Het klinkt in ieder geval niet als het type dat te verlegen is om contact met je te zoekenquote:Op zondag 19 juni 2022 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Laat je niet zo aan het lijntje houden. Als hij jou echt leuk vond, dan had hij dat wel laten weten/merken.
Dat laatstequote:Op zondag 19 juni 2022 11:56 schreef Mufasah208 het volgende:
In die mate dat jij geïnvesteerd in hem bent, met hem in de gaten houden op de app en in gedachtes... De realiteit is dat hij dat niet met jou is, anders was er wel een tweede afspraak geweest of concreet afgesproken.
Mijn advies: delete het nummer, block hem op de app. Ga naar buiten, ga wat voor jezelf doen, doe wat met vrienden.
Het maakt je alles behalve aantrekkelijk. Voor jezelf alsook voor anderen.
Dan kap je toch gewoon als die vent blijkbaar geen moeite doet.quote:
Ik heb daar al aangedacht maar wilde liever face to face doen als we zouden afspreken, via schermen kan alles al snel verkeerd geïnterpreteerd wordenquote:Op zondag 19 juni 2022 11:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zou gewoon rustig aan hem vragen waar het aan ligt dat je soms lang niks meer van hem hoort. Dan weet je het antwoord.
Klopt van ene kant, maar sommigen hebbeb hun gedrag ook niet eens door, misschien bedoelt hij het niet zo? Of doet hij niet met slechte intentie? Of is dit te naïef van me?quote:Op zondag 19 juni 2022 11:00 schreef Selenophilia het volgende:
Red flag. Run away.
En dit idd; ‘ik voelde er mindgame in het spel en daar heb ik hekel aan’
![]()
Is bellen geen optie dan? Anders wacht je zo lang tot je een antwoord hebt.quote:Op zondag 19 juni 2022 13:54 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Ik heb daar al aangedacht maar wilde liever face to face doen als we zouden afspreken, via schermen kan alles al snel verkeerd geïnterpreteerd worden
Het is wel naïef om te denken dat jij veel voor hem betekent en dat hij ook zoveel voor jou voelt als hij een 3 weken lange radiostilte kan laten vallen en helemaal niks van zich laat horen.quote:Op zondag 19 juni 2022 13:55 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Klopt van ene kant, maar sommigen hebbeb hun gedrag ook niet eens door, misschien bedoelt hij het niet zo? Of doet hij niet met slechte intentie? Of is dit te naïef van me?
Heb ik er ook aan gedacht, maar hoe snel oordelen we mensen tegenwoordig niet alleen vanwege kut Apps en hun Appgedrag? Is dit normaal? Grote ego of wat arrogantie kan misschien wel in hem zitten maar narcisme, dat weet ik niet... gezien onze gesprek eerste afspraak heeft hij helemaal niet zoveel over zichzelf gehad of opgeschept, juist niet. Toen ik vroeg hoe met zijn zaken ging hij knikte met glimlach meer niet, wat ik zelf zeer bescheiden vondquote:Op zondag 19 juni 2022 11:07 schreef Selenophilia het volgende:
Iemand die zijn hele leven studeert, onderneemt, heel ambitieus is, hard werkt bedrijven runt een foute man is?
Hoezo niet? Daar kunnen ook de grootste narcistische mongolen tussen zitten. Eerst charmant doen zodat je voor hem valt en daarna aan je energie zuigen om zijn ego te laten strelen/voeden.
Waarom naïef? Ik kan helaas niks doen met mijn gevoelens, wilde zelf niet verliefd worden al jaren lang ben ik het niet geweest en nu ineens op eerste gezicht en op foute man? Weet ik nietquote:Op zondag 19 juni 2022 11:14 schreef Medusa666 het volgende:
Je komt ook veel te verliefd en naïef over hoe je de eerste ontmoeting beschrijft. Hoe oud ben je?
Ik pak het zelf nooit zo aan misschien is dat ook fout van mij, maar ik vind het te direct en te snel na maar een afspraakje, ik zou het liever rustig aan doen,quote:Op zondag 19 juni 2022 11:18 schreef ex het volgende:
Heb je al geprobeerd gewoon duidelijk te zijn met wat je wilt ipv hopen dat de hints begrepen worden?
"Hoi, ik ben best geïnteresseerd maar hoor steeds niks van je wat ik storend vind, 2 opties: Of we gaan er wat van maken en proberen af te spreken en wat meer contact te hebben of ik ga verder met me leven, laat maar weten!"
Hoor je niks, heb je, je antwoord, hoor je wel wat maar blijft het een hork dan kan je er ook mee ophouden.
Dit zegt dus helemaal niet dat hij online is om jou te checken. Het kan ook dat hij druk aan het appen is met iemand anders.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:54 schreef Lakasha het volgende:
Oh ja, intuïtief voel ik hem alsof hij me heel goed in de gaten heeft op WhatsApp, blijft online hangen zolang ik ook ben of komt steeds en gaat om te checken of ik er nog ben etc, maar initatief tonen NO....
Dat liet hij toch wel.merken tijdens onze afspraak zowel aan zijn lichaamstaal, complimenten geven maar ook heeft hij duidelijk gemaakt me weer te willen zien, ook zijn attente appje heeft laten zien dat hij het leuk vond, wat is dit dan voor verwarringquote:Op zondag 19 juni 2022 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Laat je niet zo aan het lijntje houden. Als hij jou echt leuk vond, dan had hij dat wel laten weten/merken.
Dat is het nare van verliefd zijnquote:Op zondag 19 juni 2022 14:15 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Dit zegt dus helemaal niet dat hij online is om jou te checken. Het kan ook dat hij druk aan het appen is met iemand anders.
Klopt, mij komt ook niet als verlegen man over maar eerder gereserveerd en terughoudend, en niet te voorspellenquote:Op zondag 19 juni 2022 11:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval niet als het type dat te verlegen is om contact met je te zoeken
Als hij ook verliefd was zou er nooit 3 weken radiostilte zijn.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:16 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Dat liet hij toch wel.merken tijdens onze afspraak zowel aan zijn lichaamstaal, complimenten geven maar ook heeft hij duidelijk gemaakt me weer te willen zien, ook zijn attente appje heeft laten zien dat hij het leuk vond, wat is dit dan voor verwarring
Ik vind je naïef omdat je helemaal hoteldebotel bent over een vent die je maar één keer hebt gezien.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:09 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Waarom naïef? Ik kan helaas niks doen met mijn gevoelens, wilde zelf niet verliefd worden al jaren lang ben ik het niet geweest en nu ineens op eerste gezicht en op foute man? Weet ik niet
Ik denk dat zijn smoesje daarvoor niet zo boeiend is. Conclusie is dat deze man gewoon niet voldoende interesse heeft voor iets serieus zoals TS dat voor zich ziet.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zou gewoon rustig aan hem vragen waar het aan ligt dat je soms lang niks meer van hem hoort. Dan weet je het antwoord.
Ik begrijp haar wel. Ze wilt gewoon duidelijke uitleg achter de adviezen die worden gegeven.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:17 schreef LXIV het volgende:
Je vraagt om advies, maar wil er vervolgens niet naar luisteren.
Ik beken dat ik hier niet zo goed in ben bespreek ik dat ook niet zo snel met iemand, misschien ook deels omdat ik niet bewust naar relatie opzoek ben, maar gewone contact of vriendschap wil ik het ook nooit met hem, ik vind heel lastig zoiets aan te gevenquote:Op zondag 19 juni 2022 11:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je kan zelf toch ook een bericht sturen ipv 3 weken wachten om dan een ‘hint’ te geven?
Lijkt me hoog tijd om nu duidelijk te worden, aan te geven dat je dit zo niet prettig vindt, het anders wil of ermee stopt.
Het is makkelijk om hem de schuld te geven, maar zelf doe je ook niets. Je neemt niet eens een beslissing voor jezelf. Je vind van alles niet fijn, niet in de manier van contact en zelfs op de date niet alles ok, maar je laat het van hem afhangen hoe het verder gaat (niet verder gaat blijkbaar).
Zeg eens wat, doe eens wat. Niet hij, maar jij.
Het is niet leuk, het gaat nergens heen, je voelt je er slecht bij. Je weet wat je moet doen…
Uhm, gezien dat overanalyseren van zijn doen en laten op WhatsApp ben je dat wél, maar wil je zo niet op hem overkomen.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:26 schreef Lakasha het volgende:
Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben
Ik denk dat je het beste berusting kunt vinden in 'het moet van beide kanten komen'. Als het nu al 'scheef' zit, d.w.z. jij neemt steeds initiatief. Geloof me, het word er niet leuker op. Je hoeft niet perse zijn nummer te verwijderen. Maar leun wat meer achterover. En houd je ogen open voor anderen.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:26 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Ik beken dat ik hier niet zo goed in ben bespreek ik dat ook niet zo snel met iemand, misschien ook deels omdat ik niet bewust naar relatie opzoek ben, maar gewone contact of vriendschap wil ik het ook nooit met hem, ik vind heel lastig zoiets aan te geven
Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben, en gezien zijn werk wilde ik hem ook de ruimte geven maar misschien wel iets te lang geweest
Ik denk dat het hier vooral gaat om dat TS wel initiatief toont en die 'leuke man' steeds voor radiostilte zorgt. Het lijkt mij niet als leuk, gezellig en spannend zo, als eerste periode dat je elkaar leert kennen op deze manier.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:48 schreef corehype het volgende:
Waarom app jij hem dan niet als eerst?
Al dat gelul van wie appt wie en negeren en shit.
Ben al snel klaar ermee. Als je als man te vaak appt is het een issue en als je te weinig appt is het ook al een issue
Het is niet behoeftig en plakkerig om gewoon om duidelijkheid te vragen bij hem.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:26 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Ik beken dat ik hier niet zo goed in ben bespreek ik dat ook niet zo snel met iemand, misschien ook deels omdat ik niet bewust naar relatie opzoek ben, maar gewone contact of vriendschap wil ik het ook nooit met hem, ik vind heel lastig zoiets aan te geven
Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben, en gezien zijn werk wilde ik hem ook de ruimte geven maar misschien wel iets te lang geweest
Mensenkennisquote:
Hoe oud ben je dan en hoeveel date en relatie ervaring heb je?quote:Op zondag 19 juni 2022 14:09 schreef Lakasha het volgende:
[..]
Waarom naïef? Ik kan helaas niks doen met mijn gevoelens, wilde zelf niet verliefd worden al jaren lang ben ik het niet geweest en nu ineens op eerste gezicht en op foute man? Weet ik niet
Kans bestaat wel dat als TS dat gaat vragen, TS een vaag antwoord gaat krijgen indien het een persoon betreft die TS aan het lijntje wilt houden. Ik denk dat je gewoon altijd moet uitgaan van de 'voelt het goed' vraag. Ik vind op basis van alle onrust die ik merk, dat het een red flag is. TS -> RUN of leun achterover. En mocht je hem nog eens treffen, vraag je het face-to-face. Niet via een digitaal bericht.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:56 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het is niet behoeftig en plakkerig om gewoon om duidelijkheid te vragen bij hem.
Maar wat anderen al zeggen is het naief om te denken dat hij hetzelfde als jij staat in de relatie.
Wil jij een relatie met iemand die heel vaak een radiostilte inlast en jij hebt geen idee waar hij mee bezig is? Ik zou het niet zien zitten persoonlijk.
Dat het je eerste verliefdheid is voor jou wilt niks zeggen over hoe betrouwbaar of goed persoon die persoon is voor jou.
Dit idd.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Uhm, gezien dat overanalyseren van zijn doen en laten op WhatsApp ben je dat wél, maar wil je zo niet op hem overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |