abonnement bol.com Coolblue
pi_205090466
Ik zit in prille en nare verliefdheid en wens van jullie advies (vooral van mannen) hoe ik met de situatie om moet gaan, ze zeggen toch als verliefde kan je niet helder nadenken en/of realiteit zien....

Maandje geleden iemand voor het eerst ontmoet via een datingsapp, al doe ik dat heel soms een paar jaar al just for the fun en nieuwe mannen ontmoeten maar een maand geleden ontmoette ik heel speciale iemand bij wie gelijk de vonk sloeg en heel mooie tijd samen doorbrachten, veel gelachen , enorme fysieke aantrekkingskracht, er zijn best wat raakvlakken tussen ons en hebben we veel oogcontact gehad, dit heb ik nog nooit eerder en bij iemand via de datingsApp gevoeld, never ever

Zelfs toen we naast elkaar zaten voelde ik plots een heel vreemde maar fijne gevoel en dat is dat ik die persoon al jaren lang ken, voelde me totaal op mijn gemak en sterker nog ik voelde dat ik hem kon vertrouwen en dat hij is te vertrouwen, en sinds die dag is hij voor geen minuut uit mijn hoofd geweest helaas, en dat belemmert mijn dagelijkse leven heel erg, ik ben (blijkbaar) toch echt verliefd

Nu is er een probleem sinds die dag hebben we elkaar (nog) niet opnieuw ontmoet, terwijl bij afscheid nemen vroeg hij zelf wanneer hij me volgende keer kon zien, en bij thuiskomst kreeg ik van hem ook lieve appje en daarna begon a 3 weken radiostilte! Al die tijd wachtte ik op een berichtje van hem maar kwam niks, hij is ondernemer heeft zijn bedrijf in Amsterdam dus ik dacht geef hem de tijd om op zijn eigen tempo te doen en ik ben zelf ook geen haastig of needy mens, maar kwam steeds niks spontaans uit zijn kant.

Na de date zit de situatie zo:
-Na zijn berichtje op de dag van date radiostilte Ó 2,5 week
-Toen appte ik hem eindelijk met de hint of hij wilde een wandeling met me doen, gelijk komt hij online alsof hij al die tijd op mijn berichtje zat te wachten maar opzettelijk mijn appje negeren, 4e dag pas komt hij met een reactie, hij kon niet komen voor een wandeling maar vroeg wel wat mijn plannen voor die weekend waren, dat raakte mij toch heel erg en voelde er spelletje 'hard to get' in, wat mijn interesse en vertrouwen begon te schaden dus ik reageer kort met dat ik plannen had, daarna begint weer radiostilte!..... oh ja die laatste bericht (zonder vraag) bleef lekker ongeopend al een week of langer toen verwijderde ik hem uit mijn contacten om niet gekker te worden, maar ik ontmachte hem ook uit datingsapp, ik voelde er mindgame in het spel en daar heb ik hekel aan

-Na dagje over te hebben nagedacht voelde ik nogal haastig gehandeld, stuurde ik hem toch een luchtige grappige Appje en de meneer reageert binnen 1 minuut al! Ohh wat een verrassing, (blijkbaar hem ontmachen op de app heeft zijn vruchten afgeworpen) na wat appjes met elkaar te hebben uitgewisseld komt hij eindelijk bij deze vraag: Are you in Amsterdam anytime soon? En ik reageer de zaterdag ben ik er (ik dacht maak het makkelijker en vergroot ik de kans om uitgenodigd te worden), maar dat was het dan, nog steeds mijn bericht niet geopend en geen reactie, al 5 dagen

Ik heb het idee dat ik steeds aan hem als dode paard moet trekken, hij lijkt mij geen type player of foute man in mijn ogen, mijn verstand vindt dat niet heel logisch, iemand die zijn hele leven studeert, onderneemt, heel ambitieus is, hard werkt bedrijven runt een foute man is?, niet dat dat niet kan maar hij komt mij eerder over als onhandige type met vrouwen en appen, zelfs tijdens onze afspraak betrapte ik hem 4 keer mijn lichaam grondig checken, mijn borsten , buik, benen, wat ik soms heel intimiderend en asociaal vond...

Vanaf begin al dus via datingsapp hadden we geen lange gesprek en vroeg hij me al snel uit, zelfs bij eerste afspraak wist hij de locatie nog niet echt en moesten we erover bellen ipv appen, wat mij denken maakt hij is vooral in real contact en geen Appjes. Er is een gevoel binnen mij die continue zegt volg hem of dat ik hem begrijp, moet je zo'n gevoel geloven en volgen of juist alerter worden?, hij komt mij heel terughoudend over en geen directe persoon dat blijkt ook duidelijk uit zijn vraag zoals Are you in Amsterdam anytime soon? Ipv lekker direct vragen doet hij het niet..... dit is echt vermoeiend voor mij maar ik vind hem te interessant en tenminste zou ik hem 2e keer willen zien om te kijken of mijn gevoel en interesse gaat verdwijnen of juist toenemen, is het erg als ik hem een hint geef of zelf een voorstel maak voor een kop koffie? Mijn zelfrespect is namelijk groot en hou niet teveel initiatief tonen bij een man, hij moet ook wat doen

Denken jullie dat ik in de val ben van een foute man en ben ik hem maar aan het idealiseren of kan het toch zo zijn apphouding, hard to get, of ligt aan zijn onhandigheid/introverte karakter? Herkent iemand/man zo'n aanpak op Whatsapp als je een vrouw leuk vindt, of is dit een gedrag van een onge´nspireerde man? Zijn er mannen die niet echt direct kunnen/durven een dame uit te vragen? Moet ik nog blijven investeren in onze contact of beter het initatief aan hem laten? Ik weet niet zeker of dat anders ooit gaat komen....

Oh ja, intu´tief voel ik hem alsof hij me heel goed in de gaten heeft op WhatsApp, blijft online hangen zolang ik ook ben of komt steeds en gaat om te checken of ik er nog ben etc, maar initatief tonen NO....
WhatsApp een ware boosdoener in de liefde en relaties, echt jammer
pi_205090495
Ik zou gewoon rustig aan hem vragen waar het aan ligt dat je soms lang niks meer van hem hoort. Dan weet je het antwoord.
pi_205090500
Red flag. Run away.

En dit idd; ‘ik voelde er mindgame in het spel en daar heb ik hekel aan’

:r :r
  Spellchecker zondag 19 juni 2022 @ 11:02:15 #4
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_205090508
Ik denk niet dat dit iets leuks gaat worden voor jou ......
*** Het begon best goed, eerst carnaval en daarna lekker skiŰn***
^^^Your coffee is warm but your milk is sour^^^^
  zondag 19 juni 2022 @ 11:04:25 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205090525
Of hij is niet echt ge´nteresseerd, of hij is je bewust aan het manipuleren. Allebei niet goed.
Ben gewoon open naar hem toe, vraag wat hij van je vind en of hij verder met je wil.
Von Kopf bis Fu▀ auf Liebe eingestellt
pi_205090554
Iemand die zijn hele leven studeert, onderneemt, heel ambitieus is, hard werkt bedrijven runt een foute man is?

Hoezo niet? Daar kunnen ook de grootste narcistische mongolen tussen zitten. Eerst charmant doen zodat je voor hem valt en daarna aan je energie zuigen om zijn ego te laten strelen/voeden.
  zondag 19 juni 2022 @ 11:08:16 #7
490012 Sfancta
hobby gynaecoloog
pi_205090563
Dit is een nare man, ver weg van blijven.
Op donderdag 11 november 2021 12:51 schreef Naardegallemiezen het volgende: @:naardegallemiezen braaf aan de ketting.
[/quote]
  Spellchecker zondag 19 juni 2022 @ 11:09:04 #8
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_205090569
Wel bellen en niet appen kan ook duiden op een dubbele agenda.
*** Het begon best goed, eerst carnaval en daarna lekker skiŰn***
^^^Your coffee is warm but your milk is sour^^^^
pi_205090606
Je komt ook veel te verliefd en na´ef over hoe je de eerste ontmoeting beschrijft. Hoe oud ben je?
  zondag 19 juni 2022 @ 11:17:17 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205090639
Waarschijnlijk getrouwd, laten gaan, waste of time.
Wullie bin KOEL ę Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 19 juni 2022 @ 11:18:14 #11
189961 ex
aperture science
pi_205090644
Heb je al geprobeerd gewoon duidelijk te zijn met wat je wilt ipv hopen dat de hints begrepen worden?

"Hoi, ik ben best ge´nteresseerd maar hoor steeds niks van je wat ik storend vind, 2 opties: Of we gaan er wat van maken en proberen af te spreken en wat meer contact te hebben of ik ga verder met me leven, laat maar weten!"

Hoor je niks, heb je, je antwoord, hoor je wel wat maar blijft het een hork dan kan je er ook mee ophouden.
The cake is a lie!
  zondag 19 juni 2022 @ 11:20:45 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205090663
Laat je niet zo aan het lijntje houden. Als hij jou echt leuk vond, dan had hij dat wel laten weten/merken.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 19 juni 2022 @ 11:26:06 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205090693
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Laat je niet zo aan het lijntje houden. Als hij jou echt leuk vond, dan had hij dat wel laten weten/merken.
Het klinkt in ieder geval niet als het type dat te verlegen is om contact met je te zoeken
  zondag 19 juni 2022 @ 11:27:32 #14
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205090706
Je kan zelf toch ook een bericht sturen ipv 3 weken wachten om dan een ‘hint’ te geven?
Lijkt me hoog tijd om nu duidelijk te worden, aan te geven dat je dit zo niet prettig vindt, het anders wil of ermee stopt.

Het is makkelijk om hem de schuld te geven, maar zelf doe je ook niets. Je neemt niet eens een beslissing voor jezelf. Je vind van alles niet fijn, niet in de manier van contact en zelfs op de date niet alles ok, maar je laat het van hem afhangen hoe het verder gaat (niet verder gaat blijkbaar).
Zeg eens wat, doe eens wat. Niet hij, maar jij.

Het is niet leuk, het gaat nergens heen, je voelt je er slecht bij. Je weet wat je moet doen…
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205090945
In die mate dat jij ge´nvesteerd in hem bent, met hem in de gaten houden op de app en in gedachtes... De realiteit is dat hij dat niet met jou is, anders was er wel een tweede afspraak geweest of concreet afgesproken.

Mijn advies: delete het nummer, block hem op de app. Ga naar buiten, ga wat voor jezelf doen, doe wat met vrienden.

Het maakt je alles behalve aantrekkelijk. Voor jezelf alsook voor anderen.
pi_205091038
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:56 schreef Mufasah208 het volgende:
In die mate dat jij ge´nvesteerd in hem bent, met hem in de gaten houden op de app en in gedachtes... De realiteit is dat hij dat niet met jou is, anders was er wel een tweede afspraak geweest of concreet afgesproken.

Mijn advies: delete het nummer, block hem op de app. Ga naar buiten, ga wat voor jezelf doen, doe wat met vrienden.

Het maakt je alles behalve aantrekkelijk. Voor jezelf alsook voor anderen.
Dat laatste :')

Mensen moeten tegenwoordig ook echt niet meer oprechte gevoelens uiten voor iemand. Zo onaantrekkelijk. Go toxisch all the way ya all O+
pi_205091180
Gecompliceerd gedoe. Hoe zouden wij dat 30 jaar geleden toch gedaan hebben?
  zondag 19 juni 2022 @ 13:09:25 #18
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_205091459
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:54 schreef Lakasha het volgende:
Mijn zelfrespect is namelijk groot

Dan kap je toch gewoon als die vent blijkbaar geen moeite doet.
Op dinsdag 23 november 2021 21:56 schreef Sfancta het volgende:
Begin me goed op te rijgen hier
[/quote]
  zondag 19 juni 2022 @ 13:29:26 #19
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_205091593
Oogcontact via de datingapp WTF :D :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205091757
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zou gewoon rustig aan hem vragen waar het aan ligt dat je soms lang niks meer van hem hoort. Dan weet je het antwoord.
Ik heb daar al aangedacht maar wilde liever face to face doen als we zouden afspreken, via schermen kan alles al snel verkeerd ge´nterpreteerd worden
pi_205091762
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:00 schreef Selenophilia het volgende:
Red flag. Run away.

En dit idd; ‘ik voelde er mindgame in het spel en daar heb ik hekel aan’

:r :r
Klopt van ene kant, maar sommigen hebbeb hun gedrag ook niet eens door, misschien bedoelt hij het niet zo? Of doet hij niet met slechte intentie? Of is dit te na´ef van me?
pi_205091781
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:54 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Ik heb daar al aangedacht maar wilde liever face to face doen als we zouden afspreken, via schermen kan alles al snel verkeerd ge´nterpreteerd worden
Is bellen geen optie dan? Anders wacht je zo lang tot je een antwoord hebt.
pi_205091795
Hij kan vast een foute kerel zijn, dat kan best, maar het is niet alsof jij lekker duidelijk bent. Hints geven maar balen als hij daar niet goed op hapt, in de gaten houden wanneer hij online is en wanneer hij reageert en daar dan iets van vinden... dat is anders ook niet echt lekker fris.

Dat geklooi met datingapps en heen en weer appen en dan balen van kut-communicatie, het is natuurlijk wel een beetje waar je op af stevent dan.
Op donderdag 15 april 2021 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pedofilie en homoseksualiteit, daar bestaat natuurlijk ook een link tussen, maar dat hoor je nooit om homoseksuelen te beschermen.
  zondag 19 juni 2022 @ 14:01:27 #24
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_205091803
Dit gaat sowieso niets meer worden, je bent zelf ook al flink aan het invullen voor hem, dat hij spelletjes speelt.
Je verwacht gewoon te snel teveel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205091807
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:55 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Klopt van ene kant, maar sommigen hebbeb hun gedrag ook niet eens door, misschien bedoelt hij het niet zo? Of doet hij niet met slechte intentie? Of is dit te na´ef van me?
Het is wel na´ef om te denken dat jij veel voor hem betekent en dat hij ook zoveel voor jou voelt als hij een 3 weken lange radiostilte kan laten vallen en helemaal niks van zich laat horen.
pi_205091810
Pff dit vind ik nou zo vermoeiend aan vrouwen he. Heb je hem ook aan hem laten weten hoe je je voelt? Je projecteert vanalles, komt met allerlei theoriŰn, zoekt een dubbele agenda achter elk signaal, maar ik mis een beetje dat je daadwerkelijk met hem hebt gecommuniceerd. Ik heb de indruk dat het best wederzijds kan zijn, maar hij heeft vast ook zijn eigen leven. Er bestaat geen protocol dat je binnen x dagen moet reageren want anders is het geen verliefdheid.
pi_205091840
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:07 schreef Selenophilia het volgende:
Iemand die zijn hele leven studeert, onderneemt, heel ambitieus is, hard werkt bedrijven runt een foute man is?

Hoezo niet? Daar kunnen ook de grootste narcistische mongolen tussen zitten. Eerst charmant doen zodat je voor hem valt en daarna aan je energie zuigen om zijn ego te laten strelen/voeden.
Heb ik er ook aan gedacht, maar hoe snel oordelen we mensen tegenwoordig niet alleen vanwege kut Apps en hun Appgedrag? Is dit normaal? Grote ego of wat arrogantie kan misschien wel in hem zitten maar narcisme, dat weet ik niet... gezien onze gesprek eerste afspraak heeft hij helemaal niet zoveel over zichzelf gehad of opgeschept, juist niet. Toen ik vroeg hoe met zijn zaken ging hij knikte met glimlach meer niet, wat ik zelf zeer bescheiden vond

Ik hou niet van mensen zo snel oordelen en conclusies trekken vanwege hun online gedrag,

Maar ergens zegt ook mijn verstand uitkijken juist voor die type ambitieuze succesvolle ondernemende mannen, die bezitten vast ook potje ego´sme
pi_205091849
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:08 schreef Sfancta het volgende:
Dit is een nare man, ver weg van blijven.
Hoe weet jij dat zo zeker?
pi_205091863
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:14 schreef Medusa666 het volgende:
Je komt ook veel te verliefd en na´ef over hoe je de eerste ontmoeting beschrijft. Hoe oud ben je?
Waarom na´ef? Ik kan helaas niks doen met mijn gevoelens, wilde zelf niet verliefd worden al jaren lang ben ik het niet geweest en nu ineens op eerste gezicht en op foute man? Weet ik niet
pi_205091899
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:18 schreef ex het volgende:
Heb je al geprobeerd gewoon duidelijk te zijn met wat je wilt ipv hopen dat de hints begrepen worden?

"Hoi, ik ben best ge´nteresseerd maar hoor steeds niks van je wat ik storend vind, 2 opties: Of we gaan er wat van maken en proberen af te spreken en wat meer contact te hebben of ik ga verder met me leven, laat maar weten!"

Hoor je niks, heb je, je antwoord, hoor je wel wat maar blijft het een hork dan kan je er ook mee ophouden.
Ik pak het zelf nooit zo aan misschien is dat ook fout van mij, maar ik vind het te direct en te snel na maar een afspraakje, ik zou het liever rustig aan doen,

Zeker omdat ik zelf niet (bewust) opzoek ben naar een relatie maar als ik verliefd word sta ik er wel open voor, zoals nu maar misschien wel zonder hoop
pi_205091909
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:54 schreef Lakasha het volgende:

Oh ja, intu´tief voel ik hem alsof hij me heel goed in de gaten heeft op WhatsApp, blijft online hangen zolang ik ook ben of komt steeds en gaat om te checken of ik er nog ben etc, maar initatief tonen NO....

Dit zegt dus helemaal niet dat hij online is om jou te checken. Het kan ook dat hij druk aan het appen is met iemand anders.
pi_205091915
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Dat liet hij toch wel.merken tijdens onze afspraak zowel aan zijn lichaamstaal, complimenten geven maar ook heeft hij duidelijk gemaakt me weer te willen zien, ook zijn attente appje heeft laten zien dat hij het leuk vond, wat is dit dan voor verwarring
  zondag 19 juni 2022 @ 14:17:40 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205091921
Je vraagt om advies, maar wil er vervolgens niet naar luisteren.
pi_205091925
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:15 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Dit zegt dus helemaal niet dat hij online is om jou te checken. Het kan ook dat hij druk aan het appen is met iemand anders.
Dat is het nare van verliefd zijn :') Je ziet dingen die er wellicht niet zijn of je wilt bepaalde dingen graag geloven zoals jij dat graag zou willen zien.

Sterkte :o
pi_205091927
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het klinkt in ieder geval niet als het type dat te verlegen is om contact met je te zoeken
Klopt, mij komt ook niet als verlegen man over maar eerder gereserveerd en terughoudend, en niet te voorspellen
pi_205091932
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:16 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Dat liet hij toch wel.merken tijdens onze afspraak zowel aan zijn lichaamstaal, complimenten geven maar ook heeft hij duidelijk gemaakt me weer te willen zien, ook zijn attente appje heeft laten zien dat hij het leuk vond, wat is dit dan voor verwarring
Als hij ook verliefd was zou er nooit 3 weken radiostilte zijn.

Beter is hem gewoon te vragen wat hij wil.
pi_205091936
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:09 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Waarom na´ef? Ik kan helaas niks doen met mijn gevoelens, wilde zelf niet verliefd worden al jaren lang ben ik het niet geweest en nu ineens op eerste gezicht en op foute man? Weet ik niet
Ik vind je na´ef omdat je helemaal hoteldebotel bent over een vent die je maar ÚÚn keer hebt gezien.

Trouwens.. nog een ding. Actions speaks louder than words. Dat hij 3 weken radiostilte inlast geeft aan dat hij jou minder ziet zitten dan andersom en interesse kun je bij een persoon niet forceren. Iemand heeft interesse of heeft het niet.
  zondag 19 juni 2022 @ 14:21:25 #38
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205091947
Herkenbaar. Stop er snel mee. Valse hoop. Als iemand je de moeite waard vind, heb je dit soort vraagstukken of moeilijke gesprekken met lange wachttijden niet. Hij is waarschijnlijk meerdere mensen tegelijk aan het daten. Je staat in ieder geval niet in zijn prioriteitenlijst.
pi_205091971
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik denk dat zijn smoesje daarvoor niet zo boeiend is. Conclusie is dat deze man gewoon niet voldoende interesse heeft voor iets serieus zoals TS dat voor zich ziet.

Afkappen dus. Dit gaat je niks leuks brengen.
pi_205091975
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:17 schreef LXIV het volgende:
Je vraagt om advies, maar wil er vervolgens niet naar luisteren.
Ik begrijp haar wel. Ze wilt gewoon duidelijke uitleg achter de adviezen die worden gegeven.
pi_205091982
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je kan zelf toch ook een bericht sturen ipv 3 weken wachten om dan een ‘hint’ te geven?
Lijkt me hoog tijd om nu duidelijk te worden, aan te geven dat je dit zo niet prettig vindt, het anders wil of ermee stopt.

Het is makkelijk om hem de schuld te geven, maar zelf doe je ook niets. Je neemt niet eens een beslissing voor jezelf. Je vind van alles niet fijn, niet in de manier van contact en zelfs op de date niet alles ok, maar je laat het van hem afhangen hoe het verder gaat (niet verder gaat blijkbaar).
Zeg eens wat, doe eens wat. Niet hij, maar jij.

Het is niet leuk, het gaat nergens heen, je voelt je er slecht bij. Je weet wat je moet doen…
Ik beken dat ik hier niet zo goed in ben bespreek ik dat ook niet zo snel met iemand, misschien ook deels omdat ik niet bewust naar relatie opzoek ben, maar gewone contact of vriendschap wil ik het ook nooit met hem, ik vind heel lastig zoiets aan te geven

Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben, en gezien zijn werk wilde ik hem ook de ruimte geven maar misschien wel iets te lang geweest
  Manager PR / Moderator zondag 19 juni 2022 @ 14:45:31 #42
269689 crew  Viv
pi_205092082
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:26 schreef Lakasha het volgende:
Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben
Uhm, gezien dat overanalyseren van zijn doen en laten op WhatsApp ben je dat wÚl, maar wil je zo niet op hem overkomen. ;)

Ik zou het bij een volgende meneer bij SMS houden, dat scheelt al de helft qua piekeren (geen zicht op wanneer hij online is, geen blauwe vinkjes).
  zondag 19 juni 2022 @ 14:46:25 #43
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205092084
quote:

[..]
Ik beken dat ik hier niet zo goed in ben bespreek ik dat ook niet zo snel met iemand, misschien ook deels omdat ik niet bewust naar relatie opzoek ben, maar gewone contact of vriendschap wil ik het ook nooit met hem, ik vind heel lastig zoiets aan te geven

Ik wacht al weken omdat ik niet zo'n behoeftig en plakkerig mens ben, en gezien zijn werk wilde ik hem ook de ruimte geven maar misschien wel iets te lang geweest
Ik denk dat je het beste berusting kunt vinden in 'het moet van beide kanten komen'. Als het nu al 'scheef' zit, d.w.z. jij neemt steeds initiatief. Geloof me, het word er niet leuker op. Je hoeft niet perse zijn nummer te verwijderen. Maar leun wat meer achterover. En houd je ogen open voor anderen.
pi_205092094
Waarom app jij hem dan niet als eerst?

Al dat gelul van wie appt wie en negeren en shit.

Ben al snel klaar ermee. Als je als man te vaak appt is het een issue en als je te weinig appt is het ook al een issue :')
  zondag 19 juni 2022 @ 14:50:39 #45
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205092104
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:48 schreef corehype het volgende:
Waarom app jij hem dan niet als eerst?

Al dat gelul van wie appt wie en negeren en shit.

Ben al snel klaar ermee. Als je als man te vaak appt is het een issue en als je te weinig appt is het ook al een issue :')
Ik denk dat het hier vooral gaat om dat TS wel initiatief toont en die 'leuke man' steeds voor radiostilte zorgt. Het lijkt mij niet als leuk, gezellig en spannend zo, als eerste periode dat je elkaar leert kennen op deze manier.
pi_205092139
quote:

[..]

Het is niet behoeftig en plakkerig om gewoon om duidelijkheid te vragen bij hem.

Maar wat anderen al zeggen is het naief om te denken dat hij hetzelfde als jij staat in de relatie.

Wil jij een relatie met iemand die heel vaak een radiostilte inlast en jij hebt geen idee waar hij mee bezig is? Ik zou het niet zien zitten persoonlijk.

Dat het je eerste verliefdheid is voor jou wilt niks zeggen over hoe betrouwbaar of goed persoon die persoon is voor jou.
  zondag 19 juni 2022 @ 15:05:05 #47
490012 Sfancta
hobby gynaecoloog
pi_205092186
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:07 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?
Mensenkennis
Op donderdag 11 november 2021 12:51 schreef Naardegallemiezen het volgende: @:naardegallemiezen braaf aan de ketting.
[/quote]
pi_205092202
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:09 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Hoe oud ben je dan en hoeveel date en relatie ervaring heb je?
  zondag 19 juni 2022 @ 15:10:29 #49
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205092222
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:56 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Het is niet behoeftig en plakkerig om gewoon om duidelijkheid te vragen bij hem.

Maar wat anderen al zeggen is het naief om te denken dat hij hetzelfde als jij staat in de relatie.

Wil jij een relatie met iemand die heel vaak een radiostilte inlast en jij hebt geen idee waar hij mee bezig is? Ik zou het niet zien zitten persoonlijk.

Dat het je eerste verliefdheid is voor jou wilt niks zeggen over hoe betrouwbaar of goed persoon die persoon is voor jou.
Kans bestaat wel dat als TS dat gaat vragen, TS een vaag antwoord gaat krijgen indien het een persoon betreft die TS aan het lijntje wilt houden. Ik denk dat je gewoon altijd moet uitgaan van de 'voelt het goed' vraag. Ik vind op basis van alle onrust die ik merk, dat het een red flag is. TS -> RUN of leun achterover. En mocht je hem nog eens treffen, vraag je het face-to-face. Niet via een digitaal bericht.
  zondag 19 juni 2022 @ 15:11:56 #50
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_205092230
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:45 schreef Viv het volgende:

[..]
Uhm, gezien dat overanalyseren van zijn doen en laten op WhatsApp ben je dat wÚl, maar wil je zo niet op hem overkomen. ;)
Dit idd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')