingen jouw oprecht en komen die overeen met jouw eigen dagelijkse bezigheden? komen zijn acties wel overeen met zijn woorden etc.

Je kan zijn uiterlijk wel in een keer woest aantrekkelijk vinden en misschien de complimenten en het gevoel die hij jou geeft ook. Maar zijn ware karakter en wie hij is als persoon weet je nog helemaal niet en dus kan je ook nog niet echt verliefd op hem zijn.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 juni 2022 @ 15:09:55 #186
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205102078
Dus als je niet meteen toehapt ben je een player.
Weer wat geleerd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 juni 2022 @ 15:10:40 #187
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205102082
Het ligt altijd aan de ander :'(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 20 juni 2022 @ 16:12:58 #188
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205102443
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:46 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik ben van nature een geduldig mens en ik date niet voor een relatie tenzij ik iemand speciaals tegenkom en verliefd word. Hierdoor reageer ik niet zo snel als de gemiddelde vrouw zou doen, en geef ik de ander zijn tijd en ruimte omdat ik zelf dat ook mezelf gun en nodig heb, misschien hierdoor word wat te afwachtend of kom ongeïnteresseerd over, maar dat is totaal niet zo in dit geval. Ik wilde alleen rustig aan doen zeker omdat ik snel gevoelens voor hem kreeg, en dacht dat dat zou voor hem ook alleen maar beter zijn, waarom zo'n haast anders, ik hoef iemand niet gelijk ieder week of paar keer per week zien hoor, vind ik dat ook allemaal weer te snel
Och lieve Lakasha, meisje toch ....

wat schrijf (en denk) je toch allemaal.
Zin 1, ja, je bent tóch verliefd geworden ....
Zin 2, wat weet jij, of iemand van fok.nl of überhaupt iemand van de GEMIDDELDE vrouw. En zelfs als je dat wel wist, so what? Wat heb je met die te doen, te maken?
Nou schrijf DIREKT een appje ... ik wil jou graag weer ontmoeten. Heb niet altijd tijd, maar voor jou maak ik graag tijd. Nou, en dan is het gewoon afwachten, hier is door niemand iets aan mis te verstaan. Zijn antwoord zal duidelijk zijn. Geen duidelijk antwoord is ook een (laf) nee.

Zo iets maken wij mannen wekelijks mee, vanaf ongeveer ons 16-de.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 20 juni 2022 @ 16:15:59 #189
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205102464
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 15:00 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja helaas wel.. players zijn juist heel goed in dat ze jou speciaal laten voelen voor ze en alsof je anders bent dan andere meisjes en vrouwen. Ze weten hoe vrouwen werken en aantrekkelijk vinden en dit gebruiken ze voor eigen gewin. Ze begrijpen ook dat iedere vrouw anders werkt.. dus voor andere vrouw een andere tactiek. Over het algemeen is hun favoriet echter wel een naïeve vrouw met weinig date en relatie ervaring. Een vrouw die weet wat zij wilt van een man en niet snel onder de indruk is van mannenaandacht/ complimentjes lukt het niet om even snel te manipuleren.

Die player waar ik het over had wist héél goed hoe vrouwen en hoe ik zelf dus ook werkte. Sommigen verdiepen zich zelfs in female nature en volgen sociale studies erover. Het zijn allemaal echte sociopaten naar mijn mening.

Daarom moet je eerst echt van jezelf houden, zodat je niet van die waardering en het gevoel dat deze mannen jou geven afhankelijk bent, waardoor het je lukt om écht naar die die man zelf te kijken.

Want wie is die man zelf eigenlijk? Wat doet hij in zijn dagelijks leven? Bevallen deze dingen jouw oprecht en komen die overeen met jouw eigen dagelijkse bezigheden? komen zijn acties wel overeen met zijn woorden etc.

Je kan zijn uiterlijk wel in een keer woest aantrekkelijk vinden en misschien de complimenten en het gevoel die hij jou geeft ook. Maar zijn ware karakter en wie hij is als persoon weet je nog helemaal niet en dus kan je ook nog niet echt verliefd op hem zijn.
Tjonge jonge, zielig gewoon! Vertel eens hoe je tot zo een instelling bent gekomen ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 20 juni 2022 @ 17:16:49 #190
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_205102991
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:25 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Waarom? Ik ben verliefd op de man geworden van vlees en bloed en niet degene achter schermen en op afstand, dus welke verschrikkelijke interactie? de echte interactie was eerder top dan verschrikkelijk,
Of je hebt zelf een mooier beeld van hem gemaakt dan het in werkelijk is?

Als hij meer wou had hij echt wel moeite gedaan.
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:42 schreef Sumppi het volgende:
Als ik hem was had ik uit jouw berichten en afwachtende houding niet gehaald dat je echt interesse hebt. Als je bijvoorbeeld zegt dat je al plannen hebt (had je die ook echt? Nee toch?) en niet met een tegenvoorstel komt, dan zou ik denken dat je er niet echt zin in hebt en misschien zou ik dan wel verder daten.

En ik denk dat je veel te veel zoekt achter zijn online of offline zijn.
Dit ja.

Het verhaal van TS kwam hier nogal over alsof er van beide kanten spelletjes gespeeld worden om maar niet toe te hoeven geven wat beide over elkaar denken. TS omdat ze eigenlijk niet toe wil geven wat haar gevoel is en die gozer omdat hij waarschijnlijk niet verder wil daten.

Dit is gewoon gedoemd om te mislukken.
pi_205103072
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2022 17:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Of je hebt zelf een mooier beeld van hem gemaakt dan het in werkelijk is?

Als hij meer wou had hij echt wel moeite gedaan.
[..]
Dit ja.

Het verhaal van TS kwam hier nogal over alsof er van beide kanten spelletjes gespeeld worden om maar niet toe te hoeven geven wat beide over elkaar denken. TS omdat ze eigenlijk niet toe wil geven wat haar gevoel is en die gozer omdat hij waarschijnlijk niet verder wil daten.

Dit is gewoon gedoemd om te mislukken.
Kans is groot inderdaad dat hij wat terughoudend is omdat hij twijfelt, maar dat nog niet aangeeft omdat hij het ook niet te snel wil opgeven...
  maandag 20 juni 2022 @ 17:37:21 #192
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_205103214
quote:
17s.gif Op maandag 20 juni 2022 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Kans is groot inderdaad dat hij wat terughoudend is omdat hij twijfelt, maar dat nog niet aangeeft omdat hij het ook niet te snel wil opgeven...
Nah, dan wacht je niet 2,5week. Helemaal niet zonder bericht.
pi_205103285
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2022 17:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Nah, dan wacht je niet 2,5week. Helemaal niet zonder bericht.
Tja, wie weet is hij idd met meer dates bezig. Maar als ts die radiostilte had ze gewoon rechtuit moeten vragen waarom hij zo stil was, nu is ze gaan piekeren/analyseren/het voor hem aan het invullen.....
pi_205103306
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:40 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Als meid wonende in amsterdam kan ik dit bevestigen. De manier waarop die jongen haar versiert doen super veel players hier ook idd helaas
Dat hangt er maar net vanaf in welke kringen je verkeert, zeg ik als meid die in Amsterdam heeft gewoond.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205103413
Voor de zekerheid toch maar een hek.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205103620
quote:
17s.gif Op maandag 20 juni 2022 17:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Tja, wie weet is hij idd met meer dates bezig. Maar als ts die radiostilte had ze gewoon rechtuit moeten vragen waarom hij zo stil was, nu is ze gaan piekeren/analyseren/het voor hem aan het invullen.....
Ik vind het toch een dingetje hoor om bij iemand die je maar een keer gezien hebt om uitleg te vragen waarom hij zo stil is? Misschien ligt dit toch aan mij omdat ik te empathisch en gevoelig ben en geef om mens privacy, ben ik niet gewend om anderen een reactie te eisen ofzo, we hadden heel luchtige avond en dacht de contact ook vrij en luchtig te houden, maar het is een rommel geworden

Hij kon ook vragen of een poging wagen om berichtje te sturen, hij heeft vast ook wat geanalyseerd...

Of hij met anderen dates is niet het punt, dat doet bijna iedereen al , iedereen is bezig met meerderen tot het wat met iemand wordt, in zo oppervlakkige wereld leven we tegenwoordig zelfs dan de kans is nog zeer groot om de app toch niet op te geven voor heel veel mannen....
pi_205103688
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:23 schreef stokj het volgende:

[..]
Het is juist op die plekken van Amsterdam waar veel reuring is dat men zich zo kan gedragen. Maar buiten de reuring zijn er nog steeds wel veel nette jongens die niet opvallen.
Hoe zit het met vondelpark area? Ik ben het stad niet bekend, daar woont de meneer ergens...
pi_205103697
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:14 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik vind het toch een dingetje hoor om bij iemand die je maar een keer gezien hebt om uitleg te vragen waarom hij zo stil is? Misschien ligt dit toch aan mij omdat ik te empathisch en gevoelig ben en geef om mens privacy, ben ik niet gewend om anderen een reactie te eisen ofzo, we hadden heel luchtige avond en dacht de contact ook vrij en luchtig te houden, maar het is een rommel geworden

Hij kon ook vragen of een poging wagen om berichtje te sturen, hij heeft vast ook wat geanalyseerd...

Of hij met anderen dates is niet het punt, dat doet bijna iedereen al , iedereen is bezig met meerderen tot het wat met iemand wordt, in zo oppervlakkige wereld leven we tegenwoordig zelfs dan de kans is nog zeer groot om de app toch niet op te geven voor heel veel mannen....
Als je met iemand aan het daten bent of verder wilt ontmoeten, laat je er geen 2,5 weken tussen zitten punt uit.
Next....
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 juni 2022 @ 18:24:46 #199
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205103705
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:22 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Hoe zit het met vondelpark area? Ik ben het stad niet bekend, daar woont de meneer ergens...
Lekker dubbel dit :')
Waarom zou je je nog met hem bezig houden .
Dit zegt dus genoeg.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205103734
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:22 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Hoe zit het met vondelpark area? Ik ben het stad niet bekend, daar woont de meneer ergens...
Rondom het Vondelpark heb je mooie herenhuizen. Luxe herenhuizen ook. Drukke omgeving. Veel reuring. Afhankelijk van het karakter van je date kan hij of een luie stinkerd die te verwend is zijn of een relaxte terughoudende jongen. Die omgeving hoeft niet gelijk te zeggen hoe hij is.

De RMD die woont bijvoorbeeld daar met zijn vriendin en hele kroost maar is gewoon een normale gast.
pi_205103747
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:24 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Lekker dubbel dit :')
Waarom zou je je nog met hem bezig houden .
Dit zegt dus genoeg.
Lekker brutaal en aanvallend jij, jouw enige missie is alle schuld bij mij neer te leggen, PRIMA
Ben je zat van de topic bemoei je er dan ook niet meer mee en klaar jouw gezeur.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 juni 2022 @ 18:32:00 #202
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205103775
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:29 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Lekker brutaal en aanvallend jij, jouw enige missie is alle schuld bij mij neer te leggen, PRIMA
Ben je zat van de topic bemoei je er dan ook niet meer mee en klaar jouw gezeur.
Het zegt ook voornamelijk wat over jou en weinig over die vent van je.
Miepert
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205104000
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:23 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Als je met iemand aan het daten bent of verder wilt ontmoeten, laat je er geen 2,5 weken tussen zitten punt uit.
Next....
Is dit niet belachelijk? Wie heeft de regels bedacht en gemaakt binnen hoeveel dagen en hoe vaak gereageerd moet worden? En als niet gebeurt too late, NEXT, het lijkt alsof we in wedstrijdje zitten
In het real onze contact was vlot en digitaal niet, maar ondertussen ben ik de interesse niet kwijt geraken als hij dat interesse ook had zou dat niet plots verdwijnen alleen omdat ik niets
van me laat horen
pi_205104031
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:14 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik vind het toch een dingetje hoor om bij iemand die je maar een keer gezien hebt om uitleg te vragen waarom hij zo stil is? Misschien ligt dit toch aan mij omdat ik te empathisch en gevoelig ben en geef om mens privacy, ben ik niet gewend om anderen een reactie te eisen ofzo, we hadden heel luchtige avond en dacht de contact ook vrij en luchtig te houden, maar het is een rommel geworden

Hij kon ook vragen of een poging wagen om berichtje te sturen, hij heeft vast ook wat geanalyseerd...

Of hij met anderen dates is niet het punt, dat doet bijna iedereen al , iedereen is bezig met meerderen tot het wat met iemand wordt, in zo oppervlakkige wereld leven we tegenwoordig zelfs dan de kans is nog zeer groot om de app toch niet op te geven voor heel veel mannen....
Je maakt het jezelf zo onnodig moeilijk en ingewikkeld......jullie vonden allebei de eerste date gezellig en voor herhaling vatbaar, als het contact dan ineens moeizaam gaat verlopen is er écht niks mis mee om om duidelijkheid te vragen. Sterker nog: beter dát dan dit oeverloos overanalyseren van je, je maakt er echt alleen maar zelf een rommeltje van.
pi_205104351
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:58 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Is dit niet belachelijk? Wie heeft de regels bedacht en gemaakt binnen hoeveel dagen en hoe vaak gereageerd moet worden? En als niet gebeurt too late, NEXT, het lijkt alsof we in wedstrijdje zitten
In het real onze contact was vlot en digitaal niet, maar ondertussen ben ik de interesse niet kwijt geraken als hij dat interesse ook had zou dat niet plots verdwijnen alleen omdat ik niets
van me laat horen
Sorry dit noemen we een reactie van een hopeloos iemand. Je hoopt iets en bent daarom niet neutraal. Je wilt te vraag.

Als hij direct reageert op een nieuw berichtje, zegt genoeg. Je bent niet belangrijk genoeg.

Ik zou het graag anders willen zeggen, maar ga verder met date leven. Geen tijd maar aan deze persoon meer besteden. Je hoopt op iets, wat er niet is.

Ik herken het namelijk direct vanuit de andere kant.
  maandag 20 juni 2022 @ 21:46:24 #206
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_205105948
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:58 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Is dit niet belachelijk? Wie heeft de regels bedacht en gemaakt binnen hoeveel dagen en hoe vaak gereageerd moet worden? En als niet gebeurt too late, NEXT, het lijkt alsof we in wedstrijdje zitten
In het real onze contact was vlot en digitaal niet, maar ondertussen ben ik de interesse niet kwijt geraken als hij dat interesse ook had zou dat niet plots verdwijnen alleen omdat ik niets
van me laat horen
Je kiest er zelf toch ook voor om een afwchtende houding aan te nemen? Neem zelf ook eens wat verantwoordelijkheid zeg. Je doet er namelijk net zo hard aan mee om er een wedstrijd van te maken.

Dat het irl wel leuk was zegt echt geen reet, je wil niet weten wat voor bizarre dingen je als man meemaakt. En dat is zonder spelletjes spelen en zo open mogelijk zijn.

Wen er maar aan dat 90% op die apps gewoon gestoord zijn en er helemaal niet op zitten voor iets vasts. Zowel mannen als vrouwen.
pi_205106564
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:58 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Is dit niet belachelijk? Wie heeft de regels bedacht en gemaakt binnen hoeveel dagen en hoe vaak gereageerd moet worden? En als niet gebeurt too late, NEXT, het lijkt alsof we in wedstrijdje zitten
In het real onze contact was vlot en digitaal niet, maar ondertussen ben ik de interesse niet kwijt geraken als hij dat interesse ook had zou dat niet plots verdwijnen alleen omdat ik niets
van me laat horen
Het gaat erom dat wanneer iemand wel interesse heeft, dat die persoon niet zo lang op zijn/haar bericht laat wachten.
Maar heeft hij al op je laatste bericht van vanmorgen gereageerd?
  maandag 20 juni 2022 @ 23:39:41 #208
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_205107086
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:22 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Hoe zit het met vondelpark area? Ik ben het stad niet bekend, daar woont de meneer ergens...
Het stad niet bekend ja? Maar in das Vondelpark gebiet leben doch wel die ergste!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_205107135
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:15 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Tjonge jonge, zielig gewoon! Vertel eens hoe je tot zo een instelling bent gekomen ....
Teveel ervaring met players (in mijn omgeving) ;(

Maar dat ligt ook altijd deels aan jezelf. Sowieso. Als je op players valt betekent dit wel dat je ook aan de slag met jezelf moet :)
pi_205107682
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 22:38 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Maar heeft hij al op je laatste bericht van vanmorgen gereageerd?
NEE, (nog) niet.... meneer reageert duidelijk heel selectief op berichten, ik denk vandaag stuur ik hem paar laatste woorden die hij als een rat heeft verdiend en dan klaar
pi_205107691
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 23:39 schreef Detroit het volgende:

[..]
Het stad niet bekend ja? Maar in das Vondelpark gebiet leben doch wel die ergste!
Zou me niet verbazen, die mr Mystery lijdt een mysterieuze maar bedorven leven
pi_205107724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 07:45 schreef Lakasha het volgende:

[..]
NEE, (nog) niet.... meneer reageert duidelijk heel selectief op berichten, ik denk vandaag stuur ik hem paar laatste woorden die hij als een rat heeft verdiend en dan klaar
Stuur maar beter niets meer. Geen gescheld enzo. Als je een boos appje gaat sturen laat je je kennen. Sluit af met nummer weggooien.
pi_205107729
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 23:47 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Teveel ervaring met players (in mijn omgeving) ;(

Maar dat ligt ook altijd deels aan jezelf. Sowieso. Als je op players valt betekent dit wel dat je ook aan de slag met jezelf moet :)
Hoe dan? Wat moet ik met mezelf? Ik bezit geen wonderlijke krachten helaas om vantevoren kunnen zien welke een players is en wie niet

Maar dat hij schaamteloos mijn lichaam bekijkt ( dacht misschien onhandigheid), en zomaar roken zonder met fatsoen eerst te vragen of ik er probleem mee heb, tja ik ben te idioot met mannen, gaat nooit veranderen denk ik val alleen op verkeerden als een soort drug anders geeft (liefde) geen enkel kick bij mij...
pi_205107752
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 07:54 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Stuur maar beter niets meer. Geen gescheld enzo. Als je een boos appje gaat sturen laat je je kennen. Sluit af met nummer weggooien.
Misschien heb je ook wel gelijk alleen het knaagt zo vanbinnen om die zieke typetjes niet met de juiste woorden te aanspreken, maar als die beesten toch gevoelloos zijn wat hebben de paar woordjes dan van zin
  dinsdag 21 juni 2022 @ 08:08:16 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205107778
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 07:57 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Hoe dan? Wat moet ik met mezelf? Ik bezit geen wonderlijke krachten helaas om vantevoren kunnen zien welke een players is en wie niet

Maar dat hij schaamteloos mijn lichaam bekijkt ( dacht misschien onhandigheid), en zomaar roken zonder met fatsoen eerst te vragen of ik er probleem mee heb, tja ik ben te idioot met mannen, gaat nooit veranderen denk ik val alleen op verkeerden als een soort drug anders geeft (liefde) geen enkel kick bij mij...
Aah, je houdt van drama. Nou, gaat toch goed, dan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_205107780
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 08:02 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Misschien heb je ook wel gelijk alleen het knaagt zo vanbinnen om die zieke typetjes niet met de juiste woorden te aanspreken, maar als die beesten toch gevoelloos zijn wat hebben de paar woordjes dan van zin
Ik snap je wel, hoor. Maar het heeft idd geen zin, je verliest alleen maar je waardigheid dan.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 08:28:02 #217
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205107889
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:00 schreef Selenophilia het volgende:
Mijn hemel dit heeft al te veel energie gekost dan nodig.
Verkeerde energie! To the point please, meer duidelijk, zakelijker, recht voor zijn raap, niet -mis te verstaan-.
Maak er niet zo een gedoe van, denken en piekeren over spelletjes.

Succes !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205107967
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 07:57 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Hoe dan? Wat moet ik met mezelf? Ik bezit geen wonderlijke krachten helaas om vantevoren kunnen zien welke een players is en wie niet

Maar dat hij schaamteloos mijn lichaam bekijkt ( dacht misschien onhandigheid), en zomaar roken zonder met fatsoen eerst te vragen of ik er probleem mee heb, tja ik ben te idioot met mannen, gaat nooit veranderen denk ik val alleen op verkeerden als een soort drug anders geeft (liefde) geen enkel kick bij mij...
Je was er zelf bij toch bij deze date? Je had zelf kunnen zeggen dat je het niet fijn vond dat hij ging roken....Bovendien was deze date toch gezellig genoeg om stapelverliefd te worden? Nu gaat het alleen mis in jullie whatsappcontact en is hij ineens een foute man terwijl je er zelf ook niks aan gedaan hebt om opheldering te krijgen bij deze miscommunicatie.

Heb je geen vriendinnen met wie je dit soort zaken kunt delen, mensen die jou in het echt leven kennen en weten hoe je bent??
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 09:33:12 #219
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205108092
Oh nu is het roken het probleem _O- _O-
Wat een muts :D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 09:33:53 #220
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205108102
Oh hij keek ook naar haar :') :'( :'(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 21 juni 2022 @ 09:56:19 #221
33189 RM-rf
1/998001
pi_205108288
Dit topic versterkt weer eens mijn idee dat bepaalde personen elkaar opzoeken en lastigvallen....

Vermoedelijk gewoon als een soort van tijdsverdrijf .... oif misschien willen ze enkel hun negatieve mensbeeld bevestigd zien en gaan vooral op zoek naar manieren om alsnog te kunnen beweren dat de ander: 'misbruik wil maken en een player is'.

Als je gaat daten is juist iedereen een 'player', jezelf inclusief.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_205108304
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Wen er maar aan dat 90% op die apps gewoon gestoord zijn en er helemaal niet op zitten voor iets vasts. Zowel mannen als vrouwen.
!!! correct.
pi_205108477
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 07:57 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Hoe dan? Wat moet ik met mezelf? Ik bezit geen wonderlijke krachten helaas om vantevoren kunnen zien welke een players is en wie niet

Maar dat hij schaamteloos mijn lichaam bekijkt ( dacht misschien onhandigheid), en zomaar roken zonder met fatsoen eerst te vragen of ik er probleem mee heb, tja ik ben te idioot met mannen, gaat nooit veranderen denk ik val alleen op verkeerden als een soort drug anders geeft (liefde) geen enkel kick bij mij...
Nou, je geeft nu eigenlijk toch aan dat bepaald gedrag van die bepaalde mannen of players je storen/ je niet door de beugel vindt kunnen en toch blijf je met ze omgaan. Waarom doe je dat?

Jij bent uiteindelijk zélf degene die kiest waarmee je omgaat :) Niemand dwingt je ertoe.

Ik heb bijvoorbeeld van mezelf geaccepteerd dat ik sommige foute mannen best aantrekkelijk mag vinden, maar ik hoef absoluut niet met ze in zee voor de lange termijn. Ook omdat ik weet dat ik hun karakter en gedrag niet kan veranderen. En dat moet je ook niet willen.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 11:12:53 #224
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205109017
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:14 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik vind het toch een dingetje hoor om bij iemand die je maar een keer gezien hebt om uitleg te vragen waarom hij zo stil is? Misschien ligt dit toch aan mij omdat ik te empathisch en gevoelig ben en geef om mens privacy, ben ik niet gewend om anderen een reactie te eisen ofzo, we hadden heel luchtige avond en dacht de contact ook vrij en luchtig te houden, maar het is een rommel geworden

Hij kon ook vragen of een poging wagen om berichtje te sturen, hij heeft vast ook wat geanalyseerd...

Of hij met anderen dates is niet het punt, dat doet bijna iedereen al , iedereen is bezig met meerderen tot het wat met iemand wordt, in zo oppervlakkige wereld leven we tegenwoordig zelfs dan de kans is nog zeer groot om de app toch niet op te geven voor heel veel mannen....
Je hoeft toch ook niet te eisen en te stampvoeten dat iemand moet reageren?
Je kan toch ook gewoon of zelf een gesprek openen, of een knipoog maken over dat het stil is, of wat dan ook wat gewoon luchtig is? Na een paar dagen een keertje een hoe is het appje is vrij normaal.

Je komt hierin niet empathisch over, maar sociaal onhandig/bang. Je bent veelste veel aan het overdenken hoe je over zal komen, te bang daar een fout in te maken. Je legt veelste veel in andermans handen en neemt hem dan kwalijk wat je zelf nalaat voor jezelf te doen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 11:21:54 #225
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205109107
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 07:45 schreef Lakasha het volgende:

[..]
NEE, (nog) niet.... meneer reageert duidelijk heel selectief op berichten, ik denk vandaag stuur ik hem paar laatste woorden die hij als een rat heeft verdiend en dan klaar
Als rat heeft verdiend?
Yo zeg, jullie hebben elkaar 1 keer gezien, hij is je niets verplicht ofzo. Hij heeft je geen eeuwige trouw en liefde beloofd, een kind bij je geschopt en tijdens de bevalling weggelopen ofzo.

Doe normaal zeg, jullie hebben beide het contact laten verwateren. Aangezien jij ook niet reageerde zal hij vast hebben gedacht dat jij het ook niet zo erg vond dat alles op zo’n laag pitje stond.
Hou eens op met alles op hem projecteren en kijk eens naar jezelf dame.
Je maakt jezelf helemaal gek om een oppervlakkig contact dat misschien in andere omstandigheden uit had kunnen groeien tot wat leuks, maar dat nog niet was.
Doe niet net alsof hij je weet ik veel wat heeft aangedaan, jullie hebben dit beide laten verwateren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205109583
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 07:57 schreef Lakasha het volgende:

[..]

Maar dat hij schaamteloos mijn lichaam bekijkt ( dacht misschien onhandigheid), en zomaar roken zonder met fatsoen eerst te vragen of ik er probleem mee heb, tja ik ben te idioot met mannen, gaat nooit veranderen denk ik val alleen op verkeerden als een soort drug anders geeft (liefde) geen enkel kick bij mij...
Moet hij dan naar de chick een tafeltje verderop kijken? Hij keek naar mij, echt..... _O- _O-
pi_205110088
Als het de juiste persoon is, gaat het vanzelf.

Als het niet de juiste persoon is, niet.
  Moderator dinsdag 21 juni 2022 @ 13:15:14 #228
441859 crew  Lenny77
pi_205110160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 07:57 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Hoe dan? Wat moet ik met mezelf? Ik bezit geen wonderlijke krachten helaas om vantevoren kunnen zien welke een players is en wie niet

Maar dat hij schaamteloos mijn lichaam bekijkt ( dacht misschien onhandigheid), en zomaar roken zonder met fatsoen eerst te vragen of ik er probleem mee heb, tja ik ben te idioot met mannen, gaat nooit veranderen denk ik val alleen op verkeerden als een soort drug anders geeft (liefde) geen enkel kick bij mij...
Jezus kind... hou je eens kalm!
Wat een drama is dit nu weer? Eerst fantastisch en nu al een rat en ik voel zelfs bijna een #metoo gevalletje aankomen want hij heeft schaamteloos gekeken naar jou en heeft zelfs gerookt :o

Nu even serieus en het is eigenlijk HEEL simpel.
Iemand die oprechte interesse in je heeft zal contact met je willen hebben. PUNT. Iemand die verliefd is zal zichzelf zelfs in bochten wringen om je te kunnen zien, aanraken, knuffelen en alles wat daar nog uit mag volgen.
Zelfs iemand die enkel uit is op seks zal moeite doen en het vuurtje warm willen houden.
Deze man heeft NIETS gedaan. Ja, je date en de opmerking dat jullie elkaar weer zouden moeten zien. En dat is het. Wie weet bedacht hij zich na een dag en had hij zoiets van: mèh.. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het geholpen zou hebben als jij wel sneller contact opgenomen zou hebben. Hij heeft geen interesse. Klaar.

Buiten dit ben ik blij dat ik uit een andere generatie kom. Wij kwamen 1 paard tegen en keken dan of dit een goed paard was, met alle kansen. We liepen niet door een weide met 40 paarden om iedereen even oppervlakkig uit te testen en dan maar het schijnbare beste paard te kiezen. Ik doe dit nu nog steeds niet en zal het ook nooit doen. Eerlijk gezegd wil ik ook niemand beter leren kennen als deze persoon wel op meerdere dates zou gaan met anderen en ik dan in een afvalrace zou zitten. Ik denk dat vooral dat hetgeen is wat misgaat deze tijd.
Geef een persoon eens een echte volwaardige kans.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 21-06-2022 13:23:06 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 13:45:16 #229
269689 crew  Viv
pi_205110388
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 13:15 schreef Lenny77 het volgende:
Buiten dit ben ik blij dat ik uit een andere generatie kom. Wij kwamen 1 paard tegen en keken dan of dit een goed paard was, met alle kansen. We liepen niet door een weide met 40 paarden om iedereen even oppervlakkig uit te testen en dan maar het schijnbare beste paard te kiezen. Ik doe dit nu nog steeds niet en zal het ook nooit doen. Eerlijk gezegd wil ik ook niemand beter leren kennen als deze persoon wel op meerdere dates zou gaan met anderen en ik dan in een afvalrace zou zitten. Ik denk dat vooral dat hetgeen is wat misgaat deze tijd.
Geef een persoon eens een echte volwaardige kans.
_O_ O+
pi_205110508
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:26 schreef Selenophilia het volgende:
Ik ben ook een overthinker, maar gelukkig niet meer zo naïef als vroeger :@
Ik ook heel erg, en het erge is dat ik vroeger ook nog wel eens zoals TS kon denken (niet doen, dat dan weer niet).

Nu denk ik: ja is ja, nee is nee, en als je niks hoort is dat ook een antwoord.
Gewoon simplificeren die hap. Als iemand echt wil, gebeurd het wel.
En zo niet, moet je het ook kunnen accepteren en loslaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2022 14:04:01 ]
pi_205110559
Het komt op mij over alsof hij meerdere dames heeft. Typisch gedrag... even kort heel veel aandacht geven en daarna dagen radiostilte. En als een dame dan meer aandacht begint te trekken of ongeduldig wordt geeft hij weer even aandacht. Zo managed hij dan meerdere dames tegelijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 14:20:25 #232
33189 RM-rf
1/998001
pi_205110682
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 13:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Als het de juiste persoon is, gaat het vanzelf.

Als het niet de juiste persoon is, niet.
bij daten draait het altijd om TWEE personen..

het is goed mogelijk dat de ander een prima persoon is die uiterst geschikt is een relatie aan te gaan, maar niet uit te sluiten is dat dat dan nog altijd niet past omdat er tegenover iemand zit die zelf helemaal niet toe aan een relatie is, of iig niet met persoon A.

Zoals TS lijkt te redeneren is het voor haar een enorm simplistisch 'zwart-wit' afbeelden van dating -partners alsof die tussen 'romantische ridders op witte paarden die niks dan goeds willen' en geen enkele eigen behoefte aan intieme contacten hebben _totdat_ zij er helemaal klaar voor is... en aan de andere kant vuige 'players' die enkel misbruik van haar willen maken en hooguit in hun broekje willen terechtkomen (helaas voor haar is de realiteit dat 99,9% van de dating-partners uiteindelijk dat als zeer belangrijk doel ook zien)...

prettig voor haar is dat ze altijd gelijk zal krijgen dat haar 'achterdocht' over deze ratten aan het eind bevestigd wordt... maar ik betwijfel dat het ook een enorm onbevredigd (in meerdere zin) gevoel overblijft.....

Wil ze dat veranderen, zal ze vooral haar eigen instelling moeten wijzigen...
Of deze date nu enkel de 'juiste' zou zijn geweest kunnen we nooit weten, hooguit is ook door haar eigen gedrag onmogelijk geworden dat uit te vinden, deels ook omdat ze de 'criteria' voor dat 'de juiste' zijn enorm hoog legt en vervolgens vooral lijkt te wachten totdat hij iets doet zodat zij erover kan klagen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 21 juni 2022 @ 14:21:25 #233
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_205110690
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 07:45 schreef Lakasha het volgende:

[..]
NEE, (nog) niet.... meneer reageert duidelijk heel selectief op berichten, ik denk vandaag stuur ik hem paar laatste woorden die hij als een rat heeft verdiend en dan klaar
Ja want nadat hij niks heeft laten horen gaat dat ook echt het verschil maken :')

Gedraag je eens als een volwassenen in plaats van iemand die compleet wanhopig wil overkomen, hou de eer aan jezelf, werk aan je eigen onzekerheid en claim gedrag en zoek iemand die wel wat laat horen zonder gedoe eromheen.
pi_205110707
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 14:20 schreef RM-rf het volgende:

[..]
bij daten draait het altijd om TWEE personen..

het is goed mogelijk dat de ander een prima persoon is die uiterst geschikt is een relatie aan te gaan, maar niet uit te sluiten is dat dat dan nog altijd niet past omdat er tegenover iemand zit die zelf helemaal niet toe aan een relatie is, of iig niet met persoon A.

Zoals TS lijkt te redeneren is het voor haar een enorm simplistisch 'zwart-wit' afbeelden van dating -partners alsof die tussen 'romantische ridders op witte paarden die niks dan goeds willen' en geen enkele eigen behoefte aan intieme contacten hebben _totdat_ zij er helemaal klaar voor is... en aan de andere kant vuige 'players' die enkel misbruik van haar willen maken en hooguit in hun broekje willen terechtkomen (helaas voor haar is de realiteit dat 99,9% van de dating-partners uiteindelijk dat als zeer belangrijk doel ook zien)...

prettig voor haar is dat ze altijd gelijk zal krijgen dat haar 'achterdocht' over deze ratten aan het eind bevestigd wordt... maar ik betwijfel dat het ook een enorm onbevredigd (in meerdere zin) gevoel overblijft.....

Wil ze dat veranderen, zal ze vooral haar eigen instelling moeten wijzigen...
Of deze date nu enkel de 'juiste' zou zijn geweest kunnen we nooit weten, hooguit is ook door haar eigen gedrag onmogelijk geworden dat uit te vinden, deels ook omdat ze de 'criteria' voor dat 'de juiste' zijn enorm hoog legt en vervolgens vooral lijkt te wachten totdat hij iets doet zodat zij erover kan klagen.
TS haar eigen (grote) aandeel is hier zeker niet in te ontkennen nee, of ze het nou bewust of onbewust doet, maar los daarvan vind ik (van wat ik weet aan de hand van wat TS hier omschrijft) die persoon ook niet echt een stabiel/leuk/gezond persoon om serieus mee te daten.
pi_205111103
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 07:45 schreef Lakasha het volgende:

[..]
NEE, (nog) niet.... meneer reageert duidelijk heel selectief op berichten, ik denk vandaag stuur ik hem paar laatste woorden die hij als een rat heeft verdiend en dan klaar
Wtf zoveel emotie, waarvoor? Jij kan niet helder nadenken blijkbaar door je verliefdheid.. verlaag jezelf niet zo. Zoals eerder gezegd, verwijder zijn nummer en chat en klaar.
pi_205111271
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 11:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Als rat heeft verdiend?
Yo zeg, jullie hebben elkaar 1 keer gezien, hij is je niets verplicht ofzo. Hij heeft je geen eeuwige trouw en liefde beloofd, een kind bij je geschopt en tijdens de bevalling weggelopen ofzo.

Doe normaal zeg, jullie hebben beide het contact laten verwateren. Aangezien jij ook niet reageerde zal hij vast hebben gedacht dat jij het ook niet zo erg vond dat alles op zo’n laag pitje stond.
Hou eens op met alles op hem projecteren en kijk eens naar jezelf dame.
Je maakt jezelf helemaal gek om een oppervlakkig contact dat misschien in andere omstandigheden uit had kunnen groeien tot wat leuks, maar dat nog niet was.
Doe niet net alsof hij je weet ik veel wat heeft aangedaan, jullie hebben dit beide laten verwateren.
In jouw ogen niet blijkbaar, ik wel hij is RESPECT verplicht, ongelofelijk hoe respectloosheid we tegenwoordig voor lief nemen en alle schuld maar bij de ander neerleggen, mannen moeten ook wat aan hun communicatie en gedrag doen

Heeft hij geen (of niet meer) interesse, wil geen contact or whatever Prima, geef het duidelijk aan of hou het bij kille en kortaf reacties, hoeft niet telkens valse hoop te geven met neppe vragen en hints, als hij niet zou verder de hints afgeven was ik niet dom geweest om er tijdig mee te kappen
pi_205111301
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:46 schreef Lakasha het volgende:

[..]
In jouw ogen niet blijkbaar, ik wel hij is RESPECT verplicht, ongelofelijk hoe respectloosheid we tegenwoordig voor lief nemen en alle schuld maar bij de ander neerleggen, mannen moeten ook wat aan hun communicatie en gedrag doen

Heeft hij geen (of niet meer) interesse, wil geen contact or whatever Prima, geef het duidelijk aan of hou het bij kille en kortaf reacties, hoeft niet telkens valse hoop te geven met neppe vragen en hints, als hij niet zou verder de hints afgeven was ik niet dom geweest om er tijdig mee te kappen
Ik begrijp je frustratie hoor. Mannen die bewust valse hoop geven bestaan ook en dat wordt door sommigen hier vergeten of ze hebben er nooit mee te maken mee gehad (gelukkig).

Maar laat je niet gekmaken door zo’n jongen en ga gewoon weg zodra je merkt dat de interesse niet écht wederzijds is.
pi_205111307
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:46 schreef Lakasha het volgende:

[..]
In jouw ogen niet blijkbaar, ik wel hij is RESPECT verplicht, ongelofelijk hoe respectloosheid we tegenwoordig voor lief nemen en alle schuld maar bij de ander neerleggen, mannen moeten ook wat aan hun communicatie en gedrag doen

Heeft hij geen (of niet meer) interesse, wil geen contact or whatever Prima, geef het duidelijk aan of hou het bij kille en kortaf reacties, hoeft niet telkens valse hoop te geven met neppe vragen en hints, als hij niet zou verder de hints afgeven was ik niet dom geweest om er tijdig mee te kappen
Als het zo iemand is die zijn ego graag wilt laten strelen doe je hem daar alleen maar een gunst mee..
Negeer hem gewoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2022 15:52:05 ]
pi_205111315
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:51 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Als het zo iemand is die zijn ego graag wilt laten strelen doe je hem daar alleen maar een gunst mee..
Negeer hem gewoon.
Dit inderdaad. Als je boos wordt om het feit dat hij niet reageert vinden zulke types juist heerlijk.

Negeer hem volledig en werk eraan om emotioneel stabieler te worden. Dan kom je er vast en zeker wel :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Medusa666 op 21-06-2022 15:59:39 ]
  dinsdag 21 juni 2022 @ 15:53:54 #240
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_205111322
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:46 schreef Lakasha het volgende:

[..]
In jouw ogen niet blijkbaar, ik wel hij is RESPECT verplicht, ongelofelijk hoe respectloosheid we tegenwoordig voor lief nemen en alle schuld maar bij de ander neerleggen, mannen moeten ook wat aan hun communicatie en gedrag doen

Heeft hij geen (of niet meer) interesse, wil geen contact or whatever Prima, geef het duidelijk aan of hou het bij kille en kortaf reacties, hoeft niet telkens valse hoop te geven met neppe vragen en hints, als hij niet zou verder de hints afgeven was ik niet dom geweest om er tijdig mee te kappen
Niemand neemt het niet hebben van respect voor lief, maar jij wil het afdwingen, dat is iets compleet anders.
Accepteer gewoon hoe het is want je hebt alleen jezelf ermee.

Dit heeft overigens geen zak met mannen te maken want als je als man wel open erin gaat en de dingen doet die jij ons verwijt doen vrouwen hier net zo hard aan mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door S95Sedan op 21-06-2022 15:59:11 ]
pi_205111351
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:52 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Als je boos wordt om het feit dat hij niet reageert vinden zulke types juist heerlijk.
Heb ik het door, hij is ook bij mij al verwijderd en weg in prullenbak, het zal me niet verbazen als hij na weken of maanden weer contact opneemt. Ooit wel eens meegemaakt iemand kwam na een jaar lang plots als een vliegje contact opnieuw zoeken, hufters
pi_205111364
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:59 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Heb ik het door, hij is ook bij mij al verwijderd en weg in prullenbak, het zal me niet verbazen als hij na weken of maanden weer contact opneemt. Ooit wel eens meegemaakt iemand kwam na een jaar lang plots als een vliegje contact opnieuw zoeken, hufters
Jaaaa echt zo. Maar ik zou zulke types lekker uitlachen joh.
Goed dat je hem lekker verwijderd hebt.
pi_205111365
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:59 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Heb ik het door, hij is ook bij mij al verwijderd en weg in prullenbak, het zal me niet verbazen als hij na weken of maanden weer contact opneemt. Ooit wel eens meegemaakt iemand kwam na een jaar lang plots als een vliegje contact opnieuw zoeken, hufters
Je hebt er dus echt nog steeds niks van begrepen, ondanks alle posts van iedereen hierboven......Nou succes met verder daten hoor......
pi_205111407
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Je hebt er dus echt nog steeds niks van begrepen, ondanks alle posts van iedereen hierboven......Nou succes met verder daten hoor......
Leg je het ff uit, wat doe/zeg ik nu hier weer verkeerd?
pi_205111412
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Je hebt er dus echt nog steeds niks van begrepen, ondanks alle posts van iedereen hierboven......Nou succes met verder daten hoor......
Ik vind dit wel een onnodige demotiverende reactie.

Het is toch goed dat ze hem nu verwijderd heeft en nu openstelt voor iemand anders die wel goed bij haar past? Dat is in ieder geval een stuk beter dan dat overanalyseren wat zij eerst deed en hopen op een manier waardoor die vent meer interesse gaat tonen.
pi_205111454
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:09 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik vind dit wel een onnodige demotiverende reactie.

Het is toch goed dat ze hem nu verwijderd heeft en nu openstelt voor iemand anders die wel goed bij haar past? Dat is in ieder geval een stuk beter dan dat overanalyseren wat zij eerst deed en hopen op een manier waardoor die vent meer interesse gaat tonen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:08 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Leg je het ff uit, wat doe/zeg ik nu hier weer verkeerd?
Jullie hadden alléén een miscommunicatie via whatsapp, dat maakt hem géén hufter. Als jij gewoon een paar weken geleden al luchtig aan hem had gevraagd waarom hij afstandelijker werd had je gewoon een eerlijk antwoord van hem terug gekregen, ook al was het dan: sorry, heb me bedacht en wil niet verder daten.

Nu heb je vooral jezelf onnodig gek gemaakt.....voor hetzelfde geld had hij het gewoon even druk, maar als je dat gewoon gevraagd had je duidelijkheid gehad.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2022 16:19:10 ]
pi_205111491
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
[..]
Jullie hadden alléén een miscommunicatie via whatsapp, dat maakt hem géén hufter. Als jij gewoon een paar weken geleden al luchtig aan hem had gevraagd waarom hij afstandelijker werd had je gewoon een eerlijk antwoord van hem terug gekregen, ook al was het dan: sorry, heb me bedacht en wil niet verder daten.
Nou, ik kan je vertellen dat er niet altijd mensen zijn die daarover eerlijk zijn ;) Was het maar zo. Vooral foute mannen dus die ervan houden om valse hoop te geven. In zo’n geval is het beter om zo snel mogelijk te kappen met daten.

Ik en anderen hier vinden die vent niet zuiver overkomen. Ik persoonlijk herken heel veel red flags in haar verhaal.
pi_205111501
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:20 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nou, ik kan je vertellen dat er niet altijd mensen zijn die daarover eerlijk zijn ;) Vooral foute mannen dus die ervan houden om valse hoop te geven. In zo’n geval is het beter om zo snel mogelijk te kappen met daten.

Ik en anderen hier vinden die vent niet zuiver overkomen.
Tja dan ben ik maar de enige die hem het voordeel van de twijfel geeft.....
pi_205111519
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Tja dan ben ik maar de enige die hem het voordeel van de twijfel geeft.....
Nee vast wel meerderen hier wat ik trouwens wel begrijp. Opzicht was vragen ook niks mis mee geweest. Maar dan moet TS wel stoppen met dat overanalyseren en helemaal verliefd zijn.
pi_205111555
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:23 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nee vast wel meerderen hier wat ik trouwens wel begrijp. Opzicht was vragen ook niks mis mee geweest. Maar dan moet TS wel stoppen met dat overanalyseren en helemaal verliefd zijn.
Dat laatste is absoluut waar......en ik denk echt dat dit gewoon miscommunicatie was al had hij misschien ook duidelijker kunnen zijn, maar we kennen hem en zijn leven verder niet dus oordelen dat hij de foute man is, is imho niet nodig.
pi_205111628
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:54 schreef Lakasha het volgende:
Ik zit in prille en nare :R verliefdheid

... en sterker nog ik voelde dat ik hem kon vertrouwen en dat hij is te vertrouwen..
En vervolgens een heel verhaal typen waar je eigenlijk aangeeft hem niet te vertrouwen. Als je op hem vertrouwt, waarom moet je dan onze mening weten?
  dinsdag 21 juni 2022 @ 16:36:25 #252
33189 RM-rf
1/998001
pi_205111651
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:23 schreef Medusa666 het volgende:
Maar dan moet TS wel stoppen met dat overanalyseren en helemaal verliefd zijn.
probleem bij TS is juist dat ze het ene moment net doet alsof ze zo enorm 'verliefd' is en ze helemaal 'hoteldebotel' zou zijn:

bv in die alinea in de OP:

quote:
...een maand geleden ontmoette ik heel speciale iemand bij wie gelijk de vonk sloeg en heel mooie tijd samen doorbrachten, veel gelachen , enorme fysieke aantrekkingskracht, er zijn best wat raakvlakken tussen ons en hebben we veel oogcontact gehad, dit heb ik nog nooit eerder en bij iemand via de datingsApp gevoeld, never ever

Zelfs toen we naast elkaar zaten voelde ik plots een heel vreemde maar fijne gevoel en dat is dat ik die persoon al jaren lang ken, voelde me totaal op mijn gemak en sterker nog ik voelde dat ik hem kon vertrouwen en dat hij is te vertrouwen, en sinds die dag is hij voor geen minuut uit mijn hoofd geweest helaas, en dat belemmert mijn dagelijkse leven heel erg, ik ben (blijkbaar) toch echt verliefd
let wel, dat gaat dus over een persoon die ze net een maandje online kende en uiteindelijk één date gehad heeft....

Haar reactie is echter ook dat ze bijna gelijk (in dezelfde Openingspost al) ook enorm negatief over hem begint te schrijven, mogelijk deels omdat ze zelf dat 'gevoel' van verliefdheid misschien niet zo fijn vind ...
Daarna schrijft ze vooral dat er 'niks van zijn kant komt', gaat spelletjes spelen en wordt zowel boos als hij niet reageert of juist als hij dat wel snel doet en vervolgens gaat ze suggereren dat hij 'een player' is, en dat hij tijdens die 'hotenldebotel-verliefde date waarbij ze zich 'totaal op haar gemak voelde' hij haar wel 4maal naar de boirsten gekeken had wat op haar enorm 'intimiderend en asociaal' overkwam....

Het rare is dus dat ze in bijna dezelfde post dezelfde date als enerzijds een 'heerlijk fijn moment met iemand die ze geheel kon vertrouwen' beschrijft, alswel als een onbeschofte, intimiderende vent die zich asociaal gedroeg.
En dat juist gekoppeld aaan dat 'verliefd zijn' en 'niet goed kunnen denken'

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 21-06-2022 19:24:01 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_205111693
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
[..]
Jullie hadden alléén een miscommunicatie via whatsapp, dat maakt hem géén hufter. Als jij gewoon een paar weken geleden al luchtig aan hem had gevraagd waarom hij afstandelijker werd had je gewoon een eerlijk antwoord van hem terug gekregen, ook al was het dan: sorry, heb me bedacht en wil niet verder daten.

Nu heb je vooral jezelf onnodig gek gemaakt.....voor hetzelfde geld had hij het gewoon even druk, maar als je dat gewoon gevraagd had je duidelijkheid gehad.
Ik snap jou ook niet helemaal hoor, vanwaar dat ZEKERHEID dat hij zou eerlijk en tijdig gereageerd hebben als ik eerder van me had laten horen? Nu kan ik je 100,% wedden dat dat niet het geval was geweest anders kon hij dat ook makkelijk doen toen ik hem uiteindelijk eerste keer berichtte, iemand zei hier hij is 'zakenman' en to the point gewend ... prima dan had hij dus dat ook makkelijk bij mij kunnen doen ipv 'enthousiast' na 4 dagen terug appen, waarom deed hij het niet? Het kan alleen voor eigen belang zijn er is geen andere reden, zeker als hij zijn brutale gedrag telkens herhaalt ' blijkbaar alleen voor aandacht'
pi_205111750
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:23 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nee vast wel meerderen hier wat ik trouwens wel begrijp. Opzicht was vragen ook niks mis mee geweest. Maar dan moet TS wel stoppen met dat overanalyseren en helemaal verliefd zijn.
Daar kies ik helaas niet bewust voor anders wil ik het nooit worden, ik kan alleen in fantasieën verliefd worden meer niet, het liefst word ik het nooit anders voel ik me pas op mijn laagste en domste niveau
pi_205111843
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]
probleem bij TS is juist dat ze het ene moment net doet alsof ze zo enorm 'verliefd' is en ze helemaal 'hoteldebotel' zou zijn:

bv in die alinea in de OP:
[..]
let wel, dat gaat dus over een persoon die ze net een maandje online kende en uiteindelijk één date gehad heeft....

Haar reactie is echter ook dat ze bijna gelijk ook enorm negatief over hem begint te schrijven, mogelijk deels omdat ze zelf dat 'gevoel' van verliefdheid misschien niet zo fijn vind ...
Daarna schrijft ze vooral dat er 'niks van zijn kant komt', gaat spelletjes spelen en wordt zowel boos als hij niet reageert of juist als hij dat wel snel doet en vervolgens gaat ze suggereren dat hij 'een player' is, en dat hij tijdens die 'hotenldebotel-verliefde date waarbij ze zich 'totaal op haar gemak voelde' hij haar wel 4maal naar de boirsten gekeken had wat op haar enorm 'intimiderend en asociaal' overkwam....

Het rare is dus dat ze in bijna dezelfde post dezelfde date als enerzijds een 'heerlijk fijn moment met iemand die ze geheel kon vertrouwen' beschrijft, alswel als een onbeschofte, intimiderende vent die zich asociaal gedroeg.
En dat juist gekoppeld aaan dat 'verliefd ztijn' en 'niet goed kunnen denken'
Het is eigenlijk heel simpel.

Ze wil hem, maar is onzeker over zijn gevoelens en boos dat hij niet reageert zoals ze het verwacht nadat hij heeft gezegd haar weer te willen zien.

Ze noemt de negatieve kanten om zichzelf te overtuigen dat hij het niet waard is om verliefd op te worden en tegelijkertijd wil ze graag geloven dat hij haar wel leuk vindt.

Ze vraagt onze mening omdat ze niet weet hoe ze dit moet aanpakken en volgt het advies op om het initiatief te nemen. Wanneer hij lauw reageert waardoor het nu duidelijk is dat hij geen interesse heeft, voelt ze zich bedrogen.

De emotionele "uitbarsting" is gewoon om zich af te reageren.
pi_205111892
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:40 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik snap jou ook niet helemaal hoor, vanwaar dat ZEKERHEID dat hij zou eerlijk en tijdig gereageerd hebben als ik eerder van me had laten horen? Nu kan ik je 100,% wedden dat dat niet het geval was geweest anders kon hij dat ook makkelijk doen toen ik hem uiteindelijk eerste keer berichtte, iemand zei hier hij is 'zakenman' en to the point gewend ... prima dan had hij dus dat ook makkelijk bij mij kunnen doen ipv 'enthousiast' na 4 dagen terug appen, waarom deed hij het niet? Het kan alleen voor eigen belang zijn er is geen andere reden, zeker als hij zijn brutale gedrag telkens herhaalt ' blijkbaar alleen voor aandacht'
Je bent gewoon zwaar teleurgesteld nu omdat hij niet verliefd lijkt te zijn zoals jij.....en dat mag: ben maar boos, ben maar verdrietig.....Hij is misschien wat onhandig geweest op whatsapp, maar ondanks dat het een zakenman is, is hij niet meteen een hufter omdat hij niet reageert zoals je hoopte.....
pi_205111906
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
En vervolgens een heel verhaal typen waar je eigenlijk aangeeft hem niet te vertrouwen. Als je op hem vertrouwt, waarom moet je dan onze mening weten?
Dan heb jij niet goed gelezen of begrepen, je hoort en leest altijd 'volg je intuïtie' en mijn intuitie zei dat ik hem kon vertrouwen, in de psychologische zin kiest men 'onbewust' zijn lover/partner dat herkenbaar komt met hechtingsstijl/ jeugdervaringen, of dat dan ook goed voor je is? Is de vraag, want op wie ben/word ik verliefd, iemand die ik niet ken (dat heeft mijn verstand wel door) maar wel als sneeuw voor smelt ondanks verstands waarschuwingen blijf je je gevoel/hart volgen, want je intuïtie moet toch gelijk hebben? Volgens mij niet altijd
pi_205112125
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:45 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Daar kies ik helaas niet bewust voor anders wil ik het nooit worden, ik kan alleen in fantasieën verliefd worden meer niet, het liefst word ik het nooit anders voel ik me pas op mijn laagste en domste niveau
Hoe oud ben je dan _O- Want dat in fantasieen verliefd worden deed ik ook, maar een paar jaar terug. Kan ook met je leeftijd te maken hebben dat je alles veel intenser voelt en een onrealistisch beeld hebt van de ‘liefde’.

Had ik zelf ook en nu nog steeds soms, maar veel minder
pi_205112153
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:01 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Dan heb jij niet goed gelezen of begrepen, je hoort en leest altijd 'volg je intuïtie' en mijn intuitie zei dat ik hem kon vertrouwen, in de psychologische zin kiest men 'onbewust' zijn lover/partner dat herkenbaar komt met hechtingsstijl/ jeugdervaringen, of dat dan ook goed voor je is? Is de vraag, want op wie ben/word ik verliefd, iemand die ik niet ken (dat heeft mijn verstand wel door) maar wel als sneeuw voor smelt ondanks verstands waarschuwingen blijf je je gevoel/hart volgen, want je intuïtie moet toch gelijk hebben? Volgens mij niet altijd
Spreek nog een keer af, ga niet het gevoel en de ervaring van de eerste ontmoeting blijven ophemelen in gedachten, en blijf het ook niet over-analyseren. Ga niet 'hard-to-get' spelen. Stelt hij een moment voor, zeg dan ja. Verandert hij, kan hij niet, etc, dan is het ook wel duidelijk. Een keertje kan wel, maar bij twee keer is eigenlijk wel duidelijk dat hij het minder belangrijk vindt dan jij.
pi_205112864
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:25 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hoe oud ben je dan _O- Want dat in fantasieen verliefd worden deed ik ook, maar een paar jaar terug. Kan ook met je leeftijd te maken hebben dat je alles veel intenser voelt en een onrealistisch beeld hebt van de ‘liefde’.

Had ik zelf ook en nu nog steeds soms, maar veel minder
Ik ben al 29 en helaas ik kan alleen van de verliefdheid genieten als het in mijn fantasie plaatsvindt, in real life zou het te saai en bedreigend voor mij voelen. Ik ben van intense gevoelens /verliefdheid anders hoeft het niet, dit wil ik natuurlijk niet zelf/bewust maar ik kan/weet niet anders
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 19:03:59 #261
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205112921
Wordt volwassen
Handel volwassen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205113153
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 18:59 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik ben al 29
:')
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:15 schreef Lakasha het volgende:

Nou, ik ben zelf al 30 en hij geloof ik al 37 of 38
pi_205113160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 18:59 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik ben al 29 en helaas ik kan alleen van de verliefdheid genieten als het in mijn fantasie plaatsvindt, in real life zou het te saai en bedreigend voor mij voelen. Ik ben van intense gevoelens /verliefdheid anders hoeft het niet, dit wil ik natuurlijk niet zelf/bewust maar ik kan/weet niet anders
Je mag ook best verliefd zijn en dat zeker van jezelf toestaan, maar het moet geen obsessie (!) worden en dat had jij wel echt met deze man. Obsessie wordt dus ook vaak verwart met verliefdheid of liefde, maar is toch iets anders. Waarom was je geobsedeerd door hem na die ene afspraak?
pi_205113166
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:24 schreef NoemHarry het volgende:

[..]
:')
[..]

Wtf _O-
pi_205113180
Je bent 34? Of wat moeten we nu geloven :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2022 19:27:00 ]
  dinsdag 21 juni 2022 @ 19:27:34 #266
217702 Lonaa
Honger!
pi_205113190
Is dit nog steeds niet klaar? Wtf. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205113209
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:27 schreef Lonaa het volgende:
Is dit nog steeds niet klaar? Wtf. :')
Begint nu pas leuk te worden.
pi_205113222
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:27 schreef Lonaa het volgende:
Is dit nog steeds niet klaar? Wtf. :')
Gelukkig is dit niet jouw topic! Vind deze TS in ieder geval een stuk welwillender overkomen dan anderen.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 19:31:46 #269
217702 Lonaa
Honger!
pi_205113248
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:30 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Gelukkig is dit niet jouw topic! Vind deze TS in ieder geval een stuk welwillender overkomen dan anderen.
Godzijdank niet zeg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205113269
Ja kan iig wel merken wie zich in het verleden als een idioot heeft gedragen bij verliefdheid _O- Die zijn veel empathischer met ts. ;(

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2022 19:33:14 ]
pi_205113318
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:32 schreef Selenophilia het volgende:
Ja kan iig wel merken wie zich in het verleden als een idioot heeft gedragen bij verliefdheid _O- Die zijn veel empathischer met ts. ;(
Ieuww andere soort mensen dan ik zelf, heel eng!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 19:37:26 #272
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205113335
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:30 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Gelukkig is dit niet jouw topic! Vind deze TS in ieder geval een stuk welwillender overkomen dan anderen.
Whuttt? :D :o
Ik niet |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205113346
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:36 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ieuww andere soort mensen dan ik zelf, heel eng!
Ik was ook empathischer in het begin hoor, maar hier wordt te veel energie in gestoken dan nodig en liegen over leeftijd, waar lieg je dan nog meer over..ergens houd het gewoon op. Geef het toe laat het los laat het gaan.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 19:38:48 #274
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205113353
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:32 schreef Selenophilia het volgende:
Ja kan iig wel merken wie zich in het verleden als een idioot heeft gedragen bij verliefdheid _O- Die zijn veel empathischer met ts. ;(
Hebben we ons niet allemaal een keer als een idioot gedragen? |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205113507
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:38 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Ik was ook empathischer in het begin hoor, maar hier wordt te veel energie in gestoken dan nodig en liegen over leeftijd, waar lieg je dan nog meer over..ergens houd het gewoon op. Geef het toe laat het los laat het gaan.
Waarom laat jij de TS en dit topic dan niet los als het je zo stoort? Laat het los laat het gaan :)

Altijd leuk om te zien hoe men aan anderen stoort waar ze zelf juist moeite mee hebben. De pot verwijt de ketel.
pi_205113615
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:50 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Waarom laat jij de TS en dit topic dan niet los als het je zo stoort? Laat het los laat het gaan :)

Altijd leuk om te zien hoe men aan anderen stoort waar ze zelf juist moeite mee hebben. De pot verwijt de ketel.
Voor mij weegt het allemaal niet zo zwaar en ik heb niets te bewijzen aan jullie. Ik ga er niet zo onnodig diep op in hoor, al helemaal niet nu ik merk dat ts zo labiel is als wat. Vraag het maar aan jezelf waarom je koste wat het kost nog steeds in de verdediging schiet ipv je aan mijn reacties te storen.
pi_205113713
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:00 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Voor mij weegt het allemaal niet zo zwaar en ik heb niets te bewijzen aan jullie. Ik ga er niet zo onnodig diep op in hoor, al helemaal niet nu ik merk dat ts zo labiel is als wat. Vraag het maar aan jezelf waarom je koste wat het kost nog steeds in de verdediging schiet ipv je aan mijn reacties te storen.
Tja, jij schiet nu ook in de verdediging wat niks mis mee is. Ik heb mijn mening gezegd in elk geval over je reacties, net als dat jij nu ook hebt gedaan. Wil je nog iets kwijt?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 20:10:37 #278
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205113755
Jij dit jij dat :')
Topic kan wel dicht
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205113762
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:07 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Tja, jij schiet nu ook in de verdediging wat niks mis mee is. Ik heb mijn mening gezegd in elk geval over je reacties, net als dat jij nu ook hebt gedaan. Wil je nog iets kwijt?
:') echt weer zo iemand die het laatste woord wilt hebben. Ik maak zelf wel uit waar wanneer en hoe ik reageer :) begrepen? Mooi.
pi_205113794
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:11 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
:') echt weer zo iemand die het laatste woord wilt hebben. Ik maak zelf wel uit waar wanneer en hoe ik reageer :) begrepen? Mooi.
Klopt, ik heb graag het laatste woord net als jij! Daarmee staan we dus quitte haha! :)
  dinsdag 21 juni 2022 @ 20:29:03 #281
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205113940
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:46 schreef Lakasha het volgende:

[..]
In jouw ogen niet blijkbaar, ik wel hij is RESPECT verplicht, ongelofelijk hoe respectloosheid we tegenwoordig voor lief nemen en alle schuld maar bij de ander neerleggen, mannen moeten ook wat aan hun communicatie en gedrag doen

Heeft hij geen (of niet meer) interesse, wil geen contact or whatever Prima, geef het duidelijk aan of hou het bij kille en kortaf reacties, hoeft niet telkens valse hoop te geven met neppe vragen en hints, als hij niet zou verder de hints afgeven was ik niet dom geweest om er tijdig mee te kappen
Hoe sneller je erachter komt dat hij jou niets verplicht bent en jij jezelf alles hoe beter.
Je vult vanalles voor hem in, maar wat het oorkussens, het past niet bij jou.
Dus ga je energie in andere zaken steken. Je kan vanalles verwachten van hem, hij hoeft en zal het niet geven. Jij moet voor jezelf zeggen dit is het niet waard. Ga wat anders doen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 20:48:13 #282
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205114114
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
[..]
Jullie hadden alléén een miscommunicatie via whatsapp, dat maakt hem géén hufter. Als jij gewoon een paar weken geleden al luchtig aan hem had gevraagd waarom hij afstandelijker werd had je gewoon een eerlijk antwoord van hem terug gekregen, ook al was het dan: sorry, heb me bedacht en wil niet verder daten.

Nu heb je vooral jezelf onnodig gek gemaakt.....voor hetzelfde geld had hij het gewoon even druk, maar als je dat gewoon gevraagd had je duidelijkheid gehad.
Dit Idd.

Het is een wisselwerking en uiteindelijk kan je enkel aan je eigen kant daarin werken.
En ik zeg dat niet omdat ik er onbekend mee ben, dat zijn we allemaal wel op allerlei manieren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205114125
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hoe sneller je erachter komt dat hij jou niets verplicht bent en jij jezelf alles hoe beter.
Je vult vanalles voor hem in, maar wat het oorkussens, het past niet bij jou.
Dus ga je energie in andere zaken steken. Je kan vanalles verwachten van hem, hij hoeft en zal het niet geven. Jij moet voor jezelf zeggen dit is het niet waard. Ga wat anders doen.
Denk vooral dat ze professionele hulp nodig heeft.....op deze leeftijd woon je in principe zelfstandig en heb je een volwassen baan (al dan niet net afgestudeerd), dan ben je niet meer bezig met dit soort fantasieën.....
  woensdag 22 juni 2022 @ 02:32:07 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205116289
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Denk vooral dat ze professionele hulp nodig heeft.....op deze leeftijd woon je in principe zelfstandig en heb je een volwassen baan (al dan niet net afgestudeerd), dan ben je niet meer bezig met dit soort fantasieën.....
:')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 22 juni 2022 @ 06:18:00 #285
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205116327
Ik vind het helemaal niet als een leuke man klinken.
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 08:01:01 #286
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205116528
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:46 schreef Lakasha het volgende:

[..]
In jouw ogen niet blijkbaar, ik wel hij is RESPECT verplicht, ongelofelijk hoe respectloosheid we tegenwoordig voor lief nemen en alle schuld maar bij de ander neerleggen, mannen moeten ook wat aan hun communicatie en gedrag doen

Heeft hij geen (of niet meer) interesse, wil geen contact or whatever Prima, geef het duidelijk aan of hou het bij kille en kortaf reacties, hoeft niet telkens valse hoop te geven met neppe vragen en hints, als hij niet zou verder de hints afgeven was ik niet dom geweest om er tijdig mee te kappen
Nee hoor, dat is hij helemaal niet verplicht, hoe hard jij ook schreeuwt van wel. Hij geeft het duidelijk aan, alleen jij ziet de realiteit niet voor wat hij is. Jullie zijn niet samen, hij pakt niet door, etc etc maar jij blijft maar hoop houden. En nu leg je de verantwoordelijkheid volledig bij hem.

Je komt over als iemand van 15. Hij wil niet, dat blijkt uit wat hij doet want staat hij bij je op de stoep? Nee. Zijn jullie samen? Nee. Is er een vervolgdate geweest? Nee. Nee nee nee nee nee. Maar jij wil doen dat jij, arm arm arm slachtoffertje van die boze meneer geen enkele andere keuze had dan hoop houden omdat die meneer wat vraagjes stelde.

Schei toch uit. Als het er uit ziet als een eend, loopt als een eend en kwaakt als een eend dan is het een eend en geen hond.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205120293
Die gaat niet meer reageren nu ze betrapt is op haar leugen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2022 11:05:20 ]
pi_205125362
@Lakasha Ik reageer maar gelijk op de openingspost.
Jij wilde vooral advies van mannen, ik zal je die onomwonden geven.

Als hetero mannen echte oprechte belangstelling hebben voor een vrouw dan gaan ze er voor, zeker als het wederzijds blijkt te zijn.
Dan is zelfs de meest verlegen kerel gelijk een casanova en komt ie tijd en communicatie te kort.

Alles wat hier buiten valt kun je met een gerust hart en zonder twijfel afkappen.
Ik weet niet of dit een player is of gewoon een nonchalante boer, maar de interesse is in ieder geval niet wederzijds.
Sterker nog, grote kans dat ie ondertussen met een ander bezig is en als jij weer wat van hem hoort is dat omdat dat mislukt is.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 23 juni 2022 @ 09:35:21 #289
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205126108
Ja laten we die man gewoon de schuld geven , veel makkelijker.
Hoef je ook niet naar jezelf te kijken |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205127281
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 01:00 schreef Werkman het volgende:
@:lakasha Ik reageer maar gelijk op de openingspost.
Jij wilde vooral advies van mannen, ik zal je die onomwonden geven.

Als hetero mannen echte oprechte belangstelling hebben voor een vrouw dan gaan ze er voor, zeker als het wederzijds blijkt te zijn.
Dan is zelfs de meest verlegen kerel gelijk een casanova en komt ie tijd en communicatie te kort.

Alles wat hier buiten valt kun je met een gerust hart en zonder twijfel afkappen.
Ik weet niet of dit een player is of gewoon een nonchalante boer, maar de interesse is in ieder geval niet wederzijds.
Sterker nog, grote kans dat ie ondertussen met een ander bezig is en als jij weer wat van hem hoort is dat omdat dat mislukt is.
Ik heb wel gehoord van weer een andere man dat sommige mannen zelf dat hard to get spelletje spelen uit angst om gekwetst te worden, omdat ze juist zo erg onder de indruk zijn van een vrouw.

Ze willen daarom dat de vrouw wel voldoende signalen laat zien dat ze hem leuk vind. Ook mannen willen dat de interesse wederzijds is en zijn bang om gekwetst te worden net als vrouwen.

Of heb jij dit totaal niet en ga je gewoon met veel zelfvertrouwen op een meisje afstappen die je leuk vind?
pi_205127325
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 01:00 schreef Werkman het volgende:

Als hetero mannen echte oprechte belangstelling hebben voor een vrouw dan gaan ze er voor, zeker als het wederzijds blijkt te zijn.
Daar stip je natuurlijk wel een puntje aan, dat 'wederzijds' zijn...

TS is wel erg gericht op het verliefd zijn, haar gevoelens, en ze is schijnbaar erg blij met aandacht krijgen van hem, vooral lieve apjes/berichtjes...

Maar TS heeft ook een sterke afneiging tegen intieme contacten en zeker al te direkte seksuele toespelingen.
Alleen al als hij naar haar borsten en lichaam kijkt maakt haar al boos en vind ze intimiderend en asociaal.


Ze heeft vermeden erg duidelijk te zijn in dit topic _wat_ er precies besproken werd toen de communicatie verbrak en er radiostilte intrad.

De enige aangave is dat ze ervoor die ene Date gehad hadden die zeer succesvol voor beiden verliep en waarna hij gelijk een vervolgdate voorstelde (enkel dus dat hij naar haar lichaam gekeken had stoorde haar zeer).

In de nacht erna zou hij 'meerdere lieve apps' gestuurd hebben..
En daarna dus 2,5 week helemaal niks.
Ook van haar niet.

Ik vermoed (en omdat ze er erg vaag over is kunnen we enkel gissen) dat na die (succesvolle) date de man misschien een stap verder wilde gaan en duidelijk gemaakt heeft ook naar intimiteit op zoek te zijn.

En dat dat ook de grond is dat toen de boel stevig stukliep.
Ook dat hij nu zeer afwachtend is om verder veel tijd en moeite in haar te investeren.


Is hij dan een 'player', die enkel op één ding uit is?
Naar de criteria van TS misschien wel, maar eerlijk gezegd denk ik dat de grote meerderheid der mensen uiteindelijk wél intimiteit als deel van een relatie ziet en dat als breekpunt opvat als daar een behoorlijk stop op gezet wordt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_205127401
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 11:58 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik heb wel gehoord van weer een andere man dat sommige mannen zelf dat hard to get spelletje spelen uit angst om gekwetst te worden, omdat ze juist zo erg onder de indruk zijn van een vrouw.

Ze willen daarom dat de vrouw wel voldoende signalen laat zien dat ze hem leuk vind. Ook mannen willen dat de interesse wederzijds is en zijn bang om gekwetst te worden net als vrouwen.

Of heb jij dit totaal niet en ga je gewoon met veel zelfvertrouwen op een meisje afstappen die je leuk vind?
Als ik vrijgezel ben ja.
Dat heeft mij een vriendin opgeleverd van 35 terwijl ik zelf 45 ben.

En ik hoef niet overdreven stoer te doen of mezelf moed aan te praten, en ik kan een blauwtje incasseren en ik blijf ook niet aandringen.
Ik ben gewoon ik en ik ga gewoon door tot ik een match tegenkom.

Mijn filosofie is altijd geweest of die klik is er of die is er niet, klaar.
Verder doe ik niet aan drama en spelletjes.
pi_205127516
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 12:14 schreef Werkman het volgende:

[..]
Als ik vrijgezel ben ja.
Dat heeft mij een vriendin opgeleverd van 35 terwijl ik zelf 45 ben.

En ik hoef niet overdreven stoer te doen of mezelf moed aan te praten, en ik kan een blauwtje incasseren en ik blijf ook niet aandringen.
Ik ben gewoon ik en ik ga gewoon door tot ik een match tegenkom.

Mijn filosofie is altijd geweest of die klik is er of die is er niet, klaar.
Verder doe ik niet aan drama en spelletjes.
Respect :)

Maar geloof jij dan ook in het feit dat mannen zo onzeker kunnen zijn dat ze zelfs op hun grootste crush niet zomaar en even snel willen/ durven afstappen?

En wat vind je van vrouwen die ook heel duidelijk interesse in jouw tonen?
  donderdag 23 juni 2022 @ 12:31:14 #294
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205127529
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 12:29 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Respect :)

Maar geloof jij dan ook in het feit dat mannen zo onzeker kunnen zijn dat ze zelfs op hun grootste crush niet zomaar en even snel willen/ durven afstappen?
Zelfs de stoerste boy met een grote mond gaat fouten maken als ze de persoon maar leuk genoeg vinden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_205127558
[quote]0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hoe sneller je erachter komt dat hij jou niets verplicht bent en jij jezelf alles hoe beter.
Je vult vanalles voor hem in, maar wat het oorkussens, het past niet bij jou.
Dus ga je energie in andere zaken steken. Je kan vanalles verwachten van hem, hij hoeft en zal het niet geven. Jij moet voor jezelf zeggen dit is het niet waard. Ga wat anders doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 08:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is hij helemaal niet verplicht, hoe hard jij ook schreeuwt van wel. Hij geeft het duidelijk aan, alleen jij ziet de realiteit niet voor wat hij is. Jullie zijn niet samen, hij pakt niet door, etc etc maar jij blijft maar hoop houden. En nu leg je de verantwoordelijkheid volledig bij hem.

Je komt over als iemand van 15. Hij wil niet, dat blijkt uit wat hij doet want staat hij bij je op de stoep? Nee. Zijn jullie samen? Nee. Is er een vervolgdate geweest? Nee. Nee nee nee nee nee. Maar jij wil doen dat jij, arm arm arm slachtoffertje van die boze meneer geen enkele andere keuze had dan hoop houden omdat die meneer wat vraagjes stelde.

Schei toch uit. Als het er uit ziet als een eend, loopt als een eend en kwaakt als een eend dan is het een eend en geen hond.
Nou, typpisch mannelijke gedrag natuurlijk altijd voor elkaars bende opkomen,
Ik verwachtte niets van hem behalve duidelijkheid hoor, hij kan prima oprotten of mij niets vinden als hij maar
genoeg DUIDELIJK is, niet dubbele signalen afgeeft, duidelijk? Of toch nog niet omdat je een man bent?

Schei jij toch maar ook uit, kennelijk pak jij het net zo lafaards met meiden aan als hij....

En trouwens ik verwacht niets meer van hem of hoop....., kom op ik wacht niet op lege en zieke zielen, het enog waar ik me aan erger is mijn idiote gedrag door mijn rot gevoelens voor hem, terwijl hij totaal niets waard is
pi_205127566
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 12:35 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Nou, typpisch mannelijke gedrag natuurlijk altijd voor elkaars bende opkomen,
Ik verwachtte niets van hem behalve duidelijkheid hoor, hij kan prima oprotten of mij niets vinden als hij maar
genoeg DUIDELIJK is, niet dubbele signalen afgeeft, duidelijk? Of toch nog niet omdat je een man bent?

Schei jij toch maar ook uit, kennelijk pak jij het net zo lafaards met meiden aan als hij....

En trouwens ik verwacht niets meer van hem of hoop....., kom op ik wacht niet op lege en zieke zielen, het enig waar ik me aan erger is mijn idiote gedrag door mijn rot gevoelens voor hem, terwijl hij totaal niets waard is
pi_205127585
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2022 09:35 schreef puzziepie het volgende:
Ja laten we die man gewoon de schuld geven , veel makkelijker.
Hoef je ook niet naar jezelf te kijken |:)
Jawel hoor, daar moet je nooit aan twijfelen maar wat ik wel 100% zie dat jij die gave totaal mist om eens naar jezelf te kijken,
pi_205127592
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 14:58 schreef Selenophilia het volgende:
Die gaat niet meer reageren nu ze betrapt is op haar leugen.
Mijn leeftijd gaat jou en niemand hier een reet aan denk ik :)
pi_205127597
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 12:29 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Respect :)

Maar geloof jij dan ook in het feit dat mannen zo onzeker kunnen zijn dat ze zelfs op hun grootste crush niet zomaar en even snel willen/ durven afstappen?

En wat vind je van vrouwen die ook heel duidelijk interesse in jouw tonen?
Dat eerste ken ik wel, verlegen kerels zie je wel vaker maar ik ken het gevoel zelf niet.

En wat dat laatste betreft, dat ligt er aan op welke manier.
Ik val namelijk op een beetje warme en aardige uitstraling.
Of dat nu op het gebied van een ons is of een relatie.

Ik val niet op koele types die er van uitgaan dat ze me op commando kunnen claimen.

Als je naast me komt zitten met een openingszin waar de kapsones van af druipt kan je zelf je drankje betalen.
Ongeacht of je nu knap bent of lelijk.
pi_205127620
@Lakasha Waarom stuur je niet gewoon simpelweg een bericht met een korte samenvatting van dit verhaal en vraag je gewoon om kant en klare duidelijkheid?

Zolang je om de hete brei heen blijft draaien geef je hem de ruimte voor spelletjes.
Soms moet je gewoon alle kaarten op tafel roepen.
pi_205127622
Terwijl hij totaal niets waard is? Je reageert wel erg overtrokken. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')