Voor mij weegt het allemaal niet zo zwaar en ik heb niets te bewijzen aan jullie. Ik ga er niet zo onnodig diep op in hoor, al helemaal niet nu ik merk dat ts zo labiel is als wat. Vraag het maar aan jezelf waarom je koste wat het kost nog steeds in de verdediging schiet ipv je aan mijn reacties te storen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:50 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Waarom laat jij de TS en dit topic dan niet los als het je zo stoort? Laat het los laat het gaan![]()
Altijd leuk om te zien hoe men aan anderen stoort waar ze zelf juist moeite mee hebben. De pot verwijt de ketel.
Tja, jij schiet nu ook in de verdediging wat niks mis mee is. Ik heb mijn mening gezegd in elk geval over je reacties, net als dat jij nu ook hebt gedaan. Wil je nog iets kwijt?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:00 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Voor mij weegt het allemaal niet zo zwaar en ik heb niets te bewijzen aan jullie. Ik ga er niet zo onnodig diep op in hoor, al helemaal niet nu ik merk dat ts zo labiel is als wat. Vraag het maar aan jezelf waarom je koste wat het kost nog steeds in de verdediging schiet ipv je aan mijn reacties te storen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Tja, jij schiet nu ook in de verdediging wat niks mis mee is. Ik heb mijn mening gezegd in elk geval over je reacties, net als dat jij nu ook hebt gedaan. Wil je nog iets kwijt?
Klopt, ik heb graag het laatste woord net als jij! Daarmee staan we dus quitte haha!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:11 schreef Selenophilia het volgende:
[..]echt weer zo iemand die het laatste woord wilt hebben. Ik maak zelf wel uit waar wanneer en hoe ik reageer
begrepen? Mooi.
Hoe sneller je erachter komt dat hij jou niets verplicht bent en jij jezelf alles hoe beter.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:46 schreef Lakasha het volgende:
[..]
In jouw ogen niet blijkbaar, ik wel hij is RESPECT verplicht, ongelofelijk hoe respectloosheid we tegenwoordig voor lief nemen en alle schuld maar bij de ander neerleggen, mannen moeten ook wat aan hun communicatie en gedrag doen
Heeft hij geen (of niet meer) interesse, wil geen contact or whatever Prima, geef het duidelijk aan of hou het bij kille en kortaf reacties, hoeft niet telkens valse hoop te geven met neppe vragen en hints, als hij niet zou verder de hints afgeven was ik niet dom geweest om er tijdig mee te kappen
Dit Idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
Jullie hadden alléén een miscommunicatie via whatsapp, dat maakt hem géén hufter. Als jij gewoon een paar weken geleden al luchtig aan hem had gevraagd waarom hij afstandelijker werd had je gewoon een eerlijk antwoord van hem terug gekregen, ook al was het dan: sorry, heb me bedacht en wil niet verder daten.
Nu heb je vooral jezelf onnodig gek gemaakt.....voor hetzelfde geld had hij het gewoon even druk, maar als je dat gewoon gevraagd had je duidelijkheid gehad.
Denk vooral dat ze professionele hulp nodig heeft.....op deze leeftijd woon je in principe zelfstandig en heb je een volwassen baan (al dan niet net afgestudeerd), dan ben je niet meer bezig met dit soort fantasieën.....quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Hoe sneller je erachter komt dat hij jou niets verplicht bent en jij jezelf alles hoe beter.
Je vult vanalles voor hem in, maar wat het oorkussens, het past niet bij jou.
Dus ga je energie in andere zaken steken. Je kan vanalles verwachten van hem, hij hoeft en zal het niet geven. Jij moet voor jezelf zeggen dit is het niet waard. Ga wat anders doen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Denk vooral dat ze professionele hulp nodig heeft.....op deze leeftijd woon je in principe zelfstandig en heb je een volwassen baan (al dan niet net afgestudeerd), dan ben je niet meer bezig met dit soort fantasieën.....
Nee hoor, dat is hij helemaal niet verplicht, hoe hard jij ook schreeuwt van wel. Hij geeft het duidelijk aan, alleen jij ziet de realiteit niet voor wat hij is. Jullie zijn niet samen, hij pakt niet door, etc etc maar jij blijft maar hoop houden. En nu leg je de verantwoordelijkheid volledig bij hem.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:46 schreef Lakasha het volgende:
[..]
In jouw ogen niet blijkbaar, ik wel hij is RESPECT verplicht, ongelofelijk hoe respectloosheid we tegenwoordig voor lief nemen en alle schuld maar bij de ander neerleggen, mannen moeten ook wat aan hun communicatie en gedrag doen
Heeft hij geen (of niet meer) interesse, wil geen contact or whatever Prima, geef het duidelijk aan of hou het bij kille en kortaf reacties, hoeft niet telkens valse hoop te geven met neppe vragen en hints, als hij niet zou verder de hints afgeven was ik niet dom geweest om er tijdig mee te kappen
Ik heb wel gehoord van weer een andere man dat sommige mannen zelf dat hard to get spelletje spelen uit angst om gekwetst te worden, omdat ze juist zo erg onder de indruk zijn van een vrouw.quote:Op donderdag 23 juni 2022 01:00 schreef Werkman het volgende:
@:lakasha Ik reageer maar gelijk op de openingspost.
Jij wilde vooral advies van mannen, ik zal je die onomwonden geven.
Als hetero mannen echte oprechte belangstelling hebben voor een vrouw dan gaan ze er voor, zeker als het wederzijds blijkt te zijn.
Dan is zelfs de meest verlegen kerel gelijk een casanova en komt ie tijd en communicatie te kort.
Alles wat hier buiten valt kun je met een gerust hart en zonder twijfel afkappen.
Ik weet niet of dit een player is of gewoon een nonchalante boer, maar de interesse is in ieder geval niet wederzijds.
Sterker nog, grote kans dat ie ondertussen met een ander bezig is en als jij weer wat van hem hoort is dat omdat dat mislukt is.
Daar stip je natuurlijk wel een puntje aan, dat 'wederzijds' zijn...quote:Op donderdag 23 juni 2022 01:00 schreef Werkman het volgende:
Als hetero mannen echte oprechte belangstelling hebben voor een vrouw dan gaan ze er voor, zeker als het wederzijds blijkt te zijn.
Als ik vrijgezel ben ja.quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:58 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord van weer een andere man dat sommige mannen zelf dat hard to get spelletje spelen uit angst om gekwetst te worden, omdat ze juist zo erg onder de indruk zijn van een vrouw.
Ze willen daarom dat de vrouw wel voldoende signalen laat zien dat ze hem leuk vind. Ook mannen willen dat de interesse wederzijds is en zijn bang om gekwetst te worden net als vrouwen.
Of heb jij dit totaal niet en ga je gewoon met veel zelfvertrouwen op een meisje afstappen die je leuk vind?
Respectquote:Op donderdag 23 juni 2022 12:14 schreef Werkman het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel ben ja.
Dat heeft mij een vriendin opgeleverd van 35 terwijl ik zelf 45 ben.
En ik hoef niet overdreven stoer te doen of mezelf moed aan te praten, en ik kan een blauwtje incasseren en ik blijf ook niet aandringen.
Ik ben gewoon ik en ik ga gewoon door tot ik een match tegenkom.
Mijn filosofie is altijd geweest of die klik is er of die is er niet, klaar.
Verder doe ik niet aan drama en spelletjes.
Zelfs de stoerste boy met een grote mond gaat fouten maken als ze de persoon maar leuk genoeg vinden.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Respect![]()
Maar geloof jij dan ook in het feit dat mannen zo onzeker kunnen zijn dat ze zelfs op hun grootste crush niet zomaar en even snel willen/ durven afstappen?
Nou, typpisch mannelijke gedrag natuurlijk altijd voor elkaars bende opkomen,quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is hij helemaal niet verplicht, hoe hard jij ook schreeuwt van wel. Hij geeft het duidelijk aan, alleen jij ziet de realiteit niet voor wat hij is. Jullie zijn niet samen, hij pakt niet door, etc etc maar jij blijft maar hoop houden. En nu leg je de verantwoordelijkheid volledig bij hem.
Je komt over als iemand van 15. Hij wil niet, dat blijkt uit wat hij doet want staat hij bij je op de stoep? Nee. Zijn jullie samen? Nee. Is er een vervolgdate geweest? Nee. Nee nee nee nee nee. Maar jij wil doen dat jij, arm arm arm slachtoffertje van die boze meneer geen enkele andere keuze had dan hoop houden omdat die meneer wat vraagjes stelde.
Schei toch uit. Als het er uit ziet als een eend, loopt als een eend en kwaakt als een eend dan is het een eend en geen hond.
quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:35 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Nou, typpisch mannelijke gedrag natuurlijk altijd voor elkaars bende opkomen,
Ik verwachtte niets van hem behalve duidelijkheid hoor, hij kan prima oprotten of mij niets vinden als hij maar
genoeg DUIDELIJK is, niet dubbele signalen afgeeft, duidelijk? Of toch nog niet omdat je een man bent?
Schei jij toch maar ook uit, kennelijk pak jij het net zo lafaards met meiden aan als hij....
En trouwens ik verwacht niets meer van hem of hoop....., kom op ik wacht niet op lege en zieke zielen, het enig waar ik me aan erger is mijn idiote gedrag door mijn rot gevoelens voor hem, terwijl hij totaal niets waard is
Jawel hoor, daar moet je nooit aan twijfelen maar wat ik wel 100% zie dat jij die gave totaal mist om eens naar jezelf te kijken,quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:35 schreef puzziepie het volgende:
Ja laten we die man gewoon de schuld geven , veel makkelijker.
Hoef je ook niet naar jezelf te kijken
Mijn leeftijd gaat jou en niemand hier een reet aan denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:58 schreef Selenophilia het volgende:
Die gaat niet meer reageren nu ze betrapt is op haar leugen.
Dat eerste ken ik wel, verlegen kerels zie je wel vaker maar ik ken het gevoel zelf niet.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Respect![]()
Maar geloof jij dan ook in het feit dat mannen zo onzeker kunnen zijn dat ze zelfs op hun grootste crush niet zomaar en even snel willen/ durven afstappen?
En wat vind je van vrouwen die ook heel duidelijk interesse in jouw tonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |