Het klinkt in ieder geval niet als het type dat te verlegen is om contact met je te zoekenquote:Op zondag 19 juni 2022 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Laat je niet zo aan het lijntje houden. Als hij jou echt leuk vond, dan had hij dat wel laten weten/merken.
Dat laatstequote:Op zondag 19 juni 2022 11:56 schreef Mufasah208 het volgende:
In die mate dat jij geïnvesteerd in hem bent, met hem in de gaten houden op de app en in gedachtes... De realiteit is dat hij dat niet met jou is, anders was er wel een tweede afspraak geweest of concreet afgesproken.
Mijn advies: delete het nummer, block hem op de app. Ga naar buiten, ga wat voor jezelf doen, doe wat met vrienden.
Het maakt je alles behalve aantrekkelijk. Voor jezelf alsook voor anderen.
Ik heb daar al aangedacht maar wilde liever face to face doen als we zouden afspreken, via schermen kan alles al snel verkeerd geïnterpreteerd wordenquote:Op zondag 19 juni 2022 11:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zou gewoon rustig aan hem vragen waar het aan ligt dat je soms lang niks meer van hem hoort. Dan weet je het antwoord.
Klopt van ene kant, maar sommigen hebbeb hun gedrag ook niet eens door, misschien bedoelt hij het niet zo? Of doet hij niet met slechte intentie? Of is dit te naïef van me?quote:Op zondag 19 juni 2022 11:00 schreef Selenophilia het volgende:
Red flag. Run away.
En dit idd; ‘ik voelde er mindgame in het spel en daar heb ik hekel aan’
![]()
Is bellen geen optie dan? Anders wacht je zo lang tot je een antwoord hebt.quote:Op zondag 19 juni 2022 13:54 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Ik heb daar al aangedacht maar wilde liever face to face doen als we zouden afspreken, via schermen kan alles al snel verkeerd geïnterpreteerd worden
Het is wel naïef om te denken dat jij veel voor hem betekent en dat hij ook zoveel voor jou voelt als hij een 3 weken lange radiostilte kan laten vallen en helemaal niks van zich laat horen.quote:Op zondag 19 juni 2022 13:55 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Klopt van ene kant, maar sommigen hebbeb hun gedrag ook niet eens door, misschien bedoelt hij het niet zo? Of doet hij niet met slechte intentie? Of is dit te naïef van me?
Heb ik er ook aan gedacht, maar hoe snel oordelen we mensen tegenwoordig niet alleen vanwege kut Apps en hun Appgedrag? Is dit normaal? Grote ego of wat arrogantie kan misschien wel in hem zitten maar narcisme, dat weet ik niet... gezien onze gesprek eerste afspraak heeft hij helemaal niet zoveel over zichzelf gehad of opgeschept, juist niet. Toen ik vroeg hoe met zijn zaken ging hij knikte met glimlach meer niet, wat ik zelf zeer bescheiden vondquote:Op zondag 19 juni 2022 11:07 schreef Selenophilia het volgende:
Iemand die zijn hele leven studeert, onderneemt, heel ambitieus is, hard werkt bedrijven runt een foute man is?
Hoezo niet? Daar kunnen ook de grootste narcistische mongolen tussen zitten. Eerst charmant doen zodat je voor hem valt en daarna aan je energie zuigen om zijn ego te laten strelen/voeden.
Waarom naïef? Ik kan helaas niks doen met mijn gevoelens, wilde zelf niet verliefd worden al jaren lang ben ik het niet geweest en nu ineens op eerste gezicht en op foute man? Weet ik nietquote:Op zondag 19 juni 2022 11:14 schreef Medusa666 het volgende:
Je komt ook veel te verliefd en naïef over hoe je de eerste ontmoeting beschrijft. Hoe oud ben je?
Ik pak het zelf nooit zo aan misschien is dat ook fout van mij, maar ik vind het te direct en te snel na maar een afspraakje, ik zou het liever rustig aan doen,quote:Op zondag 19 juni 2022 11:18 schreef ex het volgende:
Heb je al geprobeerd gewoon duidelijk te zijn met wat je wilt ipv hopen dat de hints begrepen worden?
"Hoi, ik ben best geïnteresseerd maar hoor steeds niks van je wat ik storend vind, 2 opties: Of we gaan er wat van maken en proberen af te spreken en wat meer contact te hebben of ik ga verder met me leven, laat maar weten!"
Hoor je niks, heb je, je antwoord, hoor je wel wat maar blijft het een hork dan kan je er ook mee ophouden.
Dit zegt dus helemaal niet dat hij online is om jou te checken. Het kan ook dat hij druk aan het appen is met iemand anders.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:54 schreef Lakasha het volgende:
Oh ja, intuïtief voel ik hem alsof hij me heel goed in de gaten heeft op WhatsApp, blijft online hangen zolang ik ook ben of komt steeds en gaat om te checken of ik er nog ben etc, maar initatief tonen NO....
Dat liet hij toch wel.merken tijdens onze afspraak zowel aan zijn lichaamstaal, complimenten geven maar ook heeft hij duidelijk gemaakt me weer te willen zien, ook zijn attente appje heeft laten zien dat hij het leuk vond, wat is dit dan voor verwarringquote:Op zondag 19 juni 2022 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Laat je niet zo aan het lijntje houden. Als hij jou echt leuk vond, dan had hij dat wel laten weten/merken.
Dat is het nare van verliefd zijnquote:Op zondag 19 juni 2022 14:15 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Dit zegt dus helemaal niet dat hij online is om jou te checken. Het kan ook dat hij druk aan het appen is met iemand anders.
Klopt, mij komt ook niet als verlegen man over maar eerder gereserveerd en terughoudend, en niet te voorspellenquote:Op zondag 19 juni 2022 11:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval niet als het type dat te verlegen is om contact met je te zoeken
Als hij ook verliefd was zou er nooit 3 weken radiostilte zijn.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:16 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Dat liet hij toch wel.merken tijdens onze afspraak zowel aan zijn lichaamstaal, complimenten geven maar ook heeft hij duidelijk gemaakt me weer te willen zien, ook zijn attente appje heeft laten zien dat hij het leuk vond, wat is dit dan voor verwarring
Ik vind je naïef omdat je helemaal hoteldebotel bent over een vent die je maar één keer hebt gezien.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:09 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Waarom naïef? Ik kan helaas niks doen met mijn gevoelens, wilde zelf niet verliefd worden al jaren lang ben ik het niet geweest en nu ineens op eerste gezicht en op foute man? Weet ik niet
Ik denk dat zijn smoesje daarvoor niet zo boeiend is. Conclusie is dat deze man gewoon niet voldoende interesse heeft voor iets serieus zoals TS dat voor zich ziet.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zou gewoon rustig aan hem vragen waar het aan ligt dat je soms lang niks meer van hem hoort. Dan weet je het antwoord.
Ik begrijp haar wel. Ze wilt gewoon duidelijke uitleg achter de adviezen die worden gegeven.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:17 schreef LXIV het volgende:
Je vraagt om advies, maar wil er vervolgens niet naar luisteren.
Ik beken dat ik hier niet zo goed in ben bespreek ik dat ook niet zo snel met iemand, misschien ook deels omdat ik niet bewust naar relatie opzoek ben, maar gewone contact of vriendschap wil ik het ook nooit met hem, ik vind heel lastig zoiets aan te gevenquote:Op zondag 19 juni 2022 11:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je kan zelf toch ook een bericht sturen ipv 3 weken wachten om dan een ‘hint’ te geven?
Lijkt me hoog tijd om nu duidelijk te worden, aan te geven dat je dit zo niet prettig vindt, het anders wil of ermee stopt.
Het is makkelijk om hem de schuld te geven, maar zelf doe je ook niets. Je neemt niet eens een beslissing voor jezelf. Je vind van alles niet fijn, niet in de manier van contact en zelfs op de date niet alles ok, maar je laat het van hem afhangen hoe het verder gaat (niet verder gaat blijkbaar).
Zeg eens wat, doe eens wat. Niet hij, maar jij.
Het is niet leuk, het gaat nergens heen, je voelt je er slecht bij. Je weet wat je moet doen…
Uhm, gezien dat overanalyseren van zijn doen en laten op WhatsApp ben je dat wél, maar wil je zo niet op hem overkomen.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:26 schreef Lakasha het volgende:
Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben
Ik denk dat je het beste berusting kunt vinden in 'het moet van beide kanten komen'. Als het nu al 'scheef' zit, d.w.z. jij neemt steeds initiatief. Geloof me, het word er niet leuker op. Je hoeft niet perse zijn nummer te verwijderen. Maar leun wat meer achterover. En houd je ogen open voor anderen.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:26 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Ik beken dat ik hier niet zo goed in ben bespreek ik dat ook niet zo snel met iemand, misschien ook deels omdat ik niet bewust naar relatie opzoek ben, maar gewone contact of vriendschap wil ik het ook nooit met hem, ik vind heel lastig zoiets aan te geven
Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben, en gezien zijn werk wilde ik hem ook de ruimte geven maar misschien wel iets te lang geweest
Ik denk dat het hier vooral gaat om dat TS wel initiatief toont en die 'leuke man' steeds voor radiostilte zorgt. Het lijkt mij niet als leuk, gezellig en spannend zo, als eerste periode dat je elkaar leert kennen op deze manier.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:48 schreef corehype het volgende:
Waarom app jij hem dan niet als eerst?
Al dat gelul van wie appt wie en negeren en shit.
Ben al snel klaar ermee. Als je als man te vaak appt is het een issue en als je te weinig appt is het ook al een issue
Het is niet behoeftig en plakkerig om gewoon om duidelijkheid te vragen bij hem.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:26 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Ik beken dat ik hier niet zo goed in ben bespreek ik dat ook niet zo snel met iemand, misschien ook deels omdat ik niet bewust naar relatie opzoek ben, maar gewone contact of vriendschap wil ik het ook nooit met hem, ik vind heel lastig zoiets aan te geven
Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben, en gezien zijn werk wilde ik hem ook de ruimte geven maar misschien wel iets te lang geweest
Hoe oud ben je dan en hoeveel date en relatie ervaring heb je?quote:Op zondag 19 juni 2022 14:09 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Waarom naïef? Ik kan helaas niks doen met mijn gevoelens, wilde zelf niet verliefd worden al jaren lang ben ik het niet geweest en nu ineens op eerste gezicht en op foute man? Weet ik niet
Kans bestaat wel dat als TS dat gaat vragen, TS een vaag antwoord gaat krijgen indien het een persoon betreft die TS aan het lijntje wilt houden. Ik denk dat je gewoon altijd moet uitgaan van de 'voelt het goed' vraag. Ik vind op basis van alle onrust die ik merk, dat het een red flag is. TS -> RUN of leun achterover. En mocht je hem nog eens treffen, vraag je het face-to-face. Niet via een digitaal bericht.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:56 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het is niet behoeftig en plakkerig om gewoon om duidelijkheid te vragen bij hem.
Maar wat anderen al zeggen is het naief om te denken dat hij hetzelfde als jij staat in de relatie.
Wil jij een relatie met iemand die heel vaak een radiostilte inlast en jij hebt geen idee waar hij mee bezig is? Ik zou het niet zien zitten persoonlijk.
Dat het je eerste verliefdheid is voor jou wilt niks zeggen over hoe betrouwbaar of goed persoon die persoon is voor jou.
Dit idd.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Uhm, gezien dat overanalyseren van zijn doen en laten op WhatsApp ben je dat wél, maar wil je zo niet op hem overkomen.
Precies dit, stel je een normale vraag wordt online totaal iets anders geïnterpreteerd en dit is precies wat de waardeloze WhatsApp doet, alle relaties zowel liefdes of andere makkelijk ruïneren door alleen miscommunicatie, belachelijkquote:Op zondag 19 juni 2022 14:25 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik begrijp haar wel. Ze wilt gewoon duidelijke uitleg achter de adviezen die worden gegeven.
Ze heeft hem toch uiteindelijk wel weer geappt? En elke keer hem appen wanneer hij zelf niet eens moeite doet kan niet. Zijn reacties waren nou ook niet van iemand die op haar berichten had zitten wachten....quote:Op zondag 19 juni 2022 14:48 schreef corehype het volgende:
Ben al snel klaar ermee. Als je als man te vaak appt is het een issue en als je te weinig appt is het ook al een issue
Dat heb je echt zelf in de hand hoor. Zit je ergens mee of zit je met vragen dan praat je erover en stel je die vragen die je beantwoordt wil hebben. Nu ben je overvallen door deze verliefdheid en dát is wat je nu in de war maakt. Die man doet niet echt iets verkeerds....die geeft dan wel radiostilte maar die hou jij zelf in stand door zelf ook niet te appen. Tja, dan krijg je inderdaad miscommunicatiequote:Op zondag 19 juni 2022 15:13 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Precies dit, stel je een normale vraag wordt online totaal iets anders geïnterpreteerd en dit is precies wat de waardeloze WhatsApp doet, alle relaties zowel liefdes of andere makkelijk ruïneren door alleen miscommunicatie, belachelijk
Juist wel, ik vroeg omdat ik juist wil luisteren en de realiteit beter zien, of ik niet alleen met mijn hart denk en zie en dat wil ik juist niet, dus gelukkig er is nog wel wat verstand in mij ondanks de buikvlinders....quote:Op zondag 19 juni 2022 14:17 schreef LXIV het volgende:
Je vraagt om advies, maar wil er vervolgens niet naar luisteren.
In een maand lang heb ik maar 2 x contact genomen, 99% van vrouwen had niet eens misschien 5 dagen gewacht, en stroomde hem dagelijks met appjes, dat gebeurt nooit bij mij, en is dit te veel en onaantrekkelijk of makkelijk?quote:Op zondag 19 juni 2022 11:56 schreef Mufasah208 het volgende:
In die mate dat jij geïnvesteerd in hem bent, met hem in de gaten houden op de app en in gedachtes... De realiteit is dat hij dat niet met jou is, anders was er wel een tweede afspraak geweest of concreet afgesproken.
Mijn advies: delete het nummer, block hem op de app. Ga naar buiten, ga wat voor jezelf doen, doe wat met vrienden.
Het maakt je alles behalve aantrekkelijk. Voor jezelf alsook voor anderen.
En hoe vaak heb je gekeken of hij online was?quote:Op zondag 19 juni 2022 15:26 schreef Lakasha het volgende:
[..]
In een maand lang heb ik maar 2 x contact genomen, 99% van vrouwen had niet eens misschien 5 dagen gewacht, en stroomde hem dagelijks met appjes, dat gebeurt nooit bij mij, en is dit te veel en onaantrekkelijk of makkelijk?
Dit klopt wel wat je zegt.quote:Op zondag 19 juni 2022 15:10 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Kans bestaat wel dat als TS dat gaat vragen, TS een vaag antwoord gaat krijgen indien het een persoon betreft die TS aan het lijntje wilt houden. Ik denk dat je gewoon altijd moet uitgaan van de 'voelt het goed' vraag. Ik vind op basis van alle onrust die ik merk, dat het een red flag is. TS -> RUN of leun achterover. En mocht je hem nog eens treffen, vraag je het face-to-face. Niet via een digitaal bericht.
Heb je het eens door wat je hier zegt? Ik geloof we nog niet echt als wilde dieren in het bos leven en geen emoties meer mogen tonen, wat is dit voor rare robotische wereld gewordenquote:Op zondag 19 juni 2022 12:09 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
Mensen moeten tegenwoordig ook echt niet meer oprechte gevoelens uiten voor iemand. Zo onaantrekkelijk. Go toxisch all the way ya all![]()
Je komt heel empathisch en gevoelig over, maar onthoud dat er helaas veel mensen zijn die hier misbruik van maken.quote:Op zondag 19 juni 2022 15:37 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Heb je het eens door wat je hier zegt? Ik geloof we nog niet echt als wilde dieren in het bos leven en geen emoties meer mogen tonen, wat is dit voor rare robotische wereld geworden
Dat was sarcastisch..quote:Op zondag 19 juni 2022 15:37 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Heb je het eens door wat je hier zegt? Ik geloof we nog niet echt als wilde dieren in het bos leven en geen emoties meer mogen tonen, wat is dit voor rare robotische wereld geworden
Of hij denkt net als TS dat hij behoeftig over zou komen als hij vaker appt.quote:Op zondag 19 juni 2022 15:58 schreef Tinkepink het volgende:
Als die man jou ook leuk vindt had jij je allang gebeld en waren jullie al een paar afspraakjes verder. Hij heeft geen interesse. Of is een lul.
Ik vertel je, heel simpel en puur zonder enkel gedoe met enorme kans op happy end, tegenwoorsig is dat alles behalve happy endquote:Op zondag 19 juni 2022 12:32 schreef etuiedelapiel het volgende:
Gecompliceerd gedoe. Hoe zouden wij dat 30 jaar geleden toch gedaan hebben?
Dat had mijn ex ook, maar 3 weken radiostilte is next level hoor voor hard to get zijnquote:Op zondag 19 juni 2022 16:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Of hij denkt net als TS dat hij behoeftig over zou komen als hij vaker appt.
Er is niet behoeftig en plakkerig zijn en er is dingen laten verwateren.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:26 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Communicatie is inderdaad een stuk moderner geworden en dat maakt de kans groter dat het mis gaat. Dat kun je alleen heel simpel voorkomen door recht te vragen/zeggen wat je wil. Mannen begrijpen geen hints, daar kunnen ze geen gesprek mee beginnen. Dus als jij nu echt wil weten wat zijn bedoeling is.....vráág hem dat gewoon. Dit overanalyseren en dingen voor hem invullen zonder dat je daar zekerheid van hebt gaat je zeker niet helpen.quote:Op zondag 19 juni 2022 16:15 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Ik vertel je, heel simpel en puur zonder enkel gedoe met enorme kans op happy end, tegenwoorsig is dat alles behalve happy end
TO begrijpt ook geen hints, anders zou ze zijn hints allang begrepen hebben en dit projectje beëindigd hebben.quote:Op zondag 19 juni 2022 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Communicatie is inderdaad een stuk moderner geworden en dat maakt de kans groter dat het mis gaat. Dat kun je alleen heel simpel voorkomen door recht te vragen/zeggen wat je wil. Mannen begrijpen geen hints, daar kunnen ze geen gesprek mee beginnen. Dus als jij nu echt wil weten wat zijn bedoeling is.....vráág hem dat gewoon. Dit overanalyseren en dingen voor hem invullen zonder dat je daar zekerheid van hebt gaat je zeker niet helpen.
Dat zou nog steeds een reden zijn verder te gaan. Een relatie moet soepel lopen, je moet jezelf kunnen zijn.quote:Op zondag 19 juni 2022 16:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Of hij denkt net als TS dat hij behoeftig over zou komen als hij vaker appt.
Klopt. Het gaat niet werken zolang één of beide partijen een spelletje speelt zoals "hard to get" of "ik ben super needy maar zo wil ik niet overkomen".quote:Op zondag 19 juni 2022 17:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zou nog steeds een reden zijn verder te gaan. Een relatie moet soepel lopen, je moet jezelf kunnen zijn.
Een relatie moet ook niet voortdurend ergernis opleveren. Als het dat nu al doet, terwijl het nog niet eens lijkt op een relatie...quote:Op zondag 19 juni 2022 17:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Klopt. Het gaat niet werken zolang één of beide partijen een spelletje speelt zoals "hard to get" of "ik ben super needy maar zo wil ik niet overkomen".
Analyseren doen we allemaal en is ook heel normaal en logisch lijkt mij, zolang geen duidelijkheid is en alles op afstand en via de schermen speeltquote:Op zondag 19 juni 2022 14:01 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat sowieso niets meer worden, je bent zelf ook al flink aan het invullen voor hem, dat hij spelletjes speelt.
Je verwacht gewoon te snel teveel
Je verwacht in dit geval iets wat deze man met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet gaat geven. Wat af is te leiden uit zijn gedrag.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:26 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Analyseren doen we allemaal en is ook heel normaal en logisch lijkt mij, zolang geen duidelijkheid is en alles op afstand en via de schermen speelt
Wat is te snel teveel? Waar blijkt uit mijn gedrag of houding dat ik teveel eis en verwacht?
Leg het me uit aub
Je speelt zelf spelletjes aan de hand van je aannames over die persoon.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:26 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Analyseren doen we allemaal en is ook heel normaal en logisch lijkt mij, zolang geen duidelijkheid is en alles op afstand en via de schermen speelt
Wat is te snel teveel? Waar blijkt uit mijn gedrag of houding dat ik teveel eis en verwacht?
Leg het me uit aub
Nou, fijn dat ik eindelijk nu zo'n reactie en van een man kan lezen,quote:Op zondag 19 juni 2022 14:02 schreef Daboman het volgende:
Pff dit vind ik nou zo vermoeiend aan vrouwen he. Heb je hem ook aan hem laten weten hoe je je voelt? Je projecteert vanalles, komt met allerlei theoriën, zoekt een dubbele agenda achter elk signaal, maar ik mis een beetje dat je daadwerkelijk met hem hebt gecommuniceerd. Ik heb de indruk dat het best wederzijds kan zijn, maar hij heeft vast ook zijn eigen leven. Er bestaat geen protocol dat je binnen x dagen moet reageren want anders is het geen verliefdheid.
Dat kan zeker maar zoals ik zeg Intuïtief voel ik het, komt door mijn verliefdheid? Misschienquote:Op zondag 19 juni 2022 14:15 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Dit zegt dus helemaal niet dat hij online is om jou te checken. Het kan ook dat hij druk aan het appen is met iemand anders.
Je hebt één date gehad wat jullie allebei leuk vonden en behoefte hadden aan een tweede date.....vervolgens blijft hij stil op whatsapp (druk met werk, druk met andere dates, druk met andere perikelen), maar jij blijft ook stil.....Je komt echt niet needy of gretig over als je gewoon heel simpel appt: zullen we nog een keer op date gaan? Dan hebben jullie allebei duidelijkheid en hoef je dit niet meer te analyseren......quote:Op zondag 19 juni 2022 17:35 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Nou, fijn dat ik eindelijk nu zo'n reactie en van een man kan lezen,
Hoe moet ik in dit geval dan het beste aanpakken? Nu ik vaker lees dat ik ook niet duidelijk ben misschien ligt het dan toch ook deels aan mij en aan zijn grote ego anderzijds
Ik wilde hem niet eisen om snel te reageren en ik betwijfel nog steeds of ik dat moet ter sprake brengen en via de App, snel reageren hoeft voor mij niet perse als het niet met kwade of opzettelijke doelen gedaan wordt zoals mind games
Daarom wilde ik hem minstens nog 1 keer zien om te kijken of wij weer die klik en leuke tijd nog steeds samen zouden beleven of blijft het bij ene keer en klaar
Wat is nu jouw advies voor mij?
.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:26 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Leg het me uit aub
Verliefdheid, idealiseren van die kwiebus, naiviteit, selectieve blindheid en doofheid, etc.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:39 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Dat kan zeker maar zoals ik zeg Intuïtief voel ik het, komt door mijn verliefdheid? Misschien
Kans is aan een lijntje gehouden te worden. Ik vrees dat het zo'n type man betreft. waardoor TS nog verder van huis is en dit nog maanden gaat voortduren. Trouwens meest aantrekkelijke is zelfs dat TS niets stuurt, waardoor die man gaat jagen, en hierdoor de dynamiek misschien nog kan herstellen. Maar snap het punt van directheid wat je aandraagt ben ik ook voorstander van maar niet omdat het hier een heel pril iets betreft.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als je hem toch nog een keer irl wil zien doe hem dan een concreet voorstel.
Heb je zin om aanstaande zaterdag af te spreken? Ik weet nog wel een leuk tentje, daar en daar.
Maak er een andere dag van die je beter uitkomt, zeg het op een andere (maar wel duidelijke en concrete) manier. Maar doe het.
Pak die telefoon, app, bel, wat jij het fijnste vindt en kom met een voorstel voor een afspraak.
Ah!! Je bent zelf ook lekker aan het invullen zie ik.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:47 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Kans is aan een lijntje gehouden te worden. Ik vrees dat het zo'n type man betreft. waardoor TS nog verder van huis is en dit nog maanden gaat voortduren. Trouwens meest aantrekkelijke is zelfs dat TS niets stuurt, waardoor die man gaat jagen, en hierdoor de dynamiek misschien nog kan herstellen. Maar snap het punt van directheid wat je aandraagt ben ik ook voorstander van maar niet omdat het hier een heel pril iets betreft.
Waar ben je precies verliefd op? Het klinkt als een verschrikkelijkr interactie tussen julliequote:Op zondag 19 juni 2022 17:39 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Dat kan zeker maar zoals ik zeg Intuïtief voel ik het, komt door mijn verliefdheid? Misschien
Het lijkt een beginnende obsessie om toch zijn aandacht te krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar ben je precies verliefd op? Het klinkt als een verschrikkelijkr interactie tussen jullie
Klopt, in de zin dat ik dan behoeftig ben door mijn gevoelens voor hem, zonder verliefdheid zou mij dat toch niets schelen of hij reageert of niet, door mijn gevoelens hou ik hem in de gaten en heel veel ook, goed vind ik het niet en blij absoluut ook nietquote:Op zondag 19 juni 2022 14:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Uhm, gezien dat overanalyseren van zijn doen en laten op WhatsApp ben je dat wél, maar wil je zo niet op hem overkomen.
Ik zou het bij een volgende meneer bij SMS houden, dat scheelt al de helft qua piekeren (geen zicht op wanneer hij online is, geen blauwe vinkjes).
Ik denk ook dat het op niks uitloopt, maar de ts lijkt toch nog wat ervan te willen.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:47 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Kans is aan een lijntje gehouden te worden. Ik vrees dat het zo'n type man betreft. waardoor TS nog verder van huis is en dit nog maanden gaat voortduren. Trouwens meest aantrekkelijke is zelfs dat TS niets stuurt, waardoor die man gaat jagen, en hierdoor de dynamiek misschien nog kan herstellen. Maar snap het punt van directheid wat je aandraagt ben ik ook voorstander van maar niet omdat het hier een heel pril iets betreft.
Uitzetten dat je ziet wanneer iemand voor het laatst online is geweest. Dat scheelt echt.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:52 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Klopt, in de zin dat ik dan behoeftig ben door mijn gevoelens voor hem, zonder verliefdheid zou mij dat toch niets schelen of hij reageert of niet, door mijn gevoelens hou ik hem in de gaten en heel veel ook, goed vind ik het niet en blij absoluut ook niet
Ik dacht vandaag er nog aan om helemaal zonder de rot Whatsapp te doen en nooit meer te gebruiken bij dit soort relaties
Ja, en dan? Misschien krijgt ze een date voor elkaar na er dagen/weken aan te trekken. En dan begint het hele circus weer van vooraf aan.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het op niks uitloopt, maar de ts lijkt toch nog wat ervan te willen.
Als iemand bewust later op je berichten reageert dan ben ik ook snel klaar hoor. Heb geen zin meer in dat soort kinderlijke spelletjes. Hoe druk kan een mens het hebben, vooral als je iemand zogenaamd leuk vind. Hij zal het wel druk hebben is ook een soort van invullen voor een ander, maar dan op een naïeve manier.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah!! Je bent zelf ook lekker aan het invullen zie ik.
Jij maakt zelf een probleem van whatsapp hè.....jij bent zelf steeds aan het controleren wanneer hij online is terwijl hij zich van geen kwaad bewust is! Vraag gewoon om een tweede date....zegt hij nee: jammer dan maar dan is er wel duidelijkheid.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:52 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Klopt, in de zin dat ik dan behoeftig ben door mijn gevoelens voor hem, zonder verliefdheid zou mij dat toch niets schelen of hij reageert of niet, door mijn gevoelens hou ik hem in de gaten en heel veel ook, goed vind ik het niet en blij absoluut ook niet
Ik dacht vandaag er nog aan om helemaal zonder de rot Whatsapp te doen en nooit meer te gebruiken bij dit soort relaties
Het kan op zich wel. Dat 'ie even wat te doen heeft en dus later reageert. Dat doe ik soms ook wel. Dan kijk ik even snel, zie ik dat er niks af brand en reageer ik later wel.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:57 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Als iemand bewust later op je berichten reageert dan ben ik ook snel klaar hoor. Heb geen zin meer in dat soort kinderlijke spelletjes. Hoe druk kan een mens het hebben, vooral als je iemand zogenaamd leuk vind. Hij zal het wel druk hebben is ook een soort van invullen voor een ander, maar dan op een naïeve manier.
Wie zegt in dit verhaal dat het bewust is?quote:Op zondag 19 juni 2022 17:57 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Als iemand bewust later op je berichten reageert dan ben ik ook snel klaar hoor. Heb geen zin meer in dat soort kinderlijke spelletjes. Hoe druk kan een mens het hebben, vooral als je iemand zogenaamd leuk vind. Hij zal het wel druk hebben is ook een soort van invullen voor een ander, maar dan op een naïeve manier.
Zo een verschil merk je wel. Als het niet goed voelt is het 9 van de 10 keer ook gewoon niet goed. In geval van TO gewoon afkappen en doorgaan met je leven.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het kan op zich wel. Dat 'ie even wat te doen heeft en dus later reageert. Dat doe ik soms ook wel. Dan kijk ik even snel, zie ik dat er niks af brand en reageer ik later wel.
Maar dat duurt dan geen maand zoals in het geval van de scharrel van TO.
Dan zit @Halcon bijvoorbeeld even midden in een actieplan.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het kan op zich wel. Dat 'ie even wat te doen heeft en dus later reageert. Dat doe ik soms ook wel. Dan kijk ik even snel, zie ik dat er niks af brand en reageer ik later wel.
Maar dat duurt dan geen maand zoals in het geval van de scharrel van TO.
Ja, dat merk je wel. In dit geval reageert hij gewoon amper tot niet, waarmee hij duidelijk maakt heel weinig interesse te hebben in TO.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:00 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Zo een verschil merk je wel. Als het niet goed voelt is het 9 van de 10 keer ook gewoon niet goed. In geval van TO gewoon afkappen en doorgaan met je leven.
Ik denk dit ook hoor.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, en dan? Misschien krijgt ze een date voor elkaar na er dagen/weken aan te trekken. En dan begint het hele circus weer van vooraf aan.
Meneer heeft duidelijk andere prioriteiten dan TO. En die conclusie kan ze ook wel trekken zonder te weten wanneer hij voor het laatst online is geweest, dit topic of een al dan niet blauw vinkje op Whatsapp.
4 dagen later reageren op zullen we wandelenquote:Op zondag 19 juni 2022 18:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie zegt in dit verhaal dat het bewust is?
Dat is ook een aanname.
Verder zie ik het probleem niet in later op een bericht reageren. Klinkt alsof daar ook een tijdslimiet op zit.
Als je 20 mensen tegelijkertijd date, dan is er geen tijdlijn met apps. Dat kies je gewoon uit, waar je zin in hebt. Het werkt anders als je je zinnen op iemand zet. Wanneer je oprecht bent. Dat is de 'persoon' waar TS het over heeft duidelijk niet.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook een aanname.
Verder zie ik het probleem niet in later op een bericht reageren. Klinkt alsof daar ook een tijdslimiet op zit.
Lees anders wat ik hierboven al had gepostquote:Op zondag 19 juni 2022 18:02 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
4 dagen later reageren op zullen we wandelen
Nee, sorry.
Inderdaad :-)quote:Op zondag 19 juni 2022 18:02 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
4 dagen later reageren op zullen we wandelen
Nee, sorry.
Ik ben een notoire slecht beantwoorder van appjes e.d., tot soms zelfs frustratie bij anderen aan toe.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook een aanname.
Helemaal mee eens, .maar gezien zijn sociale status en de leiderschap die hij heerst in zijn werk lijkt mij niet moeilijk om bij mij ook de leiding te nemen, ik als de meeste vrouwen vind ik dat toch veel aantrekkelijker en waardeer ik in een man heel erg,quote:Op zondag 19 juni 2022 14:48 schreef corehype het volgende:
Zij moet er idd ook mee stoppen, maar hem verdedigen over zijn app gedrag ga ik ook zeker niet doen.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lees anders wat ik hierboven al had gepost![]()
TS moet ophouden met spelletjes spelen en ophouden met haar wanhoop.
Ze wil hem blijkbaar graag verleiden tot een date, maar stoort zich eraan dat hij afgerond 0,0 interesse heeft. Dan kun je er beter mee stoppen i.p.v. jezelf te kwellen.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik denk dit ook hoor.
Maar de ts geeft zelf aan behoefte te hebben aan dat irl contact, dan ook wel aan te willen geven dit reactie patroon (of beter gezegd het ontbreken daarvan) niet prettig te vinden.
Als zij daar zelf behoefte aan heeft zal ze dus zelf een afspraak moeten maken.
Verder is het uitzetten van de blauwe vinkjes en zien wanneer iemand voor het laatst online was in het geheel erg prettig, niet alleen voor dit geval.
Ik ken een aantal in mijn familie-en vriendenkring. Maar als je 'verliefd' bent o.i.d dan ben je heus bereikbaar want dan denk je aan niets anders.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik ben een notoire slecht beantwoorder van appjes e.d., tot soms zelfs frustratie bij anderen aan toe.
Maar een maand? Even te druk om te antwoorden hoor… Nee.
Dat zegt dus wat over het contact wat enkel in het hoofd van TS zit.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik ben een notoire slecht beantwoorder van appjes e.d., tot soms zelfs frustratie bij anderen aan toe.
Maar een maand? Even te druk om te antwoorden hoor… Nee.
Niet iedereen reageert dan a la minute. Sommige mensen gaan tijdens hun werk niet zitten appen, ook al zijn ze nog zo verliefd.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:06 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Ik ken een aantal in mijn familie-en vriendenkring. Maar als je 'verliefd' bent o.i.d dan ben je heus bereikbaar want dan denk je aan niets anders.
Mijn huidige partner is in het begin ook wel onzeker geweest door mijn laat reageren. Ook als ik stik verliefd ben reageer ik vaak laat.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:06 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Ik ken een aantal in mijn familie-en vriendenkring. Maar als je 'verliefd' bent o.i.d dan ben je heus bereikbaar want dan denk je aan niets anders.
Bedoel je dat ik hem zit te verdedigen?quote:Op zondag 19 juni 2022 18:06 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Zij moet er idd ook mee stoppen, maar hem verdedigen over zijn app gedrag ga ik ook zeker niet doen.
Waarom blijf je zo raden en gissen terwijl je hem overduidelijk nog niet goed genoeg kent? Antwoorden krijg je pas als je het rechtuit aan hem vraagt. Hier blijven mopperen dat het allemaal zo verwarrend is......quote:Op zondag 19 juni 2022 18:05 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, .maar gezien zijn sociale status en de leiderschap die hij heerst in zijn werk lijkt mij niet moeilijk om bij mij ook de leiding te nemen, ik als de meeste vrouwen vind ik dat toch veel aantrekkelijker en waardeer ik in een man heel erg,
Maar of hij met vrouwen en flirten ook zo'n leider is dat weet ik dus niet , verwarrend
Eigenlijk geheel mee eens. Ik denk ook dat de ts zichzelf vooral aan een lijntje houdt nu.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze wil hem blijkbaar graag verleiden tot een date, maar stoort zich eraan dat hij afgerond 0,0 interesse heeft. Dan kun je er beter mee stoppen i.p.v. jezelf te kwellen.
Whatsapp vinkjes e.d. stoor ik me niet zo aan. Met dates e.d. altijd snel de conclusie getrokken als de boot af werd gehouden e.d.
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:19 schreef Selenophilia het volgende:
Eigenlijk zijn we het ermee eens dat het niets wordt tussen die twee![]()
Einde.
Nou dat je hem niet wilt laten zitten terwijl het overduidelijk is dat hij just not that into you is.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:26 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Leg het me uit aub
We leren met vallen en opstaan, door schade en schandequote:Op zondag 19 juni 2022 18:26 schreef Selenophilia het volgende:
Ik ben ook een overthinker, maar gelukkig niet meer zo naïef als vroeger
Oh nee hoor, je hebt het mis wanhopig ben ik niet en een man nodig helemaal niet, maar logisch als je verliefd bent ook al is dat een klootzak wil je hem dan wel, alleen uit eerdere ook pijnlijke verliefdheid van meer dan 10 jaar geleden heb ik geleerd naar mijn verstand te luisteren en niet meer naar mijn hart, tot nu heb ik mijn hart proberen kans te geven maar ik kan hem en nog eens 100 mannen naast hem laten vallen, wel hopen hierna nooit meer opnieuw verliefd worden, totaal waardeloosquote:Op zondag 19 juni 2022 18:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Maar TS zal wel wachten op die ene poster die het een goed idee vindt (of doet alsof) om vooral door te blijven gaan met het uithangen van de wanhopige vrouw.
Ah nu is hij ineens toch wel een klootzakquote:Op zondag 19 juni 2022 18:44 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Oh nee hoor, je hebt het mis wanhopig ben ik niet en een man nodig helemaal niet, maar logisch als je verliefd bent ook al is dat een klootzak wil je hem dan wel, alleen uit eerdere ook pijnlijke verliefdheid van meer dan 10 jaar geleden heb ik geleerd naar mijn verstand te luisteren en niet meer naar mijn hart, tot nu heb ik mijn hart proberen kans te geven maar ik kan hem en nog eens 100 mannen naast hem laten vallen, wel hopen hierna nooit meer opnieuw verliefd worden, totaal waardeloos
Ik geef het op hierquote:Op zondag 19 juni 2022 18:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah nu is hij ineens toch wel een klootzak
Klopt ik ben heel gevoelig en empathisch mens helaas, en daarom heb ik hekel aan verliefd zijn en wil ik het liefst nooit worden en dom worden, en dat is mij ook jarenlang gelukt, best wat mannen ontmoet en nooit enkel gevoel voor iemand gehad tot deze gozer op mijn pad verscheenquote:Op zondag 19 juni 2022 15:47 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je komt heel empathisch en gevoelig over, maar onthoud dat er helaas veel mensen zijn die hier misbruik van maken.
Het is echt geen goed teken dat die gast 3 weken radiostilte inlast. Dat moet je dus inzien. Hij reageert alleen maar wanneer het hem uitkomt en dan nog zo weinig. Als iemand gek is op je, doet hij dit simpelweg niet.
Jij wilt toch iemand die net zo gek is op jou als jij op hem?
Als je hem belt kan het zijn dat hij dus inderdaad liegt over zijn gevoel en zegt dat hij wél om je geeft en allerlei mooie onzin om je aan het lijntje te houden. Maar nogmaals.. dan had hij echt wel meer moeite gedaan. Kijk voortaan naar een persoon zijn acties en de hoeveelheid moeite die een persoon in jou stopt. Word ook niet te snel verliefd op iemand, zoals na een ontmoeting. Neem de tijd om erachter te komen of je echt bij een persoon past als je dus daadwerkelijk zelfrespect hebt.
Indrukwekkend, ik zette mijn verhaal bewust hier omdat ik mijn eigen intuitie niet echt vertrouw, ik ken zo'n scheve patroon ook wel bij mijzelf helaas, het is alsof ik alleen op eerste gezicht wil/kan verliefd wordenquote:
Misschien moet je deze kwestie eens voorleggen aan mensen die je goed kennen. Familie of vrienden.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:53 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Klopt ik ben heel gevoelig en empathisch mens helaas, en daarom heb ik hekel aan verliefd zijn en wil ik het liefst nooit worden en dom worden, en dat is mij ook jarenlang gelukt, best wat mannen ontmoet en nooit enkel gevoel voor iemand gehad tot deze gozer op mijn pad verscheen
Maar om zelf te beslissen wanneer verliefd worden, ik vraag mij af hoe dat gaat? Er is geen knopje denk ik waarmee je hart voor iemand laat kloppen of juist uitschakelen, heb toch geen controle over
Je moet echt uit dat disneysprookje komen. Liefde op eerste gezicht bestaat niet. Lust en fysieke aantrekkingskracht wel. Dat mag ook maar neem de tijd om iemand beter te leren kennen en oordeel later pas of die persoon goed is voor jou of niet en of jullie echt klikken als personen.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:56 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Indrukwekkend, ik zette mijn verhaal bewust hier omdat ik mijn eigen intuitie niet echt vertrouw, ik ken zo'n scheve patroon ook wel bij mijzelf helaas, het is alsof ik alleen op eerste gezicht wil/kan verliefd worden
Welke spelletje? Ik heb oprecht geen enkel idee waar je het over hebtquote:Op zondag 19 juni 2022 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lees anders wat ik hierboven al had gepost![]()
TS moet ophouden met spelletjes spelen en ophouden met haar wanhoop.
Je wilt niet te needy overkomen, maar bent dat eigenlijk wel. Dat is het spel wat je aan het spelen bent.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:09 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Welke spelletje? Ik heb oprecht geen enkel idee waar je het over hebt
Lees je eigen verhaal in jouw OP nog eens goed door.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:09 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Welke spelletje? Ik heb oprecht geen enkel idee waar je het over hebt
Jij hebt juist dat zwart/ wit knopje door of helemaal niet verliefd te zijn en zelfs je best daarvoor te doen of juist enorm verliefd te zijn. Vind een middenweg.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:53 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Klopt ik ben heel gevoelig en empathisch mens helaas, en daarom heb ik hekel aan verliefd zijn en wil ik het liefst nooit worden en dom worden, en dat is mij ook jarenlang gelukt, best wat mannen ontmoet en nooit enkel gevoel voor iemand gehad tot deze gozer op mijn pad verscheen
Maar om zelf te beslissen wanneer verliefd worden, ik vraag mij af hoe dat gaat? Er is geen knopje denk ik waarmee je hart voor iemand laat kloppen of juist uitschakelen, heb toch geen controle over
Als ik een berichtje van hem verwacht, of een reactie (korter dan dagen of weken), is dat spelletje of needy? Nou, ik verwacht het omdat hij zei me wilde zien, en als hij niet initiatief neemt en ik wel ook al reageert hij laat komt hij wel met interesse en nieuwe hits, wie houdt wie hier voor de gek?quote:Op zondag 19 juni 2022 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je speelt zelf spelletjes aan de hand van je aannames over die persoon.
Je komt heel needy over.
Je verwacht erg veel van iemand die je 1 keer hebt gezien en waar jij een heel eigen droombeeld over hebt gecreëerd.
Walt valt er verder uit te leggen?
Jij jezelf.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:16 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Als ik een berichtje van hem verwacht, of een reactie (korter dan dagen of weken), is dat spelletje of needy? Nou, ik verwacht het omdat hij zei me wilde zien, en als hij niet initiatief neemt en ik wel ook al reageert hij laat komt hij wel met interesse en nieuwe hits, wie houdt wie hier voor de gek?
Zoals ik al meer in dit topic schreef: als jij antwoorden wil zul je het rechtuit aan hem moeten vragen. Wil je nog een keer op date? Vraag hem dat.....Wil je weten waarom hij niet/laat reageert? Vraag hem dat....Niet aarzelen, twijfelen, controleren wanneer hij online is.....Vraag gewoon wat zijn bedoeling is!quote:Op zondag 19 juni 2022 19:16 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Als ik een berichtje van hem verwacht, of een reactie (korter dan dagen of weken), is dat spelletje of needy? Nou, ik verwacht het omdat hij zei me wilde zien, en als hij niet initiatief neemt en ik wel ook al reageert hij laat komt hij wel met interesse en nieuwe hits, wie houdt wie hier voor de gek?
Waarom? Ik ben verliefd op de man geworden van vlees en bloed en niet degene achter schermen en op afstand, dus welke verschrikkelijke interactie? de echte interactie was eerder top dan verschrikkelijk,quote:Op zondag 19 juni 2022 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar ben je precies verliefd op? Het klinkt als een verschrikkelijkr interactie tussen jullie
Veel mannen die op hun werk de baas zijn en een hoge sociale status hebben, hebben juist helemaal geen zin 'leiding te geven' aan hun vrouw.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:05 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, .maar gezien zijn sociale status en de leiderschap die hij heerst in zijn werk lijkt mij niet moeilijk om bij mij ook de leiding te nemen, ik als de meeste vrouwen vind ik dat toch veel aantrekkelijker en waardeer ik in een man heel erg,
Maar of hij met vrouwen en flirten ook zo'n leider is dat weet ik dus niet , verwarrend
En de mannen die dat op zo'n eerste date echt top kunnen zijn vaak mannen die van binnen helemaal niet zo warm zijn. Als ze daarna nauwelijks reageren weet je voldoende.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:25 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben verliefd op de man geworden van vlees en bloed en niet degene achter schermen en op afstand, dus welke verschrikkelijke interactie? de echte interactie was eerder top dan verschrikkelijk,
Dus je vind deze verliefdheid zo belangrijk dat je hem persé wilt als vriend en er alles aan doet om bij hem in de smaak te vallen, ook al behandelt hij je tot nu toe als derde keus/ laat hij tekenen zien dat hij just not that into you is?quote:Op zondag 19 juni 2022 19:25 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben verliefd op de man geworden van vlees en bloed en niet degene achter schermen en op afstand, dus welke verschrikkelijke interactie? de echte interactie was eerder top dan verschrikkelijk,
Niet bedoeld om maar gelijk als vriend te hebben maar wel leren kennen en ontdekken, ik dacht en gezien de chemie verwachtte/hoopte op iets moois te worden maar misschien veel te rozig door mij ingebeeldquote:Op zondag 19 juni 2022 19:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dus je vind deze verliefdheid zo belangrijk dat je hem persé wilt als vriend en er alles aan doet om bij hem in de smaak te vallen, ook al behandelt hij je tot nu toe als derde keus/ laat hij tekenen zien dat hij just not that into you is?
Meid kweek zelfrespect en laat die gast. Je mag hem best gruwelijk aantrekkelijk vinden, maar dit verdien je toch niet of wel?
Ik hoop dat alle reacties in het topic je geholpen hebben!quote:Op zondag 19 juni 2022 20:03 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Niet bedoeld om maar gelijk als vriend te hebben maar wel leren kennen en ontdekken, ik dacht en gezien de chemie verwachtte/hoopte op iets moois te worden maar misschien veel te rozig door mij ingebeeld
Ja, klinkt als iets van een kind van 14-15.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je kan zelf toch ook een bericht sturen ipv 3 weken wachten om dan een ‘hint’ te geven?
Lijkt me hoog tijd om nu duidelijk te worden, aan te geven dat je dit zo niet prettig vindt, het anders wil of ermee stopt.
Het is makkelijk om hem de schuld te geven, maar zelf doe je ook niets. Je neemt niet eens een beslissing voor jezelf. Je vind van alles niet fijn, niet in de manier van contact en zelfs op de date niet alles ok, maar je laat het van hem afhangen hoe het verder gaat (niet verder gaat blijkbaar).
Zeg eens wat, doe eens wat. Niet hij, maar jij.
Het is niet leuk, het gaat nergens heen, je voelt je er slecht bij. Je weet wat je moet doen…
Heet ie soms mister Grey? Heeft ie wel alle kenmerken van. Spannend hé, voor een meisje.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:18 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Klopt, mij komt ook niet als verlegen man over maar eerder gereserveerd en terughoudend, en niet te voorspellen
Ja ik denk wel dat je zelf ook te afwachtend bent. En je hoeft helemaal niets te eisen. Je kan gewoon aangeven dat je het erg leuk vind om met hem samen te zijn en het vaker zou willen. Laat hem de details maar invullen. In ieder geval; houd het dicht bij jezelf. Want zeg nou zelf, hoe erg kan het zijn. Keer de rollen eens om, hoe zou jij het vinden als hij aangeeft dat hij het erg leuk met jou vind. Dat is toch een compliment? En ook verhelderend. Niets geen mind games.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:35 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Nou, fijn dat ik eindelijk nu zo'n reactie en van een man kan lezen,
Hoe moet ik in dit geval dan het beste aanpakken? Nu ik vaker lees dat ik ook niet duidelijk ben misschien ligt het dan toch ook deels aan mij en aan zijn grote ego anderzijds
Ik wilde hem niet eisen om snel te reageren en ik betwijfel nog steeds of ik dat moet ter sprake brengen en via de App, snel reageren hoeft voor mij niet perse als het niet met kwade of opzettelijke doelen gedaan wordt zoals mind games
Daarom wilde ik hem minstens nog 1 keer zien om te kijken of wij weer die klik en leuke tijd nog steeds samen zouden beleven of blijft het bij ene keer en klaar
Wat is nu jouw advies voor mij?
Als hij echt interesse zou hebben gehad, dan zou hij wel doorgepakt hebben. Of haar berichten nu heel erg to the point zijn of niet.quote:Op zondag 19 juni 2022 20:42 schreef Sumppi het volgende:
Als ik hem was had ik uit jouw berichten en afwachtende houding niet gehaald dat je echt interesse hebt. Als je bijvoorbeeld zegt dat je al plannen hebt (had je die ook echt? Nee toch?) en niet met een tegenvoorstel komt, dan zou ik denken dat je er niet echt zin in hebt en misschien zou ik dan wel verder daten.
En ik denk dat je veel te veel zoekt achter zijn online of offline zijn.
En zo kun je het ook andersom bedenken. Als zij echt interesse zou hebben zou ze niet 3 weken hebben gewacht, een tegenvoorstel hebben gedaan, etc.quote:Op zondag 19 juni 2022 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij echt interesse zou hebben gehad, dan zou hij wel doorgepakt hebben. Of haar berichten nu heel erg to the point zijn of niet.
Over het algemeen ligt het initiatief wat meer bij de man, de jager. Als die echt wil... dan gaat die over het algemeen niet af zitten wachten.quote:Op zondag 19 juni 2022 21:13 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En zo kun je het ook andersom bedenken. Als zij echt interesse zou hebben zou ze niet 3 weken hebben gewacht, een tegenvoorstel hebben gedaan, etc.
Het loopt stroef en dan zou ik ook verder kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |