mijn konijnen ookquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 6 kan beter tegen zijn verlies dan Lewis.
"That's dangerous throwing man."quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En het harde hoofd van mijn zoonlief tegen zijn onderkaak?
En terecht.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi. Porpoising de deur uit. Eerste Mercedes win incoming?
Je hebt goed gelezen? Mercedes moet de auto hoger zetten, er komt geen kantklare oplossing.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi. Porpoising de deur uit. Eerste Mercedes win incoming?
Misschien helpt het juist, die gedachtegang heb ik meer. Zullen we morgen wel zienquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je hebt goed gelezen? Mercedes moet de auto hoger zetten, er komt geen kantklare oplossing.
Ik begreep (uit niet-reproduceerbare bronnenquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je hebt goed gelezen? Mercedes moet de auto hoger zetten, er komt geen kantklare oplossing.
Gegokt en verloren noem je dat. De groetenquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik begreep (uit niet-reproduceerbare bronnen) dat die Mercedes niet zomaar hoger te zetten is, omdat die in de basis ontworpen zou zijn voor een actief onderstel. Als dat waar is hebben ze echt een probleem.
Jep of omhoog dat ding of stoppenquote:
Een dergelijke gedachtegang is alleen te verklaren na heel veel drugs. Er is geen enkele logische gedachtegang waarin dit voor Mercedes iets positiefs kan zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien helpt het juist, die gedachtegang heb ik meer. Zullen we morgen wel zien
Ah, nu snap ik waarom Vowles gisteren een verhaal ophing dat ze begaan zijn met de coureurs en niet nog een race als Baku willen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een dergelijke gedachtegang is alleen te verklaren na heel veel drugs. Er is geen enkele logische gedachtegang waarin dit voor Mercedes iets positiefs kan zijn.
Ik geloof niet dat ze zo stom zijn dat ze alles hebben ingezet op een ontwerp dat pas na het in mogen zetten van een actief onderstel competitief zou zijn. Lijkt me onzinnig.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik begreep (uit niet-reproduceerbare bronnen) dat die Mercedes niet zomaar hoger te zetten is, omdat die in de basis ontworpen zou zijn voor een actief onderstel. Als dat waar is hebben ze echt een probleem.
De vraag is of deze auto nog bestuurbaar is als hij omhoog gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
Auto omhoog, minder stuiteren maar ook minder performance. Easy as that.
Godverdomme manquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien helpt het juist, die gedachtegang heb ik meer. Zullen we morgen wel zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |